[Multi] Hell Let Loose

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-09 18:02
Mick3112 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 00:41:
[...]

Vandaag Direct X 12 geforceerd en een of ander command dat hij alle cores van de CPU gebruikt.
Verder wat settings omlaag gegooid. Draait nu goed speelbaar.

Het is wel moeilijk zeg. De lijn tussen plezier hebben en frustratie is wel erg dun. ;)
Ja, het is wat overweldigend in het begin. Maar dat neemt af met de tijd.

De frustratie echter niet altijd. Ik sluit trouwens wel eens chrome af als ik altijd mis en soms lijkt het erop als ik daarna meer raak. Kan puur bijgeloof zijn maar boeiend. Nu is het wel weer leuk dat verliezen in HLL en frustratie niet automatisch aan elkaar gerelateerd zijn. Ook in een verloren potje kan ik nog steeds lol hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 17:55
Hll is net als post scriptum (tegenwoordig squad 44) een type game waar in je meer moet denken als of je maar 1 life hebt ipv oneindig veel spawns.

Vaak voelt het aan als of spawnen en dan snel naar de cap voor aanval of verdediging nodig is. Dit is vaak maar max 5 keer in 90 min.

Meestal is sneaky, communicerend en rond kijkend veel effectiever. Effectiever in leven blijven, en dus effectiever in vechten.

Als je niet sterft kun je nog wat terug doen. Soort van als je de bal niet hebt kun je ook niet scoren idee.

Ik kruip soms 5 min naar een locatie toe want dit was sneller dan 5 keer proberen te rennen en dan te sterven en met beetje pech steeds verder op te moeten spawnen.

De game voor mij is 80% van de tijd er gebeurd van alles maar niet waar ik ben en dan 20% is actie.

Die 20% actie kan vervelens zijn, want eeuwig spawnen, of echt verslavend zijn want je bent opeens rambo en doet echt schade.

Sinds ik beiden games zo zie, heb ik veel meer plezier. Ik neem de tijd voor iets, ik observeer meer en weet dat elk moment er actie kan zijn om elke hoek.

Ook kun je met beetje geluk in je eentje een aanval of verdediging positief of negatief beinvloeden.

[ Voor 26% gewijzigd door sikkwittet op 14-07-2024 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 13:44
sikkwittet schreef op zondag 14 juli 2024 @ 13:19:
Meestal is sneaky, communicerend en rond kijkend veel effectiever. Effectiever in leven blijven, en dus effectiever in vechten.

[...]

Sinds ik beiden games zo zie, heb ik veel meer plezier. Ik neem de tijd voor iets, ik observeer meer en weet dat elk moment er actie kan zijn om elke hoek.
Dit is sinds een tijd ook meer mijn aanpak en maakt het inderdaad een stuk leuker! Helemaal als je in een squad zit die ook zo handelt.
Soms heb ik last van mijn korte geduld. Dan ga ik dood, spawn, ren terug, dood, spawn, ren terug, etc. En dan gaat echt alle plezier er uit. Rustiger aan doen is dan echt de fix.

Gisteren heel veel lol gehad en voor het eerst als recon sniper gespeeld. M'n team maat scouten, ik knallen. Maar wat is dat lastig zeg met een sniper rifle! Wel heel spannend, onopgemerkt ver achter de vijandelijke linie. Stilletjes op zoek naar garries en OPs. Ik denk wel dat ik de vijand erg boos heb gemaakt toen ik de artillery vond en daar zo'n 10 minuten lang iedereen omgelegd heb die daar spawnde >:) (ik weet het, is niet netjes, maar voor 1 keertje :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:36

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

pimskie schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:27:
[...]

Dit is sinds een tijd ook meer mijn aanpak en maakt het inderdaad een stuk leuker! Helemaal als je in een squad zit die ook zo handelt.
Soms heb ik last van mijn korte geduld. Dan ga ik dood, spawn, ren terug, dood, spawn, ren terug, etc. En dan gaat echt alle plezier er uit. Rustiger aan doen is dan echt de fix.

Gisteren heel veel lol gehad en voor het eerst als recon sniper gespeeld. M'n team maat scouten, ik knallen. Maar wat is dat lastig zeg met een sniper rifle! Wel heel spannend, onopgemerkt ver achter de vijandelijke linie. Stilletjes op zoek naar garries en OPs. Ik denk wel dat ik de vijand erg boos heb gemaakt toen ik de artillery vond en daar zo'n 10 minuten lang iedereen omgelegd heb die daar spawnde >:) (ik weet het, is niet netjes, maar voor 1 keertje :D )
Nadeel (voor de sniper) is dat ook de 'gewone' mensen met een Kar98 of een andere bolt-action niet perse slecht kunnen schieten. Ik heb een 34" ultrawide en die druk ik gewoon tegen mijn snufferd als ik HLL speel... instant optische zoom :P. Anders zie ik echt niet welke pixel er van links naar rechts beweegt ergens achterin het veld. En zo raak ik wel meer, ook zonder scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 13:44
HTT-Thalan schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:35:
[...]

Nadeel (voor de sniper) is dat ook de 'gewone' mensen met een Kar98 of een andere bolt-action niet perse slecht kunnen schieten. Ik heb een 34" ultrawide en die druk ik gewoon tegen mijn snufferd als ik HLL speel... instant optische zoom :P. Anders zie ik echt niet welke pixel er van links naar rechts beweegt ergens achterin het veld. En zo raak ik wel meer, ook zonder scope.
Ja het fysiek inzoomen doe ik ook :D Maar ik heb het gevoel dat je met een sniper best ver voor de player moet schieten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:36

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

pimskie schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:37:
[...]

Ja het fysiek inzoomen doe ik ook :D Maar ik heb het gevoel dat je met een sniper best ver voor de player moet schieten
Ik weet niet waar je precies op doelt, maar je hebt bij lange schotafstanden 3 variabelen die je in het echt ook hebt. Windage (heen en weer aanpassen voor eventuele winddeflectie), zero'ing (dat kun je volgens mij niet met de meeste gewone wapens in HLL) waarbij je dus rekening houd met de 'val' van een kogel over een afstand en het 'leiden' van je doelwit, wanneer deze in beweging is en je dus inderdaad moet gaan schieten in het verwachte pad van je doelwit.

Ik geloof dat winddeflectie geen factor is in HLL en bij het afwezig zijn van een optie om je scope op afstand aan te passen zul je erboven moeten mikken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 12:24
Gisteren is update 15.2 voor Hell Let Loose verschenen. Deze is vooral voor spelers op de consoles interessant want zij hebben vanaf nu ook een server browser. Eerste reacties over die toevoeging zijn erg positief. Voor meer informatie zie: https://www.reddit.com/r/...og_live_on_all_platforms/

• G-series22
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 08-09 16:04
Stef.NL schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:31:
Gisteren is update 15.2 voor Hell Let Loose verschenen. Deze is vooral voor spelers op de consoles interessant want zij hebben vanaf nu ook een server browser. Eerste reacties over die toevoeging zijn erg positief. Voor meer informatie zie: https://www.reddit.com/r/...og_live_on_all_platforms/
Gisteren gelijk even gecheckt, maar de server browser was helemaal leeg bij mij helaas :'(

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 17:11
G-series22 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:44:
[...]

Gisteren gelijk even gecheckt, maar de server browser was helemaal leeg bij mij helaas :'(
Dat had ik ook, totdat ik de update gedraaid had ;)

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 18:17

Oxigeon

En zo is dat!

Misschien dan toch weer een reden om hem nog maar een keertje aan te slingeren op de ps5.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
Oxigeon schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:10:
Misschien dan toch weer een reden om hem nog maar een keertje aan te slingeren op de ps5.
Gisteren ook weer eens gedaan. Ik vind de mogelijkheid om een server, en daarmee map, te kiezen wel een verademing.

Speelde zo vaak St. Marie of Omaha Beach als ik weer eens een keertje speelde. Ook voor het eerst als machine gunner, heel goed vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLetLoose
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-10-2024
Binnenkort weer een nieuwe map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-series22
Oh? :9~ Niets van gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLetLoose
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-10-2024
Weer een sneeuwmap.. dat is wél minder.
Hopelijk beginnen ze binnenkort eens aan een ander theatre.. pacific of dergelijke.
Squad44 is daar blijkbaar wel mee bezig nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:24

Zewatanejo

Fine Thanks!

Is dat niet alleen een map refresh?.... purple heart lane

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stef.NL
Later vandaag komt update 15.3 uit. Deze update staat vooral in het teken van de refresh van de Purple Heart Lane map. Hieronder een kort filmpje van de makers over de map refresh:

Edit: Update 15.3 is inmiddels live en de volledige changelog is gepubliceerd: https://www.reddit.com/r/...53_live_on_all_platforms/

Opvallend is dat tegelijk met de update ook wordt aangekondigd dat komend weekend de nieuwe wintermap getest kan worden in de PTE-omgeving. Die nieuwe wintermap heet Elsenborn Ridge. Zie voor meer info over de nieuwe map een dev brief van een paar maanden geleden: https://www.reddit.com/r/...rief_201_elsenborn_ridge/

[ Voor 46% gewijzigd door Stef.NL op 17-10-2024 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Gister heb ik de nieuwe PHL gespeeld en ik moet zeggen dat het veel dynamischer is geworden. Groult Pillbox wisselde meerdere keren van team, waar dat toch eerst altijd in het voordeel van het Duitse team lag.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 22:11

ScreamGT

joejoe

Mooi, ga ik PHL weer eens spelen. Vond het best wel een prima map, je was je erg bewust van je omgeving. Bij een Carentan stukken minder.

Ik speel de laatste tijd steeds meer diverse rollen zoals commander en sl. Wil mijn medic ook wat meer gaan levelen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stef.NL
Vorige week is update 16 van Hell Let Loose uitgekomen. Met deze update wordt een nieuwe wintermap toegevoegd genaamd Elsenborn Ridge. Het is een wat minder bekende locatie die deel uitmaakte van het Ardennen-offensief in WOII.

In tegenstelling tot veel andere winter-mappen in HLL is de map veel minder open door de vele bossen en heuvels. Daarnaast zijn er met deze update dynamisch weer-effecten toegevoegd. Hierdoor kan het op deze map licht tot heel heftig gaan sneeuwen.

Zelf heb ik de map alleen even tijdens een PTE getest een aantal weken geleden, maar dat beviel mij wel en de reacties die ik afgelopen weekend las over de update zijn ook grotendeels positief. Een mooie update dus.

Meer informatie over U16 is hier te lezen: https://store.steampowere...emgid=4471607136529416231 En voor de liefhebbers hieronder een filmpje van de nieuwe map:

[ Voor 8% gewijzigd door Stef.NL op 02-12-2024 13:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

http://www.historyofwar.o...enborn_twin_villages.html

Wel weer mooi aan HLL, vorig jaar me verdiept in dit stuk Ardennen offensief en ook bezocht. Toen bedacht dat het misschien voor HLL wel een toffe map zou kunnen zijn, en verdomd :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 20:08
Voor de mensen die nog een leuke server zoeken; DLL 1 & 2. Veel Nederlanders, goede teamplay + voice, actieve admins etc.

Misschien kan deze link aan het 'Let op:' bericht worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-kroket
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20-01 21:33
Ik heb de game voor de ps5 gekocht super vet alleen zou het nog toffer zijn om het met een squad te spelen weet iemand een community voor de ps5? Voor de gene die eens willen game voeg me maar toe op je PlayStation : Wifi-kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Fred-kroket schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 09:50:
Ik heb de game voor de ps5 gekocht super vet alleen zou het nog toffer zijn om het met een squad te spelen weet iemand een community voor de ps5? Voor de gene die eens willen game voeg me maar toe op je PlayStation : Wifi-kabel
Je kan je altijd bij VOID aanmelden :) Leuke club met altijd wel een paar mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-series22
Fred-kroket schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 09:50:
Ik speel erg vaak in de Bad Company server, voor alle levels geschikt. De gasten die online zijn communiceren veel en zijn gezellig, wel in het Engels maar helpen je graag op weg als beginner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Speel het af en toe op de ps5 maar vind het lastig om goede servers te vinden. Die DLL servers zie ik bij helemaal niet in de lijst. Enig idee hoe dat kan?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 18:17

Oxigeon

En zo is dat!

Wii4all schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:40:
Speel het af en toe op de ps5 maar vind het lastig om goede servers te vinden. Die DLL servers zie ik bij helemaal niet in de lijst. Enig idee hoe dat kan?
De game ondersteund volgens mij nog geen crossplay. De DLL server is een pc server

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 23 december 2024 @ 22:11:
[...]

De game ondersteund volgens mij nog geen crossplay. De DLL server is een pc server
Aha,vandaar, ik zag een crossplay modus maar dat is alleen voor xbox en playstation.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Sinds een paar weken weer volop bezig op de ps5 bevalt prima.

Alleen merk nu dat de game vaak vastloopt als ik dood ben en weer wil redeoloyen ik zit dan in het menu met de kaart maar ik kan geen opties kiezen of iets anders selecteren dan ineens staat my cursor vast op het leave unit scherm. Timer loopt door op de achtergrond zie ik ik hoor ook de voicechat alleen ik kan niks.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Wii4all schreef op zondag 29 december 2024 @ 22:02:
Sinds een paar weken weer volop bezig op de ps5 bevalt prima.

Alleen merk nu dat de game vaak vastloopt als ik dood ben en weer wil redeoloyen ik zit dan in het menu met de kaart maar ik kan geen opties kiezen of iets anders selecteren dan ineens staat my cursor vast op het leave unit scherm. Timer loopt door op de achtergrond zie ik ik hoor ook de voicechat alleen ik kan niks.
Ik had dit op de PC wel eens. Wat bij mij hielp was op dat moment de chat openen en iets typen. Mits je natuurlijk de chat kan openen… bij mij lukte dat namelijk wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op console helpt het door in het PS-menu de controller te disconnecten en daarna opnieuw te connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Tom schreef op maandag 30 december 2024 @ 10:56:
Op console helpt het door in het PS-menu de controller te disconnecten en daarna opnieuw te connecten.
Top man, gister bezig in een potje en hoppa gebeurde weer.
Inderdaad controller disconnecten daarna weer terug en het menu lijkt zich te resetten en reageert weer.

Thanks!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Speelde weer een paar keer medic.. Hoe frusterend is het dan dat de mensen gelijk opgeven....

Anders potje kon ik juist blijven reviven waardoor die gasten konden blijven aanvallen vanaf hetzelfde punt

Burp

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 21:30
Als ik zie dat er een medic nabij is wacht ik meestal even, 9 van de 10 keer redt die het niet :+

En t/m 9 jan gratis in Epic Games
https://store.epicgames.com/en-US/p/hell-let-loose-03f036

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik kom hier via de epic games actie. Ben benieuwd. Heb al wat youtube video's gekeken. Het gaat een ritje worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Leuk die epic games actie :+

Het was gisteren echt niet te doen op de servers. Zoveel lvl 1 heb ik niet eerder gezien in de servers. Hierdoor was er ook amper teamspel, aangezien men maar een beetje aanklooide. Prima hoor, iedereen is ergens een keer begonnen. Maar ratio lvl 1 en 30+ was echt buiten proportie.

Verder merk ik de laatste tijd issues met performance. Ook crashes gebeuren regelmatig. Bij het beginnen van een nieuwe game zie ik 2 a 3 minuten geen hud en blauwe iconen boven mijn teamgenoten. Plots is het er dan. Ook crashes het spel soms, wat vervolgens al mijn settings reset. Van muis settings tot graphics en audio… super irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sikkwittet
Wilde weer naa maandje of 2 potje spelen. Lees ik dit over die epic actie

Nee dank je.

Geen probleem om 1 of 2 nieuwe spelers te hebben. Maar meer dan dat is niet te doen.

Zeker als die alleen maar ff potje willen knallen en de tofste wapens willen hebben hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ScreamGT schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 13:24:
Leuk die epic games actie :+

Het was gisteren echt niet te doen op de servers. Zoveel lvl 1 heb ik niet eerder gezien in de servers. Hierdoor was er ook amper teamspel, aangezien men maar een beetje aanklooide. Prima hoor, iedereen is ergens een keer begonnen. Maar ratio lvl 1 en 30+ was echt buiten proportie.

Verder merk ik de laatste tijd issues met performance. Ook crashes gebeuren regelmatig. Bij het beginnen van een nieuwe game zie ik 2 a 3 minuten geen hud en blauwe iconen boven mijn teamgenoten. Plots is het er dan. Ook crashes het spel soms, wat vervolgens al mijn settings reset. Van muis settings tot graphics en audio… super irritant.
Klopt de stabiliteit is niet altijd top. Ik gister ook potje nog 5 miinuten over..ben je net een uurtje bezig...crash...terwijl het zo'n lekker potje was. (ps5)

Burp

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:33
sikkwittet schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 13:24:
Wilde weer naa maandje of 2 potje spelen. Lees ik dit over die epic actie

Nee dank je.

Geen probleem om 1 of 2 nieuwe spelers te hebben. Maar meer dan dat is niet te doen.

Zeker als die alleen maar ff potje willen knallen en de tofste wapens willen hebben hiervoor
Tja iedereen begint ooit een keer ergens.
Ik denk dat het voor de 'levensduur' van het spel goed is dat er nieuwe aanwas komt anders bloed het langzaam aan dood.
Ik ben toevallig zelf ook begonnen afgelopen weekend (ook doordat het nu gratis is).
Maar ik heb wel van te voren allerlei starters guides zitten kijken om een idee te krijgen hoe het werkt en wat je moet doen.
Mijn scores waren zeker in de middenmoot aan het einde van de match.
En ik probeer ook echt samen te spelen met anderen.

Wat ik wel merkte is dat er weinig outposts gemaakt werden en er veel squads zonder officers waren.
Ondanks dat men het afraadt om meteen zelf officer te spelen heb ik het toch gedaan en veel van die mobiele outposts neer gezet dicht bij het front zodat mijn team daar kon spawnen.

Ik zal ongetwijfeld nog heel veel fout doen, maar ik ben niet uitgejoeld of iets.
Maar ik vind de beleving en immersion in het spel wel echt fantastisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sikkwittet
Frank_P schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:11:
[...]

Tja iedereen begint ooit een keer ergens.
Ik denk dat het voor de 'levensduur' van het spel goed is dat er nieuwe aanwas komt anders bloed het langzaam aan dood.
Ik ben toevallig zelf ook begonnen afgelopen weekend (ook doordat het nu gratis is).
Maar ik heb wel van te voren allerlei starters guides zitten kijken om een idee te krijgen hoe het werkt en wat je moet doen.
Mijn scores waren zeker in de middenmoot aan het einde van de match.
En ik probeer ook echt samen te spelen met anderen.

Wat ik wel merkte is dat er weinig outposts gemaakt werden en er veel squads zonder officers waren.
Ondanks dat men het afraadt om meteen zelf officer te spelen heb ik het toch gedaan en veel van die mobiele outposts neer gezet dicht bij het front zodat mijn team daar kon spawnen.

Ik zal ongetwijfeld nog heel veel fout doen, maar ik ben niet uitgejoeld of iets.
Maar ik vind de beleving en immersion in het spel wel echt fantastisch.
Helemaal top man.

Inderdaad iedereen moet het leren.

Alleen is het deze week als of iedereen op de snelweg zonder rijbewijs mag...want we hebben allemaal ooit moeten leren rijden

Dus ik wacht heel even voor ik het weer op pak, en dan zijn de nieuwelingen die wel willen meer dan welkom.

Want de ouwtjes...die zijn meestal ook niet fantastisch in public...

Dus hopelijk is dit inderdaad nieuw vers bloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Gisterenavond weer even een tijdje gespeeld.
Helaas werkte mijn microfoon niet lekker ingame ofzo omdat mensen me soms wel maar vaak niet hoorden.

Ik heb nog wel moeite met vijanden goed te zien, vaak ben ik ineens dood zonder te weten wie/wat/waar.
Misschien is er ook nog iets te 'tweaken' qua settings om zichtbaarheid in het spel (bijv minder fog?) te verbeteren?

Zat op een Nederlandse server en dus veel samen gespeeld in een squad met wat Nederlanders.
Misschien is het wel leuk om me ergens bij aan te sluiten om zo meer samen te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
Frank_P schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 13:07:
Gisterenavond weer even een tijdje gespeeld.
Helaas werkte mijn microfoon niet lekker ingame ofzo omdat mensen me soms wel maar vaak niet hoorden.

Ik heb nog wel moeite met vijanden goed te zien, vaak ben ik ineens dood zonder te weten wie/wat/waar.
Misschien is er ook nog iets te 'tweaken' qua settings om zichtbaarheid in het spel (bijv minder fog?) te verbeteren?

Zat op een Nederlandse server en dus veel samen gespeeld in een squad met wat Nederlanders.
Misschien is het wel leuk om me ergens bij aan te sluiten om zo meer samen te kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:42
Na enkele maanden dit spel aan de kant te laten gisteren toevallig nog eens opgestart (moeilijk, met al die crashes en setting resets).

De actie op Epic zorgde voor een ware stormloop van lvl 1 - 10's, met de nodige problemen tot gevolg.
Spellen zonder commander - zonder squadleaders en zonder enige communicatie.

Ik laat het maar weer even maandje zitten om nog een nieuwe poging te wagen vrees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 21:27
Heb de game ook weer opgestart na een hele lang afwezigheid (toen ze de Soviets introduceerden was de performance echt belachelijk met een high end PC). Nu zie ik op het scoreboard ook Steam en controller icoontjes? Ik neem aan dat de controllers vooral gamers zijn die via Epic Games spelen? Of is dit nu een crossplay game geworden? Dat zou wel heel oneerlijk zijn voor de console spelers als je het mij vraagt.

Verder heb je nu idd maar 1 squad nodig die weet hoe garrisons werken, en je wint de map. Heel veel nieuwe spelers te vinden maar het stoort mij eigenlijk niet, de games zijn weer leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sikkwittet
Divak schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 00:47:
Heb de game ook weer opgestart na een hele lang afwezigheid (toen ze de Soviets introduceerden was de performance echt belachelijk met een high end PC). Nu zie ik op het scoreboard ook Steam en controller icoontjes? Ik neem aan dat de controllers vooral gamers zijn die via Epic Games spelen? Of is dit nu een crossplay game geworden? Dat zou wel heel oneerlijk zijn voor de console spelers als je het mij vraagt.

Verder heb je nu idd maar 1 squad nodig die weet hoe garrisons werken, en je wint de map. Heel veel nieuwe spelers te vinden maar het stoort mij eigenlijk niet, de games zijn weer leuk.
Ja dit zijn epic spelers en niet steam spelers.

Weet je...ik als commander blaas hele team van tegenstander weg...

Ze rennen als lemmingen nu recht naar een cap toe. Dus bombing run of arty schieten...is gewoon crimineel eigenlijk. Blaas zo boven de 50 kills makelijk zonder ook maar iemand gezien te hebben

Verveeld zeer snel kan ik je vertellen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Het is goed dat er af en toe nieuwe spelers komen. Spelen tussen de clans met hoge levels geeft niet per se meer plezier, ondanks dat die wel weten hoe het werkt zitten daar ook aardig wat zure figuren tussen.

Ik hoop dat nieuwe spelers de moeite nemen om te gaan communiceren en een keer een tutorial op YouTube opzoeken. Gister ook wat potjes als commander gespeeld maar je geduld wordt aardig op de proef gesteld. Zelfs OP's zetten ze niet neer, ze spawnen telkens vanaf de garrison (waarmee je ook de locatie weggeeft als telkens 80% van je team erop spawnt). Of zelfs dat onder hun ogen Garry's worden dismantled maar niemand er wat aan doet, ondanks dat je vraagt om het te verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:00
Goh, ik had wel eens van de game gehoord maar nooit verder bekeken. Recent zag ik wel eens wat filmpjes voorbij komen wat mijn interesse wekte. Ik heb wat Youtube guides bekeken en het is wel een game voor mij.

Ik heb wel wat vragen voor ik hier aan commit:
1. Het spel is ook wel wat jaren oud. Wordt het nog steeds wel heel erg veel gespeeld? Ik zelf speel op PC.
2. Ik begrijp dat er dedicated servers zijn die door de community gedraaid worden. Hoe kom je erachter welke servers kwalitatief goed zijn? Zijn er overzichten van of?
3. Mij persoonlijk lijkt dit spel leuker om met een vastere groep te spelen, clan/team achtig, dan random. Ik vrees dan al snel dat niet altijd het teamwork stukje tot zijn recht komt en dat is wel een bummer voor de ervaring. Ik zie in de TS 2 discord servers genoemd staan, zijn die redelijk actief en staan ze ook open voor nieuwe mensen?
4. Ik zie op Steam dat er best wel wat DLC is. Is dit nou voornamelijk allemaal cosmetic DLC of is er ook echt must have content om te hebben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

https://steamcharts.com/app/686810

Kortom, genoeg spelers!

dlc is niet nodig om volledig mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 19:37:
Goh, ik had wel eens van de game gehoord maar nooit verder bekeken. Recent zag ik wel eens wat filmpjes voorbij komen wat mijn interesse wekte. Ik heb wat Youtube guides bekeken en het is wel een game voor mij.

Ik heb wel wat vragen voor ik hier aan commit:
1. Het spel is ook wel wat jaren oud. Wordt het nog steeds wel heel erg veel gespeeld? Ik zelf speel op PC.

Zeker. Het wordt ook zeer goed ondersteund door de ontwikkelaar en er zijn regelmatig goede updates

2. Ik begrijp dat er dedicated servers zijn die door de community gedraaid worden. Hoe kom je erachter welke servers kwalitatief goed zijn? Zijn er overzichten van of?

Persoonlijk vind ik server niet veel zeggen. Zoek een drukke met een goede ping die aangeeft dat er in ieder geval Engels wordt gepraat. Hop een beetje door de squads totdat je er een vindt die communiceert.

3. Mij persoonlijk lijkt dit spel leuker om met een vastere groep te spelen, clan/team achtig, dan random. Ik vrees dan al snel dat niet altijd het teamwork stukje tot zijn recht komt en dat is wel een bummer voor de ervaring. Ik zie in de TS 2 discord servers genoemd staan, zijn die redelijk actief en staan ze ook open voor nieuwe mensen?

Weet ik niet. Geen ervaring mee.

4. Ik zie op Steam dat er best wel wat DLC is. Is dit nou voornamelijk allemaal cosmetic DLC of is er ook echt must have content om te hebben?

Allemaal cosmetisch en overbodig. Ik heb wel eens DLC gekocht om de ontwikkelaar te steunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:00
Spel zojuist aangeschaft, zometeen maar eens op verkenning gaan :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Frank_P
Gisteren wederom een mooie lange warfare game gespeeld op Kursk.
Ik heb gespeeld als officer omdat er diverse squads waren zonder officer en er dus weinig outposts worden gemaakt.

Dit keer met een actieve commander die ook in de voicechat erg actief was.
Daar veel mee gecommuniceerd ook qua supply drops (diverse garrisons gemaakt) en waar enemy outposts etc waren.
Was echt een vette game, helaas net verloren, konden Oleg's house net niet op tijd cappen (waren er wel mee bezig).

Had zelf echt wel een top game en kreeg ook complimenten van de commander omdat ik als nieuweling goed luisterde en actief samenwerkte en de orders probeerde uit te voeren.
Ik merk dat het echt werkt als je actief outposts maakt en garrisons bouwt.
Helaas waren niet alle squad members even communicatief en merk je dat er een hoop toch hun eigen weg gaan terwijl je als officer wel vraagt om te helpen.

Ik ga het spel steeds meer waarderen en juist het teamwork en de communicatie is iets wat ik echt een toegevoegde waarde vindt.
Niet het aantal kills, of het aantal tickets. Het gaat echt om de objectives.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 20:50:
Spel zojuist aangeschaft, zometeen maar eens op verkenning gaan :)
Dutch Let Loose [DLL] heeft 6 of 7 servers, altijd goed. Verder zijn EXD en 82AD ook prima servers. Verder heeft HLL uiteraard veel eigen servers, deze heten HLL official servernummer..

Alleen is er op die officiele servers vaak bijna geen controle van admins, wat het soms een bende maakt. Je kan servers als favoriet opslaan in de serverlijst (heeft het kruisje aanvinken links van de servernaam).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Frank_P schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:11:
Gisteren wederom een mooie lange warfare game gespeeld op Kursk.
Ik heb gespeeld als officer omdat er diverse squads waren zonder officer en er dus weinig outposts worden gemaakt.

Dit keer met een actieve commander die ook in de voicechat erg actief was.
Daar veel mee gecommuniceerd ook qua supply drops (diverse garrisons gemaakt) en waar enemy outposts etc waren.
Was echt een vette game, helaas net verloren, konden Oleg's house net niet op tijd cappen (waren er wel mee bezig).

Had zelf echt wel een top game en kreeg ook complimenten van de commander omdat ik als nieuweling goed luisterde en actief samenwerkte en de orders probeerde uit te voeren.
Ik merk dat het echt werkt als je actief outposts maakt en garrisons bouwt.
Helaas waren niet alle squad members even communicatief en merk je dat er een hoop toch hun eigen weg gaan terwijl je als officer wel vraagt om te helpen.

Ik ga het spel steeds meer waarderen en juist het teamwork en de communicatie is iets wat ik echt een toegevoegde waarde vindt.
Niet het aantal kills, of het aantal tickets. Het gaat echt om de objectives.
Jij bent toevallig toch niet Frankengnek(ofzo)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank_P
ScreamGT schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:51:
[...]

Jij bent toevallig toch niet Frankengnek(ofzo)?
Bijna goed, maar dat ben ik wel ;-)
Haha jouw naam komt me ook bekend voor, weet alleen niet meer van wanneer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Frank_P schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:19:
[...]

Bijna goed, maar dat ben ik wel ;-)
Haha jouw naam komt me ook bekend voor, weet alleen niet meer van wanneer.
Ik was de commander die pot. Moest eerder weg dus kon niet tot het einde blijven van die pot.

CrispyCross heet ik in HLL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
ScreamGT schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:50:
[...]

Ik was de commander die pot. Moest eerder weg dus kon niet tot het einde blijven van die pot.

CrispyCross heet ik in HLL :)
Haha grappig ja ik herinner je wel.
Ik weet alleen even niet meer of dat ook in Kursk was?
Was je niet de commander in de pot die we kansloos verloren? ( overigens niet lullig bedoeld, ik kwam erbij toen die pot eigenlijk al bijna over was en niemand luisterde ).

[ Voor 12% gewijzigd door Frank_P op 13-01-2025 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Frank_P schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:13:
[...]

Haha grappig ja ik herinner je wel.
Ik weet alleen even niet meer of dat ook in Kursk was?
Was je niet de commander in de pot die we kansloos verloren? ( overigens niet lullig bedoeld, ik kwam erbij toen die pot eigenlijk al bijna over was en niemand luisterde ).
Jup! :+ Die was echt kansloos. Maar jij deed tenminste wel je werk met het bouwen van garry’s voorbij de linies.

Dat is het huidige probleem. Sinds epic zijn er enorm veel spelers bijgekomen wat opzich prima is. Maar zolang er niet gecommuniceerd wordt is het gewoon kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
ScreamGT schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:26:
[...]

Jup! :+ Die was echt kansloos. Maar jij deed tenminste wel je werk met het bouwen van garry’s voorbij de linies.

Dat is het huidige probleem. Sinds epic zijn er enorm veel spelers bijgekomen wat opzich prima is. Maar zolang er niet gecommuniceerd wordt is het gewoon kansloos.
Ja die map is ook donker en vol mist.
Ik mis echt veel map kennis en mis veel game kennis nog waardoor ik regelmatig in verkeerde situaties terecht kom.
Qua garry's etc probeer ik mijn best te doen, maar puur omdat er niemand anders is die het doet.
Bij voorkeur heb ik een ervaren officer waar ik op kan leunen en van kan leren.

Maar dat we de pot verloren was niet door jou.
De tegenstander was veel beter georganiseerd en volgens mij hadden wij weinig officers.
Die pot heb ik ook niet veel nuttigs kunnen doen.

Maar de pot later, op Kursk overdag, daar was jij niet de commander toch?
Daar waren de teams veel beter aan elkaar gewaagd, was echt een kat en muis spel tussen de squads, tanks en recons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Frank_P schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:30:
[...]

Ja die map is ook donker en vol mist.
Ik mis echt veel map kennis en mis veel game kennis nog waardoor ik regelmatig in verkeerde situaties terecht kom.
Qua garry's etc probeer ik mijn best te doen, maar puur omdat er niemand anders is die het doet.
Bij voorkeur heb ik een ervaren officer waar ik op kan leunen en van kan leren.

Maar dat we de pot verloren was niet door jou.
De tegenstander was veel beter georganiseerd en volgens mij hadden wij weinig officers.
Die pot heb ik ook niet veel nuttigs kunnen doen.

Maar de pot later, op Kursk overdag, daar was jij niet de commander toch?
Daar waren de teams veel beter aan elkaar gewaagd, was echt een kat en muis spel tussen de squads, tanks en recons.
Nee die heb ik niet meegespeeld inderdaad

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Toch wel weer een paar mooie potten gespeeld..eentje waarin we compleet overlopen werden...standhielden op het laatste punt en doordat de tegenstander zo verspreid was 1 voor 1 alle punten terugpakten en toch wonnen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
Wii4all schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:06:
Toch wel weer een paar mooie potten gespeeld..eentje waarin we compleet overlopen werden...standhielden op het laatste punt en doordat de tegenstander zo verspreid was 1 voor 1 alle punten terugpakten en toch wonnen
Dat zijn de betere.

Ik had laatst op mortain maar liefst 25/40 fps. Nagenoeg onspeelbaar. Geen andere map daarna gedaan maar hopelijk lag het aan de map...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
Wii4all schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:06:
Haha, ik had JUIST de tegenovergestelde ervaring. Maar alsnog genoten wetende dat m'n maat & ik als recon unit er alles aan gedaan hadden.

Blijft een heerlijke game. Ik merk vooral nu ik wat minder tijd heb games als CoD of Halo me niet meer zo trekken. Hier kan ik prima zonder al te veel te oefenen een avondje induiken en echt het idee hebben dat ik nog een potje breek ongeacht hoeveel kills ik maak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lampjuh
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:27
Sinds de aankoop van een PS5 weer fanatiek begonnen met COD. Maar ik mis daar gewoon tactiek, doelstellingen e.d. het is gewoon rennen en knallen.

Ook heimwee naar COD 1, de allereerste. Heerlijk thema, WW2.

Heb nu wat filmpjes bekeken van HLL, maar wat een vette game zeg! Denk dat ik daar wel plezier aan ga beleven.

Eigenlijk zou ik nog ff een demo willen doen, voordat ik het aanschaf.

Is het ook leuk om gewoon random ergens te joinen en een half uur te spelen ( baby van een paar maanden thuis, dus moet mn tijd goed verdelen....)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef.NL
Lampjuh schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 12:47:
Is het ook leuk om gewoon random ergens te joinen en een half uur te spelen ( baby van een paar maanden thuis, dus moet mn tijd goed verdelen....)
Uiteraard kan je korter deelnemen maar het haalt wel wat van de ervaring weg in mijn beleving. De matches in Hell Let Loose zijn behoorlijk lang (meestal 1,5 uur) en mijn ervaring is wel dat als je eenmaal een goede, communicatieve squad hebt gevonden het ook wel leuk is om de pot samen af te maken. Bovendien krijg je een aardige bonus aan XP als je tot het einde van de match blijft (50% als je wint, 25% als je verliest). In de praktijk ben ik dus toch vaak wel 1,5 uur bezig als ik het spel eenmaal heb opgestart.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Graft
Zojuist in een potje offensive als supply guy een nieuwe squadleader mee op sleeptouw genomen en samen echt een aantal garrisons neergezet die ons - samen met de goede armor units - de capture points deden winnen.

De hele pot helaas al geen commander en de laatste twee punten in de duinen en strand kregen we door gebrek aan garrisons en supply trucks maar moeilijk te pakken.

Dus toen voor t eerst de commander rol gepakt, bleek gelukkig hele vocale squadleader chat te zijn. Twee supply drops, een airhead en een bombingrun later en de winst was binnen. Was binnen 10 min klaar. Ik besef me dat dit niet altijd zo gaat maar damn dat was kicken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 21:20
Leuk dat er een topic is! Ik ben inmiddels level 50 en begin nu interesse te krijgen in de andere rollen zoals squadlead, armor en artillery. Leuk om dat na zoveel uren nu op te pakken. Ben benieuwd of het mijn overall indruk nog beter maakt.

Wat anderen hierboven ook al noemen.. als iedereen van punt a naar punt b loopt is er echt weinig aan. Je ziet het potje gewoon degraderen en niemand die er wat aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
Gister voor het eerst in maand weer eens ff potje gedaan.

Jumpte in bij de Duitsers vs Russen op Stalingrad. Met nog 2 caps te gaan als verdedigers, verloren we de ener laatste binnen 1 minuut van mijn eerste spawn. TL kneep hem er uit, en laatste spawn point werd ook gelijk aangevallen en leek te worden veroverd.
Ik spawn dicht bij arti en begin deze te draaien naar de laatste cap als verdediger. zie dat er nog zeker 28 min te gaan zijn, en heb met 2 andere (ieder hun eigen arti) vrijwel ongestoord deze 28 minuten lang het aanvallende team laten verliezen door hun kapot te schieten met arti.

Het was zo misdadig dat met beetje arti het om sloeg van verliezen naar winnen, en dat tegenstander geen enkele keer iets probeerde om ons te laten stoppen met arti schieten.

Deze game kom ik rond lente wel weer eens bij terug, want dit is gewoon triest op moment.

[ Voor 18% gewijzigd door sikkwittet op 03-02-2025 13:24 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stef.NL
Vandaag is update 17 van Hell Let Loose uitgekomen. Met deze update wordt de map Tobruk (Afrika 1942, Britten vs. Duitsers) toegevoegd. Ook is de vlammenwerper sterker gemaakt en je kan nu ook XP verdienen met goede pings en kill assists. Alle informatie over de nieuwe update vind je in de dev blog: https://store.steampowere...0/view/528716440049550888

Ik ben benieuwd naar de update en hoe de nieuwe map speelt. Mooi in ieder geval dat het spel nog steeds verder wordt ontwikkeld.

Hieronder een filmpje van de nieuwe map

Halverwege maart hebben de ontwikkelaars van Hell Let Loose ook een roadmap bekendgemaakt met alle content en verbeteringen die ze in 2025 willen doorvoeren. Het worden geen wereldschokkende veranderingen maar wel mooie toevoegingen en verbeteringen. Hieronder de roadmap:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wEBiiDb.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:31
fijn! duik erin!

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maulet
DUTCH LAAT LOS, HIER KOM IK :))))

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
Zo'n goed spel, zo realistisch... de nieuwe kaart is echt mooi... nu nog spelers. En op Dutch LL nederlands sprekende, want dat was even kut

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Ik ben persoonlijk niet zo een fan van de nieuwe map. Het is een camper paradijs.
Iedereen blijft in hoekjes en of huizen zitten. Je komt niet erg ver in de map en zelfs met enige coördinatie vanuit een goede commander en squad leads blijft het een beetje sprayen en prayen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:24

Zewatanejo

Fine Thanks!

Stef.NL schreef op woensdag 2 april 2025 @ 13:25:
Vandaag is update 17 van Hell Let Loose uitgekomen. Met deze update wordt de map Tobruk (Afrika 1942, Britten vs. Duitsers) toegevoegd. Ook is de vlammenwerper sterker gemaakt en je kan nu ook XP verdienen met goede pings en kill assists. Alle informatie over de nieuwe update vind je in de dev blog: https://store.steampowere...0/view/528716440049550888

Ik ben benieuwd naar de update en hoe de nieuwe map speelt. Mooi in ieder geval dat het spel nog steeds verder wordt ontwikkeld.

Hieronder een filmpje van de nieuwe map

[YouTube: Hell Let Loose | Tobruk | Deep Dive and Release Date Reveal]

Halverwege maart hebben de ontwikkelaars van Hell Let Loose ook een roadmap bekendgemaakt met alle content en verbeteringen die ze in 2025 willen doorvoeren. Het worden geen wereldschokkende veranderingen maar wel mooie toevoegingen en verbeteringen. Hieronder de roadmap:

[Afbeelding]
Nou, eindelijk staan de bipod issues op de roadmap. Hoop dat ze dien dan ook gelijk met de prone bugs aanpakken.
Heb Tobruk nog niet gespeeld, maar altijd leuk wat meer map variatie.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ben benieuwd naar jullie indruk..
Naar het schijnt was de game een tijdje gratis via Epic.
Ik heb het idee dat ik sindsdien gewoon veel en veel minder echt goede en leuke potjes heb.. niet per se omdat er mensen zonder ervaring rondlopen, dat is oké, maar er wordt minder geholpen en minder gepraat in de squads. Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
Tomino schreef op woensdag 16 april 2025 @ 09:02:
Ik heb het idee dat ik sindsdien gewoon veel en veel minder echt goede en leuke potjes heb.. niet per se omdat er mensen zonder ervaring rondlopen, dat is oké, maar er wordt minder geholpen en minder gepraat in de squads. Herkenbaar?
Zeker.

Daarom nu vollop squad 44 aan spelen. Veel leuker op moment.

Hoop dat rond de zomer hell let loose weer tof word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ja zelfde ervaring hier waardoor ik minder speel.Het is echt zoeken naar een squad waar iedereen een mic heeft en gebruikt. Hopelijk komt dit nog terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
Klopt, daarom maak ik ook meestal nu zelf een squad aan met Mic verplichting, knikker iedereen eruit die niet reageert op de mic check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
dm-dutchman schreef op woensdag 16 april 2025 @ 13:26:
[...]

Klopt, daarom maak ik ook meestal nu zelf een squad aan met Mic verplichting, knikker iedereen eruit die niet reageert op de mic check
En dus MOET je altijd squadlead spelen. Dat is probleem voor mij in de public servers met alles wat riekt naar mil sim....je bent altijd de zelfde rol aan het spelen want te grote groep doet maar wat en heeft geen mic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Fijn om te lezen dat jullie hetzelfde ervaren. Slim ook om een Mic-only squad te maken.
Het is een goede oplossing, maar ik heb niet altijd zin om SL te spelen en nóg actiever te moeten spelen dan af en toe lekker gehoorzamen ;)

Zijn er ook actieve non-publieke servers waar de kwaliteit hoger is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sarge203
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 09-08 17:29
Wij hadden met paar oudere spelers het zelfde toen we terug kwamen. Toch daarna maar besloten om samen een groepje te maken ipv een hele grote discord te joinen met paar honderd of duizend man, als er nog mensen zijn die het leuk lijken om met ons mee te spelen is dat altijd welkom. Ik zal onze post op HLL in het bericht zetten voor de gene die intresse heeft.

Post: https://ptb.discord.com/c...52096/1364330842062852096

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sarge203

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foxeszzz
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22-08 06:35
@Sarge203 toffee video! Ik heb altijd wo2 games gespeeld, en nu sinds een tijdje weer Hell Let Loose, aangezien ik nu een pc heb die het aankan. Ik zoek mensen om samen mee te spelen en te communiceren. Als je nog mensen zoekt, ik hoor het graag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sarge203
@foxeszzz

Zeker ben je welkom, we zoeken nog mensen. Je kan me een berichtje sturen op discord: sarge203 of voor steam stuur me even een berichtje op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-09 15:04

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sarge203
drusloos schreef op zondag 8 juni 2025 @ 14:46:
[...]

Ik vermoed dat dit enkel PC betreft toch? Of ook ps5?
Dit betreft inderdaad PC, sorry dat was ik vergeten om er bij te zetten

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stef.NL
Gisteren is update 17.1 van Hell Let Loose uitgebracht. Met deze update zijn een flink aantal veranderingen doorgevoerd in de medic-rol. Deze kan nu sneller reviven en healen en deze acties leveren ook meer XP op. Daarnaast kan je voortaan als speler aangeven dat je een medic nodig hebt.

Verder is in deze update het bipod-systeem verbeterd. Hierdoor werkt het positioneren van je machine gun als het goed is een stuk beter. En vanaf nu kan je in die 2 minuten nadat een potje is afgelopen nog gebruik maken van voice chat om elkaar uit te zwaaien of bijv. afspraken te maken over de volgende ronde.

Update 17.1 bevat nog vele andere veranderingen en verbeteringen. De hele changelog is hier te lezen: https://www.hellletloose....-205-patch-17-1-changelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Is dit beetje active onder de Nederlandse spelers? Ik ben wel nieuwsgierig ernaar. Eerder dit jaar Squad gekocht en, hoewel het heel tof is, heb het idee dat deze game mij iets meer trekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
Noq schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 21:37:
Is dit beetje active onder de Nederlandse spelers? Ik ben wel nieuwsgierig ernaar. Eerder dit jaar Squad gekocht en, hoewel het heel tof is, heb het idee dat deze game mij iets meer trekt.
Zekers, er is zelfs een DLL dutch let loose server. Maar mijn voorkeur is vooral internationaal te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

dm-dutchman schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 21:57:
[...]

Zekers, er is zelfs een DLL dutch let loose server. Maar mijn voorkeur is vooral internationaal te spelen.
Deze heb ik inderdaad zien voorbij komen en ik zit in de Discord van DLL. Echter zie ik niet veel activiteit in de voice channels. Vind de communicatie vooral in-game plaats? Wel zo leuk om met andere te kunnen praten tijdens de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarge203
dm-dutchman schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 21:57:
[...]

Laatst zag ik deze post op reddit en Steam voorbij komen https://steamcommunity.co...05937398/?tscn=1749551347 is niet echt best als dat geschreven wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Sarge203 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:38:
[...]

Laatst zag ik deze post op reddit en Steam voorbij komen https://steamcommunity.co...05937398/?tscn=1749551347 is niet echt best als dat geschreven wordt
En zo word er altijd wel ergens op het internet iets negatiefs geschreven over iets...maar goed die post is waarschijnlijk net zo irrelevant als deze.
Noq schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 22:34:
[...]

Deze heb ik inderdaad zien voorbij komen en ik zit in de Discord van DLL. Echter zie ik niet veel activiteit in de voice channels. Vind de communicatie vooral in-game plaats? Wel zo leuk om met andere te kunnen praten tijdens de game. :)
Mijn ervaring met de server is dat de communicatie prima is, ookal speel ik voornamelijk in The Circle. Ook geen ervaring met de discord in combinatie met HLL. Als de communicatie binnen mijn squad prima is ben ik tevreden. En zo niet ga ik door naar een andere squad of server.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sarge203
Noq schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 21:37:
Als je echt opzoek bent naar nederlandse spelers die ook actief spelen en serieus zou je het beste bij WTH en PBS kunnen kijken naar mijn ervaring of per ongeluk een kleine community vinden met nederlandse spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
Sarge203 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:38:
[...]

Wat een onzin post zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarge203
Nouja zou het niet gelijk onzin noemen als mensen zoiets zeggen, het komt ergens vandaan 🤷‍♂️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:21
Ik kan die post wel begrijpen, ik speel zelden nog op DLL omdat het niveau (opmerkingen/gedrag/communicatie) gewoon vaak echt triestig is....

Zoals ik hierboven ook al las, ik speel vooral op The Circle, waar het over het algemeen veel aangenamer spelen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G-series22
Geweldige update. Meer medics aanwezig waarbij wachten op een medic ook echt zin heeft, het bipod-systeem is nu redelijk goed en sterk verbeterd. Meer XP voor het vernietigen van dingen is ook een goede verbetering. Weet alleen niet of ik heel tevreden ben met de helderheid van de flare. Ook als je binnen in een gebouw zit, verandert de omgeving in één grote lichte vuurzee; wat mij betreft kan dat wel weer gedimd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alusion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 22:42
Hebben we hier nog PS5 Spelers die af en toe nog eens spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-09 15:04
Alusion schreef op maandag 7 juli 2025 @ 15:10:
Zo nu en dan zet ik hem eens aan. Hoewel ik er soms nog geen bal van snap, kan ik redelijk meekomen. Psn: schermutsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-series22
Si! Wekelijks aanwezig op de BAD Company server. Roep maar een keer als je Luie Hand voorbij ziet rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Bijna dagelijks - Currahee_Ross

Ik zit bij Void :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
G-series22 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 09:28:
[...]

Si! Wekelijks aanwezig op de BAD Company server. Roep maar een keer als je Luie Hand voorbij ziet rennen
Zitten er op die server wel veel mensen met mic? Heb veel op de DLL servers gespeeld, maar dat is de laatste tijd weinig aan of ik heb precies de potjes gehad waarin niemand een mic had :9

edit: nvm zie nu pas dat het ps5 is

[ Voor 4% gewijzigd door ProfaNe op 25-08-2025 15:34 ]

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Superleuke en handige Gids voor nieuwe spelers:
- Reddit link (afbeeldingen)
- PDF Download (via Mega)