ArnoldSmiley schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:59:
[...]
Ja, alleen klopt die allocation niet heel erg bij mij. Doe de fuel savings training wel, maar dan nog kom ik brandstof te kort met een hele race op setting 2 en moet ik switchen naar lean.
Wat ik nu doe is een x aantal kg brandstof extra meenemen. Extra gewicht lijk je niks van te merken.
Met de setting op rich ga ik trouwens als de brandweer. Ideaal om het laatste gedeelte van de race mee te spelen als mijn banden op beginnen te raken.
Tsjah, je kan ook inderdaad niet een hele race op normal usage rijden tenzij je veel meeneemt vanaf het begin.
Een beetje variatie tussen lean en normal en rich zorgt er vaak al voor dat je de race er makkelijk uit rijd.
@Leoon.
Dus werkt het nou wel of niet

?
-------------------------------
Race update 1 met McLaren @ 110 difficulty
Qualy:
P18 / Vandoorne P17
Race result:
P1:HAM
P2: BOT
P3: SAI
Ik op P13 en Vandoorne op P14.
Leuke race met wat regen halverwege.
Stond op P11 halverwege de tweede ronde. Na veel gevechten te hebben gehad met Kvyat toch maar besloten om te gaan liften.
Kon het wel proberen uit te vechten met de mid pack aangezien ik in de eerste sector echt heel snel ben t.o.v. de mid pack jongens.
Pak in sector één ongeveer 0,3 seconde op de concurrentie maar net voorbij de Clark Chicane zie je dat de Renault en Ferrari PU van Torro Rosso en Haas gewoon VEEEL sneller zijn. De gap wordt dan gevaarlijk klein tot 0,1 seconden. In sector drie bij de laatste bocht (Prost) ben ik ook wel subliem en kan ik de jongens nog wel achterwege laten, zelfs met DRS.
Ondanks dit alles durfde ik het niet meer aan om wheel to wheel te gaan met KVYAT en Grosjean in bocht 11 / 12. Wou de auto heel naar de finish rijden.
Fair enough, P13. P17 zou het effectief zijn geweest als VET, RAI, GRO en MAG niet uit waren gevallen.
Ferrari PU FTW!
China update volgt snel!
Kom op jongens, wil jullie ook horen!
Hoe gaat het hier?