[Multi] Hell Let Loose

Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:37
beebie121 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 07:51:
Wat vind de rest van de game?

doordat het soms ff duurt voor je respawen is de spanning echt enorm vind ik.

super mooi geluid, strakke beelden en een sfeer die ongekend is.
- sfeer, graphics, geluid is ongelofelijk sterk ! Maar moet nog wel geoptimaliseerd worden, zie je vaker met kleinere titels.
- Ik mis echt iets van transport. Gisteren voor het eerst foy. Loop in real time bijna 5 minuten, ik ga dood en ik kan weer diezelfde wandeling maken. Want nergens een outpost of garrison. Ben meteen gestopt haha, sorry maar ga niet weer 5 min wandelen.
- mij was verteld dat ik dit niet zou kunnen spelen als solo want teamwork en microfoon is verplicht zon beetje. Maar dat ontbreekt nog totaal in de paar games die ik heb gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:37
Skybullet schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:23:
[...]

- sfeer, graphics, geluid is ongelofelijk sterk ! Maar moet nog wel geoptimaliseerd worden, zie je vaker met kleinere titels.
- Ik mis echt iets van transport. Gisteren voor het eerst foy. Loop in real time bijna 5 minuten, ik ga dood en ik kan weer diezelfde wandeling maken. Want nergens een outpost of garrison. Ben meteen gestopt haha, sorry maar ga niet weer 5 min wandelen.
- mij was verteld dat ik dit niet zou kunnen spelen als solo want teamwork en microfoon is verplicht zon beetje. Maar dat ontbreekt nog totaal in de paar games die ik heb gespeeld..
Ik denk dat het vooral komt omdat het nog het begin is dat er weinig communicatie is. Maar gister was er een potje waarbij een tank samen een omtrekkende beweging maakte met communicatie, Toen was het snel klaar hoor. Dat was echt een killer voo rhun. Heel gaaf was dat.

Verder is het idd belangrijk dat er outposts en garrissons worden gebouwd door de officers. Ik snap ook niet zo goed waarom je het niet zou doen.
Ik vind dat de ingame help ook goed is gedaan. duidelijke tips etc.

En het i sheerlijk om een tegenstander neer te zien gaan als je op hem schiet.
Welke optimalisatie bedoel je dan? Ik vind het een heel goed spel wat erg goed loopt ook al voor een EA titel.

Ben in tijden niet zo enthausiast geweest over een titel eigenlijk :)

Hoop dat deze game lang blijft bestaan!

het is wel echt hardcore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
Ik denk ook dat het komt omdat er nu ( net als mijzelf overigens) veel nieuwe spelers zijn die nog nooit een alpha of beta geprobeerd hebben. Ik heb wel veel solo ervaring in shooters als battlefield maar ook in rising storm en heroes and generals. De laatste keer dat ik een microfoon heb gebruikt echter is met de aller eerste call of duty in clanwars geweest haha.

Met optimalisatie bedoel ik niet dat het slecht loopt. Ik heb nog geen crash gehad en spel loopt redelijk soepel. Maar het aantal fps moet echt omhoog voor wat het is. En animaties zijn ook nog wat houterig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Skybullet schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:54:
Ik denk ook dat het komt omdat er nu ( net als mijzelf overigens) veel nieuwe spelers zijn die nog nooit een alpha of beta geprobeerd hebben. Ik heb wel veel solo ervaring in shooters als battlefield maar ook in rising storm en heroes and generals. De laatste keer dat ik een microfoon heb gebruikt echter is met de aller eerste call of duty in clanwars geweest haha.

Met optimalisatie bedoel ik niet dat het slecht loopt. Ik heb nog geen crash gehad en spel loopt redelijk soepel. Maar het aantal fps moet echt omhoog voor wat het is. En animaties zijn ook nog wat houterig.
FPS heb ik geen idee van hoeveel ik haal hahaha. heb geen overlay daarvoor namelijk.
Voor mn gevoel loopt het super smooth.

Wel ben ik het met je eens dat sommige animaties, en dan vooral het klimmen, houterig zijn en beter kunnen.

Vind granaten gooien ook lastig.

En weet iemand ook of je een squad kan maken en dan kan joinen? Of met vrienden ofzo? Dat zou echt tegek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
beebie121 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:13:
[...]

FPS heb ik geen idee van hoeveel ik haal hahaha. heb geen overlay daarvoor namelijk.
Voor mn gevoel loopt het super smooth.

Wel ben ik het met je eens dat sommige animaties, en dan vooral het klimmen, houterig zijn en beter kunnen.

Vind granaten gooien ook lastig.

En weet iemand ook of je een squad kan maken en dan kan joinen? Of met vrienden ofzo? Dat zou echt tegek zijn.
Haha ik heb tot nu toe de meeste kills met granaten. Gisteren 4 met 1 granaat. Ik vind mikken nog lastig maar ze zijn idioot sterk. En je ziet gewoon lichaamsdelen vliegen haha

Misschien klaag ik ook om niks hoor. Maar ik ben gewoon gewend alles op boven 100 fps te spelen. Er zijn forums op reddit te vinden waarin mensen met een 1080ti zoals jij hebt, met moeite 60 fps halen met alles op epic 1440p. Ik zit zelf ook 1440p en ben beetje met instellingen aan het spelen. Alles epic is 40-50 fps. Nu mix van epic, high en medium rond 70-80 dus dat is wel prima. Maar zag ook op steam community forum dat fps improve een aandachtspunt is van dev team

Ik gebruik zelf rivatuner ingame overlay om fps, frametime etc bij te houden, en te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw MG winter model:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/363877549534740480/586502634760830986/G_MG_Winter.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
hehe ja granaten zijn aardig sterk. Heb ook al een keer gehad dat ik op mn eigen mijn ging staan.. ook zo handig :P

Ik zal eens kijken naar rivatuner. Aan de ene kant denk ik ook: voor mij loopt het soepel, wat boeite het als ik 40, 60 of 100 fps haal zolang ik het zelf als goed ervaar. Aan de andere kant kan ik er wellicht iemand mee helpen als die hele lage fps haalt.

Zit op mn werk en heb gewooon onwijs veel zin in om weer te spelen haha.
Hoop alleen dat er nog wat meer volle EU servers komen i.p.v. USA en Rusland.

@Paulus07 wat vind jij ervan dan? GOed spel?

[ Voor 4% gewijzigd door beebie121 op 07-06-2019 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 08:44
Beetje meegelezen en een en ander aan filmpjes bekeken, ben wel benieuwd wat de playerbase ongeveer is. Makkelijke op goed gevulde servers te spelen of is het nog wel zoeken hierna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
TOMEKKKKK schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:33:
Beetje meegelezen en een en ander aan filmpjes bekeken, ben wel benieuwd wat de playerbase ongeveer is. Makkelijke op goed gevulde servers te spelen of is het nog wel zoeken hierna?
Gister toen ik speelde (kon niet zo lang dus van 18.30 - 20.00) waren er aardig wat servers die hoge aantallen spelers hadden. Zag niet heel veel volle EU servers though. Maar hopelijk komt dat nog wel.
Waren genoeg servers met 90-99 spelers dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 08:44
beebie121 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:37:
[...]

Gister toen ik speelde (kon niet zo lang dus van 18.30 - 20.00) waren er aardig wat servers die hoge aantallen spelers hadden. Zag niet heel veel volle EU servers though. Maar hopelijk komt dat nog wel.
Waren genoeg servers met 90-99 spelers dat wel.
Thanks voor je reactie! Merendeel van de servers, die nu bespeeld worden, zijn uit USA en Rusland? Problemen met ping en/of lagg of valt dit mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
TOMEKKKKK schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:40:
[...]

Thanks voor je reactie! Merendeel van de servers, die nu bespeeld worden, zijn uit USA en Rusland? Problemen met ping en/of lagg of valt dit mee?
Ik zag behoorlijk veel Russia/Asia/USA servers. Vrij hoge ping bij mij van ongeveer 300-450. (heb een 500Mb verbinding).
Moet wel zeggen dat, ondanks dat ik er wel gevoelig voor ben, geen netwerklag heb gemerkt. Komt ook denk ik doordta het geen fast paced shooter is. Echt heel tactisch.

Let wel op, communicatie met mic is er nog (te) weinig vind ik. Maar zodra dit gebeurd zie je een verschuiving van het speelveld.
Het gave vind ik dan wel weer dat je ook kan flanken etc, je kan niet spotten enzo.
Heerlijk!

Wat me ook super spannend lijkt is dat je bijvoorbeeld met 2 man omloopt, in het gras wegduikt en wacht tot een patrouille van 5-6 man voorbij is. man man man lijkt me zo gaaf he!

oh en het geluid... ik blijf het maar zeggen maar dat is fenomenaal. Je zit er echt in.
HLL is WAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/363877549534740480/586668477771939840/HighresScreenshot00147.png

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/363877549534740480/586668519790477323/HighresScreenshot00148.png

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/363877549534740480/586668717031555073/HighresScreenshot00155.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:42
Man wat een vette game, speel met AOD en dan is het epic als je met een team speelt.
Flanken als team is zo gaaf. Wat een top game!

Floksor

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mocht je performance problemen ondervinden is er eventueel deze handleiding die de FPS wat omhoog haalt (maak voor de zekerheid even een copy/backup van de bestanden die je moet aanpassen)
https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1753499081

We hebben inmiddels ook een eigen server. Te vinden onder de naam: [BDZ] BE-NL Gaming Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Paulus07 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:43:
Mocht je performance problemen ondervinden is er eventueel deze handleiding die de FPS wat omhoog haalt (maak voor de zekerheid even een copy/backup van de bestanden die je moet aanpassen)
https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1753499081

We hebben inmiddels ook een eigen server. Te vinden onder de naam: [BDZ] BE-NL Gaming Community
Ik kan die server niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Vooralsnog heb ik een technisch issue met deze game: zodra ik een server join valt het geluid met de Bluetooth headset weg. Zodra ik de server verlaat door bijvoorbeeld terug naar het menu te gaan is het geluid terug. Morgen maar eens uitpluizen :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:45:
@Paulus07 wat vind jij ervan dan? GOed spel?
Erg goed spel wat ze nu al hebben kunnen neerzetten met zo'n klein team. Ook erg nice om te zien dat ze goed met de community communiceren. Dit is al sinds de 1e alpha (die is al een flinke tijd geleden).

Tuurlijk er missen assets, voertuigen, gamemodes etc maar daar zijn ze hard mee bezig. Zelfde voor bugfixes. Alles wat ze voorbij zien komen in de discord pakken ze op of vragen aan de community wat ze vinden/missen/tips etc etc. Deze verwerken ze dan in de game.

Audio hoor je veel mensen over dat die nog niet goed is (zelf geen last van) maar hier zijn ze nog volop mee bezig.

Mbt performance zijn ze ook druk bezig. voor de Sainte Marie Du mont map komt er nog ene update die de FPS issues zouden moeten verhelpen + nog meer bugfixes.

Ik wacht hier al een tijd op. Heb de alpha, betas allemaal gespeeld en er zit een flinke vooruitgang in.

:)
beebie121 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:09:
[...]
Ik kan die server niet vinden.
Hmm hij zou er wel gewoon tussen moeten staan. Inmiddels al wel voorbij zien komen? Anders ga ik even kijken wat het kan zijn.

Anders eventueel even kijken in je steam settings:
(Q) I can only see one or no Servers in game or see the "Ping too High message" (while in Game).
(A) Change the Steam ping settings from Automatic (5000) to 250 (the Lower) to show all servers again.

Steam->settings->ingame
XWB schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:25:
Vooralsnog heb ik een technisch issue met deze game: zodra ik een server join valt het geluid met de Bluetooth headset weg. Zodra ik de server verlaat door bijvoorbeeld terug naar het menu te gaan is het geluid terug. Morgen maar eens uitpluizen :)
Ik heb dit destijds met squad gehad. Lag hier toen aan de bitrate van de audio. Die had ik te hoog staan (wat ik me zo nog kan herinneren). Zou je nog eventueel kunnen proberen.

Voor de liefhebbers komt er volgende week zaterdag trouwens een 50V50 event aan (de 1e was geniaal).
Wil je met clans echt de kracht van de game zien is dit de beste optie. Hier werken teams echt samen en worden er tactieken vooraf gemaakt. Communicatie hierin is belangrijk en is dan ook goed.

Mochten er liefhebbers zijn kan je terecht bij de BDZ discord of die van het 50v50 event zelf.

BDZ: https://discord.gg/fDPfr4S
50v50: https://discord.gg/kwWQh3d

Countdown: https://www.timeanddate.c...+Marie+event&font=cursive
We were thinking about holding a re run of the st Marie dumonte siege event for next Saturday (countdown will be at the bottom to check your time to it for availability)

We will have to work out some of the newer toys being tanks and arty to make it fair but the main objective would be the same. One side defends the town of st Marie and the others objective is removal of said enemies.

To know if you all are up for it please leave a thumbs up reaction.

If we get close or above 100 reactions we will begin working on getting the event set up and can begin helping get the teams set up also!

Look forward to seeing y'all on the field again!

[ Voor 23% gewijzigd door Paulus07 op 11-06-2019 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Gevonden hoor @Paulus07 en toegevoegd aan favorieten

man man man wat een gaaf spel. je bent zo heel wat tijd kwijt zeg...
Maar als je dan een keer goed samenwerkt is dat echt heerlijk hoor.

moest in mn eentje verdedigen tegen een wave van in totaal 4 aanvallers. Deze keer is het nog gelukt ook!! Echt tof! Schieten, moven, schieten weer moven...

En ik vind het echt tegek dat de lijken blijven liggen. Geeft echt een oorlog gevoel!

[ Voor 78% gewijzigd door beebie121 op 10-06-2019 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
Hmm... staat mij beetje tegen te lezen dat er weinig EU servers zijn.

Ik ben een pessimist; een realist in de ogen van een optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
yinnemans schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:11:
Hmm... staat mij beetje tegen te lezen dat er weinig EU servers zijn.
Moet zeggen dat ik gister al een hele rits EU servers vond met spelers van 70-100 mensen. Dus heb het idee dat men er wel mee bezig is hoor.

Als je van dit soort realistische games houd dan is het echt tegek... maar goed, het is voor mij echt een topgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Developer Briefing #28 - Early Access Launch, What's Next & Utah Underground!

https://steamcommunity.co...etail/1606010497772257541

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/34012997/bd68f0844e9a23a383e6b0552f627889578787ab.jpg

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/34012997/1cd51057d346d5619bd1827ab0803468b1737152.jpg

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/34012997/778e9af2c80889ac07a2f757de2868b89a396a80.png

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/34012997/8196a710beb693529faa2ce74da21a848dc7e6e5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBeast1969
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-06-2022
Heb nu wat rondes gespeeld. Sniper pakt meeste kills wat het eigenlijk erg in onbalans is.

Schieten met gewone wapens is moeilijk om te raken met alleen een Iron Sight. Met machine gun kan je nog wel aardig sprayen.

Geluiden geweren zijn aardig realistisch, al klinken ze dichterbij dat ze zijn en geluid van de tanks zijn net weer te zacht eigenlijk.

Vliegtuigen klinken heerlijk, eigenlijk net als in Post Scriptum.

Gameplay is mooi, al zou wat transport voertuigen wel wenselijk zijn.

Details van de mappen zijn echt A++, zeer mooi gemaakt.

Maar het is nog steeds in ontwikkeling. Maar wordt zo vaak neergeschoten dat ik plezier erin beetje kwijtraak. Recoil is behoorlijk aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:27
Deze game ook enkele rondes uitgeprobeerd, omdat het tactische me wel aanspreekt, verder nooit echt een hardcore speler geweest.

Eerste game was onspeelbaar met mijn I7 4770K en RX580, dankzij het topic met de config-aanpassingen gaat het nu redelijk.

Eerste indrukken zijn goed, flanken en dan als rifleman je targets kiezen en neerleggen, is dikke fun.
Wat me tegensteekt: de performance dus, het vaulten gaat ook allesbehalve soepel en de teammate-symbolen verschijnen pas nadat je ze 1 sec in je vizier hebt (of is dit zo bedoeld door de ontwikkelaars?) dus meer kans op teamkills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iconen kan je instellen in de settings. Daar kan je de aantal meters aangeven wanneer ze zichtbaar moeten worden. Max is 500 meter. Zat (zo uit me hoofd) bij settings -> gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 19:34

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Geweldig spel!het word wel super als je een peloton hebt die samenwerkt en praat. En als de squads elkaar helpen en luisteren na de command leader dan is het echt vet!

Heb al Een paar keer gehad dat als je support roept dat ineens een straifing run de baan voor je vrijmaakt of ineens 3 shermans je te hulp schieten tegen een duitse offensief en ineens kan je met je swuad daardoor pushen! Zo vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Het blijft geweldig om een tegenstander om te leggen vind ik.

Wat vinden jullie van de gunbalance? Ik vind dat de duitsers in het nadeel zijn met hun kar98 singleshot tegenover de garand welke meerdere schoten kunnen lossen.

Mensen weten ook nog niet echt wat de bedoeling is. Staan ze een voorpost over te nemen, maar ondertusssen verliezen we een andere post, kan je die wara ze mee bezig waren dus niet meer overnemen. Moeten ze weer terug, maar dat vertikken ze dan en blijven om het punt heen zitten welke ze dus niet kunnen overnemen.

Granaten zijn nog wel wat op vind ik. Maar wel lastig te gooien.

Geluid en graphics vind ik echt retegoed. Ik heb hierbij ook echt zoiets van ik wil niet dood hehe bij bf5 of CoD heb ik dat totaal niet.

Ik vind het echt een briljante game. En volgens mij wordt het alleen maar beter.

Vind ook steeds meer volle servers, ook van EU.

Hoop wel dat ze iets gaan doen met friends ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb het spel gekocht en heel kort gespeeld.

Paar observaties zoals ik het ervaar:
- Vrij stijle learningcurve
- Mooie graphics op ultra en dan ook immersive omgeving.
- Performance is nog hoop te verbeteren. Zelfs met 2600K AMD Ryzen 2600X en 1080Ti.
- Wordt beetje misselijk vd FOV. Zou fijn zijn als dat aan te passen is.

Anyway deze ontwikkelaar had eigenlijk moeten samengaan met [PC] Post Scriptum

Toch wel hoop raakvlakken maar missen allebei eigenlijk het budget om de game snel polished genoeg te krijgen.

Anyway laat het nog even liggen totdat ze wat verder in de ontwikkelcycle zijn.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Help!!!! schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:06:
Heb het spel gekocht en heel kort gespeeld.

Paar observaties zoals ik het ervaar:
- Vrij stijle learningcurve
- Mooie graphics op ultra en dan ook immersive omgeving.
- Performance is nog hoop te verbeteren. Zelfs met 2600K en 1080Ti.
- Wordt beetje misselijk vd FOV. Zou fijn zijn als dat aan te passen is.

Anyway deze ontwikkelaar had eigenlijk moeten samengaan met [PC] Post Scriptum

Toch wel hoop raakvlakken maar missen allebei eigenlijk het budget om de game snel polished genoeg te krijgen.

Anyway laat het nog even liggen totdat ze wat verder in de ontwikkelcycle zijn.
is het niet zo dat je 2600k enige bottleneck is?Voordeel vind ik wel is dat het geen snelle shooter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
Paulus07 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:45:
Iconen kan je instellen in de settings. Daar kan je de aantal meters aangeven wanneer ze zichtbaar moeten worden. Max is 500 meter. Zat (zo uit me hoofd) bij settings -> gameplay
Bedankt, maar dat had ik zelf ook al gevonden. Heb het op 200m staan, maar dan nog lijkt er voor mij wat vertraging op te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

beebie121 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:14:
[...]

is het niet zo dat je 2600k enige bottleneck is?Voordeel vind ik wel is dat het geen snelle shooter is.
Weet ik niet precies maar een 9900k zal vast wel wat sneller zijn denk ik evenals een 2080Ti.

Mijn punt is dat je met de spullen die ik heb je een betere ervaring zou verwachten.

Dat de game wat langzamer is, is juist een deel vd aantrekkingskracht voor mij.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Help!!!! schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:36:
[...]

Weet ik niet precies maar een 9900k zal vast wel wat sneller zijn denk ik evenals een 2080Ti.

Mijn punt is dat je met de spullen die ik heb je een betere ervaring zou verwachten.

Ik snap je punt hoor. Maar ik ben bang dat die 2600K gewoon een bottleneck is, wat natuurlijk niet gek is voor een cpu uit 2010. Maar ik snap je wel hoor.

Het trage vind ik ook een groot voordeel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

@beebie121

Nu snap ik het. My bad, heb het ook ge-edit in de oorspronkelijke post. Ik heb een AMD 2600X. :P 8)7

De Intel 2600k heb ik overigens ooit ook gehad.

[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 12-06-2019 16:09 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 18:11
Mocht er iemand met mij/ons mee willen spelen op een avondje, meestal rond half 9.

Add mij, steam naam: TheWisbone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Thewisbone schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:55:
Mocht er iemand met mij/ons mee willen spelen op een avondje, meestal rond half 9.

Add mij, steam naam: TheWisbone
kan je dan via steam meespelen? of is er ingame ook een friends optie? Die kan ik niet echt vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
beebie121 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:32:
[...]

kan je dan via steam meespelen? of is er ingame ook een friends optie? Die kan ik niet echt vinden namelijk.
Nee, klopt. wat wij doen is eerst allemaal discord joinen, en dan allemaal tegelijk dezelfde server joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
cool ga het proberen dit weekeinde

rkwinkel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
of via de steam overlay. Je kan dan na starten van de game shift+tab doen en dan bij de persoon join game kiezen. Dan kom je in dezelfde server uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13:53
Ik vind het een zeer fijne game. Prima balans tussen realisme en gameplay om de lol erin te houden. Net 2 uur gevochten op Foy waar de map heen en weer ging en we uiteindelijk met 3/5 vlaggen nipt wonnen. Super!

Post Scriptum vind ik een stuk matiger, ondank dat ik er 200+ uur in heb zitten. Post Scriptum heeft enorme maps met maar 80 man waardoor de beste speelstijl is om met een Sapper in een Jeep rond te scheuren en FOBS op te blazen van achteren. Supersaai.

Ik heb zowat elke realistische shooter wel gespeeld en ik vind toch een balans tussen realisme en arcade het fijnst. Hell Let Loose komt het meest in de buurt tot nu toe.

[ Voor 50% gewijzigd door Grotbewoner op 15-06-2019 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
Grotbewoner schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 00:39:
Net 2 uur gevochten op Foy waar de map heen en weer ging en we uiteindelijk met 3/5 vlaggen nipt wonnen. Super!
Was dat op de RIP-server? Ik was daar ook, maar dan aan de verliezende kant 😉, wel intens inderdaad.
Ik ga deze game wel een kans geven, het lijkt voor mij ook iets beters te lopen na de laatste patch.
Maar mijn hardware toch maar is gemonitord: mijn i7 4770K blijft mooi stabiel rond 60% usage draaien, maar mijn RX580 usage-grafiek lijkt wel een aardbeving: hoge pieken en dalen. In geen enkele game in-game dips naar 0% gehad, nu dus wel. Hebben jullie dit ook? Is dat de slechte optimalisatie? Is er iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:51
Help!!!! schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:36:
[...]

Ik weet niet of het verstandig is om iets te verwachten van een game dat nog volop in ontwikkeling is.
Mijn ervaring is met een i7 6700k @ 4.6ghz en een 1080 met alle instellingen op epic zo glad als een baby's butt.
Zo rond de 55fps op 1440p en dan nog moeten ze fatsoenlijk optimaliseren wat ze ook aangeven op hun development roadmap.

Ik ben blij dat ik deze ontwikkelaar gesteund heb vanaf de kickstarter en benieuwd wat ze nog allemaal gaan brengen.

[ Voor 26% gewijzigd door MaXeRs op 15-06-2019 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13:53
h1ttent1t schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 09:02:
[...]

Was dat op de RIP-server? Ik was daar ook, maar dan aan de verliezende kant 😉, wel intens inderdaad.
Ik ga deze game wel een kans geven, het lijkt voor mij ook iets beters te lopen na de laatste patch.
Maar mijn hardware toch maar is gemonitord: mijn i7 4770K blijft mooi stabiel rond 60% usage draaien, maar mijn RX580 usage-grafiek lijkt wel een aardbeving: hoge pieken en dalen. In geen enkele game in-game dips naar 0% gehad, nu dus wel. Hebben jullie dit ook? Is dat de slechte optimalisatie? Is er iets aan te doen?
Yep! Was een leuke pot. Ik tikte precies 100 kills aan met de sniper.

Ik heb zelf prima performance maar ook een sterke PC. Ik herken wel wat je zegt: heb twee keer gehad dat nadat ik uit een tank stapte mijn GPU usage naar ~25% ging en mijn FPS ook erg slecht werd. Na een paar minuten ging GPU usage weer naar 100% en was het prima. Heb er een bug report over gestuurd.

Wat ik overigens ook kan waarderen is dat de minimum settings de game er nog prima uit laten zien. Je kan de schaduwen bijvoorbeeld niet uitzetten. In Post Scriptum kan je dat wel en dat geeft je een enorm voordeel. Je game ziet er dan verschrikkelijk uit, maarja, ik vind het altijd lastig om dat voordeel te laten liggen als ik weet dat andere mensen het doen. De "hoge" minimum settings kan ik dus zeer waarderen, ze hebben daar over nagedacht.

[ Voor 17% gewijzigd door Grotbewoner op 15-06-2019 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
Prachtig spel, de combat roles en de indeling van de squads hadden ze ook in Battlefield moeten doen.

Als je dit speelt voelt battlefield v erg nep aan.

Echter is dit toch iets te hardcore voor mij.

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Battlefield is mij allang kwijt met al die onzin perks en wapen upgrades en eindeloze speluitbreidingen die gewoon te veel kosten en 0-0 realisme nee geef mij maar hll! Topspel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad Cooky
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 23:05
Anyone down voor een NL squad of iets dergelijks? Heb sinds het begin een 100-man server draaien. Uiteraard tactics en microfoon benodigd.

Hit me up! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Coldbullet schreef op zondag 16 juni 2019 @ 09:49:
Battlefield is mij allang kwijt met al die onzin perks en wapen upgrades en eindeloze speluitbreidingen die gewoon te veel kosten en 0-0 realisme nee geef mij maar hll! Topspel
Ik wil eerst voorop stellen dat ik zowel bf5 als HLL speel en leuk vind allebei op hun eigen manier.

- Maar HLL is niet realistischer dan bf5, een tankshell die op een houten latje van 5 cm knalt en niks doet? In battlefield 5 is er dan op zijn minst nog destructie van objecten en terrein.
- Prikkeldraad of een takje van 5 cm of 1 enkele baksteen waar je poppetje al achter blijft hangen als je rond
loopt of kruipt ? en ook nergens fatsoenlijk overheen of op kunnen klimmen.
-geluid dat niet eens echt synchoon loopt met alle afgevuurde patronen
-voetafdrukken in zand of sneeuw ?
- team play? communicatie / objective play heb ik nog niet meegemaakt in HLL

daarnaast is alle dlc van battlefield gratis en had ik de base game voor 35,- 2 weken na launch

Ik hoop echt dat het nog beter wordt dan dit wat er nu staat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Skybullet schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:05:
[...]

Ik wil eerst voorop stellen dat ik zowel bf5 als HLL speel en leuk vind allebei op hun eigen manier.

- Maar HLL is niet realistischer dan bf5, een tankshell die op een houten latje van 5 cm knalt en niks doet? In battlefield 5 is er dan op zijn minst nog destructie van objecten en terrein.
- Prikkeldraad of een takje van 5 cm of 1 enkele baksteen waar je poppetje al achter blijft hangen als je rond
loopt of kruipt ? en ook nergens fatsoenlijk overheen of op kunnen klimmen.
-geluid dat niet eens echt synchoon loopt met alle afgevuurde patronen
-voetafdrukken in zand of sneeuw ?
- team play? communicatie / objective play heb ik nog niet meegemaakt in HLL

daarnaast is alle dlc van battlefield gratis en had ik de base game voor 35,- 2 weken na launch

Ik hoop echt dat het nog beter wordt dan dit wat er nu staat
Wat is er dan wél leuk aan het spel?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybullet
l0n3w012ph schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:35:
[...]

Wat is er dan wél leuk aan het spel?
Het geeft me veel meer dan battlefield het gevoel dat ik echt in een oorlog zit. Je weet dat je elk moment onder vuur genomen kan worden en dat 1 schot klaar is meestal. Spotten van vijanden is zeer moeilijk zeker op die map met het bos. En dat je dan ergens ligt te kijken en je ziet telkens iets bewegen en weer achter een boom verdwijnen. Je probeert te tracken maar raakt hem telkens kwijt voor je kan schieten. Dat bouwt echt wel wat spanning op. De gore vind ik echt fantastisch naast het feit dat lijken blijven liggen. Asl je opeens een been voorbij ziet komen denk je echt van holy shit ! :o . Of als een tank aan komt rijden en je hebt niks van AT, dan weet je dat je *** bent.

Het heeft denk ik super veel potentie, maar er is nog zeker een hoop te doen kwa optimalisatie, geluid overhaul, animaties, etc etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Skybullet schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:54:
[...]

Het geeft me veel meer dan battlefield het gevoel dat ik echt in een oorlog zit. Je weet dat je elk moment onder vuur genomen kan worden en dat 1 schot klaar is meestal. Spotten van vijanden is zeer moeilijk zeker op die map met het bos. En dat je dan ergens ligt te kijken en je ziet telkens iets bewegen en weer achter een boom verdwijnen. Je probeert te tracken maar raakt hem telkens kwijt voor je kan schieten. Dat bouwt echt wel wat spanning op. De gore vind ik echt fantastisch naast het feit dat lijken blijven liggen. Asl je opeens een been voorbij ziet komen denk je echt van holy shit ! :o . Of als een tank aan komt rijden en je hebt niks van AT, dan weet je dat je *** bent.

Het heeft denk ik super veel potentie, maar er is nog zeker een hoop te doen kwa optimalisatie, geluid overhaul, animaties, etc etc.
Daarom is het ook early access he :) Moeilijk te vergelijken met een AAA game als BF:V

Mijn ervaringen tot nu toe met de game.

- Squad leader is essentieel... Anders is het echt walking simulator 2019 vanaf HQ.
- US servers zijn beter qua communicatie. goeie calls waar vijanden vandaan komen en nemen het spel serieus.
- EU servers worden enkel squads opgericht zodat je infantry kan spelen. Gebeurt vaak genoeg dat ik een squad join zonder SL. Instant leave dan.

Game wise:

- infantry movement is nog wat sluggish. Ik vind het climb systeem op dit moment echt ruk. Op de road map wel verbetering op komst dus ik wacht geduldig.
- performance van de game laat op dit moment nog te wensen over. Ik moet echt op low spelen om 100+ fps te halen.
- Het aim systeem is geniaal. Ik heb echt het gevoel dat ik in een oorlog sim zit. zeker in forest is het echt verdomd lastig om een vijand te vinden en te raken.
- Suppressie systeem is subliem. Als een MG42 je onder vuur neemt bedenk je je wel 2 keer voor je je hoofd boven de bult uit steekt. Ook als een tank naast je vuurt, trilt je hele scherm. Echt magnifiek.

Al met al ben ik erg blij met deze realistische shooter. In het verleden ook Red Orchestra 2 grijs gespeeld en deze past perfect als opvolger.

mensen die samen willen spelen: yaad is mijn steam acount.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Mensen hier bekend met Post Scriptum? DIe game heb ik een 30-tal uren gespeeld, maar heeft me toch niet zoveel gegrepen als ik hoopte.

De gameplay van HLL ziet er vergelijkbaar uit, maar net wat toegankelijker voor mijn gevoel. Waarom zou deze game mij wel langer kunnen boeien maar PS niet? Zijn er meer mensen die dit hebben kunnen ervaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
Allebei zien ontwikkelen en een beetje gevolgd. Besloten eerst af te wachten voor iemand mijn geld kreeg. En nu dus de knoop doorgehakt en voor HLL te gaan. Post scriptum nooit gespeeld dus. Zelf speel ik veel rising storm 2 vietnam en dit leek me daar wel op aan te sluiten, misschien net wat meer hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://steamcommunity.co...etail/1610515364756716659
Patch #2 - Live Now!

The most significant addition in this patch is the leaning mechanic! Players will now be able to lean around cover to observe or engage in combat whilst leaving less of them on show.

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/34012997/6a25e2aea1b834239360b11cca108a8205b670c2.jpg

We just want to say thank you for sharing your thoughts with us on leaning, on this occasion it allowed us to bring the mechanic’s implementation forward and get it live!

Full patch notes that include weapon tweaks, quality of live improvements and more can be found below:

Gameplay
  • Leaning implemented (using Q and E). We will look at continued polish to this pending community feedback.
  • Maximum round length decreased from 120 minutes to 90 minutes. We are testing this as we currently find the final 30 minutes on an attrition battle highly fatiguing.
  • Aim can be steadied for all guns using left shift to better reward patience.
  • Projectile spread pattern changed for sniper rifles when un-scoped.
  • Tank coaxial and hull MGs have been limited to lower belt sizes (1000 to 250) in order to cut down on endless barrel-melting fire and to incentivise discretionary fire.
  • Assault class has additional grenades to make them more suited to a breaching/CQB role.
  • Suppression camera shake has increased violence to better match release-style.
  • Kar 98k bolt speed adjusted to remove frustrating delay.
  • Springfield bolt speed adjusted to remove frustrating delay.
  • LMG (M1919/MG42) one hit kill range increased and damage fall-off reduced.
  • Medic loadout updated to mirror layout across both teams.
  • Commander loadout updated to include smoke grenades.
  • Bleeding icon for players within 100m added for medic.
  • Profanity filter added to text chat (English only at present).
Performance
  • Additional optimisations to save on VRAM usage on some graphical settings.
  • Particle FX Optimisation in Foy.
Functionality
  • Map retains zoom level from when last closed.
  • Toggle sprint option added.
Animation
  • Ambient cornering and momentum lean on player movement (this makes all sprinting look far more natural when a player is changing direction at range).
  • New STG44 animations to make firing less “floppy” and more satisfying when firing while ADS.
  • Changed crouch sprint speed for M1 Carbine to stop the “super fast running” in TPP.
  • Fixed an instance of ‘snaking’ (where a player appears to be prone and moving at run speed).
Bug Fixes
  • Fixed issue where artillery sometimes could not be rotated.
  • Fixed issue where supply drop was sometimes out of sync with plane.
  • Bloom change for tank crew so the viewports don’t become super bright in Foy.
  • Fixed issue where artillery could be invisible for some players.
Misc
  • Weapon hip DoF implemented to soften shapes near camera and to better blend lean (where geometry is very close to camera).
Community Servers
  • Map rotation added to RCon tool.
Sound
  • Audio changes to tank coaxial machine-gun.
Foy
  • Changes to collision for tanks in Foy to help alleviate snagging on fences and small props.
Known Issues
  • There may be some remaining snaking that we will pinpoint and isolate.
  • Some props and fences in Hurtgen and Sainte-Marie-Du-Mont are still impassable to tanks. We will be addressing this in Update 1.
Currently working on (non-exhaustive list, we just want to give you some idea)
  • Making vaulting more responsive, fluid and polished.
  • Making MG deployment more responsive, fluid and polished.
  • Additional RCON commands.
  • Unit management functions (kick/invite and lock).
  • Optimisations.
  • Diving (performed by proning while sprinting).
  • Bullet penetration.
  • Map balancing (addition of cover and other features in locations that are either boring or creating a tedious gameplay experience).
  • Vehicles.
  • Flamethrowers.
  • More maps.
  • Continuing HUD and UI updates.
  • Broader animation systems.
  • Tweaking gunplay.
  • Updating all audio and SFX.
Following today's patch the team are now preparing for 'Update 1' coming in mid-July! Over the coming weeks we'll be starting to reveal more about the new content you'll be getting to grips with, so watch this space...

If you’re keen to follow along, you can see our roadmap below:

If you’re enjoying Hell Let Loose, you can help us by leaving us a review on Steam.

See you on the frontline!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Map retains zoom level from when last closed.

is wel nice to have hoor deze change.

Verder vind ik het niet zo spannend eerlijk gezegd. Alleen het leanen is goed dat het erin zit denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 11:10

anu

Ik ben ook erg blij met de sprint toggle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yup. geeft de pink weer wat rust :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

StealthyPeanut schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:36:
Mensen hier bekend met Post Scriptum? DIe game heb ik een 30-tal uren gespeeld, maar heeft me toch niet zoveel gegrepen als ik hoopte.

De gameplay van HLL ziet er vergelijkbaar uit, maar net wat toegankelijker voor mijn gevoel. Waarom zou deze game mij wel langer kunnen boeien maar PS niet? Zijn er meer mensen die dit hebben kunnen ervaren?
Ik ben erg lang weggeweest van FPS games en kom nog uit de tijd van Day of Defeat.
Nadat ik een monster van een PC heb gekocht wilde ik het WW2 oorlogje spelen weer oppakken.
Begonnen met BF5. Ziet er zeer gaaf uit, maar meh meh meh. De gameplay kan mij niet bekoren.
Ik hou blijkbaar niet zo van Rambootje spelen en zo snel mogelijk lood pompen.

BF5 is voor mij (let op dat is dus mijn persoonlijke mening) te onrealistisch.
Niet op het gebied van grafische pracht en praal, want dat zit in dat spel erg goed.
Het gaat om het spel zelf. De snelheid van de acties. Het doel komt bij mij over als "zoveel mogelijk eigen kills halen"

Op YouTube kom je dan ook andere games tegen als je zoekt op BF5 en vergelijkingen met andere games.
Dus werd ik opmerkzaam gemaakt voor Post Scriptum.
Grafisch wellicht minder dan BF5, maar een compleet andere gameplay. Meer gericht op realisme, langzamer spel en tactiek.

Ik heb vele uren Post Scriptum gespeeld en ik moet zeggen, dit is al veel beter dan BF5.
Het nadeel van PS is in mijn ogen dat het iets te ver doorslaat. Voor de echte milsimmer is dit denk ik een heel goede game. Maar voor mijn smaak net te langzaam. De mix tussen verplaatsen op de map en daadwerkelijke actie ligt bij PS vooral op het eerste.

Uiteindelijk Hell Let Loose gevonden.
En dit is een game die precies binnen mijn smaak valt. Het is grafisch zeer goed EN de gameplay is een mooie mix tussen tactisch verplaatsen en actie. Dit spel geeft mij het oude gevoel die ik bij DoD had weer terug.

En dat voor een early access game. Waarbij kijkende naar de roadmap dit spel alleen maar beter kan worden.

Voor de prijs zou ik het zeker niet laten. Wat mij betreft is dit de beste WW2 FPS.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Xymox schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:24:
[...]

Ik ben erg lang weggeweest van FPS games en kom nog uit de tijd van Day of Defeat.
Nadat ik een monster van een PC heb gekocht wilde ik het WW2 oorlogje spelen weer oppakken.
Begonnen met BF5. Ziet er zeer gaaf uit, maar meh meh meh. De gameplay kan mij niet bekoren.
Ik hou blijkbaar niet zo van Rambootje spelen en zo snel mogelijk lood pompen.

BF5 is voor mij (let op dat is dus mijn persoonlijke mening) te onrealistisch.
Niet op het gebied van grafische pracht en praal, want dat zit in dat spel erg goed.
Het gaat om het spel zelf. De snelheid van de acties. Het doel komt bij mij over als "zoveel mogelijk eigen kills halen"

Op YouTube kom je dan ook andere games tegen als je zoekt op BF5 en vergelijkingen met andere games.
Dus werd ik opmerkzaam gemaakt voor Post Scriptum.
Grafisch wellicht minder dan BF5, maar een compleet andere gameplay. Meer gericht op realisme, langzamer spel en tactiek.

Ik heb vele uren Post Scriptum gespeeld en ik moet zeggen, dit is al veel beter dan BF5.
Het nadeel van PS is in mijn ogen dat het iets te ver doorslaat. Voor de echte milsimmer is dit denk ik een heel goede game. Maar voor mijn smaak net te langzaam. De mix tussen verplaatsen op de map en daadwerkelijke actie ligt bij PS vooral op het eerste.

Uiteindelijk Hell Let Loose gevonden.
En dit is een game die precies binnen mijn smaak valt. Het is grafisch zeer goed EN de gameplay is een mooie mix tussen tactisch verplaatsen en actie. Dit spel geeft mij het oude gevoel die ik bij DoD had weer terug.

En dat voor een early access game. Waarbij kijkende naar de roadmap dit spel alleen maar beter kan worden.

Voor de prijs zou ik het zeker niet laten. Wat mij betreft is dit de beste WW2 FPS.
ben het volledig met je eens qua HLL. PS heb ik niet gespeeld. Maar de sfeer, de tactics het gevoel als je een enemy killed... het niet dood willen gaan omdat het vrij lang duurt voor respawn. man man man ik ben helemaal lyrisch.

Enige wat ik een "nadeel" vind is dat ik het niet voor ff half uurtje kan spelen hehehe.
Ben zo weer anderhalf uur verder :)

had laatst ook zo mooi, ik als officer, lag tussen mijn gekillde teammates in en daar kwamen ze hoor. Ik met mn mp40 knallen en knallen. 9 man op een rij neergemaaid terwijl ik daaar tussen mn dode maten lag. Armen en benen vlogen in het rond en ik maar door pompen tot ik out of ammo was... heel sneaky teruggekropen maar wat een gevoel dat ik er 9 afgemaakt had. Het mooie vind ik ook dat ze niet heel overdreven doodvallen, nee gewoon op hun face neer. bam!
kan er nu nog van genieten hehehe

[ Voor 10% gewijzigd door beebie121 op 24-06-2019 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

De "gore" geeft ook een extra dimensie aan het spel. Niet dat ik zit te kicken op dergelijke gruwelijkheden, maar het brengt echt meer "onderdompeling" in de sfeer.

Het is echt choquerend om met een groepje al een tijd gezamenlijk de gekozen routes en strategie mee te maken en dan plots vlak voor je een teammaat door een granaat in stukken gerukt ziet worden.
Dat geeft echt het idee dat wat er om je heen gebeurt echt gevaarlijk is, wat het ook weer spannender maakt.

En de maps hebben ieder hun eigen manier van spelen door de karakteristieke eigenschappen van de omgeving.

Ik kijk dan ook echt uit naar de nieuwe UTAH BEACH map die in juli komt.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ze hebben voor de liefhebbers een instagram account waarop ze screens zullen posten:
https://www.instagram.com/hellletlooseofficial/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
is er nu al iets bekend om als squad te joinen? of friends ofzo? Kan er niks over vinden maar kan ook aan mijn incapabele zoektermen zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik wil de game ook aanschaffen.. hoe staat het de servers?? Is er een goede playerbase voor volle servers?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
Nickrsd schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:07:
Ik wil de game ook aanschaffen.. hoe staat het de servers?? Is er een goede playerbase voor volle servers?
Ik telde net minstens 15 volle Europese servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
Keurige lijst met fixes. Zo te zien volgen ze elkaar ook in rap tempo op?

Wat mij nu er nu nog van weerhoudt deze game op te pakken is het (schijnbaar) moeten afleggen van flinke afstanden wanner je re spawned. Ik kom zelf uit de competitive gaming hoek en ben gewoon erg 'gehecht' aan "fast spawn" op vaste maar roterende spawn locaties naar gelang welk deel van de map beheerst wordt.

Voel er vooralsnog weinig voor afhankelijk te moeten zijn van een SL en eerst 5 minuten door een landschap te moeten banjeren om een keer aan het gevecht te kunnen deelnemen. En dan nog moeten oppassen dat je met een enkele hit weer opnieuw kan beginnen.

Dat werkt mijn inziens slow-play / tree-hugging a.k.a. camping in de hand en ben zelf toch meer een rusher. Reden waarom ik vrij snel Rising Storm VN links heb laten liggen.

Te veel try-hards...

Ik ben een pessimist; een realist in de ogen van een optimist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
yinnemans schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:02:
[...]

Keurige lijst met fixes. Zo te zien volgen ze elkaar ook in rap tempo op?

Wat mij nu er nu nog van weerhoudt deze game op te pakken is het (schijnbaar) moeten afleggen van flinke afstanden wanner je re spawned. Ik kom zelf uit de competitive gaming hoek en ben gewoon erg 'gehecht' aan "fast spawn" op vaste maar roterende spawn locaties naar gelang welk deel van de map beheerst wordt.

Voel er vooralsnog weinig voor afhankelijk te moeten zijn van een SL en eerst 5 minuten door een landschap te moeten banjeren om een keer aan het gevecht te kunnen deelnemen. En dan nog moeten oppassen dat je met een enkele hit weer opnieuw kan beginnen.

Dat werkt mijn inziens slow-play / tree-hugging a.k.a. camping in de hand en ben zelf toch meer een rusher. Reden waarom ik vrij snel Rising Storm VN links heb laten liggen.

Te veel try-hards...
Dan speel je zelf de SL :) kan je een OP neerzetten waar je wil en hoef je niet meer ver te rennen :)
En kan je je squadmembers opdracht geven te rushen hehehe.

Problem solved en ik zou het zeker een kans geven hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

h1ttent1t schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:40:
[...]

Ik telde net minstens 15 volle Europese servers.
Ben ik erg cynisch als dit mij nou niet echt geweldig lijkt voor de nabije toekomst van deze game?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:08:
[...]

Ben ik erg cynisch als dit mij nou niet echt geweldig lijkt voor de nabije toekomst van deze game?
Bedenk dat het geen AAA studio is + early access + een volle server is 100 man. Dan heb je nog berg US servers en azie.

Dus ja het zal geen serverpark fiesta worden als bij een Battlefield/EA game.

Maar de servers die er zijn en vol zijn zijn wel altijd fun :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beebie121
blijf het een briljant spel vinden. Nu nog tijd voor een friendslist please!

Mara de spanning, de lol. Echt heerlijk.

Gister een game kom ik in, moesten nog 1 cappen, ik dacht nou dat wordt een makkie. Dus niet, half uur later hebben zij gewonnen.
En toch had ik een goed gevoel, omdat het dus kan. Echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 08:42
volg dit spel ook al een tijdje en keek er erg naar uit.
Maar die slow play houd mij ook tegen.

Ik zoek al lange tijd een goeie shooter maar ben ook meer het rush type en vol in de actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touwkop
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-08 23:49
Gisteren de game gekocht. Een uurtje gespeeld op een server waarbij de voicechat het niet deed. Dit was geen succes. Iedereen deed maar wat. Later deze week nog maar eens proberen.

Meten = Weten = Denken = Doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
De game is best aardig, maar de bugs die eerder genoemd zijn, maken het spelen heel erg onprettig. Over prikkeldraad heen gaan is hinderlijk. Daarnaast is een explosie een stofwolk. Best een aardige game, maar zeker nog niet op het niveau van BF 5. Ook in BF 5 kan je heel tactisch spelen. Mochten dit soort rare bugs verholpen worden, dan is het momenteel wel de beste WW 2 FPS. Maar zover is het nog niet.

[ Voor 98% gewijzigd door rkwinkel op 12-07-2019 13:47 ]

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trapezoid
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-08 13:23
Goede mix tussen realisme en arcade imo. Net iets minder realistisch dan squad of ps wat voor mij perfect is.

Ik zoek alleen nog mensen om mee te spelen eigenlijk, want de random squads zijn vaak toch niet heel communicatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We’ll be revealing more about what’s coming in tomorrow’s Developer Briefing....

See you on the beaches!
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/322320603350827010/600674170891927553/HLL_Light_TW_JS_001.gif

https://steamcommunity.co...etail/1608266099701483937

[ Voor 27% gewijzigd door Paulus07 op 18-07-2019 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
Hee, hallo!

Als er mensen opzoek zijn naar een Nederlandse Squad. Kom dan op een random avondje deze server joinen https://discord.gg/SHG6gz9 (meestal vanaf 8/9 uur) of voeg mij toe op steam; TheWisbone <-- net als hier.

Tot snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 21:27
Is de mix arcade/realisme vergelijkbaar met Insurgency (en Day of Infamy)?

Die game vind ik echt heerlijk in coop mode vs. bots, dat heb je hier niet, maar ziet er vermakelijk genoeg uit. En ik vind WWII veel interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:49
Zojuist ook de game gekocht, ben erg benieuwd..
Vanavond is effe proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
Gisteravond en vanochtend een paar korte sessies gedaan.

Eerste indrukken zijn erg goed, wel veel moeite met tegenstanders spotten en de juiste richting lopen. Denk wel dat dit spel met teamplay/discord nog een stuk leuker is!

Gisteravond en vanochtend niet met vrienden gespeeld maar solo, al wel veel communicatie en als squad samen blijven word beloond! (als je het goed doet...)

Jullie nog tips/tricks voor de settings? Draait prima, maar wellicht kan ik mijn zicht nog verbeteren? Of is dit puur wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ik heb niet echt een goede tip qua settings. Ik heb er mee leren leven dat het geen spot fest is haha.
Ik zit soms echt te turen naar mn scherm of ik ergens iemand zie bewegen.
Maar de reward van het killen... man man man... zo lekker als iemand face down gaat he.

Wat me opvalt is dat er meestal wel een aardige communicatie is.
Nadeel is dat ik bijn ageen russische servers kan joinen omdat ze in het russisch praten en dat is niet mijn sterkste punt zeg maar.
Qua gameplay vind ik het een ontzettend goed spel.
Wat ik ook zo mooi vind is dat het ineens kan omslaan, van dikke winst naar verlies of andersom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Developer Briefing #36 – Tiger 1 First Look!
Hey everyone,

Welcome to Developer Briefing 36! This week we’re taking a first look at an upcoming addition to Hell Let Loose, the infamous Tiger 1!

The Tiger will be coming in a future update that will mark the arrival of the first Heavy Tank in Hell Let Loose. The USA equivalent will be coming slightly after that, so we look forward to seeing how the US armour and AT units adapt to this new presence on the frontline during the interim…

The Tiger’s roar

Weighing in at 54 tonnes and packing a devastating 8.8cm KwK 36, the Tiger 1 was a fearsome piece of German engineering. Those that could avoid the ire of the Tiger’s armaments would then have to contend with armour that could be as thick as 100-120mm in key locations!

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/34012997/db266dd00486307d6e6729c99a5490aa8f4d3eff.jpg
Lees meer via de dev link op steam: https://steamcommunity.co...etail/1607142106461609544

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-08 21:27
l0n3w012ph schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:08:
[...]

Nogal erg cynisch, zo'n games gaan nooit super veel volk lokken. Je hebt daar ook voordelen aan, hackers gaan geen zo'n interesse hebben om betalende cheats ervoor te maken. En je krijgt echt meer feeling met de community, omdat je soms constant dezelfde personen ontmoet op vaste servers.

Kijk naar post scriptum daar zit er soms met moeite 300 man op source https://steamcharts.com/app/736220

Nu voor mij de beste dat je kan spelen kwa playerbase, en die eigenlijk echt één van de betere community's heeft is squad Veel mensen onderschatten dat spel toch wel.

Zie hell let loose in de toekomst zelf nog groeien, veel games op pc beginnen met een kleine playerbase. Maar na een aantal jaar is de community plots 6x groter geworden. Komt vast door al die free to play acties en humble bundle. En dat veel van die games constant updates krijgen

Btw hell let loose is nu al groter dan post scriptum, en het spel is pas uit. In mijn ogen klinkt dat toch ergens veelbelovend. Het helpt ook dat het spel positief ontvangen wordt door de meesten. Er is ook nog wat twijfel omdat de game in early acces is, meeste gamers zien dat iets als negatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:15
XhizorBE schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 10:03:
[...]

Btw hell let loose is nu al groter dan post scriptum, en het spel is pas uit. In mijn ogen klinkt dat toch ergens veelbelovend. Het helpt ook dat het spel positief ontvangen wordt door de meesten. Er is ook nog wat twijfel omdat de game in early acces is, meeste gamers zien dat iets als negatief
PS was een half jaar geleden 1,5x zo groot als HLL nu is. Dit argument gaat dus niet op.
Waar de meeste mensen zijn afgehaakt bij PS was de ernstige performance issues, welke gelukkig stap voor stap aangepakt worden, maar HLL heeft ook nog een flinke weg te gaan.

Uiteindelijk zal 1 van de 2 het onderspit gaan delven, want in deze niche is niet genoeg ruimte ook daadwerkelijk 2 spellen te onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Ik denk best dat er ruimte is voor beide. PS is in mijn ogen een stuk met sim en HLL zoekt de sweetspot op tussen sim, realisme en fun.

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 12-08-2019 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-08 21:27
jordyc schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 08:25:
[...]

PS was een half jaar geleden 1,5x zo groot als HLL nu is. Dit argument gaat dus niet op.
Waar de meeste mensen zijn afgehaakt bij PS was de ernstige performance issues, welke gelukkig stap voor stap aangepakt worden, maar HLL heeft ook nog een flinke weg te gaan.

Uiteindelijk zal 1 van de 2 het onderspit gaan delven, want in deze niche is niet genoeg ruimte ook daadwerkelijk 2 spellen te onderhouden.
Daar heb je gelijk in, volgens mij gaat hell let loose wel de voorkeur krijgen door de meeste spelers. SImpel omdat zij toch iets meer aantrek gaan krijgen van het casual publiek. En we weten allemaal dat het casual publiek groter is dan de hardcore spelers. Hell let loose moet zich nu enkel nog wat focussen op meer urban maps, want merk wel op dat er toch veel open velden zijn. En natuurlijk nog betere performance

Volgens mij blijft de beste keuze nog wel steeds squad, vooral met die deal van humble bundle. Maar volgens mij staat dit spel ook al veel verder in ontwikkeling. Nu ze blijven wel vreselijk lang in alpha acces, maar voor mij speelt het echt niet als een alpha.

Om die games echt interessant te houden, moeten de updates mekaar toch vlug opvolgen. Er moet daar geen half jaar tussen zitten. Maar daar zit eigenlijk het grote probleem met dit soort games, ze hebben allemaal een klein team.

Moesten ze nu echt updates uitvoeren van een groot formaat op een redelijk termijn, zou je die meeste games wel zien groeien naar mijn mening. :9

Persoonlijk geef 'k ook de voorkeur aan semi sim en fun. Zoiets als arma heeft me echt een vieze smaak gegeven. Ook omwille dat 'k ver 15-30 mods moest installeren voordat 'k al een lobby kon betreden. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door XhizorBE op 12-08-2019 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyc
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:15
XhizorBE schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:57:
[...]

Daar heb je gelijk in, volgens mij gaat hell let loose wel de voorkeur krijgen door de meeste spelers. SImpel omdat zij toch iets meer aantrek gaan krijgen van het casual publiek. En we weten allemaal dat het casual publiek groter is dan de hardcore spelers. Hell let loose moet zich nu enkel nog wat focussen op meer urban maps, want merk wel op dat er toch veel open velden zijn. En natuurlijk nog betere performance

Volgens mij blijft de beste keuze nog wel steeds squad, vooral met die deal van humble bundle. Maar volgens mij staat dit spel ook al veel verder in ontwikkeling. Nu ze blijven wel vreselijk lang in alpha acces, maar voor mij speelt het echt niet als een alpha.

Om die games echt interessant te houden, moeten de updates mekaar toch vlug opvolgen. Er moet daar geen half jaar tussen zitten. Maar daar zit eigenlijk het grote probleem met dit soort games, ze hebben allemaal een klein team.
Ondanks dat ik zelf PS de voorkeur geef ben ik ook bang dat HLL uiteindelijk het gaat winnen. Alleen al vanwege het feit dat de leercurve minder stijl is en het net iets meer arcade aanvoelt.

Na de laatste update van Squad waarbij ze een bult meer FPS hebben kunnen krijgen en de komst van tanks en binnenkort helicopters is Squad ook wel echt een spel geworden wat gespeeld kan blijven worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SpudNL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-07 20:49
Voor de tweakers die graag met een Nederlandstalige groep spelen in Hell let Loose nodigen we jullie graag uit voor een lekker potje knallen.

Vrijwel elke avond zijn er mensen online die een potje willen spelen. Wij spelen casual met een serieus randje waarbij teamwork op één staat. :+

Just Another Gaming Community
https://jagc.nl
https://discord.io/jagc

~Spud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
SpudNL schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:00:
Voor de tweakers die graag met een Nederlandstalige groep spelen in Hell let Loose nodigen we jullie graag uit voor een lekker potje knallen.

Vrijwel elke avond zijn er mensen online die een potje willen spelen. Wij spelen casual met een serieus randje waarbij teamwork op één staat. :+

Just Another Gaming Community
https://jagc.nl
https://discord.io/jagc

~Spud
Cool, ik ga je toevoegen. ik heb zelf nu ongeveer ook 6 nederlandse spelers bijelkaar geraapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _ribbel_
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-01-2024
Nice, speel dit spel ook bijna elke dag, Mooi combi tussen sim en arcade.
Speel meestal op de Engels en Duitstalige servers, met een ondertussen leuk clubje van vaste, internationale spelers.
Speel onder de naam SkinDeep_
Meestal als ik speel ben ik ook aan het streamen.
Altijd leuk als ik mensen mag verwelkomen in de chat.

See you in HLL!

https://wthgaming.eu | Hell Let Loose Clan

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/324816793497501697/626035586305622046/HLL_Tease_FBTW_JS_001.jpg
Omaha Beach, Normandy - Your next map!

Get a first look at our second beach map and discover how the upcoming ‘Offensive Mode’ will focus combat on the shore front itself in this Thursday’s Developer Briefing.
Donderdag meer info.

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Vanmiddag begonnen met HLL , en mijn god, wat was het af en toe frustrerend :)

Maar ik vond het toch wel heel vet hoor, helemaal om op plaatsen te gamen die ik in de loop van de jaren bezocht heb.
Zou graag een paar keer aansluiten bij anderen om het in de vingers te krijgen, want alleen duurt dat wel ff :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@InSanex je bent altijd welkom bij "Buiten de Zone" (NL&BE community) https://discord.gg/fDPfr4S

Developer Briefing #42 - Omaha Beach!

Meer info en screenshots op: https://steamcommunity.co...etail/1595887546464471377

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/34012997/0aa72c0650882881214824386c6d2726c7984c77.jpg

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/34012997/fa66baf9b0e11b7f87c660ed254d163a55a9c0c5.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:38
Dit weekend gratis te spelen !

To celebrate the launch of Omaha Beach and the Offensive Gamemode we’ll be running our first ever free weekend! https://steamcommunity.co...etail/3172148783710655466

[ Voor 33% gewijzigd door rudyman85 op 10-10-2019 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Van het weekend deze game gekocht. Is wel even wennen maar heel vermakelijk. Jammer dat de game af en toe crashed.

Zijn er nog tweakers die actief dit spel spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 22:55

Schuim

Sup?

Hier het zelfde, sinds dit weekend aan het spelen, en gelijk hooked.
Maar oei wat erger ik me aan squads die geen, of misschien maar 2 personen een mic hebben, dat is voor mij echt een insta leave geworden.

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat extra info over de nieuwe map en modes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonerhead
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-01-2024
Laatst gekocht, nu al hooked. Wat een game. Alsof je midden in Band of Brothers zit!

Ik heb jarenlang vrijwel niet meer gegamed vanwege alle shit die werd uitgebracht (dan doel ik op lootboxes, ultra snelle gameplay, futuristische looks etc), en Hell Let Loose is de eerste game die mij weer achter de pc krijgt. Het eerste potje was goed frustrerend, mijn katten vlogen regelmatig door de lucht, maar al gauw merk je dat je dit compleet anders moet spelen dan BF of COD.

Als iemand in is voor een potje (serieus, en met headset); let me know! Steam name: Bonerhead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Ik ga hem ook halen lang getwijfled. Maar de game reviews en de positieve reacties hier halen mij toch over. En groot voordeel, eindelijk crossplay
Ben benieuwd hoeveel mensen uit eindelijk op xbone of ps meu kb/m gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluejay
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-10-2019
Ik heb het spel ook nog maar een paar keer gespeeld en ben al hooked aan't geraken. Zeer intens met momenten en echt kl*te wanneer je dood gaat.

De video hieronder is van men eerste keer als Recon role met de sniper. De spotter was ook nieuw en we wisten niet echt goed wat te doen. Een commander die niets commandeerde hielp ook niet echt, maar we hebben gedaan wat we konden...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
Gisteren een super gave pot Hell let Loose gespeeld..

We waren Utah Beach aan het spelen op een UK server, veel communicatie tussen je squadmaatjes, squad leader en commander waardoor er echt geweldig werd samengespeeld.

Op een gegeven moment moesten we een veld van circa 60 -100 meter oversteken, er waren al een paar buddies tijdens de overtocht neergeschoten door machinegunners aan andere kant van het veld in een dorpje. Wij hadden een mooie cover met een mannetje of 20 a 25 waardoor we beschut het plan konden afwachten.
Op een gegeven moment kregen wij veel smokes op het veld, ik en 2 andere machinegunners schieten als een kip zonder kop! Wetende waar de tegenstander zit en ze hierdoor surpressen… Toen gingen de Allies na een 20 seconden als een gek naar het dorp rennen! Wat een geweld en schoten, echt genieten!!!

Dit soort potjes maakt Hell let Loose voor mij echt een geweldig spel!!

Sorry voor het typegebrek, koude handjes + dyslexie is niet de ultieme combie :X

[ Voor 5% gewijzigd door lowskilled-ftw op 29-10-2019 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
Wat ik gewoon zo gaaf vind aan dit spel is dat je echt wat kan uitrichten als squad of zelfs in je eentje. als je een goede coverplek hebt kan je zo een goede defence vormen voor je maten zodat die kunnen hergroeperen.
Flanken etc kan prima als squad zijnde.
Heb het nu al een tijdje niet meer gespeeld vanwege classic. Zal dit toch weer eens oppakken.
De intensiteit en stress van dit spel vind ik ongeevenaard.

mooi dat er meer spelers bij komen. Dit spel verdient een groter publiek.
Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste

Let op:
Superleuke en handige Gids voor nieuwe spelers:
- Reddit link (afbeeldingen)
- PDF Download (via Mega)