[Multi] F1 2017 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://blogcdn.codemasters.com/wp-content/uploads/2017/05/F12017__capsule_main-2.jpg

Algemene informatie

Ontwikkelaar: Codemasters Birmingham
Uitgever: Codemasters
Platforms: PC, Playstation 4, Xbox One
Release date: 25 Augustus 2017

Info

Career Mode:

- Whole skill tree-type system where you choose an overall direction for your team, not just individual parts upgrades
- Engine Failures are in the game
- You can use up to around 15 of each part, but you will get penalised
- You can go back to using old units or old parts
- You have to look for your Engine
- You can use No. 1 if you win the Title
- You can change your Number and Helmet anytime during the Season
- Rose water instead of champaign on the Podium
- The session times in Career are fixed to the real session times.
- 10 Seasons for Career mode
- You can choose your Teammate in Career
- You can have more than one Career save
- AI drivers in career mode take engine penalties and have faliures in practice and qualifying
- You can't skip Practice in Career. You have to work on upgrades and manage mileage and wear and tear on engine and gearbox
- You can choose a Female driver
- A bunch of new Helmet designs were added, some created through a competition they ran
- Career invitational events for Historic Cars
- Added 2 new R&D Programms and changed one. Lift and Coast is one of them in the game. Lee Mathers: "I've been enjoying having to manage the engine and gearbox. Requires planning and thought. I also love the fuel test Practice Programme."

Multiplayer:

- 20 Drivers for Multiplayer + 2 more Slots for Spectators added
- You can drive all the Historic cars online but can't do a mix of Current gen and old Gen cars
- Historic Cars won't have the option to equal performence
- You can use Historic cars in any Mode (Time Trial, Quick Race etc.)
- Savable Championship Mode
- Online Lag seems to be gone (Where one car hits you while you drive Side-By-Side)

MISC:

- Debry will lay on the Track and effect the driver
- You can get a puncture if you drive over debry
- Improved Weathersystem (More unpredictable)
- There's an additional high power qualifying mode, besides the standard 3 Engine Modes
- AI are very racy and can get very close to the player, last minute overtakes, chasing the slipstream or trying to break it
- No collisions in the pit lane
- Semi Manual Pitstops (Push Pitlimiter, hit the Clutch before releasing the car)
- Rear tethers are in
- Car to car collision is massively improved
- No DLC plans for additional Cars or Tracks
- There's a difficulty slider in 2017 which goes up to 110%.
- TrackRl is supported
- Surface grip levels have been adjusted, and some kerbs has been remodeled
- The track rubber increases as the session goes on
- New Tracks has been added to the game, 4 alternate routes and Monaco at night
- Cars will be update to Silverstone status post release
- Williams will not have Martini as a Sponsor for Pegi 3 reasons
- PS4 Pro and Xbox One X will do 4K and HDR with a compatible TV. Xbox One S will do HDR.
- After the 18th of October you can purchase the MP 4/4 from the relevant online store

Systeemvereisten

N.t.b.

Screenshots

Afbeeldingslocatie: https://blog.codemasters.com/wp-content/uploads/2017/05/Ferrari-2002-end-1024x576.jpg

Afbeeldingslocatie: https://blog.codemasters.com/wp-content/uploads/2017/05/Williams-1992-end-1024x576.jpg

Afbeeldingslocatie: https://blog.codemasters.com/wp-content/uploads/2017/05/McLaren-1988-end-1024x576.jpg

Videos

Links

http://www.codemasters.com/game/f1-2017/

[ Voor 117% gewijzigd door Jackson6 op 31-07-2017 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
[PC] F1 2017 GoT Racing

[ Voor 208% gewijzigd door Jackson6 op 12-07-2017 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:43

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ga deze game wel halen.. zit helemaal in de formule 1 sfeer 😙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 23:15

swv

Vers van de pers een gameplaytrailer

En omdat ik er zo van kan genieten ook nog de trailer van juni O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Toevallig dat ik gister even mn geheugen heb opgefrist wat betreft de releasedatum, kleine maand wachten nog! Nog steeds heel gaaf dat er oudere auto's in zitten, ben wel benieuwd naar hoe de handling van die auto's is t.o.v. de nieuwe.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervv99
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-03-2024
Toch wel teleurgesteld dat er waarschijnlijk geen VR compatibility komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:50
Kan niet wachten op F1 2017, hoop dat ik mij hiermee jaren kan vermaken want hoe vernieuwend F1 2018 ook zal zijn de T-cam camera die ik al jaren in F1 games gebruik is na F1 2017 vern*ukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
schumi1986 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:19:
Kan niet wachten op F1 2017, hoop dat ik mij hiermee jaren kan vermaken want hoe vernieuwend F1 2018 ook zal zijn de T-cam camera die ik al jaren in F1 games gebruik is na F1 2017 vern*ukt
Wat is er met de T-cam na 2017?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Figuur84 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:31:
[...]

Wat is er met de T-cam na 2017?
Halo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
Ja het mooiste is het niet, puur esthetisch is wat het probleem is dus. Zegt natuurlijk niets over het missen of gebruik van de T-cam in latere games, die indruk werd bij mij enigzins gewekt.

[ Voor 9% gewijzigd door Figuur84 op 30-07-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
*excuses, dubbelpost*

[ Voor 48% gewijzigd door Figuur84 op 30-07-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Figuur84 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:38:
[...]

Ja het mooiste is het niet, puur esthetisch is wat het probleem is dus. Zegt natuurlijk niets over het missen of gebruik van de T-cam in latere games, die indruk werd bij mij enigzins gewekt.
Eens. Maar als ik moest gokken doelt schumi op de halo :P Wat zou er anders na 2017 een probleem moeten zijn?

Ik race altijd met cockpit view, en dan zou de halo een grotere belemmering moeten zijn. Mja eerst maar eens zien of de teams het mooi esthetisch op kunnen lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
De halo verpest de mooie t-cam en cockpit cam aanzienlijk! De teams zullen het in 2018 niet mooi esthetisch op kunnen lossen aangezien de halo door 1 bedrijf als universeel zal worden ontworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06 11:06
Iemand hier al een pre-order geplaatst?
Ik twijfel nog een beetje over het platform, maar ik ga denk ik voor de pc versie.
Dit hoor je toch eigenlijk wel met een stuurtje te spelen IMO en die heb ik helaas alleen op PC en (nog) niet op de PS4.

Verder zag ik de steelbook versies nog langskomen, maar die lijken alleen via game.co.uk (en andere buitenlandse webshops) verkrijgbaar te zijn. Jammer, voor die paar euro extra had ik die nog wel aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Racierox schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:02:
Iemand hier al een pre-order geplaatst?
Ik twijfel nog een beetje over het platform, maar ik ga denk ik voor de pc versie.
Dit hoor je toch eigenlijk wel met een stuurtje te spelen IMO en die heb ik helaas alleen op PC en (nog) niet op de PS4.

Verder zag ik de steelbook versies nog langskomen, maar die lijken alleen via game.co.uk (en andere buitenlandse webshops) verkrijgbaar te zijn. Jammer, voor die paar euro extra had ik die nog wel aangeschaft.
Ik wel in ieder geval, voor de pc. Hij is op verschillende keysites al te krijgen voor 27-28 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
Jackson6 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:57:
[...]

Ik wel in ieder geval, voor de pc. Hij is op verschillende keysites al te krijgen voor 27-28 euro.
Haha, na mijn post ben ik daar inderdaad ook terecht gekomen en heb ik deze besteld.
Het prijsverschil is wel heel erg groot zo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:34
Ik zit ook nog te twijfelen voor PS4 of PC versie.

Beneden een 50" tv met PS4, boven een PC met 29" widescreen staan, helaas wel beide controller.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-06 11:54
Ik denk dat ik die ook nog ga pre-orderen maar evenzeer twijfel PS4 of PC.
PS4 is er.. PC is nog nieuw samen te stellen....... geen driving wheel voor éénder... ah dilemma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Ik zag dat er hier ook een F1 2017 league voor op PC werd gehouden, ik hoop dat er een beetje animo voor komt want dan zou ik overwegen om hem weer voor de PC aan te schaffen.

Daarnaast heeft PC de mogelijkheid tot mods, iets wat ik nu ook gebruik in F1 2016 waardoor je dus het 2017 seizoen met current drivers e.d. kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSebastiaan
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 25-09-2021
Kan ik ipv Haas naar sauber? Heb haas in het formulier gedaan maar wil toch sauber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
TheSebastiaan schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:01:
Kan ik ipv Haas naar sauber? Heb haas in het formulier gedaan maar wil toch sauber
[PC] F1 2017 GoT Racing

We hebben een apart topic voor de league.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:52
jaspervv99 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:01:
Toch wel teleurgesteld dat er waarschijnlijk geen VR compatibility komt...
Er daarom slaan we deze, net zoals F1 2016, over. Ik rij nog liever met de Halo in VR in F1 2018.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 818241

YouTube: F1 2017 | CAREER TRAILER | Make History [UK]

Video die in detail de nieuw features laat zien.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 818241 op 04-08-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TorbenTK
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09-2017
Ik vind het er allemaal erg tof uit zien, dus ik sla ook deze editie niet over. Codemasters heeft haar best gedaan het beter dan ooit te maken (dat is wel eens anders geweest). Qua evolutie is dit dan wel weer slechts een doorgegroeide versie van F1 2016...maar dat was wel een van de betere F1 games in jaren.

Multiplayer moet ik nog zien. Ik hoop dat ze iets hebben kunnen doen aan netwerkstabiliteit en de rare bug waarbij in 'close proximity' mensen elkaar niet raken, maar het spel registreert van wel (gevolg: crash). Een 100% probleemloze sessie verwacht ik zeker niet, maar zo lang het geen botsauto sim is ben ik tevreden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:27

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben toch wel benieuwd naar deze game en ga hem ook zeker halen. Wat ik zou willen weten is hoe ze de motorproblemen in de game hebben gezet. Gebeurd dit random dat je bv 5 races achter elkaar pech kan hebben? Of gebeurd dit bv als je verkeerd schakelt?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:32:
Ik ben toch wel benieuwd naar deze game en ga hem ook zeker halen. Wat ik zou willen weten is hoe ze de motorproblemen in de game hebben gezet. Gebeurd dit random dat je bv 5 races achter elkaar pech kan hebben? Of gebeurd dit bv als je verkeerd schakelt?
Zou mooi zijn als ze een optie hebben om random failures uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:41

KRAI.7

Bwoah...

Bij Intertoys is de F1 2017 Special Edition mét Steelcase nu te pre-orderen! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:23

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-06 22:55
Als je deze voor de X-box of PC koopt ( Xbox Play Anywhere) kun je deze dan op beide spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
migeye schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:15:
Als je deze voor de X-box of PC koopt ( Xbox Play Anywhere) kun je deze dan op beide spelen?
F1 2017 is geen Xbox Play Anywhere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Heeft iemand het spel al via pc gepreordered? Heb deze gepreordered via Kinguin voor €29,99

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10-2023
GAITii schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:55:
Ik zag dat er hier ook een F1 2017 league voor op PC werd gehouden, ik hoop dat er een beetje animo voor komt want dan zou ik overwegen om hem weer voor de PC aan te schaffen.

Daarnaast heeft PC de mogelijkheid tot mods, iets wat ik nu ook gebruik in F1 2016 waardoor je dus het 2017 seizoen met current drivers e.d. kunt gebruiken.
Er komt ook weer een PS4 league ;) We wachten wel nog een paar maanden om te starten.

• GAITii
Boatje schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 20:47:
[...]

Er komt ook weer een PS4 league ;) We wachten wel nog een paar maanden om te starten.
Ah oke!

Nou ik probeerde laatst een avond F1 2016 op PC met de voorgestelde assists, maar met controller en dan Traction Control Assists op uit is echt een nogo... Anti Brake Lock wil nog wel met een controller maar ook daarmee haal je niet de volledige pace in een race op een controller omdat je je gewoon tevaak verremd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
iantje31 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:56:
Heeft iemand het spel al via pc gepreordered? Heb deze gepreordered via Kinguin voor €29,99
Ja, op 2 augustus voor € 26,21 op cdkeys (inclusief 5% kortingscode die standaard op de facebookpagina staat) :)
Inmiddels is hij daar ook weer duurder gek genoeg.
Twijfelde nog even over de PS4 versie, maar gezien die dus ruim twee keer zo duur is toch maar voor PC gegaan.

Nog één weekje wachten, ben heel benieuwd naar met name de career.
Als ik de gampelayfilmpjes bekijk, vind ik het toch wel heel erg op F1 2016 lijken. Wat mij betreft mogen de physics wel een tandje realistischer zijn dan F1 2016.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iantje31
Racierox schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:34:
[...]

Ja, op 2 augustus voor € 26,21 op cdkeys (inclusief 5% kortingscode die standaard op de facebookpagina staat) :)
Inmiddels is hij daar ook weer duurder gek genoeg.
Twijfelde nog even over de PS4 versie, maar gezien die dus ruim twee keer zo duur is toch maar voor PC gegaan.

Nog één weekje wachten, ben heel benieuwd naar met name de career.
Als ik de gampelayfilmpjes bekijk, vind ik het toch wel heel erg op F1 2016 lijken. Wat mij betreft mogen de physics wel een tandje realistischer zijn dan F1 2016.
Ik hoop ook echt dat de physics iets realistischer zijn, vooral in online...

Verder hoop ik ook dat het motorgeluid iets realistischer wordt dan vorig jaar

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Laatst online: 05-06 11:28
Gisteren ook gepreorderd :).
Had eigenlijk alleen wel gehoopt met de nieuwe baas van de F1 dat Codemasters iets meer vrijheid zou krijgen met het schademodel maar heb hier niks van terug kunnen vinden.

Wel is het tof dat debris nu blijft liggen en je ook een lekke band hier door kan krijgen. En de tethers voor de achterbanden vind ik ook een mooie toevoeging.

Geen major features maar alle beetjes helpen mee aan het realisme :D

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
aDutchCow schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:19:
Gisteren ook gepreorderd :).
Had eigenlijk alleen wel gehoopt met de nieuwe baas van de F1 dat Codemasters iets meer vrijheid zou krijgen met het schademodel maar heb hier niks van terug kunnen vinden.

Wel is het tof dat debris nu blijft liggen en je ook een lekke band hier door kan krijgen. En de tethers voor de achterbanden vind ik ook een mooie toevoeging.

Geen major features maar alle beetjes helpen mee aan het realisme :D
Het probleem was vooral dat de sponsors moeilijk deden, deze wilden niet dat hun logo's beschadigd werden in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
iantje31 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:22:
[...]

Het probleem was vooral dat de sponsors moeilijk deden, deze wilden niet dat hun logo's beschadigd werden in het spel
Dit bedoelde ik ook met mijn post haha, niet echt duidelijk door mij haha. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant; alles aan gort kunnen rijden is ook onderdeel van de F1 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
aDutchCow schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:24:
[...]

Dit bedoelde ik ook met mijn post haha, niet echt duidelijk door mij haha. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant; alles aan gort kunnen rijden is ook onderdeel van de F1 :P.
Klopt, het schade model is eigenlijk al jaren hetzelfde. Lijkt me inderdaad leuk om zn auto ook echt helemaal aan gort te rijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
Ik twijfel, gisteren nog eens F1 2016 opgestart, doe een race weekend en tijdens de race kort na de start, BAM, van achteren geramd,, weg race. Heb door dit F1 2016 niet veel gespeeld, races dan.

Nu ben ik bang dat dit in 2017 niet veel anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:32
migeye schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:22:
Ik twijfel, gisteren nog eens F1 2016 opgestart, doe een race weekend en tijdens de race kort na de start, BAM, van achteren geramd,, weg race. Heb door dit F1 2016 niet veel gespeeld, races dan.

Mm, ik speel veel F1 2016. En ja, ik wordt ook wel eens van achter geramd. Maar als ik eerlijk ben heeft dat te maken dat ik dan teveel van de racelijn afwijk.

Als ik iemand in de spiegels van achter zie naderen kan ik 1 keer blokken door af te wijken van de racelijn, daarna neemt de AI een andere lijn. Als ik die ook blok, ja dat tikt ie je van achter aan. Net als in het echie zeg maar. Is ook een regel he...max. 1 afwijken van je lijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Geeft het nog voordeel om de game te pre-orderen? In de vorm van pre-order bonus of dergelijke?

Anders haal ik em gewoon vrijdag als hij uit is. Ga de game voor PC halen en ben ook wel van plan met de online races mee te doen :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Vrijdag komt ie :D Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:00
Weet iemand wanneer de reviews online komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
Heb hem ook maar besteld (PC). Ben helemaal gek van de F1 en ben m.n. benieuwd naar de historische wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 13:07
jori040 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:44:
Heb gisteren ergens geleden begin van de week. zal dus vandaag of morgen zijn denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
Staan nu wel veel filmpjes op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
migeye schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:22:

Gisteren video gezien op Inside sim racing, ik moet zeggen dat de A.I er erg goed uitzag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
https://f1esports.com/
Liberty kondigt een esport toernooi aan voor F1 2017. Goed bezig daar!

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
Riqy schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:29:
Geeft het nog voordeel om de game te pre-orderen? In de vorm van pre-order bonus of dergelijke?

Anders haal ik em gewoon vrijdag als hij uit is. Ga de game voor PC halen en ben ook wel van plan met de online races mee te doen :)
Je krijgt dan de Mclaren MP4, als je m op de release haalt moet je wachten tot oktober en 4 euro betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-06 11:09
Heb voor het eerst een game op steam gepreordered nu ik een gaming laptop heb :) (voorheen op de PS4).
Zitten die extra wagens er dan ook bij?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
F1 2015 veel gespeeld, 2016 overgeslagen.
Daarom ga ik vrijdag wel voor 2017 versie.

Was van plan hem te halen voor de Xbox, maar 2 vrienden halen hem op de Playstation, nu aan het twijfelen welke versie ik haal ;)

Online racen doe ik eigenlijk nooit.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
nils7 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:44:
Heb voor het eerst een game op steam gepreordered nu ik een gaming laptop heb :) (voorheen op de PS4).
Zitten die extra wagens er dan ook bij?
Ik denk het wel, staat waarschijnlijk wel op de store page!
Mars18 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:54:
F1 2015 veel gespeeld, 2016 overgeslagen.
Daarom ga ik vrijdag wel voor 2017 versie.

Was van plan hem te halen voor de Xbox, maar 2 vrienden halen hem op de Playstation, nu aan het twijfelen welke versie ik haal ;)

Online racen doe ik eigenlijk nooit.
Je kunt ook co-op een championship rijden, ook heel gaaf natuurlijk met je vrienden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
aDutchCow schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:00:
[...]

Ik denk het wel, staat waarschijnlijk wel op de store page!

[...]

Je kunt ook co-op een championship rijden, ook heel gaaf natuurlijk met je vrienden!
Mooi pluspunt, zal wel de PS4 versie worden ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
1ste review is een feit:AR12Gaming geeft een 9.

[ Voor 80% gewijzigd door jori040 op 21-08-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:00
Is er ook nog ergens een demo beschikbaar voor dit spel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
jori040 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:25:
1ste review is een feit:AR12Gaming geeft een 9.
En nr 2, http://www.insidegamer.nl...uren-in-heden-en-verleden
Kwalijker is de screen-tearing in de PS4-versie, waarbij ook de framerate niet rotsvast op zestig beeldjes per seconden lijkt te zitten. En dan zijn er nog bepaalde bugs, zoals het wegvallen van geluid bij het starten van een race. Meldingen van collega’s over een spontaan zwart scherm en uitzonderlijk lange laadtijden hebben we zelf niet ervaren

[ Voor 42% gewijzigd door Mars18 op 21-08-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-06 11:09
Nu ze af en toe van die oude wagens er in proppen, F1-2013 had dat volgens mij ook.
Zou er geen animo zijn voor een game met oude F1 seizoenen er in?
Gewoon een game met 2 seizoen per "decade" zeg maar.

Natuurlijk kom je met mods op een willekeurige sim een eind maar een soort van vernieuwe GP Legends...

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Jammer dat F1 2016 niet lekker te besturen is met een controller. Ga geen stuur kopen voor 1 game dus durf deze niet blind te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
NikkiNailz schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:53:
Jammer dat F1 2016 niet lekker te besturen is met een controller. Ga geen stuur kopen voor 1 game dus durf deze niet blind te kopen.
Ik heb een T150 stuur gekocht voor 1 game (F1 2016) en nog geen seconde spijt gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-06 09:58

Pykow

Angelo OTR

NikkiNailz schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:53:
Je moet inderdaad geen stuur kopen voor maar 1 game, maar er komen wat leuke races games aan.
1. F1 2017
2. Project Cars 2
3, Forza motorsport 7 (Windows store)

en dan heb je nog games die momenteel al uit zijn
1. Euro truck simulator 2
2. Asseto corsa
3. Project cars 1

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
GT Sport ook niet vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Waarom zou je geen stuur voor 1 game kopen? Heb AC en PC1 liggen, maar speel eigenlijk alleen maar F1 16

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
ArnoldSmiley schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:42:
Waarom zou je geen stuur voor 1 game kopen? Heb AC en PC1 liggen, maar speel eigenlijk alleen maar F1 16
Omdat ik een dirty casual ben die ook weleens een rondje wilt racen. Daarnaast game ik op m'n PS4 Pro en heb ik geen zin/ruimte om zo'n constructie in mijn huiskamer te hebben staan. :)

Las overigens wel dat de besturing met een controller flink verbeterd is nu de auto's meer grip hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
NikkiNailz schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:51:
[...]
heb ik geen zin/ruimte om zo'n constructie in mijn huiskamer te hebben staan. :)
Dit is het probleem bij de meeste denk ik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Dan haal je er een wheelstand pro bij, dan kun je em daarop vast zetten en als het moet makkelijk weer inklappen en opruimen. Echt ideaal systeem :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
Eriko1 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:26:
[...]

Gisteren video gezien op Inside sim racing, ik moet zeggen dat de A.I er erg goed uitzag!
Hier een review,
http://wccftech.com/review/f1-2017-taking-pole-position/

Bij de cons staat waar ik een beetje bang voor ben, maar we zullen zien
The AI makes idiotic mistakes and you will be blamed for it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

jori040 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:44:
Psx sense heeft hem online staan. Zelfde minpunt als bovenstaande hier. De AI schijnt ruk te zijn maar beter dan in 2016. Kan niet wachten tot hij in de winkels ligt. Neem aan dat het woensdag zal zijn. Meen dat dat afgelopen jaar ook zo was

EDIT: En hij ligt al in diverse winkels in de shops. Gaat dus snel zo.

[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 21-08-2017 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Net besteld via G2play voor een niet al te gekke prijs :+

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Oxigeon schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 18:46:
[...]

Psx sense heeft hem online staan. Zelfde minpunt als bovenstaande hier. De AI schijnt ruk te zijn maar beter dan in 2016. Kan niet wachten tot hij in de winkels ligt. Neem aan dat het woensdag zal zijn. Meen dat dat afgelopen jaar ook zo was

EDIT: En hij ligt al in diverse winkels in de shops. Gaat dus snel zo.
Waar bijvoorbeeld? :)
Heb m besteld bij de mediamarkt maar denk niet dat ik m daar eerder meekrijg.
Iemand dat weleens gelukt haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

aDutchCow schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:21:
[...]

Waar bijvoorbeeld? :)
Heb m besteld bij de mediamarkt maar denk niet dat ik m daar eerder meekrijg.
Iemand dat weleens gelukt haha?
Intertoys Roosenburg schijnt hem te verkopen. Als je dan kijkt op de intertoys site kun je zien dat hij daar inderdaad beschikbaar is. Zo zie je daar dan ook meerdere winkels die hem beschikbaar hebben. Denk gewoon dat het een kwestie van 2 dagen is voordat heel Nederland verkoopt. Vorig jaar speelde ik ook 2 of 3 dagen voor de release al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Riqy schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:20:
Dan haal je er een wheelstand pro bij, dan kun je em daarop vast zetten en als het moet makkelijk weer inklappen en opruimen. Echt ideaal systeem :)
Die Wheelstand kost 140 Euro ofzo toch? Haal dan een Playseat Challenge voor 180 Euro, heb je een opklapbare stoel en al erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Wheelstand zit op ongeveer 100 euro

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Komt er ook een GoT league voor de PS4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
tommiboy96 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:34:
Komt er ook een GoT league voor de PS4?
Yep! Maar we zullen maar starten in enkele maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:07
Ter info: bij All Your Games (www.allyourgames.nl) is F1 2017 op voorraad. Ik heb contact met ze gezocht en ze gaan deze vanaf vandaag versturen. Meteen maar even bestelt, dan kunnen we morgen los! :)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Riqy schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:05:
Net besteld via G2play voor een niet al te gekke prijs :+
mwah.. bij kinguin.net of cdkeys.com is ie 5-10 euro goedkoper ;)

laat maar :O dacht dat je G2A.com bedoelde |:(

[ Voor 10% gewijzigd door schumi1986 op 22-08-2017 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
G2play hoort bij Kinguin dacht ik. Heb er gister 28 eu voor betaald

My iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-06 00:54
kinguin (Discount (FB10OFF) -€2.80) 10%
Als dit niet mag, verwijder aub. (niet mijn referral)

[ Voor 3% gewijzigd door rejer op 22-08-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:42
iCulture schreef dat F1 2017 voor de Mac uit komt ook vrijdag. Kan er zelf alleen weinig over vinden verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-06 16:20
Boinkie schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:35:
iCulture schreef dat F1 2017 voor de Mac uit komt ook vrijdag. Kan er zelf alleen weinig over vinden verder?
Is vrijwel ieder jaar ongeveer een half jaar na de pc release. Ik geef het dus weinig kans dat het tegelijkertijd gaat gebeuren dit keer.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
EvEs0r schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:03:
Ter info: bij All Your Games (www.allyourgames.nl) is F1 2017 op voorraad. Ik heb contact met ze gezocht en ze gaan deze vanaf vandaag versturen. Meteen maar even bestelt, dan kunnen we morgen los! :)
Net ook besteld. ;) Hoop dat ik hem ook echt morgen krijg.

Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pslomp
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-10-2024
Weet er iemand of er ook een demo voor de XBOX One komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Iemand die al een key heeft gekregen via een site als kinguin? Ik heb een pre-order staan maar heb nog niets ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
iantje31 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:32:
Iemand die al een key heeft gekregen via een site als kinguin? Ik heb een pre-order staan maar heb nog niets ontvangen
Hij komt ook pas vrijdag uit officieel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:07
jori040 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:38:
[...]

Net ook besteld. ;) Hoop dat ik hem ook echt morgen krijg.

Bedankt voor de tip.
Ik kreeg net bericht dat ie is verzonden :)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chicane600
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-04 16:41
Boinkie schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:35:
It's true! Preload via Steam had zojuist moeten starten en dat zijn ze nu aan het fixen voor de Mac. Proof:
https://twitter.com/Formula1game/status/900037622327803904

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
EvEs0r schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:51:
[...]

Ik kreeg net bericht dat ie is verzonden :)
Yep ik net ook. ;)

Ga mijn playseat & stuur alvast klaar zetten voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukiq
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-08-2021
Ik het net een playseat challence besteld bij coolblue. plus een t150 stuur en daar krijg je f12017 bij. Ben benieuwd of de overgang van controller naar stuur een beetje te doen is. f12016 heb ik veel gespeeld. en nu female avatar in f12017 dus kan ik echt mijzelf spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:48
Komen er nog ps4 bundels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
Dat denk ik niet, anders waren die wel aangekondigd en daarvoor is deze game toch te niche, al zal dat in Nederland wel ietsje anders liggen dankzij Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:43

Nickrsd

Is er al een ley site die de keys verzenden..? Heb er toch wel zin in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Momenteel 50 Euro bij de Mediamarkt voor de PS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
ArnoldSmiley schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:29:
Momenteel 50 Euro bij de Mediamarkt voor de PS4 :)
De vraag is meer: Ligt ie er al? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Swaxie schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:35:
[...]

De vraag is meer: Ligt ie er al? haha
Denk het niet, maar i.p.v. 60 piek nu 50 piek betalen en dan even wachten tot vrijdag vind ik geen probleem.

Kan ik mooi ff snel The Lost Legacy doorausen die vandaag binnenkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Ik heb m besteld bij de Mediamarkt en ga vanavond langs om te kijken of ik m niet eerder mee kan krijgen. Ik laat het wel weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:26
Voor mensen die hem voor de xbox one willen halen, heb hem van de week in de mexico store gehaald voor 38/39 euro:)!

De volgende stappen werkte voor mij:
VPN instellen op je router naar mexico (had een VPN van PureVPN voor 2,5 dollar)
Xbox instellen op locatie mexico (nederlandse taal mag gewoon )
Op je xbox naar F1 2017 gaan en kopen met paypal (adres uit mexico invoeren, nederlandse paypal werkt gewoon)

En hij begint meteen met downloaden om hem te preloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin40
  • Laatst online: 00:42
Moest gister naar de mediamarkt dus gelijk maar even een poging gedaan(filiaal Nieuwegein) maar die gaven de game nog niet mee ivm kans op boetes etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

Pukiq schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:29:
Ik het net een playseat challence besteld bij coolblue. plus een t150 stuur en daar krijg je f12017 bij. Ben benieuwd of de overgang van controller naar stuur een beetje te doen is. f12016 heb ik veel gespeeld. en nu female avatar in f12017 dus kan ik echt mijzelf spelen!
Als je toch overstapt. Het is wel even wennen mijn advies: Alle assist uit, gaan zitten, paar uur rondjes rijden en you're golden.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste