Ik deel je mening, anderzijds betaal je deels voor het merk (hecht ik zelf geen waarde aan) en voor het OS. Nu ik een tijdje iOS heb gebruikt zie ik zeker de voordelen (maar ook nadelen). Het is een keuze die je maakt, en of dat het voor jou persoonlijk waard is. In dit geval voor jou blijkbaar niet.Noresponse schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:28:
Het is heel simpel. Als ik alleen al naar het bedrag kijk en voor dat geld ook 3-4 ipad's kan krijgen dan weet je dat het teveel is. Ik heb dit al met een mobiel van € 600,00 en toch kopen we het, omdat er een simcard houder inzit van 23 cent.
Als ik alleen al kijk dat ik voor dat geld tweemaal een blackberry aurora heb gekocht met 5,5 inch scherm, 4 GB werkgeheugen en 32 GB opslag en uitbreidbaar voor € 300,00 en voor mezelf een blackBerry Keyone en een DTEK50 voor de vrouw € 860,00 dan ben ik net zoveel kwijt en mijn kids met de Aurora elke app kan draaien op een groot scherm en vooral veel youtube .netflix kijken dan vraag ik me echt af wat de volgende stap is voor Apple en dat lijkt me de € 1500 aantikken.
Wat me wel opvalt bij de iphone 8 is de lage resolutie, batterij nog steeds niet top en dat het jammer is dat ze het werkgeheugen niet gelijk heb getrokken met de 8S en X. Ook als ik kijk naar de batterij op de X en je hebt reeds een iphone 7plus dan zou ik dit toestel blijven gebruiken als ik gebruiker was, want ios 11 komt hier toch ook wel op. Het blijft gewoon draaien van apps .
Ik heb geen tablet omdat ik daar geen meerwaarde in zie nadat ik ooit een iPad 1 heb gekocht toen telefoons nog klein en onhandig waren voor media consumptie. Nu is een telefoon groot genoeg voor nagenoeg alles, mijn MBP heeft in 3 jaar tijd slechts 100 power cycles meegemaakt, dat zegt ook genoeg.
Dat de iPhone X dan weer een relatief klein scherm heeft vind ik daarom erg jammer, zeker omdat de prijs zo hoog is. Was de prijs lager dan had ik misschien weer een tablet voor ernaast gekocht.
Nu zit ik in een dilemma, Note 8 kopen straks voor rond de 800 euro of 1360 euro voor een iPhone X. Momenteel staat de wijzer in het voordeel van de Note 8.
iPhone X ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒ Note 8
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing