[F1 2017] Race 10 - GP van Groot Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste
Acties:
  • 63.073 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:06
Waarom? Omdat zijn vakantie komende week al gaat beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
d0s schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:15:
Weersites geven toch weer regen aan
WeatherPro (Meteoconsult) 0,0 regen morgen

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:04

Spotmatic

Ken sent me

Dennism schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:21:
Lijkt me niet onverstandig, als het niet regent en wanneer hij bij de start niets wint om de race eens "op zijn Ricciardio's" te rijden en te profiteren van de fouten van anderen mochten deze komen en anders gewoon eens lekker uit te rijden en te hopen dat de auto deze keer heel blijft.
Waarvan akte!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
JeroenTheStig schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:21:
[...]

Alles is relatief. Voor Palmer is dit wellicht een goed resultaat? 8)7 Het is maar waarmee je tevreden bent :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
JeroenTheStig schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:21:
[...]

Haha zou kunnen. Nee vooral blij dat hij het zo goed heeft gedaan.

Overigens is blijkbaar ,547 seconden tussen p1 en p2 het grootste verschil tussen de posities sinds het begin van dit seizoen

Niks meer over een eventuele straf voor HAM?

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 15-07-2017 15:24 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:18

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 19:06
Max reageerde trouwens aardig geirriteerd op Jack Plooij zijn opmerking dat hij tijdens de race vorig jaar wat mazzel heeft gehad. Je ziet aan alles dat Max hem een vervelende gast vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:49
JeroenTheStig schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:25:
Max reageerde trouwens aardig geirriteerd op Jack Plooij zijn opmerking dat hij tijdens de race vorig jaar wat mazzel heeft gehad. Je ziet aan alles dat Max hem een vervelende gast vindt.
Dat zag ik ook, dat krijg je wel met die vragen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Komt F2 nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Net bij C4 de onboard pole lap bij HAM en je ziet echt goed de g krachten aan het werk op de benen. Die worden echt zo samengeperst.

Overigens denken ze bij C4 dat er geen actie komt op het incident

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:15
Ik ben sowieso benieuwd of er veel zijn die hem prettig vinden. Denk dat zijn hele stijl van interviewen best vaak mensen in de F1 niet aanstaat maar ook dat veel kijkers zich aan het irriteren in veel gevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 12:46
Ja, ik had toen ook zoiets van wtf, mazzel? Ja, hij had wat geluk dat Rosberg problemen had en hij daardoor P2 eindigde in plaats van P3. Maar tijdens de inters had hij Rosberg toch ook maar weer mooi te pakken (werd ook genomineerd voor inhaalactie van het jaar).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
Carlos Sainz‏ @Carlossainz55 5 min.5 minuten geleden
Not a good day. Rear suspension failure all through Q2 after a possitive Q1. Managed to go out for a time lap but car was still undriveable!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6D0Z72eWSFE]

[ Voor 65% gewijzigd door Dijkstraat op 15-07-2017 15:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEx7nhNXUAIY86H?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEx6-fDWAAERVgB?format=jpg&name=large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dijkstraat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
RichardQG schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:29:
[...]

Ja, ik had toen ook zoiets van wtf, mazzel? Ja, hij had wat geluk dat Rosberg problemen had en hij daardoor P2 eindigde in plaats van P3. Maar tijdens de inters had hij Rosberg toch ook maar weer mooi te pakken (werd ook genomineerd voor inhaalactie van het jaar).
Ja, Jack Plooij moet wat beter nadenken over hoe zijn vragen overkomen, je ziet die irritatie bij meer rijders. Max reed vorig jaar gewoon een top race en hij werd niet P2 door ongeluk van veel anderen. Dat er mensen om je heen pech hebben is een gegeven bij F1, dat is geen "mazzel".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
Dennism schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:21:
Lijkt me niet onverstandig, als het niet regent en wanneer hij bij de start niets wint om de race eens "op zijn Ricciardio's" te rijden en te profiteren van de fouten van anderen mochten deze komen en anders gewoon eens lekker uit te rijden en te hopen dat de auto deze keer heel blijft.
"op zijn Ricciardio's" Bedoel je die Ricciardio, die net uitviel in de kwalie? :+

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Heeft de investigation naar Hamilton nog tot iets geleid? Heb het denk ik ff gemist.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
Maurice079 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:49:
Heeft de investigation naar Hamilton nog tot iets geleid? Heb het denk ik ff gemist.
Is verder nog niks over bekend, dus je hebt nog niks gemist ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Maurice079 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:49:
Ik denk niet dat de stewards dat aandurven in GB met een Britse coureur die pole position heeft gepakt. En Sky en C4 speculeren op precies dezelfde reden dat er niks gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
Jup over 2 minuten.

Ik moet wel zeggen, iedere keer dat geel langer dan een seconde in beeld stond ik toch wel nerveus werd.
En toen Ricciardo uit viel zat ik ook te stressen tot olav zei dat het Ricciardo was.
Door de gebeurtenissen van afgelopen wedstrijden zit ik toch wel met een hoop meer spanning voor de tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Grrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:50:
[...]

Ik denk niet dat de stewards dat aandurven in GB met een Britse coureur die pole position heeft gepakt. En Sky en C4 speculeren op precies dezelfde reden dat er niks gaat gebeuren.
Belachelijk of niet ? dat zou toch geen reet uit moeten maken.
Net als die voetbal commentators altijd die zeggen dat het nog te vroeg is voor een kaart/penalty etc, belachelijk.
Of iemand heeft iets verkeerd gedaan en moet bestraft worden, of er is niks verkeerd gedaan en we gaan gewoon verder.

Ze moeten eens wat meer ballen tonen (niet letterlijk natuurlijk :+ )

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
Ik heb gemist wat nu precies ervoor heeft gezord dat hamilton under investigation is. Dus waar word hij van verdacht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
Brandtair schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:54:
Ik heb gemist wat nu precies ervoor heeft gezord dat hamilton under investigation is. Dus waar word hij van verdacht?
Hij zou Grosjean hebben opgehouden tijdens kwalificatie.

Niet de beste kwaliteit maar hier kun je het zien: https://twitter.com/RobVanGameren/status/886217510902796288

[ Voor 16% gewijzigd door Dijkstraat op 15-07-2017 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Grrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:50:
[...]

C4 zei vlak na de kwali dat het een 'racing incident' is. HAM kon er niks aan doen dat toevallig in die bocht GRO aankwam zetten. HAM had dan ook nergens de ruimte om aan de kant te gaan en gaf meteen gas toen ze de bocht uitkwamen.

Ik ben het hier wel mee eens. Ook al zou een 5 sec straf best wel leuk zijn voor de strijd op het veld :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:15
Brandtair schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:54:
Ophouden van Gro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
Ham zou Grosjean gestoord hebben in een lap

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Overigens vind ik dat de stewards erg lang op zich laten wachten. Zo'n ingewikkelde situatie lijkt het mij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Nu ben ik wel benieuwd of het morgen regent tijdens de race. Ik zou graag zien of Max ook met de huidige RB13 ook zo lekker in de regen gaat.

Met een beetje geluk, een auto die wel een keer heel blijft, een Vettel en Raikonen die niet finishen of fouten maken, zou Max nog wel eens voor een verrassing kunnen zorgen.

Ik heb er zin in!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:56:
Overigens vind ik dat de stewards erg lang op zich laten wachten. Zo'n ingewikkelde situatie lijkt het mij niet.
Twitter:
No further action for Hamilton-Grosjean blocking incident #F1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@Ryur Yes! Ik kreeg het ook net binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Voor mensen die F2 volgen:

live timing:
http://www.fiaformula2.com/Live-Timing/Live-Timing-Inline/

Eens kijken hoe de start van P4 gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
pilskes schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 16:00:
Voor mensen die F2 volgen:

live timing:
http://www.fiaformula2.com/Live-Timing/Live-Timing-Inline/

Eens kijken hoe de start van P4 gaat....
F2 (en GP3 trouwens) is offtopic hier :) Staat in de Topic footer:

"Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Was een mooie kwali! Uitstekende tijd van Hamilton, kon hij zeker gebruiken na het hele F1 live gedoe. Hij mag dan een andere levensstijl hebben dan de meeste andere coureurs, zolang hij op de baan gewoon blijft presteren is er weinig aan de hand.

Jammer dat Bottas geen P2 kon pakken. Nu start hij vanaf plek 9. Misschien kan hij wat plekken winnen als hij weer zo'n goede start heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEyDu_0WsAAGs-N?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Die Plooij is echt té bijdehand af en toe.. Ik ben benieuwd waarom hij zoiets zegt tijdens het interviewen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Grrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:46:
[...]

Ja, Jack Plooij moet wat beter nadenken over hoe zijn vragen overkomen, je ziet die irritatie bij meer rijders. Max reed vorig jaar gewoon een top race en hij werd niet P2 door ongeluk van veel anderen. Dat er mensen om je heen pech hebben is een gegeven bij F1, dat is geen "mazzel".
Pff, je wilt er weer veel te veel in zien. Die jongen is gewoon teleurgesteld dat het gat met de top zo groot is. Die weet al dat het morgen een vrij troosteloze race gaat worden als het droog blijft. En zelfs met regen is het maar de vraag of ze erbij kunnen blijven. En elke keer als ie in de buurt komt, gooien ze die motor even open om weer een gaatje te trekken.

De zin ervoor was ook "het is gewoon niets om over naar huis te schrijven". Kan niet echt begrijpen waarom je dan de volgende reactie meteen positief zou verwachten met andere vragen.

Die zit echt niet met de vragen van Plooij. Net als wat andere coureurs die gewoon baalden van het resultaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 15-07-2017 17:15 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 15:38

Blokker_1999

Full steam ahead

Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:56:
Pas op, zo eenvoudig is het ook niet. Want hoe bepaal je of HAM hem effectief gehinderd heeft. Als GRO met grote snelheid komt aanzetten is hij uiteraard verbaasd om een tragere wagen voor zich te zien vlak na de chicane maar heeft die wagen hem echt gehinderd of alleen maar afgeleid. Ik kan me inbeelden dat wanneer daar een meningsverschil over bestaat het toch even kan duren om daar wat over te debateren en een beslissing over te nemen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Blokker_1999 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 17:20:
[...]

Pas op, zo eenvoudig is het ook niet. Want hoe bepaal je of HAM hem effectief gehinderd heeft. Als GRO met grote snelheid komt aanzetten is hij uiteraard verbaasd om een tragere wagen voor zich te zien vlak na de chicane maar heeft die wagen hem echt gehinderd of alleen maar afgeleid. Ik kan me inbeelden dat wanneer daar een meningsverschil over bestaat het toch even kan duren om daar wat over te debateren en een beslissing over te nemen.
Hmm true. Maar goed. Verder geen actie ondernemen lijkt mij een terrecht besluit geweest.

Hier een zinnetje of twee van VET over HAM zijn sneltste ronde.

Video in de tweet
https://twitter.com/f1/status/886247808990273536

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

D-Ed schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 17:09:
[...]

Die Plooij is echt té bijdehand af en toe.. Ik ben benieuwd waarom hij zoiets zegt tijdens het interviewen..
Omdat ie niet verwacht had de wedervraag "mazzel, waarmee?" te krijgen. Als hij daarop had geantwoord dat VER wat geluk had, omdat ROS terug viel naar 3 en VER daardoor 2de was geworden, had ie niet zo'n flater geslagen.

En was de vraag(stelling) niemand opgevallen waarschijnlijk

[ Voor 8% gewijzigd door max op 15-07-2017 17:43 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Once an iceman, always an iceman. Haha

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEyYTZCXsAAVHrO?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
max schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 17:41:
[...]

Omdat ie niet verwacht had de wedervraag "mazzel, waarmee?" te krijgen. Als hij daarop had geantwoord dat VER wat geluk had, omdat ROS terug viel naar 3 en VER daardoor 2de was geworden, had ie niet zo'n flater geslagen.

En was de vraag(stelling) niemand opgevallen waarschijnlijk
Max is wel scherp hoor want hij reageerde nog even met een opmerking als 'was gewoon goed'. Hij heeft gewoon een goede race gereden vorig jaar.. Dat afdoen met 'een beetje mazzel' is (mijn inziens) niet fair.. Het is gewoon te bijdehand en wekt alleen maar wrevel op..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mocht RBR nog de illusie hebben dat ze het gat met Mercedes en Ferrari zouden kunnen dichten de komende races? Vandaag is toch wel pijnlijk duidelijk geworden dat ze nog steeds op aardige afstand van beiden zijn, het gat lijkt zelfs nog wat groter geworden te zijn, zeker t.o.v. Mercedes. De volgende baan is waarschijnlijk het meest gunstig voor de RB13 maar op Silverstone hebben ze onder normale omstandigheden werkelijk geen enkele kans morgen. Gooi er dus maar een plas water overheen morgen, en dan bij voorkeur ergens halverwege de race, en niet meteen direct voor de race zoals vorig jaar.

En Verstappen, alsjeblieft, maak er iets moois van, anders blijft de kater wel heel lang hangen tijdens de zomerstop!

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

hardware-lover schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:47:

En Verstappen, alsjeblieft, maak er iets moois van, anders blijft de kater wel heel lang hangen tijdens de zomerstop!
Over 14 dagen krijgen we eerst nog Hongarije en daarna pas de zomerstop. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
Pole lap van Hamilton onboard, supergaaf _/-\o_

En voor iedereen die nog een samenvatting van vorig jaar willen zien:

De move van Max in de Chapel :D

[ Voor 43% gewijzigd door Dijkstraat op 15-07-2017 19:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Martinspire schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 17:14:
[...]

Pff, je wilt er weer veel te veel in zien. Die jongen is gewoon teleurgesteld dat het gat met de top zo groot is. Die weet al dat het morgen een vrij troosteloze race gaat worden als het droog blijft. En zelfs met regen is het maar de vraag of ze erbij kunnen blijven. En elke keer als ie in de buurt komt, gooien ze die motor even open om weer een gaatje te trekken.

De zin ervoor was ook "het is gewoon niets om over naar huis te schrijven". Kan niet echt begrijpen waarom je dan de volgende reactie meteen positief zou verwachten met andere vragen.

Die zit echt niet met de vragen van Plooij. Net als wat andere coureurs die gewoon baalden van het resultaat.
Niemand zit op die vragen van Plooij te wachten. Gesloten vraagstelling, veel herhaling en nooit eens origineel.

Plooij moet lekker bij Olav mee de monitoren in de gaten houden. Zet daar een echte journalist of ex-f1 coureur na een paar journalistieke trainingen weg. Alles beter dan Jack.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

Fail van de week....
Moest even naar de stad, maar wist dat de Q zou komen. Geen probleem, met een of andere actie vandaag onbeperkt internet op de telefoon, dus ik stream het wel terwijl ik een broek sta te passen.
Dus strak om 15:00u de stream aan gezet.... |:( Ok...zag nog net de blije Hamilton.... }:|

Nu heb ik alweer tig pagina's door te lezen...

Maar ja, morgen 14:00u de race hè :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

pinda powerrr schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:14:
Fail van de week....
Of was het 13:00 morgen?
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:41
pinda powerrr schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:14:
Fail van de week....
Moest even naar de stad, maar wist dat de Q zou komen. Geen probleem, met een of andere actie vandaag onbeperkt internet op de telefoon, dus ik stream het wel terwijl ik een broek sta te passen.
Dus strak om 15:00u de stream aan gezet.... |:( Ok...zag nog net de blije Hamilton.... }:|

Nu heb ik alweer tig pagina's door te lezen...

Hier ook een pinda, always late :) :9 :P Maar wel op tijd voor de Q en R, die zijn heilig hier _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Dus als er dit jaar een safteycar start is dan word indien de baan genoeg is opgedroogd een stilstaande start gedaan toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:20:
Dus als er dit jaar een safteycar start is dan word indien de baan genoeg is opgedroogd een stilstaande start gedaan toch?
Ja klopt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:03
Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:20:
Ja, tenzij er tijdens de (eerste) safety car een rode vlag komt, dan komt er gewoon een herstart vanuit de rode vlag situatie, achter de SC, waarna de SC bij droge(re) baan naar binnen gaat en er dus een ouderwetse (her)start achter de SC is.

Wat bij een SC start dan ook interessant is hoe iedereen gaat rijden over start finish. Of die wat naast de racelijn moeten starten dan daar gaan rijden om hun eigen startplek droog te rijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Ik moet eerlijk bekenen dat ik daar wel zin in heb. Zo'n natte start. En dat de baan dan langzaam opdroogd zoals vorig jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:31:
Ik moet eerlijk bekenen dat ik daar wel zin in heb. Zo'n natte start. En dat de baan dan langzaam opdroogd zoals vorig jaar.
Ik heb liever een droge start en dan na een ronde of 13 of net na de pitstop van Hamilton regen. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
sjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:39:
[...]

Ik heb liever een droge start en dan na een ronde of 13 of net na de pitstop van Hamilton regen. :P
Na 13 ronden regen? Maar dan kunnen we Verstappen niet meer in de regen zien rijden :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEyxZn2XsAAHLtm?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat

Ricciardo is wel zuinig geweest met de bandjes O-)

[ Voor 69% gewijzigd door Dijkstraat op 15-07-2017 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik teken voor een normale, maar wel natte start, opdrogende baan, en dan in de tweede helft van de race weer regen en full wets. Nog wat crashes en Max die wint. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RobertMe schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:48:
[...]

Na 13 ronden regen? Maar dan kunnen we Verstappen niet meer in de regen zien rijden :o
Ik zie Max liever niet aan de leiding uitvallen. :+

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 15-07-2017 19:52 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
StealthyPeanut schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:13:
[...]

Niemand zit op die vragen van Plooij te wachten. Gesloten vraagstelling, veel herhaling en nooit eens origineel.

Plooij moet lekker bij Olav mee de monitoren in de gaten houden. Zet daar een echte journalist of ex-f1 coureur na een paar journalistieke trainingen weg. Alles beter dan Jack.
Praat voor jezelf, ik hoor hem wel graag.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Zit de Q highlights te bekijken, maar zie ik nu goed dat Palmer met dubbele T-wing rijd en Hulkenberg helemaal geen T-wing heeft? Is dat nieuw? Of was dat in andere races ook al zo?

En volgensmij zag ik ook dat McLaren de bargeboards verbonden heeft aan (de neus van) de auto. Volgensmij zijn ze daar uniek in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

JP Balkenende is ook aanwezig, zag ik net in Ted's Notebook.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
pinda powerrr schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 20:00:
JP Balkenende is ook aanwezig, zag ik net in Ted's Notebook.
Beetje VOC mentaliteit in Engeland is nooit verkeerd >:)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Lekker Ventje schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:52:
[...]

Praat voor jezelf, ik hoor hem wel graag.
Denk niet dat tie voor zichzelf praat, zou wel eens graag een poll willen zien. Zelfs op de VER FB pagina's komt er een bak opmerkingen lately. Denk dat degenen die hem wel graag zien zwaar in de minderheid zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
UltraSub schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 20:25:
[...]

Denk niet dat tie voor zichzelf praat, zou wel eens graag een poll willen zien. Zelfs op de VER FB pagina's komt er een bak opmerkingen lately. Denk dat degenen die hem wel graag zien zwaar in de minderheid zijn. :)
Maar dan nog: welk alternatief is er in NL?

Alard Kalff is voor mij een NO-GO! Dan vind ik Jack VEEL beter.

Ik zou graag Rick Winkelman willen zien, maar die is te druk met andere zaken bij F1 (en Ziggo). Heeft volgens mij geen zin.

Vind persoonlijk Jack niet zo slecht :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ryur op 15-07-2017 21:38 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• UltraSub
offtopic:
Nu je het zegt, Rick Winkelman inderdaad. Maar dat gaat niet gebeuren.
Weet ik veel, anything else. Neem een journo met affiniteit voor autosport. Iemand die weet wat interviewen is en niet de popi uit hangt. Gisteravond dat item van Mol en Plooij samen gezien. Jezus, leek wel alsof ze gezopen hadden. Tenenkrommend.

Over Mol verder, ik heb geen enkel probleem met zijn commentaar. Boeiend dat hij er af en toe naast zit, dat gebeurt bij Sky ook. Zelfs met een co-host. Je hebt zelf toch ook ogen :)
Maar Plooij, ik kan er echt niet bij dat mensen hem graag zien/horen. Man man man, wat een aanfluiting is dat met zijn insinuerende, gesloten vragen en zijn popi gedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben bang dat het morgen een erg saaie race gaat worden. Maar ik blijf hopen op spektakel.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:01:
[...]
Over 14 dagen krijgen we eerst nog Hongarije en daarna pas de zomerstop. ;)
Ik hoop ook op een fatsoenlijk resultaat daar, eigenlijk niet tijdens de race van morgen gezien het weekend-verloop tot nu toe.

Overigens is één goed resultaat eigenlijk toch al niet voldoende om die vieze smaak uit mijn mond te krijgen ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

hardware-lover schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:02:
[...]

Ik hoop ook op een fatsoenlijk resultaat daar, eigenlijk niet tijdens de race van morgen gezien het weekend-verloop tot nu toe.

Overigens is één goed resultaat eigenlijk toch al niet voldoende om die vieze smaak uit mijn mond te krijgen ;)
Ach, als ik zie hoe Max er in de tussenliggende dagen mee om is gegaan kan ik er prima mee leven. Je kunt er nu eenmaal ook niks aan doen als het gebeurt. Voor morgen is het gewoon fingers crossed. :)
Mad-Matt schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 21:59:
Ben bang dat het morgen een erg saaie race gaat worden. Maar ik blijf hopen op spektakel.
Als er geen regen valt vrees ik ook dat het een weer een optocht wordt. Voor Max wordt het dan vrees ik een saaie toerrit.

[ Voor 22% gewijzigd door sjaool op 15-07-2017 22:07 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 18:04

Spotmatic

Ken sent me

Als Max uitvalt, en RIC ondanks zijn P19 toch op het podium komt, dan ken ik iemand die HEEEEEEL boos wordt. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Spotmatic schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:06:
Als Max uitvalt, en RIC ondanks zijn P19 toch op het podium komt, dan ken ik iemand die HEEEEEEL boos wordt. ;)
jij kent mij helemaal niet :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
1 persoon maar? Haha

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dan hang ik meteen een slotje aan dit topic. Echt helemaal geen zin in. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:26:
[...]

bhahahaha, daar houd ik je aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:26:
[...]

Fanb0i alert! :+
Waar moeten al die mensen dan heen die nog over de rest van de race willen praten? -O- ;)

/edit
Denk dat je ook een weekje een slotje kunt hangen op het hoofdtopic, want de bok is vet dan. :P

[ Voor 14% gewijzigd door UltraSub op 15-07-2017 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
In een regenrace is alles mogelijk, ook dit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Volgens mij was er toch 0,0 procent kans op regen morgen?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Damian schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:35:
Volgens mij was er toch 0,0 procent kans op regen morgen?
Vorige week was de kans op enig moment 80% geloof ik en er kwam niks, nu is de kans 10-30% afh. van welke site je checkt. Ik geloof pas dat de race droog is als hij over is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

UltraSub schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:29:
[...]

Fanb0i alert! :+
Waar moeten al die mensen dan heen die nog over de rest van de race willen praten? -O- ;)

/edit
Denk dat je ook een weekje een slotje kunt hangen op het hoofdtopic, want de bok is vet dan. :P
Genoeg andere F1 threads hier op het forum. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Stel dat Max de ferrari's pakt bij de start? Dan kan het toch een mooie race worden en niet zo saai als hij zelf voorspelt? Max inhalen is nou niet bepaald een pretje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Sbakker1982 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 23:02:
Stel dat Max de ferrari's pakt bij de start? Dan kan het toch een mooie race worden en niet zo saai als hij zelf voorspelt? Max inhalen is nou niet bepaald een pretje...
En dan moet Max ineens pitten. Of de Ferraris pitten veel eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 23:08:
[...]

inderdaad. Ferrari en de Mercs zijn echt te snel op Silverstone. Tenminste, wat ik heb gezien aan long runs zegt mij dat er weinig kans is helaas. Hopen op wet race dus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Webber meets Vettel. Ow dat einde, leuk O+

YouTube: 2017 Great Britain - When Webber Met Vettel

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Is al eens geplaatst als volledige persco, maar nog een keer omdat het kan.
Domste vraag en ....RIC :+
[YouTube: https://youtu.be/oEn7OfwUgrg]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 23:08:
[...]

Je weet hoe dat gaat: 1 Ferrari (RAI) pit relatief vroeg, doet de undercut en pakt VER als hij zijn pitstop maakt. De tweede Ferrari (VET) maakt dan zijn pitstop en doordat de eerste (RAI) er net voor zit en VER ophoudt, kan de tweede (VET) daar weer voor komen. Zo wordt VET tweede en RAI 3e.

Maar morgen gaat alles anders, let maar op :P

[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 16-07-2017 00:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:29
TinusTegengas schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 23:54:
Is al eens geplaatst als volledige persco, maar nog een keer omdat het kan.
Domste vraag en ....RIC :+
[video]
"The torpedo" :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

sjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:06:
Als er geen regen valt vrees ik ook dat het een weer een optocht wordt. Voor Max wordt het dan vrees ik een saaie toerrit.
Als de F1 zo door gaat kunnen ze het beter in een hyperloop gaan houden.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

MrMonkE schreef op zondag 16 juli 2017 @ 00:11:
[...]

Als de F1 zo door gaat kunnen ze het beter in een hyperloop gaan houden.
Da's lastig inhalen in zo'n tunnel :+ alhoewel er tegenwoordig weing ingehaald wordt. Duh 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door TinusTegengas op 16-07-2017 00:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

:)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/35OBfW9.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEzWoy8XsAEfyqD?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Tweet van Olav over zijn commentaar positie en het weer.
https://twitter.com/Olav_Mol/status/886460930065928192

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

Ik ben wel klaar voor wat regen vandaag tijdens de race :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:46
Neerslagkans is 30% tussen 13:00 en 14:00 volgens weather.com.

Dus ik verwacht er niet veel van. Hoef ook niet perse regen te zien tijdens de race.

Ik zou het al lang mooi vinden als VER de auto richting de finish kan cruisen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
En dan een kaart van Suzuka aan het raam? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
pjlgt schreef op zondag 16 juli 2017 @ 09:25:
[...]

En dan een kaart van Suzuka aan het raam? :?
Is om tegenlicht te dimmen.

https://twitter.com/Olav_Mol/status/886477635672473605
Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1