Gisteravond toch de beta kunnen downloaden, ik vind het aimen down sights op de een of andere manier niet lekker werken, beetje irritant om lekker te richten (nog) maar had al gelezen dat dat voor meerdere een 'probleem' is waar aan gewerkt wordt door de devs maar weet het niet zeker.
Dat gezegd hebbende, wat een vette game verder, dit is idd andere koek dan een CoD of een battlefield, er zit veel meer spanning in vooral omdat je binnen no time op je rug ligt wachten op een medic of respawn.
Ik had nog weinig idee hoe het precies werkte allemaal en gaf dit ook aan in de squad Chat, kreeg gelijk te horen dat dat 'no problem' was en maar wat achter mijn squad aangegaan.
Ik vind de graphics echt mooi realistisch, had echt het gevoel in een bos rond te lopen op een grote map, het geluid is ook heerlijk moet ik zeggen, op een gegeven moment dook er een tank op en lag verstopt in het gras, de spanning toen hij op een haartje langs me heen reed heb ik nog niet eerder gehad in een shooter.
Jammer dat niet iedereen even duidelijk te verstaan is maar misschien moet ik daarvoor ff in de chat instellingen zijn.
Ook jammer dat er op een gegeven moment een racist in het squad kwam die van allerlei onzin begon te blèren maar zoiets doe je toch weinig aan denk ik.
De game is behoorlijk 'overwhelming' in het begin dat wel maar dat zal wel wennen naar verloop van tijd.
Kreeg op een gegeven moment een vijand in het vizier niet zo heel ver van mij vandaan maar wist niet zeker of ik hem nou geraakt had of niet, hoor ik ineens iets verderop die vijand heel zachtjes jammeren, dat voelt toch wel ff anders dan gelijk zien of je een kill hebt zoals in bijv een CoD of BF.
Weet nog niet of ik de game gelijk ga kopen op release (death stranding DC) komt eerst maar ga de beta zeker nog ff verder spelen, maar als deze game goed aanslaat gaat ie er hier wel komen denk ik.