Hier ook nog steeds niet in mijn bezit, terwijl ie normaal donderdag geleverd werd.
Donderdag 17 aug: mislukt door overmacht. Wordt geleverd op kantoor en Pukkelpop in de buurt heeft het de chauffeur blijkbaar wat moeilijk gemaakt.
Die dag gebeld met de vraag om het de volgende dag niet opnieuw te proberen en dat ik het wel zou ophalen in een PickUp shop in de buurt.
Wat ik me dan direct afvraag is waarom die chauffeur dat niet in een Pickup shop heeft afgeleverd, zoals beweerd wordt op de website.
Hoeveel pogingen worden gedaan om een pakket te leveren?
De chauffeur doet standaard één bezorgpoging. Bent u niet thuis? Dan probeert hij uw pakket bij de buren of de dichtstbijzijnde Pickup shop te bezorgen, zodat u zo snel mogelijk in het bezit bent van uw pakket.
Vrijdag 18 aug: Ik zie geen wijziging in trackinginfo. Opnieuw gebeld tegen het einde van de dag. Blijkt dat het fout is doorgegeven en het pakket zich gewoon op het depot in Luik bevindt. Gezegd dat het dan maandag gewoon terug op oorspronkelijke afleveradres geleverd mag worden aangezien het evenement dan voorbij is.
Maandag 21 aug: Geen nieuwe info bij trackinginfo. Voor de middag gebeld en OPNIEUW blijkt het fout doorgegeven te zijn en bevindt het zich nog steeds in Luik op het depot. Totaal niet onderweg naar mij.
Verzekerd dat het nu wel opnieuw verzonden zal worden naar mijn gekozen afleveradres. Ben benieuwd of ik het morgen eindelijk zal ontvangen. Wat een soep met DPD.
Ook in België énkel via email of telefonisch te bereiken. Vrijdag al gestuurd via e-mail, daar nog geen response op gehad. Tot nu toe 3 keer gebeld, natuurlijk een betaalnummer. 30c/min, en in wacht staan duurt daar natuurlijk ettelijke minuten.
Dinsdag 22 aug: Voor de middag nog steeds geen nieuwe trackinginfo beschikbaar. Al uit voorzorg gebeld en werd me verzekerd dat het vandaag geleverd zou worden.
Rond de middag nieuwe trackinginfo gehad en blijkt dat er een sorteerfout is gebeurd. Het pakket wordt OPNIEUW niet geleverd en kan weer een dag extra wachten.
Ze stellen ook voor om het pakket op te halen in Luik (45min rit, enkel). En dat voor een courierdienst.. Ik verwacht op z'n minste dat ze het op de een of andere manier op een pickup punt krijgen, vandaag nog, maar dat lijkt niet het geval te zijn. Opnieuw dus maar wachten en hopen dat het morgen alsnog geleverd wordt. Bijna 1 week verder zijn we dus, terwijl het er donderdag in principe had kunnen zijn.
Ergste van al is dat ze normaal het pakket bij een Pickup shop afleveren zodat de ontvanger het ZO SNEL ALS MOGELIJK in zijn bezit heeft. Als ze dat gewoon hadden gedaan was het al lang in orde geweest.
Kostprijs gesprekken
Donderdag: voor € 5,01 gebeld.
Vrijdag: voor € 5,72 gebeld.
Maandag: voor € 3,26 gebeld.
Dinsdag: voor € 7,04 gebeld.
*diepe zucht*
[
Voor 62% gewijzigd door
jnsvr op 22-08-2017 16:52
]