Is dit niet super cheap?:
http://www.geekbuying.com...Robot---White-372010.html
€217,69 op het moment van spreken.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Komen nog EUR 51.90 shipping overheen. En dan nog douane-inklaringskosten + BTW.Qon schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:46:
Is dit niet super cheap?:
I see red pixels.
De priority line (UK manier) werkt alleen met China warehouse.smoken schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 21:33:
Zit er ook over te denken om te bestellen.
In bovenstaande Posts wordt AliExpress genoemd, voordeel daar lijkt te zijn dat je het binnen een dag of 5 hebt en zéker weet geen btw / invoerrechten te hoeven te betalen. Alleen kost is daar dan wel €292,-
Bij gearbest is hij op dit moment, met coupon code, iets van €254,- maar hoe werkt het verzenden via de UK daar?
Gaat dit vanzelf of moet ik het ergens aangeven, want voor zover ik kan zien heb ik alleen de keuze uit China / Hong Kong warehouses.
Duidelijk! Ik zie het verschil qua omschrijving nu!SolarOrbiter schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 08:59:
[...]
De priority line (UK manier) werkt alleen met China warehouse.
[ Voor 94% gewijzigd door Zeehond op 26-08-2017 20:15 ]
huh? Bij mij staat hij (nog steeds) op € 272,- hoe krijg jij hem op € 228? Want dan is mijn twijfel weg ...
[ Voor 47% gewijzigd door Zeehond op 26-08-2017 20:17 ]
Nee 254 is de prijs. Ik heb me vergist mijn excuus. Maar twijfel niet de robot is geweldig. Kan niet meer zonder......smoken schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:35:
[...]
huh? Bij mij staat hij (nog steeds) op € 272,- hoe krijg jij hem op € 228? Want dan is mijn twijfel weg ...
Met couponcode gaat ie naar € 254,33 ... ben benieuwd hoe/waar jij hem ziet voor € 228,-
Is het wellicht met een VIP korting?
---
Andere vraag: is er een verschil tussen AliExpress en Gearbest qua aftercare?
Stel dat er een defect aan het apparaat ontstaat, bij welk van de twee partijen wordt ik dan (beter) geholpen?
In beide gevallen zal ik betalen met een CC (eventueel gekoppeld via PayPal als dat nog veiliger is?).
Duidelijk! Dacht al ;-)Bandago 2804 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 13:33:
[...]
Nee 254 is de prijs. Ik heb me vergist mijn excuus. Maar twijfel niet de robot is geweldig. Kan niet meer zonder......
MarcoBoe schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:23:
Fantastisch apparaat! Nu enkele weken in gebruik. Maakt vol genoegen zijn dagelijkse rondje.
Zoek de test op youtube tussen de duurste Roomba 980 en deze Xiaomi.
Besteld bij Aliexpress. Laten leveren vanuit Duitsland, binnen 3 dagen in huis!!
Geen gezeur met belastingen, die is al in Duitsland betaald en dat hoeft volgens Europese regelgeving maar 1 x in Europa (vrij verkeer van goederen).
Maar weinig Ali resellers leveren vanuit Duitsland. Bij onderstaande link kun je kiezen "Ships From".
Prima service, had een paar vraagjes, binnen uur correct beantwoord! Stofzuiger snel en zonder douane gezeur ontvangen! €. 292,= inclusief verzenden en (in Duitsland al; betaalde) belastingen.
Ik bestelde hem via deze
https://www.aliexpress.co...010608.0.0.2995e5c0faGHTQ
Sinds dat ik jouw post gelezen heb zit ik zwaar te twijfelen tussen Gearbest (€ 255) en deze verkoper op AliExpress (€ 292). Dit puur omdat ik bij de verkoper op AliExpress zeker weet dat er gene importkosten bijkomen en omdat hij dan sneller binnen is (ik heb niet zo heel veel geduld ;-) ).MarcoBoe schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:23:
Fantastisch apparaat! Nu enkele weken in gebruik. Maakt vol genoegen zijn dagelijkse rondje.
Besteld bij Aliexpress. Laten leveren vanuit Duitsland, binnen 3 dagen in huis!!
Geen gezeur met belastingen, die is al in Duitsland betaald en dat hoeft volgens Europese regelgeving maar 1 x in Europa (vrij verkeer van goederen).
Maar weinig Ali resellers leveren vanuit Duitsland. Bij onderstaande link kun je kiezen "Ships From".
Prima service, had een paar vraagjes, binnen uur correct beantwoord! Stofzuiger snel en zonder douane gezeur ontvangen! €. 292,= inclusief verzenden en (in Duitsland al; betaalde) belastingen.
Ik bestelde hem via deze
smoken schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:13:
[...]
Sinds dat ik jouw post gelezen heb zit ik zwaar te twijfelen tussen Gearbest (€ 255) en deze verkoper op AliExpress (€ 292). Dit puur omdat ik bij de verkoper op AliExpress zeker weet dat er gene importkosten bijkomen en omdat hij dan sneller binnen is (ik heb niet zo heel veel geduld ;-) ).
Nu heb ik een aantal vragen gesteld aan de verkoper. Op de eerste vraag kreeg ik reactie, maar op vervolgvragen betreffende verzending en garantie wordt niet meer gereageerd ... vreemd gezien het grote aantal positieve reviews voor deze verkoper (en het feit dat deze al 5 jaar actief is).
Kun jij me vertellen hoe snel na betaling er bij jou verzonden is?
En heb jij toevallig gevraagd hoe er omgegaan wordt met garantie/service aangezien er aangegeven wordt dat er 3 jaar garantie gegeven wordt?
Ik zou eigenlijk graag vandaag bestellen zodat ik hem misschien nog eind van de week zou kunnen ontvangen.
Leuke prijs zo en geen inklaringskosten via hun shippingmethode lees ik, maar helaas wel hele lange voorspelde levertijd. Ben benieuwd hoe snel je 'm straks uiteindelijk binnen hebt.RedRayMann schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:22:
Zojuist bij AliExpress besteld. Heb gevraagd aan de seller of hij mijn coupon kon activeren. Had namelijk bij deze seller een coupon (MIrobot- $ 5)
Hij stuurde mij een QR-Code en ik had nog 9 dollar aan coupons.
Uiteindelijk in de app de order aangemaakt en "other payments" gedaan. (ivm in de app zijn de prijzen lager)
Daarna op mijn pc via cashbackXL naar AliExpress gegaan en de order betaald.
Nu heb ik 318,25 dollar betaald voor de cleaner incl de spareparts.
Volgens ING wordt er 264,94 euro van mijn CC afgehaald.
Volgens cashbackXL krijg ik 19,16 euro terug.
Dus hopelijk heb ik dit beestje straks rond rijden voor 245,78 euro...
Op AliExpress kan je hem via China intelligent store voor 292 laten komen. Binnen drie dagen over uit Duitsland. Andere Tweaker had ook nog een 5 euro coupon gekregen bij mailen van de seller. Zie instructies paar posts terug. Ik heb hem nu sinds gisteren rijden en ben super enthousiast. Uiteraard zijn er beperkingen maar vergeleken met een roomba of neato een stuk goedkoper voor eenzelfde en vergelijkbaar resultaatremzor schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:26:
Ik kan via Ali/Banggood/Gearbest nergens voor shipping uit EU kiezen, tenzij je dan ook uitkomt op 310-320 euro o.i.d.
En dat priority verhaal kan ik ook niet selecteren. Zal vast iets fout doen of een aanbieding hebben gemist ofzo vermoed ik
Uit China bestellen doe ik niet vanwege alle taxes en voor 300+ bestel ik hem ook niet. Lijkt me wel een leuk beestje, maar net als bij veel andere Tweakers moet ik wel de vriendin nog even zien 'om te turnen'
Hoeveel jaar garantie heeft deze verkoper?MarcoBoe schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:23:
Ik bestelde hem via deze
porselein=chinaremzor schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:33:
@jack_ Idd ik zie het nu ook thx! Bij deze winkel kun je een warehouse selecteren (zit nu achter de computer i.p.v. iPhone, ff wat duidelijker). 'Ships from Porselein' zal wel een vertaalfout/autocorrect iets zijn ofzo..
Voor €308,- heb je hem incl. reserveonderdelen en verzendkosten vanuit DE. Zo te zien de goedkoopste zonder zorgen over taxes etc.
[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 31-08-2017 20:19 ]
Ik begrijp je redenering.remzor schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:33:
@jack_ Idd ik zie het nu ook thx! Bij deze winkel kun je een warehouse selecteren (zit nu achter de computer i.p.v. iPhone, ff wat duidelijker). 'Ships from Porselein' zal wel een vertaalfout/autocorrect iets zijn ofzo..
Voor €308,- heb je hem incl. reserveonderdelen en verzendkosten vanuit DE. Zo te zien de goedkoopste zonder zorgen over taxes etc.
Ik heb de links uit dit topic eens bekeken en ik begrijp er het volgende uit:blowk schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:44:
[...]
De meeste verkopers van AliExpress melden tax free. Deze wordt dan wel vanuit China verstuurd en is een +-50 euro goedkoper. Keuze genoeg als je zo leest in dit topic.
[ Voor 19% gewijzigd door Medione1210 op 01-09-2017 07:04 ]
Om eerlijk te zijn vind ik het niet ok om te gaan doehetzelven op een artikel 300 euro, maar ik begrijp dat de snelste/simpelste manier is bij China shoppen.blowk schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:54:
GB aftersales is echt niet goed. In het verleden wel zaken teruggestuurd met andere Chinese websites en voorlopig verliep alles goed.
Voordeel met Paypal is dat retourkosten deels kunnen terugbetaald worden, maar zelf zal je wel een deel moeten betalen. In de meeste gevallen zou je met de verkoper kunnen overeenkomen om de reserves tikken te verkrijgen en zelf te vervangen.
De Xiaomi robotstofzuiger zit wel goed in elkaar om het eenvoudig uit elkaar te halen, maar vereist wel wat ervaring om onderdelen te vervangen
[ Voor 192% gewijzigd door smoken op 01-09-2017 10:18 ]
Heb ook een bestelling bij China Intelligent Store geplaatst, gisteren een bericht gestuurd met de vraag hoe het met de coupon zit maar helaas nog niks gehoord. Dus maar gewoon 'besteld' en een korte tekst met couponcode ingevuld bij Message to seller. Nu afwachten tot de prijs wat omlaag gaat. Hoeveel euro ging eraf met de code?smoken schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:18:
Gisteren ontvangen! (maandag besteld, dinsdag verzonden)
Qua verkoper (China intelligent store) echt super tevreden, zeer duidelijk en nette communicatie en komt zijn afspraken na. De code die ik eerder doorgegeven heb kan gewoon gebruikt blijven worden.
[ Voor 15% gewijzigd door srdevil op 03-09-2017 19:36 ]
Heb je de order meteen betaald? Ik heb een paar Posts terug precies beschreven hoe je de code moet gebruiken, belangrijk is dat je hem NIET betaald...zodat hij de prijs kan aanpassen.srdevil schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:22:
[...]
Heb ook een bestelling bij China Intelligent Store geplaatst, gisteren een bericht gestuurd met de vraag hoe het met de coupon zit maar helaas nog niks gehoord. Dus maar gewoon 'besteld' en een korte tekst met couponcode ingevuld bij Message to seller. Nu afwachten tot de prijs wat omlaag gaat. Hoeveel euro ging eraf met de code?
Bij m'n order staat:
Order time & date: 05:07 Sep. 03 2017
Zal chinese tijd zijn, hier was het denk ik rond 13:07 (+8uur vanuit china). Als hij opschiet heb ik hem ook nog voor 't komende weekend =)
Heb hem besteld zonder extra spare-parts, als je dit er gelijk bij neemt kost dit $36,04. Bestel je de set los bij dezelfde verkoper kost dit $21.90 inclusief verzending. Die bestel ik wel als de robot binnen is en bevalt. Set komt dan wel uit China maar dat is geen probleem
[ Voor 4% gewijzigd door smoken op 03-09-2017 20:41 ]
Heb je stappenplan exact gevolgd en nog niet betaald, ik hou je op de hoogte! Zag nog iemand anders die cashbackxl had gebruikt, dat ga ik nog ff proberen als de prijs is aangepast (nog niet met cashbackxl bekend). Gok dat ik dan op 268€ uitkom vanaf DE inclusief verzending.smoken schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:41:
[...]
Heb je de order meteen betaald? Ik heb een paar Posts terug precies beschreven hoe je de code moet gebruiken, belangrijk is dat je hem NIET betaald...zodat hij de prijs kan aanpassen.
Ik kreeg in het weekend ook geen reactie, maar waarschijnlijk is je prijs morgenochtend rond een uur of 07:00 wel aangepast. Als dit niet zo is, laat het me weten, ik heb intussen goed contact met deze verkoper....
Prijsverschil in de spare-parts zal hem zitten in het feit dat hij ze voor de lagere prijs vanuit China verzend ipv DE
[ Voor 5% gewijzigd door springfield89 op 04-09-2017 08:49 ]
15kW solar, 800 Ltr hygiëneboiler, 80 Heatpipes, 2 * L/L, Pana monoblock 5F en 5J, HR++/+++ , gasloos sinds Feb 2015
Importheffingen (3,3%), inklaringskosten (€17,50), en BTW (21%) over alles (ook de heffingen en kosten). Oftewel €283,66.hannibal2206 schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:01:
Hier https://www.geekbuying.co...Robot---White-372010.html kost hij maar 210 euro ?? of mis ik iets .. ?
Als ik via Paypal betaal, komen er geen verzendkosten bij ..
[ Voor 27% gewijzigd door TommyboyNL op 04-09-2017 18:12 ]
Zo die heeft er lang over gedaan bijna een jaar.EiNSToNEd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:29:
Dankzij deze (en de technische) post ook de stap gewaagd en de Xiaomi Mi Vacuum in huis gehaald.
Op 21 september besteld via Gearbest, gisteren 4 september aangekomen. Geen douanekosten, helaas ook geen compatibele stroomkabel (gelukkig heb ik een hele hoop van die dingen liggen). Voor 258.97 euro voorlopig nog geen spijt van.
Whoops, dat moest dus augustus zijnZo die heeft er lang over gedaan bijna een jaar.
Ga eens op zoek tussen de karton lagen van de buitenste doos...EiNSToNEd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:29:
Dankzij deze (en de technische) post ook de stap gewaagd en de Xiaomi Mi Vacuum in huis gehaald.
Op 21 september augustus besteld via Gearbest, gisteren 4 september aangekomen. Geen douanekosten, helaas ook geen compatibele stroomkabel (gelukkig heb ik een hele hoop van die dingen liggen). Voor 258.97 euro voorlopig nog geen spijt van.
26/8 besteld, zonet ontvangen voor 254 euro van gearbest. Geen douanekosten.Guidooow schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:26:
[...]
Ga eens op zoek tussen de karton lagen van de buitenste doos...
Via Aliexpress, staat hier een paar posts boven.Flyingdm schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:52:
Waar besteld?
Heb hem gisteren binnengekregen! Heb gisteren avond alle kabels weggebonden en het 1ste rondje laten rijden, bakje zat al bijna volsmoken schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:41:
[...]
Heb je de order meteen betaald? Ik heb een paar Posts terug precies beschreven hoe je de code moet gebruiken, belangrijk is dat je hem NIET betaald...zodat hij de prijs kan aanpassen.
Ik kreeg in het weekend ook geen reactie, maar waarschijnlijk is je prijs morgenochtend rond een uur of 07:00 wel aangepast. Als dit niet zo is, laat het me weten, ik heb intussen goed contact met deze verkoper....
Prijsverschil in de spare-parts zal hem zitten in het feit dat hij ze voor de lagere prijs vanuit China verzend ipv DE
[ Voor 98% gewijzigd door srdevil op 08-09-2017 07:51 ]
Nice, veel plezier ervan!!srdevil schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 07:11:
[...]
Heb hem gisteren binnengekregen! Heb gisteren avond alle kabels weggebonden en het 1ste rondje laten rijden, bakje zat al bijna vol
Vind wel dat hij flink wat geluid maakt en ga hem iig niet 's nachts laten rijden. Ook een hard tikkend geluid wat voorzover ik hier begrijp waarschijnlijk het bakje is wat te los zit of over de grond schuurt. Vanavond ff naar kijken en er anders nog even een berichtje aan wagen naar de verkoper.
BeZaX schreef op donderdag 7 september 2017 @ 20:32:
Met kortingscode 'XIAOMIVAC' nu bij Gearbest te verkrijgen voor 235,79 (inclusief Priority Line verzending).
Bij mij werkt geen code.. enig idee?BeZaX schreef op donderdag 7 september 2017 @ 20:32:
Met kortingscode 'XIAOMIVAC' nu bij Gearbest te verkrijgen voor 235,79 (inclusief Priority Line verzending).
FastForwardNL schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 07:27:
[...]
Bij mij werkt geen code.. enig idee?
Doe hem in winkelmandje, voer code in, log in, maar gaat niks van de prijs af..
Nieuwe account werkt inderdaad wel, dank!peddler schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:17:
Misschien via de app of met een nieuw account.
Kan zijn dat de code is verlopen.
Dan is het weer even wachten, meestal wordt dezelfde code weer actief over een paar dagen.
[...]
En vandaag binnen gekregen. Ik tel 16 dagen, vanuit China (volgens mij).harry89 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:34:
Hier gehaald.
https://perfection.nl.ali...store/group/Robot-Vacuums
317 dollar -->> 268 euro
En twee onderhoud setjes. erbij.
Via de Seller preferred shipping method (dus niet via DHL)
We gaan het zien.
[ Voor 3% gewijzigd door harry89 op 11-09-2017 19:27 ]
Nette prijs voor een goede robot. Heb hem dan ook maar besteld na een aantal weken twijfelen. Wie heeft hem al binnen gekregen via gearbest en kwamen hier nog extra kosten bij?BeZaX schreef op donderdag 7 september 2017 @ 20:32:
Geen extra kosten.Sebusta schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:21:
[...]
Nette prijs voor een goede robot. Heb hem dan ook maar besteld na een aantal weken twijfelen. Wie heeft hem al binnen gekregen via gearbest en kwamen hier nog extra kosten bij?
[ Voor 25% gewijzigd door Medione1210 op 12-09-2017 21:02 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Flyingdm op 14-09-2017 19:10 ]
Ik heb er een besteld en die loopt al 1 week.Flyingdm schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:57:
Bij mij is sinds vandaag de status veranderd in:
We have your parcel, and it's on its way to your local depot in International Ec
Your estimated delivery date is Monday, 18 September 2017, as requested we will deliver your parcel between 06:00 and 22:00
Ik heb trouwens besteld op 6 september.
Ik heb ook die knop gebruikt. Misschien dat het echt een functie heeft?!Bandago 2804 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:36:
[...]
Ik heb er een besteld en die loopt al 1 week.
Mijn zus heeft dezelfde dag besteld en nog steeds niet binnen...beetje vreemd.
Moet wel zeggen ik heb gebruik gemaakt van de speciale Dispatch knop bij gearbest.
En mijn zus niet.
Ik had hem ook besteld op 26/8.Bandago 2804 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:55:
Ik heb de robot op 26 aug besteld. Op de 29ste is de status gewijzigd 2017-08-29 16:30:00Customer data received Southall.
Maar tot op heden nog niets ontvangen.......hoelang duurt het gemiddeld....???
let wel op, nadeel hiervan is, dat je de Priority Line niet kunt gebruiken. Dit kan alleen bij de CN warehouserens-br schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:36:
Momenteel weer in de aanbieding bij GearBest voor €233,43 met code NL-SI-MiRobot. Wel even HK warehouse selecteren.
[ Voor 5% gewijzigd door SolarOrbiter op 15-09-2017 08:45 ]
Bij het HK warehouse staat er bij mij wel gewoon:SolarOrbiter schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:44:
let wel op, nadeel hiervan is, dat je de Priority Line niet kunt gebruiken. Dit kan alleen bij de CN warehouse
Shipping Cost:€2.73 to Netherlands Via Priority Line
had pas na mn post op de link geklikt om te checken. en zag het ook al, heb vervolgens de post aangepast, maar jij reageerde al heel snelrens-br schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:45:
[...]
Bij het HK warehouse staat er bij mij wel gewoon:
[...]
Haha ok. Maar Priority Line betekend dat je geen belasting en invoerrechten moet betalen? Als ik namelijk op de website van GearBest kijk staat daar het volgende:SolarOrbiter schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:48:
wel goed om te zien dat je inmiddels ook priority line via HK kunt kiezen
Taxes may apply for imported goods/services and is regulated by the country law. GearBest is not responsible for any tax invoice charged on its products. Shipping rates are estimates and may depend on different policies and tax rates applied per country. Please contact local customs for clarity and information.
Nog even geduld dus....Dear X,
We are very sorry to bother you at this time. We are contacting you to explain the delay with your order (X).
Unfortunately, due to the clearance checking, now your parcel is being checked by the customs. These days the customs is checking the parcel strictly, so this has caused a delay to the shipping time of your order. We have asked the shipping company to solve this issue for both of us as fast as they can.
We kindly suggest that you can wait a little more time to receive your package.
Once again, we wish to extend our apologies to you. You are a valued customer to us and we will work hard to improve and ensure such an issue does not occur again in the future.
We look forward to your continued business and thank you for your support.
Best regards,
gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
[ Voor 11% gewijzigd door peddler op 19-09-2017 23:14 ]
Als je de moeite neemt om op de link te drukken zie dat het geen grapje is.....wwwhizz schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:33:
Grapje zeker?
[ Voor 10% gewijzigd door Wootism op 20-09-2017 16:58 ]
Die verzendt helaas alleen uit China dus dat risico op douanekosten wil ik niet nemen.Wootism schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:54:
Ik heb hem nu al een aantal weekjes in huis en dat ding bevalt echt perfect!!
Heb hem niet gekocht via GearBest aangezien de aftersales van die shop niet fantastisch schijnen te zijn.
Uiteindelijk bij onderstaande AliExpress seller gekocht aangezien deze 3 jaar garantie beloofd en klanten lovend zijn over de service.
https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.i5CFYJ
Was voor €269,- binnen 8 dagen binnen.
edit: Ik zie dat ze nu coupons hebben op die shop waarbij je €260,- betaald incl. 3nieuwe borstels en 2 nieuwe filters.
Misschien moet je toch iets beter kijken...Medione1210 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:06:
[...]
Die verzendt helaas alleen uit China dus dat risico op douanekosten wil ik niet nemen.
De coupons zie ik overigens ook niet!ik doe vast iets fout.
[ Voor 12% gewijzigd door Zeehond op 20-09-2017 17:21 ]
In de app zie ik dat niet zo 123, maar als ik op item description klik staat daar inderdaad een banner!Wootism schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:10:
[...]
Misschien moet je toch iets beter kijken...
Ze hebben ook een hele kleine banner op hun site staan waaronder zelfs nog aangegeven staat dat ze een Euro-magazijn hebben.
knip
[ Voor 7% gewijzigd door Zeehond op 20-09-2017 18:09 ]
Ik heb ook deze vacuum, van deze seller. Via DPD verstuurd en helaas problemen bij versturen (drukte in China) en DPD die zegt dat ze mijn woning tot twee keer toe niet kunnen vinden.Medione1210 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:06:
[...]
Die verzendt helaas alleen uit China dus dat risico op douanekosten wil ik niet nemen.
De coupons zie ik overigens ook niet!ik doe vast iets fout.
Mijn seller stuurt vanuit China, kon binnen twee weken, maar zonder extra kosten en helemaal compleet net spareparts voor ongeveer 250 euro (had coupons en cashback)Wootism schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:10:
[...]
Misschien moet je toch iets beter kijken...
Ze hebben ook een hele kleine banner op hun site staan waaronder zelfs nog aangegeven staat dat ze een Euro-magazijn hebben.
knip
[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 20-09-2017 18:10 ]
Gefeliciteerd met je gadget!RedRayMann schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:24:
Jaaaah! Hij is binnen!
Vrouwlief in spanning gebracht dat er vandaag iets ging gebeuren. Uiteindelijk de bel en verbaast pakt ze het pakketje aan.
Als een kind op sinterklaas avond pakte ze het typisch chinese (met veel tape) ingepakte doos uit...
Weer een doos...
En toen de doos open ging... ik heb een goede keuze gemaakt! Gelukkig ken ik mijn vriendin goed genoeg!
[...]
Ik heb ook deze vacuum, van deze seller. Via DPD verstuurd en helaas problemen bij versturen (drukte in China) en DPD die zegt dat ze mijn woning tot twee keer toe niet kunnen vinden.
Dus totaal precies 3 weken over gedaan. En, het belangrijkste, zonder bijbetalen!
[...]
Mijn seller stuurt vanuit China, kon binnen twee weken, maar zonder extra kosten en helemaal compleet net spareparts voor ongeveer 250 euro (had coupons en cashback)
Nu een spoed cursus handleiding bekijken (chinees lezen is niet mijn sterkste punt :-) ) en uitproberen!
Zoals al vaker aangegeven in dit topic, maar geen probleem.Medione1210 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:57:
[...]
Gefeliciteerd met je gadget!
Heb je een link naar die seller?
Ligt misschien aan mij maar ook deze seller verzend (nu) alleen uit China en dan ook alleen met DHL.RedRayMann schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:11:
[...]
Zoals al vaker aangegeven in dit topic, maar geen probleem.
https://perfection.nl.ali...010108.0.0.2c484aefY9bUcM
[ Voor 37% gewijzigd door Medione1210 op 20-09-2017 18:22 ]
Raar, ik kan wel een bestelling doen tot ik ga betalen (want anders heb ik er twee :-) )Medione1210 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:19:
[...]
Ligt misschien aan mij maar ook deze seller verzend (nu) alleen uit China en dan ook alleen met DHL.![]()
Verzending met sellers shipping method not available!
Edit: blijkt dezelfde verkoper te zijn als hierboven al met die banner aangegeven
Dat ga ik maar eens doen dan. Blij dat ik het toch niet verkeerd gezien heb.RedRayMann schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:28:
[...]
Raar, ik kan wel een bestelling doen tot ik ga betalen (want anders heb ik er twee :-) )
Bij de keuze opties zie ik inderdaad "Seller's Shipping Method" niet beschikbaar. Maar ik kan het wel selecteren en richting aankoop doorklikken...
Anders berichtje sturen, aardige meneer/mevrouw/kind/foetus die aan de andere kant zit en reageert. Misschien hebben ze een reden of kan je het gewoon selecteren en is het een foutje...
Zojuist nogmaals AliExpress geopend, en als je de product pagina opent en naar beneden scrol, komt er een uitleg hoe je het pakket in ontvangst kan nemen zonder de naheffing. De verkoper heeft een plaatje, zie hier onder, waar hij "Seller's Shipping Method" adviseert. Op dit plaatje staat ook dat de shipping method niet beschikbaar is. Ik heb er zelf nooit op gelet bij mijn bestelling.Medione1210 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:29:
[...]
Dat ga ik maar eens doen dan. Blij dat ik het toch niet verkeerd gezien heb.
[ Voor 193% gewijzigd door RedRayMann op 20-09-2017 20:00 ]
Bedankt voor de extra info! Ik heb de verkoper ook een berichtje gestuurd dus ik hoor het wel!RedRayMann schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:48:
[...]
Zojuist nogmaals AliExpress geopend, en als je de product pagina opent en naar beneden scrol, komt er een uitleg hoe je het pakket in ontvangst kan nemen zonder de naheffing. De verkoper heeft een plaatje, zie hier onder, waar hij "Seller's Shipping Method" adviseert. Op dit plaatje staat ook dat de shipping method niet beschikbaar is. Ik heb er zelf nooit op gelet bij mijn bestelling.
Vooraf had ik contact over de coupon die ik wilde (en kreeg)
Daarna gelijk besteld en een bedankje verstuurd. Daarbij ook benadrukt dat het verstuurd moet worden dmv "Seller's Shipping Method"
[afbeelding]
Volgens mij kan de nieuwe versie datMedione1210 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:34:
[...]
Als je nou bij de Xisomi straks zelfs de route aan de hand van een map kan bepalen...dan ben ik helemaal om!
Ik zie het al voor me, de ene dag een grote route en de andere dag een snelle korte route langs de meest 'vuile' plekken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq