Hoe kun je in Revolut een betaalverzoek maken en versturen. Als ik kies voor 'aanvragen via koppeling' met als.opmerking Test gaat er iets fout in de app, maar wat weet ik niet? Alvast dank voor de tip.
:strip_exif()/f/image/HlXYoZ6E0zva6hti22XLVIgq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D25gDVdPohRnFRdemMdoewnZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LAsDyYp3nVQ4IIaPQt5lJt3w.jpg?f=fotoalbum_large)
Update: support gaf uit te loggen en opnieuw in te loggen en als dat niet werkte de app opnieuw te installeren. Het eerste werkte niet dus opnieuw geïnstalleerd. Nu kan ik niet inloggen alleen open free account selecteren....ik hoop wel dat dat Revolut mijn huidige account herkent...
De email voor verificatie komt vooralsnog niet aan.
Ik hoop dat ik nog bij mijn geld kan. Gelukkig staat er niet te veel op. Maar dit is wel behoorlijk onduidelijk zo.
Update 2: na contact met support via Facebook is het uiteindelijk gelukt weer in te loggen. Echter lukt en nog steeds niet en betaalverzoek via een link te maken. Lukt dit iemand anders wel?
:strip_exif()/f/image/HlXYoZ6E0zva6hti22XLVIgq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D25gDVdPohRnFRdemMdoewnZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LAsDyYp3nVQ4IIaPQt5lJt3w.jpg?f=fotoalbum_large)
Update: support gaf uit te loggen en opnieuw in te loggen en als dat niet werkte de app opnieuw te installeren. Het eerste werkte niet dus opnieuw geïnstalleerd. Nu kan ik niet inloggen alleen open free account selecteren....ik hoop wel dat dat Revolut mijn huidige account herkent...
De email voor verificatie komt vooralsnog niet aan.
Ik hoop dat ik nog bij mijn geld kan. Gelukkig staat er niet te veel op. Maar dit is wel behoorlijk onduidelijk zo.
Update 2: na contact met support via Facebook is het uiteindelijk gelukt weer in te loggen. Echter lukt en nog steeds niet en betaalverzoek via een link te maken. Lukt dit iemand anders wel?
[ Voor 92% gewijzigd door FJP84 op 20-12-2020 14:17 ]