Beter dan er tijdens datzelfde skydiven achter komen dat je je parachute vergeten bentTinusTegengas schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:55:
Wtf. Ga je een dagje skydiven, kom je erachter dat het volgende topic geopend is.
Ik volg weer vrolijk mee, heerlijk dat we overmorgen alweer persco's hebben en dat vrijdag het feest weer begint! Vrijdag trouwens een dagje zwarte cross, dus dat wordt de FP's via de Horizon 's avonds.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
GP van Oostenrijk helaas moeten missen, nu nog Silverstone op tv kijken en dan zelf naar Boedapest!
Hopelijk krijgen we in Engeland regen op zaterdag of zondag.
Hopelijk krijgen we in Engeland regen op zaterdag of zondag.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
2350? Goh, dat valt me nog mee! Had toch wel meer gedacht.nachtnet schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 21:57:
[...]
Je weet dat een GP topic gemiddeld 2350+ posts* heeft? Dan zouden er tot 471 berichten over het weer per GP mogen..
*Gebaseerd op de 2017 topic reeks.(incl. Barcelona pre-season testen excl. Silverstone)
Ik kan mij heel goed voorstellen dat door de laatste 5 races het gemiddelde sterk gedaald isAzzKickah schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 23:24:
[...]
2350? Goh, dat valt me nog mee! Had toch wel meer gedacht.
Iets met ene Max die dan uitvalt ofzo..
-
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Het valt de laatste tijd mee omdat er steeds een RB13 kaduk gaat.AzzKickah schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 23:24:
[...]
2350? Goh, dat valt me nog mee! Had toch wel meer gedacht.

Het viel niet mee voor bijvoorbeeld Brazilië.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vorig seizoen waren de racetopics (vanaf Monaco toen) goed voor net geen 2150 posts per topic. Uitschieter was Monza met slechts 1098 posts en hoogtepunt was Brazilië met 3689 posts. Dit seizoen was Rusland met 1570 posts de zwakste en Baku met 3411 posts het drukste topic.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 23:27:
[...]
Het valt de laatste tijd mee omdat er steeds een RB13 kaduk gaat.![]()
Het viel niet mee voor bijvoorbeeld Brazilië.

[ Voor 19% gewijzigd door nachtnet op 11-07-2017 23:36 ]
ook maar even ontopic:
Hier een overzicht van al die bochtnamen:

uit de Media kit http://www.fia.com/events...venttiming-information-23
(Waarin ook gewoon de Wifi inloggegevens vermeld staan
)

(Waarin ook gewoon de Wifi inloggegevens vermeld staan

Is toch 10x beter dan de Circuit's met "bocht 1" "bocht 8"nachtnet schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 00:14:
[afbeelding]
Ja en nee. Het staat mooier en de die-hard fans en F1 personeel zullen de bochten kennen en weten waar op het circuit ze zijn. Maar ik als leek ken die bochten niet en als de commentatoren of radioberichten dan namen gaan noemen ipv getallen, dan heb ik niet zo snel een overzicht van waar ze nou zitten.Rdit schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 06:18:
[...]
Is toch 10x beter dan de Circuit's met "bocht 1" "bocht 8"
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 12-07-2017 07:42 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Blijft eeuwig zonde dat ze Bridge etc eruit gesloopt hebben. Nieuwe layout is wat mij betreft zwaar ruk.nachtnet schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 00:14:
ook maar even ontopic:
[afbeelding]
(Waarin ook gewoon de Wifi inloggegevens vermeld staan![]()
)

Tjonge...ben je er even een dag niet geweest.....
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Even in het archief gebladerd, maar heb nog geen SS kunnen bespeuren. Lijkt inderdaad de eerste keer. Zal, mits het droog blijft, wel gewoon een een-stopper worden. Wordt weer hopen op regen, al zal daar nog wel voldoende over gesproken worden hier vermoed ikJackson6 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:11:
Eerste keer dat ze hier met SS rijden toch? Waar het voorheen S M H was.
PSN: xMaurice93
Interessant. Zeker als de bandenslijtage een niveau 5 van 5 heeft, gaat een tactische pitstop dus de race bepalen. Benieuwd wie en of er op S gestart gaat worden voor een eerste lange stint.Maurice079 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:20:
[...]
Even in het archief gebladerd, maar heb nog geen SS kunnen bespeuren. Lijkt inderdaad de eerste keer. Zal, mits het droog blijft, wel gewoon een een-stopper worden. Wordt weer hopen op regen, al zal daar nog wel voldoende over gesproken worden hier vermoed ik
Bridge was zo ultiem; blind naar rechts sturen en dan vol naar links. Eeuwig zonde inderdaad.pjlgt schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:18:
[...]
Blijft eeuwig zonde dat ze Bridge etc eruit gesloopt hebben. Nieuwe layout is wat mij betreft zwaar ruk.[afbeelding]
En hebben de aanpassingen eigenlijk wel het gewenste effect?
Hoeveel DRS zone's zijn er nu dan eigenlijk op de nieuwe layout.
Ik zie het inderdaad, de koffie moet er even in.
Ik zie het inderdaad, de koffie moet er even in.
[ Voor 29% gewijzigd door Pierre op 12-07-2017 09:40 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
@Pierre Zie startpost. 2 stuks
Gaat Disney binnenkort ook een team beginnen en zijn ze alvast aan het oefenen

Volgend jaar 3 races back to backDijkstraat schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:05:
oh ideaal topic nu al openIdeaal 2 races achter elkaar
Wel grappig dat de grotere teams ook gewoon fysiek meer garages hebben, waarvoor zouden ze die gebruiken? In het verleden kan ik mij een T-car voorstellen; nu gewoon extra ruimte voor engineers en strategie-mensen en hun computers?Dijkstraat schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:21:
Gaat Disney binnenkort ook een team beginnen en zijn ze alvast aan het oefenen![]()
[afbeelding]
Even voor de zekerheid: de racetijd staat in de openingspost op 14:00 (13:00).
Begint de race dan om 14:00 Nederlandse tijd, of om 13:00 Nederlandse tijd?
14:00 begint de race in Nederlandsirkeith schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:36:
sirkeith schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:36:

Vlaggetjes geven geen duidelijkheid?

Maar ik zie wel dat de fp1/2 tijden niet juist zijn

[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 12-07-2017 10:48 ]
UK tijden

Nederlandse tijd

Tijden British Grand Prix - 14-16 Juli | ||
---|---|---|
Vr 14 Jul | ||
Free Practice 1: | 10:00![]() | (09:00) |
Free Practice 2: | 14:00![]() | (13:00) |
Za 15 Jul | ||
Free Practice 3: | 11:00![]() | (10:00) |
Quali: | 14:00![]() | (13:00) |
Zo 16 Jul | ||
Race: | 14:00![]() | (13:00) |
FP1 / FP Tijden in de startpost waren verkeerd.
Interessant bandenkeuze inderdaad.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:25:
[...]
Echt wat is Mercedes aan het doen zeg? Zeker Bottas zijn banden lijken echt volslagen bezopen.
8x SS zou echt het minimum moeten zijn gezien het gebrek aan slijtage het hele seizoen, en 1x medium het maximum.
4x SS voor de Q, een per en eentje extra voor Q2/3.
1x Medium om weg te gooien, eventueel voor een long run in FP1/2
2x SS en 3x soft voor FP/1/2/3
1x Med en 2x SS voor de race
Zeker omdat Mercedes al problemen heeft met precieze afstelling van de wagen, downforce en bandentemperatuur is dit bezopen. Wat willen ze gaan doen? FP/1/2/3 afwerken met medium en soft, dan de Q in met SS en dan is de afstelling niet goed, banden niet op temperatuur te krijgen en meer slijtage? Voor de race idem.
Op zich zou je aan 6 setjes SS genoeg hebben; Je hebt er maar 2/3 nodig in de Q (Q1+Q2), in Q3 krijg je een extra set. Hiernaast wordt 1 set uit Q2 ook de raceset. Dan heb je nog 3 sets over (2 voor FP, 1 extra voor de race).
Maar je hebt totaal geen buffer inderdaad. Mocht het wel zo zijn dat de Soft de beste stint eruit krijgt, dan heeft McLaren een probleem.
Nu welnachtnet schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:39:
[...]
Vlaggetjes geven geen duidelijkheid?![]()
Maar ik zie wel dat de fp1/2 tijden niet juist zijn![]()
Wederom present!
Basement Bios ---- Exo-S
offtopic:
Serieus: Waren de vlaggetjes niet duidelijk genoeg? Is daar een betere oplossing voor? Ik hoor het graag. (mag ook via DM.)
Serieus: Waren de vlaggetjes niet duidelijk genoeg? Is daar een betere oplossing voor? Ik hoor het graag. (mag ook via DM.)
een beetje later:

Vrachtwagens zijn inmiddels aangekomen en uitgepakt.
Jasphur schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:40:
[...]
Zou mooi zijn als dit topic nu op slot ging en we het topic over Silverstone openen met foto's van deze vrachtwagen die aankomt in Silverstone

Vrachtwagens zijn inmiddels aangekomen en uitgepakt.
@nachtnet held. Haha
Ondertussen zijn de Rode Stiertjes de dandy aan het uithangen. Ik ben benieuwd wat de rede is dat RBR laarzen aan heeft en STR niet. En ze zo om en om zitten.
Ondertussen zijn de Rode Stiertjes de dandy aan het uithangen. Ik ben benieuwd wat de rede is dat RBR laarzen aan heeft en STR niet. En ze zo om en om zitten.
[ Voor 21% gewijzigd door Jasphur op 12-07-2017 11:55 ]
Max tactisch ver weg van KvyatJasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:55:
@nachtnet held. Haha
Ondertussen zijn de Rode Stiertjes de dandy aan het uithangen.
[afbeelding]
Ik verwacht dat ze zo meer ruimte hebben voor PR. Dus meer mensen in de pitbox naar de race laten kijken. De grote teams hebben toch altijd wat celebs in de pits? Dan heb je een extra pitbox om wat stuff neer te zetten. Verwacht niet dat die ook open is. Gewoon magazijn en bv de banden.Roamor schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:31:
[...]
Wel grappig dat de grotere teams ook gewoon fysiek meer garages hebben, waarvoor zouden ze die gebruiken? In het verleden kan ik mij een T-car voorstellen; nu gewoon extra ruimte voor engineers en strategie-mensen en hun computers?
Tja, als je om "minder, minder..." roept krijg je het OM weer aan je broek.sjaool schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 21:47:
Stelletje F1 n00bs hier die maar meer en meer regeltjes willen...
Aan de foto te zien... ze gaan Jagen. Mogelijk zelfs op elkaar....Jasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:55:
@nachtnet held. Haha
Ondertussen zijn de Rode Stiertjes de dandy aan het uithangen. Ik ben benieuwd wat de rede is dat RBR laarzen aan heeft en STR niet.
zie tekst stikkertje op laarzen
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Waarschijnlijk polo te paard gezien de laarzen. Een typisch Engelse sport net als cricket.Theuno schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:10:
[...]
Aan de foto te zien... ze gaan Jagen. Mogelijk zelfs op elkaar....
@Theuno @Jasphur Hunter is het merk laarzen.
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 12-07-2017 12:19 ]
"When you grow up your heart dies"
Zover had ik niet ingezoomd hahaTheuno schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:10:
[...]
Aan de foto te zien... ze gaan Jagen. Mogelijk zelfs op elkaar....
Max 'hunter' Verstappen.
start/finish van dit plaatje klopt zviw niet...die zit nu weer na Vale/Club. Ws was hierboven de 2010 layout of zo...pjlgt schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:18:
[...]
Blijft eeuwig zonde dat ze Bridge etc eruit gesloopt hebben. Nieuwe layout is wat mij betreft zwaar ruk.[afbeelding]
Een ander plaatje

of
Wikipedia: Development history of Silverstone Circuit
[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 12-07-2017 13:06 ]
Ze zijn gaan klei duiven schieten
https://twitter.com/mbrundlef1/status/750799087952359424
Clay pigeon shooting with @WingsforLifeUK charity this morning.Those 4 Red Bull drivers are great company😂. U.K was simply stunning today
https://twitter.com/mbrundlef1/status/750799087952359424
Clay pigeon shooting with @WingsforLifeUK charity this morning.Those 4 Red Bull drivers are great company😂. U.K was simply stunning today
Potverdorie mooie livery

Silverstone in verbouwing

En een wat recentere foto

[ Voor 75% gewijzigd door Jasphur op 12-07-2017 14:08 ]
Ik heb mij nooit gerealiseerd hoe vaak die baan veranderd is in de loop der jarenvhal schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:05:
[...]
start/finish van dit plaatje klopt zviw niet...die zit nu weer na Vale/Club. Ws was hierboven de 2010 layout of zo...
Een ander plaatje
[afbeelding]
of
Wikipedia: Development history of Silverstone Circuit
Je zou denken dat ze wel iets sjiekers hebben dan een houten latje om de wagen op zijn plek te houden?
Minstens een carbon latje o.i.d.
Viel mij ook al op, bij de achterwielen staat wel een zwart blokjeJasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:47:
[...]
Je zou denken dat ze wel iets sjiekers hebben dan een houten latje om de wagen op zijn plek te houden?
@Dijkstraat SFI ook, en daar achter is denk ik Williams en die heeft hem net een beetje scheef staan. Die hadden nog last van een kater denk ik van hun Premiere gister. Maar goed, ik had met DanielWW afgesproken het F1 Live London event te bespreken in het algemene F1 topic
Staat die niet achter die Sauber? De wielen staat wat naar achterenEdd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:51:
[...]
Volgens mij mis ik wel Haas?
Of valt die gewoonweg niet op door de grijze kleurstelling?
Jasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:47:
[...]
Dijkstraat schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:51:
[...]
Viel mij ook al op, bij de achterwielen staat wel een zwart blokjeVerder valt mij bij de banden op dat alleen Red Bull en Mercedes de naam Pirelli horizontaal hebben staan
Hebben jullie niks te doen ofzo?Edd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:51:
[...]
Volgens mij mis ik wel Haas?
Of valt die gewoonweg niet op door de grijze kleurstelling?
[ Voor 4% gewijzigd door LoeWn op 12-07-2017 14:57 ]
@Jasphur oh ik dacht juist dat dit topic ook voor het live event was
Ze staan er idd wel, na de TRthalantis schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:55:
[...]
Staat die niet achter die Sauber? De wielen staat wat naar achteren
https://twitter.com/F1/status/885123425555038211
-
Gave foto's. En wat valt het tegen om mentaal een foto 180 graden te draaien om de vorm te vergelijkenJasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:17:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooraan de eerste rijders en achteraan de tweede rijdersJasphur schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:55:
@nachtnet held. Haha
[afbeelding]
valt me op, dat geen van de bolides nog een shark fin hebben.. eindelijk
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Het zijn ook 2016 auto's met 2017 livery toch?Nickrsd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:40:
valt me op, dat geen van de bolides nog een shark fin hebben.. eindelijk
Mercedes heeft hun 2014 wagen staan las ik op Twitter.
Zo dat is een flinke stap sneller.Mercedes expects apex speeds at Copse corner of nearly 290 km/h. Previous record was 265 km/h (2016). Peak lateral load: Abbey - 5.5G. #AMuS
Misschien die van Haas. Verder verwacht ik 2014 bolides ivm de regels.LoeWn schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:54:
[...]
Het zijn ook 2016 auto's met 2017 livery toch?
(2016 is de oudste Haas die er is
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Formule 1 kanaal op youtube is live.
Opdit moment een interview met Kimi.
YouTube: F1 Live London from Trafalgar Square
Sorry, zie dat het al in het algemene topic genoemd is
Opdit moment een interview met Kimi.
YouTube: F1 Live London from Trafalgar Square
Sorry, zie dat het al in het algemene topic genoemd is
[ Voor 18% gewijzigd door neocon op 12-07-2017 19:09 ]
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
@Rivanov Mooi, Hier is het GP topic.. Succes..Rivanov schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 18:52:
Ik ben weer terug van vakantie @nachtnet dus ben vanaf morgen weer van de partij met de filmpjes en foto's.
Wat een gedoe trouwens om alle relevante video's te vinden en posten. Gelukkig hebben o.a. @albino71 & @Dijkstraat voldoende video's gepost om het gemis wat te compenseren
Wel fijn zo'n back to back race, hoef je niet twee weken te wachten.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Link met veel foto's (50) http://www.auto-motor-und...ne-mittwoch-12250609.html onder andere de foto's gepost door @nachtnet
Oeh.. Gokje... Is dat het mysterieuze Disney-team?
Of een voorproefje van de auto's voor 2020?
[ Voor 7% gewijzigd door Edd op 12-07-2017 22:18 ]
-
Sowieso dan een nieuw record voor een pitstop dankzij Guido

*groter plaatje
[ Voor 21% gewijzigd door Dijkstraat op 12-07-2017 22:22 ]
Jup, Mcqueen en Storm wel te verstaarnEdd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 22:17:
[...]
Oeh.. Gokje... Is dat het mysterieuze Disney-team?
Of een voorproefje van de auto's voor 2020?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Uit de topic warning:
Hahaha! Bizar dat dit een dingetje is geworden...Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Voor zover ik kan zien/lezen alleen wat kleine aanpassingen, voornamelijk met betrekking tot kerbs/veiligheid.
2) Changes to the circuit
2.1 The tyre and TecPro barriers have been increased in depth in places around the outside of
turns 1, 2, 6, 9, 15 and 16.
2.2 New double kerbs have been installed on the exit of turns 9 and 18.
2.3 A new debris fence has been installed on the left between turns 14 and 15.
Weet iemand al wie er straks bij de Pressco zitten?
2) Changes to the circuit
2.1 The tyre and TecPro barriers have been increased in depth in places around the outside of
turns 1, 2, 6, 9, 15 and 16.
2.2 New double kerbs have been installed on the exit of turns 9 and 18.
2.3 A new debris fence has been installed on the left between turns 14 and 15.
[ Voor 6% gewijzigd door yorkick op 13-07-2017 10:41 ]
Er is nog geen schema gepubliceerd:yorkick schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:40:
http://www.fia.com/events...venttiming-information-23
Edit: nu wel dus... zie onder
[ Voor 6% gewijzigd door Jurgen op 13-07-2017 11:54 ]
nvm
[ Voor 95% gewijzigd door thalantis op 13-07-2017 11:47 ]
Of even twee dagen op vakantie wiltEdd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:48:
[...]
Dat is nieuw... 4 coureurs...
Of doen ze dat voor het geval er eentje geen zin heeft??
Hè? Mallya kon toch niet naar de UK? Iets met dat hij dan gearresteerd zou worden wegens belasting / geld dingen?
Hij kan niet uit de UK. Daarom is hij ook alleen aanwezig bij deze GP.DeKaerften schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:57:
Hè? Mallya kon toch niet naar de UK? Iets met dat hij dan gearresteerd zou worden wegens belasting / geld dingen?
[...]
Ik dacht juist dat hij de UK niet uit wil, omdat hij anders wordt opgepakt.DeKaerften schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:57:
[...]
-
Al die motorhomes zijn wel kunstwerkjes.....
Cogitationis poenam nemo patitur
Ah, andersom dus, duidelijk!
Edd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:58:
[...]
Ik dacht juist dat hij de UK niet uit wil, omdat hij anders wordt opgepakt.
gnaggnag schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:58:
[...]
Hij kan niet uit de UK. Daarom is hij ook alleen aanwezig bij deze GP.
Het tweede deel wordt het interessantst. Eens kijken hoe de heer Hamilton zich hier uit gaat redden.
Mwa, denk niet dat de journalisten daar pittige vragen gaan stellen. En als ze dat wel doen dan antwoord HAM iets wat geen relatie heeft met de vraag, zoals hij zo vaak doet.sjaool schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:03:
[...]
Het tweede deel wordt het interessantst. Eens kijken hoe de heer Hamilton zich hier uit gaat redden.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Heel makkelijk. Vraag ontwijken en zeggen dat hij 'blessed' was om even met familie en vrienden te ontsnappen aan de druk van de stress van het WDC.sjaool schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:03:
[...]
Ik verwacht dus wel wat pittige vragen, want, Britain.beany schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:06:
[...]
Mwa, denk niet dat de journalisten daar pittige vragen gaan stellen. En als ze dat wel doen dan antwoord HAM iets wat geen relatie heeft met de vraag, zoals hij zo vaak doet.
Een beetje laat, maar dan toch...present !
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Laat ze hem maar het vel over de oren halen.sjaool schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:08:
[...]
Ik verwacht dus wel wat pittige vragen, want, Britain.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ben benieuwd, van Sky hoef je geen kritische vragen te verwachten.Spotmatic schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:00:
[...]
Laat ze hem maar het vel over de oren halen.
ping 127.212.23.124
Doen ze goed bij Ferrari, dit soort plaatjes.
In de (eerste?) vrije training gaan ze ook met het "nieuwe" aeroscreen testen? Ik ben benieuwd hoe dit eruit gaat zien.
zat overigens van de week de documentaire over Senna te kijken, daarbij viel me op dat de MP4-5 (en andere Mclarens ook al) een aeroscreen achtige ruit op de cockpit heeft zitten:

oké, niet zo hoog als wat we nu zien..
En ook voordat ik de Senna docu keek de Mclaren docu gekeken. Heb me nooit echt verdiept in Mclaren, dus vond deze een eye-opener om te kijken, zeker een aanrader!
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dit is dan ook geen persconferentie voor Sky F1 maar voor de geschreven pers.pjottum schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:24:
[...]
Ben benieuwd, van Sky hoef je geen kritische vragen te verwachten.
Mooi, halen we je van de lijst.Dacuuu schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:29:
Helaas kan ik deze race niet bekijken, andere verplichtingen zondag.
Helaas kan ik hem zelf ook niet live zien.
Ik vind hem zelf niet heel hinderlijk, maar ik vraag me of de nadelen tegen de voordelen opwegen.alesandro_46 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:26:
[...]
In de (eerste?) vrije training gaan ze ook met het "nieuwe" aeroscreen testen? Ik ben benieuwd hoe dit eruit gaat zien.
zat overigens van de week de documentaire over Senna te kijken, daarbij viel me op dat de MP4-5 (en andere Mclarens ook al) een aeroscreen achtige ruit op de cockpit heeft zitten:
[afbeelding]
En ook voordat ik de Senna docu keek de Mclaren docu gekeken. Heb me nooit echt verdiept in Mclaren, dus vond deze een eye-opener om te kijken, zeker een aanrader!
En bijbehorend artikel: http://www.gptoday.com/fu...t_without_proper_testing/
Haha. Kan dus nu niet zien hoe max gewoon een prima race gaat rijden. uitvalt na auto sabotage.sjaool schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:30:
[...]
Mooi, halen we je van de lijst.
Helaas kan ik hem zelf ook niet live zien.
Als je ietsjes terug kijkt zie je dat Renault ook dit soort plaatjes heeftalesandro_46 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:26:
[...]
[afbeelding]
Het is overigens geen aeroscreen, maar een alternatief voor de Halo genaamd Shield
Nog even vrijdag 14uur werken, en dan 's-avonds de vrije training 1 en 2 kijken, en daarna languit op de bank alles op mij af laten komen (incl Formule2).
RedBull's staan koud, Airfryer gereed, gordijnen dicht: Hup Max
RedBull's staan koud, Airfryer gereed, gordijnen dicht: Hup Max
Force India will be making more significant changes to their VJM10 for their home Grand Prix, which takes place just across the road from their factory.
The changes include a new front wing and a lot of detail work around the front end further to enhance airflow down the sides of the car.
“The decision to bring softer tyres to Silverstone than we had originally planned was taken by Pirelli, but with the full approval of the drivers, FIA, teams and promoters, who have appreciated what we are trying to do with this more aggressive nomination,” says Pirelli’s head of car racing, Mario Isola.
[ Voor 36% gewijzigd door Jasphur op 13-07-2017 14:06 ]
Denk dat je Red Bull bedoeld? Die heb ik gezien maar vind ik door die zwarte band een minder aantrekkelijke oplossing..Jasphur schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:35:
[...]
Als je ietsjes terug kijkt zie je dat Renault ook dit soort plaatjes heeft
Het is overigens geen aeroscreen, maar een alternatief voor de Halo genaamd Shield
Dacht dat het aeroscreen genoemd werd, maar dat is dus blijkbaar Shield

De naam Aeroscreen is door Red Bull gebruikt voor hun hoofdbeschermings-concept.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1