Nou mijn eerste halve potje gespeeld. Nouja eerst de laatste 10 min van een grote gras map. 2 kills van mensen die ik nooit heb gezien haha maar iedereen schoot in die richting dus ala. Het spel zag er super gelikt uit, hij had alles automatisch op epic gezet maar ik had maar 40-50 fps.
Daarna de map in het bos, hurtgen geloof ik ? Grafisch alles op een mix van high/medium gezet wat er meteen een stuk minder vibrant en scherp uitziet

. En alsnog maar iets van 60 soms 70-80 fps. Hopelijk volgt er nog wat optimalisatie.
Wat me opviel was dat ik maar 1 iemand via mic hoorde praten. En dat spotten en tracken van je targets echt wel lastig is. Ik heb geen enkel idee hoe, maar ik had 10 kills en 3 deaths. waarvan ik er voor zover ik bewust ben maar 5 echt heb geschoten. Heb wel 6 granaten gegooid dus die moeten dan wel behoorlijk sterk zijn ?
Het spel bevalt me wel echt goed, rustig en tactisch spelen ligt me prima. Had alleen verwacht dat iedereen echt superveel zou samenwerken en comms gebruiken zodat ik wel moest meegaan, maar dat ontbrak totaal.
Ik mis wel enorm de bevestiging dat ik iemand raak of dood. pff man dat is best verwarrend. Ik merk wel dat lichamen niet verdwijnen dus ik ben maar gaan doen wat ik zelf op werk geleerd heb en dat is het zelf fysiek bevestigen door er heen te lopen hahah
Dat ik maar een halve ronde hurtgen heb gespeeld of driekwart denk ik eerder was omdat ik na de eerste keer dood nergens kon spawnen behalve helemaal terug HQ. ik dacht dan kun je wel op de scar in het midden spawnen die wel al hadden veroverd. ook geen garrison of outpost gezien.
Toen ik daarna nog een keer dood ging en wederom de boswandeling vanaf HQ naar Hill zoveel gemaakt had dacht ik dat ga ik natuurlijk geen 3 keer doen, walking simulator haha.
[
Voor 7% gewijzigd door
Skybullet op 06-06-2019 15:59
]