Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Dat ze nu even ongeveer dezelfde tijden kunnen rijden geeft (vooralsnog) hoop..
tot Q1/Q2/Q3 inderdaad..
which was?Zahariac schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:10:
Hahahah die reactie van Ric!
Klopt. Zet daar een Ferrari of Mercedes in en ze vechten met de top.lukadad schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:10:
Amai, McLaren toont hier wat voor een goed chassis hun auto heeft.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Horner: Ric you have the fastest time (iets in die strekking)
Ric: Yea yea (klonk heel grappig)
Nee als je het typt is het geen leuke reactie
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/890862283596984320
Dat gaat dit weekend wel gebroken worden. Natuurlijk zien we dat ook het liefst op naam van Max
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Dit weekend? Ik denk binnen 15 minuten.Soggney schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:15:
Volgens AD's liveblog nog maar 0,05 seconden weg van een nieuw track record.
Dat gaat dit weekend wel gebroken worden. Natuurlijk zien we dat ook het liefst op naam van Max
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vettel oogt inderdaad niet echt stabiel
- DaniëlWW2
- Niet online
Het was dat lachje van Rosco P Coltrane van de dukes of hazzardZahariac schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:13:
[...]
Horner: Ric you have the fastest time (iets in die strekking)
Ric: Yea yea (klonk heel grappig)
Nee als je het typt is het geen leuke reactie
Als ze niet oppassen kunnen ze straks 2 auto's samenvoegen tot 1, zodat ze er in ieder geval 1 op de grid hebben
Ze rijden straks allemaal gewoon met Aero racks achterop de auto. Testen en racen tegelijk
Sponsored by Thule. Na de race de fietsjes erin en lekker op vakantieZahariac schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:26:
[...]
Ze rijden straks allemaal gewoon met Aero racks achterop de auto. Testen en racen tegelijk
[ Voor 54% gewijzigd door Jackson6 op 28-07-2017 11:31 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
"Palmer went of the track and broke everything of his car"
Zo zit Kubica nu ook in de paddockDanster schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:19:
[...]
Het was dat lachje van Rosco P Coltrane van de dukes of hazzard
En dat alleen maar door over de kerbs te rijden???rik86 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:32:
niet alleen de vleugel, maar gelijk maar de hele auto stuk?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nee dit kwam niet door de kerbs, hij reed door tot in het gras. En vlak voor dat de kerbs eindigen zit een betonnen randje.Spotmatic schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:33:
[...]
En dat alleen maar door over de kerbs te rijden???
Dat bedoel ik...rik86 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:34:
trouwens wel tricky dat 't "verlaten" van de kerbs dat met je auto/voorvleugel doet
Ik zie dat PAL voor een rode vlag heeft gezorgd? En RIC zet een lekker tempootje.
[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 28-07-2017 11:38 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Hoe kan je aflezen met welke band iemand zn tijd heeft neergezet, overigens?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Een hoop nieuwe earo bits schijnbaar.Damian schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:41:
Hebben ze veel nieuwe dingen op de auto dit weekend bij RB?
En aan de rondes van RIC te zien, werken ze.
Kleuren en letters die er achter staan. Wit M is medium, helemaal wit is nieuwe band. Rand wit is gebruikte. Geel is soft, rood is super soft en paars is ultra soft. Telkens hetzelfde nieuw is helemaal ingekleurd en alleen randjes is gebruikt.rikpro schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:41:
Oei, RIC is goed bezig. En Max zit er ook nog minder dan een seconde vanaf natuurlijk, prachtig.
Hoe kan je aflezen met welke band iemand zn tijd heeft neergezet, overigens?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zo te zien hadden Max en Dan een heel ander programma.RocketKoen schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:44:
[...]
Een hoop nieuwe earo bits schijnbaar.
En aan de rondes van RIC te zien, werken ze.
Maar je kan niet zien met welke band de snelste tijd is neergezet. Je kan aannemen dat dit met de laatste band is gebeurd. Niettemin zat RIC al geweldige tijden te rijden met S banden, maar blijkbaar zijn snelste tijd was met een SS gezetLeoon. schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:44:
[...]
Kleuren en letters die er achter staan. Wit M is medium, helemaal wit is nieuwe band. Rand wit is gebruikte. Geel is soft, rood is super soft en paars is ultra soft. Telkens hetzelfde nieuw is helemaal ingekleurd en alleen randjes is gebruikt.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Jep en Williams rijdt ook met een trippleJasphur schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:45:
Was deze al voorbij gekomen? McL tripple wing
[afbeelding]
Ik ben niet bepaald kleurenblind maar zelfs na een jaar F1 kijken kan ik die kleurtjes maar niet onthouden. Als die banden nou aparte beginletters hadden was het een stuk makkelijker geweest.Leoon. schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:44:
[...]
Kleuren en letters die er achter staan. Wit M is medium, helemaal wit is nieuwe band. Rand wit is gebruikte. Geel is soft, rood is super soft en paars is ultra soft. Telkens hetzelfde nieuw is helemaal ingekleurd en alleen randjes is gebruikt.
Misschien straks bij FP2 andersom?Razorbite schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:45:
[...]
Zo te zien hadden Max en Dan een heel ander programma.
Nu nog die fout van in het begin dat de boord computer aangaf dat Alonso een lekke band had verhelpen.
Ik denk dat FP2 dichterbij elkaar zal zitten. Ze hebben de effecten van de (kennelijk toch) significate updates in verschillende setups-geprobereerd.
Ik denk dit te zien omdat Ric met flowfis en snelle rondjes op soft reed, waar Max begon op medium en een rake. Verder was de bandenkeuze verschillend.
Merc deed wat ze altijd deden, gelijk los. Alleen leent deze baan zich daar niet zo voor.
En wat deed Vettel?

Of Max had de afstelling niet op orde. We zullen zijn reactie moeten afwachten.Razorbite schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:45:
[...]
wow die is snel offline.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ja denk het ook.... Max kan natuurlijk niet 0.6 sec trager zijn dan RicciardoRazorbite schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:45:
[...]
Anoniem: 217290
Niet bij mij.
Ze rijden meestal maximaal een rondje ermee, dat levert genoeg data op.Anoniem: 217290 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:20:
max reed ook met een compleet sensor rack op zijn wagen dat zal ook wel invloed hebben op de tijdweet niet of die daar de hele training mee gereden heeft.
Die hele bandenbenamingen slaan natuurlijk ook nergens op. Er is nu ultrasoft (paars), supersoft (rood), soft (geel), medium (wit) en hard (oranje). Beter passen ze dat aan naar supersoft (paars), soft (rood), medium (geel), hard (wit) en superhard (oranje)Spotmatic schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:46:
[...]
Ik ben niet bepaald kleurenblind maar zelfs na een jaar F1 kijken kan ik die kleurtjes maar niet onthouden. Als die banden nou aparte beginletters hadden was het een stuk makkelijker geweest.
Edit: Intermediate (groen) en wett (blauw) lijken me overigens duidelijk genoeg
[ Voor 6% gewijzigd door GH45T op 28-07-2017 12:33 ]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er misschien een nog zachtere compound bij gaat komen die dan mega-soft gaat heten....GH45T schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:31:
[...]
Die hele bandenbenamingen slaan natuurlijk ook nergens op. Er is nu ultrasoft (paars), supersoft (rood), soft (geel), medium (wit) en hard (oranje). Beter passen ze dat aan naar supersoft (paars), soft (rood), medium (geel), hard (wit) en superhard (oranje)
Edit: Intermediate (groen) en wett (blauw) lijken me overigens duidelijk genoeg

Gevonden: http://www.f1maximaal.nl/...-soft-als-nieuwe-compound
Om het lekker overzichtelijk te houden zegmaar

Thanks!
Jeetje wat een zooitje op de weg na dat hobbeltje van Palmer.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Wat zegt hij. Ik kan helaas niet met geluid kijken.
youtube heeft een closed caption knop.Jasphur schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:18:
[...]
VeelJasphur schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:18:
[...]
Gevraagd wordt naar recente ontwikkelingen en dat ze in sector 2 erg sterk moeten zijn, dat lukte RIC erg goed vanochtend.
Ze ontwikkelen nog steeds door bij RBR tot einde van het jaar en alles wat ze leren stoppen ze in de RBR14
En ook Danii en Carlos kwamen aan bod.
Kortom van alles

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Prachtig dit!
En zit die Patrick Verkruisen niet toevallig op Tweakers? Zijn naam klinkt nogal Hollands
ps is dit niet iets voor jou?
Kun je mooi onopvallend gebruiken en zo toch alle geluid van sessies en filmpjes horen..
Harde bandSpotmatic schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:46:
[...]
Ik ben niet bepaald kleurenblind maar zelfs na een jaar F1 kijken kan ik die kleurtjes maar niet onthouden. Als die banden nou aparte beginletters hadden was het een stuk makkelijker geweest.
Medium band
Zachte band
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Band voor bijna erg nat
Band voor heel erg nat
En dan straks dus blijkbaar de
Zeer zeer zeer zachte band
Anoniem: 217290
Paars - Ultrasoft
Rood - Supersoft
Geel - Soft
Wit - Medium
oranje - Hard
groen - intermediate
blauw - full wet
Ben benieuwd welke kleur ze de mega soft gaan geven?
Roze?
Smiling as the shit comes down...
Ik dacht ik help m effe maar nu snapt ie het vast niet meer
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
MagLev racing ftwTheBrut3 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:51:
Waarom überhaupt banden? Dat is zo 1841.... Het is 2017 inmiddels.
of zo dan?Leoon. schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:50:
[...]
En dan straks dus blijkbaar de
Zeer zeer zeer zachte band
Z1-band (zachte band)
Z2-band (zeer zachte band)
Z3-band (Zeer zeer zachte band)
Z4-band (zeer zeer zeer zachte band - nieuw te introduceren)
G-Band (gemiddelde band)
H-Band (harde band)
V-Band (vochtige band)
N-Band (natte band)
mijn signature is bewust leeg :-)
Of de Amsterdamse manierpCOW schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:52:
[...]
of zo dan?
Z1-band (zachte band)
Z2-band (zeer zachte band)
Z3-band (Zeer zeer zachte band)
Z4-band (zeer zeer zeer zachte band - nieuw te introduceren)
G-Band (gemiddelde band)
H-Band (harde band)
V-Band (vochtige band)
N-Band (natte band)
Band met breed vlak
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
PSN: xMaurice93
Voor iemand die alle FP en altijd kwali's en race kijkt ws niet. Voor elk ander of iemand die net dit jaar is ingestapt natuurlijk potentieel wel. Maakt toch verder niet uit?Anoniem: 217290 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:51:
Is dat banden gedoe nou echt zo moeilijk te onthouden?
Paars - Ultrasoft
Rood - Supersoft
Geel - Soft
Wit - Medium
oranje - Hard
groen - intermediate
blauw - full wet
Roze?
De kleur die zou passen is denk ik ook roze idd. Maar zal wel turquoise worden
Met medium banden welke ruim een halve race uithouden én de verplichting om een pitstop te maken én de verplichting om 2 banden uit de gekozen compounds te gebruiken is er ook geen enkel doel die banden te gebruiken tenzij het door de regels wordt verplicht.Chakotay schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:53:
De harde kunnen ze ook de Transport-band noemen, het enige wat daarmee gedaan word is tussen de circuits transporteren
Semi-offtopic, maar als de F1 echt een "groener" imago wil gaan ze ook toestaan om zonder pitstop, op 1 set banden, de hele race uit te rijden. Of dat interessant is of niet is dan aan de teams om te beslissen.

Gewoon geen streepAnoniem: 217290 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:51:
Is dat banden gedoe nou echt zo moeilijk te onthouden?
Paars - Ultrasoft
Rood - Supersoft
Geel - Soft
Wit - Medium
oranje - Hard
groen - intermediate
blauw - full wet
Roze?
Iedereen klaar voor de FP2?
@GH45T Gelukkig heeft F1 al soort van gezegd dat ze niet perse 'groener' gaan. Dus kom maar op met de 5 banden setjes per race
[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 28-07-2017 14:00 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Arjantje72 op 28-07-2017 14:02 ]

Zeker mooi:Jasphur schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:59:
[...]
Gewoon geen streepDiep zwart houden. Erg gaaf
Iedereen klaar voor de FP2?
@GH45T Gelukkig heeft F1 al soort van gezegd dat ze niet perse 'groener' gaan. Dus kom maar op met de 5 banden setjes per race

(Stoffel die onlangs nieuwe intermediates test)
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Live-feed van de test-dagen: http://www.gpupdate.net/n...garoring-2-augustus-2017/Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1