Toon posts:

[Multi] Hell Let Loose

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-06 18:35

InSanex

serenity now!

Ik zie wat filmpjes van JD verschijnen, één van zijn adviseurs is Paul Woodage, eigenaar van WW2TV. (YouTube: YouTube)
Hij woont in Normandie, heeft vele films geadviseerd, tours gegeven en veteranen rondgeleid.

Toegegeven, zijn items gaan heel erg de diepte in, maar ik ben door hem mij meer gaan verdiepen in de strijd NA D-day (leestip : Stopping the panzers)

Verleidelijk om hier lang over door te gaan, dan wordt het wel heel off topic, maar ik wilde hem wel even vermelden :)

Het weer in Halfweg

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:29

InFamous

excommunicado

Speel tegenwoordig in een community met een hoop andere leden, spelen allemaal met coms dus echt een verademing van de reguliere public servers.

@InSanex dat zelfde heb ik met James Holland.
Heeft mij recent nog geholpen met een WW2 D-Day overlay die ik heb kunnen aanschaffen.

Formerly known as Ragdoll

• McKnight
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 27-06 12:01
InSanex schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:05:
Ik zie wat filmpjes van JD verschijnen, één van zijn adviseurs is Paul Woodage, eigenaar van WW2TV. (YouTube: YouTube)
Hij woont in Normandie, heeft vele films geadviseerd, tours gegeven en veteranen rondgeleid.

Toegegeven, zijn items gaan heel erg de diepte in, maar ik ben door hem mij meer gaan verdiepen in de strijd NA D-day (leestip : Stopping the panzers)

Verleidelijk om hier lang over door te gaan, dan wordt het wel heel off topic, maar ik wilde hem wel even vermelden :)
in aanvulling hierop voor de meer bijzondere WWII verhalen is Mark Felton ook interessant.

Back on topic: Het is nog steeds erg stil sinds ze zijn overgenomen door TEAM17. Geen nieuws over quality of life en/of updates.

Laatst maar weer eens bezig geweest met AT gun (PS5) maar is vooral heel veel wachten. Volgens mij is de AT gun belevenis op PC compleet anders...

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:08
McKnight schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:20:
[...]

in aanvulling hierop voor de meer bijzondere WWII verhalen is Mark Felton ook interessant.

Back on topic: Het is nog steeds erg stil sinds ze zijn overgenomen door TEAM17. Geen nieuws over quality of life en/of updates.

Laatst maar weer eens bezig geweest met AT gun (PS5) maar is vooral heel veel wachten. Volgens mij is de AT gun belevenis op PC compleet anders...
Die wil ik ook weleens proberen. Wat ik me alleen kan herinneren dat je iets van 3 man nodig hebt om zo'n ding te operationeel te krijgen? Support voor supplies, Anti tank voor de AT gun en rifleman om ammo een beetje op peil te houden? 3 man vinden is soms toch best een uitdaging.

[Voor 3% gewijzigd door Graft op 18-01-2022 14:20]

• McKnight
Graft schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:19:
[...]

Die wil ik ook weleens proberen. Wat ik me alleen kan herinneren dat je iets van 3 man nodig hebt om zo'n ding te operationeel te krijgen? Support voor supplies, Anti tank voor de AT gun en rifleman om ammo een beetje op peil te houden? 3 man vinden is soms toch best een uitdaging.
*Console- editie
Nee, je moet level 6 (pc 3 dacht ik) halen op je anti tank klasse. Dan heb je 50 supplies nodig (via support / supply drop / supply crate).

AT gun wordt door 2 mensen bemand. Een schutter en een lader. Schutter kan binnen een marge langzaam richting. Lader kan AT gun draaien.

• InSanex

InSanex

serenity now!

Meestal scoor ik supply's door een afgedankte supplytruck terug te rijden. Dingen worden lukraak achtergelaten, soms lijkt het wel of mensen niet weten dat je ze opnieuw kan vullen.

Het weer in Halfweg

• Graft
InSanex schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:00:
Meestal scoor ik supply's door een afgedankte supplytruck terug te rijden. Dingen worden lukraak achtergelaten, soms lijkt het wel of mensen niet weten dat je ze opnieuw kan vullen.
Haha. Guilty, waar doe ik dat? :+

• InSanex

InSanex

serenity now!

Terug naar HQ, langs de repair station rijden, dan hoor je kloink kloink en heb je weer 2 x 150 :)

Het weer in Halfweg

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:19
Paulus07 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:12:
:-( :(
[URL]YouTube: Found on Reddit what cheating can look like - Hell Let Loose[/URL]]
Klote dat dit kan, maar als je speelt op servers met actieve admins wordt zo iemand er natuurlijk direct uit geknikkerd...

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11:15

• Rofdof
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 24-03 21:59
Wat ik mij dan afvraag:
Kun je gewoon door gebouwen/bomen/objecten heen schieten?

• InFamous

InFamous

excommunicado

Wij hebben ze ook op onze server gehad helaas, de steam sales doen de game helaas geen goed. Veel low levels die geen comms gebruiken, maar toch als squadleader een squad openen.

Rofdof schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 18:14:
[...]

Wat ik mij dan afvraag:
Kun je gewoon door gebouwen/bomen/objecten heen schieten?
Meestal wel. Zijn gewoon de standaard unreal engine hacks. Die dus ook zijn gemaakt voor bijvoorbeeld PUBG etc.

En er zijn er genoeg of worden gebouwd en verkocht.
Helaas.....

Voorbeeld met uitleg:

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11:15
Paulus07 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 18:23:
[...]

Meestal wel. Zijn gewoon de standaard unreal engine hacks. Die dus ook zijn gemaakt voor bijvoorbeeld PUBG etc.

En er zijn er genoeg of worden gebouwd en verkocht.
Helaas.....

Voorbeeld met uitleg:

[YouTube: Horrible New Cheat will hit Hell Let Loose soon - New hack with Advanced options being made.]
Dit alles speelt zich toch af op de PC? Ontzettend spijtig en walgelijk, hoop wel dat de console hiervan vrij blijft.

• Rofdof
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 24-03 21:59
Skybullet schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:08:
Wat een heerlijk spel kan dit toch zijn. Het is jammer dat ik niet zoveel tijd over heb om te gamen ( en dat HLL veel tijd kost ) Maar de sfeer is onverslaanbaar. :D

Gisteren tijd voor 1 potje maar wat een gouden pot, daar speel ik dit spel voor. Stalingrad als Rus. 2 aanvallen op garage depot mislukte waarna onze officer riep dat de commander had besloten dat hij een dedicated defense squad nodig had op pavlov´s house. Wij namen die taak op ons en hebben 48 minuten lang de defense volgehouden :+ . Snipers, bombing runs, tanks die het gebouw beschoten, MG42ś die maar bleven ratelen, suprise airdrops achter ons tot aan face to face in de gangen, trappen en kelder van het gebouw. Het bleef maar duren en wij bleven maar volhouden _/-\o_ . In rustige momenten stuurden we patrouilles van 2-3 man er op uit om vijandelijk op's op te sporen en de commander overspoelde ons met supplies om verdedigingen op te bouwen.

Intussen was de rest van ons team links en rechts rondom garage getrokken en toen die viel konden we eigenlijk meteen doorstoten en vielen de laatste 2 punten binnen 10 minuten. mede omdat veel van hun resources nog bij ons zaten :+ .

Dik over 4000 defense score ook haha.
In zo'n squa ook wel eens gezeten maar dan was het meer achter de linies overal zoeken naar de OP's van enemies. Samen met je team spotten en ongeveer schatten waar een op moest zijn en dan over op de aanval.
En iedereen gebruikte de coms, pingde en SL markeerde alles.
Dat zijn van die heerlijke potten.

Ben nu bezig om AT gunner op level 6 te krijgen zodat ik sticky bombs kan plaatsen.
Nu zwerf ik dan vaak met een kleine omweg achter de vijandelijke linies en probeer dan de tanks uit te schakelen. Ook heerlijk alleen frustrerend dat je maar twee rockets hebt, eigenlijk zou een support meer supplies moeten verstoppen her en der.

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-06 20:22
Vandaag is de HLL Seasonal gestart (PC). De wedstrijden worden allemaal gestreamd met commentaar. Voor wie geinteresseerd is: https://hllseasonal.com/

• McKnight
Vraag aan console spelers. Ik heb het idee dat rubberbanding minder voor komt de laatste tijd. Uiteraard is dit N=1 of ervaren andere spelers dit ook?

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10:39
McKnight schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:05:
Vraag aan console spelers. Ik heb het idee dat rubberbanding minder voor komt de laatste tijd. Uiteraard is dit N=1 of ervaren andere spelers dit ook?
Nee, niet hier. Drama nog steeds op piek momenten.

• InFamous

InFamous

excommunicado

Znivian schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:12:
Vandaag is de HLL Seasonal gestart (PC). De wedstrijden worden allemaal gestreamd met commentaar. Voor wie geinteresseerd is: https://hllseasonal.com/
Inmiddels ook al 2 weken uitgesteld door de situatie in Oekraïne. Ik speel zelf in BWCC/LL en zou aankomend weekend een wedstrijd hebben tegen DCR maar dat team bestaat uit Oekraïeners 50/50 Russen. Waarvan het merendeel nu niet meer kan spelen.

• Znivian
InFamous schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:32:
[...]

Inmiddels ook al 2 weken uitgesteld door de situatie in Oekraïne. Ik speel zelf in BWCC/LL en zou aankomend weekend een wedstrijd hebben tegen DCR maar dat team bestaat uit Oekraïeners 50/50 Russen. Waarvan het merendeel nu niet meer kan spelen.
Ah, daar speel ik ook (BWCC). Ja bizarre wending wel. Goed dat ze het hebben uitgesteld voor nu.

• InFamous

InFamous

excommunicado

Znivian schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:44:
[...]

Ah, daar speel ik ook (BWCC). Ja bizarre wending wel. Goed dat ze het hebben uitgesteld voor nu.
Grappig! Ik zit bij Lost Legion, speel je vanavond ook op de internal match?

Ja dat het is uitgesteld is wel goed, maar het zal ben ik bang in de aankomende twee weken alleen maar erger worden in Oekraïne.

• Znivian
InFamous schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:57:
[...]

Grappig! Ik zit bij Lost Legion, speel je vanavond ook op de internal match?

Ja dat het is uitgesteld is wel goed, maar het zal ben ik bang in de aankomende twee weken alleen maar erger worden in Oekraïne.
Ja ik doe mee :)

Organisatie had al aangegeven dat ze de regels voor deelnemende spelers gaan proberen aan te passen zodat de clans eventueel versterking kunnen krijgen om alsnog te spelen. maar ze hebben ook aangegeven dat ze niet langer dan een paar weken uitstellen.

• InFamous

InFamous

excommunicado

Znivian schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:01:
[...]

Ja ik doe mee :)

Organisatie had al aangegeven dat ze de regels voor deelnemende spelers gaan proberen aan te passen zodat de clans eventueel versterking kunnen krijgen om alsnog te spelen. maar ze hebben ook aangegeven dat ze niet langer dan een paar weken uitstellen.
Wat is je nick?

• Znivian

• InFamous

InFamous

excommunicado

Zal je wel paar keer neerschieten >:)

• Znivian
InFamous schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:10:
[...]

Zal je wel paar keer neerschieten >:)
Same to you O+

• McKnight
Voor console gebruikers weer geen nieuwe update. Voor pc is update 17 live. Update link van Steam

• Sleeon
Wat een drama voor consoles...

• McKnight
op Twitter zeiden ze dat ze onvoldoende mensen hebben en tijdens het porting tegen nogal wat uitdagingen aanlopen. Ze proberen tegelijkertijd om ook bugfixes in de update te verwerken. HLL is op de Unreal4 engine gebouwd. Ik heb er totaal geen verstand van maar ik kan me niet voorstellen dat het zo lang (aankondiging Russian front is al sinds release op console in het najaar) moet duren voordat de porting naar console (PS5 en Xbox) zo lang moet duren. Iemand die hier meer kennis over heeft?

• Sleeon
McKnight schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:42:
op Twitter zeiden ze dat ze onvoldoende mensen hebben en tijdens het porting tegen nogal wat uitdagingen aanlopen. Ze proberen tegelijkertijd om ook bugfixes in de update te verwerken. HLL is op de Unreal4 engine gebouwd. Ik heb er totaal geen verstand van maar ik kan me niet voorstellen dat het zo lang (aankondiging Russian front is al sinds release op console in het najaar) moet duren voordat de porting naar console (PS5 en Xbox) zo lang moet duren. Iemand die hier meer kennis over heeft?
Ze hadden het nooit moeten releasen zonder parity of eerst de bugs moeten fixen, nu zitten de bug fixes in een parity update, die alleen maar uitgesteld kan worden.
Het is natuurlijk raar dat je het eerst uitbrengt op consoles, dan twee maanden later bedenkt, heej, we gaan parity met PC doen!

[Voor 7% gewijzigd door Sleeon op 02-03-2022 13:42]

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Updates op console laten inderdaad heel lang op zich wachten. Zitten helaas nogal wat vervelende bugs in.

Gister zat ik ineens (console dus random) op een server waar volgens mij een soort wedstrijd aan de gang was. Iets van 45 man van 1ST.. En in het andere team ook veel met dezelfde crew-tag (en een commander met level 260 ofzo). Die overige 5 man hadden geen crew-tag dus daar zat ik maar bij :P
Die potjes gaan er wel heftig aan toe zeg, was erg aan elkaar gewaagd.

Sleeon: sorry laat keer dat je joinde was er continu gelul op command chat en wat irritante kiddo's die aan het kloten waren.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Bijzondere map, benieuwd hoe dat gaat werken. Terrydactyl is niet erg positief. Uiteindelijk moeten beide teams over diezelfde brug zien te komen. Betekend dus dat je garissons aan de andere kant actief moet verdedigen en zo snel mogelijk uitbreiden. De airhead zal ook wel in trek zijn.

• McKnight
Tom schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:59:
[YouTube: New Map Remagen Announced PLUS a Console Update - Hell Let Loose News]

Bijzondere map, benieuwd hoe dat gaat werken. Terrydactyl is niet erg positief. Uiteindelijk moeten beide teams over diezelfde brug zien te komen. Betekend dus dat je garissons aan de andere kant actief moet verdedigen en zo snel mogelijk uitbreiden. De airhead zal ook wel in trek zijn.
Ik zat hetzelfde te denken toen ik de map zag. Wordt het een grote meatgrinder in het midden?
En wat is de rol van Recon (nog) als je niet de brug over komt? Airheads opwachten?

Maar in principe is het wel een echte slag. Waarbij overigens ook ponton bruggen zijn gebouwd. Dat zou een leuke aanvulling zijn.

• _ribbel_
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-05 08:15
Heb een hekel aan de MG class.
Maar kon op deze map wel eens leuk worden.
Ff brugje schoonvegen.

https://wthgaming.eu | Hell Let Loose Clan

• Sleeon
_ribbel_ schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:16:
Heb een hekel aan de MG class.
Maar kon op deze map wel eens leuk worden.
Ff brugje schoonvegen.
Sniper ernaast, artellerie erop, komt niemand meer de brug over.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-06 19:34

ScreamGT

joejoe

Doet mij denken aan Bridge Crossing uit America’s Army. Daar diende je ook een brug over te moeten steken met een team, er was geen andere omweg. Erg uitdagend maar ook frustrerend :’)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-06 13:14
Zou mooi zijn als de engeneer class een (rubber) bootje kan maken om over te steken.
Of een ponton brug.
Dan bied het weer andere kansen.

AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | RTX 3080TI | Fractal Design Define R6 | Gigabyte Aorus FI32U | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 lightspeed

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _ribbel_
Scheelt wel weer dat je maar 1 garrison nodig hebt, bij het begin van de brug.
Kunnen ze daar iig niet over klagen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-06 10:45
Paar uurtjes geleden HLL aangekocht. leuke game, maar mis toch wel wat teamplay. Geen idee waarom maar 50% van de servers lijken duits te zijn?

Welke servers zijn er aanraders?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• _ribbel_
WTH ;) , maar ik ben bevooroordeeld.... Internationaal, met veel Nederlanders. Vind een squad met WTH spelers, zeg dat je nieuw bent en alles komt goed.
En probeer altijd een squad te vinden met mensen die met elkaar praten, communicatie is de halve belevenis in dit spel. d:)b

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-06 10:12
Ik speel op mijn series X maar ik hoor niets. Af en toe zie ik wel dat er gepraat wordt maar ik hoor niets. Ik heb alle instellingen en settings al aangepast (ook in het audio gedeelte). Iemand enig idee waarom dit niet werkt?

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

• Graft
Nosferatu111072 schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:33:
Ik speel op mijn series X maar ik hoor niets. Af en toe zie ik wel dat er gepraat wordt maar ik hoor niets. Ik heb alle instellingen en settings al aangepast (ook in het audio gedeelte). Iemand enig idee waarom dit niet werkt?
Dit is vanaf het begin af aan al een beetje buggy geweest op één of andere manier. Maar uiteindelijk werkte het wel altijd op onze Xbox. Ik heb al een tijdje niet gespeeld (wordt weer tijd O+ ) dus weet niet hoe t nu is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Rubberen schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 18:06:
Paar uurtjes geleden HLL aangekocht. leuke game, maar mis toch wel wat teamplay. Geen idee waarom maar 50% van de servers lijken duits te zijn?

Welke servers zijn er aanraders?
WTH, 82ad hebben mijn voorkeur...maar het is toch vaak even zoeken en switchen.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +2Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

BWCC, LL zijn ook goede servers voor in de avond op PC.

• Sleeon
Nosferatu111072 schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:33:
Vaak werkt dit inderdaad niet, ene avond wel, andere niet.
Fix komt er al ongeveer een half jaar aan ;)

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-06 10:12
Ik had mijn Astro A50 via optisch aan mijn LG gekoppeld en dat heb ik niet geactiveerd (dus gewoon tv staat op ARC), dus mic en game geluid via een aansluiting (xbox). Bij de settings in de xbox pass through en speaker op mute gezet bij gebruik van een headset. Dit heeft geholpen.

[Voor 10% gewijzigd door Nosferatu111072 op 14-04-2022 16:32]

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rubberen
Bedankt voor de tips op het vlak van goeie servers! Heb werkelijk al een paar leuke potjes gespeeld op de WTH servers. Zeer leuke game indien er iets van communicatie gebeurd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TWCRay
  • Laatst online: 28-06 07:50
@Rubberen , het valt en staat met communicatie. Niks is zo frustrerend als een squad (of commander). Zorg dat je in een squad terecht komt met een SL (liefst clan SL). Zelf speel ik meestal op BWCC, Alliance, Wat je ook kunt doen is een clan joinen en af en toe een wedstrijd meespelen, stuk leuker dan public games.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bonux1987
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 28-06 15:13
Weet er iemand wanneer de volgende update live gaat ?

Thx !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sleeon
bonux1987 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 09:51:
Weet er iemand wanneer de volgende update live gaat ?

Thx !
Voor de zomer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:58
Anderhalve week geleden is er na een behoorlijk lange stilte weer eens een nieuwsbericht verschenen over de volgende update. Deze update 12 bevat een nieuwe map (Remagen) en verschillende maps krijgen een nachtmodus. Je vindt de dev-update en een aantal screenshots hier: https://store.steampowere.../view/3215016591888341689

In dit bericht van 22 april wordt aangegeven dat ze binnen 2 weken een eerste publieke test van de nieuwe map willen houden. Die test is nog niet geweest dus de kans is groot dat deze later deze week wordt gehouden. Een release op 6 juni (D-Day) zou een mooi haakje zijn dat haalbaar lijkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McKnight
Voor de console werden de woorden op Twitter "We are officially in 'soon' season" gebruikt....

[Voor 0% gewijzigd door McKnight op 04-05-2022 10:34. Reden: Typo]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sleeon
McKnight schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:33:
[...]

Voor de console werden de woorden op Twitter "We are officially in 'soon' season" gebruikt....
Tsja, zegt niets bij deze gasten |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:12
Ik heb zo'n 300 uur in het spel zitten maar heb het al een tijd niet meer gedaan. Laatste weken 3x opgestart maar snel weer gestopt. Kom er niet meer in ofzo. Jammer want ik heb wel echt mooie potten meegemaakt. Idd het wordt pas echt mooi bij goeie communicatie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Kan iedereen de [EXD] exodus servers aanraden. Zijn er volgens mij drie die vrijwel altijd vol zitten. Zit hier regelmatig in een squad met mensen die allemaal communiceren. De enkele keer dat niemand praat join ik gewoon een andere squad. Speel zelf alleen op deze servers.

[Voor 3% gewijzigd door ProfaNe op 04-05-2022 11:10]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Stef.NL
Voor de spelers van HLL op console:

Morgen (17 mei) verschijnt er een grote update voor Hell Let Loose op de consoles. De Russische troepen worden met deze update toegevoegd en dat betekent ook dat de mappen Kursk en Stalingrad naar console komen. Daarnaast zitten er in de update ook allerlei andere kleinere optimalisaties en bugfixes. Meer informatie over de update vind je hier: https://www.reddit.com/r/...ys_may_17th_content_list/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Graft
Stef.NL schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:17:
Voor de spelers van HLL op console:

Morgen (17 mei) verschijnt er een grote update voor Hell Let Loose op de consoles. De Russische troepen worden met deze update toegevoegd en dat betekent ook dat de mappen Kursk en Stalingrad naar console komen. Daarnaast zitten er in de update ook allerlei andere kleinere optimalisaties en bugfixes. Meer informatie over de update vind je hier: https://www.reddit.com/r/...ys_may_17th_content_list/
Finally! Ik ben vooral benieuwd naar de performance verbeteringen. Zin in. 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sleeon
Iets van 170 dagen gewachten, maar let's go!
Verwacht dat de tweakers van toen morgen ook weer terug zijn ;-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:27

Oxigeon

En zo is dat!

Ok dan. Ik slinger hem nog wel een keertje aan op de ps5

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McKnight
Ik was een weekje met vakantie maar blij dat de update vandaag naar console komt Link!

Ik ben benieuwd wat er gerepareerd is en wat er nu weer kapot is. Ik baal ervan dat de Panther weg is maar ik ben benieuwd naar de Russische maps.

[Voor 3% gewijzigd door McKnight op 17-05-2022 10:11]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-06 16:57
Sinds vorige week de PS5 in bezit, goed idee dus om HLL te installeren? ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Probleem bij HLL is dat je echt in een server moet zitten waar gecommuniceerd wordt. Ik weet oom niet of er op d'r ps5 clans zijn ofzo. Maar is verstandig om je daar dan direct aan te melden. Vanavond eens kijken of ik er kan vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
Ik kreeg vanavond één keer Stalingrad (defensive). Zijn wel veel open stukken en kapotte gebouwen, mis daarin wel variatie. Alleen de spoorlijn in het midden wijkt af. Kursk nog niet gedaan, maar die lijkt mij sowieso kut.
Overigens geen last gehad van bugs, dat werd wel tijd.

Hopelijk volgt de volgende update met nieuwe content snel. Ramagen lijkt mij wel tof. En night maps helemaal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sleeon
Nou, zitten nog aardig wat bugs in, kan geen comms kiezen in het deploy scherm, rubberbanding, geluid klopt niet altijd.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sleeon schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 10:16:
Nou, zitten nog aardig wat bugs in, kan geen comms kiezen in het deploy scherm, rubberbanding, geluid klopt niet altijd.
Na een lange tijd niet gespeeld te hebben gisteren 2 potten gespeeld op Foy en beide keihard verloren. Hadden wel een commander maar de officers reageerden niet op de aanwijzingen van de commander. Jammer maar helaas dan...

Hier ook een aantal bugs tegen gekomen.
- Rubberbanding als een malle. Vooral als je net spawnt.
- geluid wat inderdaad soms niet klopt.
- crosshair wat af en toe de lucht in schiet als ik gewoon door het vizier kijk.

Had zelfs zolang niet gespeeld dat ik nog niet meer wist dat je kon pingen. Gisteren voor de eerste keer spotter geweest voor een sniper. Beetje door de verrekijker loeren en aangeven via compas waar de enemy zit. Totdat mijn sniper vraagt om gewoon te pingen. Dit werkt namelijk wat makkelijker haha. Lig ik wat die cijfers naar hem te roepen in mijn beste Engels haha.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PLAE
  • Laatst online: 10:12
Ik gisteren ook weer eens gespeeld (Foy ook toevallig, vind ik wel een heerlijke map als rifelman). Vroeg mijn leider om wat ritjes voor hem te doen met supplies. Dat was ook meteen mijn hele pot omdat we makkelijk wonnen. Toch een beetje saai 4x met die truck heen en weer :')

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-06 13:01

RoyK

Illustrator

Ik vroeg mij af of soms het weer random anders is. Ik speel 1x per week op donderdag avond en had samen met mijn maatje het idee dat de belichting heel anders was. Misschien kan dit per keer verschillen?

Create / Fail / LEARN / Repeat | Portfolio > www.roykorpel.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03:14
Als mensen nog spelen op console voeg me toe PSN Shottah072

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
Zitten inderdaad nog steeds bugs in. Kursk heeft mij toch positief verrast, wel veel open stukken maar helpt als je gebruik maakt van de hoogteverschillen. Stalingrad heeft regelmatig fps drops.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:19
RoyK schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:26:
Ik vroeg mij af of soms het weer random anders is. Ik speel 1x per week op donderdag avond en had samen met mijn maatje het idee dat de belichting heel anders was. Misschien kan dit per keer verschillen?
Vermoedelijk het verschil tussen Warfare of Offensive mode op die map?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McKnight
Regelmatig gespeeld en hierbij wat van mijn meest opvallende bevindingen van en sinds de update op console:

Bugs / software :
- Rubberbanding is niet opgelost
- Geluidskwaliteit van comms is bedroevend geworden. Meerdere chats zijn nu helemaal niet meer te onderscheiden. Veel mensen stappen over op chat via console, waardoor er soms command structuur meer is.
- Supply drops die in de lucht blijven hangen
- Crosshair die teveel beweegt.
- Geluid dat achterblijft.
- Map randomness werkt niet. Sante Marie..... Sante Marie....

Wapens / voertuigen:
- AT rifle is veel te sterk
- Alle tanks zijn echt zwak geworden, zeker in Stalingrad (Enigszins logisch in urban omgeving). Tier klasse II of III maakt niet meer uit. Recon vehicles zijn extreem zwak tegen Tier II en Tier III.
- Halftrack is leuke toevoeging. Totdat de level 15 soldaat hem gebruikt als taxi.
- Shotgun is een aanwinst. Heel sterk tot 40-50 meter. Mooi is dat het lang duurt om te herladen.
- Revolver van de russen is nutteloos
- PPSH, betere concurrent van de MP40 en Thompson
- Wapengeluiden zijn geupdate. enorme vooruitgang.
- Semi-automatische sniperrifle van de Duitsers is zeer sterk. Ik moet er nog iets meer ervaring mee opdoen.
- Russische katjoesja: fantastisch dat geluid als ze gelanceerd worden.

Mappen:
- Kursk: tanken, tanken tanken. Wat een heerlijke map hiervoor. AT-guns trouwens ook.
- Stalingrad: Tanken is in het voordeel voor de Duitsers ivm hoogte. Is meer een infanterie map.
Zitten behoorlijk nog wat ontwerpfouten in beide mappen. Zwevende objecten etc.

Veel nieuwe spelers zijn (weer?) begonnen. Weten niet altijd hoe het werkt. Russen zijn echt een toevoeging aan het HLL-arsenaal. Nu wachten op de Canadezen, Britten en Japanners (gisteren gelekt op reddit!).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

McKnight schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:44:
Regelmatig gespeeld en hierbij wat van mijn meest opvallende bevindingen van en sinds de update op console:

Bugs / software :
- Rubberbanding is niet opgelost
- Geluidskwaliteit van comms is bedroevend geworden. Meerdere chats zijn nu helemaal niet meer te onderscheiden. Veel mensen stappen over op chat via console, waardoor er soms command structuur meer is.
- Supply drops die in de lucht blijven hangen
- Crosshair die teveel beweegt.
- Geluid dat achterblijft.
- Map randomness werkt niet. Sante Marie..... Sante Marie....

Wapens / voertuigen:
- AT rifle is veel te sterk
- Alle tanks zijn echt zwak geworden, zeker in Stalingrad (Enigszins logisch in urban omgeving). Tier klasse II of III maakt niet meer uit. Recon vehicles zijn extreem zwak tegen Tier II en Tier III.
- Halftrack is leuke toevoeging. Totdat de level 15 soldaat hem gebruikt als taxi.
- Shotgun is een aanwinst. Heel sterk tot 40-50 meter. Mooi is dat het lang duurt om te herladen.
- Revolver van de russen is nutteloos
- PPSH, betere concurrent van de MP40 en Thompson
- Wapengeluiden zijn geupdate. enorme vooruitgang.
- Semi-automatische sniperrifle van de Duitsers is zeer sterk. Ik moet er nog iets meer ervaring mee opdoen.
- Russische katjoesja: fantastisch dat geluid als ze gelanceerd worden.

Mappen:
- Kursk: tanken, tanken tanken. Wat een heerlijke map hiervoor. AT-guns trouwens ook.
- Stalingrad: Tanken is in het voordeel voor de Duitsers ivm hoogte. Is meer een infanterie map.
Zitten behoorlijk nog wat ontwerpfouten in beide mappen. Zwevende objecten etc.

Veel nieuwe spelers zijn (weer?) begonnen. Weten niet altijd hoe het werkt. Russen zijn echt een toevoeging aan het HLL-arsenaal. Nu wachten op de Canadezen, Britten en Japanners (gisteren gelekt op reddit!).
Zelf van de week ook een aantal potten gespeeld. Comms is idd zo slecht dat als ik met mijn broertje speel ik altijd via partychat speel.

Als ik alleen ben speel ik altijd via de game zelf. Indien je officer bent is het gewoon kl"te omdat je echt iedereen door elkaar hoort lullen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
Je kunt wel volumes per kanaal instellen maar eigenlijk zou ik losse volumes voor actief en inactief willen instellen (indien er op meerdere kanalen geluid is). Als je command chat actief hebt, dat die harder is dan team en proximity. Dan bepaal je zelf wat prio heeft.
Partychat van PS zelf onderdrukt toch alles wat via HLL gaat qua geluid?

McKnight, ik zat gister nog bij jou in Stalingrad, wat verder een waardeloos potje was door die commander.

[Voor 8% gewijzigd door Tom op 24-05-2022 13:00]

• McKnight
Tom schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 12:59:
Je kunt wel volumes per kanaal instellen maar eigenlijk zou ik losse volumes voor actief en inactief willen instellen (indien er op meerdere kanalen geluid is). Als je command chat actief hebt, dat die harder is dan team en proximity. Dan bepaal je zelf wat prio heeft.
Partychat van PS zelf onderdrukt toch alles wat via HLL gaat qua geluid?

McKnight, ik zat gister nog bij jou in Stalingrad, wat verder een waardeloos potje was door die commander.
Ja, dat zei hij volgens mij zelf ook :-)

Overigens nieuwe bug gevonden. Duits hoofdkwartier in Stalingrad is op een heuvel. Dit zorgt ervoor dat je heel de map kan overzien. Gisteren zaten we in een zware tank. We wisten dat er een tank stond te wachten bij Yellow house, is altijd zo (perfecte plek). Wij spotten de tank, afstand +/- 700 meter. Tank is volledig zichtbaar, Dus wij schieten op die tank. Shells landen tegen de muur die door drawing distance niet voor ons te zien is.
Er zit een gat in die muur waardoor de tiger ons in 2 schoten kapot schiet. Dit was nadat we ons net weer kapot hadden geërgerd aan alle zwevende hopen puin en treinonderdelen in Stalingrad. Ik wilde bijna rage quiten.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Znivian
Console spelers wilden zo graag de Russische content, terwijl de pc spelers het ontzien ivm alle bugs 😜

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McKnight
Znivian schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:30:
Console spelers wilden zo graag de Russische content, terwijl de pc spelers het ontzien ivm alle bugs 😜
Masterrace? 8)7

Kursk is het nieuwe Foy. Die map heb ik nog maar 3x helemaal gespeeld. Maprotatie / of nog liever serverkeuze, zou wel een voordeel zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Znivian
McKnight schreef op maandag 30 mei 2022 @ 17:25:
[...]

Masterrace? 8)7

Kursk is het nieuwe Foy. Die map heb ik nog maar 3x helemaal gespeeld. Maprotatie / of nog liever serverkeuze, zou wel een voordeel zijn.
Nee, cold hard facts... Ik hoor al maanden niks anders dat iedereen op pc Kursk haat (behalve tankers). En Stalingrad zit bij onze clan niet eens meer in de rotatie... Te veel bugs en te veel mensen die 'm niet leuk vinden.
En de Sovjet wapens zijn ook niet echt populair.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Illustrator

Znivian schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 06:51:
[...]

Nee, cold hard facts... Ik hoor al maanden niks anders dat iedereen op pc Kursk haat (behalve tankers). En Stalingrad zit bij onze clan niet eens meer in de rotatie... Te veel bugs en te veel mensen die 'm niet leuk vinden.
En de Sovjet wapens zijn ook niet echt populair.
Helemaal mee eens. De map Stalingrad is tevens een drama qua performance. Ook voor mensen met een beefie computer. Ik heb er ook zelden een leuk potje op gehad. Ik denk dat het een map is met teveel 'te'. Te veel hoekjes en gaatjes. Teveel plekjes waar mensen in gaan camperen. Te veel ruimte voor tanks om te kunnen snipen. Te veel rommel waar je dan weer achter blijf haken.

Kursk is een map zonder inspiratie en ziel. Het is een groot open grasveld met wat heuvels. Je ziet servers leeg lopen op deze map. En dat heeft een reden. Mensen vinden de map gewoon niet leuk :P

Ik ben benieuwd naar de nacht mode en nieuwe mappen. Maar ik ben een beetje voorzichtig met de verwachtingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McKnight
RoyK schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:41:
[...]

Helemaal mee eens. De map Stalingrad is tevens een drama qua performance. Ook voor mensen met een beefie computer. Ik heb er ook zelden een leuk potje op gehad. Ik denk dat het een map is met teveel 'te'. Te veel hoekjes en gaatjes. Teveel plekjes waar mensen in gaan camperen. Te veel ruimte voor tanks om te kunnen snipen. Te veel rommel waar je dan weer achter blijf haken.

Kursk is een map zonder inspiratie en ziel. Het is een groot open grasveld met wat heuvels. Je ziet servers leeg lopen op deze map. En dat heeft een reden. Mensen vinden de map gewoon niet leuk :P

Ik ben benieuwd naar de nacht mode en nieuwe mappen. Maar ik ben een beetje voorzichtig met de verwachtingen.
Zoals al eerder gezegd, ook op console is Stalingrad een ramp. Drawing distance, ontwerp fouten, zwevende objecten, lag.

Kursk als infanterie is de hel. Maar dat hoort ook bij dit spel. Dat is anders dan extreem veel ontwerpfouten. Zal bij Remagen net zo erg worden.

Overigens speelde ik Hill 400 gisteren daar zijn opeens ook zwevende objecten, die er voor de update niet waren. En in Carentan hing heel de lucht vol met supply drops...
7 maanden wachten heeft het niet beter gemaakt op console.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Illustrator

McKnight schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:55:
[...]

Kursk als infanterie is de hel. Maar dat hoort ook bij dit spel. Dat is anders dan extreem veel ontwerpfouten. Zal bij Remagen net zo erg worden.
Het is net erg als iets moeilijk is. Maar Kursk is gewoon saai en inspiratieloos. Er zit geen sfeer in en dat de server leeg loopt op de map helpt ook niet mee. Er zijn genoeg delen in de andere mappen die ook tricky zijn voor infanterie, maar ook uitdagend. In Kursk zit niet zoveel uitdaging.

ik lees wel meer klachten op de forums. Ik hoop dat de ontwikkelaars er werk van maken. Want ze hebben het momentum en zijn er veel spelers. Maar er is genoeg aanbod aan games. Dus ik hoop dat ze scherp blijven en content blijven toevoegen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
Ik snap het commentaar maar de ontwikkelaars gaan voor realisme. Purple Heart Lane, Kursk en Foy waren in de oorlog ook verschrikkelijk. Ontzettend veel levens gingen verloren omdat die gebieden zo open waren. Eerste sector van Utah/Omaha hetzelfde: één grote slachtpartij. Ik vind PHL ook niet leuk maar hoort wel een beetje bij de game, is leuker dan fantasiemaps.
Bugs zijn wel vervelend. Ik vind de performance van Stalingrad soms hopeloos.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Znivian
Ja daar kan ik me ook in vinden hoor. Het is vooral de bugs die problemen opleveren voor mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coldbullet
  • Laatst online: 28-06 16:04

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik vind hll een van de beste shooters sinds tijden! En word alleen maar beter in mijn ogen. Merk wel dat er veel console spelers zijn en veel gebruiken de mic niet wat erg jammer is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Illustrator

Ja, allemaal leuk en aardig over het onderdeel realisme. Maar er is ook zoiets als 'speelplezier'. Als servers leeg lopen op een map zegt dat niets over realisme of dat het in het echt ook helemaal ruk was daar.. maar dat de menigte de map gewoon niet interessant vindt en liever een andere server op zoekt.

Dit kan komen omdat de boel (te) open is met weinig diepging of mogelijkheden. Of dat mensen het na een half uur wel zat zijn om onbereikbaar gesniped te worden door snipers 'en tanks. Je krijgt hem op je kin en dat mag je dan uitzitten zolang je er zin in hebt.

Ieder zijn mug, maar ik skip Kursk lekker en spendeer mijn beperkte gametijd graag aan prettige gameplay met diepgang, en net zo realistisch ;)

Stalingrad is altijd een twijfel gevalletje. Even blijven zitten en kijken hoe het loopt.. herkenbaar? :P Vaak blijf ik dan toch te lang dat het zonde is om te stoppen, maar dat je na een poosje spijt hebt en je beter wat anders had kunnen doen haha

[Voor 15% gewijzigd door RoyK op 31-05-2022 16:34]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 28-06 19:30

Xymox

Determinism rulez !

Ieder zijn smaak aangaande maps. En het klopt dat sommige maps bij de grote massa minder in trek is.
Het hangt ook erg af van de kwaliteit van de squads en de commander hoe een map "bespeeld" wordt.

Elke map heeft een eigen speelstijl die daarbij past. Spelers/Squads/Commanders die niet goed gebruik maken van teamwerk of de verkeerde tactiek gebruiken die past bij het maptype zullen minder plezier beleven.

Maps die meer open zijn en dus meer tactiek van het hele team nodig heeft zal dus op een server waar minder gecommuniceerd wordt en waar squads niet samenwerken gewoon minder in trek zijn.

Wat mij betreft hoort bij een game zoals Hell Let Loose een verscheidenheid aan maptypes.

Ik zelf heb ook zo mijn voorkeuren en zal waarschijnlijk ook liggen aan het feit dat ik op een bepaalde manier speel. Mijn favoriete maps zijn toch de bos maps zoals Hill400 en Hurtgen. Foy vindt ik ook geweldig. Ik denk dat voor de gemiddelde en beginnende speler en bij zwakke teams de maps Sainte-Mère-Église en Sainte-Marie-du-Mont het beste past.

De toevoeging van nacht aan de open maps kan trouwens de tactiek van deze maps totaal veranderen. Ik ben daar dus erg benieuwd naar.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Graft
Coldbullet schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:49:
Ik vind hll een van de beste shooters sinds tijden! En word alleen maar beter in mijn ogen. Merk wel dat er veel console spelers zijn en veel gebruiken de mic niet wat erg jammer is.
Huh, impliceer je hiermee dat er nu crossplay is!?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
RoyK schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 16:31:

Als servers leeg lopen op een map zegt dat niets over realisme of dat het in het echt ook helemaal ruk was daar.. maar dat de menigte de map gewoon niet interessant vindt en liever een andere server op zoekt.

:P

• Rubberen
Gisteren de nieuwe nvidea drivers geïnstalleerd. Niet echt een verbetering.. alles lijkt lukt een beetje te flikkeren, schaduwen doen ook raar..

Iemand gelijkaardige ervaringen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sleeon

Man man, deze gast heeft wel gelijk, lekker weer maanden wachten op bug fixes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-06 21:20
Na maanden niet te helpen gespeeld wil ik de game weer oppakken (level 33). Degene waarmee ik een vorig jaar speelde zijn niet echt meer actief. Dus ik zoek weer wat Nederlandse spelers (console). Iemand tips?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• flyyy
  • Laatst online: 10:56
ScreamGT schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:33:
Doet mij denken aan Bridge Crossing uit America’s Army. Daar diende je ook een brug over te moeten steken met een team, er was geen andere omweg. Erg uitdagend maar ook frustrerend :’)
Haha inderdaad! Ik mis die game, was altijd goed, maar het is langzaam doodgebloed omdat de ondersteuning verviel etc...
Was best een hardcore game, geraakt worden was praktisch game over, en dan kon je de hele ronde uitzitten.
Run en gun was er niet bij.

Good old Bridge Crossing, of een goed potje Pipeline. Vroeger was alles beter haha

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ScreamGT
  • Laatst online: 27-06 19:34

ScreamGT

joejoe

flyyy schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:04:
[...]

Haha inderdaad! Ik mis die game, was altijd goed, maar het is langzaam doodgebloed omdat de ondersteuning verviel etc...
Was best een hardcore game, geraakt worden was praktisch game over, en dan kon je de hele ronde uitzitten.
Run en gun was er niet bij.

Good old Bridge Crossing, of een goed potje Pipeline. Vroeger was alles beter haha
Klopt! Urban Assault, Pipeline, SF Pipeline, SF Hospital. Allemaal best uitdagend en teamwork was key :) Op bridge had ik bijna 1900 uur speeltijd zitten :’) toen kon het nog. Nu is het Max 3 uur per week een potje HLL.

• flyyy
  • Laatst online: 10:56
ScreamGT schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:02:
[...]

Klopt! Urban Assault, Pipeline, SF Pipeline, SF Hospital. Allemaal best uitdagend en teamwork was key :) Op bridge had ik bijna 1900 uur speeltijd zitten :’) toen kon het nog. Nu is het Max 3 uur per week een potje HLL.
Ja ik ben net begonnen HLL, maar heb redelijk wat Squad gespeeld.
Is wel ff wennen allemaal, maar t gaat steeds beter.

Ja op bridge heb ik ook de nodig uren zitten, drop shots :P, met de sniper op de kisten liggen, oh nostalgie!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Stef.NL
Er is vandaag een nieuwe dev-update gekomen met een aantal interessante nieuwtjes.

De commander krijgt twee nieuwe mogelijkheden: de precision strike en de ammo drop. Vooral de precision strike ziet er goed uit en kan erg nuttig zijn voor sommige situaties. In onderstaande video kun je de nieuwe abilities in actie zien:

Verder is in de dev-update te lezen dat er wat gewisseld gaat worden qua tanks en dat daarbij de Panther terugkeert. Ook interessant is dat de US op Omaha een landingsvoertuig krijgt die iets meer bescherming biedt op het strand.

Tot slot wordt in de update een nieuwe test aangekondigd van update 12. Deze is morgen (9 juni) al vanaf 15.00 Nederlandse tijd. Er staat niet bij hoe lang de test duurt maar volgens mij was het vorige keren tenminste een uur of 3.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• McKnight
Stef.NL schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:45:
Er is vandaag een nieuwe dev-update gekomen met een aantal interessante nieuwtjes.

De commander krijgt twee nieuwe mogelijkheden: de precision strike en de ammo drop. Vooral de precision strike ziet er goed uit en kan erg nuttig zijn voor sommige situaties. In onderstaande video kun je de nieuwe abilities in actie zien:

[YouTube: Update 12 Commander Ability Showcase]

Verder is in de dev-update te lezen dat er wat gewisseld gaat worden qua tanks en dat daarbij de Panther terugkeert. Ook interessant is dat de US op Omaha een landingsvoertuig krijgt die iets meer bescherming biedt op het strand.

Tot slot wordt in de update een nieuwe test aangekondigd van update 12. Deze is morgen (9 juni) al vanaf 15.00 Nederlandse tijd. Er staat niet bij hoe lang de test duurt maar volgens mij was het vorige keren tenminste een uur of 3.
Het geluid van de Stuka mag nog wel wat aangrijpender. Ook zouden raketten ipv straffing run, om effectiviteit te verhogen wel een idee zijn. Maar het is wel een waardevolle toevoeging, deze tankbusters.

Maar sinds de update op console zijn mijn grootste ergernissen:
  • Renderdistance die omlaag is. Ik schiet op tanks die achter een muur zitten en raak ze niet. Vervolgens schieten ze wel terug op ons.... Zeker bij de Russische mappen.
  • Floating supply drops, hiermee verlies je gewoon matches
  • Map rotation

Acties:
  • +1Henk 'm!

• McKnight
Update van Team 17 op Twitch op vandaag:

The Team17 folks are livestreaming Hell Let Loose today!
🕓 Catch them at 4pm UK | 11 am ET
Let's see how they fare in tactical warfare...
📺 https://www.twitch.tv/team17

[Voor 3% gewijzigd door McKnight op 22-06-2022 16:23]

• Sleeon
McKnight schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 16:23:
Update van Team 17 op Twitch op vandaag:

The Team17 folks are livestreaming Hell Let Loose today!
🕓 Catch them at 4pm UK | 11 am ET
Let's see how they fare in tactical warfare...
📺 https://www.twitch.tv/team17
Beter tijd stoppen in shit fixen.

• McKnight
Ik heb niet alles geluisterd, paar opvallende punten die genoemd werden.
- Meest bekende bugs zijn bekend en wordt aan gewerkt. Maar kost tijd, en er is gewoon weinig personeel.
- Op korte termijn wordt een nieuwe Patch voor PC aangekondigd. Die van console volgt later dit jaar, maar met deze console patch gaan console en pc gelijk lopen. Updates komen uit als ze werken.
- Er werken 20 mensen aan de PC versie van HLL, en 10 mensen aan de console versie. Er staan vacatures uit, ze hebben gewoon meer mensen nodig. TEAM17 realiseert dit.
- Zoals het er naar uit ziet komen de Britten dit jaar.
- Het is aannemelijk dat de XP klassen een level verhoging krijgen (geen tijdslijn)
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Let op:
Superleuke en handige Gids voor nieuwe spelers:
- Reddit link (afbeeldingen)
- PDF Download (via Mega)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee