Waiting on the world to change
Ja, of de update werkt gewoonweg niet...nachtnet schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:19:
Zag ergens dat de upgrades van Williams er toe leiden dat ze de auto niet goed afgesteld krijgen..
-
Gelukkig wel 2 Mclarens door!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:20:
Williams gaat hier behoorlijk af...
Heeft in Q1 niet zo heel veel zin als je weet dat de top nog niet voluit gaat.pinda powerrr schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:21:
SAI is even een statement aan het maken?
"When you grow up your heart dies"
Ben erg bang dat je wat betreft VAN helemaal gelijk gaat krijgen, die is gewoon straks helemaal klaar.Stefie2010 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:20:
[...]
Inderdaad VAN, mogen toch wel onderhand gaan concluderen dat hij niet in de F1 thuis hoort, net als PAL
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat krijg je als Claire zelf mag uit leggen waarom Williams moeite heeft..
Zijn laatste tijd was op 0.1 maar hij was al wel iets sneller.
Zou kunnen komen omdat mijn live timing de tijden anders update. Toen ik net keek was het 0.1s.
Nog een os, een ezel en een kribbe en ze zijn klaar.
Geen idee. Maar had je gezien dat Williams het erg slecht gedaan heeft deze kwaliSmultie schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:22:
Heeft iemand al gemeld dat Williams tegenvalt?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Het is echt een beestenboel bij Red Bull zeg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: xMaurice93

[ Voor 28% gewijzigd door DerSteyn op 08-07-2017 14:29 ]
Wat zei/deed die?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Andere strategie ivm de 5 plekken penalty
Graag uitleg erbij voor de mensen die kijken zonder Ziggo

Edit:waarom zou het plooij geneuzel ergens anders moeten? Zit middenin de uitzending.
[ Voor 41% gewijzigd door MikeyMan op 08-07-2017 14:31 ]
Nee.albino71 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:30:
Mag het plooij geneuzel ergens anders?
Edit: ja dus... Hoeveelste staat hij met die 1.04?
[ Voor 62% gewijzigd door hoevenpe op 08-07-2017 14:33 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Er is een apart kijken topic, en het is elke week hetzelfde....
Alleen dit gaat over de race die nu aan de gang is en hoort dus gewoon hier thuis.albino71 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:31:
[...]
Ja, en dat geldt net zo goed voor RTL, Sky, Channel4, etc etc.albino71 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:31:
[...]
Heeft geen zin om er aandacht aan te besteden, want je krijgt het toch niet voor elkaar om mensen er niet over te laten praten.
Dus wat deed Plooij?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja!Jasphur schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:34:
Rijd ALO nog met de oude motor?
JaJasphur schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:34:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ja, ze hebben de oude er weer in gezet omdat de nieuwe een defect had ofzo.Jasphur schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:34:
Niet nog, maar weer. Is er vandaag weer terug in gezet.Jasphur schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:34:
Worden waarschijnlijk toch sowieso full-wets voor de race?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:34:
Ric is zijn banden aan het slopen voor de race, Max gewoon naar binnen en die blijft denk ik wel binnen...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja dat bedoelde ik haha. Thanks voor de infoMikeyMan schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:35:
[...]
Niet nog, maar weer. Is er vandaag weer terug in gezet.
Laten we dat hopen! Dan zien we Max op P1!hoevenpe schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:35:
[...]
Worden waarschijnlijk toch sowieso full-wets voor de race?

Fullwets lijkt me niet, eerder inters. Voorspellingen zien er slecht uit maar niet zo dramatisch. Misschien dat ze zelfs op dry's starten.hoevenpe schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:35:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door DerSteyn op 08-07-2017 14:37 ]
Zou zomaar kunnen.hoevenpe schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:35:
[...]
Ik denk dat hij z'n motor in Q3 stand heeft gezet voor die extra power, zodat hij als enige op SS kan starten.sjaool schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:38:
HAM als enige de hele tijd op Super Softs.
Ocon valt tegen trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door DerSteyn op 08-07-2017 14:40 ]
Daar lijkt het wel op.DerSteyn schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:39:
[...]
Ik denk dat hij z'n motor in Q3 stand heeft gezet voor die extra power, zodat hij als enige op SS kan starten.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Zal te maken hebben met z'n 5-plaatsen grid-penalty... En nu hopen dat het morgen regentDerSteyn schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:39:
[...]
Ik denk dat hij z'n motor in Q3 stand heeft gezet voor die extra power, zodat hij als enige op SS kan starten.
Maar dan mag hij strakls niet zeuren als in Q3 of tijdens de race zijn motor poeff zegt..DerSteyn schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:39:
[...]
@DerSteyn & @Stefie2010 Sarcasme smilie vergeten...
[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 08-07-2017 14:44 ]
Op gpupdate staat ook een liveblog.Breezers schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:40:
Lig nu op strand in zuid Frankrijk met 30 graden onder de parasol, dus ben even afhankelijk van jullie commentaar om de q te volgen...
Ik denk dat de motor 3 powerlaps wel aan kan. @nachtnet die smiley is sneakynachtnet schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:40:
[...]
Maar dan mag hij strakls niet zeuren als in Q3 of tijdens de race zijn motor poeff zegt..
[ Voor 6% gewijzigd door DerSteyn op 08-07-2017 14:45 ]
Wat een onzin.Stefie2010 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:20:
[...]
Inderdaad VAN, mogen toch wel onderhand gaan concluderen dat hij niet in de F1 thuis hoort, net als PAL
Het feit dat je Vandoorne met Palmer gaat vergelijken zegt al genoeg op zich.
[ Voor 3% gewijzigd door SanderH_ op 08-07-2017 14:42 ]
Wij zijn veel leuker om te volgen.
Het is nog maar een aanname van een mede-tweaker he dat HAM z'n motor in standje maximaal heeft staannachtnet schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:40:
[...]
Maar dan mag hij strakls niet zeuren als in Q3 of tijdens de race zijn motor poeff zegt..
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Q1: p5
Q2: p4
Q3:

Zou mooi zijn maar niet echt haalbaar zo te zien..
Zeker waar, maar ik denk dat het de enige logische verklaring is voor z'n geweldige tijd op de hardere band.Stefie2010 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:42:
[...]
Het is nog maar een aanname van een mede-tweaker he dat HAM z'n motor in standje maximaal heeft staan
En dan schuift hij sowieso nog een plekje door naar voren.Vigilate schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:43:
Verstappen:
Q1: p5
Q2: p4
Q3:![]()
Zou mooi zijn maar niet echt haalbaar zo te zien..
Zo snel gaan op SS terwijl de rest op US rijdt vertelt denk ik wel dat zijn motor op standje knallen staat denk ik. Maar inderdaad blijft speculaas.Stefie2010 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:42:
[...]
Het is nog maar een aanname van een mede-tweaker he dat HAM z'n motor in standje maximaal heeft staan
Wel een goede strategie van HAM denk ik.
- DaniëlWW2
- Niet online
US slijt hier hard, dus na je eerste poging zijn de banden wel klaar. Verder natuurlijk slecht van Ric, maar dit is wel een dingetje. Daarom ging HAM ook op SS kwalificeren, hij hoopt op een droge start, langere eerste stint en iedereen passeren.RoD schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:41:
RIC heeft meer rondjes nodig en rijdt alsnog langzamer dan VER. Dit moet VER wel weer kunnen pakken, al weet je het met RIC in Q3 nooit...
Ieder z'n mening toch? Feit is dat het nu 8-0 voor ALO is en dat zelfs hier in Oostenrijk hij er door ALO uit wordt gereden die met een oude minder vermogende PU rond rijdt...op nota bene een powercircuit..SanderH_ schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:42:
[...]
Wat een onzin.
Het feit dat je Vandoorne met Palmer gaat vergelijken zegt al genoeg op zich.
Nee, denk niet dat VAN het gaat redden.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Ik snap die strategie wel, de kans op regen is nog steeds geen 100%. De motor kan het aan en hijzelf ook.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:44:
[...]
US slijt hier hard, dus na je eerste poging zijn de banden wel klaar. Verder natuurlijk slecht van Ric, maar dit is wel een dingetje. Daarom ging HAM ook op SS kwalificeren, hij hoopt op een droge start, langere eerste stint en iedereen passeren.
En weer kan RIC hem niet bijhouden....
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik snap niet waarom Bottas dit niet deed...DerSteyn schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:46:
[...]
Ik snap die strategie wel, de kans op regen is nog steeds geen 100%. De motor kan het aan en hijzelf ook.
Ondanks de 8-0 staat VAN wel meteen achter ALO. Ik geef Vandoorne echt wel het voordeel van de twijfel in zijn rookie jaar.Stefie2010 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:45:
[...]
Ieder z'n mening toch? Feit is dat het nu 8-0 voor ALO is en dat zelfs hier in Oostenrijk hij er door ALO uit wordt gereden die met een oude minder vermogende PU rond rijdt...op nota bene een powercircuit..

Hoorde zowel op sky als van Doornbos nu p5
Ik denk dat je mening dan vooral wordt beïnvloedt door onderschatting van ALO.Stefie2010 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:45:
[...]
Ieder z'n mening toch? Feit is dat het nu 8-0 voor ALO is en dat zelfs hier in Oostenrijk hij er door ALO uit wordt gereden die met een oude minder vermogende PU rond rijdt...op nota bene een powercircuit..
Een conclusie trekken op basis van een 1e jaars rookie vergelijken met een voormalig WK (en in mijn ogen de beste coureur op dit moment), kan gewoon niet. Al helemaal niet gezien de betrouwbaarheid tot nu toe.
Waarschijnlijk omdat ze bij Merc wel verwachten dat hij op P2 of pole komt te staan bij de start.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:46:
[...]
Ik snap niet waarom Bottas dit niet deed...
Met een motor die 4 tienden sneller schijnt te zijn.Jasphur schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:47:
[...]
Ondanks de 8-0 staat VAN wel meteen achter ALO. Ik geef Vandoorne echt wel het voordeel van de twijfel in zijn rookie jaar.
Starten op de SS is langzamer, waarschijnlijk is deze baan een 1-stop (misschien zelfs 2-stop) en zo levert hij geen of weinig plaatsen in bij de start.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:46:
[...]
Ik snap niet waarom Bottas dit niet deed...
Vergeet niet dat ALO nog met de oude motor rijd, VAN rijd met een veel snellere motor en is 'marginaal' sneller dan ALO. Als ALO volgende race dezelfde motor krijg, draait het gewoon weer om.Jasphur schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:47:
[...]
Ondanks de 8-0 staat VAN wel meteen achter ALO. Ik geef Vandoorne echt wel het voordeel van de twijfel in zijn rookie jaar.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
True true. Maar dan nog erg knap van Rooky Vandoorne.SinergyX schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:49:
[...]
Vergeet niet dat ALO nog met de oude motor rijd, VAN rijd met een veel snellere motor en is 'marginaal' sneller dan ALO. Als ALO volgende race dezelfde motor krijg, draait het gewoon weer om.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1