Haha succes! Van iemand die net de eerste leercurve achter zich heeft gelaten wat tips. Ook voor alle andere nieuwe spelers:
- Ga naar een server, join een squad en roep meteen iets al is het maar "hoi" . Dit spel kan van super frustrerend naar ultieme immersie gaan door simpelweg communicatie
- zodra je een squad hebt gevonden waarvan op zijn minst de squadlead praat vraag dan aam hem wat het idee is. Zijn jullie een aanvallende squad, verdedigend, support ? En vraag welke rol hij wil dat je gaat spelen. Natuurlijk mag je zelf kiezen maar wie weet mist hij nog een support of anti tank of heeft hij een engineer nodig.
- Je wint dit spel niet door spelers doden net zogoed als dat je niet verliest door veel dood te gaan ( en trust me, je gaat vaak dood). Je wint door de spawnpunten van de tegenstander op te sporen, vernietigen. Gebied veilig te stellen, je eigen spawnpunten creëren en verdedigen en dan due sector te veroveren.
- En je verliest.. soms heel heel heeel snel als je niet genoeg spawnpunten hebt om op terug te vallen.
- Dus 20 keer richting hetzelfde huis rennen om daar de vijand dood te schieten tot je zelf dood gaat heeft geen zin zolang je het achterliggende spawnpunt van de vijand niet weg haalt.
- Ga er ALTIJD vanuit dat iemand jou kan zien op elk moment. Dus gebruik de HELE TIJD het terrein om je bewegingen te maskeren. En leer het verschil tussen cover en concealment. Kijk naar hoe meer ervaren spelers bewegen op de map en doe ze na.
Buiten de standaardtips als "dit is geen bf of cod en 1 schot is dodelijk en begin als rifleman blabla." Daar had ik niet veel aan.
PS: ik vraag me trouwens af hoe dat nu op ps5 gaat. Ik hoop van harte dat er wat ervaren HLL pc spelers ook even daarop gaan want als er 0 ervaring en enkel nieuwelingen gaan spelen dan wordt het echt een shit show. Op pc zit al jaren ervaring en een heel groot deel van de potentie van dit spel zit hem in de userbase.
[
Voor 7% gewijzigd door
Skybullet op 28-08-2021 14:02
]