Gisteravond een fantastische pot gespeeld. Ik kwam in een map een oude OG HLL bekende tegen die een jaar geleden vooral veel ARC Raiders ging spelen. Hij zat in z'n eentje in een tank en ik joinde zijn squad. Het was echt als vanouds. Communicatie top en vooral het in een tank rijden en schieten was fantastisch.
We hebben de pot echt om weten te draaien. Van de positie waarin ze ons laatste punt al meer dan 50% hadden gecapped, tot wij uiteindelijk 3 van de 5 punten zwaar bevochten wisten te veroveren. De pot duurde de volle 90 minuten

. Uiteindelijk 57 kills, 5 tanks, 2 light vehicles, 1 garrison en talloze op's vernietigd. Mooiste was nog wel de actie die ik maakte nadat m'n maat was gekilled omdat hij uitstapte vanwege een satchel. Ik stapte uit, werd beschoten, draai me om en maak een headshot met m'n pistool. Daarna een headshot op een helicopterpiloot (was net geland), headshot op iemand in een wachttoren en een gewone kill gemaakt met het pistool om vervolgens met de binnenstromende infanterie het punt te cappen.
Hou van dit soort chaos.
If it aint fixed, it's broken.