Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) prijzen & levertijden OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 32.167 views

• Melantrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09:26
Zo, even het hele topic doorgelezen nadat ik mijn [insert future name here] besteld heb via Geekbuying + wat andere xiaomi spul.
Helaas kwam ik er al lezende achter dat ik dus beter via gearbest had kunnen kopen dan geekbuying, maar goed we gaan het meemaken. Alles is goedkoper dan de Roomba die ik op het oog had.

Heb wel veel vertrouwen in de chinezen overigens. In augusts verhuizen we dus hoop dat het daarvoor binnen komt :+

Heb er wel veel zin in, eindelijk een robot die het werk kan doen. Hopelijk komt er (meer) support voor dingen zoals IFTTT of Domoticz zodat je er een wat mooier geheel van kan maken. Zijn er mensen hier die daar al wat mee hebben gedaan? Ben heel benieuwd of dat een te doen is..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• ecjanga
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 18-08-2019
Ik heb op 23 juni 2017 bij Gearbest een bestelling geplaatst voor Xiaomi robotstofzuiger. Nu zijn we bijna 4 weken verder zonder dat ik enig bericht heb gekregen van DPD. Is dit normaal? De meeste ontvangen het namelijk binnen 2 weken, en ik heb eerlijk gezegd niet echt het gevoel dat het nog gaat komen.

Als ik de trackcode gebruik, dan staat dat mijn pakket op 5 juli UK verlaten heeft en onderweg is naar NL, maar dat is dan ook echt alles...

2017-07-05 08:01 Hub 4 - Hinckley, Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands

• derhenno
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 09:07
quote:
ecjanga schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 19:28:
Ik heb op 23 juni 2017 bij Gearbest een bestelling geplaatst voor Xiaomi robotstofzuiger. Nu zijn we bijna 4 weken verder zonder dat ik enig bericht heb gekregen van DPD. Is dit normaal? De meeste ontvangen het namelijk binnen 2 weken, en ik heb eerlijk gezegd niet echt het gevoel dat het nog gaat komen.

Als ik de trackcode gebruik, dan staat dat mijn pakket op 5 juli UK verlaten heeft en onderweg is naar NL, maar dat is dan ook echt alles...

2017-07-05 08:01 Hub 4 - Hinckley, Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
Denk dat je beter ff met dpd contact op kunt nemen, zou niet zo lang moeten duren.

• ecjanga
quote:
derhenno schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 19:45:
[...]

Denk dat je beter ff met dpd contact op kunt nemen, zou niet zo lang moeten duren.
Ja, die konden al niks voor me betekenen. Enige reactie ik terug kreeg was:

Helaas kunnen wij uw pakket op dit moment niet traceren.
U dient hiervoor contact met uw afzender op te nemen zodat zij een onderzoek kunnen starten.

Onze excuses hiervoor.

Kortom, ik ga wel even met GearBest contact opnemen.

• derhenno
Zit niks anders op dan, toevallig shipping insurance genomen?

• R-B
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 08-03 11:28
quote:
R-B schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:50:
[...]

Check, maandag besteld en had gister Track code gehad. Via DPD UK kan ik hem nu traceren. Ligt nu nog in Londen :)
Gearbest:

10-07: Besteld
11-07: Tracktrace gehad
19-07: Binnen in UK.
20-07: Naar NL
21-07: Onderweg!

• brentnl
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 16-03 22:53
Zo, de robot vandaag binnen gekregen. 10 juli besteld via Gearbest. Verzonden via DPD, maar zag ook een verzendlabel van DHL op de doos. Heb verder niets extra's hoeven betalen, totaal 300 euro kwijt.

Heb alleen geen succes met het verbinden van de robot. Heb alle servers geprobeerd (mainland, singapore etc), maar hij wil maar niet verbinden met mijn netwerk. Heb een Netgear router (WNDR4500v2) en probeer het met een iPhone 7 (iOS beta 11) en een ipad 4 mini (iOS 10). Beveiliging van mijn netwerk is WPA2-PSK. Reset/firmware update van mijn router al geprobeerd, net als het opnieuw opstarten van de robot.

Hij gaat steeds netjes tot aan 100% en geeft dan een 'connection error', blauwe wifi lampje knippert dan normaal, zodat je direct weer kunt verbinden. Ook een aantal keer gehad dat hij heel snel knipperd, maar ook dan krijg ik het niet voor elkaar.

Iemand nog tips?

• titan1901
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 02:11
quote:
brentnl schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:51:
Zo, de robot vandaag binnen gekregen. 10 juli besteld via Gearbest. Verzonden via DPD, maar zag ook een verzendlabel van DHL op de doos. Heb verder niets extra's hoeven betalen, totaal 300 euro kwijt.
Was het pakketje voor jou het gehele traject te tracken via de DPD website? Bij mij staat de status al paar dagen op 'Order information has been transmitted to DPD'. Dat zou betekenen dat de zending alleen is aangemeld maar nog niet is afgegeven door de verzender. Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat het pakket nog bij iemand op deze status stond terwijl 'ie al was afgeleverd dus vandaar mijn vraag.

• randomg
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16-03 15:08
quote:
titan1901 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:50:
[...]

Was het pakketje voor jou het gehele traject te tracken via de DPD website? Bij mij staat de status al paar dagen op 'Order information has been transmitted to DPD'. Dat zou betekenen dat de zending alleen is aangemeld maar nog niet is afgegeven door de verzender. Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat het pakket nog bij iemand op deze status stond terwijl 'ie al was afgeleverd dus vandaar mijn vraag.
Ik heb ook een soortgelijk probleem. Verzonden volgens Gearbest op 14 juli via DPD maar (nog) niet te tracken.
edit: Heb zojuist een ticket voor aangemaakt bij Gearbest (live chat werkt niet?).

randomg wijzigde deze reactie 21-07-2017 19:26 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• derhenno
quote:
titan1901 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:50:
[...]

quote:
randomg schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:23:
[...]

Ik heb ook een soortgelijk probleem. Verzonden volgens Gearbest op 14 juli via DPD maar (nog) niet te tracken.
edit: Heb zojuist een ticket voor aangemaakt bij Gearbest (live chat werkt niet?).
Het duurt een paar dagen voordat DPD de Xiaomi heeft ontvangen. Na ontvangst lijkt het alsof het pakket als in Southall is. Dit klopt echter niet: pakket is onderweg van China naar Southall (deze status verandert dan ook niet en vergt geduld daar het tot 2 weken kan duren). Eenmaal in Southall aangekomen gaat het (meestal) snel (paar dagen) en verandert de tracking pas.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 29-03 22:01
Hier ook eindelijk een veranderende status.
11/7: besteld
12/7: code gekregen
21/7: gearriveerd in Southall.

Nu hopelijk snel deze kant op. Ben blij dat ie in ieder geval nu wel ergens is. Dat traject China-Southall zonder echte track/trace duurt echt lang 😜

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09:55
Inmiddels besteld bij gearbest voor 269 euro. EU express en shipping ensurance

1500wp-Z Live 5100wp-W Live 6600wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Possible
Klopt het dat je geen RSxxxxxxNL code krijgt van gearbest als tracking nummer maar gewoon een code die alleen bestaat uit cijfers?

Edit: Niet goed gelezen.. je krijgt alsnog een track en tracé na 3 dagen las ik... :z O-)

Possible wijzigde deze reactie 23-07-2017 09:51 (28%)

• R-B
  • Laatst online: 08-03 11:28
quote:
Possible schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:43:
Klopt het dat je geen RSxxxxxxNL code krijgt van gearbest als tracking nummer maar gewoon een code die alleen bestaat uit cijfers?

Edit: Niet goed gelezen.. je krijgt alsnog een track en tracé na 3 dagen las ik... :z O-)
RSxxxxxxNL is PostNL

Je krijgt alleen nummertjes, die werkt bij DPD :)

Mijne was uiteindelijk binnen 8 dagen in UK, best rap :)

• Possible
Oke top! Dat is inderdaad snel ja. Ik kan niet wachten tot hij binnen is! :)

• Sypher
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:50
quote:
Heb hier ook besteld vorige week maandag maar de verkoper heeft hem nog steeds niet verstuurd (verloopt over een uur of 6) en reageert ook niet op m'n bericht wat ik gestuurd had een paar dagen later.
Beetje apart, want de shop heeft wel heel veel (positieve) reviews en men is ook te spreken over de snelle verzending.

Aangezien die ook niet reageert op mijn bericht laat ik hem vanmiddag lekker aflopen (en dus annuleren + refund) en bestel ik hem wel elders. Wel jammer, vanuit Spanje leek zo ideaal ivm snelheid + invoerheffing, maar blijkbaar is de verkoper op vakantie gegaan ofzo.. 8)7

Edit: alsof je het over de duvel hebt:
quote:
dear today ,the logistics company will send your parcel .
please be patient .
thanks a lot .
Ze heeft 6 uur anders is het pech >:)

Edit 2:
Nou nou.
Na een week is hij eindelijk verstuurd (met UPS, had "Seller's Shipping" gekozen), vanuit Spanje.

Sypher wijzigde deze reactie 24-07-2017 11:52 (14%)

• wizzmic
  • Laatst online: 26-03 18:10
quote:
Sypher schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:35:
[...]

Heb hier ook besteld vorige week maandag maar de verkoper heeft hem nog steeds niet verstuurd (verloopt over een uur of 6) en reageert ook niet op m'n bericht wat ik gestuurd had een paar dagen later.
Beetje apart, want de shop heeft wel heel veel (positieve) reviews en men is ook te spreken over de snelle verzending.

Aangezien die ook niet reageert op mijn bericht laat ik hem vanmiddag lekker aflopen (en dus annuleren + refund) en bestel ik hem wel elders. Wel jammer, vanuit Spanje leek zo ideaal ivm snelheid + invoerheffing, maar blijkbaar is de verkoper op vakantie gegaan ofzo.. 8)7

Edit: alsof je het over de duvel hebt:

[...]

Ze heeft 6 uur anders is het pech >:)

Edit 2:
Nou nou.
Na een week is hij eindelijk verstuurd (met UPS, had "Seller's Shipping" gekozen), vanuit Spanje.
Apart en jammer inderdaad. Wellicht was de vooraad in Spanje nog niet aangevuld.
Toen ik 'm bestelde waren er nog een stuk of 20 en een paar dagen later was de "ship van Spanje" optie ook verdwenen bij deze seller. Een weekje later was deze optie ineens terug...
Ik merk ook dat prijs erg fluctueert, staat nu op €302 (vanuit Spanje).

• Sypher
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:50
quote:
wizzmic schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:40:
[...]

Apart en jammer inderdaad. Wellicht was de vooraad in Spanje nog niet aangevuld.
Toen ik 'm bestelde waren er nog een stuk of 20 en een paar dagen later was de "ship van Spanje" optie ook verdwenen bij deze seller. Een weekje later was deze optie ineens terug...
Ik merk ook dat prijs erg fluctueert, staat nu op €302 (vanuit Spanje).
Waren er 11 toen ik bestelde, specifiek nog op gelet. En inderdaad, daarna kon het niet meer en was er niet meer. Achteraf had ik eigenlijk beter gewoon vanuit China kunnen laten shippen, dat is toch wel wat voordeliger dan de douaneheffing als ik dat zo lees 8)7. Maar ik deed het ook meer over de snelheid. Ach ja.. hopelijk komt ie in de loop van de week.

• wizzmic
  • Laatst online: 26-03 18:10
quote:
Sypher schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:59:
[...]

Waren er 11 toen ik bestelde, specifiek nog op gelet. En inderdaad, daarna kon het niet meer en was er niet meer. Achteraf had ik eigenlijk beter gewoon vanuit China kunnen laten shippen, dat is toch wel wat voordeliger dan de douaneheffing als ik dat zo lees 8)7. Maar ik deed het ook meer over de snelheid. Ach ja.. hopelijk komt ie in de loop van de week.
Dat is nog maar de vraag, als je pakket toch wordt onderschept of als het direct vanuit China wordt verscheept en je btw, etc moet betalen wordt ie flink duurder. Zie onderstaand rekenvoorbeeld, gebaseerd op invoerrechten en btw (maar...ik lees ook verhalen van mensen die veel minder betalen :?)

Bestelbedrag
€ 276
Invoerrechten bedrag (max 4,7%)
€ 12,97
BTW bedrag (21%)
€ 60,69
Inklaringskosten DHL
€ 10,00
Totale bijkomende kosten
€ 83,66
Totaalbedrag
€ 359,66

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Goofyduck384
quote:
Goofyduck384 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 21:27:
Hier ook eindelijk een veranderende status.
11/7: besteld
12/7: code gekregen
21/7: gearriveerd in Southall.

Nu hopelijk snel deze kant op. Ben blij dat ie in ieder geval nu wel ergens is. Dat traject China-Southall zonder echte track/trace duurt echt lang 😜
Nu ook echt binnen. 25/7 ontvangen. Inderdaad, als hij eenmaal in Southall is gaat het snel.
Geen extra kosten gemaakt qua invoeren e.d. Uiteindelijk €278,56 betaald, via Gearbest. Prima prijs, nu nog kijken of ie echt zo goed is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 03:58
Net besteld bij Gearbest voor €266.45, dit is inc shipping en insurance. Ben benieuwd! .

Edit: verzonden! DPDUK1

Dacuuu wijzigde deze reactie 27-07-2017 08:06 (13%)

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• ilhanko
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Hmm, mijn verhaal:
19-7: besteld bij Gearbest, per abuis/door onhandige website zonder shipping insurance
26-7: na lang aandringen eindelijk een extra factuur gekregen voor shipping insurance
27-7: shipped

Nu is de status bij DPD UK: location Southall en "Your parcel is on its way". Het pakketje kan toch niet nu al in de UK zijn..? :/

• Dacuuu
In de OP staat een stukje over de dpd verzending, hier haal ik uit dat Gearbest een constructie heeft waardoor je geen / minder import betaald? Kan iemand mij dit uitleggen?

Voor hen die de mail van Gearbest inzake Priority Direct Mail / EU Express via DPD UK hebben ontvangen na het plaatsen van de bestelling: het betreft hier een 100% legitieme verzendmethode die hier dan ook gewoon besproken mag worden (een en ander is besproken met en goedgekeurd door de mods).

• earthknake
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21-03 19:31
Die van mij is shipped op de 17de. Maar nog steeds niet in de UK. Iemand ook rond die tijd shipping ontvangen en wat is jullie status?

• Possible
Dit is mijn huidige status :

-21 juli besteld
-22 juli: 17:40:00Customer data received Southall
-28 juli: 01:45:00Parcel left depot Southall (grappig want we zitten natuurlijk in een andere tijdszone haha)

Als ik nu het track and trace nummer invoer op de DPD.co.uk website dan krijg ik de volgende melding te zien:

Your Lomeway E-commerce Co parcel number 155059xxxxxxxxx
We have your parcel, and it's on its way to your local depot in International Ec

Besteld voor € 269,00 incl shipping insurance

Is er een kans dat ik hem deze week nog krijg ? :P

Possible wijzigde deze reactie 27-07-2017 20:49 (10%)

• earthknake
Wel vreemd dat die van jou er nu al is en 21-07 shipped en die van mij 17-07 shipped en nog steeds niet in de UK...

• Dacuuu
quote:
Possible schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:47:
Is er een kans dat ik hem deze week nog krijg ? :P
Kans van 50% :+

• Possible
quote:
Ik denk van niet :+

Your estimated delivery date is Monday 31 July 2017

• derhenno
@ilhanko & @earthknake Zolang het pakket onderweg is van China naar Southall luidt de status:

location Southall "Your parcel is on its way".

De reis kan tot 3 weken duren (geduld dus). Na aankomst in Southall gaat het (meestal) snel, dus @Possible zaterdag is mogelijk maar denk eerder maandag/dinsdag ;)

@Dacuuu Priority Direct Mail / EU Express via DPD UK houdt in dat er over de gehele container (ipv per individueel item in die container) een bedrag aan invoerrechten door Gearbest wordt betaald (Scheelt een hoop tijd en levert toch wat op voor de douane). De goederen zijn dan legaal binnen de EU en kunnen zonder verdere kosten worden verscheept naar o.a. NL. Een enkeling heeft recentelijk (om onduidelijke redenen via DPD-Frankrijk?!) extra kosten moeten betalen (paar tientjes). In 99% van de gevallen is er geen sprake van extra kosten!

• Possible
Het gaat volgens mij erg snel allemaal zeg!

27.07.2017 23:40 Oldbury (GB)
Onderweg.

27.07.2017 23:35 Oldbury (GB)
Onderweg.

Ik denk dus dat ik ook geen douane kosten hoef te betalen. Ik heb ook geen mail gehad of wat dan ook.

Possible wijzigde deze reactie 28-07-2017 08:10 (28%)

• Kenzi
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

quote:
derhenno schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 21:00:
@ilhanko & @earthknake Zolang het pakket onderweg is van China naar Southall luidt de status:

@Dacuuu Priority Direct Mail / EU Express via DPD UK houdt in dat er over de gehele container (ipv per individueel item in die container) een bedrag aan invoerrechten door Gearbest wordt betaald (Scheelt een hoop tijd en levert toch wat op voor de douane). De goederen zijn dan legaal binnen de EU en kunnen zonder verdere kosten worden verscheept naar o.a. NL. Een enkeling heeft recentelijk (om onduidelijke redenen via DPD-Frankrijk?!) extra kosten moeten betalen (paar tientjes). In 99% van de gevallen is er geen sprake van extra kosten!
Dat is niet hoe PDM werkt. Vrijwel alle shops gokken erop dat ze geen invoerrechten hoeven te betalen en als ze er dan een keer uitgepikt worden dan betalen ze. Gezien het volume wat er zonder extra kosten doorheen komt zou het onlogisch voor ze zijn om te gaan betalen wanneer dat niet hoeft.
PDM is niks meer dan een marketing termpje.

• derhenno
@Kenzi : Zo heeft men het mij toen uitgelegd (heb eerder ook enkele links toegevoegd omtrent deze verzendmethode...ff kijken of ik die nog kan vinden). Er wordt bovendien steeds meer actief geadverteerd met PDM (niet enkel door Gearbest). Gezien de grote hoeveelheden goederen een grote gok, de douane leest immers ook mee. Hoe weet je dat zo zeker?

derhenno wijzigde deze reactie 28-07-2017 09:28 (17%)

• earthknake
Mijn tracking heeft opeens heel veel updates en is al op een lokaal depot. Kan ik hem vandaag verwachten of komt DPD niet op zaterdag?

• derhenno
quote:
earthknake schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 09:49:
Mijn tracking heeft opeens heel veel updates en is al op een lokaal depot. Kan ik hem vandaag verwachten of komt DPD niet op zaterdag?
Als ze vandaag nog komen zal het op de tracking-pagina te zien zijn ;)

• ecjanga
Zijn er goeie alternatieven dan GearBest om de robot te bestellen? Ik heb de mijne op 23 juni besteld en het is nog steeds niet binnen. Ik heb al tientallen keren met GearBest en DPD gemaild, maar vooralsnog geen resultaat. Het komt erop neer dat het pakket ergens onderweg 'verdwenen' is.

Ik twijfel eraan om gewoon mijn geld terug te vragen (via DPD, of via PayPal) en het maar elders te bestellen...

• Kasj
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 27-03 15:05
quote:
ecjanga schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:53:
Zijn er goeie alternatieven dan GearBest om de robot te bestellen? Ik heb de mijne op 23 juni besteld en het is nog steeds niet binnen. Ik heb al tientallen keren met GearBest en DPD gemaild, maar vooralsnog geen resultaat. Het komt erop neer dat het pakket ergens onderweg 'verdwenen' is.

Ik twijfel eraan om gewoon mijn geld terug te vragen (via DPD, of via PayPal) en het maar elders te bestellen...
Via Frankrijk toevallig?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 25-03 11:40
quote:
derhenno schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:14:
[...]

Als ze vandaag nog komen zal het op de tracking-pagina te zien zijn ;)
Mosterd na de maaltijd, maar ik had laatst hier gelezen dat DPD alleen pakketten uit Nederland, België, Duitsland en Luxemburg op zaterdag bezorgt: (https://www.dpd.com/nl/bu...nationaal/classic_service)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .Joop
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:11
Hier ook de Mi binnen. Voor €215 mee kunnen nemen uit China. Inclusief verzendkosten ongeveer €1100, maar aangezien mijn vriendin toch daar toch moest zijn voor zakenreis en het natuurlijk door de werkgever betaald werd zal ik die maar niet meerekenen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr.Bluestar
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 27-03 17:13
Heb zonet na het vinden van deze topic de mijne besteld via gearbest.
De code XIAOMIVAC werd bij mij nog aanvaard en de totaalprijs was dan € 265,56.
Nu dus effe afwachten wanneer hij tot in Belgie geraakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• okio
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 29-03 16:06
Nieuw huisje dus ook hier maar de gok genomen voor die 260 euro. Ik ben heel benieuwd, code werkte hier ook prima!

• Possible
En hij is binnen!

22 juli besteld, en vandaag geleverd. 269 euro in totaal incl Shipping insurance. Geen kosten hoeven te betalen aan de Douane.

Nu aan het opladen en vanavond eens mee gaan spelen :D

• mierenfokker
  • Laatst online: 22:32
Met code XIAOMIVAC nu 259,50 bij gearbest :)

mierenfokker wijzigde deze reactie 31-07-2017 13:27 (17%)

• gastje01
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:17
Toch mooi die verschillende verzendtijden. Ik heb m 18-7 besteld en hij staat nog steeds op customer data received Southall (vanaf 20-7). Het is vooral "vervelend" dat er tussentijds geen updates zijn. Ben erg benieuwd of ie straks mn verwachtingen waar maakt.

• blowk
  • Laatst online: 21-03 07:22
Brengt die notpetya zoveel problemen mee en zou dit intussen niet moeten opgelost zijn?

• blowk
quote:
mierenfokker schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:27:
Damn, die prijs is laag.
Waar ik het kocht op AliExpress is er momenteel een actie, maar de prijs is maar 275 ( misschien enkele euro kunnen er nog wel van af mits gebruik van de coupon).
Laten we hopen dat de prijs blijft zakken. Tegen kerstmis misschien rond 200-220 euro :)

• blowk
quote:
ecjanga schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:53:

Ik heb enkel ervaring met de shop op AliExpress. Verder ook goede ervaringen met Geekbuying maar dit enkel voor kleinere toestellen.
Een overzicht van de andere mogelijkheden dan Gearbest vind je in de eerste post van dit topic.

• C6DL
  • Laatst online: 16-03 20:14
quote:
mierenfokker schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:27:
Is het safe om hem te bestellen op GearBest als ik zo de verhalen hier lees ??

• earthknake
Die van mij is ook binnen. Zo maar eens opladen! Gearbest is een prima shop. Weet alleen niet hoe de aftersales is. Maar hopelijk niet nodig ;)

• derhenno
quote:
earthknake schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:57:
Die van mij is ook binnen. Zo maar eens opladen! Gearbest is een prima shop. Weet alleen niet hoe de aftersales is. Maar hopelijk niet nodig ;)
Wacht nog steeds op de afhandeling van mijn paypalclaim over een niet ontvangen pakket van gearbest ;)

• ecjanga
quote:
derhenno schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:21:
[...]

Wacht nog steeds op de afhandeling van mijn paypalclaim over een niet ontvangen pakket van gearbest ;)
Hoelang ben jij daar al mee bezig? Mijn bestelling van 23 juni is nog steeds niet binnen en nu heb ik GearBest een week gegeven om het met de leverancier (DPD) op te lossen. Is het daarna aangeraden om direct bij paypal een claim in te dienen, of via GearBest een refund/2e zending aan te vragen?

• derhenno
Een en ander loopt nu al bijna 2 maanden. Als Gearbest geen refund geeft of een 2de Xiaomi verstuurt rest je niks anders dan een claim bij paypal te openen. In jouw geval lijkt het me heel duidelijk: pakket is helemaal niet aangekomen. In mijn geval is het pakket bezorgd, maar niet bij mij (en ook niet bij buren). Zou als ik jou was gaan voor een refund/2de zending. Kwestie van geduld en veel, heel veel mailen. Succes!

• C6DL
quote:
derhenno schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:07:
Een en ander loopt nu al bijna 2 maanden. Als Gearbest geen refund geeft of een 2de Xiaomi verstuurt rest je niks anders dan een claim bij paypal te openen. In jouw geval lijkt het me heel duidelijk: pakket is helemaal niet aangekomen. In mijn geval is het pakket bezorgd, maar niet bij mij (en ook niet bij buren). Zou als ik jou was gaan voor een refund/2de zending. Kwestie van geduld en veel, heel veel mailen. Succes!
Dus mijn eerdere vraag?
Wegblijven bij hun dus?

• Dacuuu
quote:
C6DL schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:58:
[...]

Dus mijn eerdere vraag?
Wegblijven bij hun dus?
Ach, zo gaat dat bij elke Chinees. Garantie tot aan de drempel. Ik betaal ook met PayPal, toch iets meer zekerheid. Verder is het prettig als je een beetje technisch bent, kan je zelf aardig wat problemen fixed als er wat met je product aan de hand is.

• derhenno
Precies wat Dacuuu zegt: garanties heb je niet bij Chinese items. Paypal of een CC bieden dan iets meer zekerheid. Het blijft een gok.

• Poortenm2
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 29-02 23:07
Is de actie bij bestgear nog geldig? Krijg een prijs te zien van 325 euro en promo code wordt niet geaccepteerd. Zit in Vietnam maar heb ook via vpn geen succes. Wellicht per 1 aug actie verlopen?

• Dacuuu
quote:
Poortenm2 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 07:18:
Is de actie bij bestgear nog geldig? Krijg een prijs te zien van 325 euro en promo code wordt niet geaccepteerd. Zit in Vietnam maar heb ook via vpn geen succes. Wellicht per 1 aug actie verlopen?
De code is geldig tm 31/8.. Maar heeft wel een limiet van 2147 stofzuigers...

• Goofyduck384
quote:
C6DL schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:26:
Is het safe om hem te bestellen op GearBest als ik zo de verhalen hier lees ??
Ook hier bij Gearbest besteld. Prima shop, alles netjes ontvangen. Maar inderdaad ook geen idee hoe ze reageren wanneer iets niet goed zou zijn gegaan. Blijft inderdaad een gok als je iets uit China laat komen :)

• Poortenm2
quote:
Dacuuu schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:36:
[...]

De code is geldig tm 31/8.. Maar heeft wel een limiet van 2147 stofzuigers...
Heb je voor mij de link naar de juiste pagina? De link op 1e pagina van dit forum leidt mij naar een prijs v 325 euro. Hopelijk doe ik iets niet goed om de juiste prijs te zien?

• blowk
quote:
Poortenm2 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:57:
[...]

Heb je voor mij de link naar de juiste pagina? De link op 1e pagina van dit forum leidt mij naar een prijs v 325 euro. Hopelijk doe ik iets niet goed om de juiste prijs te zien?
Ik krijg voor België enkel de prijs van 325 euro te zien. Zou dit enkel voor NL de andere prijs zijn?
Bij AliExpress is de prijs nu gezakt naar 275 euro.

@derhenno: ik had ook een paypal kwestie geopend voor Gearbest. Geduld hebben! Gearbest vertelde me na enkele weken dat ik de case moest sluiten anders konden ze geen refund doen. Niets gedaan. Uiteindelijk na een 2-3 maanden refund gekregen van PP.
Als ik zelf mailde naar GB kreeg ik geen antwoord meer, pas als er actie van PP kreeg ik via de PP case wat info... Gearbest heeft goede prijzen maar ze zien me niet meer als klant terug.

• SolarOrbiter
  • Laatst online: 09:48
Via de gearbest app bestellen. Daar krijg je meer korting.

• basbroekhuis
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 04-01-2018
Vandaag heb ik dus ook maar de stap genomen om hem te bestellen voor 262 incl. verzenden en verzekering.

Ben benieuwd wanneer hij aankomt!

Was eerst van plan om voor een ILIFE te gaan, maar dit ziet er toch net wat beter uit!

• Poortenm2
quote:
basbroekhuis schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:09:
Vandaag heb ik dus ook maar de stap genomen om hem te bestellen voor 262 incl. verzenden en verzekering.

Ben benieuwd wanneer hij aankomt!

Was eerst van plan om voor een ILIFE te gaan, maar dit ziet er toch net wat beter uit!
Bas, gewoon bij bestgear gekocht? Snap niet waarom ik andere prijzen blijf zien....

• blowk
Voor de mensen die overwegen te kopen bij Gearbest, kan je op https://tweakers.net/shopreview/9709/gearbest/shopreviews/ enkele gebruikerservaringen lezen. Service na verkoop laat meestal wat steken vallen. Als alles goed verloopt super, maar als er een probleem is kan je soms bij een andere webshop betere support krijgen. Neem dit ook mee in je overweging tot aankoop.

• stfro
  • Laatst online: 25-08-2017
Spam en een referral link, dat gaan wij dus niet toestaan.

Ragdoll wijzigde deze reactie 02-08-2017 08:41 (83%)

• derhenno
quote:
Voor 300 inc verzending ook leverbaar vanuit het UK warehouse (mocht je toch vrezen voor extra kosten).
Kan normaliter ook sneller geleverd worden (kan he ;) ).

Zeehond wijzigde deze reactie 02-08-2017 09:34 (31%)

• Batiatus
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 25-03 16:05
Gister voor 262 euro bij Gearbest besteld, inclusief 6 euro aan verzekering.. mocht er iets fout gaan vanuit China :) . Is toch maar 2 biertjes. :+

• basbroekhuis
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 04-01-2018
quote:
Poortenm2 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:35:
[...]

Bas, gewoon bij bestgear gekocht? Snap niet waarom ik andere prijzen blijf zien....
Zeker!
Ik bestel daar eigenlijk altijd.

Heb de XIAOMIVAC code gebruikt.
quote:
blowk schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:18:
Voor de mensen die overwegen te kopen bij Gearbest, kan je op https://tweakers.net/shopreview/9709/gearbest/shopreviews/ enkele gebruikerservaringen lezen. Service na verkoop laat meestal wat steken vallen. Als alles goed verloopt super, maar als er een probleem is kan je soms bij een andere webshop betere support krijgen. Neem dit ook mee in je overweging tot aankoop.
Ik gebruik PayPal en handel daarom altijd problemen af via hun i.p.v. Gearbest en heb eigenlijk nooit problemen gehad op deze manier.

basbroekhuis wijzigde deze reactie 02-08-2017 12:23 (51%)
Reden: toevoeging

• randomg
Deze week heb ik de mijne binnen gekregen van Gearbest, besteld op 16 juli ontvangen op de 31e en geen extra kosten gelukkig. Nu waren kennissen van mij ook onder de indruk en mag ik er daarom nog 2 bestellen :)
De code XIAOMIVAC werkt hier niet meer (?). Ik vind ~300 betalen toch net wat te veel dus ik wacht op de volgende aanbieding die onder de 300 gaat.[ Schijnbaar is het 1 code per account?

randomg wijzigde deze reactie 02-08-2017 17:40 (5%)

• BenEco
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
quote:
randomg schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:37:
Deze week heb ik de mijne binnen gekregen van Gearbest, besteld op 16 juli ontvangen op de 31e en geen extra kosten gelukkig. Nu waren kennissen van mij ook onder de indruk en mag ik er daarom nog 2 bestellen :)
De code XIAOMIVAC werkt hier niet meer (?). Ik vind ~300 betalen toch net wat te veel dus ik wacht op de volgende aanbieding die onder de 300 gaat.[ Schijnbaar is het 1 code per account?
Klopt, heb eergisteren ook een 2e gekocht, kreeg geen korting met De code XIAOMIVAC, met een nieuw account wel.

L/L WP Samsung 3.5 & 2.5kW, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/1820/2660Wp Zuid, Nissan Leaf 30kWh, Nissan Leaf 2.Zero Edition

• randomg
quote:
BenEco schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:18:
[...]

Klopt, heb eergisteren ook een 2e gekocht, kreeg geen korting met De code XIAOMIVAC, met een nieuw account wel.
Same hier ja, zojuist 2 besteld voor 256, prima prijs als je het mij vraagt :) Hopelijk geen kosten aan de deur!

• blowk
quote:
basbroekhuis schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:17:
[...]

Zeker!
Ik bestel daar eigenlijk altijd.

Heb de XIAOMIVAC code gebruikt.

[...]

Ik gebruik PayPal en handel daarom altijd problemen af via hun i.p.v. Gearbest en heb eigenlijk nooit problemen gehad op deze manier.
PayPal is een buffer bij problemen, maar loopt niet altijd even vlot.
Met CC ertussen heb je soms nog een verzekering die dekking biedt bij problemen.

Even off-topic: Steeds goede aftersales support gehad bij DX, Geekbuying en AliExpress, indien er defecte onderdelen zijn. Volgen dit steeds vlot op. Bij Gearbest heb ik meestal problemen bij dit soort zaken.

• okio
Jah direct met CC is beter, de truc is wel om dan niet via paypal met CC te betalen want dan heb je er nog geen moer aan.

Natuurlijk hangt het van de voorwaarden van de CC af, meestal bieden de basiskaarten weer erg weinig bescherming/verzekering.

Ik heb met gearbest al eens iets gehad met een DOA tablet, nadat ik dreigde met de CC claim gingen ze vrij snel om en werd het bedrag terug betaald zonder verder gedoe

okio wijzigde deze reactie 02-08-2017 22:13 (14%)

• SchumiFAST
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 14-03 17:04
quote:
okio schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:12:
Jah direct met CC is beter, de truc is wel om dan niet via paypal met CC te betalen want dan heb je er nog geen moer aan.
Hoezo niet? Indien mogelijk betaal ik net wel met een kredietkaart via Paypal omdat je dan bij twee partijen beschermd bent.

Gisteren ook eentje besteld bij Gearbest voor €256 naar België. Hopelijk hoef ik geen douanekosten te betalen. Ik twijfelde nog om het naar kenissen in Nederland te laten sturen aangezien de Belgische douane een stuk strenger zou zijn, maar het lijkt mij dat het opsturen via UK een Europees achterpoortje is en in België dan ook van toepassing is.

• juani
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22-01-2018
Iemand ervaring met Geekbuying? Hij staat er nu op voor 218 euro inclusief verzending.

juani wijzigde deze reactie 03-08-2017 10:53 (0%)
Reden: 3 euro verschil

• blowk
quote:
juani schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:51:
Iemand ervaring met Geekbuying? Hij staat er nu op voor 218 euro inclusief verzending.
Geekbuying is goed, maar bij de verzending komen er nog extra kosten bij. Deze zie je pas op het einde.
Zelf heb ik enkele kleinere producten gekocht bij Geekbuying en deze werden telkens netjes geleverd.

• juani
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22-01-2018
quote:
blowk schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:05:
[...]

Geekbuying is goed, maar bij de verzending komen er nog extra kosten bij. Deze zie je pas op het einde.
Zelf heb ik enkele kleinere producten gekocht bij Geekbuying en deze werden telkens netjes geleverd.
Hmm ja met verzendkosten kost hij ineens 272 euro, beetje jammer dit

• blowk
quote:
juani schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:50:
[...]

Is nog altijd een goede prijs. Ik vermoed wel dat bij Geekbuying DHL zal zijn en geen DPD. Niet?
Op AliExpress waar ik het kocht staat hij nu voor ongeveer dezelfde prijs (270) met goede aftersales.
Bij Gearbest kan je nog een beetje goedkoper vinden (260 euro), maar de aftersales is een stuk minder.

• derhenno
quote:
juani schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:50:
[...]

Bij DHL wel een grote kans op extra (douane)kosten, dus 272 zal het wel niet blijven ;)

• gastje01
Ik heb m ook binnen, hij is nu aan z'n eerst ronde bezig. Ook besteld via Gearbest en geen extra kosten hoeven betalen. De GB app/site gaven geen exacte levertijd aan, keek ik vanochtend op dpd.co.uk zag ik dat ie vandaag geleverd zou worden (met een tijdvak van een uur, klopte exact)

Denk dat ik wel een magneetstrip aan zal moeten schaffen om te voorkomen dat ie de inloopdouche in rijdt en daar een natte vloer gaat zuigen.

Waar zijn de accessoires het goedkoopst?

• Dacuuu
Als ik de tracking info bekijk op dpd uk zie ik het volgende.

Your estimated delivery date is Monday, 07 August 2017, as requested we will deliver your parcel between 06:00 and 22:00

Ik ben benieuwd of het klopt!

• Sander
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 29-03 21:06
Hier inmiddels ook binnen via Gearbest/DPD. Besteld op 23 Juli en gisteren geleverd! Idd ook interesse in goedkope accessoires.

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Dankzij de informatie en adviezen in dit topic ook maar een bestelling geplaatst voor dit apparaat op Gearbest.

Had nog wel een probleempje om de kortingscode ingewisseld te krijgen, maar dat kwam omdat ik de bestelling wilde doen uit het UK magazijn. Na de bestelling te plaatsen vanuit het Chinese magazijn, werd de kortingscode wel geaccepteerd.

Zoals anderen kwam bij mij het totaalbedrag ook rond de 260 EUR, hopelijk zonder achteraf invoerkosten bij de douane.

@hierboven: in de TS staat een link waar je goedkope accessoires/reserveonderdelen vindt.

RomeoJ wijzigde deze reactie 04-08-2017 10:39 (8%)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• gastje01
quote:
RomeoJ schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:37:

@hierboven: in de TS staat een link waar je goedkope accessoires/reserveonderdelen vindt.
Thnx, klein voorraadje ivm de levertijd leek me wel handig.

Moet zeggen dat ik erg te spreken ben over het apparaat zelf, hij haalt nog best veel van de vloer af nadat je zelf al met de stofzuiger aan de slag bent geweest..

Voor de mensen die wel al bij BG besteld hebben, check je status op www.dpd.co.uk. Volgens GB ligt die van mij nog ergens in Southall nu, terwijl ie toch echt al rondjes maakt door t huis.

• jnsvr
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 09:40
Nu voor €256,91 met gebruik van de code: XIAOMIVAC op http://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.html

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP PowerMod / Moderator Witgoed

Plons!

Modbreak:
Voor wie hier reageert, gebruik s.v.p. de zoekfunctie even in dit topic voordat je een post aanmaakt om een kortingscode te delen. De kortingscode van hierboven is nu inmiddels al meerdere keren gemeld door verschillende gebruikers in dit topic in een losse post. Kijk eerst even na of een aangepaste prijs ook interessant is om te melden en niet slechts een paar cent betreft

Zeehond wijzigde deze reactie 04-08-2017 16:46 (33%)

select * from Fish;

• warcow
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 07:57
quote:
Misschien al genoemd maar ik zag het zo niet terug in de afgelopen paar pagina's:

Als extra tip nog cashbackxl gebruiken voor circa 10 euro retour. Heb hem zelf besteld voor netto 250 totaal (heb slechte dollar-euro conversie van paypal gebruikt).

Je kan de kortingscode maar 1 x gebruiken per account.

Het filter/borstel setje dat in de OP is genoemd heb ik er voor 20 dollar bij Aliexpress bijbesteld.

• InSanex
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 08:50

InSanex

serenity now!

Besteld! Thx voor de code en aanbieding :)

Het weer in Halfweg

• derhenno
Nieuwe kortingscode bij Gearbest: XMIVCHK (€255,19)

derhenno wijzigde deze reactie 06-08-2017 17:15 (6%)

• ilhanko
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
quote:
ilhanko schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:45:
Hmm, mijn verhaal:
19-7: besteld bij Gearbest, per abuis/door onhandige website zonder shipping insurance
26-7: na lang aandringen eindelijk een extra factuur gekregen voor shipping insurance
27-7: shipped

Nu is de status bij DPD UK: location Southall en "Your parcel is on its way". Het pakketje kan toch niet nu al in de UK zijn..? :/
Die van mij is in Veenendaal, vandaag de status:
code:
1
Onjuiste adresgegevens ontvanger

Even gemaild, ze komen morgen. Maarrr dan ben ik er niet, dus even gemaild of ze 'm op mijn werk kunnen langsbrengen. Zo gaat de verzending nog best rap ondanks wat vertraging door weekenden en foute adresgegevens etc. :)

• BenEco
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
Zojuist status DPD(UK) change naar estimated delivery date is Thursday, 10 August 2017.
31-07-2017 in bestelling via Gearbest, best wel snelle levering vanuit China. :)

L/L WP Samsung 3.5 & 2.5kW, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/1820/2660Wp Zuid, Nissan Leaf 30kWh, Nissan Leaf 2.Zero Edition

• Dacuuu
quote:
BenEco schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:08:
Zojuist status DPD(UK) change naar estimated delivery date is Thursday, 10 August 2017.
31-07-2017 in bestelling via Gearbest, best wel snelle levering vanuit China. :)
Hij kwam bij mij exact op de estimated dag aan. Kreeg een sms van dpd, met een code, en het uur wanneer de stofzuiger geleverd wordt. Dit klopte allemaal exact! Je kan zelfs de pakket bezorger gps tracken en zien hoeveel aflever adressen hij nog heeft voordat hij bij jou is. Post NL voelt opeens zo ouderwets aan.

• Sirhc_95
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 25-03 11:40
quote:
BenEco schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:08:
Zo dat is inderdaad snel! De eerste robot deed er hier 2 weken en 2 dagen over. De tweede, voor m'n ouders, is vandaag binnengekomen en had ik woensdag 26 juli 's middags besteld. Hij lag al sinds vrijdagavond op het depot vlakbij. Dus ik keek gisterochtend vol verwachting op de DPD track & trace, maar er kwam maar niet te staan dat de bezorger onderweg was. Rond twaalven kwam zelfs de melding dat mijn bedrijf (terwijl ik het gewoon thuis liet bezorgen en bij mijn weten geen bedrijf heb ;) ) vandaag gesloten was. Toen maar even gebeld met het depot, vanmiddag bezorgd en nu draait de Xiaomi z'n eerste rondje bij m'n ouders :)

• Mr.Bluestar
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 27-03 17:13
quote:
Mr.Bluestar schreef op zondag 30 juli 2017 @ 17:02:
Heb zonet na het vinden van deze topic de mijne besteld via gearbest.
De code XIAOMIVAC werd bij mij nog aanvaard en de totaalprijs was dan € 265,56.
Nu dus effe afwachten wanneer hij tot in Belgie geraakt.
Vanmorgen was mijn verzendstatus gewijzigd en morgen zou het geleverd worden. Al bij al dus heel snel.
Als hij daadwerkelijk geleverd is post ik het hier nog wel.

• C6DL
Ik heb hem op 6-8 op gearbest besteld.
Hoelang zou het duren dat ik hem in huis heb ? (afgaande van de mensen die hem al hebben?)

En krijg ik een mail als hij verzonden wordt?
Ik heb buiten mijn bestelbevestiging nog niets ontvangen eigenlijk.

• warcow
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 07:57
quote:
C6DL schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:32:
Ik heb hem op 6-8 op gearbest besteld.
Hoelang zou het duren dat ik hem in huis heb ? (afgaande van de mensen die hem al hebben?)

En krijg ik een mail als hij verzonden wordt?
Ik heb buiten mijn bestelbevestiging nog niets ontvangen eigenlijk.
Als je de afgelopen 2 pagina's in dit topic leest, wat is dan je conclusie?

Die van mij is iig verzonden sinds kort dus ik heb goede hoop dat ie er in 2 weken wel is.

• okio
Vandaag ook al binnen gehad, wel heul snel gegaan!! Heeft er net geen week over gedaan om hier te komen...

Ook via gearbest besteld, geen importkosten of andere dingen. Dus wat dat betreft super koopje voor 249 euro.

Nu nog ontdekken hoe het alemaal werkt, alles in het chinees :(

• Bandago 2804
  • Laatst online: 27-03 11:16
welke optie is de beste vanuit Cina laten komen of Hk.....?

• derhenno
quote:
Bandago 2804 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:42:
welke optie is de beste vanuit Cina laten komen of Hk.....?
De goedkoopste optie met verzendmethode Priority Direct Mail / EU Express ;)

• derhenno
quote:
okio schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:15:
Vandaag ook al binnen gehad, wel heul snel gegaan!! Heeft er net geen week over gedaan om hier te komen...

Ook via gearbest besteld, geen importkosten of andere dingen. Dus wat dat betreft super koopje voor 249 euro.

Nu nog ontdekken hoe het alemaal werkt, alles in het chinees :(
App is ook in te stellen in het engels, ff youtube checken want weet niet meer precies wat en waar ;)

• okio
Het is gelukt, inmiddels praat 'het' ook engels. Toch een stuk beter dan het chinese geknauw
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen kunnen in Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True