Nja Max werd sportman van het jaar, hij wilde niet komen naar de prijsuitreiking, want? Hij wilde op vakantie en kwam dus niet.
Als je kijkt (op internet, google, nieuwssites, youtube en twitter) in het digitale wereldje, poeh die Lewis doet toch wel even behoorlijk veel voor en met fans (vooral ''met'' fans).
Toen Max niet wilde komen voor zijn prijsuitreiking waren de reacties uiteraard totaal anders:
- ja logisch, hij wilt gewoon even op vakantie
- ja duh, ik zou ook liever op vakantie gaan ipv er voor een paar fans te zijn
- ja, wie wilt nou bij ''de'' prijsuitreiking zijn? Beter even genieten en weer vol gas racen.
Van de andere kant, Lewis heeft natuurlijk al een paar keer door laten schemeren dat hij zijn doelen bereikt heeft (of binnenkort zal bereiken) en toe is aan nieuwe uitdagingen.. Mag ook wel, top coureur, hard voor zijn doelen gevochten en deze ook bereikt. Hij mag trots op zichzelf zijn.
Laten we ook maar niet over Alonso beginnen, die heeft helemaal geen interesses in zijn fans. Daar waar veel van zijn fans al ruim van te voren een ticket hadden gekocht voor Monaco, tsja die kwamen van een koude kermis thuis want hun grote idool kwam helemaal niet opdagen dat weekend.
Als we over Lewis gaan bashen, dan ook aub over Max, Alonso, M. Schumacher (ja, deze was nog wel een paar stapjes erger) en nog een aantal.
Of, we stoppen (allemaal) met dit bashen (dit heeft mijn voorkeur

)
En nee, ik ben geen Lewis fan die ik koste wat kost wil verdedigen..
Amen