[Multi] F1 2017 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Je kunt de FFB volgens mij ook hoger dan 100 zetten. De andere opties misschien ook wel dus dat zou ik eens proberen. Het hangt ook een beetje van de auto's af want in de classic cars bv heb ik veel sterkere ffb dan in de modern

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik zie idd dat je tot 150 kan gaan.

Zou graag willen voelen dat sturen bij 300 km/uur zwaarder gaat dan bij 100 km/uur.

Er lijkt nu een soort vrije ruimte te zitten van 10 graden bij naar links of rechts sturen, maar niet tot een een beweging leidt.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Dat laatste is mogelijk je dead zone instelling, die zou je gewoon op 0 kunnen zetten :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 20:17
Mag je tijdens de SC nu ook wheelbangen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Hebben jullie misschien foto's van je stuur opstelling?
Zou graag een stuur willen die zowel op Xbox One als op de PS4 werkt, al zijn die er niet?

Alleen de ruimte he, waar ga je het monteren en hoe?
op schoot is geen optie lijkt mij.

Gaaf om alles te lezen over stuurtjes.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:15:
Hebben jullie misschien foto's van je stuur opstelling?
Zou graag een stuur willen die zowel op Xbox One als op de PS4 werkt, al zijn die er niet?

Alleen de ruimte he, waar ga je het monteren en hoe?
op schoot is geen optie lijkt mij.

Gaaf om alles te lezen over stuurtjes.
Logitech G29 + wheelstand pro welke opklapbaar is.

https://www.google.nl/sea...045#imgrc=rBGbg6aXLg--CM:

Logitech G29 voor PS4, maar deze is niet compatible met X Box One, dan moet je de G290 versie hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2017 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:29:
[...]

Logitech G29 + wheelstand pro welke opklapbaar is.

https://www.google.nl/sea...045#imgrc=rBGbg6aXLg--CM:

Logitech G29 voor PS4, maar deze is niet compatible met X Box One, dan moet je de G290 versie hebben.
Briljant zeg :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Heb vroeger ook eens zo'n wheelstand gehad en werkte erg goed. Nu zie ik verschillende versies voor verschillende sturen maar ga denk ik weer eentje bestellen voor mijn T150

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 11:24
En patch 1.05 is ook al klaar. Ze zitten gelukkig niet stil.
Hi all,

Patch 1.5 has just been released on PS4. You’ll find the notes for this patch here, in English and other supported languages. We’re aiming to have this out on PC tomorrow afternoon, with a fix for the audio stuttering, and it’s in with Microsoft for Xbox One and we're hoping to have it approved by tomorrow evening, though this will be going out with 1.4.

English

· A missing gear fault will always be fixed after swapping out a worn gearbox for a new one.

· Fixed a crash seen loading in to any Multiplayer session.

· Reduced the amount of gearbox and engine wear when playing 25% distance races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ligt het aan mij of is de feel van het stuur ook gewijzigd met 1.4? Er lijkt iets anders te voelen, maar kan er de vinger niet op leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:20:
Ligt het aan mij of is de feel van het stuur ook gewijzigd met 1.4? Er lijkt iets anders te voelen, maar kan er de vinger niet op leggen.
Ik voel dat rond het centre point van het stuur een soort van ruimte heb die ik voorheen niet had. Heb vandaag al eerder gevraagd, dit voelt erg irritant aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 16:05
Hmm. Met de 1.5 patch fixen ze dus enkel de 25%-races. Maar veel mensen (waaronder ik) hebben er toch ook echt last van bij 50% races..

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Hmm op de Xbox nog steeds 1.3 :(

Ah de Xbox versie is 1.4 en ze hopen dat ie morgenavond live staat... Hopelijk is het spel dan weer speelbaar.

[ Voor 64% gewijzigd door Phusebox op 30-08-2017 18:42 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Bereiden we ons ook alvast voor op nieuwe bugs...zodat de patch count weer één omhoog kan worden gezet en Codemasters minder support hoeft te geven na de eerste maand? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:16
Maurice079 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:33:
Hmm. Met de 1.5 patch fixen ze dus enkel de 25%-races. Maar veel mensen (waaronder ik) hebben er toch ook echt last van bij 50% races..
Tja onbegrijpelijk, ik ben dan geen game designer maar diezelfde formule die ze nu toepassen op de 25% fix werkt dan toch ook voor de 50% 8)7

Ondertussen blijf ik gewoon doorgaan mijn carrière te verkloten, race 6 nu zit al aan mijn 4de ICE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:26

Hoogie2004

Whohooooo

Ik moet nog eens kijken naar de wear van de onderdelen. Ik dacht dat mijn 1e onderdelen allemaal rond de 35/50 procent waren na 2 races.

Dan moet ik het seizoen wel kunnen halen met 4 sets... Gewoon deze motor alleen in de trainingen gebruiken, en de rest in de races :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maurice079 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:33:
Op forum van codemasters is bevestigd dat ze 50% ook hebben gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:32
Matchmaking duurt soms weer zo extreem lang bij sommige personen, god het is ook echt elk jaar hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ligt het trouwens aan mij of gaat R&D supertraag? In het echt gaat dat voor nieuwe parts toch sneller. Het kost me 3 races om 1 upgrade te ontwikkelen... En dan krijg je wel de mogelijkheid om er 2 tegelijk te doen....

Oh ja en waarom is alles vaak zo overbelicht?

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 30-08-2017 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukiq
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-08-2021
Best wel snel werk van Codemasters met de patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:00
Hoe zit het in de carrière bij jullie met de slijtage van de motor(onderdelen)? Ik ga nu beginnen aan de eerste race (Australië) en ik heb in de 3 practice die test programma's gedaan en one-shot qualifying en de slijtage is nu al 20%... Doe ik dan iets fout zoals te graag willen pushen in die test programma's, of kun je beter bepaalde test programma's in de trainingen gewoon skippen? Of bijvoorbeeld 2/4 onderdelen en 2/4 onderdelen voor de races gebruiken?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De filmpjes die Codemasters plaatst zijn volgens mij toch wel flink bewerkt. Het gras bij mij is echt goedkoopkunstgrasgroen (nu ook bij de gamma). Vind het eigenlijk behoorlijk lelijk qua kleuren en totaal niet realistisch.
AntraXxX schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:18:
Hoe zit het in de carrière bij jullie met de slijtage van de motor(onderdelen)? Ik ga nu beginnen aan de eerste race (Australië) en ik heb in de 3 practice die test programma's gedaan en one-shot qualifying en de slijtage is nu al 20%... Doe ik dan iets fout zoals te graag willen pushen in die test programma's, of kun je beter bepaalde test programma's in de trainingen gewoon skippen? Of bijvoorbeeld 2/4 onderdelen en 2/4 onderdelen voor de races gebruiken?
Lees anders even de honderd posts hierover...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
Phusebox schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:21:
Goedzo kerel. ;w

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phusebox
Het is zo'n beetje het meest besproken onderwerp de laatste dagen. Het is dus een bug die op de PS4 reeds gepatched is, XBO volgt waarschijnlijk morgen en PC geen idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:16
Had je een andere reactie verwacht? Bijna elke post in dit topic gaat over deze bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 20:33
ik heb de G29 met H-shifter en als ik met de classic cars wil rijden zoals de mp4-4, kan ik gewoon schakelen zonder gebruik te maken van mijn koppelings pedaal, beetje vreemd imo

met de modern cars geen issues want dan werkt het gewoon met manual starts, de game ziet dus wel mijn clutch assigned aan mijn pedaal.

hebben jullie dat ook? is dit een bug?

vreemde is ook in calibratie kan je alleen de stuur, gas en rem pedaal calibreren, en is er niets te vinden over het koppelings pedaal

• Riqy
Is er op de officiele forums of dergelijke een vermelding welke versie update/patch er gereleased is?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Op steam staat een release history iig..

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Thom2289 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:10:
En patch 1.05 is ook al klaar. Ze zitten gelukkig niet stil.

[...]
Ah top, dan kan ik weer verder met mijn career. Vind dat ze er goed bovenop zitten bij Codemasters! _/-\o_

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:58

swv

Riqy schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 08:08:
Is er op de officiele forums of dergelijke een vermelding welke versie update/patch er gereleased is?
Ik word op de PS4 doorverwezen naar http://f1.codemasters.com

Verwijderd

Logitech G29 op de PS4

STEERING
deadzone 1
linearity 25
saturation 50

THROTTLE
deadzone 0
linearity 0
saturation 0

BRAKE
deadzone 0
linearity 20
saturation 30

Vibration and Force Feedback Strenght 125
On Track effects 50
Rumblestripp effects 80
Off Track effects 50
Wheel weight 100
Wheel rotation 360

• Jensen89
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-09-2022
Phusebox schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:21:
De filmpjes die Codemasters plaatst zijn volgens mij toch wel flink bewerkt. Het gras bij mij is echt goedkoopkunstgrasgroen (nu ook bij de gamma). Vind het eigenlijk behoorlijk lelijk qua kleuren en totaal niet realistisch.

[...]

Ik speel op de pc, hoogste kwaliteit settings. Check mijn carrière video en oordeel zelf over het gras..

https://youtu.be/GIpNvVVVNkQ

YouTube F1 kanaal en F1 2019 gameplay!: https://www.youtube.com/jensen89nl

Verwijderd

Jensen89 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:46:
[...]

Ik speel op de pc, hoogste kwaliteit settings. Check mijn carrière video en oordeel zelf over het gras..

https://youtu.be/GIpNvVVVNkQ
Het valt mij echt op dat graphics op de PC versie veel beter zijn dat op PS4 of X Box One. Hoop echt dat dit nog wordt aangepast door codemasters want qua graphics lijkt het net alsof ik een jaren 90 game speel.

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:56

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Gister game voor het eerst gespeeld (was een dikke week weg...) en een paar rondes gedaan in timetrail. Ging best oke;
YouTube: F1 2017 game - Monza (first try)
Game draait als een zonnetje, maar heb soms wel last van kleine hickups net als in 2016. Draai gemiddeld rond de 120 fps ofzo, dat is zeker het probleem niet (1440p, alles maxxed).
(lijkt er overigens op dat er vrij veel compressie op de video zit, game oogt beter dan eerder iig).

Daarnaast opzich jammer dat ik career uit 2016 niet mee kan nemen, was nog niet zo gek ver namelijk :D .
Idee dat force feedback beter is (Logitech G920), daarnaast zijn die oude auto's wel cool!. Klinkt zoveel beter.
Ze zouden gewoon een "use v8/v10/v12 sound" optie toe moeten voegen 8).

[ Voor 23% gewijzigd door Tortelli op 31-08-2017 14:39 ]

Verwijderd

Ik heb zelf een normale PS4 maar mijn graphics zijn gewoon niet mooi.

YouTube: F1 2017 Spa Francorchamps

Wat vinden jullie van de graphics?

• AntraXxX
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:04:
Ik heb zelf een normale PS4 maar mijn graphics zijn gewoon niet mooi.

YouTube: F1 2017 Spa Francorchamps

Wat vinden jullie van de graphics?
Ook niet geweldig. In de regen ziet het er best leuk uit, maar gewoon tijdens droog weer is het niks speciaals inderdaad.

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Het F1 Esports evenement schijnt 4 september te beginnen. Zijn er meer mensen die een evenement met Sergio Perez op unavailable zien staan? Is het al begonnen?

[ Voor 5% gewijzigd door Mastasidaz op 31-08-2017 18:19 ]

• Tortelli

Tortelli

Patch 1.5 uit op de PC;
1.5 has just been released on PC! You can find all the details on the patch notes below in all supported languages. Additionally, we've fixed the audio stutter bug that you reported to us.

· A missing gear fault will always be fixed after swapping out a worn gearbox for a new one.
· Fixed a crash seen loading in to any Multiplayer session.
· Reduced the amount of gearbox and engine wear when playing 25% distance races.
· Fixed an audio stutter

[ Voor 3% gewijzigd door Tortelli op 31-08-2017 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:31
Zijn er mensen die deze game op de mac of pc spelen zonder stuur of controller? Ik heb vroeger GP1, GP2 en GP4 kappot gespeeld met a, z, <, > en spatie. Is dat nog steeds mogelijk om dan zonder hulpmiddelen 'goed' te zijn dan wel in losse races dan wel in career mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:18

MazeWing

The plot thickens...

Het zal ongetwijfeld mogelijk zijn, echter zal het plezier drastisch verlaagd worden. Ook zal er geen sprake zijn van enige precisie.

Ik zou je dan met klem aanraden ten minste een controller te kopen. Deze kun je vervolgens ook gebruiken voor een boel andere games.

De officiële Xbox One controller is zo'n beetje de standaard (in in mijn optiek de beste) keuze.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:31
MazeWing schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:16:
Het zal ongetwijfeld mogelijk zijn, echter zal het plezier drastisch verlaagd worden. Ook zal er geen sprake zijn van enige precisie.

Ik zou je dan met klem aanraden ten minste een controller te kopen. Deze kun je vervolgens ook gebruiken voor een boel andere games.

De officiële Xbox One controller is zo'n beetje de standaard (in in mijn optiek de beste) keuze.
Gezien jou footnote, speel jij het spel op je desktop of je mac? Ik heb zelf een mac en ga dan proberen mijn Nintendo Pro Controller te koppelen alvorens ik het spel aanschaf want om nu weer een aparte controller voor het spel aan te schaffen vind ik wat overdreven.

Mocht iemand hier ervaring mee hebben dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jensen89
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:13:
[...]

Het valt mij echt op dat graphics op de PC versie veel beter zijn dat op PS4 of X Box One. Hoop echt dat dit nog wordt aangepast door codemasters want qua graphics lijkt het net alsof ik een jaren 90 game speel.
Klopt, vind het verschil ook te groot. Heb ook een PS4 maar toch maar voor de PC gehaald want ik had al het vermoeden dat het er op PC veel beter uit zou zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Dagg schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:30:
[...]

Gezien jou footnote, speel jij het spel op je desktop of je mac? Ik heb zelf een mac en ga dan proberen mijn Nintendo Pro Controller te koppelen alvorens ik het spel aanschaf want om nu weer een aparte controller voor het spel aan te schaffen vind ik wat overdreven.

Mocht iemand hier ervaring mee hebben dan hoor ik dat graag.
Ik speel op pc. De PlayStation 4 controller werkt out of the box op de Mac.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Gisteren 1e career race gedaan (100%) bij Force India. AI op 85 en alle assist uit (met controller). Zonder traction controle rijden is veel makkelijker lijkt het of ligt het aan mij?

Werd alleen op een ronde gezet door Bottas en Vettel maar kreeg geen blauwe vlag/lampen of een melding in beeld.

[ Voor 16% gewijzigd door WahyuSchmidt op 01-09-2017 11:43 ]

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin40
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:21
WahyuSchmidt schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:16:
Gisteren 1e career race gedaan (100%) bij Force India. AI op 85 en alle assist uit (met controller). Zonder traction controle rijden is veel makkelijker lijkt het of ligt het aan mij?

Werd alleen op een ronde gezet door Bottas en Vettel maar kreeg geen blauwe vlag/lampen of een melding in beeld.
Same here nu ook meteen zonder tc begonnen en rijd voor mijn gevoel ook makkelijker dan met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensen89
WahyuSchmidt schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:16:

Misschien ook maar eens proberen dan. Ik heb TC op medium staan. AI trouwens ook op 85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Is er bij Codemasters al iets bekend over die kwalificatie "bug"?

Ik had het gevoel dat ik het gister ook had: Ik was als een van de weinigen nog op het circuit, stond 16e voordat ik mijn rondje ging doen, verbeterde mijn eigen tijd met 1,2 seconde. Kwam over de streep toen de vlag al uithing en was vervolgens 20e in de kwalificatie...

Voor mijn gevoel klopt dat gewoon niet...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Riqy schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:31:
Is er bij Codemasters al iets bekend over die kwalificatie "bug"?

Ik had het gevoel dat ik het gister ook had: Ik was als een van de weinigen nog op het circuit, stond 16e voordat ik mijn rondje ging doen, verbeterde mijn eigen tijd met 1,2 seconde. Kwam over de streep toen de vlag al uithing en was vervolgens 20e in de kwalificatie...

Voor mijn gevoel klopt dat gewoon niet...
Er is iig wel een bug dat bij de AI sommige sectoren niet worden meegeteld. Massa had bij mij een keer pole position met 20 sec ongeveer 8)7

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:33:
[...]

Er is iig wel een bug dat bij de AI sommige sectoren niet worden meegeteld. Massa had bij mij een keer pole position met 20 sec ongeveer 8)7
Codemasters brengt volgende week update 1.06 uit die deze bugs moet verhelpen. Eveneens aanpassingen van AI rondetijden in vrije training versus kwalificatie en race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ben erg benieuwd, dit verpest het voor mij namelijk wel een beetje :+

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
Wordt de tearing daarmee ook opgelost? ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:18:
Dat is altijd afwachten met codemasters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Laatst online: 01-07 08:48
Rivanov schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:18:
Wat wordt er bedoeld met tearing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Laatst online: 01-07 08:48
Ik ga voorlopig deze game ff aan de kant leggen. Wacht wel tot alle updates er zijn.

Mijn 1ste seizoen is al half naar de ruk omdat ik bijna geen parts meer heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:16
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:44:
Ik ga voorlopig deze game ff aan de kant leggen. Wacht wel tot alle updates er zijn.

Je kunt ook opnieuw beginnen want die bug is al opgelost aan het begin van deze week ;)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:44:

Dit is nu toch opgelost in patch 1.05? Tenminste voor de 25% races. Wilde namelijk nu eindelijk beginnen aan de careermode, maar volgens jou zijn er nog steeds problemen?

Zelf heb ik online nog steeds standaard een blauwe vlag tot de DRS gebruikt mag worden. Als ik met 4 vrienden rij dan heb ik het altijd en 1 van hun afwisselend. Echt kansloos, want als je niet weg kan rijden volgen de penalty's al snel.

De bugs waar spellen tegenwoordig mee uitkomen ... Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 06:47
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:42:
[...]

Wat wordt er bedoeld met tearing?
Dat je strepen ziet op je scherm bij het verversen van het beeld.

Afbeeldingslocatie: http://media.gamersnexus.net/images/media/2015/gpu/screen-tearing-blacklist.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03
aDutchCow schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:16:
[...]

Je kunt ook opnieuw beginnen want die bug is al opgelost aan het begin van deze week ;)
Is dit ook opgelost in een lopende carrière na installeren van de update? Of werkt de bug dan nog door en moet je echt opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
PrinsPils schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:50:
[...]

Is dit ook opgelost in een lopende carrière na installeren van de update? Of werkt de bug dan nog door en moet je echt opnieuw beginnen?
En geld dit ook voor de 50% career, aangezien die volgens mij ook veel te snel gaat (met Toro Rosso al 1 motor op 86% na 2 races...)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riqy schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:54:
[...]

En geld dit ook voor de 50% career, aangezien die volgens mij ook veel te snel gaat (met Toro Rosso al 1 motor op 86% na 2 races...)
Ik zit met Toro Rosso na 2 races op 51% ondanks weinig rich fuel mix te gebruiken, upshiften. Doe nu echt alleen de practice programma's en verder niets, geen extra rondjes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik heb gister met de 2e race in de regen gereden (practice, quali en race), daar vooral op lean gereden en niet zo gek veel gas gegeven...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riqy schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:05:
Ik heb gister met de 2e race in de regen gereden (practice, quali en race), daar vooral op lean gereden en niet zo gek veel gas gegeven...
Echt waardeloos deze bug. Dacht dat codemasters dit had verholpen maar blijkbaar dus weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Heb alleen geen idee of je daarvoor een nieuwe career moet starten? Ik ben nog in bestaande bezig...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoge slijtage die je nu hebt wordt niet opgelost, maar toekomstige componenten moeten langzamer gaan slijten volgens codemasters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 20:13
Hallo F1 Fans,

Ik heb een trustmaster t150 met pedalen.Moet ik deze nog verder instellen op de ps4?

Als een vriend van me met de controller rijdt, is hij bijna 3 seconden sneller als dat hij met de T150 rijdt.

Weten jullie misschien waardoor dit komt.

Met een stuurtje zou het toch makkelijker en dus sneller moeten?

Alvast bedankt voor de hulp.

groet
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
triple20 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:24:
Hallo F1 Fans,

Ik heb een trustmaster t150 met pedalen.Moet ik deze nog verder instellen op de ps4?

Als een vriend van me met de controller rijdt, is hij bijna 3 seconden sneller als dat hij met de T150 rijdt.

groet
Peter
Ik heb ook een paar keer bij een vriend met een stuur gespeeld, maar ben nog steeds sneller met controller. Denk dat je gewoon veel moet oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
triple20 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:24:
Hallo F1 Fans,

groet
Peter
Het is inderdaad gewenning, maar genoeg simrace games waar gasten met een controller hoog op de leaderboards mee doen. Het is maar net hoe fijn jij de thumstick kan bewegen. De beleving met een stuur is wat het voor mij maakt. Al zou ik sneller zijn met een controller dan nog rij ik met een stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Inmiddels met m'n 3e race (Bahrein) bezig (moeten saven op 11 ronden) en merk dat ik de difficulty toch omhoog moet gaan schroeven. In China begon ik vanaf P6 en ben uiteindelijk eerste geworden. Dit met een inferieure McLaren...

Wel jammer dat het spel er verder niet op ingaat buiten de race om. Het werd niet eens genoemd en mijn projections voor de volgende race waren gewoon weer onderaan de middenmoot. Ook in Bahrein lig ik 5e na een P7 start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:03:
[...]
Het is maar net hoe fijn jij de thumstick kan bewegen.
Nou, in dit spel is dit totaal niet nodig, want het spel stuurt vanzelf bij (vanaf de entry helemaal tot de exit van een bocht) en de speler hoeft de stick slechts volledig één kant op te houden. Ik vind dat het door de ingebouwde stuurhulp heel makkelijk is om met de controller snel te rijden, terwijl het een stuk meer precisie vereist met het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
CaptainPanda schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:21:
[...]

Nou, in dit spel is dit totaal niet nodig, want het spel stuurt vanzelf bij (vanaf de entry helemaal tot de exit van een bocht) en de speler hoeft de stick slechts volledig één kant op te houden. Ik vind dat het door de ingebouwde stuurhulp heel makkelijk is om met de controller snel te rijden, terwijl het een stuk meer precisie vereist met het stuur.
Ik heb ook het idee dat als ik een scherpe bocht door moet het stuur bijna 180 graden moet draaien. Is dit nog in te stellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
triple20 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:34:
[...]

Ik heb ook het idee dat als ik een scherpe bocht door moet het stuur bijna 180 graden moet draaien. Is dit nog in te stellen ?
Als het goed is, hoort het stuur op 360 graden te staan (dus 180 graden naar links en 180 naar rechts). Ik heb het echter ingesteld buiten het spel om in de software van Logitech.

In het spel is er een slider genaamd 'steering saturation', maar ik snap niet hoe deze werkt. Zelf staat deze dus op 0 bij mij en dat is de standaard setting, maar een hogere waarde betekent dat er minder gestuurd moet worden.

In de DiRT-spellen van Codemasters werkte het gek genoeg anders, waarbij een saturation van 100 betekent dat er 100% wordt gebruikt van de stuuruitslag. Als het stuur dan op 900 graden was ingesteld, was het mogelijk door deze saturation op 40% in te stellen voor een perfecte 360 graden (want 40% van 900 is 360), maar dat is nu dus anders. Ik kan me voorstellen dat het nu misschien de reciproke is, dus wellicht dat je hetzelfde kan bereiken door deze op 60 (= 100-40) te zetten? Of als je stuur normaal gesproken 1080 graden kan draaien, zou je denk ik dus een saturation van 70 nodig hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door CaptainPanda op 01-09-2017 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin40
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:21
Net iets belachelijks in Rusland. Lag met de Force India op p3 op het moment dat er een auto achter mij uitvalt en er een SC op de baan komt. Ik moet me aan de delta houden met een gigantisch gat voor me. Als de delta weg is en ik de SC moet bijhalen gaat de tijd lopen maar zit ik er zo ver vandaan dat ik niet binnen 24 sec terug ben en dus een drive true krijg. ;w p3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

triple20 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:34:
[...]

Een hogere saturation zorgt ervoor dat je het stuur minder ver moet draaien om een bocht te nemen. Dus ik zou de saturation op 50 zetten. Vervolgens steeds iets aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:48:
[...]

Een hogere saturation zorgt ervoor dat je het stuur minder ver moet draaien om een bocht te nemen. Dus ik zou de saturation op 50 zetten. Vervolgens steeds iets aanpassen.
OK bedankt voor de reacties, ik ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik rijdt met een Fanatec stuur, deze heb ik in het stuur zelf op 360 graden staan

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
Je kan zeker niet de kleur aanpassen van de fuel mix (groen). Kan het namelijk niet echt super goed zien vanuit cockpit view met de zon erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:55
Heb nu 4 races gedaan in totaal op 25% race length.
2 voor de patch dat de wear bug er nog in zat en 2 erna.
Resultaat:
Gearbox van race 1 en 2: 61% wear
Gearbox van race 3 en 4: 38% wear

Nu zijn de circuits niet gelijk dus er zal sowieso verschil in de toename van de slijtage zitten maar dit maakt het spel een stuk beter :)

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Wie gebruikt er een G29 stuur i.c.m de logitech H-shifter ?
ik heb dus de complete Logitech G29 setup

Als je met de klassieke F1 auto's rijd die een hand geschakelde versnellingsbak hebben zoals de Mp4-4 dan kan ik schakelen met de H-shifter zonder gebruik te maken van het koppelings pedaal. dit hoort niet in mijn beleving. je hoort pas te kunnen schakelen als je de koppeling intrapt

ik heb van alles geprobeerd in de control settings maar ik krijg dat niet voor elkaar

iemand de zelfde ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
murky123 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:29:

Als je met de klassieke F1 auto's rijd die een hand geschakelde versnellingsbak hebben zoals de Mp4-4 dan kan ik schakelen met de H-shifter zonder gebruik te maken van het koppelings pedaal. dit hoort niet in mijn beleving. je hoort pas te kunnen schakelen als je de koppeling intrapt

ik heb van alles geprobeerd in de control settings maar ik krijg dat niet voor elkaar

Volgens mij is de koppeling alleen nodig van 0 naar 1 de rest is zonder koppeling ... dus semi automaat

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
beetje jammer dan. zo hoort het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Net een heerlijke regen race gehad in canada. Moest achteraan starten door een nieuwe motor en versnellingsbak in mijn torro rosso. Ben 3 ronden eerder dan de rest naar binnen gegaan voor Ultra Softs en ben op 83 dificulty naar de eerste plek gereden.

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

kan je een race ook tussentijds "saven" als je hem niet kan afmaken.. en dan later verder gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 08:08

Pierre

Van nature lui!

Zit niet achter mijn pc maar dat kan gewoon

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
murky123 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:29:

In het menu waarin je 'assists' instelt, moet je specifiek kiezen voor 'manual with clutch' in plaats van 'manual'. Daarnaast moet je in het menu waarin je knoppen kan instellen specifiek zoeken naar 'manual clutch' en daar dus het pedaal aan toekennen. Dit laatste is niet de optie die 'clutch' wordt genoemd, want dat is dus de rechterflipper die ook voor het opschakelen wordt gebruikt in de nieuwe auto's.

Mijn pedaal werd overigens niet als pedaal herkend...dus ik heb in de Logitech Profiler ingesteld dat het indrukken van het pedaal gelijk staat als het indrukken van een of andere letter op het toetsenbord. De koppeling werkt nu als een digitale knop (slechts aan of uit, niks ertussenin), maar nu geeft de game wel netjes 'N' aan als ik schakel zonder de koppeling te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ik lees net op het CM forum dat de patch het probleem niet oplost met de wear. Ja het is iets beter maar nog steeds niet speelbaar. Jammer dat het weer zo'n Codemasters fiasco is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
Nickrsd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:39:
kan je een race ook tussentijds "saven" als je hem niet kan afmaken.. en dan later verder gaan..
Ja, dat doe ik ook met de 100% races die ik rij. Pauze -> Manage session -> Mid session save.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:21:
Ik lees net op het CM forum dat de patch het probleem niet oplost met de wear. Ja het is iets beter maar nog steeds niet speelbaar. Jammer dat het weer zo'n Codemasters fiasco is.
Ik zit zelf qua werk in statistiek en programmeren. Lijkt mij toch echt kwestie van fine tunen van de code die wear aan motor en versnellingsbak veroorzaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
Had net dit moment in een race, zag dat er mensen gediskwalificeerd werden dus had het even opgezocht:

Lijkt wel aardig op de echte race van Baku :P

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 22:37:
[...]

Ik zit zelf qua werk in statistiek en programmeren. Lijkt mij toch echt kwestie van fine tunen van de code die wear aan motor en versnellingsbak veroorzaakt....
Ja lijkt mij ook niet zo moeilijk. Er moet wel een random factor inzitten die een beetje de echte verhoudingen qua betrouwbaarheid weerspiegelt maar niet zo als nu daar ik 5 extra versnellingsbakken nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensen89
jorank schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:27:
Heb nu 4 races gedaan in totaal op 25% race length.
2 voor de patch dat de wear bug er nog in zat en 2 erna.
Resultaat:
Gearbox van race 1 en 2: 61% wear
Gearbox van race 3 en 4: 38% wear

Nu zijn de circuits niet gelijk dus er zal sowieso verschil in de toename van de slijtage zitten maar dit maakt het spel een stuk beter :)
Ik ga het ook in de gaten houden. Mijn ICE was in Bahrein al op 80 procent in de trainingen..

Hoor trouwens ook van mensen dat ze de AI niet aggresief genoeg vinden. Dat was in deze race bij mij wel even anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

jorank schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:05:
Had net dit moment in een race, zag dat er mensen gediskwalificeerd werden dus had het even opgezocht:

[video]

Lijkt wel aardig op de echte race van Baku :P
Wat is het toch jammer dat het schademodel zo slecht is. Hoe vet zou het zijn als de auto's zoals bijvoorbeeld een Burnout volledig in elkaar kreuken, afbreken en om objecten heen vouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
MazeWing schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:39:
[...]

Wat is het toch jammer dat het schademodel zo slecht is. Hoe vet zou het zijn als de auto's zoals bijvoorbeeld een Burnout volledig in elkaar kreuken, afbreken en om objecten heen vouwen...
Ja precies, meeste auto's rijden hier alleen weg met een afgebroken front wing terwijl ze niet meer horen te rijden. Blijft jammer.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeWing schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:39:
[...]

Dat mag niet vanwege de licentie doe FOM heeft gegeven. Ze willen dat sponsoren zichtbaar blijven, daarom gaat de achtervleugel ook nooit kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:27:
[...]

Dat mag niet vanwege de licentie doe FOM heeft gegeven. Ze willen dat sponsoren zichtbaar blijven, daarom gaat de achtervleugel ook nooit kapot.
dat kan wel zo zijn maar vroeger in games kon wel alles kapot en de F1 games van voor codemasters hadden allemaal dat de auto's alle onderdelen kon verliezen

YouTube: F1 Crashes 2002

YouTube: F1 Challenge 99-02 Crashes

[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 03-09-2017 20:52 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Welke stuur rotation rijden jullie mee?. Even aan het spelen geweest maar blijf toch op mijn normale 420 graden (gebruik ik normaal met Dirt Rally ook). Rij overigens met een G920 @ PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Tortelli schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:08:
Welke stuur rotation rijden jullie mee?. Even aan het spelen geweest maar blijf toch op mijn normale 420 graden (gebruik ik normaal met Dirt Rally ook). Rij overigens met een G920 @ PC.
360 is zoals het bedoeld is door Codemasters, op de console wordt dit namelijk op deze instelling gezet. 420 is wel hoog vind ik, da's teveel om bijvoorbeeld in Monaco echt goed te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Tortelli schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:08:
Als ik mijn G25 op 360 graden zet dan komen mijn stuurbewegingen 1:1 over met het stuur in het spel. Nog steeds is die bocht in Monaco erg krap :P

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
invincible30 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:23:

Valt me wel op dat de a.i in de vrije trainingen en kwalificatie harder lijken te rijden dan tijdens de race.
Heb ik ook. Ik ben de career begonnen bij McLaren en heb Alonso als teamgenoot. AI op 88% staan. Tijdens de kwali met name kom ik meestal niet onder de tijd van Alonso. Scheelt vaak 0.5 seconde of iets meer. Tijdens de race is het anderom...

Bug ook, of zijn wij dan gewoon degenen met een betere race-pace en zijn we over 1 ultrasnel rondje gewoon iets minder goed? ;)

Wat mij ook opvalt; als het enorm plenst, kun je veel langer op inters blijven rijden. Ook als de baan nog redelijk nat is, kun je makkelijk op slicks rijden. (Dit was in 2016 heel anders)

[ Voor 13% gewijzigd door freddyathlon op 04-09-2017 09:53 ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
freddyathlon schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:51:
[...]

Heb ik ook. Ik ben de career begonnen bij McLaren en heb Alonso als teamgenoot. AI op 88% staan. Tijdens de kwali met name kom ik meestal niet onder de tijd van Alonso. Scheelt vaak 0.5 seconde of iets meer. Tijdens de race is het anderom...

Bug ook, of zijn wij dan gewoon degenen met een betere race-pace en zijn we over 1 ultrasnel rondje gewoon iets minder goed? ;)

Wat mij ook opvalt; als het enorm plenst, kun je veel langer op inters blijven rijden. Ook als de baan nog redelijk nat is, kun je makkelijk op slicks rijden. (Dit was in 2016 heel anders)
Ik heb in mijn Renault het zelfde.
Ik kom in de Q nooit boven Hulkenberg uit.
In de race rij ik meestal net 1 of 2 plekken voor Hulkenberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009

Nickrsd

Ik ben begonnen in de Sauber.. is het normaal dat ik echt helemaal achteraan rijd en niet bij kan houden in de race..?

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste