Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) prijzen & levertijden Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 34.931 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-06 07:03
Zojuist bij AliExpress besteld. Heb gevraagd aan de seller of hij mijn coupon kon activeren. Had namelijk bij deze seller een coupon (MIrobot- $ 5)

Hij stuurde mij een QR-Code en ik had nog 9 dollar aan coupons.

Uiteindelijk in de app de order aangemaakt en "other payments" gedaan. (ivm in de app zijn de prijzen lager)
Daarna op mijn pc via cashbackXL naar AliExpress gegaan en de order betaald.

Nu heb ik 318,25 dollar betaald voor de cleaner incl de spareparts.
Volgens ING wordt er 264,94 euro van mijn CC afgehaald.
Volgens cashbackXL krijg ik 19,16 euro terug.

Dus hopelijk heb ik dit beestje straks rond rijden voor 245,78 euro... :X

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 20:55
Super gedaan!

Ik had ook netjes een account bij CashbackXL aangemaakt .... en daarna vergeten om via hun te bestellen ... lekker handig ;-)

Via welke koper heb je gekocht? Wel shipping vanuit EU hoop ik?

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:20
Ik kan via Ali/Banggood/Gearbest nergens voor shipping uit EU kiezen, tenzij je dan ook uitkomt op 310-320 euro o.i.d.
En dat priority verhaal kan ik ook niet selecteren. Zal vast iets fout doen of een aanbieding hebben gemist ofzo vermoed ik ;)

Uit China bestellen doe ik niet vanwege alle taxes en voor 300+ bestel ik hem ook niet. Lijkt me wel een leuk beestje, maar net als bij veel andere Tweakers moet ik wel de vriendin nog even zien 'om te turnen' :P

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
RedRayMann schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:22:
Zojuist bij AliExpress besteld. Heb gevraagd aan de seller of hij mijn coupon kon activeren. Had namelijk bij deze seller een coupon (MIrobot- $ 5)

Hij stuurde mij een QR-Code en ik had nog 9 dollar aan coupons.

Uiteindelijk in de app de order aangemaakt en "other payments" gedaan. (ivm in de app zijn de prijzen lager)
Daarna op mijn pc via cashbackXL naar AliExpress gegaan en de order betaald.

Nu heb ik 318,25 dollar betaald voor de cleaner incl de spareparts.
Volgens ING wordt er 264,94 euro van mijn CC afgehaald.
Volgens cashbackXL krijg ik 19,16 euro terug.

Dus hopelijk heb ik dit beestje straks rond rijden voor 245,78 euro... :X
Leuke prijs zo en geen inklaringskosten via hun shippingmethode lees ik, maar helaas wel hele lange voorspelde levertijd. Ben benieuwd hoe snel je 'm straks uiteindelijk binnen hebt.

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-06 10:36
remzor schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:26:
Ik kan via Ali/Banggood/Gearbest nergens voor shipping uit EU kiezen, tenzij je dan ook uitkomt op 310-320 euro o.i.d.
En dat priority verhaal kan ik ook niet selecteren. Zal vast iets fout doen of een aanbieding hebben gemist ofzo vermoed ik ;)

Uit China bestellen doe ik niet vanwege alle taxes en voor 300+ bestel ik hem ook niet. Lijkt me wel een leuk beestje, maar net als bij veel andere Tweakers moet ik wel de vriendin nog even zien 'om te turnen' :P
Op AliExpress kan je hem via China intelligent store voor 292 laten komen. Binnen drie dagen over uit Duitsland. Andere Tweaker had ook nog een 5 euro coupon gekregen bij mailen van de seller. Zie instructies paar posts terug. Ik heb hem nu sinds gisteren rijden en ben super enthousiast. Uiteraard zijn er beperkingen maar vergeleken met een roomba of neato een stuk goedkoper voor eenzelfde en vergelijkbaar resultaat

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:20
@jack_ Idd ik zie het nu ook thx! Bij deze winkel kun je een warehouse selecteren (zit nu achter de computer i.p.v. iPhone, ff wat duidelijker :P). 'Ships from Porselein' zal wel een vertaalfout/autocorrect iets zijn ofzo..

Voor €308,- heb je hem incl. reserveonderdelen en verzendkosten vanuit DE. Zo te zien de goedkoopste zonder zorgen over taxes etc.

• blowk
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
MarcoBoe schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:23:
Fantastisch apparaat! Nu enkele weken in gebruik. Maakt vol genoegen zijn dagelijkse rondje.

Zoek de test op youtube tussen de duurste Roomba 980 en deze Xiaomi.

Besteld bij Aliexpress. Laten leveren vanuit Duitsland, binnen 3 dagen in huis!!

Geen gezeur met belastingen, die is al in Duitsland betaald en dat hoeft volgens Europese regelgeving maar 1 x in Europa (vrij verkeer van goederen).

Maar weinig Ali resellers leveren vanuit Duitsland. Bij onderstaande link kun je kiezen "Ships From".

Prima service, had een paar vraagjes, binnen uur correct beantwoord! Stofzuiger snel en zonder douane gezeur ontvangen! €. 292,= inclusief verzenden en (in Duitsland al; betaalde) belastingen.

Ik bestelde hem via deze
https://www.aliexpress.co...010608.0.0.2995e5c0faGHTQ
Hoeveel jaar garantie heeft deze verkoper?

• Medione1210
remzor schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:33:
@jack_ Idd ik zie het nu ook thx! Bij deze winkel kun je een warehouse selecteren (zit nu achter de computer i.p.v. iPhone, ff wat duidelijker :P). 'Ships from Porselein' zal wel een vertaalfout/autocorrect iets zijn ofzo..

Voor €308,- heb je hem incl. reserveonderdelen en verzendkosten vanuit DE. Zo te zien de goedkoopste zonder zorgen over taxes etc.
porselein=china :9

Over welke verkoper hebben we het precies? Linkje?

[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 31-08-2017 20:19 ]

• blowk
remzor schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:33:

Ik begrijp je redenering.
De meeste verkopers van AliExpress melden tax free. Deze wordt dan wel vanuit China verstuurd en is een +-50 euro goedkoper. Keuze genoeg als je zo leest in dit topic.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:55
Met een IR filter zie je leuke dingen :+

https://photos.google.com...zdDMjAyRTBXeVpRODJ3&hl=nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Medione1210
blowk schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:44:
[...]

De meeste verkopers van AliExpress melden tax free. Deze wordt dan wel vanuit China verstuurd en is een +-50 euro goedkoper. Keuze genoeg als je zo leest in dit topic.
Ik heb de links uit dit topic eens bekeken en ik begrijp er het volgende uit:
-Gearbest kan volgens mij het goedkoopst leveren en via de UK route heb je geen inklaringskosten. Wel is de levertijd zo'n 2-4 weken
-Aliexpress heeft diverse aanbieders die betrouwbaar lijken. De prijzen liggen hoger dan bij Gearbest, maar via cashback sites en coupons kun je nog een mooi bedrag terugkrijgen en kom je soms uit de dezelfde prijs als bij GB.
Geen van de grote aanbieders leveren op dit moment vanuit de EU [aanklikken lukt wel maar bestellen niet]. Wel vanuit Rusland maar die leveren niet aan Nederland. Edit: de Intelligence store levert weer vanuit Duitsland voor 292 euro.
Als ze wel weer kunnen leveren vanuit de EU dan is de levertijd in de meeste gevallen max.1 week.
Je bent dus aangewezen op verzending uit China zonder zekerheid dat je geen inklaringskosten hoeft te betalen.
-er zijn nog andere aanbieders zoals bijv. via Amazon maar daar betaal je veel meer.

Het bekijken van de levermogelijheden van de verkopers op AE was rond 20.00 uur vandaag. Wellicht is levering vanuit de EU binnenkort weer mogelijk.

Dan blijft nog het probleem met de aftersales. GB heeft wat dat betreft geen beste reputatie en het is ook niet zeker dat het bij AE beter is, ook al schermen sommige verkopers met 3 jaar garantie.

Als je niet met Paypal betaalt dan komen evt retourkosten altijd voor je rekening. Zo lopen de kosten flink op bij een garantieclaim.

Als jullie ervaringen anders zijn dan hoor ik het wel in de reacties hieronder.

Overigens twijfel ik nog tussen de domme Ilife V5, Ilife A4S en de Xiaomi. Prijs varieert van 91 tot bijna 300 euro. De V5 klaart het werk ook en is leuk om het hele robotstofzuiggebeuren eens te proberen. De A4S is iets slimmer en kan overweeg met gladde vloer en kleden. En Xiaomi, ik heb een zwak voor dat merk en dat ie redelijk slim is vind ik ook een groot pluspunt.
Ik heb er wat moeite mee dat zo'n ilife 2 uur lukraak rond gaat rijden en als de accu eindelijk leegraakt weer terugkeert naar zijn dock. Ik heb zo het gevoel dat de accu daardoor redelijk snel zal slijten. [Maar ja, je bent wel voor 91 euro klaar]
Ik vermoed dat de Xiaomi hetzelfde klusje, door het scannen, in een fractie van de tijd doet. Sneller klaar=minder geluid=beter voor de accu.....toch?

[ Voor 19% gewijzigd door Medione1210 op 01-09-2017 07:04 ]

• blowk
GB aftersales is echt niet goed. In het verleden wel zaken teruggestuurd met andere Chinese websites en voorlopig verliep alles goed.

Voordeel met Paypal is dat retourkosten deels kunnen terugbetaald worden, maar zelf zal je wel een deel moeten betalen. In de meeste gevallen zou je met de verkoper kunnen overeenkomen om de reserves tikken te verkrijgen en zelf te vervangen.
De Xiaomi robotstofzuiger zit wel goed in elkaar om het eenvoudig uit elkaar te halen, maar vereist wel wat ervaring om onderdelen te vervangen ;)

• Medione1210
blowk schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:54:
GB aftersales is echt niet goed. In het verleden wel zaken teruggestuurd met andere Chinese websites en voorlopig verliep alles goed.

Voordeel met Paypal is dat retourkosten deels kunnen terugbetaald worden, maar zelf zal je wel een deel moeten betalen. In de meeste gevallen zou je met de verkoper kunnen overeenkomen om de reserves tikken te verkrijgen en zelf te vervangen.
De Xiaomi robotstofzuiger zit wel goed in elkaar om het eenvoudig uit elkaar te halen, maar vereist wel wat ervaring om onderdelen te vervangen ;)
Om eerlijk te zijn vind ik het niet ok om te gaan doehetzelven op een artikel 300 euro, maar ik begrijp dat de snelste/simpelste manier is bij China shoppen.

Voor mij toch ook een twijfelpunt om mogelijk voor de goedkope V5 te kiezen. Gevoelsmatig heb ik minder problemen om een aantal punten [met name garantie] voor lief te nemen op een produkt van 91 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Gisteren ontvangen! (maandag besteld, dinsdag verzonden)
Qua verkoper (China intelligent store) echt super tevreden, zeer duidelijk en nette communicatie en komt zijn afspraken na. De code die ik eerder doorgegeven heb kan gewoon gebruikt blijven worden.

[ Voor 192% gewijzigd door smoken op 01-09-2017 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
smoken schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:18:
Gisteren ontvangen! (maandag besteld, dinsdag verzonden)
Qua verkoper (China intelligent store) echt super tevreden, zeer duidelijk en nette communicatie en komt zijn afspraken na. De code die ik eerder doorgegeven heb kan gewoon gebruikt blijven worden.
Heb ook een bestelling bij China Intelligent Store geplaatst, gisteren een bericht gestuurd met de vraag hoe het met de coupon zit maar helaas nog niks gehoord. Dus maar gewoon 'besteld' en een korte tekst met couponcode ingevuld bij Message to seller. Nu afwachten tot de prijs wat omlaag gaat. Hoeveel euro ging eraf met de code?

Bij m'n order staat:
Order time & date: 05:07 Sep. 03 2017

Zal chinese tijd zijn, hier was het denk ik rond 13:07 (+8uur vanuit china). Als hij opschiet heb ik hem ook nog voor 't komende weekend =)

Heb hem besteld zonder extra spare-parts, als je dit er gelijk bij neemt kost dit $36,04. Bestel je de set los bij dezelfde verkoper kost dit $21.90 inclusief verzending. Die bestel ik wel als de robot binnen is en bevalt. Set komt dan wel uit China maar dat is geen probleem

[ Voor 15% gewijzigd door srdevil op 03-09-2017 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
srdevil schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:22:
[...]

Heb ook een bestelling bij China Intelligent Store geplaatst, gisteren een bericht gestuurd met de vraag hoe het met de coupon zit maar helaas nog niks gehoord. Dus maar gewoon 'besteld' en een korte tekst met couponcode ingevuld bij Message to seller. Nu afwachten tot de prijs wat omlaag gaat. Hoeveel euro ging eraf met de code?

Bij m'n order staat:
Order time & date: 05:07 Sep. 03 2017

Zal chinese tijd zijn, hier was het denk ik rond 13:07 (+8uur vanuit china). Als hij opschiet heb ik hem ook nog voor 't komende weekend =)

Heb hem besteld zonder extra spare-parts, als je dit er gelijk bij neemt kost dit $36,04. Bestel je de set los bij dezelfde verkoper kost dit $21.90 inclusief verzending. Die bestel ik wel als de robot binnen is en bevalt. Set komt dan wel uit China maar dat is geen probleem
Heb je de order meteen betaald? Ik heb een paar Posts terug precies beschreven hoe je de code moet gebruiken, belangrijk is dat je hem NIET betaald...zodat hij de prijs kan aanpassen.

Ik kreeg in het weekend ook geen reactie, maar waarschijnlijk is je prijs morgenochtend rond een uur of 07:00 wel aangepast. Als dit niet zo is, laat het me weten, ik heb intussen goed contact met deze verkoper....

Prijsverschil in de spare-parts zal hem zitten in het feit dat hij ze voor de lagere prijs vanuit China verzend ipv DE

[ Voor 4% gewijzigd door smoken op 03-09-2017 20:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
smoken schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:41:
[...]

Heb je de order meteen betaald? Ik heb een paar Posts terug precies beschreven hoe je de code moet gebruiken, belangrijk is dat je hem NIET betaald...zodat hij de prijs kan aanpassen.

Ik kreeg in het weekend ook geen reactie, maar waarschijnlijk is je prijs morgenochtend rond een uur of 07:00 wel aangepast. Als dit niet zo is, laat het me weten, ik heb intussen goed contact met deze verkoper....

Prijsverschil in de spare-parts zal hem zitten in het feit dat hij ze voor de lagere prijs vanuit China verzend ipv DE
Heb je stappenplan exact gevolgd en nog niet betaald, ik hou je op de hoogte! Zag nog iemand anders die cashbackxl had gebruikt, dat ga ik nog ff proberen als de prijs is aangepast (nog niet met cashbackxl bekend). Gok dat ik dan op 268€ uitkom vanaf DE inclusief verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14-06 15:38
Nadat we thuis beslist hadden om een robot stofzuiger aan te kopen uiteindelijk besloten om voor de Xiaomi te gaan. Ik had via peppers de gearbest aanbieding gezien (was ongeveer 251 euro) maar ben dan op dit topic gekomen en blijkbaar zijn de aftersales ervaringen daar niet zo goed? Vind het een relatief duur product dus wil wel op safe spelen natuurlijk en niet €250 de vuilbak ingooien als er een defect is. Dus heb van een post hier ergens die aliexpress shop TechPlus gekozen. Je kan daar laten verzenden vanuit de EU (zoals sommigen hier) maar je kan ook vanuit China en dan wordt het verzonden met de methode die Gearbest gebruikt. Dan betaal je uiteindelijk niet zoveel meer als bij Gearbest, het is deze:
https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.IcIQIB

Heb ook de coupon code techplus3 gebruikt, bij mij was het $3 korting. Je moet inderdaad nog niet betalen, anders kan de prijs niet aangepast worden. En dan via cashbackxl ook nog eens 7% normaal.

Ben benieuwd hoelang de levering nu gaat duren. Zal het proces hier ook posten. Nu hopen dat er geen extra douane kosten bij komen.

EDIT: Bij cashbackxl is de bestelling al bevestigd. Wel nog niet goedgekeurd, is €18,38. Dus €261 - 18 = 243 euro totaal betaald dan

[ Voor 5% gewijzigd door springfield89 op 04-09-2017 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedRayMann
Vandaag verzonden. Ik lees dat mensen vinden dat ik voor een lange levertijd heb gekozen. Als je er bewust voor kiest, is het niet zo lang :) Natuurlijk had ik hem al liever binnen gehad, maar voor een bedrag van onder de 250 euro, wil ik wel even wachten.

Nu heb ik ook iets om mijn vriendin mee te verrassen :) Ik heb iets voor haar (positief brengen!) en wat en wanneer is een verrassing!

Voor de AliExpress bestellers;

Coupon AliExpress

Code voor 5 dollar korting bij Perfection Technology

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hannibal2206
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01:45
Hier https://www.geekbuying.co...Robot---White-372010.html kost hij maar 210 euro ?? of mis ik iets .. ?

Als ik via Paypal betaal, komen er geen verzendkosten bij ..

15kW solar, 800 Ltr hygiëneboiler, 80 Heatpipes, 2 * L/L, Pana monoblock 5F en 5J, HR++/+++ , gasloos sinds Feb 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
hannibal2206 schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:01:
Hier https://www.geekbuying.co...Robot---White-372010.html kost hij maar 210 euro ?? of mis ik iets .. ?

Als ik via Paypal betaal, komen er geen verzendkosten bij ..
Importheffingen (3,3%), inklaringskosten (€17,50), en BTW (21%) over alles (ook de heffingen en kosten). Oftewel €283,66.

Edit: En als je doorklikt komen er wel degelijk verzendkosten bij, ook met PayPal:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/snwbWyJNGk1LrCa2bNMOVlVO/thumb.png
Oftewel: (((249.99 * 1.033 + 61.03) / 1.19) + 17,50) * 1,21 = €345,81.

[ Voor 27% gewijzigd door TommyboyNL op 04-09-2017 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiNSToNEd
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-04-2024
Dankzij deze (en de technische) post ook de stap gewaagd en de Xiaomi Mi Vacuum in huis gehaald.
Op 21 september augustus besteld via Gearbest, gisteren 4 september aangekomen. Geen douanekosten, helaas ook geen compatibele stroomkabel (gelukkig heb ik een hele hoop van die dingen liggen). Voor 258.97 euro voorlopig nog geen spijt van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyingdm
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-03 09:41
EiNSToNEd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:29:
Dankzij deze (en de technische) post ook de stap gewaagd en de Xiaomi Mi Vacuum in huis gehaald.
Op 21 september besteld via Gearbest, gisteren 4 september aangekomen. Geen douanekosten, helaas ook geen compatibele stroomkabel (gelukkig heb ik een hele hoop van die dingen liggen). Voor 258.97 euro voorlopig nog geen spijt van :).
Zo die heeft er lang over gedaan bijna een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiNSToNEd
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-04-2024
Zo die heeft er lang over gedaan bijna een jaar.
Whoops, dat moest dus augustus zijn :*) .
Even aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidooow
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:39
EiNSToNEd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:29:
Op 21 september augustus besteld via Gearbest, gisteren 4 september aangekomen. Geen douanekosten, helaas ook geen compatibele stroomkabel (gelukkig heb ik een hele hoop van die dingen liggen). Voor 258.97 euro voorlopig nog geen spijt van :).
Ga eens op zoek tussen de karton lagen van de buitenste doos... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDoXke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 06:25
Guidooow schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:26:
[...]

Ga eens op zoek tussen de karton lagen van de buitenste doos... :>
26/8 besteld, zonet ontvangen voor 254 euro van gearbest. Geen douanekosten.

Tussen de omdoos zat er hier inderdaad ook een adapterstukje voor de stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyingdm
Vandaag eindelijk "toestemming gekregen". Al dan wel met de belofte als vrouwlief hem niet bevalt na een week hem op MP te verkopen met winst ;) . Na al jullie reacties ben ik ervan overtuigd dat dat niet zo snel zou gaat gebeuren. 261,01 euro betaald bij GB inclusief 2 meter virtual wall. Mooie prijs dacht ik zo. Nu begint het ergste... 100x per dag kijken of de zendstatus al is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
De eerste dagen hoef je echt niet constant te kijken of de zendstatus veranderd. Die blijft lang zo staan. Maar als hij veranderd dan gaat het ook snel.

En of de stofzuiger bevalt. Jullie willen straks niet meer zonder. Wat een geweldig apparaat is het. Na de test ronde hebben mijn zus en pa ook eentje gekocht. Je krijgt er geen spijt van. Suc6 met het wachten.

• springfield89
Mijn xiaomi is gisteren verzonden. Blijkbaar via dpd uit Duitsland. Eerste locatie was Bremen, daarna Melle. Dus dan zou die morgen al moeten toekomen denk ik.

• Flyingdm
Waar besteld?

• springfield89
Via Aliexpress, staat hier een paar posts boven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-06 09:11
Met kortingscode 'XIAOMIVAC' nu bij Gearbest te verkrijgen voor 235,79 (inclusief Priority Line verzending).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
smoken schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:41:
[...]

Heb hem gisteren binnengekregen! Heb gisteren avond alle kabels weggebonden en het 1ste rondje laten rijden, bakje zat al bijna vol :P

Vind wel dat hij flink wat geluid maakt en ga hem iig niet 's nachts laten rijden. Ook een hard tikkend geluid wat voorzover ik hier begrijp waarschijnlijk het bakje is wat te los zit of over de grond schuurt. Vanavond ff naar kijken en er anders nog even een berichtje aan wagen naar de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Woeps dubbelpost.

[ Voor 98% gewijzigd door srdevil op 08-09-2017 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
srdevil schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 07:11:
[...]

Heb hem gisteren binnengekregen! Heb gisteren avond alle kabels weggebonden en het 1ste rondje laten rijden, bakje zat al bijna vol :P

Vind wel dat hij flink wat geluid maakt en ga hem iig niet 's nachts laten rijden. Ook een hard tikkend geluid wat voorzover ik hier begrijp waarschijnlijk het bakje is wat te los zit of over de grond schuurt. Vanavond ff naar kijken en er anders nog even een berichtje aan wagen naar de verkoper.
Nice, veel plezier ervan!!

Hij maakt inderdaad geluid genoeg, ook in standje stil.
Ik hoor de aandrijving en de wielen best tijdens gebruik.
Aangezien ik de trap naar de bovendieping in de woonkamer heb, is s'nachts aanzetten ook niet echt een optie. Want dat hoor je dus in een verder compleet stil huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddler
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 20:09
Besteld voor totaal €235,79, met EU express verzendmethode (dus geen douane kosten hopelijk, priority line).
Nu nog onderhoudspakketje op de kop tikken en hopen dat hij echt zo geweldig is.
En dat dit en de populariteit niet te danken is aan de Chinese trollen. 😉
BeZaX schreef op donderdag 7 september 2017 @ 20:32:
Met kortingscode 'XIAOMIVAC' nu bij Gearbest te verkrijgen voor 235,79 (inclusief Priority Line verzending).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-05 14:15
Bij mij werkt geen code.. enig idee?

Doe hem in winkelmandje, voer code in, log in, maar gaat niks van de prijs af.. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peddler
Misschien via de app of met een nieuw account.
Kan zijn dat de code is verlopen.
Dan is het weer even wachten, meestal wordt dezelfde code weer actief over een paar dagen.
FastForwardNL schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 07:27:
[...]

Bij mij werkt geen code.. enig idee?

Doe hem in winkelmandje, voer code in, log in, maar gaat niks van de prijs af.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-05 14:15
peddler schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:17:
Misschien via de app of met een nieuw account.
Kan zijn dat de code is verlopen.
Dan is het weer even wachten, meestal wordt dezelfde code weer actief over een paar dagen.
[...]
Nieuwe account werkt inderdaad wel, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry89
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-11-2021
harry89 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:34:
Hier gehaald.
https://perfection.nl.ali...store/group/Robot-Vacuums

317 dollar -->> 268 euro
En twee onderhoud setjes. erbij.

Via de Seller preferred shipping method (dus niet via DHL)

We gaan het zien.
En vandaag binnen gekregen. Ik tel 16 dagen, vanuit China (volgens mij).
Geen extra kosten. Kwam uiteindelijk met DPD binnen.

Tip met installeren (voor mij in elk geval) Taal op Engels zetten .. Server op US- Singapore... US - US kon ik alleen een bureaulamp toevoegen en werd er niks opgepakt door de scan functie van de MiHome App.

Eerst rondje loopt, alleen dat is het geld al waard. !!!!

[ Voor 3% gewijzigd door harry89 op 11-09-2017 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebusta
  • Laatst online: 10-06 22:35
Nette prijs voor een goede robot. Heb hem dan ook maar besteld na een aantal weken twijfelen. Wie heeft hem al binnen gekregen via gearbest en kwamen hier nog extra kosten bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Sebusta schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:21:
[...]

Nette prijs voor een goede robot. Heb hem dan ook maar besteld na een aantal weken twijfelen. Wie heeft hem al binnen gekregen via gearbest en kwamen hier nog extra kosten bij?
Geen extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Even voor de mensen die bij Gearbest kopen. Met priority line is heb je geen garantie dat je geen douane kosten hoeft te betalen. Dit heb ik nagevraagd bij de NL medewerker van GB.

Voor wie mijn vorige post gelezen heeft: uiteindelijk, na veel lezen en youtube kijken, gekozen voor de Ilife 5V vanuit hun eu warehouse. Vrijdagmiddag besteld en maandag al afgeleverd.
Waarom toch geen Xiaomi:
-de Ilife V5 kost maar 90 euro. Dat is net een leuk bedrag om zoiets eens uit te proberen
-de Ilife V5 is een stuk stiller dan de Xiaomi
-de Ilife V5 is veel compacter{30x30x7cm0 en past onder en langs al mijn meubels. En daar ligt nu juist het meeste stof. In mijn geval zou de Xiaomi niet onder mijn kasten passen.
-de Ilife is dan wel dom maar pakt in praktijk de hele kamer/keuken/bijkeuken mee. Doet er wel een stuk langer over, maar omdat hij zo stil is draait hij 's nachts zijn rondjes zonder dat ik er wakker van word en staat 's morgens weer in zijn dock geparkeerd.

De Ilife V5 is overigens krachtig genoeg om bijv. kattenbrokjes op te zuigen. Meer zuigkracht is leuk maar dat betekent ook meer herrie. Hij doet het goed op een gladde vloer met laagpolige kleden. Als je tapijt hebt moet je een andere stofzuiger uit de Ilife lijn kiezen; of natuurlijk de Xiaomi.

Vooralsnog ben ik erg blij met de Ilife. Het is afwachten of de kwaliteit voldoende is om dagelijks anderhalf uur rond te rijden. Ik ben wat sceptisch of de accu het lang zal volhouden.

Overigens is 235 euro een heel mooie prijs voor de Xiaomi! :9~

[ Voor 25% gewijzigd door Medione1210 op 12-09-2017 21:02 ]

• Bandago 2804
Ik heb de robot op 26 aug besteld. Op de 29ste is de status gewijzigd 2017-08-29 16:30:00Customer data received Southall.

Maar tot op heden nog niets ontvangen.......hoelang duurt het gemiddeld....???

• Flyingdm
Bij mij is sinds vandaag de status veranderd in:

We have your parcel, and it's on its way to your local depot in International Ec

Your estimated delivery date is Monday, 18 September 2017, as requested we will deliver your parcel between 06:00 and 22:00

Ik heb trouwens besteld op 6 september.

[ Voor 7% gewijzigd door Flyingdm op 14-09-2017 19:10 ]

• Bandago 2804
Flyingdm schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:57:
Bij mij is sinds vandaag de status veranderd in:

We have your parcel, and it's on its way to your local depot in International Ec

Your estimated delivery date is Monday, 18 September 2017, as requested we will deliver your parcel between 06:00 and 22:00

Ik heb trouwens besteld op 6 september.
Ik heb er een besteld en die loopt al 1 week.
Mijn zus heeft dezelfde dag besteld en nog steeds niet binnen...beetje vreemd.
Moet wel zeggen ik heb gebruik gemaakt van de speciale Dispatch knop bij gearbest.
En mijn zus niet.

• Flyingdm
Bandago 2804 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:36:
[...]

Ik heb er een besteld en die loopt al 1 week.
Mijn zus heeft dezelfde dag besteld en nog steeds niet binnen...beetje vreemd.
Moet wel zeggen ik heb gebruik gemaakt van de speciale Dispatch knop bij gearbest.
En mijn zus niet.
Ik heb ook die knop gebruikt. Misschien dat het echt een functie heeft?!

• ParaDoXke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 06:25
Bandago 2804 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:55:
Ik heb de robot op 26 aug besteld. Op de 29ste is de status gewijzigd 2017-08-29 16:30:00Customer data received Southall.

Maar tot op heden nog niets ontvangen.......hoelang duurt het gemiddeld....???
Ik had hem ook besteld op 26/8.
29/8 was ook de status veranderd naar customer data received Southall. 4/9 veranderde de status,
6/9 is hij ook aangekomen bij mij in België.

Ik moet ook wel zeggen dat ik op het fast dispatch knopje (of zoiets) hebt geklikt!

• Bandago 2804
Goede tips voor de mensen die hem in de toekomst gaan bestellen......het dispatch knopje !!! Gebruiken dus.

Zijn er ook mensen die het bewuste knopje niet gebruikt hebben
En willen berichten hoelang het heeft geduurd dat hij in huis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desihu
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-03-2021
Ik heb op 3 sept besteld. Op 4 sept op Gearbest een statusverandering naar '...southal...' en daar staat hij nog steeds op.
DPD geeft sinds 4 sept aan: 'We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly'. Geen idee of ik op het dispatch-knopje heb gedrukt. Zal wel niet.

Dat wordt dus niet dit weekend, helaas...
Terwijl mijn man inmiddels, mede dankzij de reacties op dit blog, van tegen naar behoorlijk pro is geworden. Dus daar is de wachttijd wel goed voor 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Momenteel weer in de aanbieding bij GearBest voor €233,43 met code NL-SI-MiRobot. Wel even HK warehouse selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Laatst online: 13-06 22:51
rens-br schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:36:
Momenteel weer in de aanbieding bij GearBest voor €233,43 met code NL-SI-MiRobot. Wel even HK warehouse selecteren.
let wel op, nadeel hiervan is, dat je de Priority Line niet kunt gebruiken. Dit kan alleen bij de CN warehouse

EDIT: het kan tegenwoordig wel zie ik net , :-)

[ Voor 5% gewijzigd door SolarOrbiter op 15-09-2017 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

SolarOrbiter schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:44:
let wel op, nadeel hiervan is, dat je de Priority Line niet kunt gebruiken. Dit kan alleen bij de CN warehouse
Bij het HK warehouse staat er bij mij wel gewoon:
Shipping Cost:€2.73 to Netherlands Via Priority Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Laatst online: 13-06 22:51
rens-br schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:45:
[...]

Bij het HK warehouse staat er bij mij wel gewoon:

[...]
had pas na mn post op de link geklikt om te checken. en zag het ook al, heb vervolgens de post aangepast, maar jij reageerde al heel snel :+

wel goed om te zien dat je inmiddels ook priority line via HK kunt kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

SolarOrbiter schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:48:
wel goed om te zien dat je inmiddels ook priority line via HK kunt kiezen
Haha ok. Maar Priority Line betekend dat je geen belasting en invoerrechten moet betalen? Als ik namelijk op de website van GearBest kijk staat daar het volgende:
Taxes may apply for imported goods/services and is regulated by the country law. GearBest is not responsible for any tax invoice charged on its products. Shipping rates are estimates and may depend on different policies and tax rates applied per country. Please contact local customs for clarity and information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyingdm
En binnen.
Ik tel 12 dagen. Hij lag vrijdag al in de buurt, maar werd helaas zoals bekend niet bezorgd op zaterdag.
Eerste 2 rondjes al gedraaid en ik zie dat ik nog wat aanpassingen moet maken.
Woonkamer: misschien de bank wat verhogen en op den duur geen hoogpolig tapijt.
Slaapkamer: Kabels onder bed, elektrisch verstelbaar bed, nog even wat beter wegwerken.
Maar voor de rest een top ding. Wederhelft is een paar dagen van huis maar die gaat vast verstelt staan hoe schoon alles is. Bedankt iedereen, jullie hebben mij doen overtuigen van de meerwaarde en tot de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Ik heb bij Gearbest op 26 augustus de stofzuiger besteld. Maar tot op heden zit er geen verandering in de track. Heeft iemand mss het zelfde gehad. En hoe lost Gear Best het op als deze order uiteindelijk niet geleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Versleije
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06 13:41
Op 3 september een bestelling gedaan bij Gearbest, vandaag het volgende bericht ontvangen:
Dear X,

We are very sorry to bother you at this time. We are contacting you to explain the delay with your order (X).

Unfortunately, due to the clearance checking, now your parcel is being checked by the customs. These days the customs is checking the parcel strictly, so this has caused a delay to the shipping time of your order. We have asked the shipping company to solve this issue for both of us as fast as they can.

We kindly suggest that you can wait a little more time to receive your package.

Once again, we wish to extend our apologies to you. You are a valued customer to us and we will work hard to improve and ensure such an issue does not occur again in the future.

We look forward to your continued business and thank you for your support.

Best regards,

gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Nog even geduld dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desihu
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-03-2021
@Versleye: ik heb hem op dezelfde dag besteld en vandaag hetzelfde bericht ontvangen. Geduld is een schone zaak 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddler
Hier op 8 september besteld bij GearBest via priority line.
Op 11 september, e-mail dat hij verstuurd is.
Sinds 10 september bij DPD op status: "2017-09-10 20:11:00Customer data received Southall".
Net melding vanuit DPD: We have your parcel and it's on its way to our depot. Hub 3 - Bham
Nog geen e-mail vanuit GearBest, dus nog hoop dat de douane de mijne niet te pakken heeft, maar de twaalf dagen die het duurde bij @Flyingdm zijn morgen verstreken.

[ Voor 11% gewijzigd door peddler op 19-09-2017 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Ik had 31-08 op aliexpress besteld. Binnen een dag de melding dat ze binnen drie dagen gingen versturen.
04-09 T&T update dat het pakket verzonden was (van seller naar courier)
06-09 berichtje dat ze bij customs alles gaan controleren (in china)
11-09 berichtje dat het door een shopping seasen erg druk is en dat er helaas vertraging is ontstaan
14-09 kwam de melding dat door de shopping season DPD "overworked" was en dat de seller "paid more money" om mijn pakket met extra prioriteit te behandelen. (grappig om het steenkolen engels te lezen)

Werd wel goed op de hoogte gebracht door de seller. Vorige week vrijdag uiteindelijk in Nederland (02:00 uur) helaas werken Nederlanders niet zo hard als de Aziaten :-P want vanaf vrijdag ochtend tot maandag avond geen update. Helaas kwam DPD zowel maandag als vandaag net op het moment dat ik niet thuis was. DPD vanmiddag gebeld en morgen komen ze weer. Tussen 09:00 en 11:00 uur moet ik bellen hoe laat de chauffeur langs komt.

Tussen bestellen en ontvangen; drie weken. Helaas langer dan gehoopt. Hoopte twee weken tussen versturen en ontvangen. Mogelijk had ik met een andere shipping methode mijn vacuum eerder binnen gehad.

Leuke is wel, vrouwlief neemt morgen het pakket in ontvangst, niet wetend wat het is en wanneer "haar" verrassing komt. Daarna maar hopen dat ze blij is met ons huisdier/gezinsuitbreiding. :-)

• Bandago 2804

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06 19:22
Grapje zeker?

I see red pixels.

• Bandago 2804
Als je de moeite neemt om op de link te drukken zie dat het geen grapje is.....

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ik heb hem nu al een aantal weekjes in huis en dat ding bevalt echt perfect!!
Heb hem niet gekocht via GearBest aangezien de aftersales van die shop niet fantastisch schijnen te zijn.

Uiteindelijk bij onderstaande AliExpress seller gekocht aangezien deze 3 jaar garantie beloofd en klanten lovend zijn over de service.

https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.i5CFYJ

Was voor €269,- binnen 8 dagen binnen.

edit: Ik zie dat ze nu coupons hebben op die shop waarbij je €260,- betaald incl. 3nieuwe borstels en 2 nieuwe filters.

[ Voor 10% gewijzigd door Wootism op 20-09-2017 16:58 ]

• Medione1210
Wootism schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:54:
Ik heb hem nu al een aantal weekjes in huis en dat ding bevalt echt perfect!!
Heb hem niet gekocht via GearBest aangezien de aftersales van die shop niet fantastisch schijnen te zijn.

Uiteindelijk bij onderstaande AliExpress seller gekocht aangezien deze 3 jaar garantie beloofd en klanten lovend zijn over de service.

https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.i5CFYJ

Was voor €269,- binnen 8 dagen binnen.

edit: Ik zie dat ze nu coupons hebben op die shop waarbij je €260,- betaald incl. 3nieuwe borstels en 2 nieuwe filters.
Die verzendt helaas alleen uit China dus dat risico op douanekosten wil ik niet nemen.
De coupons zie ik overigens ook niet! 8)7 ik doe vast iets fout.

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Medione1210 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:06:
[...]

Die verzendt helaas alleen uit China dus dat risico op douanekosten wil ik niet nemen.
Misschien moet je toch iets beter kijken...

Ze hebben ook een hele kleine banner op hun site staan waaronder zelfs nog aangegeven staat dat ze een Euro-magazijn hebben.

Knip, het plaatsen van de banner zelf mag je achterwegen laten.

[ Voor 12% gewijzigd door Zeehond op 20-09-2017 17:21 ]

• Medione1210
Wootism schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:10:
[...]

Ze hebben ook een hele kleine banner op hun site staan waaronder zelfs nog aangegeven staat dat ze een Euro-magazijn hebben.

knip
In de app zie ik dat niet zo 123, maar als ik op item description klik staat daar inderdaad een banner!
Dan staat er dat je moet kiezen voor verzending uit Russia or Germany. Vervolgens staat er alleen Russia tussen de verzendmethodes en die verscheept niet naar NL.

We have Euro warehouse and Russia Warehouse.
if you want fast delivery and free TAX, Please choose "ships from Germany or Russian", you will enjoy the local service.

To avoid custom tax.
We kindly recommand "Seller's Shipping Method" for most European Countries, we will use DPD to ship it, this's tax free.

Misschien kun je ook aangeven waar de coupon zou moeten staan?

[ Voor 7% gewijzigd door Zeehond op 20-09-2017 18:09 ]

• RedRayMann
Jaaaah! Hij is binnen!
Vrouwlief in spanning gebracht dat er vandaag iets ging gebeuren. Uiteindelijk de bel en verbaast pakt ze het pakketje aan.

Als een kind op sinterklaas avond pakte ze het typisch chinese (met veel tape) ingepakte doos uit...
Weer een doos...

En toen de doos open ging... ik heb een goede keuze gemaakt! Gelukkig ken ik mijn vriendin goed genoeg!
Medione1210 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:06:
[...]

Ik heb ook deze vacuum, van deze seller. Via DPD verstuurd en helaas problemen bij versturen (drukte in China) en DPD die zegt dat ze mijn woning tot twee keer toe niet kunnen vinden.
Dus totaal precies 3 weken over gedaan. En, het belangrijkste, zonder bijbetalen!
Wootism schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:10:
[...]

knip
Mijn seller stuurt vanuit China, kon binnen twee weken, maar zonder extra kosten en helemaal compleet net spareparts voor ongeveer 250 euro (had coupons en cashback)

Nu een spoed cursus handleiding bekijken (chinees lezen is niet mijn sterkste punt :-) ) en uitproberen!

[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 20-09-2017 18:10 ]

• Medione1210
RedRayMann schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:24:
Jaaaah! Hij is binnen!
Vrouwlief in spanning gebracht dat er vandaag iets ging gebeuren. Uiteindelijk de bel en verbaast pakt ze het pakketje aan.

Als een kind op sinterklaas avond pakte ze het typisch chinese (met veel tape) ingepakte doos uit...
Weer een doos...

En toen de doos open ging... ik heb een goede keuze gemaakt! Gelukkig ken ik mijn vriendin goed genoeg!

[...]

Ik heb ook deze vacuum, van deze seller. Via DPD verstuurd en helaas problemen bij versturen (drukte in China) en DPD die zegt dat ze mijn woning tot twee keer toe niet kunnen vinden.
Dus totaal precies 3 weken over gedaan. En, het belangrijkste, zonder bijbetalen!

[...]

Mijn seller stuurt vanuit China, kon binnen twee weken, maar zonder extra kosten en helemaal compleet net spareparts voor ongeveer 250 euro (had coupons en cashback)

Nu een spoed cursus handleiding bekijken (chinees lezen is niet mijn sterkste punt :-) ) en uitproberen!
Gefeliciteerd met je gadget!

Heb je een link naar die seller?

• RedRayMann
Medione1210 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:57:
[...]

Gefeliciteerd met je gadget!

Heb je een link naar die seller?
Zoals al vaker aangegeven in dit topic, maar geen probleem.
https://perfection.nl.ali...010108.0.0.2c484aefY9bUcM

Ik heb ook nog een coupon in dit topic geplaatst. Zoek even en je heb 5 dollar korting. En als de coupon niet meer werk, stuur je de seller een berichtje dat je een coupon heb maar dat die niet werkt. :-)
Zie ook review in de startpost. Zelfde seller, ik heb aangegeven dat ik die code had, maar dat die niet werkte, in no-time had ik een 5 dollar coupon :-)

Nu taal ingesteld naar EN, maar vind de aziatische superhelden stem ook tof! Misschien toch stiekem veranderen als mijn vriendin niet thuis is. Nu firmware update (en ik zal minder offtopic gaan in dit topic)

• Medione1210
Ligt misschien aan mij maar ook deze seller verzend (nu) alleen uit China en dan ook alleen met DHL. 8)7

Verzending met sellers shipping method not available!

Edit: blijkt dezelfde verkoper te zijn als hierboven al met die banner aangegeven

[ Voor 37% gewijzigd door Medione1210 op 20-09-2017 18:22 ]

• RedRayMann
Medione1210 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:19:
[...]

Ligt misschien aan mij maar ook deze seller verzend (nu) alleen uit China en dan ook alleen met DHL. 8)7

Verzending met sellers shipping method not available!

Edit: blijkt dezelfde verkoper te zijn als hierboven al met die banner aangegeven
Raar, ik kan wel een bestelling doen tot ik ga betalen (want anders heb ik er twee :-) )
Bij de keuze opties zie ik inderdaad "Seller's Shipping Method" niet beschikbaar. Maar ik kan het wel selecteren en richting aankoop doorklikken...

Anders berichtje sturen, aardige meneer/mevrouw/kind/foetus die aan de andere kant zit en reageert. Misschien hebben ze een reden of kan je het gewoon selecteren en is het een foutje...

• Medione1210
RedRayMann schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:28:
[...]

Raar, ik kan wel een bestelling doen tot ik ga betalen (want anders heb ik er twee :-) )
Bij de keuze opties zie ik inderdaad "Seller's Shipping Method" niet beschikbaar. Maar ik kan het wel selecteren en richting aankoop doorklikken...

Anders berichtje sturen, aardige meneer/mevrouw/kind/foetus die aan de andere kant zit en reageert. Misschien hebben ze een reden of kan je het gewoon selecteren en is het een foutje...
Dat ga ik maar eens doen dan. Blij dat ik het toch niet verkeerd gezien heb. O-)

• RedRayMann
Medione1210 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:29:
[...]

Dat ga ik maar eens doen dan. Blij dat ik het toch niet verkeerd gezien heb. O-)
Zojuist nogmaals AliExpress geopend, en als je de product pagina opent en naar beneden scrol, komt er een uitleg hoe je het pakket in ontvangst kan nemen zonder de naheffing. De verkoper heeft een plaatje, zie hier onder, waar hij "Seller's Shipping Method" adviseert. Op dit plaatje staat ook dat de shipping method niet beschikbaar is. Ik heb er zelf nooit op gelet bij mijn bestelling.

Vooraf had ik contact over de coupon die ik wilde (en kreeg)
Daarna gelijk besteld en een bedankje verstuurd. Daarbij ook benadrukt dat het verstuurd moet worden dmv "Seller's Shipping Method"

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1wPOOSXXXXXbqaXXXq6xXFXXXE.jpg?size=86226&height=206&width=641&hash=a65570ca98e5905c9524d6bb388cb538

[ Voor 193% gewijzigd door RedRayMann op 20-09-2017 20:00 ]

• Medione1210
RedRayMann schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:48:
[...]

Zojuist nogmaals AliExpress geopend, en als je de product pagina opent en naar beneden scrol, komt er een uitleg hoe je het pakket in ontvangst kan nemen zonder de naheffing. De verkoper heeft een plaatje, zie hier onder, waar hij "Seller's Shipping Method" adviseert. Op dit plaatje staat ook dat de shipping method niet beschikbaar is. Ik heb er zelf nooit op gelet bij mijn bestelling.

Vooraf had ik contact over de coupon die ik wilde (en kreeg)
Daarna gelijk besteld en een bedankje verstuurd. Daarbij ook benadrukt dat het verstuurd moet worden dmv "Seller's Shipping Method"

[afbeelding]
Bedankt voor de extra info! Ik heb de verkoper ook een berichtje gestuurd dus ik hoor het wel!

Ik heb al een Ilife V5 en die voldoet eigenlijk prima. Ondank dat het een domme robot is sta ik iedere dag weer versteld hoeveel vuil hij opgezogen heeft. De accessoires zijn makkelijk te krijgen en nog goedkoper dan die van Xiaomi. De V5 biedt veel waar voor die 93 euro.

Maar ik ben een fan van Xiaomi en ik moet en zal er toch eentje hebben, ondanks dat hij breder en hoger is (en dus minder goed om en onder mijn meubels door kan dan de V5).
De magneetstrips lijken me een handige feature en die ontbreekt bij Ilife!
Als je nou bij de Xisomi straks zelfs de route aan de hand van een map kan bepalen...dan ben ik helemaal om!
Ik zie het al voor me, de ene dag een grote route en de andere dag een snelle korte route langs de meest 'vuile' plekken.

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:19
Medione1210 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:34:
[...]
Als je nou bij de Xisomi straks zelfs de route aan de hand van een map kan bepalen...dan ben ik helemaal om!
Ik zie het al voor me, de ene dag een grote route en de andere dag een snelle korte route langs de meest 'vuile' plekken.
Volgens mij kan de nieuwe versie dat :)

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Modbreak:Binnen de witgoed crew is besloten dat we liever niet bij elke nieuwe versie van een product een afsplitsing zien van het topic, maar liever gewoon een topics reeks hebben waar een nieuw topic deel in geopend kan worden bij het verschijnen van een nieuwe generatie. Het initiatief daarvoor ligt bij de TS van het eerste deel.

Concreet houd dat dus in dat dit deel dus op slot gaat en er in Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2) - Prijzen en Levertijden! verder gediscussieerd kan worden :)

Select * from fish

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen kunnen in Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger)