[Multi] Hell Let Loose

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murc1elag0
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-09 22:20
InSanex schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:44:
Het spel is nu wel behoorlijk achteruit aan het gaan qua playerbase. Muziek, geschreeuw en gescheld over de voicecom. Probeer nu al de hele dag een gebalanceerd spel te vinden, maar je komt vaak teams tegen met hele clans, tegen de lone wolfs.
Erg jammer dit :(
Je moet een beetje geluk hebben. Vanmiddag toevallig 4 beste potjes tot nu toe gespeeld. Duidelijke rolverdeling tussen de squads, duidelijke communicatie op squad/commander chat (waar supplies, strafing run etc.), een artillerie team die elke ronde zeker 50 kills behaalden door goede spotters, garrisons op tactisch de juiste locaties, tank teams die support gaven waar dat nodig was, kort samengevat gewoon heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Murc1elag0 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 18:38:
[...]

Je moet een beetje geluk hebben. Vanmiddag toevallig 4 beste potjes tot nu toe gespeeld. Duidelijke rolverdeling tussen de squads, duidelijke communicatie op squad/commander chat (waar supplies, strafing run etc.), een artillerie team die elke ronde zeker 50 kills behaalden door goede spotters, garrisons op tactisch de juiste locaties, tank teams die support gaven waar dat nodig was, kort samengevat gewoon heerlijk!
Zat ik in die potjes zeker in het andere team _/-\o_

Komt wel weer goed, binnenkort een paar goede rondjes :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel sinds kort aangeschaft en ik vindt het erg leuk!
Is er een Nederlandse discord server voor hll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update 5 – The Road to Carentan is live now!

:map:New Map: Purple Heart Lane
:flag_us:US Heavy Tanks
:arrow_down:New Marker System
:tools:Ongoing Optimisation
:loud_sound:SFX Update Begins

Full patch notes: http://bit.ly/Update5R2C

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Update 5 – The Road to Carentan is live now!

New Map: Purple Heart Lane
US Heavy Tanks
New Marker System
Ongoing Optimisation
SFX Update Begins

Full patch notes: http://bit.ly/Update5R2C

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/324816793497501697/679296435182632970/HLL_PHLtacmap_FBTW_JS_001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-09 14:58
Poh! Ziet er uit als een interessante map!
Vanmiddag/vanavond de update maar is downloaden en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A WORD OF WARNING - RED = DANGER

Some will notice that crossing the Rivers on Purple Heart Lane marked RED on the map is near impossible on both foot, and in a Tank.

This is a very intentional map design, but are still working through some kinks.
You are either going to drown or get your Tank very stuck... we are working on ways to make this more obvious and stop tanks glitching etc.

Sooooo atm we recommend stick to the roads, if you are a foot soldier then you may find a way across that isn't a bridge if you are brave enough...

You've been warned, and should learn your lesson very quickly

Good luck fighting for control over those key bridges!
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/322320603350827010/679308115124027392/unknown.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:39
Drastically increased server browser refresh speed.

Dit is voor mij echt een grote win. Hoelang het wel niet duurt om een juiste game te vinden.. zo lang en dan blijkt dat de game al full is terwijl bij mij nog staat 90/100.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vind dit nog de beste aanpassing:
Fixed: Unrealistic movement of flying cockroaches
:+

20% korting
29,99€
23,99€

https://store.steampowered.com/app/686810/Hell_Let_Loose/

[ Voor 32% gewijzigd door Paulus07 op 19-02-2020 08:50 ]

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

hoe zit het met de servers mensen? zijn deze een beetje gevuld? Ik vind de game heel aantrekkelijk. Maar ik wankel ook een beetje naar Post Scriptum.

Mijn portfolio op Instagram

• lowskilled-ftw
RoyK schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 15:45:
hoe zit het met de servers mensen? zijn deze een beetje gevuld? Ik vind de game heel aantrekkelijk. Maar ik wankel ook een beetje naar Post Scriptum.
Op dit moment 17:58 op donderdagmiddag/avond zijn er 12 servers voor meer dan 90% gevuld. (100%=100man)

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

lowskilled-ftw schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 17:58:
[...]

Op dit moment 17:58 op donderdagmiddag/avond zijn er 12 servers voor meer dan 90% gevuld. (100%=100man)
Thanks. En hoe ervaar jij het gamen? Ik begrip dat HLL goed zou passen (denk beeldig) als een BF5 game qua looks en dan in Hardcore mode. Iets wat ik altijd speelde in BF4 en BF3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _ribbel_
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-01-2024
HLL en BF5 zijn niet met elkaar te vergelijken, vind ik
Totaal anders.
HLL is tactischer en meer teambased, BF5 meer is Run and Gun.

Zie filmpje hieronder.

https://youtu.be/y8iQa7o1OhY

Beide games hebben intussen wat updates gehad, maar speelstijl is hetzelfde gebleven.

https://wthgaming.eu | Hell Let Loose Clan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
_ribbel_ schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:28:
HLL en BF5 zijn niet met elkaar te vergelijken, vind ik
Totaal anders.
HLL is tactischer en meer teambased, BF5 meer is Run and Gun.

Zie filmpje hieronder.

https://youtu.be/y8iQa7o1OhY

Beide games hebben intussen wat updates gehad, maar speelstijl is hetzelfde gebleven.
Dit inderdaad.
BF V is totaal niet te vergelijken met HLL, HLL is veel tactischer en je moet als speler veel voorzichtiger zijn en goed communiceren met je buddy's.
Dat is dan ook gelijk een ding in HLL, heb je een squad waar weinig in gepraat word dan is de ervaring ook direct een stuk minder.

Een goed samenwerkende squad, samen met een commander die jouw squadleader goed aanstuurt en bevelen geeft is het meest mooie van deze hele game! Je hebt het gevoel alsof je er echt in zit!! _/-\o_

Ik heb nog niet het geluk gehad om met een aantal Nederlanders dit te mogen spelen, maar dat zal ongetwijfeld nog gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

De vergelijking ging mij meer om het grafische. Wat BF5 ontzettend mist is een hardcore mode. Als je bekend bent met BF4 of BF3 dan kan je daar ook niet zomaar even een straatje overstekken in Hardcore, want dan lig je gewoon op de grond. Wat voor shooter je ook speel, zodra het hardcore gaat worden zonder Hud informatie en de wetenschap dat 1 kogel genoeg kan zijn ga je toch anders spelen.

van de videos van ik HLL er in ieder geval mooier uitzien dan Post Scriptum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ribbel_
Spel is nu in de aanbieding.
Vind je het niks, vraag je om een refund. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ja, dat is een goeie haha. 2 uur de tijd geloof ik. Bij mij is hij in steam weer 29 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ribbel_
Dan toch nog 2 uur gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:09
Op aanraden HLL aangeschaft, beviel dusdanig goed dat ik een USB Microfoon gekocht heb.
Echter bevriest het spel na zo'n minuut als met de mic ingeplugd. Zonder mic gaat het wel goed.
Iemand een idee?
- Drivers bijgewerkt, windows bijgewerkt, maar nog geen oplossing.
- Microfoon is een HyperX QuadCast
- Windows 10 Game mode uitgeschakeld

[ Voor 5% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 25-02-2020 22:02 ]

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
Rostvertol-Mil schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:59:
Op aanraden HLL aangeschaft, beviel dusdanig goed dat ik een USB Microfoon gekocht heb.
Echter bevriest het spel na zo'n minuut als met de mic ingeplugd. Zonder mic gaat het wel goed.
Iemand een idee?
- Drivers bijgewerkt, windows bijgewerkt, maar nog geen oplossing.
- Microfoon is een HyperX QuadCast
- Windows 10 Game mode uitgeschakeld
Ik heb gisteren hetzelfde probleem gehad (echter was dit met mijn headset), dit was alleen op het moment dat ik al in het spel zat.
Had het idee dat achter Hell let Loose iets aan het draaien was.
CTRL+enter en daarna nog een keer zorgde ervoor dat het weg ging. Wellicht helpt het ook voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ribbel_
Andere USB poort geprobeerd, voorkant en achterkant?
Staat je mic als standard ingesteld in Windows geluidssettings?
Staan de permissies goed in Windows app settings?
Delete de C:\Users<UserName>\AppData\Local\Application Data\HLL folder, en start dan de game. Moet je wel ff settings opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:20

LankHoar

Langharig tuig

RoyK schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 23:42:
ja, dat is een goeie haha. 2 uur de tijd geloof ik. Bij mij is hij in steam weer 29 euro.
Ik vond die 2 uur persoonlijk veel te kort om een goede indruk te krijgen. Ben alleen maar steeds dood gegaan en me dan steeds afvragen "Hoe dan!" :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

LankHoar schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:47:
[...]

Ik vond die 2 uur persoonlijk veel te kort om een goede indruk te krijgen. Ben alleen maar steeds dood gegaan en me dan steeds afvragen "Hoe dan!" :+
Hoe bevalt de game je? En speel je ook Post Scriptum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ribbel_
Post scriptum is nog realistischer en moeilijker.
Zelfde als Squad.
Beide ook mooie spellen, maar meer hardcore.
HLL is iets meer arcade achting, wat ik qua speeltempo leuker vind spelen.

Tenzij je een keer meedoet met ons 1-life event, dan is het tactisch en traag, want dood is echt dood. Geen respawn. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Laatst online: 15:20

LankHoar

Langharig tuig

RoyK schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:30:
[...]

Hoe bevalt de game je? En speel je ook Post Scriptum?
Heb er nog niet genoeg uren in zitten om het goed te kunnen zeggen. Dit omdat ik er nog niet heel veel van snap (paar tutorials gekeken en dat zal moeten helpen), en ik momenteel even geen tijd heb om veel te gamen. Ik vind de opzet erg gaaf, en ook het realisme - verfrissend naar de zoveelste BF of CoD. Ik wil het dus erg graag leuk vinden en er beter in worden :)

PS heb ik naar gekeken, maar HLL lijkt me voor nu wat toegankelijker. Mocht ik HLL voldoende onder de knie krijgen dan ga ik zeker PS eens proberen.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• _ribbel_
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/666718082315583509/681952239841050653/night_of_the_wolves.png?width=832&height=416

• Rostvertol-Mil
  • Laatst online: 22:09
_ribbel_ schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:23:
Andere USB poort geprobeerd, voorkant en achterkant?
Staat je mic als standard ingesteld in Windows geluidssettings?
Staan de permissies goed in Windows app settings?
Delete de C:\Users<UserName>\AppData\Local\Application Data\HLL folder, en start dan de game. Moet je wel ff settings opnieuw instellen.
De andere USB poort was de oplossing! Dank voor de suggesties :)

dot.blaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _ribbel_
http://bit.ly/Patch10HLL

Mooie patch!
Jumbo op bijna elke map.
Je verzuipt niet meer direct op PHL.
Game performance veel beter door optimalisatie!
Marker system verbeterd, je ziet ze nu beter.

Patch is bijna beter dan de update zelf :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:01
Update 6 is uit!

Nieuwe map, engine improvements en ballistics overhaul.

https://thenerdstash.com/...pdate-6-is-now-available/

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

De nieuwe map Hill 400 is geweldig.

Nu BF5 ten einde komt hoop ik dat er meer spelers gaan kiezen voor deze echte WW2 semisim

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 15:05
Tom. C schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 11:24:
Update 6 is uit!

Nieuwe map, engine improvements en ballistics overhaul.

https://thenerdstash.com/...pdate-6-is-now-available/
Ik denk dat ik HLL binnenkort weereens ga opstarten :) hoe bevallen de nieuwe tanks trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:01
PEBKAC schreef op zondag 3 mei 2020 @ 12:13:
[...]

Ik denk dat ik HLL binnenkort weereens ga opstarten :) hoe bevallen de nieuwe tanks trouwens?
Ik ben nog een beginneling en heb me zodoende nog niet aan de tanks gewaagd! Eerst even veilig rifleman spelen O-)

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanio
  • Laatst online: 09-09 16:01
Hell let loose staat samen met Post scriptum al een tijdje op m'n verlanglijstje. Naar mijn idee is Hel let loose wat toegankelijker, en is het inlevingsvermogen wat beter door de details in de map. Vraag me wel af hoe mijn systeem dit draait (i7 4770k, 16gb, GTX 970). Kan het natuurlijk 2 uur uitproberen en eventueel refunden, maar hoop eigenlijk op een free weekend.

[ Voor 15% gewijzigd door giovanio op 05-05-2020 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonerhead
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-01-2024
De game wordt beter en beter. Zeker de aankomende update (U7), gaat schijnbaar een flinke overall improvement opleveren. Volledig nieuwe animations.

De nieuwe map Hill 400 is daarnaast echt tof. Wat een intense game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02 21:30
Al een tijdje, 3 jaar, geen shooters meer gespeeld. Vroeger wel, het good old Counterstrike 1.6, Day of Defeat, Call of Duty serie, Brothers in arms (geniaal met positioneren van je teams)

Overgegaan naar Battelfield 3 op playstation, net als GTA uiteraard ;). Daarna een laptop en veel company of heroes gespeeld. Laatste game afgelopen jaar af en toe Day of Infamy.

En dan, dan kom je terecht in de wereld van Hell Let Loose. Mooie voor mij is dat al het voorgaande van diverse FPS shooters in deze game samen lijkt te komen. Ik draai het nu op Medium/high settings op 1080p op een 8 jaar oude monitor maar dan komt het niet helemaal tot zijn recht. Zit er zwaar aan te denken om te gaan upgraden naar een 1440p systeem met moderne 144hz monitor.

Communicatie is wel het sleutelwoord van deze game en daar schort het nog wel eens aan. Het succes van je squad hangt vaak af van een goede officer.

Check dit hieronder maar eens qua tactics, erg gaaf!
YouTube: 50v50 Hell Let Loose SPECTACULAR

Is er een actieve tweakers playerbase die wel eens samen spelen?

psn = smeersbergen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBKAC
giovanio schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 19:00:
Hell let loose staat samen met Post scriptum al een tijdje op m'n verlanglijstje. Naar mijn idee is Hel let loose wat toegankelijker, en is het inlevingsvermogen wat beter door de details in de map. Vraag me wel af hoe mijn systeem dit draait (i7 4770k, 16gb, GTX 970). Kan het natuurlijk 2 uur uitproberen en eventueel refunden, maar hoop eigenlijk op een free weekend.
Met deze opstelling zou je het gewoon fatsoenlijk op 1080P 60hz kunnen spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanio
PEBKAC schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 09:15:
[...]

Met deze opstelling zou je het gewoon fatsoenlijk op 1080P 60hz kunnen spelen :)
Fijn , bedankt voor je reactie! Denk dat ik hem dan toch maar eerdaags aanschaf. Lijkt me een heerlijke game.

Was al wel van plan m'n GPU te upgraden, maar wacht nog even of er 14 mei wat meer info komt wat betreft Nvidia Ampere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonerhead
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-01-2024
Maaarek schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 22:23:
Al een tijdje, 3 jaar, geen shooters meer gespeeld. Vroeger wel, het good old Counterstrike 1.6, Day of Defeat, Call of Duty serie, Brothers in arms (geniaal met positioneren van je teams)

Overgegaan naar Battelfield 3 op playstation, net als GTA uiteraard ;). Daarna een laptop en veel company of heroes gespeeld. Laatste game afgelopen jaar af en toe Day of Infamy.

En dan, dan kom je terecht in de wereld van Hell Let Loose. Mooie voor mij is dat al het voorgaande van diverse FPS shooters in deze game samen lijkt te komen. Ik draai het nu op Medium/high settings op 1080p op een 8 jaar oude monitor maar dan komt het niet helemaal tot zijn recht. Zit er zwaar aan te denken om te gaan upgraden naar een 1440p systeem met moderne 144hz monitor.

Communicatie is wel het sleutelwoord van deze game en daar schort het nog wel eens aan. Het succes van je squad hangt vaak af van een goede officer.

Check dit hieronder maar eens qua tactics, erg gaaf!
YouTube: 50v50 Hell Let Loose SPECTACULAR

Is er een actieve tweakers playerbase die wel eens samen spelen?
Geen idee maar laten we die dan oprichten. Ik ben nog op zoek naar een NL squad om af en toe een potje mee te knallen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

We zouden een actieve spelers op tweakers op de OP kunnen vermelden met steam ID, weet je elkaar makkelijk te vinden!

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ribbel_
Wij (WTH), zijn opgericht door een Nederlander.
Veel Nederlandse ( en Belgische) leden.
Voertaal is Engels.
Spelen casual, maar ook competitie op het hoogste niveau. We horen bij de topclans wereldwijd.
Erg vriendelijk voor nieuwe spelers. We geven training en organiseren events om nieuwe spelers wegwijs te maken in het spel.

Kijk maar eens in onze Discord, of kom spelen op onze eigen server. Geheel vrijblijvend, al is het alleen maar om af en toe casual met gelijkgezinden te spelen.

Er spelen er ook al wat die ook op Tweakers zitten .

Zie signature voor onze website, daar vind je alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
giovanio schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 11:09:
[...]

Fijn , bedankt voor je reactie! Denk dat ik hem dan toch maar eerdaags aanschaf. Lijkt me een heerlijke game.

Was al wel van plan m'n GPU te upgraden, maar wacht nog even of er 14 mei wat meer info komt wat betreft Nvidia Ampere.
En al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanio
Nog niet. Misschien wacht ik nog wel een update af. Zal het hier wel laten weten hoe de performance is als ik em probeer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
_ribbel_ schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:31:
Voertaal is Engels.
Spelen casual, maar ook competitie op het hoogste niveau. We horen bij de topclans wereldwijd.
Erg vriendelijk voor nieuwe spelers. We geven training en organiseren events om nieuwe spelers wegwijs te maken in het spel.

Kijk maar eens in onze Discord, of kom spelen op onze eigen server. Geheel vrijblijvend, al is het alleen maar om af en toe casual met gelijkgezinden te spelen.

Thanks, ik zal er eens een kijkje nemen. Spelen jullie vaak clan wars in het weekend? Ik zag namelijk de hele tijd een slotje staan op de server in het weekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ribbel_
PEBKAC schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:27:
[...]

Thanks, ik zal er eens een kijkje nemen. Spelen jullie vaak clan wars in het weekend? Ik zag namelijk de hele tijd een slotje staan op de server in het weekend ;)
Yup, was inderdaad een event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murc1elag0
_ribbel_ schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:31:
Voertaal is Engels.

Interessant, zal binnenkort eens een kijkje nemen als ik weer wat meer tijd heb.

Merk de laatste tijd dat er meer servers vol zitten. Maar er minder communicatie is. Wat het meteen een stuk minder leuk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
20% Discount Live Now!

Hey everyone

Just a quick one to let you know that Hell Let Loose is currently 20% off in the Team17 Publisher Sale over on Steam!

If you're looking to get your friends or clan buddies onto the frontline now's a great time to do so.

We hope Patch 11 has gone down well, we've already started noting down your feedback!

See you on the frontline.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jD4_XTUxy_--3HwPSrRpWY1lh4o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4sARBiBToSqcchehUpE0Go3I.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanio
giovanio schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:06:
[...]

Nog niet. Misschien wacht ik nog wel een update af. Zal het hier wel laten weten hoe de performance is als ik em probeer! :)
Inmiddels de game in bezit en een aantal potjes gespeeld. Toffe game! Performance op mijn systeem (i7 4770k, 16gb ram, gtx970) is prima met wel af en toe dips onder de 60fps, zeker op sommige maps, maar goed speelbaar.

Heb al wel flink wat tegenstanders omgelegd en m'n team geprobeerd te helpen om de serctoren te veroveren, maar merk wel dat het samenwerken met de ene squad beter gaat dan met de ander. Denk dat het voor veel nieuwe spelers wel prettig is wanneer een squadleader duidelijk aangeeft wat er verwacht wordt.

Ga hier nog wel de nodige uren instoppen en nodig hebben om de game onder de knie te krijgen. Benieuwd naar de komende updates ook, met name de nieuwe animaties en geluid gaan de game wel naar een hoger niveau tillen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:25
Max fps is 60 ofwat?

Hopelijk gaan ze dat later nog verhogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Gister de game ook gekocht, dacht voordat ik ga slapen even snel checken of er iets van een tutorial is, ok niets, dan maar een game joinen. 45 min later eerste win binnen en ook al zag ik de de wolken erg vaak (:+) heb ik wel meteen de smaak te pakken.

Vond het wel mooi eerste squad die ik inging, vroeg meteen of ik mic had, maar moest nog push to talk button vinden en hij gooide me er uit, maar gelukkig kreeg ik nog invite toen hij me nog hoorde toen ik in spawnscreen zat en heeft hij me (was mede-nederlander) iig beetje uitgeholpen. (y)

Blij dat ik na 2 jaar de kat uit boom kijken hem maar heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:35
Spel een tijd terug aangeschaft en geen moment spijt van gehad, de sfeer is intens. Al is het zeer afhankelijk of je in een squad zit die een beetje samenspeelt. Heb ook vaker gehad dat ik in een squad terecht kwam met een stille leader, dan is het spel al direct een stuk saaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Ja gister toen ik potje speelde was dat een enorm verschil met mijn eerste ervaring, geen communicatie, werd geen enkele outpost of garrison gebouwd (niet in squads die open waren), maar dan hou je het snel voor gezien als je steeds van base weer naar frontline moet rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
Ik heb ook even Hell Let Loose aangeschaft in de steam sale ben aardig verrast door hoe goed de samenwerking is tussen de spelers in publieke servers. Ik ben in ieder geval fan! Zitten hier ook mensen die Post Scriptum spelen? Is het kwa mechanics een beetje vergelijkbaar met HLL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ribbel_
Post Scriptum is meer hardcore, maar vind het minder leuk spelen dan HLL.
PS is meer een echte MilSim, terwijl HLL iets meer arcade is.
En HLL ziet er veel beter uit, speelt sneller en de battles zijn veel intenser.

En qua samenspel en communicatie: Zoek een clanserver op, join een squad met meerdere clanleden en de meesten zullen je helpen.
Kan onze servers aanraden, maar 82nd, 2.FJg, DIXX zijn ook goede servers.

Goede clans organiseren ook (training)events en trainingen, misschien ook handig om het spel beter te beleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steam Summer Sale!

https://store.steampowered.com/app/686810/Hell_Let_Loose/

22,49 euro nu voor de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
deze week kwam toch update 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Update zou in Q2 komen en dat is nog een paar dagen.
Misschien zijn ze wat later. Zit er wel op te wachten, vooral de 3rd person animaties.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Naast de steam sale ook even aandacht voor dit:

Gamers halen 9000 euro op voor Airborne Museum in Oosterbeek

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C8NGMt-k_HRs5PV0RbS12Q42n0A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lQ8KEjrXpQwFisVy1lPw6qXO.png?f=fotoalbum_large

https://nos.nl/artikel/23...museum-in-oosterbeek.html

Het Airborne Museum in Oosterbeek heeft het moeilijk in deze tijd.
Is en blijft een tof museum en zou zonde zijn als dat wegvalt.

En mocht je zelf ook wat willen doneren kan dat via: https://www.gofundme.com/f/save-the-airborne-museum

Inmiddels staat de teller al op: €10,728 _/-\o_

:)

[ Voor 8% gewijzigd door Paulus07 op 29-06-2020 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

-tom-562

Oliesjeik

Hoe verhoudt HLL zich tot PS qua 'casual gaming'? Ik ben BF:V een beetje beu, en ben wel toe aan wat nieuws. Nu lees ik dat HLL wat meer casual is dan PS. Geldt dit ook voor de duur van de potjes? Ik zie op Youtube soms filmpjes/streams voorbij komen van meer dan een uur voor een potje PS, hoe zit dit met HLL? Ik heb niet altijd de tijd om zo lang een potje te gamen (iets met een koter van nog geen 1 die niet altijd even goed slaapt 's avonds :P).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ook al speel je bijvoorbeeld een half uurtje, dan nog kan je een hoop fun hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murc1elag0
-tom-562 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:56:
Hoe verhoudt HLL zich tot PS qua 'casual gaming'? Ik ben BF:V een beetje beu, en ben wel toe aan wat nieuws. Nu lees ik dat HLL wat meer casual is dan PS. Geldt dit ook voor de duur van de potjes? Ik zie op Youtube soms filmpjes/streams voorbij komen van meer dan een uur voor een potje PS, hoe zit dit met HLL? Ik heb niet altijd de tijd om zo lang een potje te gamen (iets met een koter van nog geen 1 die niet altijd even goed slaapt 's avonds :P).
Als je een nieuwe ronde start dan kan het tot anderhalf uur duren. Ik kom zelf ook van BFV (was er helemaal klaar mee toen zij voor de 2e keer die ttk update doordrukte) en het is lastig te vergelijken. Heb alle BF's gespeeld, en waar er vroeger nog een vorm van teamwerk was, werd dat met BF1 en BFV steeds minder lonend. HLL daarentegen draait echt om teamwerk/communicatie. Oké, je moet geluk hebben met de servers die je joint, maar je kan tegenwoordig zo een groep vinden waar je mee kan spelen. Dat is echt aan te raden, met een paar squads en een goede commander heb ik potjes gespeeld waar de ervaring veel intenser is dan BF ooit is geweest. De maps zijn een stuk groter dan BF, dus het kan soms wat langzaam aanvoelen. Helemaal als je opeens uit het niets neergaat, maar dat kan ook in je voordeel werken uiteraard.

Ik durf de vergelijking met PS niet te maken, maar voor mij is dit de juiste setting. Als je het wilt is er genoeg actie te vinden (hangt een beetje af van de map die je speelt)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Ook aangeschaft, wilde hem al heel lang proberen maar was een beetje terug houdend, omdat ik geen uren tijd heb maar de verhalen dat je een in een uurtje ook een leuke tijd kan hebben geeft mij een goed gevoel. Ook is het zoals ik het lees niet hyper realistisch, wat ik ook leuker vindt.

Nu nog tijd om te spelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik speel het nu ook iets meer dan een week en ben positief verrast. Wat een super vet gedetailleerde maps zeg. Knap gedaan!

Na wat met ini files gespeeld te hebben draait het redelijk op mijn Ryzen 5 2600 en GTX 1050 Ti. Zit wel te denken aan een upgrade van mijn videokaart. Misschien een tweedehandsje ofzo. Iemand tips? Misschien iets van een RX 590 8G?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
-tom-562 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:56:
HLL is grafisch mooier dan PS zover ik het kan beoordelen. De nieuwe patch zal een enorme vertbetering van de graphics geven.Maar blijft afwachten

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Update komt de 14de lees ik.

Animaties zien er goed uit

[ Voor 25% gewijzigd door jagermeister op 12-07-2020 23:44 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneak preview video in onderstaande tweet. (kan die niet los includen hier)

Of url: https://video.twimg.com/e...x720/1tWNGwqVn7Vne2YS.mp4

[ Voor 25% gewijzigd door Paulus07 op 13-07-2020 15:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Voor diegene die de anti-aliasing in Hell Let Loose niet goed krijgt.
Ondanks de mogelijke AA instellingen kan het zijn dat het beeld nog steeds rafelig is kunnen objecten veraf, voornamelijk bomen en takken, een beetje flikkeren.

Met een handmatige aanpassing heb ik bij mij het beeld nu perfect kunnen krijgen en ziet het er nu strak uit.

1) Ga naar : C:\Users[USERNAME]\AppData\Local\HLL\Saved\Config\WindowsNoEditor
(vervang in het bovenstaande pad [USERNAME] met jou eigen windows usernaam)

2) Maak een kopie van het bestand Engine.ini. Zodat je altijd weer terug kan naar de originele settings

3) Open Engine.ini in notepad

4) Voeg de volgende sectie toe aan de instellingen en sla het bestand op.

code:
1
2
3
4
5
6
[SystemSettings]
r.DefaultFeature.AntiAliasing=2
r.TemporalAACurrentFrameWeight=0.2
r.TemporalAASamples=64
r.TemporalAASharpness=0.8
r.Tonemapper.Sharpen=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/buOmLu9mRWlUq_Fy--U6ZQ9SC94=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ofXHluJ736yCdBQcyUxsPMEE.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qA7sokBd1cH1Kl3zb_6hM2ozAi4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ulxfeF9surao4ABUkOacw9Ja.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y6RcCySLfJ81KrW_BopzmfbyfII=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Fig0ewDpbnLOzOreXZk49xkS.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16
Xymox schreef op maandag 13 juli 2020 @ 22:28:
Voor diegene die de anti-aliasing in Hell Let Loose niet goed krijgt.
Ondanks de mogelijke AA instellingen kan het zijn dat het beeld nog steeds rafelig is kunnen objecten veraf, voornamelijk bomen en takken, een beetje flikkeren.

Met een handmatige aanpassing heb ik bij mij het beeld nu perfect kunnen krijgen en ziet het er nu strak uit.

1) Ga naar : C:\Users[USERNAME]\AppData\Local\HLL\Saved\Config\WindowsNoEditor
(vervang in het bovenstaande pad [USERNAME] met jou eigen windows usernaam)

2) Maak een kopie van het bestand Engine.ini. Zodat je altijd weer terug kan naar de originele settings

3) Open Engine.ini in notepad

4) Voeg de volgende sectie toe aan de instellingen en sla het bestand op.

code:
1
2
3
4
5
6
[SystemSettings]
r.DefaultFeature.AntiAliasing=2
r.TemporalAACurrentFrameWeight=0.2
r.TemporalAASamples=64
r.TemporalAASharpness=0.8
r.Tonemapper.Sharpen=1
Bedankt, ga ik eens proberen. Als ik mijn settings instell op Clarity AA dan ziet het er inderdaad altijd nog slecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Hoe bevalt de update? Ik heb het spel helaas nog maar heel kort kunnen spelen om een goed oordeel te vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

kwdtje schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:02:
Hoe bevalt de update? Ik heb het spel helaas nog maar heel kort kunnen spelen om een goed oordeel te vellen.
Veel FPS problemen op het moment. Vooral in Carentan, maar er word ook gerapporteerd of problemen op andere maps. Waarschijnlijk dit weekend een fix hiervoor, maar dat is nog niet zeker.
Ook zijn er best veel crashes van de UE4 client.

Verder is het springen over muren en hekjes etc veel verbeterd! Je behoudt nu je snelheid.

Sommige mensen klagen ook over de (sway) animaties dat dit niet helemaal goed lijkt te gaan maar zelf nog geen last van gehad.

Mensen met hoge resolutie (me maat heeft 33" scherm) klagen ook over enorm veel FPs problemen.

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hotfix and Development Status Update

https://www.reddit.com/r/...evelopment_status_update/

En iets over free weekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
Cool! Thanks voor t melden van t free weekend.. al n tijdje mn ogen op t spel, dus maar eens even aan de gang in het free weekend! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Developer Briefing 85 - Update 7 Hotfix, Tactical Maps & Free Weekend!

It's Dev Brief 85: https://bit.ly/DevBrief85
Steam Free Weekend - Live Now!

Those looking to join the frontline or get their friends to join their unit, we've got good news!

Starting at 6pm BST / 7pm CEST today we're hosting our next Steam Free Weekend.

The free weekend will run until 6pm BST / 7pm CEST on Monday 20th July and includes a 25% discount on the game!
@Compworm Dan kan je nu knallen ;) en 25% korting eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het voelde hier laggy aan en heb de grafische instellingen een stuk lager gezet, dat helpt erg goed. Ik kan nu fijn spelen met nagenoeg constant ~60 fps, en dat het ook erg soepel aanvoelt! Met iets hogere instellingen was het ook vaak ~60 fps, maar toch voelde het laggy. Ik heb een kort stukje opgenomen, als het goed is kun je zien dat het soepel draait:

Wel krijg ik nog regelmatig crashes, nu nog uitzoeken waar dat vandaan komt. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik heb ook veel fps-problemen. Ik moet mijn settings op mid zetten wil ik al in de buurt van 60 fps komen.
Maar ik vind het persoonlijk echt niet leuk om te spelen met lelijke graphics. Wil toch minimaal alles op high kunnen zetten, had eerst geen problemen, nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Ook helaas mijn probleem, ook met Post Scriptum. Slechte performance maar het lijkt heel weinig afhankelijk van de grafsche instellingen. Ik speel de games op gemiddelde instelleingen om zo min mogelijk framedrops te krijgen, en dan nog gaat het soms mis. Ik heb gewoon een goede CPU, 16GB ram en een 1080ti.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Edit: Hotfix is online (4,7GB)
GluonC schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 01:38:
Ik heb ook veel fps-problemen. Ik moet mijn settings op mid zetten wil ik al in de buurt van 60 fps komen.
Maar ik vind het persoonlijk echt niet leuk om te spelen met lelijke graphics. Wil toch minimaal alles op high kunnen zetten, had eerst geen problemen, nu wel.
Divak schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:36:
Ook helaas mijn probleem, ook met Post Scriptum. Slechte performance maar het lijkt heel weinig afhankelijk van de grafsche instellingen. Ik speel de games op gemiddelde instelleingen om zo min mogelijk framedrops te krijgen, en dan nog gaat het soms mis. Ik heb gewoon een goede CPU, 16GB ram en een 1080ti.
Het is jullie vast opgevallen, maar het is nodig om iedere keer op apply settings te klikken in het video settings menu. Het helpt hier wel enorm om de settings lager in te stellen. Ik heb de settings zo ingesteld dat het wel mooi blijft (naar mijn mening). Om een idee te geven voor een 1070Ti:
In-game graphic settings:
Textures = epic
Shadows = medium
AA = clarity
AA quality = epic
FX = high
View distance = epic
Foliage = high
Post processing = medium
SSAO = off
Motion blur = off
In-game audio settings:
Audio = epic
Het volgende kan helpen, maar dat is per systeem anders. Je kunt ook de engine.ini aanpassen, maar dat is geavanceerder. Mocht je drops hebben naar 5-10 fps, dan komt er als het goed is vandaag een hotfix om dat op te lossen.
General:
Disable Steam Overlay
Disable Xbox gamebar
Disable Windows Game Mode
Delete HLL movie folder
Nvidia settings:
High Performance
Texture Quality Performance
Threaded Optimization ON
Pre-render frame 2 of 3 voor langzamere CPU's > betere performance, meer input latency
*.exe file
EXE File:
1. Using the File Explorer, navigate to C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Hell Let Loose\HLL\Binaries\Win64
2. Right-click "HLL-Win64-Shipping" / Properties / Compatibility Tab / Check the box where it says "Disable Fullscreen Optimizations"
3. After that, click on "Change high DPI settings" and check the box on the bottom
where it says "Override high DPI scaling behavior", and select "Application" on the drop down menu below it. Hit "Apply", then "OK".

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Fijn zo'n free weekend. Weet ik gelijk dat ik hier geen geld aan uit hoef te geven.

Zelfs als ik servers kies met 75/100 dat staat er server que full en heb ik eindelijk een game draait het voor geen meter (2080/8600K).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murc1elag0
Ik heb ook wat last met game peformances sinds de laatste updates. Net zelfs een in game crash (voor het eerst) Hoop dat het snel wordt gefixt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
@Beakzz ik lees overal dat door de update het slechter is geworden. Normaal draait deze game supergoed. Ik hoor dat er een hotfix komt. Zou dat even afwachten. Het is zeker een game om op je lijstje te zetten als je ervan houd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Beetje ongelukkig moment voor een free weekend dan. Hoe dan ook een aparte keuze als je ingrijpende veranderingen maakt (blijkbaar).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Wilde net ook Carentan gaan bekijken, maar free weekend en FPS problemen,....2 goede redenen om wat anders te gaan doen....

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Heeft de hot fix de fps problemen niet verholpen?

Below are today's Hotfix notes -

The Hotfix will address the most common crashes, as well as include optimisation for Carentan that will improve frames across all machines.
Optimisations for Carentan and all new assets present.
Optimisations for player models (will list frames across all maps - especially in high population servers).
High certainty fix for Client Crash 01
Speculative fix for Client Crash 02
Ongoing investigation Client Crash 03 (this may be tied to or solved by the fix for CC02)

[ Voor 83% gewijzigd door Tito129 op 18-07-2020 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ribbel_
FPS lijkt beter voor veel mensen.
Crashes weet ik niet. Sommigen crashen niet meer maar er zijn er nu ook die voor de hotfix niet crashten en nu wel.

Het spel compleet opnieuw installeren schijnt ook wel eens te werken.

Devs hebben nog veel werk te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murc1elag0
Vanavond nog eens proberen! Ik ben Carentan nog niet tegengekomen als map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Hier draait het beter dan voor de hotfix. En heb geen crashes meer gehad.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safri7879
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 20:37
Ik kan beter nog even wachten zo te zien ;)

Vraag me af hoe het spel op Shadow tech gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murc1elag0
Voor mij echt geen verschil met de vorige update. Op de standaard servers waar ik op speel enorme lag spikes of fps drops. 2 minuten voor het einde net weer een crash. Begint een klein beetje irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Helpt het bij jullie niet om de settings lager te zetten? Denk bv. aan het uitschakelen van de AA?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Wat misschien ook helpt is als je ooit in de gameusersettings.ini of engine.ini hebt gerommelt dit te verwijderen en de spel opnieuw laten aanmaken. Dit heeft bij mij geholpen. Soms nog wel een error maar geen fps hickups. Wat ik ook gelezen heb is als je last hebt van blurry graphics, opnieuw je graphics applyen. dit neemt de blurry graphics weg. Vraag me niet waarom :+

[ Voor 25% gewijzigd door oostland33 op 22-07-2020 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Laatst online: 18-09 13:50
Jammer dat er zoveel performance issues zijn. Beetje de trent van nu ook , halfbakken games gewoon releasen en dan hopen dat met hotfixes het beter gaat. Vaak is er dan weer wat anders stuk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murc1elag0
Beavbusi schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:04:
Jammer dat er zoveel performance issues zijn. Beetje de trent van nu ook , halfbakken games gewoon releasen en dan hopen dat met hotfixes het beter gaat. Vaak is er dan weer wat anders stuk :')
Voor de laatste updates van de afgelopen 2 weken werkelijk geen enkel probleem gehad. Speel het al sinds 10 juli 2019. Daarnaast is het nog een early access. Toch blijft het vervelend dat het na een update zoveel slechter is. Zal eens opnieuw installeren proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Beavbusi schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:04:
Hell Let Loose is een Early Access Game.

Mogelijke fix: Hier en daar lees ik dat het helpt om C:\Users\UserName\AppData\Local\HLL te verwijderen. I.v.m. enorme fps drops en / of crashes. Hou er rekening mee dat je daarmee je settings verwijderd.
oostland33 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 09:34:
Wat misschien ook helpt is als je ooit in de gameusersettings.ini of engine.ini hebt gerommelt dit te verwijderen en de spel opnieuw laten aanmaken. Dit heeft bij mij geholpen. Soms nog wel een error maar geen fps hickups. Wat ik ook gelezen heb is als je last hebt van blurry graphics, opnieuw je graphics applyen. dit neemt de blurry graphics weg. Vraag me niet waarom :+
Elke keer als je opstart is dat nodig. ;) Dus voor de mensen die dat hier niet doen, ga eerst naar de video settings en klik apply, anders kan ik mij voorstellen dat de performance niet in orde is. Na opstarten zijn de settings anders dan dat je zelf in hebt gesteld.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Laatst online: 18-09 13:50
Luxicon schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:21:
[...]

Hell Let Loose is een Early Access Game.
Weet ik, maar ik vind het een rare tendens dat er veel van dit soort spellen worden uitgebracht die vervolgens altijd early access blijven. :p

[ Voor 3% gewijzigd door Beavbusi op 22-07-2020 11:55 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Deze video heb ik in elkaar gezet om de maps in het spel te plaatsen op de authentieke locaties.
Zoals je ziet hebben de devs de maps zeer goed gemodelleerd naar de echte situatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Xymox schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 23:41:
Deze video heb ik in elkaar gezet om de maps in het spel te plaatsen op de authentieke locaties.
Zoals je ziet hebben de devs de maps zeer goed gemodelleerd naar de echte situatie.
Regelmatig de bekende plekken bezocht, en ik kan echt zeggen dat de maps spot on zijn.
Carentan ook, stond mijn thompson leeg te schieten op de plek waar ik vorig jaar bij 75 jaar D day nog voor veteranen stond te klappen...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KvYVKdHGx3BOAm014F5YKH2uv_I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BRE9TGuCN0uC4St1eN9MD0g3.jpg?f=fotoalbum_large

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Safri7879 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:25:
Ik ga HLL via cloud gaming testen. (Geforce Now en Shadow) Ben benieuwd hoe dat gaat draaien.
Misschien handig om dat hier te melden. Aangezien dit bericht uit het Post Scriptum topic komt. :)

...

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Let op:
Superleuke en handige Gids voor nieuwe spelers:
- Reddit link (afbeeldingen)
- PDF Download (via Mega)