Je rijdt in een sauber, dat klinkt wel als normaal ja. Kijk wat je itt je teammaat doet, dat is eigenlijk je enige graadmeter.Nickrsd schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:51:
Ik ben begonnen in de Sauber.. is het normaal dat ik echt helemaal achteraan rijd en niet bij kan houden in de race..?
Hier ook een keer gehad in een online race. Heb me geergerd als een malle. Begon de race op Monza. Was niks aan handje tot ik van de baan werd gebeukt. Ik moest naar de pit en daar ging het fout.jorank schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:05:
Had net dit moment in een race, zag dat er mensen gediskwalificeerd werden dus had het even opgezocht:
[video]
Lijkt wel aardig op de echte race van Baku
- Bij het inrijden van de pit raak ik net de muur waardoor ik scheef kom te staan in de pitlane. Om de een of andere reden krijg ik de auto met de controller niet of nauwelijks in zijn achteruit. En daarbij is wegrijden van een crash ook een redelijk probleem voor mij. Het lijkt wel of hij dan niet verder stuurt dan in een race zelf.
Dit eindigde dan ook in een Disqualify.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Over dat mensen sneller zijn in de race dan de kwalificatie, het spel genereert automatisch tijden in de Q. Veel mensen hebben hier ook over geklaagd dat er helemaal niks klopt van dat systeem.
Je komt over de finish en kwalificeert als 4e en je klikt het scherm verder en je bent 14e.
Je komt over de finish en kwalificeert als 4e en je klikt het scherm verder en je bent 14e.
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Iemand hier die een poging gaat wagen aan de F1 esports competitie?
Kwalificaties beginnen vandaag om 12 uur
DuidelijkRivanov schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:45:
[...]
Dat je strepen ziet op je scherm bij het verversen van het beeld.

Proberen wel, maar zal niet lukkenHoogie2004 schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:35:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik sowieso, als leaderboard fanaat moet ik hieraan meedoen.Hoogie2004 schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:35:
Verwijderd
Spanje, 2e versnellingsbak. Voor de vrije training wil ik m'n 1e versnellingsbak gebruiken, dit resulteert in een grid straf. Dit klopt toch niet??
Jawel, de versnellingsbak moet in tegenstelling tot de andere onderdelen in opeenvolgende races gebruikt worden. Die mag je niet vrij wisselen.Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 18:33:
Spanje, 2e versnellingsbak. Voor de vrije training wil ik m'n 1e versnellingsbak gebruiken, dit resulteert in een grid straf. Dit klopt toch niet??
Patch 1.6 is now live. You can find the patch notes for this one here:
· Players losing vibration / force feedback in multiplayer
· Grid penalties for changing parts now apply correctly when reforming the grid after a formation lap
· AI will no longer post single sector times as lap times at Monaco
· Stats for Public Multiplayer now work correctly (we will, however, be wiping the leaderboards in due course)
· Added Polish subtitles
· AI drivers will suffer reliability issues in Championships mode
· Various crash fixes
Verwijderd
Ok, dat wist ik niet, bedankt! Ga ik verder werken aan de betrouwbaarheid van de versnellingsbak.MikeyMan schreef op maandag 4 september 2017 @ 18:34:
[...]
Jawel, de versnellingsbak moet in tegenstelling tot de andere onderdelen in opeenvolgende races gebruikt worden. Die mag je niet vrij wisselen.
Ben benieuwd naar 1.6 op de ps4
[ Voor 96% gewijzigd door Pukiq op 04-09-2017 19:45 ]
Heeft iemand van jullie een mailtje ontvangen met daarin informatie over de esports competitie? Ik heb niets ontvangen namelijk...
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Ik heb op de ps4 een probleem met Jeff. Zodra ik de headset gebruik maakt Jeff geen geluid meer. Ik vraag bijvoorbeeld wat informatie over het weer en dan gaat al het andere geluid iets zachter maar Jeff blijft stil. Ik heb de instellingen al doorlopen maar kan niks vinden. Zodra ik de headset uitschakelen dan komt Jeff weer door m'n controller heen. Iemand een idee?
ik heb f1 2017 op de pc.. heb alle gfx settings max staan.. kwa FPS trekt hij het makkelijk..
alleen het beeld vind ik wel wazig.. en behoorlijk korrelig.. hoe kan dit? het ziet er ZEKER niet uit zoals filmpjes.. heb ik bepaalde gfx settings verkeerd staan? gebruik een i5 6600K met 970 gtx..
alles open en MAX moet toch het mooiste beeld geven?
bij mij is het behoorlijk wazig en korrelig voor mn gevoel.. motion blur staat uit..
alleen het beeld vind ik wel wazig.. en behoorlijk korrelig.. hoe kan dit? het ziet er ZEKER niet uit zoals filmpjes.. heb ik bepaalde gfx settings verkeerd staan? gebruik een i5 6600K met 970 gtx..
bij mij is het behoorlijk wazig en korrelig voor mn gevoel.. motion blur staat uit..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Andere AA setting geprobeerd?Nickrsd schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:56:
ik heb f1 2017 op de pc.. heb alle gfx settings max staan.. kwa FPS trekt hij het makkelijk..
Bij mij was het de resolutie die op 1080 i.p.v. 1440 stond, maar dat zal je wel gecheckt hebben.Nickrsd schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:56:
Pffff is dat nog steeds zo?!! Dat was voor mij 1 van de redenen waarom ik ooit afhaakte bij de CM F1 series. Soms ging ik gelijk bij de start van de kwalificatie de baan op waarbij er in mijn hotlap een auto voor mij zat, dan haalde ik deze wagen in om vervolgens meteen daarna in de stand te zien dat deze auto een snellere tijd had neergezet dan ik. Hoe dan?!?!jorank schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:07:
Over dat mensen sneller zijn in de race dan de kwalificatie, het spel genereert automatisch tijden in de Q. Veel mensen hebben hier ook over geklaagd dat er helemaal niks klopt van dat systeem.
Heb je een knopje om je chat en game sound te regelen? Waarschijnlijk staat het alleen op game.thomastvd schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:02:
Ik heb op de ps4 een probleem met Jeff. Zodra ik de headset gebruik maakt Jeff geen geluid meer. Ik vraag bijvoorbeeld wat informatie over het weer en dan gaat al het andere geluid iets zachter maar Jeff blijft stil. Ik heb de instellingen al doorlopen maar kan niks vinden. Zodra ik de headset uitschakelen dan komt Jeff weer door m'n controller heen. Iemand een idee?
Verwijderd
De regels zijn nu eenmaal anders...ravw schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:51:
[...]
dat kan wel zo zijn maar vroeger in games kon wel alles kapot en de F1 games van voor codemasters hadden allemaal dat de auto's alle onderdelen kon verliezen
YouTube: F1 Crashes 2002
YouTube: F1 Challenge 99-02 Crashes
Ik hoop dat je geen podium-verwachtingen had met de Sauber?Nickrsd schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:51:
Ik ben begonnen in de Sauber.. is het normaal dat ik echt helemaal achteraan rijd en niet bij kan houden in de race..?
Het is nu eenmaal, samen met McLaren, het langzaamste team op de grid.
Probeer de timetrial maar eens met een Sauber en een Ferrari of Red Bull; wereld van verschil en die geven ook meteen een wow-effect op je scherm; ze gaan gewoon veel sneller.
Ik ben begonnen bij McLaren (want waarom je career starten bij een topteam meteen) en rij ook achteraan. Ik moet echt fiks knokken om bijv. een P15 te pakken in de race. Tot op heden, door juiste bandenkeuze en safetycar, een enkel puntje gepakt in Oostenrijk (P10), maar verder is die auto, net als in het echt, een drama.
Wat jij zegt; ik heb echt moeite om ze bij te houden. Als een Toro Rosso na de start achter me zit, heb ik grootse moeite om ze achter me te houden met soms 'Verstappen-trucjes'
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Hoor weinig mensen meer klagen over de engine-wear. Betekent het dat deze bug al is opgelost?
PSN: xMaurice93
Mijn motor en versnellingsbak gaan in de game nog altijd langer mee dan in de echte McLaren, dus mij hoor je nietMaurice079 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:29:
Hoor weinig mensen meer klagen over de engine-wear. Betekent het dat deze bug al is opgelost?
Maar ff serieus; ja, het is wel een stuk minder geworden;
Eerste 5 races (met oude bug); versnellingsbak op 71% wear.
Na de update en 5 races zat 'ie op 51% wear.
(McLaren, PS4, 25% races)
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ok, ik had na twee races al 86% wear op mijn versnellingsbak.... En volgens het forum is de bug nog steeds niet goed gefixed dus voorlopig raak ik het spel niet meer aan.freddyathlon schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:35:
[...]
Mijn motor en versnellingsbak gaan in de game nog altijd langer mee dan in de echte McLaren, dus mij hoor je niet
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 05-09-2017 09:52 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kan natuurlijk ook komen door de McLaren, daar ontbreekt het gewoon aan brute power om misschien de onderdelen echt onder druk te zettenPhusebox schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:51:
[...]
Ok, ik had na twee races al 86% wear op mijn versnellingsbak.... En volgens het forum is de bug nog steeds niet goed gefixed dus voorlopig raak ik het spel niet meer aan.
dat was ik wel van plan, ik zou een mail krijgen, so far niks gezien.Hoogie2004 schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:35:
ik speel op 1080, hoger kan niet .. maar dan nog moet het er wel smooth kunnen zien tochBeakzz schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 01:15:
[...]
Bij mij was het de resolutie die op 1080 i.p.v. 1440 stond, maar dat zal je wel gecheckt hebben.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Heb je motion blur uitstaan? Zo niet zet deze uit.Nickrsd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:04:
[...]
ik speel op 1080, hoger kan niet .. maar dan nog moet het er wel smooth kunnen zien toch
Nee het gaat niet om hoger, maar dat je resolutie in game gelijk staat aan die in Windows en aan je monotor. Motion blur idd ook uitzetten want die is echt bagger.Nickrsd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:04:
[...]
ik speel op 1080, hoger kan niet .. maar dan nog moet het er wel smooth kunnen zien toch
Verwijderd
bij mij is het probleem nog niet opgelost, na 2 races zit mijn MGU-K alweer op 51% zonder al te veel in rich fuel mix te rijden.freddyathlon schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:35:
[...]
Mijn motor en versnellingsbak gaan in de game nog altijd langer mee dan in de echte McLaren, dus mij hoor je niet
Game starten en bij de menu optie 'Events' staat hetgarriej schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:01:
[...]
dat was ik wel van plan, ik zou een mail krijgen, so far niks gezien.
Ik was er inmiddels al achter gekomen. Maar toch bedanktHoogie2004 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 13:10:
[...]
Game starten en bij de menu optie 'Events' staat het
Wel een leuk event(ik heb hem nog niet gereden), maar ik ben blij dat het niet gewoon time trial is. Op welk niveau staat de AI 110?
Kun je instellen door de opties te openen tijdens het laden.garriej schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 13:29:
[...]
Ik was er inmiddels al achter gekomen. Maar toch bedankt![]()
Wel een leuk event(ik heb hem nog niet gereden), maar ik ben blij dat het niet gewoon time trial is. Op welk niveau staat de AI 110?
Minder assists en hogere AI = meer punten...
Totaal wordt berekend a.d.h.v. totale tijd, snelste ronde, clean laps en nog wat. Stond gisteren 54e ofzo, maar de top rijdt met AI op 110.... dan ben ik kansloos
Mijn topscore is 21k ofzo, met AI op 90
Ah oke, dus aan de hand van alles wordt een score bepaald? Grappig gedaan, ik ben benieuwd.Hoogie2004 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 13:30:
[...]
Kun je instellen door de opties te openen tijdens het laden.
Minder assists en hogere AI = meer punten...
Totaal wordt berekend a.d.h.v. totale tijd, snelste ronde, clean laps en nog wat. Stond gisteren 54e ofzo, maar de top rijdt met AI op 110.... dan ben ik kansloos
Mijn topscore is 21k ofzo, met AI op 90
[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 05-09-2017 13:32 ]
Ja, na de finish krijg je de berekening te zien.garriej schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 13:31:
[...]
Ah oke, dus aan de hand van alles wordt een score bepaald?
Gister 240000 gereden, top 20 geloof ik, van het weekend maar eens proberen top 5 te halen.
Bedankt! Ik hoor m weer luid en duidelijk.Boatje schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:49:
[...]
Heb je een knopje om je chat en game sound te regelen? Waarschijnlijk staat het alleen op game.
Zijn er mensen die telemetry gebruiken op ios? Zoja welke app gebruiken jullie?
Bug met wear is op de Xbox nog volop aanwezig. Net weer een weekend gedaan en motor weer voor ruime 50% wear in 1 weekend.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Rijd je McLaren of Red Bull? Want dat verklaart een boel...Phusebox schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 20:47:
Bug met wear is op de Xbox nog volop aanwezig. Net weer een weekend gedaan en motor weer voor ruime 50% wear in 1 weekend.
Update: ik heb bij Logitech een melding gemaakt van dit probleem. Na het opsturen van een video waarin het probleem zichtbaar is hebben ze nu aangegeven dat ik een nieuw exemplaar opgestuurd krijg. Misschien zijn er meer mensen met dit probleem. Dit kan dus via de garantie van Logitech opgelost worden.Jimmy-time1 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 22:23:
Ik heb ook een G29 en heb het probleem dat hij tijdens een snelle stuurbeweging (voornamelijk stuurcorrectie na een foutje of een snelle links/rechts combi) naar het pauze menu springt. Ik weet zeker dat ik niet per ongeluk een knop indruk want pauze menu zit onder de "option" knop op het stuur. Die druk je niet zomaar in. Ik heb het vermoeden dat het dan door de FFB komt. Hebben daar meer mensen last van?
Verwijderd
Gelukkig is Logitech zeer coulant naar hun klanten.Jimmy-time1 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:00:
[...]
Update: ik heb bij Logitech een melding gemaakt van dit probleem. Na het opsturen van een video waarin het probleem zichtbaar is hebben ze nu aangegeven dat ik een nieuw exemplaar opgestuurd krijg. Misschien zijn er meer mensen met dit probleem. Dit kan dus via de garantie van Logitech opgelost worden.
Heb F1 2017 aanschaft voor mijn Xbox en moet zeggen dat hij daar prima op draait. Echter moet ik bekennen dat mijn stuurmanskunsten nog wat aandacht nodig hebben 
Wel vond ik het verschil tussen de verschillende teams goed merkbaar tijdens de time trials. Carriere ben ik gestart met Sauber, maar je merkt een duidelijk verschil met de snellere teams. Leuk te merken
Wel vond ik het verschil tussen de verschillende teams goed merkbaar tijdens de time trials. Carriere ben ik gestart met Sauber, maar je merkt een duidelijk verschil met de snellere teams. Leuk te merken
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Gaat steeds beter de besturing met een stuurtje. Zo andere ervaring dan met controller. (heb zelfs spierpijn in mijn armen en benen ha)
Nu even wachten op de patch 1.6 op ps4 voordat ik een cariere begin. Twijfel tussen Haas en Mclaren.
Nu even wachten op de patch 1.6 op ps4 voordat ik een cariere begin. Twijfel tussen Haas en Mclaren.
ik heb hem ook maar gekocht voor de Xbox alleen reageert me stuur niet (thrustmaster TMX) weet iemand hoe dat komt? het Xbox teken reageert wel en in het menu van de Xbox zelf doet die het wel gewoon alleen ingame niet
alle stekkers er op nieuw in doen doet wonderen.
nu maar is kijken hoe goed me race skills zijn
alle stekkers er op nieuw in doen doet wonderen.
nu maar is kijken hoe goed me race skills zijn

[ Voor 20% gewijzigd door hiddit op 06-09-2017 16:57 ]
Vind de game tot nu toe erg vermakelijk! Carriere begonnen met McLaren en het is mooi om echt te knokken voor posities en de Torro Rosso's proberen achter je te houden.
In China een mooie 7e plek kunnen rijden door slim in te spelen op het weer en zo doende een 1-stopper kunnen maken terwijl alle anderen het deden met een 2/3-stopper.
Andere GP's is het 10+ positie, maar hopelijk bij een tweede / derde seizoen met McLaren naar de top.
Kun je trouwens als driver naar verloop van tijd ook overgenomen worden door een ander team, ofniet?
Enigste minpunten zijn de treintjes en de Q-tijden die gegenereerd worden maar het gehele wear + R&D systeem maakt veel goed dit jaar.
In China een mooie 7e plek kunnen rijden door slim in te spelen op het weer en zo doende een 1-stopper kunnen maken terwijl alle anderen het deden met een 2/3-stopper.
Andere GP's is het 10+ positie, maar hopelijk bij een tweede / derde seizoen met McLaren naar de top.
Kun je trouwens als driver naar verloop van tijd ook overgenomen worden door een ander team, ofniet?
Enigste minpunten zijn de treintjes en de Q-tijden die gegenereerd worden maar het gehele wear + R&D systeem maakt veel goed dit jaar.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ja zeker!GAITii schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:53:
Zit ook bij McLaren en kreeg het aanbod om bij Williams, Renault, sauber of STR te rijden.
Dit verklaart heel veel in mijn McLaren carriere...
Dat wordt opnieuw beginnen en met Torro Rosso starten.
Dat wordt opnieuw beginnen en met Torro Rosso starten.
PS4 PSN: Dazzler2120
Oeps, helaas hebben ze de bug ook aangepast dat je in 2016 ook gewoon onder een rode tijd met de VSC verder kon racen. Dus ik nadat Jeff had aangegeven dat de VSC eindigde vol op het gas, uiteraard een negatieve pace. Had ik meteen een 5 sec Stop-and-Go aan mn broek hangen
Ook ik heb het spel vanaf de release(dag ervoor om eerlijk te zijn) maar heb pas 5 races gereden in de carriere. Speel het op een ps4 pro met een playseat en T300RS
Vind het steeds achteraan starten en de extreme wear een beetje demotiverend(25%).
Rij met Toro Rosso, maar heb nog niet 1x sainz eruit kunnen rijden in een kwali.
Bijv. in spanje 18e gekwalificeerd(maar als 19e gestart zonder gritstraf..)
In de race, is mijn snelste ronde 2 hele seconden sneller dan die van sainz.
Hij had mijn AI settings overgenomen van 2016(die ik ook vanaf de release al speel), daar had ik het juist andersom. Daar was mijn racepace iets minder dan de kwali(RBR, met verstappen racen om het kampioenschap).
Nou begreep ik dat volgende week er een nieuwe 'grote' patch uit moet komen, hoop dat dat de boel al een beetje oplost.
Ik had gelukkig in de release week de filmpjes van Tiametmarduk gekeken. en daardoor dus niet gekozen voor Mclaren
Vind het steeds achteraan starten en de extreme wear een beetje demotiverend(25%).
Rij met Toro Rosso, maar heb nog niet 1x sainz eruit kunnen rijden in een kwali.
Bijv. in spanje 18e gekwalificeerd(maar als 19e gestart zonder gritstraf..)
In de race, is mijn snelste ronde 2 hele seconden sneller dan die van sainz.
Hij had mijn AI settings overgenomen van 2016(die ik ook vanaf de release al speel), daar had ik het juist andersom. Daar was mijn racepace iets minder dan de kwali(RBR, met verstappen racen om het kampioenschap).
Nou begreep ik dat volgende week er een nieuwe 'grote' patch uit moet komen, hoop dat dat de boel al een beetje oplost.
Ik had gelukkig in de release week de filmpjes van Tiametmarduk gekeken. en daardoor dus niet gekozen voor Mclaren
Is het ook mogelijk mid season om de AI instellingen aan te passen?
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
In het laadscherm kan je dit aanpassen. Zelfs tussen sessies door (iig in 2016). Ik weet dat het in 2017 sowieso tussen race weekenden kan.Hari-Bo schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:38:
Is het ook mogelijk mid season om de AI instellingen aan te passen?
Edit: Het kan zijn dat je eerst terug moet naar het hoofdmenu hiervoor.
[ Voor 10% gewijzigd door Jurgen op 08-09-2017 10:13 ]
Zodra je vanuit het hoofdmenu naar je career gaat kun je AI aanpassen.
Valt zelfs aan te passen tussen practice en kwalificatie.
Valt zelfs aan te passen tussen practice en kwalificatie.
Al iemand die zijn xbox versie wilt verkopen?
)
Edit: verkeerd gekeken, was een gevraagd advertentieAwesomo4k schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:05:
Al iemand die zijn xbox versie wilt verkopen?)
[ Voor 23% gewijzigd door Joster op 08-09-2017 13:21 ]
Ik denk ook nog die van mijJoster schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:21:
[...]
Edit: verkeerd gekeken, was een gevraagd advertentie
Zojuist de melding van PostNL gekregen dat F1 2017 voor mijn PS4 is bezorgd. Zal ik wachten met spelen tot 1.6 uit is? Of gewoon beginnen?Pukiq schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:33:
patch 1.6 voor ps4 nog steeds niet . grrrr
@Sunri5e
Je kan wel gewoon beginnen hoor. Gewoon om even te testen en er in te komen. Maar pas op met Career dat kwalificatie niet goed werkt en als je mclaren kiest de updates niet goed werken. En grafisch zien de kleding/helmen er slecht uit.
Online speel ik nooit dus ik weet niet wat daar aan de hand is.
Je kan wel gewoon beginnen hoor. Gewoon om even te testen en er in te komen. Maar pas op met Career dat kwalificatie niet goed werkt en als je mclaren kiest de updates niet goed werken. En grafisch zien de kleding/helmen er slecht uit.
ja inderdaad. Dat viel me dus ook op nadat ik het filmpje na de race bekeek. Ik zag Vettel uitstappen. Maar die helm was zoooooo slecht gemaakt dat je de sponsoren niet eens kon lezen. Toen ik dat zag dacht ik meteen terug aan een game uit het jaar 0Pukiq schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:39:
@Sunri5e
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hadden ze toen al games ja?Oxigeon schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:58:
[...]
ja inderdaad. Dat viel me dus ook op nadat ik het filmpje na de race bekeek. Ik zag Vettel uitstappen. Maar die helm was zoooooo slecht gemaakt dat je de sponsoren niet eens kon lezen. Toen ik dat zag dacht ik meteen terug aan een game uit het jaar 0
Als het regent in mei, dan is april voorbij
In het laadscherm kan ik de settings inderdaad opvragen maar alles is greyed out en kan niets wijzigen, ook niet als ik naar de volgende race ga en vanuit de motorhome. Inlezen van de settings prima, maar aanpassen niet.Jurgen schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:55:
[...]
In het laadscherm kan je dit aanpassen. Zelfs tussen sessies door (iig in 2016). Ik weet dat het in 2017 sowieso tussen race weekenden kan.
Edit: Het kan zijn dat je eerst terug moet naar het hoofdmenu hiervoor.
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
Heb je het ook geprobeerd vanuit het hoofdmenu naar career toe?Hari-Bo schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:39:
[...]
In het laadscherm kan ik de settings inderdaad opvragen maar alles is greyed out en kan niets wijzigen, ook niet als ik naar de volgende race ga en vanuit de motorhome. Inlezen van de settings prima, maar aanpassen niet.
Hi,
Patch 1.6 is now live on PC, we've added some new bits to the patch, which has been released today, which you can find below:
· McLaren's Engine Power upgrades will now have an effect on the car when bought and applied.
· Spec and Multi-Class Races with Classic cars in Grand Prix now work properly.
· The player's Team Mate at the start of a career will now always be the one they have chosen
We're aiming to have the patch head out onto consoles very soon, once I've got a definite time/date, I'll update. We've added some new fixes in to this patch, and the full notes are below:
· McLaren Engine upgrades are now correctly applied
· Blue flags at the start of some race
· Cars spawning on top of each other at the start of a race
· Simulated lap times being too fast compared to actual race times
· Grid penalties for changing parts now apply correctly when reforming the grid after a formation lap
· Improved texture quality on PS4
· Stats for Public Multiplayer now work correctly
· Added Polish subtitles
· Various crash fixes
En voor XBOX/ PS4: It'll be after the weekend, but I'll let you know when I have a date.
Jenny Codemasters Community Manager
Patch 1.6 is now live on PC, we've added some new bits to the patch, which has been released today, which you can find below:
· McLaren's Engine Power upgrades will now have an effect on the car when bought and applied.
· Spec and Multi-Class Races with Classic cars in Grand Prix now work properly.
· The player's Team Mate at the start of a career will now always be the one they have chosen
We're aiming to have the patch head out onto consoles very soon, once I've got a definite time/date, I'll update. We've added some new fixes in to this patch, and the full notes are below:
· McLaren Engine upgrades are now correctly applied
· Blue flags at the start of some race
· Cars spawning on top of each other at the start of a race
· Simulated lap times being too fast compared to actual race times
· Improved texture quality on PS4
· Stats for Public Multiplayer now work correctly
· Added Polish subtitles
· Various crash fixes
En voor XBOX/ PS4: It'll be after the weekend, but I'll let you know when I have a date.
Jenny Codemasters Community Manager
Vet detailtje, als je in de tunnel in Monaco rijd en er wordt over de radio gesproken valt het bericht half weg. Zodra je de tunnel uitkomt, komt het bericht wel weer heel over.
@Pukiq Nu kunnen we eindelijk die Honda-motor upgrades geven en hopelijk die Saubers wel voorbij ^^
@Pukiq Nu kunnen we eindelijk die Honda-motor upgrades geven en hopelijk die Saubers wel voorbij ^^
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
dat zat in 2016 ook al, en elke keer precies in de tunnels kwamen er berichtenGAITii schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 20:18:
Vet detailtje, als je in de tunnel in Monaco rijd en er wordt over de radio gesproken valt het bericht half weg. Zodra je de tunnel uitkomt, komt het bericht wel weer heel over.
Als je bezig met met carriere met mclaren. Wordt deze bug dat opgelost? Of moet je een nieuwe carriere starten?
De slijtage die er is, zal niet ongedaan gemaakt worden ofzo. Je toekomstige slijtage zou na de patch dus wel gewoon normaal moeten zijn.Stijnb_ schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:48:
Als je bezig met met carriere met mclaren. Wordt deze bug dat opgelost? Of moet je een nieuwe carriere starten?
PSN: xMaurice93
Krijg nog steeds geen blauwe vlaggen als ik op een ronde word gezet. Ook geen warnings / penalty als ik een hele bocht af snij.
PSN: Wahyu2304_
Zet corner cutting op strict.WahyuSchmidt schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 00:08:
Krijg nog steeds geen blauwe vlaggen als ik op een ronde word gezet. Ook geen warnings / penalty als ik een hele bocht af snij.
Yes ! Eindelijk.
We moesten nu elke keer bij de multiplayer alle penalty's uit zetten anders kreeg ik standaard een blue flag bij de start.
Ik heb een vraag aan de tweakers die F1 2017 op de Xbox One hebben. Zou iemand mij de eerste 10 tijden in de esports competitie (Monza event) willen PM'en? Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Mastasidaz op 09-09-2017 12:21 ]
De gesimuleerde tijden gefixed 
Ik zorgde altijd dat ik als laatste onder de vlag doorkwam, dat werkte ook, maar was een beetje klooien met de timing
Ik zorgde altijd dat ik als laatste onder de vlag doorkwam, dat werkte ook, maar was een beetje klooien met de timing
Heb ik ook staan, maar was blijkbaar alleen in Rusland. Krijg nu wel gewoon weer warning/ penalty in Spanje.
Edit: Was dus alleen in practice en qualifying. Kan gewoon weer alles doen in de race. YouTube: F1™ 2017_20170909191557
[ Voor 24% gewijzigd door WahyuSchmidt op 09-09-2017 19:24 ]
PSN: Wahyu2304_
Hoi allemaal,
Ik rij met een thrustmaster t150 stuur en in een race rij ik gewoon 5 seconden langzamer dan de nummer 1. Heb het gevoel dat ik zelf goede rondes rij maar 5 seconden verschil is wel erg veel.
Een vriend van me heeft bij mij ook rondjes gereden met stuur en daarna met de controller. Is hij ook gewoon 3 seconden sneller met de controller.
Heb ik miscchien wat settings niet goed staan. Alles staat standaard.
Graag advies.
Ik rij met een thrustmaster t150 stuur en in een race rij ik gewoon 5 seconden langzamer dan de nummer 1. Heb het gevoel dat ik zelf goede rondes rij maar 5 seconden verschil is wel erg veel.
Een vriend van me heeft bij mij ook rondjes gereden met stuur en daarna met de controller. Is hij ook gewoon 3 seconden sneller met de controller.
Graag advies.
Op welke niveau setting rij je?.
60Tortelli schreef op zondag 10 september 2017 @ 16:01:
Op welke niveau setting rij je?.
Haha daar kwam ik ook achter! Had F1 2016 niet gespeeld. Was Monaco aan het opnemen in m'n career mode voor op YouTube en inderdaad, de hele tijd radioverkeer als je net de tunnel in gaat.GAITii schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 20:18:
YouTube F1 kanaal en F1 2019 gameplay!: https://www.youtube.com/jensen89nl
Vandaag eindelijk een Playseat met Logitech G920 aangeschaft. Dit komt me bekend voor. Ben met controller sneller. Met stuur heb ik de indruk dat rempunten 25-35m eerder moeten liggen om niet (zwaar) onderstuurd de bocht in te gaan of te missen. Vertaald zich in rondetijden natuurlijk. Setting is nu 55 noodgedwongen maar met controller is meer haalbaar. Lijkt me best stug. Rondes kunnen stukken beter er is overal en nergens wel wat te halen maar het voelt niet kloppend zeg maar.triple20 schreef op zondag 10 september 2017 @ 14:13:
Hoi allemaal,
Graag advies.
/edit
Heb van 2000-2004 F1 met een Microsoft Sidewinder op pc gereden. Daarna is het er niet meer van gekomen. Maar damn wat is het makkelijker om vloeiende lijnen te rijden met een stuur. Je weet het, maar toch is het weer heel vet als je weer voor het eerst met een stuur rijdt. Makkelijker wordt het er overigens niet echt op

[ Voor 13% gewijzigd door UltraSub op 10-09-2017 23:24 ]
Alle race games die met een controller goed speelbaar zijn zijn met controller sneller als een stuurtje, van links naar rechts sturen gaat met een controller bijv al veel sneller, bij een goedkoop stuurtje en pedalen is het ook moeilijker inschatten wanneer je op je max zit bij het remmen, een controller met rumble werkt dan veel beter.UltraSub schreef op zondag 10 september 2017 @ 22:51:
[...]
Vandaag eindelijk een Playseat met Logitech G920 aangeschaft. Dit komt me bekend voor. Ben met controller sneller. Met stuur heb ik de indruk dat rempunten 25-35m eerder moeten liggen om niet (zwaar) onderstuurd de bocht in te gaan of te missen. Vertaald zich in rondetijden natuurlijk. Setting is nu 55 noodgedwongen maar met controller is meer haalbaar. Lijkt me best stug. Rondes kunnen stukken beter eris overal en nergens wel wat te halen maar het voelt niet kloppend zeg maar.
/edit
Heb van 2000-2004 F1 met een Microsoft Sidewinder op pc gereden. Daarna is het er niet meer van gekomen. Maar damn wat is het makkelijker om vloeiende lijnen te rijden met een stuur. Je weet het, maar toch is het weer heel vet als je weer voor het eerst met een stuur rijdt. Makkelijker wordt het er overigens niet echt op
Koop een t500/ts pc racer of nog beter een fanatec clubsport v2/2.5 daarmee kun je makkelijker op het limiet rijden
Not buying that as the cause. Ik hoor wat je zegt, ik ken na veel research de mogelijkheden in sim land. Maar die research haalt duidelijk boven water dat voor instap de G920 gewoon goed functioneert. En dan is 25-35m eerder remmen gewoon niet wat het zou moeten zijn, dat heeft niks met limiet inschatten/voelen te maken.schumi1986 schreef op zondag 10 september 2017 @ 23:09:
[...]
Alle race games die met een controller goed speelbaar zijn zijn met controller sneller als een stuurtje, van links naar rechts sturen gaat met een controller bijv al veel sneller, bij een goedkoop stuurtje en pedalen is het ook moeilijker inschatten wanneer je op je max zit bij het remmen, een controller met rumble werkt dan veel beter.
Koop een t500/ts pc racer of nog beter een fanatec clubsport v2/2.5 daarmee kun je makkelijker op het limiet rijden
Een 920 is niet goedkoopste wat te krijgen is. Onderin de range, ja. Maar niet zover onderin dat op gaat wat je schrijft. Er zijn veel veel slechtere (en stukken goedkopere sturen) te vinden waar best op zou kunnen gaan wat je schrijft, alhoewel ik daar met de use case die zich hier laat zien ook niet in geloof. Dit is iets anders. Veel onderstuur heeft niks te maken met de limit voelen.
Real life: ~ 100m is remmen en met de nieuwe auto's zelfs iets korter in sommige bochten (75m).
Controller: ~ 75-100m werkt zonder onderstuur.
Stuur: ~ 125m is net te doen met onderstuur.
Dat heeft niks te maken met gevoel, dat is software/settings. Be it "brake assist" met de controller die niet aan staat met stuur, be it settings/calibratie weet ik veel.
/edit
En dan zoek ik de limiet nog niet eens overigens.
Ik neem aan dat dat niet je moeilijkheidsgraad is?
60 zou dan nogal heel makkelijk moeten zijn.
Een beetje coureur zit al over de 100 en zelfs een beginner moet hoger dan 60 halen.
Mocht je iets anders bedoelen met 60 dan klopt mijn tekst hierboven uiteraard niet
Weet je zeker dat je over het maximale rembereik beschikt? Als je je rempedaal volledig intrapt blokkeren dan de remmen?UltraSub schreef op zondag 10 september 2017 @ 23:21:
[...]
Not buying that as the cause. Ik hoor wat je zegt, ik ken na veel research de mogelijkheden in sim land. Maar die research haalt duidelijk boven water dat voor instap de G920 gewoon goed functioneert. En dan is 25-35m eerder remmen gewoon niet wat het zou moeten zijn, dat heeft niks met limiet inschatten/voelen te maken.
Een 920 is niet goedkoopste wat te krijgen is. Onderin de range, ja. Maar niet zover onderin dat op gaat wat je schrijft. Er zijn veel veel slechtere (en stukken goedkopere sturen) te vinden waar best op zou kunnen gaan wat je schrijft, alhoewel ik daar met de use case die zich hier laat zien ook niet in geloof. Dit is iets anders. Veel onderstuur heeft niks te maken met de limit voelen.
Real life: ~ 100m is remmen en met de nieuwe auto's zelfs iets korter in sommige bochten (75m).
Controller: ~ 75-100m werkt zonder onderstuur.
Stuur: ~ 125m is net te doen met onderstuur.
Dat heeft niks te maken met gevoel, dat is software/settings. Be it "brake assist" met de controller die niet aan staat met stuur, be it settings/calibratie weet ik veel.
/edit
Sowieso dat de physics anders zijn voor de gamepad en stuur; online heb ik nu twee keer gehad dat ik, rijdend met een stuur, foutief ineens het rijgedrag van de gamepad kreeg. Dit is te merken omdat de stuuranimatie dan trilt en er is allround meer grip.UltraSub schreef op zondag 10 september 2017 @ 23:21:
[...]
/edit
Dit filmpje laat ook zien dat remmen inderdaad niet helemaal eerlijk is. Dit was dan wel met 2016, maar volgens mij is dit met 2017 ook zo aangezien het gebaseerd is op dezelfde physics met kleine verbeteringen.
Dit komt omdat (sim) racegame anders compleet onspeelbaar zijn met een controller, dit is al lang bekend.CaptainPanda schreef op zondag 10 september 2017 @ 23:44:
[...]
Sowieso dat de physics anders zijn voor de gamepad en stuur; online heb ik nu twee keer gehad dat ik, rijdend met een stuur, foutief ineens het rijgedrag van de gamepad kreeg. Dit is te merken omdat de stuuranimatie dan trilt en er is allround meer grip.
Dit filmpje laat ook zien dat remmen inderdaad niet helemaal eerlijk is. Dit was dan wel met 2016, maar volgens mij is dit met 2017 ook zo aangezien het gebaseerd is op dezelfde physics met kleine verbeteringen.
Goed punt. Heb vrijwel meteen abs weer aangezet. Daarna mijn brake gemapped op mijn clutch omdat het "progressieve" rem pedaal van de 920 met de rubber gewoon puin is en ik dan liever lineair heb zoals de koppeling bij deze set. Maar ik zal morgenavond abs eens uit zetten om te zien of hij überhaupt blokkeert.schumi1986 schreef op zondag 10 september 2017 @ 23:44:
[...]
Weet je zeker dat je over het maximale rembereik beschikt? Als je je rempedaal volledig intrapt blokkeren dan de remmen?
Hmm. Ook goed punt. Maar dan nog, zoveel eerder moeten remmen?CaptainPanda schreef op zondag 10 september 2017 @ 23:44:
[...]
Sowieso dat de physics anders zijn voor de gamepad en stuur; online heb ik nu twee keer gehad dat ik, rijdend met een stuur, foutief ineens het rijgedrag van de gamepad kreeg. Dit is te merken omdat de stuuranimatie dan trilt en er is allround meer grip.
Anyway, morgenavond klooien met settings dus.
[ Voor 40% gewijzigd door UltraSub op 11-09-2017 00:31 ]

heb ik ook nog nooit eerder gehad(in al die jaren f1).
[ Voor 23% gewijzigd door rejer op 11-09-2017 12:09 ]
Hallo,
Gisteren dit spel aangeschaft, maar helaas nog niet optimaal van kunnen genieten.
Ik heb een vaag Force feedback probleem.
Ergens in de eerste ronde ( bijna na 1 ronde ) valt mn force feedback volledig weg.
Ik gebruik een Logitech G27
Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Gisteren dit spel aangeschaft, maar helaas nog niet optimaal van kunnen genieten.
Ik heb een vaag Force feedback probleem.
Ergens in de eerste ronde ( bijna na 1 ronde ) valt mn force feedback volledig weg.
Ik gebruik een Logitech G27
Zijn er meer mensen met dit probleem ?
It happens:rejer schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:08:
[afbeelding]
heb ik ook nog nooit eerder gehad(in al die jaren f1).
https://www.formula1.com/.../europe/qualifying-0.html
ik heb sinds vandaag ook f1 2017 gekocht.
Als ik career opstart krijg ik weekend tyre allocation. wat vinden jullie de beste optie hierbij?
en hoe hebben jullie de motion blur staan(pc)
Als ik career opstart krijg ik weekend tyre allocation. wat vinden jullie de beste optie hierbij?
[ Voor 14% gewijzigd door sgouman op 11-09-2017 19:34 ]
Hangt ervan af wat voor soort rijder je bent. Ben je quick but careful (dus geen bandenvreter) dan ga je liever voor balanced of harder, en anders voor als je graag volgas gaat en je bandjes hard laat werken in de kwalificatie en races, of wat meer tijd nodig hebt om op snelheid te komen, dan is agressive een betere keuze om je hogere snelheid beter te benutten.sgouman schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:29:
ik heb sinds vandaag ook f1 2017 gekocht.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Ik heb hem nu op de standaard laten staan.Racing_Reporter schreef op maandag 11 september 2017 @ 20:27:
[...]
Hangt ervan af wat voor soort rijder je bent. Ben je quick but careful (dus geen bandenvreter) dan ga je liever voor balanced of harder, en anders voor als je graag volgas gaat en je bandjes hard laat werken in de kwalificatie en races, of wat meer tijd nodig hebt om op snelheid te komen, dan is agressive een betere keuze om je hogere snelheid beter te benutten.
Ik heb de ai op 40 gezet alleen het probleem is
Dat ik bij de qualifying 15e wordt.
En bij de race 4e. Dus ikw eet niet of ik hem omhoog moet zetten of niet.
Ik rijd met torro rosso
Ik heb sinds kort dit spel. En nu gebeurde het volgende tijdens een regenrace in de careermodus. De start was in de regen en na een rondje of tien kreeg ik te horen dat we wellicht van banden strategie moeten veranderen. Of wil je liever de oude strategie volgen?
Wat moet ik doen? Ik ben met zweet op het voorhoofd aan het racen!! Waar en hoe moet ik aangeven wat ik wil?
Wat moet ik doen? Ik ben met zweet op het voorhoofd aan het racen!! Waar en hoe moet ik aangeven wat ik wil?
op de PS4 moet je dan L1 drukken en dan kan je kiezen. Het is dezelfde knop als je normaal de voice commands geeftarene schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:45:
Ik heb sinds kort dit spel. En nu gebeurde het volgende tijdens een regenrace in de careermodus. De start was in de regen en na een rondje of tien kreeg ik te horen dat we wellicht van banden strategie moeten veranderen. Of wil je liever de oude strategie volgen?
Sorry. Vergeten te vermelden dat ik op de PC speel.Jurgen schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:52:
[...]
op de PS4 moet je dan L1 drukken en dan kan je kiezen. Het is dezelfde knop als je normaal de voice commands geeft