[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.856 views

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:41
Jasper Janssen schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:57:
[...]

Het is een 18:9 scherm,. dus een standaard 16:9 video past prima in het centrumgedeelte waar je geen last hebt van de hoeken of de notch.
16:9 wel ja. Echter zijn films en series over het algemeen 21:9.

Maar hey, als je om die paar pixels moet piepen kun je beter afvragen waarom je niet gewoon op een TV kijkt. :)
DeeSung schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:43:
[...]

Van alle filmpjes vind ik deze het best. En werkt lekker snel met goed licht.

YouTube: iPhone X | Hands On | Review | Demo | Edge to edge display
Mwah. Ik kan het nog niet zien. Allemaal veel te demonstratief. Als een van die demo dudes nou eens zegt, ok, jullie weten nu wel hoe het werkt. Kijk, zo snel werkt dit dus. Voila! Pakt telefoon op en swiped direct omhoog. Klaar. Maar ik zal het over een paar maanden zelf wel uit moeten vinden.

[ Voor 40% gewijzigd door Froggle op 14-09-2017 20:19 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik vind die hap eruit wel prima. Natuurlijk zou het nog mooier zijn als het volledig scherm is, maar voor ze die sensoren en camera in een OLED scherm verwerkt krijgen zijn we wel weer wat jaartjes verder. Het is nu wel leuk opgelost, die iconen (toch 9 van de 10 keer in beeld) vallen netjes erbuiten zodat er toch goed gebruik is gemaakt van schermoppervlak wat je nergens anders voor kunt gebruiken. Het alternatief is het scherm minder hoog, maar dan krijg je (zoals nu) weer een balkje waar die iconen in moeten, dat kost juist schermoppervlak.
FreshMaker schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:06:
[...]

Gelukkig hebben ze bij Apple op het laatste moment nog een uitbreiding gebracht.

[afbeelding]

Exclusief voor de iPhone-X
Ik zou toch zweren dat we die tien posts hierboven ook al zagen ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Froggle schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:15:
[...]

Maar hey, als je om die paar pixels moet piepen kun je beter afvragen waarom je niet gewoon op een TV kijkt. :)
Films idd maar series zijn over het algemeen gewoon 16:9.

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Froggle schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:15:
[...]

Films zijn *soms* 21:9. Dat is nog steeds grotendeels voorbehouden aan het actiegenre. Series zijn eigenlijk nooit in Cinemascope formaat, omdat 99.5% van alle TVs waar ze op gekeken worden 16:9 zijn. Soms kunnen ze wel 'Scope gebruiken, maar dat is dan een heel specifieke stylistische keuze, en meestal doen ze het technisch gewoon met het afdekken van een paar extra pixels ipv door het gebruik van anamorfische lenzen.

• Froggle
@Donstil Sterker nog, ik quote die zelfde post ook nog! :D

@Donstil @Jasper Janssen Deze in ieder geval niet. absrnd in "[iPhone X] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 52% gewijzigd door Froggle op 14-09-2017 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:18:
[...]

Ik zou toch zweren dat we die tien posts hierboven ook al zagen ;)
Ben al wat ouder .... niet zo heul snel meer

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
Jasper Janssen schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:12:
[...]

Dan wordt je scherm met iedere generatie net iets hoger (/breder), en dat (per generatie verschillen in de UI) is nu precies wat ze bij Apple nooit willen. Of je moet met iedere generatie de telefoon iets minder hoog maken bij hetzelfde scherm, maar ook dat is niet echt Des Apples. Bovendien denk ik dat het stukken makkelijker is om de notch minder breed te maken dan minder hoog.

De hoogte wordt gedefinieerd door de benodigde hoogte van de grootste sensor. Als je dat dus kleiner wil krijgen moet je *alle* sensors kleiner maken, tegelijkertijd.
-----------------------------
Re de link ergens hierboven:
[...]

Carefully framed photo? Heeft deze persoon wel eens een afdruk van een foto laten maken? Wat er in de randen zit valt weg, dat is heel normaal. En dat geldt zowel voor de analoge workflow als voor digitaal.
Er valt inderdaad wat voor te zeggen dat je dan per nieuw model weer een andere resolutie krijgt. Scherp. :)

Diegene bedoelt dat de notch een stuk van de foto blokkeert. Overigens zijn er legio printers die niks van de randen afhakken (heb het zelf namelijk wel eens gedaan), is een kwestie van een instelling aanpassen.
Danny.G schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:26:
[...]

Er valt inderdaad wat voor te zeggen dat je dan per nieuw model weer een andere resolutie krijgt. Scherp. :)

Diegene bedoelt dat de notch een klein stukje van de foto blokkeert. Overigens zijn er legio printers die niks van de randen afhakken (heb het zelf namelijk wel eens gedaan(, is een kwestie van een instelling aanpassen.
IFTFY

• Luca
Wat jij een klein stukje vindt, kan ik natuurlijk anders zien hè. :P
Danny.G schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:28:
[...]

Wat jij een klein stukje vindt, kan ik natuurlijk anders zien hè. :P
Nou het is niet alsof je 25% van het scherm verliest ofz, “Een stuk” doet een groot gedeelte vermoeden.

• Luca
Donstil schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:31:
[...]

Nou het is niet alsof je 25% van het scherm verliest ofz “Een stuk” doet een groot gedeelte vermoeden.
Ik snap je zeker hoor, maar dat blijft toch iets persoonlijks. Ik zou me er wel aan storen, maar ik ben dan ook gewoon gevoelig voor dat soort dingen. :X ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:25
Froggle schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:38:
[...]

:D
Voor die "waar is de Touch ID gebleven" zeikerds. Ik begrijp serieus het probleem niet. Als je je iPhone wil gebruiken (dus ontgrendelen), moet je er toch echt naar kijken. Ik ben wel benieuwd hoe snel het werkt, want ik zie van alle filmpjes op YouTube niemand die het 'natuurlijk' gebruikt. Allemaal zo lekker demonstratief. :+
Zeikerds? Moet dit een topic worden waar niemand meer een negatieve mening mag delen? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Danny.G schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:35:
[...]

Ik snap je zeker hoor, maar dat blijft toch iets persoonlijks. Ik zou me er wel aan storen, maar ik ben dan ook gewoon gevoelig voor dat soort dingen. :X ;(
Dat zie je na een paar minuten al niet meer denk ik. Je leest dat ook in alle essential reviews.

Maar goed je kunt het als iets negatiefs zien (“We missen een stukje”), je kunt het ook zien als iets positiefs (“we krijgen twee extra stukjes”)
NotSoSteady schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:36:
Zeikerds? Moet dit een topic worden waar niemand meer een negatieve mening mag delen? :o
Gelukkig is er een verschil tussen zeiken en een negatieve mening ventileren.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 14-09-2017 20:39 ]

• Luca
Donstil schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:37:
[...]
je kunt het ook sien als “we krijgen twee extra stukjes”
:D :D I like your way of thinking.

Verder mee eens, de notch is het enige 'minpunt' van de gehele telefoon mijn inziens. Ik was vooral benieuwd hoe anderen hier erover denken. De prijs kan je over zeuren, maar uiteindelijk is dat meer een dingetje van of je het het waard vindt of niet.

Ook ik ben dat gaan inzien :P

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:27
Froggle schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:42:
@deBennie Ik denk dat alle apps direct werken met Face ID die ook al met Touch ID werken.
Niet dus.

Haters everywhere but I don’t really care

Danny.G schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:41:
[...]

:D :D I like your way of thinking.

Verder mee eens, de notch is het enige 'minpunt' van de gehele telefoon mijn inziens. Ik was vooral benieuwd hoe anderen hier erover denken. De prijs kan je over zeuren, maar uiteindelijk is dat meer een dingetje van of je het het waard vindt of niet.

Ook ik ben dat gaan inzien :P
Kijk natuurlijk had het mooier geweest zonder notch maar als ik dan moet kiezen tussen Notch en dit scherm of een kleiner scherm en geen notch dan ga ik voor de huidige aanpak.

Je kunt die flapjes bv gebruiken om iets kleins te tonen wat anders op het daadwerkelijke scherm had gemoeten.

• Froggle
@matthijst Why not?

• matthijst
Omdat Apple een paar voorbeeldapps noemde waarmee het werkt en niet op zn Apples riep dat millions of apps het meteen supporten.
En omdat iemand hier een reply van de ABN had dat het niet meteen zou werken.

• Luca
matthijst schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:51:
[...]

Omdat Apple een paar voorbeeldapps noemde waarmee het werkt en niet op zn Apples riep dat millions of apps het meteen supporten.
En omdat iemand hier een reply van de ABN had dat het niet meteen zou werken.
Lijkt mij ook onwaarschijnlijk, want Apple kan zoiets simpelweg niet 'forceren' bij alle ontwikkelaars. Dat veel ontwikkelaars beveiliging m.b.v. de vingerafdrukscanner gingen implementeren, wil immers niet zeggen dat ze het middels Face ID ook willen gebruiken.

• Froggle
@matthijst Duidelijk. Ik ben ook geen developer, dus ik weet niet wat ze moeten doen om dit aan te passen, maar het lijkt me niet extreem lastig, gezien het voorwerk voor alle apps met Touch ID al gedaan is. Ze moeten alleen de autorisatie methode aanpassen (via een aparte processor toch?). Hopen dan maar dat Apple dit een beetje makkelijk heeft gemaakt om aan te passen.
Danny.G schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:53:
[...]

Lijkt mij ook onwaarschijnlijk, want Apple kan zoiets simpelweg niet 'forceren' bij alle ontwikkelaars. Dat veel ontwikkelaars beveiliging m.b.v. de vingerafdrukscanner gingen implementeren, wil immers niet zeggen dat ze het middels Face ID ook willen gebruiken.
Gezien dit stukken veiliger zou moeten zijn (20x ofzo) dan een vingerafdruk lijkt me dat niet het issue. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Froggle op 14-09-2017 21:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Froggle schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:58:

[...]

Gezien dit stukken veiliger zou moeten zijn (20x ofzo) dan een vingerafdruk lijkt me dat niet het issue. ;)
Dat is wel degelijk een issue. Je kan er niet vanuit gaan dat elke ontwikkelaar dat simpelweg maar toestaat. Het zijn niet apps van Apple, maar van de applicatieontwikkelaars en zelfs miljardenbedrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Lijkt me totaal niet moeilijk omdat de app alleen maar van de iPhone hoeft door te krijgen dat de authenticatie is gelukt, op welke manier dat is gebeurd gaat de app niets aan :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• matthijst
HeatWave schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:04:
Lijkt me totaal niet moeilijk omdat de app alleen maar van de iPhone hoeft door te krijgen dat de authenticatie is gelukt, op welke manier dat is gebeurd gaat de app niets aan :P.
8)7

Lekker realistisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Het gaat niet om dat het moeilijk is of niet, maar of de ontwikkelaar het wil en zich daar prettig bij voelt. Apple kan dat niet eventjes gaan bepalen voor iedereen, dat is aan de ontwikkelaars/bedrijven zelf.

Toch niet heel gek? :P

• Froggle
@Danny.G Ja gaat mij dan niet wijs maken dat die groep die je nu noemt dan überhaupt al Touch ID hadden als een autorisatie. Sterker nog, die groep zal dan juist extra geïnteresseerd zijn in Face ID.

En dan nog, ik zeg niets over dat je ergens vanuit moet gaan.

Nou dat zou best mooi zijn. De iPhone kan nu continu “zien” of hij gebruikt wordt, waarom dan bv binnen de bank app nog om een pincode vragen? Je bent immers al ingelogd in je toestel. Nog eens je gezicht scannen voelt dan enorm overbodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 14-09-2017 21:10 ]

• Luca
Froggle schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:07:
@Danny.G Ja gaat mij dan niet wijs maken dat die groep die je nu noemt dan überhaupt al Touch ID hadden als een autorisatie. Sterker nog, die groep zal dan juist extra geïnteresseerd zijn in Face ID.

Vreemde redenering. Dus omdat de ontwikkelaars 1 techniek wel ondersteunen, moeten ze de andere technieken ook meteen maar gaan ondersteunen?

• matthijst
Froggle schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:07:

Haha, bel anders alvast even wat banken dat ze het vinkje gewoon aan kunnen zetten. Want Apple vindt het veilig 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
Donstil schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:09:
[...]

Nou dat zou best mooi zijn. De iPhone kan nu continu “zien” of hij gebruikt wordt, waarom dan bv binnen de bank app nog om een pincode vragen? Je bent immers al ingelogd in je toestel. Nog eens je gezicht scannen voelt dan enorm overbodig.
Haha, zou wel vrij seamless moeten kunnen. Open je de bank app: Hi Menno! Ik zie dat je het bent. :+

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:21
Donstil schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:15:
[...]

Die maakt Samsung (en de rest) niet een Oled 120hz paneeltje dus dan is de keus snel gemaakt ben ik bang.
Mijn LG OLED doet gewoon 120Hz.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Phusebox schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:13:
[...]

Mijn LG OLED doet gewoon 120Hz.
In de V30 bedoel je?

• Phusebox
Nee tv. Dus het kan wel met een oled scherm bedoel ik.

Phusebox schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:16:
[...]

Nee tv. Dus het kan wel met een oled scherm bedoel ik.
Ooh zo maar dst bedoelde ik ook niet. Ze zijn niet beschikbaar in dit formaat.
Je hebt daarom best kans dat het in dit formaat nog niet kan. Samsung en LG doen het zelf bv ook niet.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Donstil schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:31:
[...]

Nou het is niet alsof je 25% van het scherm verliest ofz, “Een stuk” doet een groot gedeelte vermoeden.
Zoals een grote stap vooruit revolutie doet vermoeden bedoel je? Of is dat totaal wat anders? :+

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 15:53
Ontwikkelaars hoeven niet heel veel werk te verrichten om FaceID te ondersteunen, aangezien Touch ID en FaceID beide de LocalAuthentication framework gebruiken. Apps moeten daarvoor uiteraard wel gecompileerd worden met de iOS 11 SDK.
FirePuma142 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:20:
[...]
Zoals een grote stap vooruit revolutie doet vermoeden bedoel je? Of is dat totaal wat anders? :+
Huh?

• Phusebox
Donstil schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:18:
[...]

Ooh zo maar dst bedoelde ik ook niet. Ze zijn niet beschikbaar in dit formaat.
Je hebt daarom best kans dat het in dit formaat nog niet kan. Samsung en LG doen het zelf bv ook niet.
Persoonlijk zie ik er ook de meerwaarde niet van in.

Phusebox schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:22:
[...]

Persoonlijk zie ik er ook de meerwaarde niet van in.
Nou ik heb het op de 10.5 en daar is het wel erg fijn hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Je vindt de iPhone X een grote stap vooruit, maar je was gepikeerd toen dat werd geïnterpreteerd als zijnde revolutie. Nu ga je zelf semantisch mutsen over stuk vs. stukje. Vond ik wel grappig.

• Phusebox
Donstil schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:23:
[...]

Nou ik heb het op de 10.5 en daar is het wel erg fijn hoor.
Ik zie het verschil niet. Zal wel aan de leeftijd liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 15:53
120Hz op de iPad Pro is geweldig. Ik had eerst ook niet gedacht dat het veel zou uitmaken, tot ik het in het echt zag en het voor mij de reden was om de iPad Pro meteen te kopen :P
FirePuma142 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:25:
Je vindt de iPhone X een grote stap vooruit, maar je was gepikeerd toen dat werd geïnterpreteerd als zijnde revolutie. Nu ga je zelf semantisch mutsen over stuk vs. stukje. Vond ik wel grappig.
Ooh ja grappig idd 8)7
Phusebox schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:26:
Ik zie het verschil niet. Zal wel aan de leeftijd liggen.
Ja ben jij zo oud dan?

• Phusebox
MelvinW schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:26:
120Hz op de iPad Pro is geweldig. Ik had eerst ook niet gedacht dat het veel zou uitmaken, tot ik het in het echt zag en het voor mij de reden was om de iPad Pro meteen te kopen :P
Ik heb het gezien op een monitor, mijn oled tv en een iPad Pro. Maar ja eigenlijk heb ik dus niks gezien want ik merk er niks van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Grap mislukt. Shit happens.

Ik probeerde luchtig te brengen dat je fanboyism je blik zo vertroebelt dat je dat wat je anderen verwijt zelf toepast mits het ter meerdere eer en glorie van Apple is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:29
Ik heb nog niemand gehoord over een ander veiligheidsaspect van Face ID. Dat het goed werkt en geen false positives geeft geloof ik wel, als Apple dit op de markt brengt als 'the future of smartphone' op het duurste model, dan komen ze niet weg met een systeem dat niet goed werkt.

Maar hoe zit dat als iemand je wil dwingen om je toestel te ontgrendelen? Bijvoorbeeld de politie die even wil checken wat je tussen je foto's hebt staan? Bij Touch ID moesten ze je dan dwingen je vinger erop te leggen, dat mag volgens mij niet zomaar. Maar met Face ID hoeven ze alleen het toestel op je gezicht te richten. Dat lijkt me veel vatbaarder voor misbruik...
FirePuma142 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:34:

Grap mislukt. Shit happens.

Ik probeerde luchtig te brengen dat je fanboyism je blik zo vertroebelt dat je dat wat je anderen verwijt zelf toepast mits het ter meerdere eer en glorie van Apple is.
Jij kent mij door en door zie ik :+

• HeatWave

HeatWave

PhilipsFan schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:38:
Ik heb nog niemand gehoord over een ander veiligheidsaspect van Face ID. Dat het goed werkt en geen false positives geeft geloof ik wel, als Apple dit op de markt brengt als 'the future of smartphone' op het duurste model, dan komen ze niet weg met een systeem dat niet goed werkt.

Maar hoe zit dat als iemand je wil dwingen om je toestel te ontgrendelen? Bijvoorbeeld de politie die even wil checken wat je tussen je foto's hebt staan? Bij Touch ID moesten ze je dan dwingen je vinger erop te leggen, dat mag volgens mij niet zomaar. Maar met Face ID hoeven ze alleen het toestel op je gezicht te richten. Dat lijkt me veel vatbaarder voor misbruik...
Dan hou je je ogen dicht.

• matthijst
Alle knoppen indrukken voor je hem afgeeft, dan schakelt face id uit.

PhilipsFan schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:38:

Als je in een situatie komt waar de politie in je telefoon wil kijken en dat ook. Og eens onrechtmatig doet door tegen je wil in je gezicht te scannen dan heb je wel andere problemen denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Donstil schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:38:
[...]

Jij kent mij door en door zie ik :+
Welnee, ik ben allergisch voor hypocrisie, meer niet. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rustig aan...

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 15-09-2017 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik had de naar nu blijkt de ijdele hoop je tot een nieuw inzicht te kunnen laten komen. Jammer wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 15-09-2017 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:43:
[...]

Als je in een situatie komt waar de politie in je telefoon wil kijken en dat ook. Og eens onrechtmatig doet door tegen je wil in je gezicht te scannen dan heb je wel andere problemen denk ik.
Als je de zij knoppen tegelijk indrukt, als je de iphone overhandigd aan de politie oid, wordt FaceID uitgeschakeld en moet je de code invoeren om te unlocken
zegt Craig Federighi :)

https://www.macrumors.com...nglasses-thwarts-thieves/
FirePuma142 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:50:
[...]
Ik had de naar nu blijkt de ijdele hoop je tot een nieuw inzicht te kunnen laten komen. Jammer wel.
Nou fijn dat je het in ieder geval het goeie met een vreemde voor hebt dan, dat siert je.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Negativiteit over Face ID snap ik niet zo. Mij eigenlijk om het even of ik 'm met mijn vinger ontgrendel over gezicht, mits beide even goed en snel werken (maar daar ga ik wel van uit). Als de telefoon plat ligt kan Touch ID inderdaad handiger zijn, maar meestal pak ik 'm toch wel op als ik mijn telefoon echt wil gebruiken en blijft ie plat liggen als ik alleen even door de notificaties wil scrollen. Verder is het ook afhankelijk van de hoek waarin Face ID werkt, daar is volgens mij nog weinig over bekend. Ik zie het graag tegemoet. Overigens lijkt mij Face ID nog gaver op de MacBook's en iMac's, voor je computer gaan zitten en hij unlocked :)

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-09 00:56
een vingerscanner is handiger als je even op de bank zit of aan een bureau. Even snel unlocken om te kijken en nu moet je het toestel echt kantelen en swipen eerst en dan geziichtsherkening. Met vingerscanner kun je toestel gewoon laten liggen. In een lift unlock je ook zo even en nu moet je dus echt even swipe en omhoog houden of schuin van je af om te unlocken.

Ik zie daar wel de humor van in, maar ik denk dat veel snel daar flauw van zijn en overgaan om een pincode in te typen. Lekker gewoon terug naar basic. Ze hadden gewoon een vinger scanner achter in het toestel moeten plaatsen ,met een zwaardere batterij en dan had het toestel wel iets dikker gekund ivm de batterij. Apple wilde ook een vingerscanner.

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 00:37
Ik zie het volgende argument zo vaak voorbij komen in de zorgen die worden geuit over FaceID en/of TouchID: Maar hoe zit dat als iemand je wil dwingen om je toestel te ontgrendelen? Bijvoorbeeld de politie...

Je zou haast denken dat de politie dagelijks op pad gaat om willekeurig tienduizenden onschuldige mensen te dwingen hun telefoon te ontgrendelen.

• Noresponse
De politie lacht je uit :) Ze hoeven niet te dwingen. kunt u rechtop zitten en YES, unlocken ze je toestel terwijl jij in de boeien zit.

Ik weet wel dat Samsung S4 of 5 een facial recognition had en dat we gewoon even foto maakte van de collega en met een smartphone voor het toestel het konden unlocken.

Schat wil een foto van je als achtergrond. Say cheese. Nu kan ze je shit echt checken. De eerste collega met een X die neem ik even op de foto en ga dan even een wedje met hem aan dat ik zijn toestel kan unlocken. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Noresponse op 14-09-2017 23:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dat lukt niet eens met mijn Microsoft Surface dus zal ook niet met een X gaan.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Noresponse schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:13:
De politie lacht je uit :) Ze hoeven niet te dwingen. kunt u rechtop zitten en YES, unlocken ze je toestel terwijl jij in de boeien zit.
Gelukkig leven wij niet in Rusland.
De eerste collega met een X die neem ik even op de foto en ga dan even een wedje met hem aan dat ik zijn toestel kan unlocken. :)
Ik durf er wel een kratje pils op te zetten dat dit niet lukt.

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 14-09-2017 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ik weet wel dat Samsung S4 of 5 een facial recognition had en dat we gewoon even foto maakte van de collega en met een smartphone voor het toestel het konden unlocken.

Schat wil een foto van je als achtergrond. Say cheese. Nu kan ze je shit echt checken. De eerste collega met een X die neem ik even op de foto en ga dan even een wedje met hem aan dat ik zijn toestel kan unlocken. :)
Ja, want een foto is precies hetzelfde als een 3D scan met 30.000 meetpunten.

En je kan FaceID dus uitzetten door een knoppencombinatie OF gewoon door je ogen dicht te houden.

Waarom wil je zo graag dingen "bewijzen" tegen Apple?

• Noresponse
Tylen schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:15:
Dat lukt niet eens met mijn Microsoft Surface dus zal ook niet met een X gaan.
wellicht is de techniek veel beter en kan zijn dat de software een foto herkend. Ik verwijs ook naar de Samsung.

Dit toestel is wel vet duur en mooiste uitspraak is nog steeds: You may expect for a 1200 dollar phone that it wil fly you too Bali in airplane mode. _/-\o_

Een vriend van me gaat het toestel zoiezo kopen en heeft al een hele mooie collectie aan iphone's vanaf dag 1. Hij doet het wel goed altijd en krijgt de 8 ook wel erbij, want die koopt hij dan weer voor zijn vrouwtje :) . Nu wachten tot vrijdag, want vanaf 9 uur mag ik de iphone 8 series al verkopen. 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Noresponse op 14-09-2017 23:23 ]

Haters gonna hate.

• HeatWave

HeatWave

Een iPhone 8+ met 256GB kost ook 1089 hoor, zoiets heb ik toen ook betaald voor mijn 6S+. hoorde je ook niemand over ;).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/390/713/76c.jpg

Ohnee wacht, ongepaste situatie. :+ :D

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:29
Peabz21 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:01:
Ik zie het volgende argument zo vaak voorbij komen in de zorgen die worden geuit over FaceID en/of TouchID: Maar hoe zit dat als iemand je wil dwingen om je toestel te ontgrendelen? Bijvoorbeeld de politie...

Je zou haast denken dat de politie dagelijks op pad gaat om willekeurig tienduizenden onschuldige mensen te dwingen hun telefoon te ontgrendelen.
Natuurlijk doen ze dat niet. Maar het is wel iets waar ik graag rekening mee houd. Ik zie vele filmpjes voorbij komen waar de politie wordt gefilmd op de openbare weg, waar ze niet zo blij mee zijn. Vaak sturen ze de filmer weg, maar soms wordt deze ook opgepakt. Dat is onwettig. Mocht het mij ooit gebeuren, dan zou ik blij zijn als ik met het filmmateriaal kan aantonen dat ik niks fout deed. Eigenlijk is het te gek dat ik hiermee rekening moet houden, de Nederlandse politie hoort zelf de wet te kennen en zich daaraan te houden. Maar dat doen ze dus lang niet altijd. En als je wel wat te verbergen hebt, dan is het wel een fijn idee dat je Face ID snel kunt uitschakelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jucK8fsWdPw]

toegeven het is wel snel.

[ Voor 99% gewijzigd door Noresponse op 14-09-2017 23:31 ]

• Noresponse
Ik gaf aan dat iphone gesture veel lijkt op die van BlackBerry 10, maar dat is gedeeltelijk niet waar, want BlackBerry had dit zelf ook afgekeken van palmos en zijn eigen swipe en gesture anders en beter verwerkt in zijn os dan palm.

Ik zat even opnieuw te kijken op nu.nl en toen dacht ik dat ik toch meer palmos wat de X nu heeft.

Wel mooi dat ze geen homeknop hebben en dit in hebben gebracht en nu nog wat meer. Als je als gebruiker hiermee werkt dan wil je niet meer terug naar een homeknop. Dat voelt dan zo retro aan. Dat had ik ook toen ik van BlackBerry 10 naar Android ging en vervolgens weer terug ging naar BlackBerry 10. Nu heb ik de KEYone met ANdroid en dat voelt zo omslachtig met home toets, pijltjes toets en terugkeer toets. Een toestel met gesture en swipe en zonder homeknop zoals BBOS10 en nu ios is gewoon hoe je een smartphone moet bedienen. Als ze het net zoals als BB gaan doen met ook een HUB of notificatie tab bijvoorbeeld dan raak ik enthiousiast als ze dit verder ontwikkelen.

[ Voor 51% gewijzigd door Noresponse op 15-09-2017 00:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Noresponse schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:57:
Ik gaf aan dat iphone gesture veel lijkt op die van BlackBerry 10, maar dat is gedeeltelijk niet waar, want BlackBerry had dit zelf ook afgekeken van palmos en zijn eigen swipe en gesture anders en beter verwerkt in zijn os dan palm.

Ik zat even opnieuw te kijken op nu.nl en toen dacht ik dat ik toch meer palmos wat de X nu heeft.

[video]

Wel mooi dat ze geen homeknop hebben en dit in hebben gebracht en nu nog wat meer. Als je als gebruiker hiermee werkt dan wil je niet meer terug naar een homeknop. Dat voelt dan zo retro aan. Dat had ik ook toen ik van BlackBerry 10 naar Android ging en vervolgens weer terug ging naar BlackBerry 10. Nu heb ik de KEYone met ANdroid en dat voelt zo omslachtig met home toets, pijltjes toets en terugkeer toets. Een toestel met gesture en swipe en zonder homeknop zoals BBOS10 en nu ios is gewoon hoe je een smartphone moet bedienen. Als ze het net zoals als BB gaan doen met ook een HUB of notificatie tab bijvoorbeeld dan raak ik enthiousiast als ze dit verder ontwikkelen.
Vind je? Ik snap dat je concessies moet doen als je een groter scherm wil maar gestures zullen voor mij nooit fijner worden dan knoppen. Ze kosten meer tijd, zijn minder makkelijk met een hand uit te voeren en zijn niet intuïtief (je hebt er expliciet uitleg voor nodig om erachter te komen hoe het werkt).

Na 9 maanden iOS mis ik de back knop van Android nog steeds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Poll: 64GB of 256GB?
64GB
256GB
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399329&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Laatst online: 12:29
Donstil schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:33:
[...]

Nou nou dat is wel sterk overdreven.
Het vergeten in te loggen met een pincode staat natuurlijk niet gelijk aan "een fout a la de Note 7" welke simpelweg kon exploderen.
Dat is dus ook exact ook mijn punt. ;) Het moet wel werken, want Apple.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 21:39
Kun je met die animated emoji eigenlijk ook een voice bericht integreren met die emoji? Dat je zowel beweging als geluid hebt?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
aicaramba schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:09:
Kun je met die animated emoji eigenlijk ook een voice bericht integreren met die emoji? Dat je zowel beweging als geluid hebt?
Ja dat kan zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:56
aicaramba schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:09:
Ja dat hebben ze juist gepresenteerd. Dus je stuurt een (Ani/E)moji die jouw gezicht bewegingen nadoet i.c.m. jou gesproken bericht erdoorheen. Op zich best grappig gedaan nog.

EDIT:

Hier het stukje m.b.t. de Animoji demo:

[ Voor 11% gewijzigd door xoniq op 15-09-2017 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 21:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

xoniq schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:12:
[...]

Ja dat hebben ze juist gepresenteerd. Dus je stuurt een (Ani/E)moji die jouw gezicht bewegingen nadoet i.c.m. jou gesproken bericht erdoorheen. Op zich best grappig gedaan nog.

EDIT:

[video]
Is leuk in het begin ja. Na een aantal maanden ofzo doe je het nog amper en daarna helemaal niet meer. Dan is de nieuwigheid er ook wel weer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Grudgie schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:16:
[...]

Is leuk in het begin ja. Na een aantal maanden ofzo doe je het nog amper en daarna helemaal niet meer. Dan is de nieuwigheid er ook wel weer vanaf.
Gezien de populariteit van snapchat betwijfel ik dat.. Voor jou en mij misschien, maar zeker niet voor iedereen.
Dat neusjes en oortjes op je gezicht plakken voordat je een foto verstuurt is toch al lang heel populair.

[ Voor 12% gewijzigd door aicaramba op 15-09-2017 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 21:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

aicaramba schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:17:
[...]

Gezien de populariteit van snapchat betwijfel ik dat.. Voor jou en mij misschien, maar zeker niet voor iedereen.
Gebruik Snapchat inderdaad niet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
In de VS is iMessage natuurlijk heel populair, hier gebruikt (nagenoeg) niemand dat volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Phusebox schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:19:
In de VS is iMessage natuurlijk heel populair, hier gebruikt (nagenoeg) niemand dat volgens mij?
Het zou me zeer verbazen als Whatsapp dat niet binnen no-time er in heeft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:56
Phusebox schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:19:
Ik gebruik iMessage zeer regelmatig. Mijn wederhelft heeft ook een iPhone, dus dan kan ik eenvoudig met haar berichten via mijn Mac, iPhone en Watch. En zo ook diverse andere mensen die toevallig een iPhone hebben die ik via iMessage spreek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10 19:09
Oh jawel, beiden mijn vriendin en familie hebben redelijk wat iPhones. Hierdoor gebruik ik het wel vaak.

Een van de mindere kanten van iMessage is dat je maar een beperkt aantal foto's kan versturen. Daarom moet ik soms terug vallen op WhatssApp. En ook omdat iMessage zo goed samen werkt met mijn Macbook Pro en ik gebruik die ook voor de Google Hangouts met de jabber functie.

[ Voor 20% gewijzigd door Lyca op 15-09-2017 09:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:06
iPhone 8 gaat niet zo hard. De wereld wacht op de iPhone X. En reken maar dat die over 6 weken slecht leverbaar wordt, met een delivery window van 4-6 weken bij launch.

Denk dat de mensen die nu het hardst roepen dat ze de iPhone X te duur vinden, straks de eerste zijn om ‘m te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Dennisweb schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:43:
iPhone 8 gaat niet zo hard. De wereld wacht op de iPhone X. En reken maar dat die over 6 weken slecht leverbaar wordt, met een delivery window van 4-6 weken bij launch.

Denk dat de mensen die nu het hardst roepen dat ze de iPhone X te duur vinden, straks de eerste zijn om ‘m te bestellen.
de iphone 8 design is al 4 jaar hetzelfde. Dan "dwing" je consumenten ook naar de iphone x.
Credits daarvoor. Geen enkel ander smartphone fabrikant komt daarmee weg.

[ Voor 6% gewijzigd door lighting_ op 15-09-2017 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-10 13:09
[/quote]

Schurken zijn het :X

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

xoniq schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:12:
[...]

EDIT:

[video]
Met alle respect, de techniek die achter de Animoji zit is gewoon goed en het idee is leuk, maar dit mag toch nóóit en te nimmer zo'n grote rol opeisen in een Keynote? Waarom heeft Apple niet laten zien waar je het écht voor kunt gebruiken en dan als side-note een klein stukje Animoji, gewoon.. Dit kun je er ook mee, grappig he.
Maar nu gaat het #1 techbedrijf van de wereld pronken met een pratende vos of lachende drol op een groot scherm onder het oog van miljoenen wereldwijd. Wat denkt Apple nou, dat de doorslaggevende factor tussen de iPhone 8 of X wordt gemaakt tussen het wel of niet laten praten van een Emoji? Dit is net zo "handig" als het doorsturen van je hartslag tussen 2 Apple-watches of de Keynote 2 jaar geleden waarin ze heel trots gaan presenteren dat je nu animated backgrounds heb in iMessage, tijdens oud op nieuw kun je een vuurwerk achtergrond sturen. Allemaal leuk en aardig, maar dan heb je als doelgroep 13 jarige tienermeisjes, die gaan echt geen 700+ neertellen voor een iPhone.

Zelf twijfel ik meer tussen de iPhone 7 of iPhone 8. Ga ik voor een 7 128 GB, of betaal ik iets meer en pak een 8 64 GB. Maw, kies ik voor processorsnelheid of opslagcapaciteit.
De prijsstelling van de X is gewoon heftig, hoe je het wendt of keert, € 1159 is gewoon een stevige prijs. En já, ik wéét dat iOs stabieler is dan Android en já, ik heb thuis ook allemaal Apple-meuk (Mac Mini, Airport Extreme, Apple TV, iPhone 3G & 5, iPod nano 4th gen, iPod 20GB 2nd gen, iPad Air). Maar toch loop ik nu echt tegen deze prijs aan te hikken.

Maar de marketing die Apple toepast is gewoon clever.
De iPhone 7 maken ze nu nét iets goedkoper dan de 8, dus je gaat automatisch twijfelen tussen deze 2, waarvoor je logischerwijs voor het laatste model gaat, dus de 8.
Vervolgens maken ze het topmodel van de 8 150 euro goedkoper dan de X, het absolute paradepaardje van Apple. Op een bedrag van € 1000 denken veel mensen "hij is maar 10% duurder", dus kiezen ze toch voor de X, want ja.. als je toch al zoveel geld uit aan het geven bent, maken die laatste € 150 eigenlijk ook niet meer uit.

Ik moet bekennen dat de X echt een knaller van een toestel is, maar de prijs van € 1159 ga ik er echt niet voor over hebben. Misschien over een jaar of 5. als ook andere merken deze prijsstelling gaan gebruiken, is het een ander verhaal en zijn we eraan gewend geraakt, maar het is gewoon een bak met geld en ik heb het idee dat Apple een beetje zoekende is naar wat ze nou precies willen.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:47
Dennisweb schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:43:

Ik zit al klaar om de X te pre-orderen :D

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik F5 al ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:25

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb al bij bol.com de vraag uitstaan wanneer hij ge-preorderd kan worden (ik moet hem daar bestellen i.v.m. saldo). Het lijkt erop dat ze dezelfde timing aanhouden als Apple, als ik zie hoe het bij de iphone 8 ging.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
abo prijzen in de UK bij EE zijn echt niet te doen ...

£99 voorop kost voor het toestel en dan £72.99 minstens per maand voor ongelimiteerd sms en bellen en 15gb data per maand :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Ik mag mijn abonnement verlengen. Ik kom af van een iPhone 6 Plus 64GB die het nu toch wel aan het nalaten is... Vind de iPhone X in vergelijking met de S8 toch echt overpriced. Alleen het gebruikersgemak in samenhang met mijn Macbook is een iPhone wel ideaal. Misschien maar eens kijken naar een 7 Plus of als het financieel haalbaar is een 8 Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RPHN schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:39:
Ik mag mijn abonnement verlengen. Ik kom af van een iPhone 6 Plus 64GB die het nu toch wel aan het nalaten is... Vind de iPhone X in vergelijking met de S8 toch echt overpriced. Alleen het gebruikersgemak in samenhang met mijn Macbook is een iPhone wel ideaal. Misschien maar eens kijken naar een 7 Plus of als het financieel haalbaar is een 8 Plus.
[iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & discussie

[iPhone 8 & 8 Plus] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Calitomnication schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:57:
[...]

Met alle respect, de techniek die achter de Animoji zit is gewoon goed en het idee is leuk, maar dit mag toch nóóit en te nimmer zo'n grote rol opeisen in een Keynote?
jawel joh, Steve Jobs draait zich nog een keer om in z'n graf en denkt: ''wow, na zoveel jaar zijn we dan eindelijk bij de Animoji belandt...ik ben rete trots''

Maar goed, zoals eerder al aangegeven, er zal vast een doelgroep zijn, anders hadden ze er niet ong 10 minuten aan gewijd in de Keynote.

Zo snel ze door die iPhone 8 details gingen, zo gingen ze eens uitgebreid die Animoji's ''uitsmeren''.

Toch voelt het raar, voor het eerst sinds de 3GS bij elke jaarlijkse pre order ''aangesloten'' en nu gewoon nog fijntjes verder met m'n iPhone 7 hier. Heb (nog :P :P ) geen behoefte of drang gevoeld om deze te vervangen voor een nieuwer model iPhone

ik moet nodig mijn psycholoog eens gaan bellen...gaat compleet verkeerde kant op met mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-10 13:09

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik sla dit toestel over, echt te veel te duur

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Hackus schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:02:
ja hallo zeg, gaat iedereen mij nou na apen over de prijs? Ik dacht dat ik er als enige patent op had, om daar over te ''zeuren''.

(laat maar, ik weet de uitgang zelf wel te vinden....)

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 15-09-2017 12:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hackus schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:02:
Oke, bedankt voor de mededeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:14

OMX2000

By any means necessary...

In een keer aftikken via provider lijkt het voordeligste te zijn. T-Mobile zal ca 100 euro korting geven als je hem via hun koopt in 1 keer betaald en een abonnement neemt. Dus geen BKR registratie maar wel korting.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Pagina: 1 ... 14 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.