[Multi] F1 2017 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:20
@Cuqebaqer Gebruik jij een T150? Waar staan jou settings op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-03 09:20
Ik niet ik rijd zelf met de Fanatec csw v2 en csp v3. Maar op race department hebben ze alles wat je zoekt kwa wheel settings voor elk setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
miicker schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:11:
Hoe komen jullie snel aan RP? Ik heb nu mijn eerste seizoen afgerond, heb letterlijk iedere wedstrijd gewonnen en bij iedere kwalificatie pole gepakt (op 1 wedstrijd na, toen heb ik niet eens gekwalificeerd), maar heb vrij weinig RP gekregen. AI staat op normal (ga ik wel omhoog zetten, want iedere wedstrijd winnen met bijna 40 seconden verschil is ook niet echt spannend). Maar waar kan het nog meer aan liggen?
Ik heb een paar upgrades uitgevoerd voor durability, 1 voor speed, 1 voor chassis, en 1 voor het andere (wel 2 die mislukte). Ik vind het maar langzaam gaan :P
Met practice programms (fuel saving, banden sparen etc) tijdens vrije traingen kan je per weekend wel minimaal 200 RP halen, dus ik weet niet of je deze overslaat (waarschijnlijk wel want 3 upgrades in 1 seizoen is wel erg weinig :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Wessel22 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:52:
[...]

Met practice programms (fuel saving, banden sparen etc) tijdens vrije traingen kan je per weekend wel minimaal 200 RP halen, dus ik weet niet of je deze overslaat (waarschijnlijk wel want 3 upgrades in 1 seizoen is wel erg weinig :P)
Nee ik doe altijd full weekends van een half uur per practice ronde. En haal daar inderdaad altijd wel 200-300 rp, maar dat vind ik nou niet echt veel. Maar ik heb iets van 3 upgrades naast een hoop durability verbeteringen. Maar alsnog, met dit tempo heb ik pas in seizoen 10 alle upgrades :|

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
miicker schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:11:
[...]

Nee ik doe altijd full weekends van een half uur per practice ronde. En haal daar inderdaad altijd wel 200-300 rp, maar dat vind ik nou niet echt veel. Maar ik heb iets van 3 upgrades naast een hoop durability verbeteringen. Maar alsnog, met dit tempo heb ik pas in seizoen 10 alle upgrades :|
Ik haal meestal wel rond de 400-500 RP per weekend, maar wat ik in het begin vooral heb gedaan is discount upgrades voor de dingen waar mijn auto niet goed in was (ik reed in sauber dus ben eerst bezig gegaan met chassis bijvoorbeeld) en als je er daar 3 van koopt dan scheelt dat al weer 30% op elke upgrade die je doet. (je team is er trouwens niet echt blij mee als je het 1e seizoen alles uitgeeft aan discount :P) maar onderaan de streep zal je wel veel goedkoper uit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Wessel22 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:21:
[...]

Ik haal meestal wel rond de 400-500 RP per weekend, maar wat ik in het begin vooral heb gedaan is discount upgrades voor de dingen waar mijn auto niet goed in was (ik reed in sauber dus ben eerst bezig gegaan met chassis bijvoorbeeld) en als je er daar 3 van koopt dan scheelt dat al weer 30% op elke upgrade die je doet. (je team is er trouwens niet echt blij mee als je het 1e seizoen alles uitgeeft aan discount :P) maar onderaan de streep zal je wel veel goedkoper uit zijn
Klopt heb ik ook gedaan, ik race zelf Red Bull, en heb daar nu alle speed discounts gekocht, de laatste kostte 1.400 RP :|
Heb ook 2 keer die andere gedaan, waardoor het minder vaak fout gaat. Iemand op Reddit had helemaal berekend (met charts en alles) dat dit het voordeligst was, dus ben nu (start van S2) klaar om te beginnen met speed upgrades, team was inderdaad niet blij..

Maar ben nu wel eindelijk first driver. Het leek me leuk om naar een ander team over te stappen, maar iedereen biedt me second driver aan :|

Als je van team wisselt, neem je dan je upgrades mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wessel22
miicker schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:39:
[...]
Nee, je krijgt dan gewoon de upgrades die het andere team zelf al heeft gedaan

[ Voor 17% gewijzigd door Wessel22 op 01-02-2018 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-05 17:33

Racing_Reporter

Contentmaker

miicker schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:39:
[...]

Klopt heb ik ook gedaan, ik race zelf Red Bull, en heb daar nu alle speed discounts gekocht, de laatste kostte 1.400 RP :|
Heb ook 2 keer die andere gedaan, waardoor het minder vaak fout gaat. Iemand op Reddit had helemaal berekend (met charts en alles) dat dit het voordeligst was, dus ben nu (start van S2) klaar om te beginnen met speed upgrades, team was inderdaad niet blij..

Maar ben nu wel eindelijk first driver. Het leek me leuk om naar een ander team over te stappen, maar iedereen biedt me second driver aan :|

Vechten voor je plek he, zo gaat het ook in het echte leven op de grid ;)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Racing_Reporter schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:07:
[...]

Vechten voor je plek he, zo gaat het ook in het echte leven op de grid ;)
Alleen heb ik mijn eerste seizoen alle 25 races gewonnen, bij alle wedstrijden pole gepakt (op 1 na, niet eens gekwalificeerd, laatste gestart, eerste geëindigd, ik denk dat als dat in het echt zou gebeuren alle teams hun eerste rijder aan de kant zouden schuiven voor diegene :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

miicker schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:37:
[...]

Alleen heb ik mijn eerste seizoen alle 25 races gewonnen, bij alle wedstrijden pole gepakt (op 1 na, niet eens gekwalificeerd, laatste gestart, eerste geëindigd, ik denk dat als dat in het echt zou gebeuren alle teams hun eerste rijder aan de kant zouden schuiven voor diegene :+
En n welk team ben je begonnen en hoe hoog staat je moeilijkheidsgraad? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Racing_Reporter schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:43:
[...]

En n welk team ben je begonnen en hoe hoog staat je moeilijkheidsgraad? :+
Ik beroep me op mijn zwijgrecht :+
Nee idd te eenvoudig, ga het volgend seizoen ook aanpassen.

Maar begonnen in Red Bull, difficulty: normaal. Eerste race op easy, maar toen kon ik Hamilton bijna lappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 17:42

miekol

erm

Zijn er hier mensen die met de Thrustmaster T3 Pa pedalen zonder ABS rijden?

En heb je dan de nep ‘load cell’ mod geïnstalleerd of niet. En zo ja, hoe strak ongeveer? Nog iets aangepast qua deadpoint, saturation etc bij de in game instellingen?

Ik snap dat dit totaal persoonlijk is, maar ik krijg het maar niet helemaal lekker ingesteld zelf. Blijf vooral veel rechtdoor glijden haha. Vond zelf zonder tractie controle leren rijden eenvoudiger. Daar heb je ook meer feedback via je stuur etc.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:33
@miekol, tip: blijven oefenen. Spelen met de brake pressure en brake balance helpt ook, zet die wat lager / verder naar voren. Het is een kwestie van muscle memory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Belangrijkste is dat je afbouwend remt. Dus hard beginnen, je rem langzaam lossen en tegen het einde al een beetje op het gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Nou na een rondje of 20-25 kom ik nu redelijk Bahrein door (daar was ik toevallig tijdens career mode). Alleen er zit halverwege één bocht in en die stuur je eigenlijk het hele stuk al remmend naar links in. Dat gaat nog niet bepaald elk rondje even goed :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

miekol schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:48:
Nou na een rondje of 20-25 kom ik nu redelijk Bahrein door (daar was ik toevallig tijdens career mode). Alleen er zit halverwege één bocht in en die stuur je eigenlijk het hele stuk al remmend naar links in. Dat gaat nog niet bepaald elk rondje even goed :+
Gokje O-) : YouTube: F1 Bahrain 2004 Q2 - Michael Schumacher Pole Lap

Vraag: hoe ben ik daar snel?
Antwoord: rallycross! >:)

Serieus antwoord: geleidelijk remmen en sturen, dan stuur recht en rem inhakken, vertragen, stuur naar apex en rol de bocht in, en gas erop. Kom breed uit de bocht, maak maar gebruik van de hele rechterkant van de baan, tot de kerbs (niet op accelereren want je banden snappen dat niet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
Ik raad iedereen ook aan wat hot laps te kijken van de echte snelle mensen. Bijvoorbeeld TRL Limitless die geeft mooi aan waar de rempunten liggen, hoe de bochten aan te snijden, welke versnellingen te gebruiken, wanneer weer op het gas te gaan, etc.

Ook handig voor setup tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Racing_Reporter schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:18:
[...]

Gokje O-) : YouTube: F1 Bahrain 2004 Q2 - Michael Schumacher Pole Lap

Vraag: hoe ben ik daar snel?
Antwoord: rallycross! >:)

Serieus antwoord: geleidelijk remmen en sturen, dan stuur recht en rem inhakken, vertragen, stuur naar apex en rol de bocht in, en gas erop. Kom breed uit de bocht, maak maar gebruik van de hele rechterkant van de baan, tot de kerbs (niet op accelereren want je banden snappen dat niet).
Haha yes wat gaaf! Na 50-60 rondjes kom ik er nu redelijk doorheen. Denk nog steeds als een oud wijf maar de AI op 75 oid ben ik nog te snel af.

Niet dat ik het kan betalen, maar ondersteunt F1 2017 ook FF op de pedalen op de PC als je bv de Fanatec Clubsport Pedals V3 hebt? Of doen echt alleen Sims zoals iracing dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10-2023
Even hier laten weten dat de [PS4] F1 2017 GoT Racing League, 3 plaatsen vrij heeft ;) Waaronder 2 zitjes in de Red Bull :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
Ik ben lekker op weg met de trophy's ondertussen. Nu zit ik op het punt dat ik nog 2 trophys nosig heb, alleen ben ik op zoek naar iemand die me kan helpen met de online championship.

Is er iemand die een keer een race wil rijden samen om zo de trophy te halen? (PS4)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-05 20:31
@Jurgen Ik zou dat wel willen, helaas heb ik enkel een Xbox... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Gisteren reed ik een race op Spa in F1 2017 en op rondje 6 of 7 (van de 11) begon het lichtjes te regenen. Vanaf ronde 9/10 was voor mij de auto echt bijna onbestuurbaar. Voor vrijwel elke bocht blokkerende wielen, moest bijna stilstaand door elke bocht anders haalde ik hem niet en vloog ik eruit. In de regen rijden gaat me altijd zonder ABS en TC best goed af. Voor mijn gevoel van vooral iets eerder remmen en absoluut niet in de bocht zelf remmen.

Maar wat is nou de truc onder deze omstandigheden wanneer je nog net niet naar binnen wil/kan voor intermediates. Ik reed op P2 achter Hamilton op 1-2 seconden voor de regen. Bij de finish lag ik 16 seconde achter en had de grootste moeite Verstappen en Vettel achter me te houden. Die hadden er duidelijke allemaal minder moeite mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

miekol schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:58:
Gisteren reed ik een race op Spa in F1 2017 en op rondje 6 of 7 (van de 11) begon het lichtjes te regenen. Vanaf ronde 9/10 was voor mij de auto echt bijna onbestuurbaar. Voor vrijwel elke bocht blokkerende wielen, moest bijna stilstaand door elke bocht anders haalde ik hem niet en vloog ik eruit. In de regen rijden gaat me altijd zonder ABS en TC best goed af. Voor mijn gevoel van vooral iets eerder remmen en absoluut niet in de bocht zelf remmen.

Maar wat is nou de truc onder deze omstandigheden wanneer je nog net niet naar binnen wil/kan voor intermediates. Ik reed op P2 achter Hamilton op 1-2 seconden voor de regen. Bij de finish lag ik 16 seconde achter en had de grootste moeite Verstappen en Vettel achter me te houden. Die hadden er duidelijke allemaal minder moeite mee.
Pfoe, het is een flinke uitdaging, zeker waar! Bandentemperatuur is een grote factor erin, als je die min of meer overeind weet te houden, dan heb je in ieder geval meer kans. Verder is het als het ware door de bochten heen karten en driften, zo werkt dat het beste voor mij. Geen idee of je dat al doet, heb je iets van een opname? Als je vertrouwen verliest, realiseer ik me net, dan ga je van het gas af, waardoor je temperatuur verliest, waardoor je grip verliest, waardoor je nog langzamer gaat, en dan escaleert het. It's just a matter of keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-06 14:48
Ik weet niet of deze reactie hier thuishoort, maar zouden jullie het aanraden om de game nu (voor €25 in de aanbieding) nog te kopen, nu het nieuwe seizoen op het punt staat om te beginnen? De nieuwe games komen normaalgesproken in de zomer, geloof ik, dus dat betekent nog een paar maandjes rijden en dan is de game alweer 'oud'.

Ik ben van plan voornamelijk career mode te gaan spelen, wat dat betreft zal er volgens mij weinig veranderen in F1 2018?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Racing_Reporter schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:01:
[...]

Pfoe, het is een flinke uitdaging, zeker waar! Bandentemperatuur is een grote factor erin, als je die min of meer overeind weet te houden, dan heb je in ieder geval meer kans. Verder is het als het ware door de bochten heen karten en driften, zo werkt dat het beste voor mij. Geen idee of je dat al doet, heb je iets van een opname? Als je vertrouwen verliest, realiseer ik me net, dan ga je van het gas af, waardoor je temperatuur verliest, waardoor je grip verliest, waardoor je nog langzamer gaat, en dan escaleert het. It's just a matter of keep going.
Hoe monitor je de temperatuur dan? Kun je die ergens oproepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
MikeyMan schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:46:
[...]

Hoe monitor je de temperatuur dan? Kun je die ergens oproepen?
Op PS4 kun je met het rondje het menu oproepen waar je ook je fuel mix en bandenslijtage ziet. Druk nog een keer op het rondje en voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hmm... Die heb ik op de PC nog niet gevonden. We hebben het dan niet over het testprogramma toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
MikeyMan schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:55:
Hmm... Die heb ik op de PC nog niet gevonden. We hebben het dan niet over het testprogramma toch?
Volgens http://www.en.magicgameworld.com/f1-2017-pc-controls/ kun je op 0 klikken om het MFD (multi-function-display) te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
nieksvd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:41:
Ik weet niet of deze reactie hier thuishoort, maar zouden jullie het aanraden om de game nu (voor €25 in de aanbieding) nog te kopen, nu het nieuwe seizoen op het punt staat om te beginnen? De nieuwe games komen normaalgesproken in de zomer, geloof ik, dus dat betekent nog een paar maandjes rijden en dan is de game alweer 'oud'.

Ik ben van plan voornamelijk career mode te gaan spelen, wat dat betreft zal er volgens mij weinig veranderen in F1 2018?
F1 2018 komt waarschijnlijk pas uit rond augustus/september, dus wil je nog +/- 6 maanden spelen of niet spelen voor 25 euro?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

nieksvd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:13:
[...]

Volgens http://www.en.magicgameworld.com/f1-2017-pc-controls/ kun je op 0 klikken om het MFD (multi-function-display) te openen.
Die MFD ken ik wel, maar geen scherm waarbij je de banden kunt bekijken. Vanavond maar eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

nieksvd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:13:
[...]

Nog even gekeken, en ik kan het MFD wel openen, maar dan kan ik verder alleen differential en brake balance wijzigen in time trial.

In race weekend lukt het wel, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-05 08:49

ricjuh

Make each day your masterpiece

Vorige week ook F1 2017 opgepikt voor de PS4 in de aanbieding voor 20 euro :)

Merk dat ik met een stuur op dit moment langzamer ben dan controller, maar waarschijnlijk nog gewenning van de rempunten en stuur hoeken.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Awesomo4k
Ter info voor league racers op alle platforms. AOR begint aan seizoen 15 en de inschrijvingen zijn open vanaf gisteren.

Hier is alle info te vinden en kan je je inschrijven:
https://apexonlineracing....7-leagues-season-15.1058/

Ik ga er nu voor de eerste keer een seizoen rijden, mocht je beetje samen willen oefenen, Joeske86 is mijn Xbox gametag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zijn er hier overigens nog mensen die met een Fanatec stuur racen in F1 2017?

Krijg er ook na wat YouTube filmpjes gevolgd te hebben geen lekker gevoel in.
Heb het idee dat met mijn G25 beter voelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Awesomo4k schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:03:
Ter info voor league racers op alle platforms. AOR begint aan seizoen 15 en de inschrijvingen zijn open vanaf gisteren.

Hier is alle info te vinden en kan je je inschrijven:
https://apexonlineracing....7-leagues-season-15.1058/

Ik ga er nu voor de eerste keer een seizoen rijden, mocht je beetje samen willen oefenen, Joeske86 is mijn Xbox gametag.
Is dat alleen xbox, ik heb een PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 19Joost85
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
Card Nox schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:03:
[...]

Is dat alleen xbox, ik heb een PS4.
Hier is de PS4 sectie:
https://apexonlineracing....7-leagues-season-15.1059/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Merci, vanavond eens even de voorwaarden doorlezen. Kijk wel altijd de AOR van Veloce Limitless, Flying Finn, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 19Joost85
Card Nox schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:13:
[...]

Merci, vanavond eens even de voorwaarden doorlezen. Kijk wel altijd de AOR van Veloce Limitless, Flying Finn, etc.
Komt neer op het volgende:
Races zijn altijd zondagavond 21.00 uur.

Iedereen moet drie Time Trials rijden, daarnaast als je nieuw bent moet je een test race mee rijden.
Op basis van jouw gereden tijden wordt je in een tier ingedeeld.

Ik rij zelf al enige tijd daar mee, fijne community en goed geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:09
Met het oog op F1 2018 hoop ik dat er snel een mod komt om de halo te verwijderen.

Ik gebruik al sinds F1 2010 de t-cam view en die is sinds dit seizoen helemaal verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

schumi1986 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:54:
Met het oog op F1 2018 hoop ik dat er snel een mod komt om de halo te verwijderen.

Ik gebruik al sinds F1 2010 de t-cam view en die is sinds dit seizoen helemaal verkloot.
Beter maken ze de halo gewoon optioneel. Het zou me verbazen als Codemasters hier niet naar zou willen luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:16
Racing_Reporter schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:52:
[...]

Beter maken ze de halo gewoon optioneel. Het zou me verbazen als Codemasters hier niet naar zou willen luisteren.
Codemasters wel, FIA zal het alleen niet toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
19Joost85 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:17:
[...]

Iedereen moet drie Time Trials rijden, daarnaast als je nieuw bent moet je een test race mee rijden.

Klinkt goed. Rijd nu met DCS maar daar zijn er vaak relatief veel no-shows wat wel jammer is.
Dacht dat AOR alleen voor profs was, niet dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuknoord
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-01-2019
Racing_Reporter schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:52:
[...]

Luisteren ze uberhaupt ergens naar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

3 dagen geleden heeft Codemasters weer eindelijk een update via Steam gepushed van rond de 110MB: http://steamcommunity.com...etail/1674650439758832812

Changelog:

- Fixed bug where the AI pits every lap after multiple weather transitions
- Fixed bug where players will spawn on top of each other on the grid if posting the same time in an online qualifying session
- Reduced chance of collision occurring when cars intersect due to network latency

[ Voor 63% gewijzigd door Anonymoussaurus op 31-03-2018 17:25 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
19Joost85 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:17:
[...]

Op de valreep nog even ingeschreven. Mijn tijd op Brazil was ik happy mee maar Bahrein en Malaysia heb ik vanavond nog even verbeterd. Ik doe morgenavond mee met quali race, Spain ligt me wel dus ben benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
Succes in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Card Nox schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 22:31:
[...]

Op de valreep nog even ingeschreven. Mijn tijd op Brazil was ik happy mee maar Bahrein en Malaysia heb ik vanavond nog even verbeterd. Ik doe morgenavond mee met quali race, Spain ligt me wel dus ben benieuwd :).
Ben je een Xbox racer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@Awesomo4k, nee ik rijd op de PS4 (Pro).
@19Joost85, dankje. Zaten een hoop goede rijders bij de race. Ben helaas 2x van de baan geduwd / forceerd dus finish positie was niet zo. Gelukkig kijken ze alleen naar race pace dus die paar rondes halen ze eruit.

Aanstaande zondag de laatste wedstrijd vanuit DCS. Opzich wel een leuke club maar zijn nu nog maar met ~13 a 15 over waar we met 2 pools van 20 rijders begonnen (dus 40). Hopelijk ligt het bij AOR wat dichter bij elkaar, wat ik wel verwacht om eerlijk te zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Card Nox op 09-04-2018 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Gisteren ook eval race gehad maar boh.... ben nog nooit zovaak gespind. Ook mijn qualy tijd was slecht en racepace ging lastig omdat ik steeds mensen die 3-4 sec sneller per rondje reden voor moest laten gaan. Op het laatste eindelijk wat vrije baan maar toen waren mijn Hards al redelijk versleten.

RSDash data:
Snelste ronde: 1:21.269
Quali tijd gisteren: 1:23.382 :(

Ook in de eerste 8 rondes steeds in T7 van de baan af... Ik heb nog nooit zo slecht gereden maarja... op naar de laagste league en Australie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
Het is in het begin altijd wennen aan de rijders. Je merkt al wel snel wie de snelste zijn van je tier en wie de 'langzamere' rijders zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 19Joost85
@Card Nox @Awesomo4k in welke tier zijn jullie geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@19Joost85, ik zit in Tier 4. Jij?

EDIT: Correctie, ik zit in Tier 5, foutje.

[ Voor 38% gewijzigd door Card Nox op 13-04-2018 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
Tier 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 10:21
Ga hem maar weer starten, voor het eerst op de PS4 Pro ben benieuwd naar het verschil.
Want vanaf vrijdag is het online esports event terug he

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jensen89
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-09-2022
De PC leagues van RaceStars.nl zoeken ook nog een paar mensen voor het 2e seizoen league racen. Aanmelden kan via het forum van Racestars.nl

Hier een korte impressie van mijn eerste seizoen league racing.

YouTube F1 kanaal en F1 2019 gameplay!: https://www.youtube.com/jensen89nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Xbox T6 :) Ik denk ook dat ik achteraan 't pack rij als ik zo de tijden zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
Card Nox schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:02:
[...]

Klinkt goed. Rijd nu met DCS maar daar zijn er vaak relatief veel no-shows wat wel jammer is.
Dacht dat AOR alleen voor profs was, niet dus :)
Probleem met de F1 games is gewoon dat het veel max-fanboys/kids aantrekt die in de hype even meedoen, vandaar die no-shows.

[ Voor 24% gewijzigd door Figuur84 op 11-04-2018 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@Figuur84, dat is een deel, plus ik lees dat vele andere ook andere leagues rijden zoals AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:31

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

In welk seizoen zijn jullie bij Career mode?
Zit zelf momenteel in Seizoen 5, bijna seizoen 6.

Rij zelf elke dag minimaal 1 race om te zorgen dat er vooruitgang in zit en ik steeds beter, want er is nog genoeg te verbeteren. Laatst 1 week niet gespeeld en gelijk ging de eerst volgende race prut, moet mezelf blijven pushen om nog beter te worden.

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 15-05-2018 10:54 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
@G_Dragon, kun je wellicht beter mee doen met een league, daar leer je meer van dan tegen AI racen. Of gewoon online racen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Card Nox schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:29:
@G_Dragon, kun je wellicht beter mee doen met een league, daar leer je meer van dan tegen AI racen. Of gewoon online racen natuurlijk.
Ik hou juist niet van de online om eerlijk te zijn, ben juist een Single Player gamer. Sommige games speel ik wel online zoals Ark, Xenoverse 2 & Gta5.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
@G_Dragon, ahh okay, dan moet je vooral lekker SP blijven spelen. Welk AI niveau zit je inmiddels? F1 online is echt kwestie van geluk, ik heb avonden dat ik gewoon geen totale bash lobby kan vinden dus elke race weer schade etc... Andere avonden wordt er juist erg netjes gereden en heb ik er veel meer plezier in.

In leagues wordt over het algemeen wel netter gereden, maar ook daar is het niet altijd fair play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Card Nox schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:10:
@G_Dragon, ahh okay, dan moet je vooral lekker SP blijven spelen. Welk AI niveau zit je inmiddels? F1 online is echt kwestie van geluk, ik heb avonden dat ik gewoon geen totale bash lobby kan vinden dus elke race weer schade etc... Andere avonden wordt er juist erg netjes gereden en heb ik er veel meer plezier in.

In leagues wordt over het algemeen wel netter gereden, maar ook daar is het niet altijd fair play.
Ik zit inmiddels op AI niveau 90% en bekijk het per race wanneer ik opbouw, heb bijna alle assist uitstaan. Moet nog even pushen om zover te komen dat ik op 100% zonder assist rij, zit soms te twijfelen om een race seat aan te schaffen maar aan de andere kant is met controller ook fijn genoeg.

ben niet zo van de online met deze games, vaak gewoon lekker ontspannen de career spelen of mezelf pushen/trainen na een nieuw niveau :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr0ne
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 24-09-2024
Ik speel nu ongeveer een maandje deze game op mijn PC met (xbox) controller. Ik probeer steeds meer de assists uit te zetten. Ik heb mijn break assist uit, maar het lukt mij gewoon niet om met lock breaks te spelen. Elke bocht gaan mijn remmen op slot. Helaas.. Is het heel anders om met stuur en pedalen te spelen? Of hoe doen jullie controller spelers dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosChameleon
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-05 15:55
thr0ne schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:13:
Ik speel nu ongeveer een maandje deze game op mijn PC met (xbox) controller. Ik probeer steeds meer de assists uit te zetten. Ik heb mijn break assist uit, maar het lukt mij gewoon niet om met lock breaks te spelen. Elke bocht gaan mijn remmen op slot. Helaas.. Is het heel anders om met stuur en pedalen te spelen? Of hoe doen jullie controller spelers dit?
Speel zelf ook met controller maar dan op de Xbox. Heb nu een paar weken ABS en break assist uitstaan en gaat prima. In t begin was t vaak zo dat m'n wielen blokkeerden maar dat is ondertussen steeds minder. Nog steeds is t zo dat elke keer als ik op een nieuw circuit ben, dat ik de eerste paar rondes flink blokkeer.

Je zou t blokkeren tegen kunnen gaan door veel te oefenen op bepaalde circuits, desnoods in Time Trial zodat t geen banden in de Career mode kost. Verder is t handig om aan t begin van de bocht de rem vol in te trappen en daarna hem langzaam op laten komen, dat verkleint de kans op t blokkeren. Ook scheelt t als je al eerder remt / gas los doet voordat de racelijn rood is, dan heb je iets meer speling mochten je banden toch nog blokkeren. Hopelijk helpt dit een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 14:49
Even spelen met de remkracht / verdeling in de setup kan ook veel doen.
Misschien de kracht iets lager zetten, of juist hoger zodat je de knop niet zo ver hoeft in te drukken.

XBL: Plank268

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-05 08:22
thr0ne schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:13:
Stuurtje + pedalen geeft echt veel meer controle, zeker met een goede force feedback. Ik heb eerst een half jaartje met een controller gedaan (met assists en al, anders onmogelijk), vervolgens met een stuurtje vrij gauw de assists uitgezet.

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-06 20:41
Speel dit spel het hele jaar al en heb vorige F1 vaak online geprobeerd dus dacht probeer na al die negativiteit van voorgaande jaren het nog een keer. Wat een ramp online! Ik weet dat je lijnen uit kan zetten in een lobby maar elke lobby speelt met ravelijnen aan? Hoe saai is dat? En laat in niet spreken over de autos die beuken en voorbij springen door slechte verbindingen.... hoop dat ze dit in 2018 een keer gaan aanpakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@nickdew, hoe bedoel je elke lobby speelt met racelijnen aan? Dit is een setting die je zelf kunt veranderen.

Daarnaast wordt er online vaak erg onsportief gereden ja. Het helpt wellicht om iets langere races te rijden of lobbies te zoeken waar schade uitstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
nickdew schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:32:
Speel dit spel het hele jaar al en heb vorige F1 vaak online geprobeerd dus dacht probeer na al die negativiteit van voorgaande jaren het nog een keer. Wat een ramp online! Ik weet dat je lijnen uit kan zetten in een lobby maar elke lobby speelt met ravelijnen aan? Hoe saai is dat? En laat in niet spreken over de autos die beuken en voorbij springen door slechte verbindingen.... hoop dat ze dit in 2018 een keer gaan aanpakken!
Als je echt serieus wilt racen kan je je beter aansluiten bij een league. Ik race voor AOR en het is erg leuk en iedereen komt er om een goede race te rijden zonder onsportief rijgedrag. Door de weeks trainen we 2x met een dummie championchip en op zondagavond om 9 uur hebben we een officiele race. Beuken doen ze daar niet want dan worden ze gestraft en ook is het leuk om een heel seizoen te rijden tegen dezelfde mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Spelen jullie met controller of stuur? Heb stuur weer weg gedaan omdat ik soms seconde sneller was met controller. Ook na redelijk wat oefenen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@Awesomo4k, true. Speel zelf ook sinds dit jaar AOR. Wordt redelijk fair geraced als is het ook niet vlekkeloos. Zit in league 5.

@nickdew, ik denk dat je met een (goed) stuur iets sneller moet zijn. De meeste in de top rijden met stuur maar er zijn ook een paar erg snelle spelers die met Controller rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
@nickdew Ik speel met een stuur(TMX). Toen in overstapte van controler naar stuur werd ik ook langzamer +/- 2 secs. Nu speel ik zonder assists en ben ik sneller dan toen. Assist doen voor mijn mening teveel tov no-assists maar zo is de game nu eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Laatst online: 29-05 18:22
Iemand die speel met Thrustmaster TS-Pc wheel ? en zo ja wat voor igname settings gebruik je zouw je iemand aanraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Laatst online: 21-02 17:37
Ik heb een trustmaster stuur maar ik ben niet zo snel daarmee als met een controller (scheelt wel 3 seconden per ronde)
Heb alles op standaard staan.
Wat moet ik veranderen om met stuur sneller te zijn, want vind met een stuur rijden wel veel echter.
Wie wil me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
3 seconde is erg veel, oefenen oefenen en oefenen. Stuur en pedalen zijn wel goed geclibreerd? Niet dat je rem, acceleratie of stuur mist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

*kuch* pad users *hoest*

Codemasters heeft de pad dan wel generfd, maar ze hebben nog steeds een voordeel boven stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
triple20 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 15:50:
Ik heb een trustmaster stuur maar ik ben niet zo snel daarmee als met een controller (scheelt wel 3 seconden per ronde)
Heb alles op standaard staan.
Wat moet ik veranderen om met stuur sneller te zijn, want vind met een stuur rijden wel veel echter.
Wie wil me helpen?
Ik wil je best helpen maar ben zelf ook nog niet pro.

Welk stuur heb je? Met of zonder forcefeedback? Welke settings gebruik je? Wat zijn je tijden nu en toen tov de snelste tijd? Hoe probeer je sneller te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Racing_Reporter schreef op maandag 18 juni 2018 @ 00:08:
*kuch* pad users *hoest*

Codemasters heeft de pad dan wel generfd, maar ze hebben nog steeds een voordeel boven stuur.
Mensen rijden gewoon met WR's met een stuur hoor dus dat slaat nergens op.

Als je te langzaam bent komt dat door:

- Te weinig ervaring
- Geen talent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Laatst online: 21-02 17:37
Awesomo4k schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:07:
[...]

Ik wil je best helpen maar ben zelf ook nog niet pro.

Welk stuur heb je? Met of zonder forcefeedback? Welke settings gebruik je? Wat zijn je tijden nu en toen tov de snelste tijd? Hoe probeer je sneller te zijn?
Hoi, ik heb de Thrustmaster T150 met forcefeedback. De enige setting die ik heb aangepast is tractioncontrol op 80.
Ik heb het idee dat met stuur ik niet snel genoeg door de bochten kom, verder doe ik alles hetzelfde.
Met stuur ben ik gemiddeld 2 seconden langzamer dan met controller.
Kreeg ook al een tip om de weelweight naar 50 te zetten en de brake deadzone naar 1 en Brakelinearity naar 30. Dat heb ik nog niet getest, weet ook niet of dit met het remmen en accelereren te maken heeft.

Elke tip is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:38
triple20 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:29:
[...]

Hoi, ik heb de Thrustmaster T150 met forcefeedback. De enige setting die ik heb aangepast is tractioncontrol op 80.
Ik heb het idee dat met stuur ik niet snel genoeg door de bochten kom, verder doe ik alles hetzelfde.
Met stuur ben ik gemiddeld 2 seconden langzamer dan met controller.
Kreeg ook al een tip om de weelweight naar 50 te zetten en de brake deadzone naar 1 en Brakelinearity naar 30. Dat heb ik nog niet getest, weet ook niet of dit met het remmen en accelereren te maken heeft.

Elke tip is welkom.
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met mijn T300RS, dat kwam omdat de max rotatie op 900° stond. waardoor ik helemaal niet strak kan sturen(moest veel te ver doordraaien om een bocht fatsoenlijk aan te snijden). een f1 auto heeft een rotatie van 270°. geen idee hoe het aan te passen is bij een t150, ik heb hem via dat mode knopje aan kunnen passen op mijn T300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-01 10:42
Ik heb al een tijdje F1 2017, maar wilde het nu eens gebruiken. Helaas krijg ik niet mijn T300 niet aan de praat in combinatie met mijn CSL Elite pedalen. Stuur alleen lukt wel, maar de pedalen ziet de sim gewoon niet bij het calibreren? Heeft iemand een idee? (In Dirt Rally, Iracing, Assetto Corsa geen problemen).

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 4090 | Varjo Aero | 32GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Vreemd. Ik heb dezelfde pedalen en die zag het spel gelijk.

Heb 1 keer gehad dat de pedalen niks deden, maar dat was opgelost door het spel even te herstarten.

Heb je de laatste updates van het spel en de pedalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Jordy8 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:13:
Vreemd. Ik heb dezelfde pedalen en die zag het spel gelijk.

Heb 1 keer gehad dat de pedalen niks deden, maar dat was opgelost door het spel even te herstarten.

Heb je de laatste updates van het spel en de pedalen?
Hm, updates heb ik niet gecontroleerd, ik ga kijken.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 4090 | Varjo Aero | 32GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Is nu wel min of meer gelukt: T300 kiezen als controller, wel raar om dan te zien dat zowel pedalen als wiel een X+ en X- hebben, en verder ergerlijk dat als ik de game restart de settings verdwenen zijn. Ander punt is vrij blurry beeld. Kan beter als ik antialias opties verminder, maar dan weer erg flikkerende vertikale lijnen in palen etc. (heb AA uit gezet, SMAA alleen aan of alleen TAA aa).

[ Voor 7% gewijzigd door flopdoc op 24-06-2018 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Heb je hem draaien in Window of full screen?
Als ik hem in 1 van de window modus draai dan krijg ik ook allerlei rare grafische problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Jordy8 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:35:
Heb je hem draaien in Window of full screen?
Als ik hem in 1 van de window modus draai dan krijg ik ook allerlei rare grafische problemen.
Fullscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Waarom fixen ze de leaderboards niet een keer. Heb op Oostenrijk 1.07 en dit kan vast sneller met 1 of mss 2 sec maar meer volgens mij ook echt niet. Zitten mensen tussen met 0.55. Is zelf schakelen ook een stuk sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Zelf schakelen scheelt wel iets, maar vast geen 10-12 seconden...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-06 19:27
F1 2018?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:00
Jup. F1.com gebruikt het ook vaker voor hun pre-race footage.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/bKksWK/20180805_234841.jpg
Vol verbazing deze race gewonnen, wou even de uitdaging met mezelf aan. driver AI difficulty hoog gezet + lager team gepakt ( carreer rij ik altijd Red Bull)

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/inF4dz/IMG_073fa199_249e_4966_819d_329b8fbd972a.png
Hier de settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20
Nu F1 2018 uit is, heb ik eindelijk de stap van F1 2016 naar 2017 gemaakt. Je leest altijd dat er weinig nieuws te vinden is, dus vandaar dat ik er maar mee heb gewacht, maar F1 2017 rijdt echt stukken beter.

In F1 2016 is het zonder traction control goed oefenen, en vooral heel rustig op het gas na een hairpin. In F1 2017 is dat veel beter verwerkt. De auto's hebben natuurlijk veel meer grip, maar de feedback van het stuurwiel is echt stukken beter. Ook onderstuur is nu eindelijk te voelen in plaats van alleen maar op het beeld te zien.

Al met al erg tevreden en na het kopiëren van de stuurwiel-instellingen kon ik weer verder waar ik gebleven was :9

Ik heb wel énorm last van haperingen/stotters tijdens de race. Mijn PC is goed, en draai 60 FPS met vsync aan, maar zodra er bijv. iemand uitvalt, de pits in gaat of andere acties dan blijft het beeld voor mijn gevoel een halve seconde hangen. Dit lijkt altijd te gebeuren bij evenementen waar ik een text-popup van krijg (zoals bovenstaand, als iemand uitvalt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Divak schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:06:
Nu F1 2018 uit is, heb ik eindelijk de stap van F1 2016 naar 2017 gemaakt. Je leest altijd dat er weinig nieuws te vinden is, dus vandaar dat ik er maar mee heb gewacht, maar F1 2017 rijdt echt stukken beter.

In F1 2016 is het zonder traction control goed oefenen, en vooral heel rustig op het gas na een hairpin. In F1 2017 is dat veel beter verwerkt. De auto's hebben natuurlijk veel meer grip, maar de feedback van het stuurwiel is echt stukken beter. Ook onderstuur is nu eindelijk te voelen in plaats van alleen maar op het beeld te zien.

Al met al erg tevreden en na het kopiëren van de stuurwiel-instellingen kon ik weer verder waar ik gebleven was :9

Ik heb wel énorm last van haperingen/stotters tijdens de race. Mijn PC is goed, en draai 60 FPS met vsync aan, maar zodra er bijv. iemand uitvalt, de pits in gaat of andere acties dan blijft het beeld voor mijn gevoel een halve seconde hangen. Dit lijkt altijd te gebeuren bij evenementen waar ik een text-popup van krijg (zoals bovenstaand, als iemand uitvalt).
Maar, waarom geen 2018 dan?rijdt weer een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Divak schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:06:

Je weet dat vsync aan zorgt voor input lag? Lijkt me dat je zoiets niet wilt bij een racespel (of elk ander spel, overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20
MikeyMan schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:28:

Maar, waarom geen 2018 dan?rijdt weer een stuk beter!
€ 60 vs. € 8 en ik erger mij al aan niet te skippen cutscenes, laat staan de interviews :P De volgende game wordt denk ik F1 2019 (of F1 2018 voor <€10).
CH4OS schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:31:
[...]
Je weet dat vsync aan zorgt voor input lag? Lijkt me dat je zoiets niet wilt bij een racespel (of elk ander spel, overigens).
Scheelt per spel, hier heb ik er geen last van. Daarnaast heb ik wel veel tearing als ik het uitzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Divak schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:33:
[...]

€ 60 vs. € 8 en ik erger mij al aan niet te skippen cutscenes, laat staan de interviews :P De volgende game wordt denk ik F1 2019 (of F1 2018 voor <€10).

[...]
Scheelt per spel, hier heb ik er geen last van. Daarnaast heb ik wel veel tearing als ik het uitzet.
Dat is een overweging. Ik heb er op de dag van release 22 euro voor betaald. Vind het persoonlijk zonde om zover achter te lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
verkeerde topic :'(

[ Voor 94% gewijzigd door iantje31 op 14-09-2018 21:03 ]

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-05 09:50
vergissing.

[ Voor 93% gewijzigd door Benga op 01-11-2021 11:16 ]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste