In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Maar als Max z'n teamgenoot eraf knettert...
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij moet het natuurlijk nog wel 10 rondjes volhouden met lack of power
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Ze hebben geleerd van vorige keer. Dit zijn teamgenoten onder elkaar. Daar mag je naar mijn mening best soepeler zijn.Phusebox schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:11:
Tada No further Action. Dus ik heb het wel goed gezien denk ik dan.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er moet een dode vallen wtfBartvw schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:11:
No further action tussen die 2?? Moet er eerst iemand uitvallen ofzo?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Waiting on the world to change
Met verschil, de oranje mensen daar zijn Max fan, geen RBR fan, weet niet of er veel zullen klappen (wel met die actie van VET op HAM).mystic schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:11:
Mooi, RIC op podium
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 3% gewijzigd door sambalbaj op 27-08-2017 15:13 ]
Dat vond ik vooral bij de eerste actie van Perez al. Daar waar Verstappen de vorige race een straf kreeg voor een race incident mag Perez 2x z'n teamgenoot de muur in drukken en komt hij ermee weg. Bizar eigenlijk.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:12:
En de stewards hebben zichzelf weer eens onsterfelijk belachelijk gemaakt.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Inderdaad man, gebeurd helemaal niets deze race.Phusebox schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:32:
[...]
Er gaat echt geen zak meer gebeuren hoor... Uitvallers maken het geen spannende race.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
50% kans dus.pinda powerrr schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:12:
Oftewel, RIC kan alleen op het podium komen als VER uitvalt, anders rijdt hij een plekje er achter.
Mooi van Ricciardo weet.
'I got vibrations in my front wheels' modusArjan90 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:13:
HAM is ook aan het laagvliegen, pff. Hammertime! Wat hebben we toch goede coureurs rondrijden deze seizoenen!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vHGUsabWb8w]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dnSDWFG55ko]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan klappen ze toch lekker niet?SinergyX schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:12:
[...]
Met verschil, de oranje mensen daar zijn Max fan, geen RBR fan, weet niet of er veel zullen klappen (wel met die actie van VET op HAM).
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Je kunt geen consequente manier van beoordelen en (indien nodig) bestraffen uitoefenen wanneer degenen die belast zijn met die taak elke race andere personen zijn.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En terecht!RoD schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:14:
Jos nu bij Ziggo. Die wil natuurlijk ook nog wel even wat zeggenDuidelijke boodschap naar RB toe. Dit gaat wel even rommelen.
En wat waren die dan precies.......Dijkstraat schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:15:
Duidelijke woorden van Jos bij Ziggo

39
Is hij weer gaan matten ?Dijkstraat schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:15:
Duidelijke woorden van Jos bij Ziggo
Feit blijft dat er wel weer iets geks nodig (safety car van een paar ronden in dit geval) om de spanning er weer een beetje in te brengen. Het is netto gewoon een extra start in je race. Het zou leuker zijn als het buiten deze speciale gebeurtenissen ook zo spannend zou zijn.xavento schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:13:
[...]
Inderdaad man, gebeurd helemaal niets deze race.
EDIT: Niet dat ik iets te klagen heb over deze race hoor

[ Voor 6% gewijzigd door Liveshort op 27-08-2017 15:16 ]
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Klopt, maar publiekelijk de druk opvoeren is natuurlijk wel onderdeel van het spel.alwaysleft schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:15:
Boze Jos. Alleen Jos, Max kan nergens heen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- DaniëlWW2
- Niet online
De discussie 'is het rijder of materiaal' is duidelijk, Max kan dat spul niet kapot rijden, hij rijd altijd sneller in Q dan z'n teamgenoot, maar staat 9 rondjes later weer aan de kant.
Een terecht stukje frustratie over dat dit niet mag gebeuren bij een topteam en Jack Plooij die naar de bekende weg vraagt of een ander team een optie is.
Max kan het materiaal niet 'overdriven' zoals sommige critici foutief beweren en dit is onacceptabel dat het maar blijft gebeuren
Nee, dat is misschien nog wel het meest frustrerende: hierna nog minstens 1 seizoen dit gek*t.alwaysleft schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:15:
Boze Jos. Alleen Jos, Max kan nergens heen.
39
Zeker. Jos is gewoon even naar Ziggo gelopen om wat te zeggen. Uit de woorden van Max kon je ook al horen dat het genoeg is geweest.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:16:
Jos zei precies hetzelfde als Max. Dat is afgesproken druk zetten op RBR.
Los even van wat er concreet bereikt kan worden, is het wel een duidelijk signaal van VER en consorten.
- DaniëlWW2
- Niet online
Voor die eerste actie had hij al wat moeten krijgen. Dat was opzet, Max niet. Nu had hij eraf gehaald moeten worden en schorsen...Grrrrrene schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:13:
[...]
Dat vond ik vooral bij de eerste actie van Perez al. Daar waar Verstappen de vorige race een straf kreeg voor een race incident mag Perez 2x z'n teamgenoot de muur in drukken en komt hij ermee weg. Bizar eigenlijk.
| live and give like no one else |
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dit dus, als hij de bom laat ploffen bij RBR is het afgelopen. Geen enkel team die dat niveau van z'n rijden kan doen, enige wat RBR kan doen is een MERC/FER motor zien af te dwingen.Phusebox schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:17:
En nog een jaartje een kut auto en je carrière is naar de knoppen...
Als motor regelement amper veranderd volgend jaar, zouden ze zelfs 2017 motor kunnen pakken, die is al sneller dan Renault zal gaan worden in 2018.
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 27-08-2017 15:18 ]
Dat werd een keer tijd om eerlijk te zijnDaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:16:
Jos zei precies hetzelfde als Max. Dat is afgesproken druk zetten op RBR.
Natuurlijk niet. Alonso zit aan het eind van z'n carrière en kost 40M per jaar. Max zit helemaal aan het begin en kost 10% van AlonsoPhusebox schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:17:
Moet ik hier op reageren? Vooruit dan maar. Max is nog maar 19 jaar hè. Hij staat aan het begin van zijn carriëre en is nog steeds erg gewild bij andere teams. Die jongen is dus nog lang niet klaar met de F1.Phusebox schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:17:
De geblokte vlag is nog niet gevallen.Gekkenhuis schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:18:
RIC blijft op deze manier wel voor RAI in het klassement.
| live and give like no one else |
En dat is gewoon terecht. Conclusies moeten worden getrokken!
Das volledig afhankelijk van de stap die Renault zet. Zowel qua chassis als qua motor.3x3 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:18:
Hopen dat RedBull voor 2018 de stap maakt die Ferrari voor 2017 heeft gemaakt.
Vettel is onbetwist de nr 1 bij Ferrari. Mercedes wil volgens mij echt geen nieuwe hetze en daar blijft Hamilton gewoon koning volgend jaar.
Die willen Max wel op lange termijn. Maar 2018 (en zelfs 19 mss) hebben die hun nr 1 rijder gewoon.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
VAN van plaats 65 naar 15 (voorlopig). Held
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Oh, die Renault Tag-Heuer van RIC blijft wel heel
Begrijpelijknachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:19:
Begrijp uit wat tweets dat ze bij FI (szafnauer) ook niet echt blij met de actie van PER/OCO zijn.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Er zat een Z in de naam. Ik kan die paydrivers niet uit elkaar houden
(Was Diniz degene die Coulthard achter zich hield in Monaco?)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat gezeik op hamilton wordt ik wel moe van....Phusebox schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:19:
Het gehuil van Hamilton ben ik ook wel moe... Altijd zeiken en zeuren terwijl ie in de beste auto zit en er helemaal geen problemen zijn.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hij zei dat het uit is met de pret en dat het team nu gaat bepalen hoe er geracet wordt en dat ze niet meer onderling mogen strijden bij FInachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:19:
Iemand die bij SKY? dat interview gezien heeft?
Nee, dat was er eentje van arrows... De la Rosa? Brunoldi?gambieter schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:20:
[...]
wat mij betreft naar Mercedes in 2019. Volgend jaar hopen op een wonder van Renault (en RBR, want laten we wel wezen: dat chassis was de eerste races na de wintertest niet bepaald best) en dan uithuilen bij Mercedes. Ferrari vind ik op de een of andere manier niet bij VER passen.Jebus4life schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:19:
Waar moet Max volgens jullie naartoe trouwens?
Vettel is onbetwist de nr 1 bij Ferrari. Mercedes wil volgens mij echt geen nieuwe hetze en daar blijft Hamilton gewoon koning volgend jaar.
Die willen Max wel op lange termijn. Maar 2018 (en zelfs 19 mss) hebben die hun nr 1 rijder gewoon.
Zanardi?gambieter schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:20:
[...]
39
Dit is geen zeiken maar nadenken, samen met het team.v8power67 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:20:
[...]
Dat gezeik op hamilton wordt ik wel moe van....
Nee, dat was Bernoldigambieter schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:20:
[...]
En dat is geen incident, hij doet het telkens weer. Tuurlijk heeft hij het geluk dat bij hem de boel wél heel blijft, maar je moet het ook nog maar even doen. Heel knap.
En juist dat is zo raar. Ik geloof niet in complotten en aannemende dat het niet aan zijn rijstijl kan liggen, tijd om de auto vanaf nul te herbouwen, wat de kosten ook zijn. Volgens mij had ik deze mening 3 races terug ook al gepost.sambalbaj schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:20:
Aan de andere kant zal RIC juist dik tevreden zijn met z'n auto en veel vertrouwen hebben in RB

Waarschijnlijk was VET er al voorbij geweest als HAM ook op ultras had gereden. Die werken volgens mij niet zo op de Mercs.CaptainPanda schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:21:
VET lijkt HAM verdorie niet in te kunnen halen terwijl HAM gewoon op twee compounds harder rijdt...aaargh
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Je weet dat RBR die auto> Chassis zélf bouwt ? De motor is inderdaad renault.MikeyMan schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:19:
[...]
Das volledig afhankelijk van de stap die Renault zet. Zowel qua chassis als qua motor.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Even opgezocht, Bernoldi. Weer zo'n anonymous.MikeyMan schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:21:
Nee, dat was er eentje van arrows... De la Rosa? Brunoldi?
Denk dat je de verkeerde quote haha ik heb het over gezeik op hamilton niet van hamilton hahatlpeter schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:21:
[...]
Dit is geen zeiken maar nadenken, samen met het team.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zanardi is een echte held!
Hij heeft het geluk dat op die momenten Max iedere keer is uitgevallen. Maar hoe dan ook hij profiteert maximaal van de situatie en dat is knap.RoD schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:22:
Ik moet toch zeggen dat ik het ongelofelijk knap vind wat RIC doet. Hij haalt het qua snelheid niet bij VER, maar telkens als er een kansje is, dan grijpt hij het met volle handen aan. Vandaag ook weer... nauwelijks iets van RIC gezien, maar er is een SC en plots grijpt hij z'n kans en staat hij derde.
En dat is geen incident, hij doet het telkens weer. Tuurlijk heeft hij het geluk dat bij hem de boel wél heel blijft, maar je moet het ook nog maar even doen. Heel knap.
Ook dat. Men zeikt dat hij zeiktv8power67 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:23:
[...]
Denk dat je de verkeerde quote haha ik heb het over gezeik op hamilton niet van hamilton haha
RIC 12 races, 2 x uitgevallen met materiaal pech (uitslag SPA nog niet bekend), 1:6 uitval
ALO 12 races, 7 x uitgevallen met materiaal pech, 7:12 uitval
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Yup, maar was de enige naam die ik ken met een Z erin
39
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
PerezFietsbel schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:24:
[...]
Yup, maar was de enige naam die ik ken met een Z erin
No shit Sherlock...Daniel_Elessar schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:23:
[...]
Je weet dat RBR die auto> Chassis zélf bouwt ? De motor is inderdaad renault.
Maar als Renault volgend jaar een winnende auto bouwt, gaan ze wel ff wat anders om met RB Dan als ze rond P4/5 terecht komen...
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1