Echt belachelijk voor woorden inderdaad ...bizar...
Het zou verboden moeten worden.
Het is toch gek..wtf is die Olav aan het doen daar.
Enz enz
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Echt belachelijk voor woorden inderdaad ...bizar...
Hulkenberg reed met een andere bodemplaat dus dat zal er waarschijnlijk mee te maken hebben.RobertMe schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:56:
Zit de Q highlights te bekijken, maar zie ik nu goed dat Palmer met dubbele T-wing rijd en Hulkenberg helemaal geen T-wing heeft? Is dat nieuw? Of was dat in andere races ook al zo?
En volgensmij zag ik ook dat McLaren de bargeboards verbonden heeft aan (de neus van) de auto. Volgensmij zijn ze daar uniek in?
Kvyat: I hoped you had already forgotten about me
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
haha, prachtig. "I was hoping you forgot about me"TinusTegengas schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 23:54:
Is al eens geplaatst als volledige persco, maar nog een keer omdat het kan.
Domste vraag en ....RIC![]()
[video]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
[ Voor 20% gewijzigd door motogp op 16-07-2017 10:20 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
🕵️SPY: Yep, Copse corner flat. Scary. #RBSpy #BritishGP 🇬🇧
Het wordt pas een leuke race als de helft van deze namen niet in de uiteindelijke top 6 komen.alwaysleft schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:24:
Voorspelling uitslag race:
1) Hamilton
2) Vettel
3) Raikkonen
4) Bottas
5) Verstappen
6) Ocon
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ferrari en Mercedes gaan wat te hard op dit circuit. Zie het somber in voor Red Bull deze raceSpotmatic schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:26:
[...]
Het wordt pas een leuke race als de helft van deze namen niet in de uiteindelijke top 6 komen.
Bovendien: RIC komt op het podium.
Als dat zo is, dan huil ik mee met MaxJackson6 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:28:
Max weer DNF, mark my words. De beker is nog lang niet leeg.
die gaan alleen hard in Q3 met de powerboost. dat kunnen ze in de race maar enkele keren gebruiken. dus ik zie nog wel mogelijkhedenalwaysleft schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:27:
[...]
Ferrari en Mercedes gaan wat te hard op dit circuit. Zie het somber in voor Red Bull deze race
Ik zou het doen!
Heb hem al jaren in premium. Zit er zelden naast zo kort van te voren.d0s schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:23:
Weatherpro zo heilig dan? Zowel mijn iPhone als accuweather geven regen aan rond 13/14
Die gingen echt niet alleen hard met boost. In long runs gebruiken ze die niet en toen waren ze ook sneller.rammes schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:29:
[...]
die gaan alleen hard in Q3 met de powerboost. dat kunnen ze in de race maar enkele keren gebruiken. dus ik zie nog wel mogelijkheden
[ Voor 35% gewijzigd door UltraSub op 16-07-2017 10:34 ]
Max heeft de rest aan RIC gegevenJackson6 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:28:
Nee hoor, hij rijdt hem gewoon uit. Ik denk dat hij net buiten het podium finisht, p4. Ik hoop natuurlijk op meer, maar we moeten realistisch blijvenJackson6 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:28:
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Tja, hier kan je niets over zeggen natuurlijk. Hij rijd hem uit of niet. 50% kans, net zoveel kans als dat jij de lotto wint, je wint hem of niet. 50%.Jackson6 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:28:
Dacuuu schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:39:
[...]
Tja, hier kan je niets over zeggen natuurlijk. Hij rijd hem uit of niet. 50% kans, net zoveel kans als dat jij de lotto wint, je wint hem of niet. 50%.
psn drad83
Dat leeft bij ons allemaal.DutchOwnage schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:45:
Wordt een zenuwslopende nagelbijtende race om te kijken voor mij persoonlijk. Stel nou dat ie al vroeg om wat voor reden dan ook zomaar op P3 terechtkomt en daarna goed consolideert, dan krijg ik bij elke gele vlag in beeld een hartverzakking van HET ZAL GVD TOCH WEER NIET
Die kreeg ik gisterenmiddag al bijna tot dat ik zag dat het wagen nummer 3 wasDutchOwnage schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:45:
Dan krijg ik bij elke gele vlag in beeld een hartverzakking van HET ZAL GVD TOCH WEER NIET
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Laat hem eerst ook maar eens weg komen bij de start. Wannebe Botas met z'n laatste fratsen, Vettel wil ook wel eens rare dingen doen.Grrrrrene schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:36:
[...]
Nee hoor, hij rijdt hem gewoon uit. Ik denk dat hij net buiten het podium finisht, p4. Ik hoop natuurlijk op meer, maar we moeten realistisch blijven
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik heb er wel vertrouwen in om de een of andere reden. Iets zegt me: podium, maar rationeel gezien gaat dat eigenlijk niet. Alleen als Ferrari RAI weer slachtoffert is zoiets mogelijk, dus eigenlijk bijna een gegeven
Bottas zit een eind achter hem en Vettel zit voor hem. Ik denk niet dat Max rare dingen gaat doen bij de start. Overleven en uitrijden is het devies.loekf2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:53:
[...]
Laat hem eerst ook maar eens weg komen bij de start. Wannebe Botas met z'n laatste fratsen, Vettel wil ook wel eens rare dingen doen.
[ Voor 35% gewijzigd door Grrrrrene op 16-07-2017 10:55 ]
Heb je de code van je dichtstbijzijnde AED kastje? Haha.DutchOwnage schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:45:
Wordt een zenuwslopende nagelbijtende race om te kijken voor mij persoonlijk. Stel nou dat ie al vroeg om wat voor reden dan ook zomaar op P3 terechtkomt en daarna goed consolideert, dan krijg ik bij elke gele vlag in beeld een hartverzakking van HET ZAL GVD TOCH WEER NIET
Wannabe Bottas? Doel je nu op "valse"-start of in bocht 1 iedereen eraf beuken? Want volgensmij heeft Verstappen beiden niet gedaan de afgelopen races. Zeker het bocht 1 incident in Oostenrijk kon hij niks aan doen, hij reed zelfs al relatief voorzichtig aan de buitenkant juist omdat hij al op een plek zat waar niemand hem zou verwachten. Het was in dit geval wederom "de torpedo" die in de fout ging (waarschijnlijk doordat hij teveel bezig was met verkeer naast/achter zich waardoor die het remmen van Alonso "miste", daardoor te hard op de rem ging en met blokkerende wielen rechtdoor schoot tegen Alonso aan).loekf2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:53:
[...]
Laat hem eerst ook maar eens weg komen bij de start. Wannebe Botas met z'n laatste fratsen, Vettel wil ook wel eens rare dingen doen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 62% gewijzigd door Jasphur op 16-07-2017 11:08 ]
Sluit hoe dan ook maarDaniëlWW2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:03:
Dus toch maar het topic dichtgooien als Max kapot gaat, en RIC op het podium? Red ik zo te zien mensen hun levens mee.
Ik begrijp dit niet. Oke de ferrari's pitten eerder en zitten 2 sec achter max. Dan is het toch zaak dat rondje te pushen, er direct achteraan te gaan, evensnel pitten en er weer voor komen?Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 23:08:
[...]
En dan moet Max ineens pitten. Of de Ferraris pitten veel eerder.
"De Ferrari's" pitten niet allebei in dezelfde ronde natuurlijk. Dus als er een dat doet moet je OF direct ook pitten en kom je achter de niet gestopte Ferrari te rijden OF je rijdt door en de undercut van Ferrari lukt voor 1 auto. Ferrari heeft er geen problemen mee om RAI weer onmogelijk lang op z'n supersofts rond te laten rijden zodat VER daar achter vast komt te zitten en VET in z'n nek krijgt.Sbakker1982 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:10:
[...]
Ik begrijp dit niet. Oke de ferrari's pitten eerder en zitten 2 sec achter max. Dan is het toch zaak dat rondje te pushen, er direct achteraan te gaan, evensnel pitten en er weer voor komen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Say what now hahaRivanov schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:17:
Geruchten in paddock gaan dat Sainz al vanaf Hongarije voor Renault rijdt.
En wie gaat het stoeltje bij TR dan warm houden ?Rivanov schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:17:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik denk eerlijk gezegd dat Red Bull dan zal proberen de strategie van Raikkonen te kopiëren om hem te coveren en daardoor zal Vettel er wel voorbijgaan, maar dat lijkt me gezien diens pace in droge omstandigheden wel onvermijdelijk.Grrrrrene schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:15:
[...]
"De Ferrari's" pitten niet allebei in dezelfde ronde natuurlijk. Dus als er een dat doet moet je OF direct ook pitten en kom je achter de niet gestopte Ferrari te rijden OF je rijdt door en de undercut van Ferrari lukt voor 1 auto. Ferrari heeft er geen problemen mee om RAI weer onmogelijk lang op z'n supersofts rond te laten rijden zodat VER daar achter vast komt te zitten en VET in z'n nek krijgt.
Maar dit is allemaal speculatie, hij moet er eerst nog voorbij
Sainz zit niet lekker in z'n vel en een switch naar Renault kan hem zomaar veranderen. Het is wat hij wil: naar een groot team, niet langer in het junior team. Hij kan goed rijden, maar wil teveel de laatste tijd, waardoor hij rare dingen doet en zegt.Robertdj schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:21:
Dat zou dan meer wegens Palmer zijn dan wegens Sainz, toch? Op basis van vorig jaar zou ik het begrijpen, maar dit jaar is nog niet echt fantastisch...
Pierre Gasly, Red Bull junior.loekf2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:21:
[...]
En wie gaat het stoeltje bij TR dan warm houden ?
.
Dat werd gister al gemeld in het algemene F1 topic en de geruchten gaan niet alleen rond in/op de/het (welke is het eigenlijk?) paddockRivanov schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:17:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik denk dat ze gewoon hun eigen plan trekken en accepteren dat een van de twee er voor zal zitten na de pitstops.RichardQG schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:22:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat Red Bull dan zal proberen de strategie van Raikkonen te kopiëren om hem te coveren en daardoor zal Vettel er wel voorbijgaan, maar dat lijkt me gezien diens pace in droge omstandigheden wel onvermijdelijk.
US hebben ze dit weekend nietQua strategie zag ik laatst ergens staan dat SS - SS - S de snelste strategie was of eventueel SS - S - SS. Dat zou op zich wel een meevaller zijn qua bandenstrategie in plaats van de SS - S (of US - SS) die we bijna alle vorige races te zien kregen.
Max noemde een 1-stopper optimistisch. Ik weet niet of ze dat echt gaan proberen, maar als hij toch naar de finish gaat cruisen kan hij het proberen. Hij heeft eerder laten zien dat hij zijn banden goed behandelt.Maar de RB schijnt ten opzichte van Ferrari en (met name) Mercedes een iets betere tyre management te hebben, dus misschien gaan ze voor een 1 stopper en de rest voor een 2 stopper. En ja inhalen zal lastig worden, dus track positie is dit jaar belangrijker dan ooit. Oftewel als de race pace van de RB net als in Oostenrijk een beetje meezit, dan zijn er genoeg kansen.
Er wordt gesproken over een overnamesom van ~8M. Ik denk dat RBR een beetje klaar is met de familie Sainz en hun gestook. Wel jammer, zijn die roddels toch nog nuttig geweest.tlpeter schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:23:
Sainz kan helemaal niet zomaar weg dus dan kost het hem een hoop geld en het is niet netjes nadat je een week eerder gigantisch op je flikker hebt gehad van de teambaas. Iedereen op het paddock weet dit. Als team zit je niet te wachten op zo'n figuur lijkt mij.
Kubica is al relatief oud en of hij het fysiek volhoudt is maar de vraag. Hij is er tijden uit geweest, dus hoe goed is hij echt nog? Sainz is jong en heeft meer toekomst. Hij heeft de afgelopen seizoenen laten zien een goede coureur te zijn, hij had alleen de pech dat hij het tegen VER moest opnemen.Kubica schat ik hoger in dan Sainz eerlijk gezegd mits hij het fysiek aankopen in de 2017 auto.
[ Voor 26% gewijzigd door Grrrrrene op 16-07-2017 11:29 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, dat weet ik, maar het ging meer over het seizoen tot nu toe. Bijna elke race was US - SS of SS - S de beste strategie. Nu zijn er misschien teams die voor de twee stoppers gaan.
Mja dat denk ik dus ook al. En van de buienradars die ik zie, zit er ook niet veel in de lucht wat plots kan vallen. Maar goed, dat was gister bij de kwalificatie ook niet, dus ik denk dat het gewoon nogal flut geregeld is daarMad-Matt schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:53:
sites geven maar 30% kans op regen en 0.9mm, dus niet echt heel veel.
Ga er dus vanuit dat het een droge optocht wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 16-07-2017 11:58 ]
wie?Sinned123 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:58:
Ik vind iedereen wel positief met minimaal een 4e plek voor max.
Rosberg had 8tienden op max in de kwalificatie.
Ik zie als er geen rare dingen gebeuren max eerder op 5 eindigen.
Ik zou het doen!
Hier klopt iets nietSinned123 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:58:
Ik vind iedereen wel positief met minimaal een 4e plek voor max.
Rosberg had 8tienden op max in de kwalificatie.
Ik zie als er geen rare dingen gebeuren max eerder op 5 eindigen.
[ Voor 12% gewijzigd door Jasphur op 16-07-2017 12:11 ]
Niet per se 1 persoon. Er word heel gesproken over eventueel pitstop strategie om de ferrari's te pakken. Ik zou me eerderdrukker om bottas maken.
Wat klopt er niet?
[ Voor 22% gewijzigd door Sinned123 op 16-07-2017 12:05 ]
Als dat zo is heb ik medelijden met de Hulk... Sainz wil je volgens mij niet als teamgenoot hebben met zijn achterbakse pa en gezeur.Rivanov schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:17:
"When you grow up your heart dies"
2016, Alonso heeft die 2 titels echt niet gepakt door elke race vanaf p6 of lager te startenJasphur schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:03:
Wow. Dit wist ik niet.
Hul op startpositie 5 is de beste startpositie die Renault heeft gehad sinds ze weer terug zijn in de F1. (2002)
https://twitter.com/f1/status/886524393274224641
De altijd betrouwbare WeatherPro geeft nu 0.5 mm regen voor vanmiddag. Uit het westen zie je op de radar buitjes komen.Mad-Matt schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:53:
sites geven maar 30% kans op regen en 0.9mm, dus niet echt heel veel.
Ga er dus vanuit dat het een droge optocht wordt.
Blep. Verkeerde jaartal overgenomen van de wiki.Richard117 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:08:
[...]
2016, Alonso heeft die 2 titels echt niet gepakt door elke race vanaf p6 of lager te starten
De kans is groot. Maar je weet, erbij komen is één en er voorbij komen...
Not sure if serious..sjaool schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:12:
[...]
De kans is groot. Maar je weet, erbij komen is één en er voorbij komen...
Bloedserieus.
De Renault van vorig jaar was dan ook de 2015 Lotus waar ze last minute een Renault motor in gelepeld hadden. Dat ze daarmee niet boven P6 zijn gestart is dan ook weer niet zo gek. En dit seizoen hebben ze natuurlijk ook nog niet echt potten kunnen breken. Hulk doet soms leuk mee, maar zeker niet zo goed (en Palmer zullen we maar stilletjes negerenJasphur schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:03:
Wow. Dit wist ik niet.
Hul op startpositie 5 is de beste startpositie die Renault heeft gehad sinds ze weer terug zijn in de F1. (2016 thanks @Richard117 voor het juiste jaartal haha)
https://twitter.com/f1/status/886524393274224641
Maar Rosberg?sjaool schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:19:
[...]
Bloedserieus.
Het zal niet de eerste keer zijn dat Max iemand in een betere en snellere wagen achter zich weet te houden. Alhoewel het met de RB13 wel een stuk lastiger wordt.
Stom, ik las Bottas in plaats van Rosberg.
[ Voor 23% gewijzigd door sjaool op 16-07-2017 12:26 ]
Dan gewoon;Bestla schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:32:
Voorspelling Podium
HAM
VER
VET
Soms moet je gewoon wat geks neerzetten, de werkelijkheid is vaak nog gekker.
[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 16-07-2017 12:36 ]
De torpedo is overduidelijk niet meer welkom.Jasphur schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:35:
Je kan wel zien dat het kind van meneer en mevrouw Horner is of niet.
[afbeelding]
Er is wellicht een groter verschil tussen wat de pers schrijft en de werkelijkheid...Mad-Matt schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:46:
Snap niet dat Saintz er nog bij is
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je vergeet HAM zijn landingsbaan
[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 16-07-2017 12:55 ]
In de UK hebben ze andere (sensatie-) normen?Rivanov schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:54:
Ook niet zo'n fris beeld, die knie vol in beeld van Billy Monger op Sky.
Mja, een Fuck is al teveel. Maar een geamputeerd been vol in beeld mag blijkbaar wel..Spotmatic schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:56:
[...]
In de UK hebben ze andere (sensatie-) normen?
Toch wel erg knap van die kerel hoor. Hoort er gewoon bij.Rivanov schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:54:
Ook niet zo'n fris beeld, die knie vol in beeld van Billy Monger op Sky.
[ Voor 19% gewijzigd door yorkick op 16-07-2017 12:59 ]
Heb het ook niet over zijn doorzettingsvermogen en instelling. Heb het gewoon over een geamputeerd been vol in beeld als ik net aan m'n lunch zit.yorkick schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:57:
[...]
Toch wel erg knap van die kerel hoor. Hoort er gewoon bij.
En wel even lekker dat optimisme na het lezen van zoveel pessimistische reacties hier deze ochtend.
[ Voor 33% gewijzigd door Rivanov op 16-07-2017 13:02 ]
Dat kleine geïnterpoleerde wolkje? Ik help het je hopen maar verwacht er niet veel van.Barfman schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:10:
Tussen 15:00 uur en 15:15 valt er regen in Silverstone
Je kent de historie tussen Webber en Vettel?wizai schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:13:
[...]
Wat is het doel van de actie van Webber op het einde?
Ze is zwanger he.AzzKickah schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:18:
Wat heeft Claire Williams voor zak aangetrokken dan vanochtend?
[ Voor 63% gewijzigd door Rivanov op 16-07-2017 13:18 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq