StealthyPeanut schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:36:
Mensen hier bekend met Post Scriptum? DIe game heb ik een 30-tal uren gespeeld, maar heeft me toch niet zoveel gegrepen als ik hoopte.
De gameplay van HLL ziet er vergelijkbaar uit, maar net wat toegankelijker voor mijn gevoel. Waarom zou deze game mij wel langer kunnen boeien maar PS niet? Zijn er meer mensen die dit hebben kunnen ervaren?
Ik ben erg lang weggeweest van FPS games en kom nog uit de tijd van Day of Defeat.
Nadat ik een monster van een PC heb gekocht wilde ik het WW2 oorlogje spelen weer oppakken.
Begonnen met BF5. Ziet er zeer gaaf uit, maar meh meh meh. De gameplay kan mij niet bekoren.
Ik hou blijkbaar niet zo van Rambootje spelen en zo snel mogelijk lood pompen.
BF5 is voor mij (let op dat is dus mijn persoonlijke mening) te onrealistisch.
Niet op het gebied van grafische pracht en praal, want dat zit in dat spel erg goed.
Het gaat om het spel zelf. De snelheid van de acties. Het doel komt bij mij over als "zoveel mogelijk eigen kills halen"
Op YouTube kom je dan ook andere games tegen als je zoekt op BF5 en vergelijkingen met andere games.
Dus werd ik opmerkzaam gemaakt voor Post Scriptum.
Grafisch wellicht minder dan BF5, maar een compleet andere gameplay. Meer gericht op realisme, langzamer spel en tactiek.
Ik heb vele uren Post Scriptum gespeeld en ik moet zeggen, dit is al veel beter dan BF5.
Het nadeel van PS is in mijn ogen dat het iets te ver doorslaat. Voor de echte milsimmer is dit denk ik een heel goede game. Maar voor mijn smaak net te langzaam. De mix tussen verplaatsen op de map en daadwerkelijke actie ligt bij PS vooral op het eerste.
Uiteindelijk Hell Let Loose gevonden.
En dit is een game die precies binnen mijn smaak valt. Het is grafisch zeer goed EN de gameplay is een mooie mix tussen tactisch verplaatsen en actie. Dit spel geeft mij het oude gevoel die ik bij DoD had weer terug.
En dat voor een early access game. Waarbij kijkende naar de roadmap dit spel alleen maar beter kan worden.
Voor de prijs zou ik het zeker niet laten. Wat mij betreft is dit de beste WW2 FPS.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j