[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.772 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
D-Ed schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:22:
[quote]LockeJohn schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:11:
[...]

Bij Google iig wel, hun nexus krijgt jaren lang updates.
En bij Apple bijvoorbeeld al weer niet, de iPhone 5, Iphone 5s doen al niet meer mee.
En dan ben je echt fucked. Mijn prima macbookje kan niet verder worden geupdate en nu doet veel software het niet meer. Je kunt niet teveel jaren achterlopen bij Apple dan heb je gewoon geen support meer.
[/quote]

De witte Macbook van mijn dochter uit 2010 draait gewoon Sierra met de laatste updates.. Welke Macbook werkt er niet?
Black MacBooks matter! :o :+

Ben ook erg benieuwd waar hij de informatie vandaag haalt..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:14:
[...]

Dat is jou mening. Mij is de samenwerking van hardware en OS het dubbel en dwars waard.
Nee, da's geen mening. OLED-scherm van die resolutie? Was er al. Alu randen? Niets speciaals, hebben budgetphones ook al jaren. Camera's met OIS? Zijn er al jaren, en nog verdomd goede ook. 4K60FPS is wel geinig, alhoewel ik, als je dan toch serieus wilt gaan doen, een DSLR meenemen. Bezelless screen? Sharp Aquos van 2014. Veel opslag? Is niets nieuws. Stereo speakers? HTC One M7. Geen home button maar gestures? BB heeft dat al sinds 2012. Draadloos opladen? Ergens rond 2012 voor het eerst, geloof ik.

Benchmarks zijn wat sneller, dat is mooi. In de praktijk is elke high-end smartphone retesnel.

En dan maar even wat 'ie niet heeft: headphone jack ( en ja, dat is wel degelijk erg handig,) dualSIM, uitbreidbare opslag, IR blaster, vingerafdrukscanner. Allemaal zaken die mijn chinaphone van 100 euro wel heeft.

Conclusie: de prijs is idioot, en als je het ding koopt heb je hoogstwaarschijnlijk ongerechtvaardigde vooroordelen over hoe goed apple is en hoe slecht de competitie is.
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:16:
[...]

Maar wat doe je hier dan precies? Vertellen dat je Android prettiger vind en de iPhones duur?
Salty? Sinds je uitstapje naar de Note 7 lijk je weer volledig teruggevallen zijn naar Apple :P

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
een nog oudere macbook idd, hadden ze ook in t zwart.
maar ik snap wel dat dat te oud is om nog te supporten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:24:
[...]

Black MacBooks matter! :o :+

Ben ook erg benieuwd waar hij de informatie vandaag haalt..
Mijn "kleur neutrale" Macbook bedoel ik!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:26:
[...]

Nee, jouw "Macbook of color" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
D-Ed schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:26:
[...]

Wit is geen kleur >:)
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:25:
[...]
Iets met hardware

[...]

Salty? Sinds je uitstapje naar de Note 7 lijk je weer volledig teruggevallen zijn naar Apple :P
De hardware werkt wel erg goed bij Apple. Dit is mede dat niet 300 fabrikanten dit (mis)bruiken. Dit gepaard met andere dingen vinden erg veel mensen Apple het geld waard.

En natuurlijk is die salty, wat moet je met Android? Samsung kan je vergelijken met andere Android telefoons en dan is Samsung duur!!!

[...]

<specs geblaat>

<zelf getrokken> Conclusie: de prijs is idioot, en als je het ding koopt heb je hoogstwaarschijnlijk ongerechtvaardigde vooroordelen over hoe goed apple is en hoe slecht de competitie is.
Ooh een specs kijker. Ja dan lijkt het idd alsof alles achterhaald is. Optimalisatie is echter king.

Dus wat ik al zei, jouw mening. Ik ga voor optimalisatie voor specs.
Nou sterker nog. Ik tik dit op een G6

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 13-09-2017 21:31 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:29:
[...]

Ooh een specs kijker. Ja dan lijkt het idd alsof alles achterhaald is. Optimalisatie is echter king.

Dus wat ik al zei, jou mening. Ik ga voor optimalisatie voor specs.

[...]

psst, het is jouW
Sorry, normaal ben ik geen grammer nazie en maak ik zelf ook fouten :D

Een G6?

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:31
[...]

Nee, da's geen mening. OLED-scherm van die resolutie? Was er al. Alu randen? Niets speciaals, hebben budgetphones ook al jaren. Camera's met OIS? Zijn er al jaren, en nog verdomd goede ook. 4K60FPS is wel geinig, alhoewel ik, als je dan toch serieus wilt gaan doen, een DSLR meenemen. Bezelless screen? Sharp Aquos van 2014. Veel opslag? Is niets nieuws. Stereo speakers? HTC One M7. Geen home button maar gestures? BB heeft dat al sinds 2012. Draadloos opladen? Ergens rond 2012 voor het eerst, geloof ik.

Benchmarks zijn wat sneller, dat is mooi. In de praktijk is elke high-end smartphone retesnel.

En dan maar even wat 'ie niet heeft: headphone jack ( en ja, dat is wel degelijk erg handig,) dualSIM, uitbreidbare opslag, IR blaster, vingerafdrukscanner. Allemaal zaken die mijn chinaphone van 100 euro wel heeft.

Conclusie: de prijs is idioot, en als je het ding koopt heb je hoogstwaarschijnlijk ongerechtvaardigde vooroordelen over hoe goed apple is en hoe slecht de competitie is.

[...]

Who cares dat alles er al was?? :Z Als je zo blij bent met je €100 telefoon, wat zit je hier dan te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:28:
[...]

Wit is geen kleur >:)
[...]

De hardware werkt wel erg goed bij Apple. Dit is mede dat niet 300 fabrikanten dit (mis)bruiken. Dit gepaard met andere dingen vinden erg veel mensen Apple het geld waard.

En natuurlijk is die salty, wat moet je met Android? Samsung kan je vergelijken met andere Android telefoons en dan is Samsung duur!!!
True, maar wat ik wel vreemd vind is dat dezelfde mensen die zeggen dat iOS zo lichtgewicht en geoptimaliseerd is het feit achterwege laten dat Apple wel altijd idioot snelle chips erin knalt en dat iOS op oudere iPhones traag als dikke stront wordt. Hoe werkt dat precies samen met "het is zo perfect geoptimaliseerd?"

En Samsung vind ik ook duur :+ Ik heb een el cheapo Xiaomi Redmi 4X. Met vingerafdrukscanner die even snel is als die van de iPhone 7, dualsim, uitbreidbare opslag, metalen behuizing, headphone jack, en updates die zowel frequent als lang zijn ( de oudste Xiaomi die nog ondersteund worden komen uit begin 2012.) Gekocht voor 100 euri's. Dus ja, dan zie ik niet echt waarvoor je nog meer zou moeten betalen.
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:29:
[...]

Dus wat ik al zei, jouw mening. Ik ga voor optimalisatie voor specs.
Als het allemaal zo goed geoptimaliseerd is, waarom hebben ze dan de snelste SoC van het moment nodig, en waarom zijn oude iPhones zo traag?
[...]

Vreemd, gezien je extreme voorkeur voor Apple. Werktelefoon zeker?
Peabz21 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:31:
[...]

Who cares dat alles er al was?? :Z Als je zo blij bent met je €100 telefoon, wat zit je hier dan te doen?
Wat dacht je van het feit dat voor technologie die absoluut niet nieuw is niet zo idioot veel geld zou moeten worden gevraagd? ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 21:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:32:
[...]

True, maar wat ik wel vreemd vind is dat dezelfde mensen die zeggen dat iOS zo lichtgewicht en geoptimaliseerd is het feit achterwege laten dat Apple wel altijd idioot snelle chips erin knalt en dat iOS op oudere iPhones traag als dikke stront wordt. Hoe werkt dat precies samen met "het is zo perfect geoptimaliseerd?"

En Samsung vind ik ook duur :+ Ik heb een el cheapo Xiaomi Redmi 4X. Met vingerafdrukscanner die even snel is als die van de iPhone 7, dualsim, uitbreidbare opslag, metalen behuizing, headphone jack, en updates die zowel frequent als lang zijn ( de oudste Xiaomi die nog ondersteund worden komen uit begin 2012.) Gekocht voor 100 euri's. Dus ja, dan zie ik niet echt waarvoor je nog meer zou moeten betalen.
Geef je adres even, stuur ik je een strikje op, wat ongelooflijk blij ben ik voor je zeg. :)

Het zijn ook altijd dezelfde discussies, en opmerkelijk genoeg altijd van de toch mindere/verliezende partij, Altijd android fanboys die Apple bashen en ook bij AMD vs Intel zijn het altijd de AMD fanboys die moeten bashen.

Als je blij bent met je device en je hebt er plezier van, prima toch, waar komt die dwang toch altijd vandaan om dit aan de hele populatie duidelijk te maken hoe ongelooflijk goed jou keuze aanschaf is geweest? Zoek een café op ofzo waar al je consumentenbond komen, kunnen jullie samen oploskoffie gaan drinken want ja hé, bonenkoffie is maar amper lekkerder en zo veel malen duurder, je lijkt wel gek als je bonen koffie drinkt!

• CeetjeBeetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:26
Ik heb een trip naar de States in de boeken staan begin januari, is een iPhone X die verkocht wordt in de USA hetzelfde als een die ik in Nederland zou kopen? Zit namelijk even de afweging te maken of ik hem daar mee weg ga nemen of dat het gewoon niet handig is vanwege mogelijk verschillen? Iemand die dit weet?

• Famous
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:32:
[...]

Redenen voor mij zijn onder andere; Airplay, Airdrop, handoff, alles met elkaar in verbinding zonder problemen.
Dat een iPhone sloom wordt heb ik zelf niet ervaren. Een iPhone SE werk perfect met iOS 10.

Dat ze snelle chips hebben is toch juist goed :9

Als ik in mijn andere post ook aangeeft kan (en dit gebeurd ook) Apple een stuk beter optimaliseren omdat niet 300 fabrikanten een besturingssysteem gebruiken EN hun eigen saus erover gooien.

Nu is HTC sense bijvoorbeeld al een stuk beter dan toen maar toch..

• Famous
CeetjeBeetje schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:36:
Ik heb een trip naar de States in de boeken staan begin januari, is een iPhone X die verkocht wordt in de USA hetzelfde als een die ik in Nederland zou kopen? Zit namelijk even de afweging te maken of ik hem daar mee weg ga nemen of dat het gewoon niet handig is vanwege mogelijk verschillen? Iemand die dit weet?
In elk geval geen garantie in Nederland zoals je gewend bent.
Ze zeggen wel dat ze vaak coulant zijn maar wel iets om in gedachte te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:36:
[...]

Geef je adres even, stuur ik je een strikje op, wat ongelooflijk blij ben ik voor je zeg. :)

Het zijn ook altijd dezelfde discussies, en opmerkelijk genoeg altijd van de toch mindere/verliezende partij, Altijd android fanboys die Apple bashen en ook bij AMD vs Intel zijn het altijd de AMD fanboys die moeten bashen.
Iets zegt me dat die observatie niet geheel unbiased is ;) Sowieso, je hebt geen idee waar je over praat. Het enige waar ik fanboy van ben is van een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Ik heb de iPhone 3G tot en met de 5 gehad. Daarna waren ze het simpelweg niet meer waard. Misschien had dat wel iets te maken met... wat is het ook al weer... oh ja, het feit dat de prijzen elk jaar omhoog gaan en dat de competitie elk jaar beter wordt?
Als je blij bent met je device en je hebt er plezier van, prima toch, waar komt die dwang toch altijd vandaan om dit aan de hele populatie duidelijk te maken hoe ongelooflijk goed jou keuze aanschaf is geweest? Zoek een café op ofzo waar al je consumentenbond komen, kunnen jullie samen oploskoffie gaan drinken want ja hé, bonenkoffie is maar amper lekkerder en zo veel malen duurder, je lijkt wel gek als je bonen koffie drinkt!
Dit is tweakers, hier discussieren we. Als je met gelijkgestemden Apple wil gaan verheerlijken moet je naar iCulture.
Famous schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:37:
[...]

Redenen voor mij zijn onder andere; Airplay, Airdrop, handoff, alles met elkaar in verbinding zonder problemen.
Dat een iPhone sloom wordt heb ik zelf niet ervaren. Een iPhone SE werk perfect met iOS 10.

Dat ze snelle chips hebben is toch juist goed :9

Als ik in mijn andere post ook aangeeft kan (en dit gebeurd ook) Apple een stuk beter optimaliseren omdat niet 300 fabrikanten een besturingssysteem gebruiken EN hun eigen saus erover gooien.

Nu is HTC sense bijvoorbeeld al een stuk beter dan toen maar toch..
Klopt, het ecosysteem doen ze goed inderdaad. Ik ben het met je eens dat snelle chips goed zijn, maar hte gaat wel keihard in tegen het argument dat iOS zo lichtgewicht zou zijn. Als een langzame chip genoeg was geweest was Apple echt wel gierig genoeg geweest om er gewoon een traag ding in te gooien. Conclusie is dus dat iOS niet lichtgewicht is. Waar een Moto G van de eerste generatie nog verdomd snel zijn.

Ik vraag me persoonlijk toch een beetje af voor hoever het "het moet werken met alle devices" argument nog op gaat voor Android. Ten slotte bevat Android zelf helemaal geen drivers: die worden gegeven door de fabrikanten van de hardware, waarna die in het OS zelf gecompileerd worden. Zolang die drivers goed zijn, is er met Android geen enkel probleem

Daarbij zijn er ondertussen ook tig modellen iPhones, iPads en iPods met allerlei verschillende soorten hardware. Hoe meer je daarvan hebt, hoe minder makkelijk het is om te optimaliseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Miki schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:08:
[...]

Ook hier ga je weer de mist in met je analogien.

Een Audi, Mercedes of BMW was inderdaad hoe Apple zich positioneerde. Iets meer betalen, de premium, maar daar een veel beter product voor terug krijgen. Het verschil is nu met de X gewoon te groot, waardoor het eerder lijkt alsof ze zich nu als Porsche wanen maar product technisch niet eens zo heel veel verschil maken met de concurrentie.

Om je analogie te verbeteren, tussen een Peugeot 508 en een Audi A4 is duidelijk merkbaar verschil, deze twee auto's verschillen in prijs niet de helft maar wel duidelijk dat de Audi een premium meerprijs heeft.
De vergelijking met Mercedes is juist wel heel goed. Premium producten geven juist voor veel meer geld een klein beetje meer kwaliteit. Hoe hoger je in de markt zit, hoe meer geld het kost om marginale betere kwaliteit te krijgen.

Een C-klasse is beter dan een 508 maar gelijk uitgerust veel duurder. Een S-klasse is 2x zo duur als een 508, biedt zeker meer kwaliteit dan een 508, maar 2x zoveel? Een Rolls is 5x zo duur al een S-klasse. Ik weet zeker dat het verschil in kwaliteit tussen de S-klasse en de Rolls veel kleiner is dan tussen de S-klasse en de 508, ondanks dat het prijsverschil anders doet vermoeden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:42:
[...]

Iets zegt me dat die observatie niet geheel unbiased is ;) Sowieso, je hebt geen idee waar je over praat. Het enige waar ik fanboy van ben is van een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Ik heb de iPhone 3G tot en met de 5 gehad. Daarna waren ze het simpelweg niet meer waard. Misschien had dat wel iets te maken met... wat is het ook al weer... oh ja, het feit dat de prijzen elk jaar omhoog gaan en dat de competitie elk jaar beter wordt?

[...]

Dit is tweakers, hier discussieren we. Als je met gelijkgestemden Apple wil gaan verheerlijken moet je naar iCulture.

[...]

Klopt, het ecosysteem doen ze goed inderdaad. Ik ben het met je eens dat snelle chips goed zijn, maar hte gaat wel keihard in tegen het argument dat iOS zo lichtgewicht zou zijn. Als een langzame chip genoeg was geweest was Apple echt wel gierig genoeg geweest om er gewoon een traag ding in te gooien. Conclusie is dus dat iOS niet lichtgewicht is. Waar een Moto G van de eerste generatie nog verdomd snel zijn.

Ik vraag me persoonlijk toch een beetje af voor hoever het "het moet werken met alle devices" argument nog op gaat voor Android. Ten slotte bevat Android zelf helemaal geen drivers: die worden gegeven door de fabrikanten van de hardware, waarna die in het OS zelf gecompileerd worden. Zolang die drivers goed zijn, is er met Android geen enkel probleem

Daarbij zijn er ondertussen ook tig modellen iPhones, iPads en iPods met allerlei verschillende soorten hardware. Hoe meer je daarvan hebt, hoe minder makkelijk het is om te optimaliseren.
Ik verheerlijk helemaal niks, doe nooit 'Apple fanboy' uitspraken oid maar heb gewoon een hekel aan mensen die blijkbaar in een topic weinig tot niks te zoeken hebben en even iedereen moeten vertellen hoe geweldig hun device van de concurrent wel niet is en hoe dom de mensen uit het topic zijn om voor merk X te gaan. Nee dat heeft niks te maken met discussiëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:42:
[...]

[...]

[...]

Er zijn wel tig modellen maar allemaal hetzelfde design.

Het is net als met websites, jij kan een website helemaal optimaliseren (responsive) voor bijvoorbeeld Firefox (even neutraal :p ) dat werkt op elk scherm.
Dit betekend echter niet dat het op Safari of een andere browser ook goed werkt.
Scrtz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:45:
[...]

Ik verheerlijk helemaal niks, doe nooit 'Apple fanboy' uitspraken oid maar heb gewoon een hekel aan mensen die blijkbaar in een topic weinig tot niks te zoeken hebben en even iedereen moeten vertellen hoe geweldig hun device van de concurrent wel niet is en hoe dom de mensen uit het topic zijn om voor merk X te gaan. Nee dat heeft niks te maken met discussiëren.
Maar je bent stiekem wel fanboy, net als met VW :D :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:45:
[...]

Ik verheerlijk helemaal niks, doe nooit 'Apple fanboy' uitspraken oid
Waarom voel je de noodzaak om ze te verdedigen dan?
maar heb gewoon een hekel aan mensen die blijkbaar in een topic weinig tot niks te zoeken hebben en even iedereen moeten vertellen hoe geweldig hun device van de concurrent wel niet is en hoe dom de mensen uit het topic zijn om voor merk X te gaan. Nee dat heeft niks te maken met discussiëren.
Wat heb jij hier te zoeken dan? Je kan het hele ding nog niet eens kopen. Ervaring heb je dus niet, het enige wat dan overblijft is discussie. En aangezien de iPhone niet in een vacuum uitkomt ( dan was er geen eens discussie mogelijk) maken we vergelijkingen.

Prijs/kwaliteit is gewoon een enorm onderdeel van de discussie rond elke telefoon, en dat kan prima hier.
Famous schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:46:
[...]

Er zijn wel tig modellen maar allemaal hetzelfde design.

Het is net als met websites, jij kan een website helemaal optimaliseren (responsive) voor bijvoorbeeld Firefox (even neutraal :p ) dat werkt op elk scherm.
Dit betekend echter niet dat het op Safari of een andere browser ook goed werkt.
Nee dat snap ik, maar zo werkt Android dus ook ;) Het is slechts een OS waar fabrikanten modules met drivers aan kunnen toevoegen. Net zoals dat iOS modules voor verschillende hardwareconfiguraties heeft.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 21:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:15
Het is nu zo'n 24 uur geleden dat de iPhone X aangekondigd is en ik vind het dus ook zeer logisch dat er nog veel mensen over de prijs discussiëren en die dan ook vergelijken met andere telefoons. Die vergelijkingen zijn natuurlijk wel altijd persoonlijk en niet objectief zeker met een merk als Apple waar een telefoon ontworpen is om voorbij te gaan aan specificaties.

Het meest vervelende is eigenlijk om te lezen dat mensen boos worden als het nog steeds over de prijs gaat. Wat verwacht je dan? Veel meer dan een prijs is er nog niet om over te discussiëren, hij is nog niet uitgebracht of final dus er kan nog van alles veranderen qua ervaring. De specificaties kunnen vergeleken worden zoals dus ook gedaan word maar zoals ook opgemerkt die vergelijking is vaak subjectief doordat de combinatie van specificaties weer een nieuwe ervaring creëert.

Door discussie kan er juist ook bekeken worden waarom sommige mensen het de prijs wel waard vinden, of er nog enige ratio achter zit. Of dat het puur een irrationele beslissing is die gedreven is door emotie uit de 'Mammalian Brain' die vervolgens gerationaliseerd is door de 'Neomammalian brain'. Dat is namelijk hoe ontzettend veel beslissingen werken ;)
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:47:
Prijs/kwaliteit is gewoon een enorm onderdeel van de discussie rond elke telefoon, en dat kan prima hier.
Nou daar hebben we mods voor om dat te bepalen :)

• Famous
[...]

[...]

Wat heb jij hier te zoeken dan? Je kan het hele ding nog niet eens kopen.

[...]

Nee dat snap ik, maar zo werkt Android dus ook ;) Het is slechts een OS waar fabrikanten modules met drivers aan kunnen toevoegen. Net zoals dat iOS modules voor verschillende hardwareconfiguraties heeft.
Maar toch gek dat met een mooie XDA rom de telefoon een stuk beter werkt. *
Het kan een stuk beter, de batterij, de performance, de vastlopers. Geen lelijke skin met veel rommel..

*Dit zeg ik met ervaringen van enkele jaren terug

• Famous
walletje-w schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:51:
Het is nu zo'n 24 uur geleden dat de iPhone X aangekondigd is en ik vind het dus ook zeer logisch dat er nog veel mensen over de prijs discussiëren en die dan ook vergelijken met andere telefoons. Die vergelijkingen zijn natuurlijk wel altijd persoonlijk en niet objectief zeker met een merk als Apple waar een telefoon ontworpen is om voorbij te gaan aan specificaties.

Het meest vervelende is eigenlijk om te lezen dat mensen boos worden als het nog steeds over de prijs gaat. Wat verwacht je dan? Veel meer dan een prijs is er nog niet om over te discussiëren, hij is nog niet uitgebracht of final dus er kan nog van alles veranderen qua ervaring. De specificaties kunnen vergeleken worden zoals dus ook gedaan word maar zoals ook opgemerkt die vergelijking is vaak subjectief doordat de combinatie van specificaties weer een nieuwe ervaring creëert.

Door discussie kan er juist ook bekeken worden waarom sommige mensen het de prijs wel waard vinden, of er nog enige ratio achter zit. Of dat het puur een irrationele beslissing is die gedreven is door emotie uit de 'Mammalian Brain' die vervolgens gerationaliseerd is door de 'Neomammalian brain'. Dat is namelijk hoe ontzettend veel beslissingen werken ;)
Maar "Ik vind het te duur" "De telefoon is het niet waard" is niet discussiëren in mijn ogen.

Prijs verwachte ik ook niet met 999$, ging zelf maar naar de 1069 euro.

Verwijderd

Heeft de iPhone X nog 3D Touch?

• Famous
Ja zeker :Y

alleen niet meer op de homeknop 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Famous op 13-09-2017 21:54 ]

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:52:
[...]

Nou daar hebben we mods voor om dat te bepalen :)
Dan wachten we dat lekker af. Ze zullen vast niet schromen om hun bevoegdheden te gebruiken.
Famous schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:52:
[...]

Maar toch gek dat met een mooie XDA rom de telefoon een stuk beter werkt. *
Het kan een stuk beter, de batterij, de performance, de vastlopers. Geen lelijke skin met veel rommel..

*Dit zeg ik met ervaringen van enkele jaren terug
Welke telefoon precies dan :? Kijk, ik zal echt niet ontkennen dat er tussen Androidphones volledige stukken stront zitten. Of dat Android in het algemeen een groot probleem heeft met updates. Echter, als je de uitzondering kan vinden dus niet.

Met custom ROMs heb ik ook nog zat geexperimenteerd inderdaad ( op de HTC HD2: lekker drie OS'en tegelijkertijd erop hebben) en tot een paar jaar geleden kon dat ook nog wel nuttig zijn. Maar voor mij is MIUI de perfecte 'skin' ( het is wel wat meer dan een skin) voor Android. Snel, logisch, doordacht, lang updates, alleen maar nuttige apps ( ik heb nog geen een stuk bloatware voorbij zien komen) en met meer dan prima performance en geen vastlopers. Dus het is wel mogelijk :) Je moet er alleen wel net even de goede tussenuit weten te pikken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Die hele prijs/kwaliteit discussie is plat te slaan. Met vorige iPhones kon Apple ook Premium producten leveren voor zeg € 499,00 of later € 599,00. Laten we er nu wat inflatie en wat opslag voor de duurder geworden grondstoffen bij op doen, dan wordt de prijs inderdaad hoger, maar geen € 1159,00. Dit is gewoon puur de marge vergroten. En door de gecreëerde exclusiviteit er op hopen dat ze dit de nieuwe prijs voor het topmodel kunnen maken en er toch zoveel mogelijk potentiële kopers overstag gaan. Is gewoon marketing en het goed recht van Apple. De enige manier om hier tegen te protesteren is de iPhone X niet te kopen. Vindt je het belangrijk en heb je het geld er wel voor over, dan koop je hem. Zo simpel is het toch.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:15
Famous schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:53:
[...]

Maar "Ik vind het te duur" "De telefoon is het niet waard" is niet discussiëren in mijn ogen.

Prijs verwachte ik ook niet met 999$, ging zelf maar naar de 1069 euro.
En dan reageer je daar toch lekker niet op? Het is 5% van de webpagina en na een dergelijke bekendmaking kun je de teleurstelling proeven van de mensen die het nu niet meer kunnen veroorloven. (geldelijk of emotioneel gezien) Ik vind het heel logisch om die berichten nu te zien verschijnen. Een dergelijke reactie is iets zoals "Wat een mooi OLED scherm!" of " :9~ :9~ Dat scherm!!" precies dezelfde reactie maar dan de andere kant van het spectrum.

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Welke iPhone is traag dan? Voor mij is sinds de iPhone 5S het niet meer nodig geworden op te upgraden voor de snelheid. Ik heb hier een 6+ en een 7+ liggen, maar die 6 is eigenlijk nooit traag. En dat voor een telefoon van 3 jaar oud. Ja de 7 is iets sneller, maar voor dagelijks gebruik niet echt merkbaar.

• PGB83
[...]

[...]
Wat doe jij hier eigenlijk?

Ik ben prima op de hoogte van wat er in de markt is qua smartphones. Ik kijk en lees zowat alle reviews van de Samsung's, LG's, OnePlus, Xiaomi, Pixels, noem maar op. Ik ben een gadget liefhebber met speciale interesse in telefoons. Ja, ik weet wat ze allemaal wel en niet kunnen en ik weet wat ze allemaal kosten.

En weet je wat? Toch maak ik voor mezelf een bewuste keuze voor Apple. Daarvoor hebben we jou niet nodig om te vertellen wat andere telefoons kunnen voor een lagere prijs. Enige wat je aan het doen bent is het topic vervuilen.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:14
walletje-w schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:57:
[...]

En dan reageer je daar toch lekker niet op? Het is 5% van de webpagina en na een dergelijke bekendmaking kun je de teleurstelling proeven van de mensen die het nu niet meer kunnen veroorloven. (geldelijk of emotioneel gezien) Ik vind het heel logisch om die berichten nu te zien verschijnen. Een dergelijke reactie is iets zoals "Wat een mooi OLED scherm!" of " :9~ :9~ Dat scherm!!" precies dezelfde reactie maar dan de andere kant van het spectrum.
Niet om zeikerig te doen, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand nog een wow-reactie heeft bij het zien van het scherm. De oled-schermen zijn al tijden van geweldige kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Peabz21 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:58:
[...]

Wat doe jij hier eigenlijk?

Ik ben prima op de hoogte van wat er in de markt is qua smartphones. Ik kijk en lees zowat alle reviews van de Samsung's, LG's, OnePlus, Xiaomi, Pixels, noem maar op. Ik ben een gadget liefhebber met speciale interesse in telefoons. Ja, ik weet wat ze allemaal wel en niet kunnen en ik weet wat ze allemaal kosten.

En weet je wat? Toch maak ik voor mezelf een bewuste keuze voor Apple. Daarvoor hebben we jou niet nodig om te vertellen wat andere telefoons kunnen voor een lagere prijs. Enige wat je aan het doen bent is het topic vervuilen.
Ik? Ik lever hier mijn weldoordachte waardevolle bijdragen aan een topic op de prachtige website die men Tweakers noemt, om zo samen met mijn medetweakers tot nieuwe inzichten te komen. En u?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:01:
[...]

Ik? Ik lever hier mijn weldoordachte waardevolle bijdragen aan een topic op de prachtige website die men Tweakers noemt, om zo samen met mijn medetweakers tot nieuwe inzichten te komen. En u?
tot nieuwe inzichten te komen, je weet dat je in het Apple topic zit :D :D?

Verwijderd

Famous schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:02:
[...]

tot nieuwe inzichten te komen, je weet dat je in het Apple topic zit :D :D?
Nee, ik dacht dat dit het grote memetopic 2k17 was? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:03:
[...]

Nee, ik dacht dat dit het grote memetopic 2k17 was? :+
Nu moet je stoppen hoor :9

Afbeeldingslocatie: https://pics.me.me/such-such-apple-wow-much-retina-very-innovation-wow-so-2712008.png

[...]

Ik? Ik lever hier mijn weldoordachte waardevolle bijdragen
Hahah :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:48
[...]

Soms lijkt het hier net Macrumors, qua Apple kan niks fout doen gehalte :*)

Haters everywhere but I don’t really care

• Famous
matthijst schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:05:
[...]

Soms lijkt het hier net Macrumors, qua Apple kan niks fout doen gehalte :*)
En volgens de andere kant doen ze alles fout en is hun merk GEWELDIG..

Tja, je kan er weinig van zeggen.
Ik noem mezelf geen fanboy maar ben erg trouw als het aankomt op de laptops en telefoons..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 15:04
Hebben jullie Clips al gezien op de iPhone X. Heb er niet zoveel mee maar dit is toch wel cool.. YouTube: Hands on walkthrough: Apple iPhone X! (vanaf 8 minuten).

• Scrtz
[...]

[...]

Wat heb jij hier te zoeken dan? Je kan het hele ding nog niet eens kopen. Ervaring heb je dus niet, het enige wat dan overblijft is discussie. En aangezien de iPhone niet in een vacuum uitkomt ( dan was er geen eens discussie mogelijk) maken we vergelijkingen.

[...]

Prijs is relatief, dus wat blijft er dan nog over van de hele prijs kwaliteit verhouding? Wie bepaald die prijs/kwaliteit verhouding? Super discussie man, echt waar.

• PGB83
[...]

Als je consequent bent, ga dan ook even langs het Note 8 topic en het S8 topic en Pixel topic oh en vergeet het Essential phone topic niet. Daar zijn ook veel goedkopere alternatieven voor. Kan je dit topic even met rust laten. :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:10:
[...]

Prijs is relatief, dus wat blijft er dan nog over van de hele prijs kwaliteit verhouding? Wie bepaald die prijs/kwaliteit verhouding? Super discussie man, echt waar.
Prijs is niet relatief, daar hebben we nu net geld voor uitgevonden :+ Hoeveel waarde die telefoon voor jou heeft is relatief. Hoeveel 'ie kost is dat niet.
Peabz21 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:11:
[...]

Als je consequent bent, ga dan ook even langs het Note 8 topic en het S8 topic en Pixel topic oh en vergeet het Essential phone topic niet. Daar zijn ook veel goedkopere alternatieven voor. Kan je dit topic even met rust laten. :w
Waar ben je nu eigenlijk zo salty over? ( Overigens zie ik nergens mijzelf claimen dat ik consequent ben, maar misschien kan je me even aanwijzen waar dat staat :) Ik zou zo'n vriendelijke correctie van een medetweaker zeer waarderen. Het is gewoon, dat gevoel van een teamspirit. Weet je wel?)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 22:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:50
Teknix1982 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:20:
[...]

We discussieren nu al een aantal posts en ik heb het gevoel dat ik jou niet goed begrijp. Zou jij mij kunnen uitleggen hoe jij het ziet wat Apple zijn prijsstrategie is? Ik zeg dat sinds de terugkeer van Jobs het altijd al gebasseerd is op een psychologische model en dat het niet rationeel onderbouwd wordt.
Zoals ik al eerder stelde, in het verleden betaalde je iets meer(€100-150) voor een iPhone t.o.v. een Galaxy bijvoorbeeld. Daarmee kreeg je ook echt beter product, naast de perfecte integratie tussen OS en hardware ook allerlei betere details zoals, touchID, gebruikte materialen(discussie aluminium vs plastic anyone), betere accuduur, enz. enz.

De X is gewoon echt fors duurder dan de rest terwijl kijkend naar de verschillen dan heb ik niet zo iets van okay... is dit nog te rechtvaardigen? Nogmaals, mijn gezin heeft een iPad Air, Macbook Pro, Time Capsule, 2x iPhone 7 en 2x iPhone SE van de zaak. Dus het is niet als of ik hier als anti fan mijn betoog droog probeer te houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Scrtz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:10:
[...]

Precies. Onzin.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/butxtfkoxukry.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik dat tegeltje ergens bestellen? Ik wil hem op de WC hangen.

• Scrtz
Levensduur, hogere restwaarde, Apple Eco systeem, verbinding met andere apparaten zoals ipad, Macbook, Apple watch, Airpods etc zijn ook allemaal doorslaggevende factoren. Niemand verplicht je ook verder elk jaar of elke paar jaar een nieuw toestel te halen, zie genoeg mensen met iPhones van 4-5 jaar oud die nog prima meegaan, dat doen de Android devices toch een stuk minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:48
Famous schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:07:
[...]
En volgens de andere kant doen ze alles fout en is hun merk GEWELDIG..

Tja, je kan er weinig van zeggen.
Ik noem mezelf geen fanboy maar ben erg trouw als het aankomt op de laptops en telefoons..
Begin eens, met er niet bij voorbaat vanuit te gaan dat iemand hier alleen komt om te drammen over de prijs en vol in de verdediging te schieten (sowieso iets vreemds, als het gaat om een “artikel” waar je zelf niks voor hebt gedaan).

Ik heb aardig wat iPhones en iPads gehad. Nooit een Androidtoestel gebruikt (OK, 1 el cheapo dedicated voor een drone) en ook geen interesse in Android. En zo zijn er hier meer die jaarlijks hun Applespul bijna blind upgraden, maar nu toch hun twijfels hebben door de prijs en bv een onbewezen Face Id (lees: wil je voor 1000+ euro opnieuw beta-tester van een Apple device zijn).

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:08
Heb alles geprobeerd (Android, windows op lumia) en ik zie het zo: je hebt iPhone, en je hebt de rest.
Iedereen zal altijd alles relateren aan de iPhone. :)

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:56
Als de Apple 11 straks uitkomt: ‘als je al moet vragen hoeveel het kost dan kan je het niet betalen’. De Rolls Royce onder de telefoons. Wel een gaaf ding zeg. Man man man.

Inventaris

• Miki
Scrtz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:20:
Levensduur, hogere restwaarde, Apple Eco systeem, verbinding met andere apparaten zoals ipad, Macbook, Apple watch, Airpods etc zijn ook allemaal doorslaggevende factoren. Niemand verplicht je ook verder elk jaar of elke paar jaar een nieuw toestel te halen, zie genoeg mensen met iPhones van 4-5 jaar oud die nog prima meegaan, dat doen de Android devices toch een stuk minder.
Maar daar zit het pijn punt ook niet, dat is waarom velen juist voor Apple kozen en daar iets meer voor wilden betalen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
Flauwe dooddoener van een discussie die we constructief hebben geprobeerd te voeren. Maar goed, ook voor dit soort tegeltjes is er een doelgroep :+

• Scrtz
Miki schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:24:
[...]

Maar daar zit het pijn punt ook niet, dat is waarom velen juist voor Apple kozen en daar iets meer voor wilden betalen :)
Bedoelde het dan ook juist meer als aanvulling voor de de hogere prijs van Apple apparaten.

• Famous
deBennie schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:22:
Heb alles geprobeerd (Android, windows op lumia) en ik zie het zo: je hebt iPhone, en je hebt de rest.
Iedereen loopt er ook mee weg, jong of oud.
Dat is altijd iets waar Apple goed in is.

Mijn vader is erg technisch maar totaal niet met computers, telefoons etc, hiervoor een Nokia Lumia (omdat hij trouw was aan Nokia (3310, 6610)) maar kwam toch van een koude kermis thuis (twee keer).
Nu heeft hij een iPhone en hij kan alles zelf, snapt het en ik hoef enkel een update te doen voor hem :+

Dit zijn ook dingen waar Apple gewoon sterk in is, ben je nu 7 of 64? Geen probleem!

Haha prachtige samenvatting idd.

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:19:
[...]

Kan ik dat tegeltje ergens bestellen? Ik wil hem op de WC hangen.
Heb jij een WC? Ik dacht dat al je gezeik via je Keyboard ging :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:32:
[...]

Gelukkig ben je geen fanboy :)
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:35:
[...]

Heb jij een WC? Ik dacht dat al je gezeik via je Keyboard ging :+
Waarom denk je dat mijn toetsenbord waterdicht is?

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Kunnen we het weer over het toestel hebben en niet over de prijs? :)

Het is echt een prachtig toestel geworden, maar ik maak me alleen zorgen over de stainless steel rand. Ik heb een stainless steel Apple Watch en het is echt een sierraad. Maar stainless steel staat niet bekend als hard materiaal en is nogal krasgevoelig. Op mijn Apple Watch zitten al flink veel krassen na een jaar gebruik. Ik ben bang dat de iPhone X - na de git-zwarte iPhone 7 van vorig jaar en de zwarte iPhone 5 die zo snel bekraste -
het volgende toestel wordt dat je onmogelijk netjes kan houden. Ik had dan liever dat ze weer voor aluminium hadden gekozen.
Ik? Ik ben absoluut wel een fanboy :)

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:38:
[...]

Ik? Ik ben absoluut wel een fanboy :)
Verpest het nu niet! Had ik net een vinnige opmerking, zeg je zoiets. Jammer dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:08
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:32:
[...]

Nee maar serieus. Ik had vroeger van die game&watch spelletjes van nintendo, van die dual screens. Donkey kong, je weet wel. Green house was mijn facoriet. Die spelletjes deden het áltijd. Vanzelfsprekend, want er zat maar 1 spel ingebakken.
Maar datzelfde gevoel krijg ik ook bij de apple producten iPad en de iPhone. Het werkt altijd. Je kunt er niks kapot aan tweaken of verkeerd installeren met als gevolg dat je allemaal zooi hebt en je dat ding opnieuw moet installeren (windows). Het wekt gewoon en het werkt ook goed.
Wil je zekerheid, dan koop je een iPhone. Punt uit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jona schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:37:
Het is echt een prachtig toestel geworden, maar ik maak me alleen zorgen over de stainless steel rand. Ik heb een stainless steel Apple Watch en het is echt een sierraad. Maar stainless steel staat niet bekend als hard materiaal en is nogal krasgevoelig. Op mijn Apple Watch zitten al flink veel krassen na een jaar gebruik. Ik ben bang dat de iPhone X - na de git-zwarte iPhone 7 van vorig jaar en de zwarte iPhone 5 die zo snel bekraste -
het volgende toestel wordt dat je onmogelijk netjes kan houden. Ik had dan liever dat ze weer voor aluminium hadden gekozen.
Nou als het echt SS is dan is dat juist wel goed te behandelen. Ik poets en polijst de Apple watch SS en dan krijg ik alle krasjes eruit.
jona schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:37:
Kunnen we het weer over het toestel hebben en niet over de prijs? :)
Dat duurt nog wel een paar dagen. Is elk jaar hetzelfde. De mensen die hem niet gaan kopen zijn nu fanatiek maar druipen altijd af.

Afbeeldingslocatie: http://www.troll.me/images/spider-man/trolls-die-if-you-dont-feed-them.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 13-09-2017 22:43 ]

Verwijderd

[b]Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:41:

If you don't feed The troll. They will die.
Waarom denk je dat ik geen iPhone koop? Dan heb ik geen geld meer voor eten, en dan gaat mijn innerlijke troll dood. Dat zou toch jammer zijn.

• Famous
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:43:
[...]

Waarom denk je dat ik geen iPhone koop? Dan heb ik geen geld meer voor eten, en dan gaat mijn innerlijke troll dood. Dat zou toch jammer zijn.
Daarom ook lekker met een abonnement, maandelijks maar €89,- met beetje data, prima deal :Y

Verwijderd

Famous schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:43:
[...]

Daarom ook lekker met een abonnement, maandelijks maar €89,- met beetje data, prima deal :Y
Nah, 89 euro is toch weer 1000 cigarillos :+ Daar geef ik het liever aan uit, alhoewel ik het niet voor elkaar krijg om er 1000 in een maand te roken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:41:

Nou als het echt SS is dan is dat juist wel goed te behandelen. Ik poets en polijst de Apple watch SS en dan krijg ik alle krasjes eruit.
Dat is wel waar ja. Misschien dat het dan wel zal meevallen met de iPhone X, hoewel ik toch liever een materiaal heb dat krasbestendiger is. Dat scheelt veel polijstwerk en je hebt niet elke keer een hartverzakking als je weer een plekje hebt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Om maar weer on-topic te gaan ;)

Geekbeck scores zijn 'out of this world!': https://www.macrumors.com...ic-chip-geekbench-scores/

Waarom hebben ze bij Apple niet zo'n functie als Windows heeft, iPhone aan extern scherm en je hebt gewoon een top of the line MBP 13 inch qua power.. (I know I know, $$$$$$$)
D-Ed schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:58:

Geekbeck scores zijn 'out of this world!': https://www.macrumors.com...ic-chip-geekbench-scores/

Waarom hebben ze bij Apple niet zo'n functie als Windows heeft, iPhone aan extern scherm en je hebt gewoon een top of the line MBP 13 inch qua power.. (I know I know, $$$$$$$)
Wat een ding he die nieuwe Chip. Kunnen ze wel in Curpertino.

• Famous

Wilt iemand mijn MBP kopen, late 2016? :+

Maar nee, liever een macbook ernaast voor de games! Uuh, iMovie

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:01:
[...]

Wat een ding he die nieuwe Chip. Kunnen ze wel in Curpertino.
Yep, Zouden ze meer mee moeten doen :9

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47

Zelfs als tweaker blijf ik me fascineren hoe snel en compact de telefoon is. Toch onbegrijpelijk wat je met een telefoon ter grote van je hand doet wat een aantal jaren geleden gewoon over gefantaseerd kon worden. En het idee dat we er nog niet zijn maakt het nog leuker.

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:04
Even tussen de discussies door; iemand nog tips bij het bestellen van de iPhone 8 aanstaande vrijdag om 9:01. ( zit het liefst natuurlijk bij de eerste groep😀)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Famous
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8IbADtJfSZOEwbDrgLtGGKmU/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:47
Tja, zo gaat dat echt ieder jaar! Snap dat gezeik over de prijs ook niet, blijkbaar het enige waar ze over kunnen zeiken. :+

It's All In The "Mix"

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Niet echt.. Lees de fp reacties maar bij Note 8 artikelen. Het waait gewoon over.

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:23

Erw

Dionlinn schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:22:
Even tussen de discussies door; iemand nog tips bij het bestellen van de iPhone 8 aanstaande vrijdag om 9:01. ( zit het liefst natuurlijk bij de eerste groep😀)
Zet het gewenste model alvast in je favorieten lijstje, dan kun je sneller moven

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17

Een van die comments. :D :N

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CK0iVIl.png

Wel echt bizarre scores overigens. Niks anders dan lof voor Apple.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dionlinn schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:22:
Ik zou het even proberen in
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4

Of
[iPhone 8 & 8 Plus] Ervaringen & Discussie

Want hier gaat het over de iPhone X :)

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:14
Zou je op de zilveren versie minder snel krasjes zien?

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:47
Hoezo? Het is allebei glas aan de achterkant dus dat maakt niks uit.

It's All In The "Mix"

• Famous
Mixpower schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:44:
Hoezo? Het is allebei glas aan de achterkant dus dat maakt niks uit.
Zeg dat maar tegen de voorruit van de bus bij ons op de zaak :D

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Yes, ik ook, en dan denk je even dat het gras groener is met een Android toestel (Ik kom regelmatig in het Android gedeelte) en dan is het toch weer huilen met de pet op.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:29

Oekol

waka waka hey hey

Famous schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:43:
[...]

Oh das inderdaad niet duur. 89 euro, waar hebben we 't over. Paar uurtjes werken!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Hij heeft ook FastCharging he mensen :D 50% in 30min wel netjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
LockeJohn schreef op donderdag 14 september 2017 @ 01:18:
Hij heeft ook FastCharging he mensen :D 50% in 30min wel netjes
Dat hadden de vorige iteraties ook al, toen heette dat nog iPad charger :>

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:02

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik bestel morgen eerst de 8+ Goud 64GB en zodra de X te bestellen is haal ik die in het zilver en gaat de 8+ naar mijn vrouw. Vind de X erg geslaagd. 👍🏻

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Berlinetta schreef op donderdag 14 september 2017 @ 00:10:
[...]

Yes, ik ook, en dan denk je even dat het gras groener is met een Android toestel (Ik kom regelmatig in het Android gedeelte) en dan is het toch weer huilen met de pet op.
Verklaar u nader?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
https://9to5mac.com/2017/09/13/face-id-demo-fail-details/

Apple legt uit waarom Face ID de eerste keer niet werkte.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:36
Wel even een kleine vraag bij de data die gebruikt is om FaceID te laten leren, ze hadden het over miljarden gezichten/foto's waarmee het systeem heeft leren zien wat wel en wat niet.

Waar komen die miljarden gezichtgegevens vandaan? Ze hebben niet miljarden werknemers als testdummmy gebruikt. Zou dit die data zijn die is vergaard met het leren van gezichten van de foto.app?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
NSA.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
Dan nog zo ik pro zijn en de code dan inrossen en het dan nogmaals doen en niet in plain sight een toestel swap doen, ondanks dat deze verklaring er nu is doet het er nog steeds op lijken dat er iets mis is of met FaceID of met die unit kortom dat het product dus niet af is.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:55
Eigenlijk vond ik het helemaal geen fail. Het liet juist zien dat ze on-stage echt real life werken en geen geprogrammeerde filmpjes afspelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpoekGTi
Dennisdn schreef op donderdag 14 september 2017 @ 07:52:
[...]

Eigenlijk vond ik het helemaal geen fail. Het liet juist zien dat ze on-stage echt real life werken en geen geprogrammeerde filmpjes afspelen.
En we spoelen even terug naar 1998, Bill Gates prikt een USB scanner in een Windows PC, pof bsod, de wereld explodeert dat 98 niet jofel is.

2017, in principe een wat subtielere faal waar Greg een telefoon niet geunlocked krijgt, doet toestel swap, Nobody cares en vind het zelfs wel tof dat het net mensen zijn want ja het is toch live he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Ik geloof echt niet dat hun demo device dat straks hun belangrijkste presentatie van het jaar moet geven opeens vooraf effe door nog heel wat mensen gebruikt wordt. Dat device moet vol geladen zijn nergens aan de instellingen gezeten en startklaar zijn.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:55
SpoekGTi schreef op donderdag 14 september 2017 @ 07:55:
[...]

En we spoelen even terug naar 1998, Bill Gates prikt een USB scanner in een Windows PC, pof bsod, de wereld explodeert dat 98 niet jofel is.

2017, in principe een wat subtielere faal waar Greg een telefoon niet geunlocked krijgt, doet toestel swap, Nobody cares en vind het zelfs wel tof dat het net mensen zijn want ja het is toch live he
En ik noem het altijd de ongeschreven geek-wet: als je iets heel enthausiast wil laten zien.... werkt het net niet.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
damage control 2.0 :9

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Als ik even over alle mogelijke technische issues heen stap zie ik wel meerwaarde in de X, enige dat me nog een beetje tegenhoudt is (naast de prijs) de grootte van de telefoon. Ik vind hem eigenlijk echt te klein als je kijkt hoeveel effectieve schermruimte er over blijft, ga je er t.o.v. een iPhone 7 Plus dus op achteruit of blijft het gelijk.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:09:
kijkt hoeveel effectieve schermruimte er over blijft, ga je er t.o.v. een iPhone 7 Plus dus op achteruit of blijft het gelijk.
tov een Plus model wellicht wel.

Maar ik denk serieus dat Apple een home run slaat met dit nieuwe schermformaat.
Veel mensen vonden het Plus model te groot en zouden toch graag een tikje groter scherm willen hebben t.o.v het ''gewone'' model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Geert1976 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:19:
[...]

tov een Plus model wellicht wel.

Maar ik denk serieus dat Apple een home run slaat met dit nieuwe schermformaat.
Veel mensen vonden het Plus model te groot en zouden toch graag een tikje groter scherm willen hebben t.o.v het ''gewone'' model.
Het verschil tussen het plus model en de X is ook nog wel redelijk groot, dat gat is groot genoeg voor een XL :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-09 00:48
Het is heel simpel. Als ik alleen al naar het bedrag kijk en voor dat geld ook 3-4 ipad's kan krijgen dan weet je dat het teveel is. Ik heb dit al met een mobiel van € 600,00 en toch kopen we het, omdat er een simcard houder inzit van 23 cent.

Als ik alleen al kijk dat ik voor dat geld tweemaal een blackberry aurora heb gekocht met 5,5 inch scherm, 4 GB werkgeheugen en 32 GB opslag en uitbreidbaar voor € 300,00 en voor mezelf een blackBerry Keyone en een DTEK50 voor de vrouw € 860,00 dan ben ik net zoveel kwijt en mijn kids met de Aurora elke app kan draaien op een groot scherm en vooral veel youtube .netflix kijken dan vraag ik me echt af wat de volgende stap is voor Apple en dat lijkt me de € 1500 aantikken.

Wat me wel opvalt bij de iphone 8 is de lage resolutie, batterij nog steeds niet top en dat het jammer is dat ze het werkgeheugen niet gelijk heb getrokken met de 8S en X. Ook als ik kijk naar de batterij op de X en je hebt reeds een iphone 7plus dan zou ik dit toestel blijven gebruiken als ik gebruiker was, want ios 11 komt hier toch ook wel op. Het blijft gewoon draaien van apps .

begrijp me niet verkeerd. De weg die ze inslaan met een ander model is goed en dat ze een aantal dingen qua gesture en swipe hebben overgenomen van BlackBerry OS 10 is zekers een verbetering en durf. De prijs is dat zekers ook.

[ Voor 30% gewijzigd door Noresponse op 14-09-2017 08:47 ]

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-09 00:48
Die hadden ze snel online, maar het ging echt wel eerst naar gezichtsherkenning en daarna met een tweede poging ging het toestel naar de controle functie van toets je code maar eens in. Ik snap dat Apple een aantal video''sop youtube hierover heeft gezet en media heeft benaderd als counterattack.
Pagina: 1 ... 12 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.