[Multi] F1 2017 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

arene schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:45:
Ik heb sinds kort dit spel. En nu gebeurde het volgende tijdens een regenrace in de careermodus. De start was in de regen en na een rondje of tien kreeg ik te horen dat we wellicht van banden strategie moeten veranderen. Of wil je liever de oude strategie volgen?

Wat moet ik doen? Ik ben met zweet op het voorhoofd aan het racen!! Waar en hoe moet ik aangeven wat ik wil?
Vooral blijven ademhalen :)

En daarna even op je gemak op zoek naar je submenu om je bandensoort te bevestigen en dan naar binnen komen.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Gesimuleerde tijden waren toch gefixed? Heb het nu namelijk weer...

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

WahyuSchmidt schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:33:
Gesimuleerde tijden waren toch gefixed? Heb het nu namelijk weer...
Hierboven las ik ook al zoiets wat dat insinueerde... Is dit echt zo? Ik vind het héél vreemd dat het na 4/5 jaar opeens *poef* zomaar opgelost kan worden :?

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:22

Mef

Heb het gevoel dat de engine & gearbox wear toch ook nog niet geheel optimaal is. Ben career gestart met McLaren (kan natuurlijk ook een reden van high wear zijn :P). 25% races en practices van 30min. Net de 3 practice sessies in Melbourne gereden en zit met alle onderdelen al boven de 25%. En dan moet ik nog gaan racen...
Nouja, zal het realistisch houden en op het einde van het seizoen penalties verzamelen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensen89
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-09-2022
Mef schreef op maandag 11 september 2017 @ 23:03:
Heb het gevoel dat de engine & gearbox wear toch ook nog niet geheel optimaal is. Ben career gestart met McLaren (kan natuurlijk ook een reden van high wear zijn :P). 25% races en practices van 30min. Net de 3 practice sessies in Melbourne gereden en zit met alle onderdelen al boven de 25%. En dan moet ik nog gaan racen...
Nouja, zal het realistisch houden en op het einde van het seizoen penalties verzamelen worden.
Heb ik ook last van met Haas hoor. Ik hou m'n career mode bij op YouTube en moest in Sochi al m'n versnellingsbak wisselen..

YouTube F1 kanaal en F1 2019 gameplay!: https://www.youtube.com/jensen89nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:34
Investeren in Gearbox wear. Ik haal nu met 2 updates zonder problemen de 6 races(+- 55% wear). Ik speel dan wel op 50%, en met practice doe ik alleen snel de practice programs.

Short shiften die ik bijna niet, en bij downshiften zorg ik dat ik dit op tijd doe. Dus niet te hoog of laag in de toeren terecht kom. Daarbij downshift ik ook niet te snel. Op deze manier red ik mij eigenlijk wel goed met alle onderdelen van de wagen (Sauber).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-09 18:33
Ik heb mijn difficulty nu op 40 en ik rijdt met torro rosso

Ik ben bij de qualifying 15e geworden(wat denk ik normaal is)
Maar bij de race wordt ik dan 4e(wat niet normaal is met een torro rosso)

Alleen als ik de difficulty hoger zet dan start ik denk ik altijd als laatste bij de qualifying

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

sgouman schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:17:

Alleen als ik de difficulty hoger zet dan start ik denk ik altijd als laatste bij de qualifying

iemand tips?
Inn de race de AI hoger zetten als dat je die in qualy heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
garriej schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:26:
[...]

Inn de race de AI hoger zetten als dat je die in qualy heb staan?
Moet je dat steeds aanpassen of kan je dat 1 keer instellen dat de difficullty bij de qualifying 40 is en bij de race b.v. 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 16:05
sgouman schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:28:
[...]

Moet je dat steeds aanpassen of kan je dat 1 keer instellen dat de difficullty bij de qualifying 40 is en bij de race b.v. 70
Die zul je iedere keer moeten aanpassen. Ik rij in de Q meestal op difficulty 75/78 en in de race rond 82/85. Over het algemeen kun je in de race makkelijk 10 punten opschalen om het competitief te houden.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Maurice079 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:34:
[...]

Die zul je iedere keer moeten aanpassen. Ik rij in de Q meestal op difficulty 75/78 en in de race rond 82/85. Over het algemeen kun je in de race makkelijk 10 punten opschalen om het competitief te houden.
Ik had de 4e tijd gereden. toen ik naar het einde heb geskipt was ik opeens 15e.
Best knap dus hoe je dus op 75 nog een goede positie kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:34
Tip voor de kwalificatie: Zorg dat je tegen het einde van de kwalificatie ronde je laatste tijd neerzet. Zodra je gaat skippen naar het eind schieten de meeste over je tijd heen.

Ik rij mijn laatste rondje meestal wanneer er nog 3 minuten op de klok staat (pits uit rijden). En hoe goed mijn eerste rondje ook was, de laatste ronde is bij mij altijd een stuk sneller. Ook al heb ik het gevoel dat het rondje minder zuiver was dan de eerste.

Ik speel op 92 difficulty voor de kwali en de race. Voorheen zette ik de kwali altijd op 84 en voor de race gooide ik hem dan ook weer omhoog. Nu hoeft dat eigenlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 20:40
In het weekend mijn eerste career mode gestart als tweede coureur van Renault op 95 difficulty en full weekends op 100% distance

Weekend 1 Melbourne: Quali P11, Race P3

T/m ronde 40 op P7 gereden waarna Hamilton mij lapte voor de high speed chicane mijn achterband raakte. Resultaat een crash waarbij mijn front wing vervangen moest worden.

Dankzij een safetycar op P8 weer aangesloten op de front runner pack. Met wat uitvallers en riskante dive bombs toch een podiumplaats!

Weekend 2 Shanghai: regen quali p17, race P9.

Weekend 3 Bahrain: quali P13, race P14.

Race begonnen met ICE en TC en MGUH op ongeveer 40 procent wear. Prima pace tot lap 20 en een strijd met de williams en force indias. Zelfs machtige moves in de tweede sector tot P4. Met volle zelfvertrouwen de strijd aangegaan met landgenoot Max.

Op een gegeven moment begon de wear boven 50% uit te komen en mijn pace begon te zakken. Heerlijk om te zien dat dit nu een ding is in f1 2017.

De pace vermindering vanwege wear en lichte beschadiging aan mijn front wing zorgde ervoor dat ik niet bij kon blijven en zakte door tot p14 in de slotfase.

Voor rusland goed nadenken over welke onderdelen vervangen worden! Dit gaat een uitdaging worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiekstra
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-07 23:57
Ik rij ook altijd op het allerlaatste moment nog even naar buiten voor een quali-rondje. Vooral doordat er veel rubber op de baan ligt op het einde van de sessie zorgt er voor dat de baan sneller is. Daarnaast heb ik minder last van de gesimuleerde tijden als ik als een van de laatste over de streep kom in een sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 17:21
Vandaag ook aangeschaft (pc) en vanavond eens de eerste rondjes maken.
Nu kan ik kiezen, of controller of stuurtje (DFGT) Stuurtje lijkt mij prettiger dus mijn vraag aan jullie: Met welke instellingen spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Hier met een McLaren toch al redelijk wat punten weten te pakken zonder engine upgrades, steek eerst alle resourcepunten in de betrouwbaarheid.

In de Q pak ik meestal P15, P16, P17 of P18. Vervolgens in droge races nooit hoger gekomen dan P13. In natte races, of als ik zie dat het halverwege nat begint te worden probeer ik slim om te gaan met de strategie d.m.v. op een hardere compound te starten en door te rijden en op het juiste moment switchen naar de Intermediates. Dit scheelt tegenover de AI soms 1/2 stops. Hierdoor een keer 6e kunnen eindigen en 2x 7e.

Ik rijd met de AI op 85 met controller maar ben van plan om de tweede seizoenshelft dit op te schalen naar 90. Daarnaast heb ik traction op Medium, dit is velen malen sneller dan op Full, helemaal uit kan ik niet aan wennen met controller. En verder heb ik Brake Lock aanstaan & automatic gear.

Anderen ook zo'n moeite met Monaco met de controller? Vooral die haarscherpe hairpin (bocht 6) welke amper te doen is. En daarnaast dat retesnelle bochten stuk Louis Chiron + Piscine, altijd ram ik 1 voorwiel aan gort daar.

[ Voor 11% gewijzigd door GAITii op 12-09-2017 13:36 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Wat heel irritant is is de bug na het loaden van een mid session save. De blauwe vlaggen werken dan niet meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
GAITii schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:16:
Anderen ook zo'n moeite met Monaco met de controller? Vooral die haarscherpe hairpin (bocht 6) welke amper te doen is. En daarnaast dat retesnelle bochten stuk Louis Chiron + Piscine, altijd ram ik 1 voorwiel aan gort daar.
Met XBO controller vind ik de hairpin juist erg makkelijk en win ik hier veel tijd.
Zou eens met differential spelen, dat kan wel aardig helpen.
In 2016 was het wel drama in de hairpin met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
BasRR schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:00:
[...]

Met XBO controller vind ik de hairpin juist erg makkelijk en win ik hier veel tijd.
Zou eens met differential spelen, dat kan wel aardig helpen.
In 2016 was het wel drama in de hairpin met controller.
Moet je de differential dan hoger of lager zetten, nooit echt begrepen /shame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
sgouman schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:36:
[...]

Ik had de 4e tijd gereden. toen ik naar het einde heb geskipt was ik opeens 15e.
Best knap dus hoe je dus op 75 nog een goede positie kan krijgen.
Je weet dat de kwalificatie uit Q1, Q2 & Q3 bestaat?
Als je in Q1 de 4e tijd zet en daarna alles skipt ben je dus automatisch 15e omdat je in Q2 geen tijd gezet hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Racierox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:45:
[...]

Als je in Q1 de 4e tijd zet en daarna alles skipt ben je dus automatisch 15e omdat je in Q2 geen tijd gezet hebt.
Tenzij je niet de hele kwali doet, maar bijv short quali

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Jurgen schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:51:
[...]

Tenzij je niet de hele kwali doet, maar bijv short quali
Dat klopt, maar gezien hij 4e stond en geskipt heeft waarna hij 15e stond, lijkt het me de meest voor de hand liggende verklaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

sgouman schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:17:

iemand tips?
PlayStation? Patch 1.6 is dit gefixt en ik lees net op het forum van codemasters dat deze patch morgen live gaat voor de PS4

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
jos_zwa schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:14:
[...]

PlayStation? Patch 1.6 is dit gefixt en ik lees net op het forum van codemasters dat deze patch morgen live gaat voor de PS4
Nee ik zit op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Racierox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:45:
[...]

Ik doe short qualifying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Jordy8 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:44:
Tip voor de kwalificatie: Zorg dat je tegen het einde van de kwalificatie ronde je laatste tijd neerzet. Zodra je gaat skippen naar het eind schieten de meeste over je tijd heen.

Ik rij mijn laatste rondje meestal wanneer er nog 3 minuten op de klok staat (pits uit rijden). En hoe goed mijn eerste rondje ook was, de laatste ronde is bij mij altijd een stuk sneller. Ook al heb ik het gevoel dat het rondje minder zuiver was dan de eerste.

Ik speel op 92 difficulty voor de kwali en de race. Voorheen zette ik de kwali altijd op 84 en voor de race gooide ik hem dan ook weer omhoog. Nu hoeft dat eigenlijk niet meer.
Je tip opgevolgt reed een rondje met nog 5 minuten te gaan.

Nu met ik eerste met een torro rosso.
Toch maar de difficulty iets hoger zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Bovenstaande tip opgevolgd om traction control op medium te zetten. Helemaal uit is net iets te moelijk. Wellicht ga ik dat volgend seizoen proberen.

Ben nu bezig met practice 2 in Sochi en heb 10 laps met de supersoft band gereden op 0.8 seconden van mijn teamgenoot Nico Hulkenberg. Hij had de tijd staan op ultrasofts.

Na geswicht te hebben van banden verbeterde het verschil tot 0.7 seconden. Ik werd helemaal eng hiervan en kon niet geloven dat het verschil zo groot was. Uit frustratie heb ik traction control op medium gezet en het resultaat was bizar.

Het verschil zit nu op 0.1 seconden! Wow

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Ik wilde ook traction control op medium zetten, en dat probeerde ik voor het eerst in Monaco. Met weersomstandigheden dat je nog net geen intermediates kon, maar met je softs geen grip had. Hoe kut was dat zeg :). Kreeg dat hele Monaco sowieso niet onder de knie, heb die GP gebruikt om alvast extra parts in te zetten. Was die race toch niet helemaal verloren.

• dindr
Oei, gelukkig heb ik nog twee races de tijd om eraan te wennen. Monaco is dan ook mijn cryptonite qua tracks, wat een draak...

Update wat de race is Sochi betreft. Een crash met terminal damage op lap 26.

Er zou regen vallen binnen 10 tot 15 minuten op lap 20. Mijn pitstop window zat tussen lap 23 en 33 dus ik dacht eraan om dan meteen naar inters te switchen om zo op p1 terecht te komen.

Helaas was mijn wear op lap 26 zo hoog dat ik toch moest pitten. Klotend met de boord radio remde ik te laat en BAM, CRASH.

Jammer. Het was een goede race. P2. Verwachte een top 8 finish op zn minst...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurgen
Ik mis toch wel de 1.6 patch op de playstation nu. Ik rij met McLaren, en heb net Brazilie gehad. Het powerverschil is ondertussen zo groot geworden dat ik met de start een aantal plaatsen kan pakken, maar deze een voor een op het rechte stuk ik kan leveren. An sich realistisch natuurlijk, maar ik zou graag wat gaan updaten voor de PU.

Ik ben hiervoor resource points aan het sparen, ik twijfel of ik nu al de updates moet doen, en dat met de patch het effect er komt of dat ik dan voor niets bezig ben en de updates pas kan doen na de patch.
McLaren's Engine Power upgrades will now have an effect on the car when bought and applied.
Dit doet toch vermoedden dat ik moet wachten met de upgrades tot de patch er is. Hopen dat ie snel komt dan maar...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

1.6 patch nu live voor PlayStation!

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hoe hebben jullie eigenlijk je ffb staan?? met name ingame..? ik gebruik een t300 maar alles staat nog gewoon 100% open.. het voelt gewoon nep aan.. alleen niet goed wat ik veranderen moet. iemand iets gevonden wat lekker aanvoelt?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• dindr
Road effects minimaal staan en de rest op 50%. Meer dan genoeg voor mij!

• lennertvdkort
  • Laatst online: 19:30
dindr schreef op woensdag 13 september 2017 @ 00:24:
Oei, gelukkig heb ik nog twee races de tijd om eraan te wennen. Monaco is dan ook mijn cryptonite qua tracks, wat een draak...
Haha ben ik dus niet de enige.. had hem na 3 seizoenen redelijk onder controle met de rbr in 2016.
Nu met torro rosso haal ik met moeite de practice programs groen.
Ff door de zure appel heen bijten en de rest van het seizoen shinen :P

• sgouman
Ik heb nu 50% ice wear naar 4 races.

Is het dan verstandig om hem te vervangen of kan ik er nog 1 race mee door?

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:45

Hoogie2004

Whohooooo

Ik baal er wel vet van dat de Oculus Rift niet supported is :(

Heb dat ding nu een dag, en weet niet of ik nog wel racegames wil spelen zonder VR....

My iRacing profile | Strava

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
Hoogie2004 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:40:
Ik baal er wel vet van dat de Oculus Rift niet supported is :(

Heb dat ding nu een dag, en weet niet of ik nog wel racegames wil spelen zonder VR....
VR is wel echt een toevoeging inderdaad en al helemaal met de speed ventilators die ik boven mijn monitor heb hangen met open wheelers, maar heb zo'n fake Track Ir gemaakt ooit en dat maakt het iig weer dragelijk om een racegame zonder VR te rijden. Beste uograde voor onder de €30 :P

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06:27

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

Kan je tijdens een career ook het AI level veranderen?

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ik rij met drie schermen en nu vraag ik me af of informatie die ik nu op mijn linker en rechter scherm krijg te verplaatsen is naar de middelste?

Moet nu steeds mn hoofd verplaats om te lezen wat er staat.

iRacing Profile Flickr

• dindr
sgouman schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:52:
Ik heb nu 50% ice wear naar 4 races.

Is het dan verstandig om hem te vervangen of kan ik er nog 1 race mee door?
Ik zou hem voor de quali vervangen. Vaak zegt je engineer dat de power output minder is na 50% wear.

Wat ik nu doe is oude onderdelen gebruiken tijdens practice sessies om niet mijn race onderdelen te slijten. Volle power heb je toch niet nodig tijdens de vrije trainingen!

Niet vergeten om ze te vervangen come race day!

@seninha Je kan volgens mij je HUD scalen om bepaalde info op je middelste scherm te bekijken. Google t ff. Weet vrijwel zeker dat het kan.

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Net even in Monaco gereden met m'n Logitech Driving Force GT. Jeuzus, wat een circuit zeg. Ziet, maar voelt alsof er kuilen in de weg zitten van tientallen centimeters. Of m'n Force Feedback staat echt heel erg vreemd ingesteld. Op wat staat die van jullie? Van degene met een Driving Force GT natuurlijk. Lijkt alleen bij deze track te zijn. Bij andere tracks valt het namelijk erg mee en had al eerder de instellingen aangepast, maar om nou bij elke track weer de instellingen aan te passen..

Game bevalt trouwens erg goed over het algemeen. Ik vermaak me prima en speel eigenlijk alleen Grand Prix mode. Ben alleen bang dat de updates snel ophouden als de bugs geplet zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Anonymoussaurus op 14-09-2017 19:25 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Rtoo schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:45:
Kan je tijdens een career ook het AI level veranderen?
Niveau aanpassen kan in de opties tijdens het laden. Dit kan alleen als je de carrière opent vanaf het hoofdmenu, tussen de sessies niet.

• sgouman
ik snap echt niks van de difficulty
Hoe kan het dat als mijn difficulty op 80 staat ik met een torro rosso tijdens short qualifying 17 of lager wordt(ook als ik aan het einde van de qualifying begin te rijden)

en in de race wordt ik dan 8e

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Net een 300RS aangeschaft :). Nog instellingen die ik echt moet aanpassen?

PSN: Kidjuh

• Mikee007
  • Laatst online: 14-07 20:24
Vraagje,
Na het installeren van F1 2017 zie ik het volgende;
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ftnrcuddbkzww.png
Hoe komt het dat de F1 game niet gewoon opstart?
Hij deed het wel altijd gewoon!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
MikeJoow schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:39:
Vraagje,
Na het installeren van F1 2017 zie ik het volgende;
[afbeelding]
Hoe komt het dat de F1 game niet gewoon opstart?
Hij deed het wel altijd gewoon!
Had ik ook even je shortcut checken

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Njay schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:01:
[...]

Had ik ook even je shortcut checken
Heeft precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Inmiddels werkt F1 2017 gelukkig weer.
Ondanks dat heb ik nu een probleem met de multiplayer mode. Dit heb ik met eerdere versies ook gehad.
Bij het willen starten van multiplayer zie ik het volgende;

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/xx0glaytlbxqn.png

Ik heb gewoon netwerk connectie. Meerdere hier ooit last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

MikeJoow schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:58:
Inmiddels werkt F1 2017 gelukkig weer.
Ondanks dat heb ik nu een probleem met de multiplayer mode. Dit heb ik met eerdere versies ook gehad.
Bij het willen starten van multiplayer zie ik het volgende;

[afbeelding]

Ik heb gewoon netwerk connectie. Meerdere hier ooit last van gehad?
Staat NAT aan in je router? Lijkt erop dat het daarom niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Anonymoussaurus schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:12:
Net even in Monaco gereden met m'n Logitech Driving Force GT. Jeuzus, wat een circuit zeg. Ziet, maar voelt alsof er kuilen in de weg zitten van tientallen centimeters. Of m'n Force Feedback staat echt heel erg vreemd ingesteld. Op wat staat die van jullie? Van degene met een Driving Force GT natuurlijk. Lijkt alleen bij deze track te zijn. Bij andere tracks valt het namelijk erg mee en had al eerder de instellingen aangepast, maar om nou bij elke track weer de instellingen aan te passen..

Game bevalt trouwens erg goed over het algemeen. Ik vermaak me prima en speel eigenlijk alleen Grand Prix mode. Ben alleen bang dat de updates snel ophouden als de bugs geplet zijn.
Ik had precies hetzelfde met mijn g27, algemene level op 50 gezet en de rest op 30 deed wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Scavy schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 18:16:
Ik had precies hetzelfde met mijn g27, algemene level op 50 gezet en de rest op 30 deed wonderen.
Omdat er honderdduizend opties naar mijn idee zijn, heb ik altijd de neiging om maar aan 1 setting te klooien, en niet aan alle 5 (?) bij "Force Feedback and vibration" :p. Hoe heb jij het? Bovenste op 50 dus en de rest op 30? Is dat wel realistisch genoeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 18:17:
[...]

Omdat er honderdduizend opties naar mijn idee zijn, heb ik altijd de neiging om maar aan 1 setting te klooien, en niet aan alle 5 (?) bij "Force Feedback and vibration" :p. Hoe heb jij het? Bovenste op 50 dus en de rest op 30? Is dat wel realistisch genoeg?
Weet niet of het realistisch genoeg is heb nooit in een echte f1 auto gereden ;)

Heb ff gecheckt en staat bij mij als volgt: 75, 30,30,30,83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Scavy schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 18:24:
Weet niet of het realistisch genoeg is heb nooit in een echte f1 auto gereden ;)

Heb ff gecheckt en staat bij mij als volgt: 75, 30,30,30,83
Daar heb je een punt..

Zal het eens even uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 18:15:
[...]

Staat NAT aan in je router? Lijkt erop dat het daarom niet werkt.
Hmm.. Ik heb even op Google gekeken. maar het zegt me even niets.
Ik heb de Netgear WNDR4500. Hoe controleer ik of dat aan/uit staat.
Op google kom ik dit tegen; https://technet.microsoft...ry/dd469812(v=ws.11).aspx
Maar dit heeft naar mijn idee meer van toepassing op servers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

MikeJoow schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 19:11:
Hmm.. Ik heb even op Google gekeken. maar het zegt me even niets.
Ik heb de Netgear WNDR4500. Hoe controleer ik of dat aan/uit staat.
Op google kom ik dit tegen; https://technet.microsoft...ry/dd469812(v=ws.11).aspx
Maar dit heeft naar mijn idee meer van toepassing op servers etc.
En je weet wel hoe je in moet loggen op je router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 19:56:
[...]

En je weet wel hoe je in moet loggen op je router?
Ja dat gelukkig wel.. net nog een update uitgevoerd ;)

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Heeft er iemand van jullie ook last van framecaps? Kom niet hoger dan 60..
MikeJoow schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:30:
Ja dat gelukkig wel.. net nog een update uitgevoerd ;)
En je kan dus niks over NAT vinden in je routerinstellingen?

[ Voor 19% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-09-2017 17:27 ]

• Mikee007
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:26:
Heeft er iemand van jullie ook last van framecaps? Kom niet hoger dan 60..

[...]

En je kan dus niks over NAT vinden in je routerinstellingen?
In eerste instantie niet kunnen vinden maar gelukkig op internet een video gevonden.
Nu staat de NAT open. dat stond deze niet.
Maar helaas, Nog steeds hetzelfde probleem!

[ Voor 31% gewijzigd door Mikee007 op 16-09-2017 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

MikeJoow schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 18:40:
In eerste instantie niet kunnen vinden maar gelukkig op internet een video gevonden.
Nu staat de NAT open. dat stond deze niet.
Maar helaas, Nog steeds hetzelfde probleem!
Hmm, vreemd. Volgens mij moet je wel even Steam opnieuw opstarten nadat je NAT hebt aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Anonymoussaurus schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:51:
[...]

Hmm, vreemd. Volgens mij moet je wel even Steam opnieuw opstarten nadat je NAT hebt aangezet.
Moet ik de game ook echt opstarten vanuit Steam of is alleen inloggen voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

MikeJoow schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:54:
Moet ik de game ook echt opstarten vanuit Steam of is alleen inloggen voldoende?
Hoe bedoel je? Je moet sowieso Steam opstarten om in te loggen. Je moet gewoon de Steam client even afsluiten, dan je inloggen en vervolgens je game opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Anonymoussaurus schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:55:
[...]

Hoe bedoel je? Je moet sowieso Steam opstarten om in te loggen. Je moet gewoon de Steam client even afsluiten, dan je inloggen en vervolgens je game opstarten.
Dat snap ik, Ik begrijp dat steam schijnbaar niet helemaal.
Steam is opgestart en ik ben ingelogd. Ik start vervolgens de game op vanuit steam.
Maar Multiplayer werkt nog niet. Moet ik meer doen in steam wil ik een multiplayer op kunnen starten?
Waarom wordt het allemaal zo met een omweg gemaakt eigenlijk? Overal is aparte software voor nodig lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

MikeJoow schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:32:
Dat snap ik, Ik begrijp dat steam schijnbaar niet helemaal.
Steam is opgestart en ik ben ingelogd. Ik start vervolgens de game op vanuit steam.
Maar Multiplayer werkt nog niet. Moet ik meer doen in steam wil ik een multiplayer op kunnen starten?
Waarom wordt het allemaal zo met een omweg gemaakt eigenlijk? Overal is aparte software voor nodig lijkt het wel.
Dat is echt een probleempje bij jou, want je hebt helemaal geen extra dingetjes nodig. Staat je status van Steam op "online"? Niet dat dat uit zou mogen maken, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Anonymoussaurus schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:23:
[...]

Dat is echt een probleempje bij jou, want je hebt helemaal geen extra dingetjes nodig. Staat je status van Steam op "online"? Niet dat dat uit zou mogen maken, maar goed.
Ja staat gewoon op online ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:03
Is het mogelijk dat ik nu de komende weken op 1 circuit blijf rijden in wedstrijd vorm?

Ik wil eerst timetrail rijden en dan een wedstrijd. Elke keer oefenen voor de komende race.

Ik speel op een ps4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
robnieuw schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:52:
Is het mogelijk dat ik nu de komende weken op 1 circuit blijf rijden in wedstrijd vorm?

Ik wil eerst timetrail rijden en dan een wedstrijd. Elke keer oefenen voor de komende race.

Ik speel op een ps4
Sure, dan start je gewoon een quickrace voor een bepaald circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Dan wordt het wel lastig :p. Ik heb namelijk dat probleem nog nooit gehad, en als dat het probleem zou zijn, zou NAT de oplossing moeten zijn. Maareh, hoe zit het met je port forwarding? Zet eens UPnP aan en start dan Steam eens opnieuw op. Ik weet het, het is niet veilig, maar wel lekker makkelijk. Je kan het uitzetten als het niet blijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Heel jammer.
Speel ik een heel seizoen in een torro rosso.
wordt ik uiteindelijk 10e in de final ranglijst.
Krijg ik geen contract offers van andere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:17
sgouman schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:22:
Heel jammer.
Speel ik een heel seizoen in een torro rosso.
wordt ik uiteindelijk 10e in de final ranglijst.
Krijg ik geen contract offers van andere teams.
Ook geen offer halve wegen het jaar? Ik mocht bij Sauber weg... Maar er stond iets dat leek alsof ik een bonus kreeg als ik bleef.... was ik maar gegaan haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Awesomo4k schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:24:
[...]

Ook geen offer halve wegen het jaar? Ik mocht bij Sauber weg... Maar er stond iets dat leek alsof ik een bonus kreeg als ik bleef.... was ik maar gegaan haha :)
Nee ook geen offers tijdens de helft van het seizoen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:17
sgouman schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:25:
[...]

Nee ook geen offers tijdens de helft van het seizoen helaas.
Dont be greedy young Padawan! Your time will come! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Awesomo4k schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:26:
[...]

Dont be greedy young Padawan! Your time will come! :*)
Hoop het.

Als ik kijk bij de reputation level.
Dan wilt ook niemand mij hebben behalve sauber.
Maar ik heb geen idee hoe ik dat omhoog krijg want 10e voor een torro rosso is volgens mij al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-01-2019
sgouman schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:38:
[...]

Hoop het.

Als ik kijk bij de reputation level.
Dan wilt ook niemand mij hebben behalve sauber.
Maar ik heb geen idee hoe ik dat omhoog krijg want 10e voor een torro rosso is volgens mij al goed.
Dat krijg je omhoog door je race doelstellingen te halen en hoe beter hoe meer populariteit je krijgt bij andere teams.

Je teamgenoot verslaan is ook goed voor je populariteit.

Met mijn Renault rijd ik nu rond op de 7e/8e plek (en dan moet ik echt mijn best doen, AI 90) maar met name de eerste races de moeilijkheid veel te makkelijk gehad en ben op dit moment (na 13 races) topkandidaat bij Red Bull (en alle andere teams) behalve bij Ferrari en Mercedes, daar hoeven ze me niet blijkbaar. Maar dat komt mogelijk ook omdat ik in een Renault rondrijd en Red Bull had dezelfde motor (had ergens gelezen dat overeenkomsten die teams hebben zorgen voor extra kansen bij soortgelijke teams.

[ Voor 10% gewijzigd door Luuknoord op 18-09-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Luuknoord schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:43:
[...]

Dat krijg je omhoog door je race doelstellingen te halen en hoe beter hoe meer populariteit je krijgt bij andere teams.

Je teamgenoot verslaan is ook goed voor je populariteit.

Met mijn Renault rijd ik nu rond op de 7e/8e plek (en dan moet ik echt mijn best doen, AI 90) maar met name de eerste races de moeilijkheid veel te makkelijk gehad en ben op dit moment (na 13 races) topkandidaat bij Red Bull (en alle andere teams) behalve bij Ferrari en Mercedes, daar hoeven ze me niet blijkbaar. Maar dat komt mogelijk ook omdat ik in een Renault rondrijd en Red Bull had dezelfde motor (had ergens gelezen dat overeenkomsten die teams hebben zorgen voor extra kansen bij soortgelijke teams.
thx voor je uitleg.

Ik heb nu de difficulty op 80.
Alleen het probleem is dat ik niet steeds van difficulty wil veranderen maar als ik zelfs de short qualifying en dan die 11 minuten blijf rijden. dat ik nogsteeds 18ste wordt hoe erg ik ook mijn best doe.(het team wil dat ik dan 13e wordt)
Dan is mijn reputation level al weer weg bij alle teams.
Ik wordt tijdens de race dan wel weer 10e ongeveer(het team verwacht dat ik 15e wordt)
En ik weet niet hoe ik hoger kan eindigen in de qualifying

[ Voor 5% gewijzigd door sgouman op 18-09-2017 13:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Update 1.7 is zojuist verschenen. Changelog:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9dsZiA3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Mooi, een update!

Vraagje, die vast al eerder is gesteld ben ik bang, kan de moeilijkheidsgraad aangepast worden als je al begonnen bent met de vrije training? Ben nu in Sochi en ik sta eerste met een Haas.. dat is niet realistisch helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Vanuit het hoofdmenu laden, en dan in dat laadscherm bij de opties kun je het aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Laatst online: 09-09 12:03
UltraSub schreef op zondag 17 september 2017 @ 20:30:
[...]

Sure, dan start je gewoon een quickrace voor een bepaald circuit.
Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik heb die optie niet in het menu staan.
Ik heb F1 2017 op een PS4.
hoe kan ik er bij komen? via?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
robnieuw schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:46:
[...]

Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik heb die optie niet in het menu staan.
Ik heb F1 2017 op een PS4.
hoe kan ik er bij komen? via?
Op F1 2016 heette dat inderdaad quick race, maar op F1 2017 heet het grand prix, als het goed is staat die er wel tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 19:35
Heeft deze game 7 patches gehad binnen 4 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wessel22 schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:38:
[...]

Op F1 2016 heette dat inderdaad quick race, maar op F1 2017 heet het grand prix, als het goed is staat die er wel tussen
Dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Unbreukable schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:01:
Heeft deze game 7 patches gehad binnen 4 weken?
Wat mij betreft mogen er nog 7 uitkomen. Zie nog teveel gamebreaking bugs.

Een daarvan is dat blue flags niet werken na een mid session load. Dat is heel erg frustrerend als je zoals ik 100% races rijdt...

Ik wordt dus geforceerd om hiermee de races in één zit uit te rijden. Het komt neer op mijn racesessies goed in te plannen. Buiten dat om kan je het niet veroorloven om 3 seconden te verliezen als een sauber die gelapt is niet opzij wilt gaan op 105 difficulty -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Rijd ook sinds release rond met F1 2017. In de Haas. Merk dat ik in begin moest wennen weer, ondanks wel met F1 2012, 2013, 2016 heb gespeeld, maar nu komt het wel.

Had de difficulty op 75 staan, maar dat was veel te makkelijk, nu omhoog gezet naar 85. Kijken of ik dan wat realistischer omhoog kruip. Wel een fijne game qua gameplay en gevoel van grip dit jaar. Best anders dan vorig jaar.

Tja die 7 patches... Liever had ik geen patches natuurlijk, meteen alles goed, maar in dit geval is 7 patches beter dan geen patches....

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:46

Zyron

BWRAAAAP

Geen idee of hij hier genoemd is maar ik vond op het internet deze tip voor een ieder die moeite heeft om te bepalen wat voor hem of haar een uitdagende moeilijkheidsgraad is:
Finding the right AI difficulty for the beginning of your Career.
This year we have a far greater range of AI difficulty settings than before, 110 in total.
That can be a little intimidating but thanks to the addition of Spec Racing and Classic F1 cars we can run a quick test to match our driving pace to that of the AI drivers, resulting in closer racing and more realistic results based on your car's performance level.
Head to Grand Prix mode and select Catalunya with short Qualifying.
Choose the 2010 Red Bull RB6 and change the Class setting to Spec Racing.
Do your Qualifying Session with the default setup.
As everybody's in the same car, the only difference is driver/AI skill.
When I did this I kept running the Qualifying at different AI levels so that my time would match Pole Position as close as possible (I eventually settled on 65%).
What I found was that when I started my Career (Red Bull) I would match the pace of my team-mate (Verstappen) in Qualifying and Races.
This ultimately meant that whenever I was hitting the times of Ferrari/Mercedes I knew I was doing really well in that session, and to maintain that level I'd have to push harder on each successive lap. The battles I have had in the Career have been enjoyable so far purely because the AI feels "just right" for my pace level and the results are fair.

Bron: http://forums.codemasters...17-tips-and-tricks-thread
Zelf heb ik vooral moeite met bandenmanagement, omdat ik geen stuur heb en slechts een Xbox-controller.. setjes gaan er akelig snel aan helaas.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Jezus wat word ik hier ontzettend gefrustreerd en chagrijnig van zeg. Wil ik even m'n difficulty verhogen, gaat hij flashbacks uitzetten. Moet ik een hele fucking practice, kwalificatie én race het doen zonder flashbacks. Met de practice werd ik al van de baan gereden door Vettel. Dat gaat dus nog wel even duren voordat ik deze track heb afgerond :(. Super irritant dat je tussendoor niet eens even wat aan kan passen. Ben terug naar hoofdmenu gegaan en toen opnieuw tijdens het laden van de race in de settings gedoken, maar dan kan je het dus alsnog niet aanpassen. Vreselijk irritant.

Iemand een workaround? Want heb geen zin om 100 keer die race overnieuw te moeten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurgen
Hebben jullie ook zo'n moeite met monaco? Ik speel zonder TC en ABS, op niveau 80 met controller, maar ik krijg het niet voor elkaar om een fatsoenlijk rondje te rijden. Dat terwijl op alle andere banen ik zelfs denk dat de moeilijkheidsgraad omhoog zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Jurgen schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:27:
Hebben jullie ook zo'n moeite met monaco? Ik speel zonder TC en ABS, op niveau 80 met controller, maar ik krijg het niet voor elkaar om een fatsoenlijk rondje te rijden. Dat terwijl op alle andere banen ik zelfs denk dat de moeilijkheidsgraad omhoog zou moeten.
Ik speel eigenlijk altijd met Traction Control en ABS :$. Ik had wel veel moeite met Monaco, maar had ook het idee alsof ik veel sneller kon zijn, maar het lijkt wel alsof er echt enorme gaten in de weg zaten en gigantische hobbels niet normaal.. Zie ook hier: Anonymoussaurus in "[Multi] F1 2017"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurgen
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:04:
[...]

Ik speel eigenlijk altijd met Traction Control en ABS :$. Ik had wel veel moeite met Monaco, maar had ook het idee alsof ik veel sneller kon zijn, maar het lijkt wel alsof er echt enorme gaten in de weg zaten en gigantische hobbels niet normaal.. Zie ook hier: Anonymoussaurus in "[Multi] F1 2017"
Ja en dan ga ik door naar canada, alle trainingsdoelen (muv fuel) in 1x op paars, en P6 in de kwali.. ik snap dat monaco wat lastiger is, maar ik heb het idee dat de verhoudingen ver te zoeken zijn.

P.s. in een mclaren O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
Jurgen schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:27:
Zonder TC en ABS op controller? Hoe?

Ik speel zelf met TC op Med en alleen anti-lock-brakes op aan. Monaco heb ik mezelf maar de muur in gereden waardoor dus DNF. Die baan ben ik met controller gewoon twee seconden per rondje trager dan de AI op 85. En inderdaad die gaten met name na bocht 1, die helling omhoog naar bocht 2 het lijkt wel of je in een achtbaan zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurgen
GAITii schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:36:
[...]

Zonder TC en ABS op controller? Hoe?

Ik speel zelf met TC op Med en alleen anti-lock-brakes op aan. Monaco heb ik mezelf maar de muur in gereden waardoor dus DNF. Die baan ben ik met controller gewoon twee seconden per rondje trager dan de AI op 85. En inderdaad die gaten met name na bocht 1, die helling omhoog naar bocht 2 het lijkt wel of je in een achtbaan zit.
Oefenen ;-)

Het is goed te doen, je merkt wel duidelijk waar de verschillen zitten hoor. Maar op alle ander circuits gaat het prima, maar monaco is echt een vak apart. Koste mij ook een DNF...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
Hm, TC uit op controller paar keer geprobeerd. Normale bochten wil wel, maar je moet zo geconcentreerd zijn en met name bochten met hoogte verschil zoals in Oostenrijk bocht 1, Monaco bocht 1 & 2, waarin je dus veel tractie nodig hebt ben ik altijd geneigd te snel de trigger over te halen en dus na 2/3 meter een donut te draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Jurgen schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:38:
[...]

Oefenen ;-)

Het is goed te doen, je merkt wel duidelijk waar de verschillen zitten hoor. Maar op alle ander circuits gaat het prima, maar monaco is echt een vak apart. Koste mij ook een DNF...
Die krijg ik ook gewoon echt niet gehandeld haha.
Ik gooi hem meestal meteen tegen de muur. Ik rem of veels te hard waardoor ik veel te veel achterstand oploop of ik rem veels te laat waardoor ik tegen de muur aan jaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06:27

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

Voor Monaco maar de schade uitgezet en alsnog als laatste geëindigd. Niet te doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuknoord
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-01-2019
Monaco is een drama inderdaad.

90 difficulty, ABS en TC aan op PC, met stuur en ik houd hem wel uit de muur, maar ik verlies zoveel tijd en ik heb geen idee waar.

Dit circuit vereist volgens mij echt de perfecte setup die ik niet weet te vinden.

17e met Renault (3 uitvallers, dus gewoon achteraan) waar ik all andere races gewoon rond de 9e/10e plek rondrijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Laatst online: 23:42

KRAI.7

Bwoah...

Voor de mensen die Monaco niet te doen vinden:

Ik kies voor Time Trial in het hoofdmenu, ga naar de betreffende baan, kies het team die ik ook in Career heb en vervolgens kijk ik bij leaderboards naar de snelste tijd die met dezelfde auto gereden is. Die setup load ik dan en kijk ik of het me bevalt, bevalt de setup? Dan sla ik hem op en gebruik ik hem in Career mode. :)

Zo ben ik van een preset high downforce setup naar een custom setup uit de leaderboards gegaan, en lukt het me om een rondje te rijden wat me op P4 neerzet ipv P20 (AI niveau heb ik op 89 staan).

• Gummiebeer
@Verwijderd goeie tip! Monaco staat hier vanavond op het programma met Haas! Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Gister een race in Engeland gereden, de kwalificatie was droog, dus droge setup gereden, en toen verwachtte ik, omdat het (lichte) regen was in de race, ik de set-up van de auto voor de race nog wel weer mocht aanpassen.

Echter toen ik in de auto zat, en de setup opende, mocht ik alleen de voorvleugel verstellen qua auto setup, dus de parc-ferme regels gelden. Ik had verwacht/gedacht dat ik nu ook de downforce wel mocht aanpassen. Ik vond dat vreemd; nu reed ik met een droog-weer setup in de regen rond.

Als ik kijk naar de echte parc-ferme regels, zou ik ook verwachten dat ik de auto nog mag opnieuw afstellen:
https://www.formula1.com/...ules-regs/Parc_Ferme.html

Is dit een bug of mis ik iets?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38

Oekol

waka waka hey hey

Hey allen! Ik hoor binnenkort volledig bij de familie. Heb gisteren een T300 RS stuur met F1 2017 besteld. Als cadeau alvast voor mijn tentamen als ik die haal. Mocht het niet zo zijn gaat die terug naar de winkel.. Maar het moet goed komen. Heeft iemand anders hier ook een T300 RS? Misschien is dat handig qua settings? Begreep hier in dit forum dat er nogal veel in te stellen is!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsD91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 13:53
Zijn er mensen die zin hebben in Championship mode voor de PS4? Hulpmiddelen mogen gebruikt worden, behalve stuur- en remhulp en de ideale lijn.

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:43
DerOllie schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:15:
Gister een race in Engeland gereden, de kwalificatie was droog, dus droge setup gereden, en toen verwachtte ik, omdat het (lichte) regen was in de race, ik de set-up van de auto voor de race nog wel weer mocht aanpassen.

Echter toen ik in de auto zat, en de setup opende, mocht ik alleen de voorvleugel verstellen qua auto setup, dus de parc-ferme regels gelden. Ik had verwacht/gedacht dat ik nu ook de downforce wel mocht aanpassen. Ik vond dat vreemd; nu reed ik met een droog-weer setup in de regen rond.

Als ik kijk naar de echte parc-ferme regels, zou ik ook verwachten dat ik de auto nog mag opnieuw afstellen:
https://www.formula1.com/...ules-regs/Parc_Ferme.html

Is dit een bug of mis ik iets?
Dit zijn de officiële regels dus het klopt gewoon (heb je link niet gelezen, maar ze mogen hun setup niet aanpassen na de Q behalve de voorvleugel, dus ongeacht regen of geen regen)
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste