Die vering van jouw motor is prima om lekker mee te rijden en niet al te plat te gaan. Ik heb iets van 6 jaar mijn SV gehad en daar zeker een hoop lol mee gehad ook al was de vering slecht. Ik merkte wel alleen heel duidelijk dat wanneer ik er platter mee ging de achterkant heel erg onstabiel aanvoelde. Ik wou toen steeds wat harder gaan en daar was die fiets echt niet voor geschikt met die vering, ook met de HyperPro vering er onder was het heel matig.InZane schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:21:
[...]
Ik verwacht er ook niet echt veel van hoor, maar het kan geen kwaad toch?
Klinkerweggetje zal inderdaad vast niet veel fun zijn op een SV. Met m'n F'je stuiter ik er dan al zowat af, dus zal nog wel een graadje erger zijn bij jou
Met die klinkerweg bedoel ik trouwens hoe dat nu met mijn huidige motor gaat, dus met de RC8. Met de SV was dat prima te doen omdat de vering lekker comfortabel was. De vering van de SV en ook van jouw motor is gemaakt om overal lekker te kunnen rijden. De vering van de RC8 is gemaakt om hard mee te kunnen gaan op het circuit en dat lukt dan ook zeker prima. Alleen voor op straat is het op slechte wegen echt verschrikkelijk rijden. Vooral de achterkant is veel te hard daarvoor. Mijn motor is ook een eerste generatie, later heeft KTM de achterveer een stuk zachter gemaakt omdat het op sommige wegen echt niet te doen is. Het voordeel van die vering is wel dat als ik nu plat ga er geen einde komt aan hoe stabiel het is. Bij wat sneller rijden op straat of op het circuit voelt alles perfect stabiel aan, eigenlijk precies het tegenover gestelde van de SV.