[Multi] Hell Let Loose

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-05 16:56

ScreamGT

joejoe

Ondertussen wel gelukt met de registratie.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:55
Hoe bevalt het?

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Geen idee, beta gaat vanaf vandaag live. Ik zit nu net in Parijs een weekendje :+ Beta stopt Maandag de 27e…

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Lex92
  • Laatst online: 13-05 07:50
Mocht er iemand een key hebben maar niet kunnen spelen dan houd ik me aanbevolen 😁

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-05 08:13

InSanex

serenity now!

Groot was mijn vreugde met de beta key. Maar de continue motion blur (ze werke eraan) maakt het echt lastig.

Het weer in Halfweg

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

InSanex schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 19:35:
Groot was mijn vreugde met de beta key. Maar de continue motion blur (ze werke eraan) maakt het echt lastig.
Wat bedoel je hier precies mee? Kan je motion blur niet uitzetten?

Ik vraag mij oprecht af wie er anno 2026 nog gebruik van maakt. Laat het gewoon weg?

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-05 08:13

InSanex

serenity now!

ScreamGT schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 09:39:
[...]

Wat bedoel je hier precies mee? Kan je motion blur niet uitzetten?

Ik vraag mij oprecht af wie er anno 2026 nog gebruik van maakt. Laat het gewoon weg?
Nee, motion blur is niet uit te zetten op dit moment. Het lijikt alsof er iemand een pot vaseline op je beeldscherm gesmeerd heeft. Ook zijn er enorme FPS drops waar iedereen last van heeft.
Tuurlijk, het is beta, maar ik vond het meer Alpha.

Het weer in Halfweg

• rickhaha
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:56
Heb de bèta twee x twee uur gespeeld maar door de grote hoeveelheid motion blur en slechte shadow highlight balans speelde het gewoon niet lekker en kreeg er ook hoofdpijn van.

Paar dingen die mij opvielen tijdens het spelen:
- game voelt sneller
- moeilijk enemies te spotten door vele vegetatie
- gunplay voelt nog niet lekker
- tanks minder grote invloed op game verloop
- loadout samenstellen gaat op gewicht

Het is opzich een leuke basis om op voort te bouwen er zit wel potentie in. De live map is vet maar zorgt voor flinke framedrops.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-05 20:58
rickhaha schreef op zondag 26 april 2026 @ 13:00:

- moeilijk enemies te spotten door vele vegetatie
Is dat een nadeel voor je?kan niet wachten eerlijk gezegd zie er naar uit

• rickhaha
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:56
bie100 schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 08:09:
[...]

Is dat een nadeel voor je?kan niet wachten eerlijk gezegd zie er naar uit
Een nadeel is het niet direct te noemen ik denk dat dat vooral een kwestie van wennen is. Grootste Nadeel op dit vlak was dat schoten dichtbij en verweg het zelfde volume hadden. Soms zat ik letterlijk naast een enemy tussen de plantjes te schieten zonder van elkaar te weten dat je naast elkaar zat.

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:32
rickhaha schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 10:35:
[...]

Een nadeel is het niet direct te noemen ik denk dat dat vooral een kwestie van wennen is. Grootste Nadeel op dit vlak was dat schoten dichtbij en verweg het zelfde volume hadden. Soms zat ik letterlijk naast een enemy tussen de plantjes te schieten zonder van elkaar te weten dat je naast elkaar zat.
Dit hoorde ik ook al terug van diverse streamers. Lijkt me cruciaal om op te lossen voor de speelbaarheid. Bij HLL OG me nooit aan gestoord, dus zal wel goed komen.

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

18 juni komt het spel blijkbaar uit.

Ik heb de beta niet kunnen spelen, maar het was volgens mij nog niet heel best? Toch?

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Let op:
Superleuke en handige Gids voor nieuwe spelers:
- Reddit link (afbeeldingen)
- PDF Download (via Mega)