"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vDxrFICZV-M]
P.S. Excuus: Gümther is Italiaans.
[ Voor 7% gewijzigd door Chocoball op 09-07-2017 12:40 ]
Die regenradar zegt niet zoveel. Afgelopen donderdagavond een onweersbui gehad om half negen die 15 minuten daarvoor nog niet op buienradar te zien was. Onweersbuien kunnen zich in 15-30 minuten ontwikkelen. Er is dus hoop...Falcon schreef op zondag 9 juli 2017 @ 12:26:
Op basis van de locatie van het circuit en de regenradar, denk ik dat het niet super nat gaat worden.
https://m.accuweather.com...31868/weather-radar/31868
* Falcon heeft altijd ongelijk, dus komt nu mooi uit
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Iemand al pics?
En dan wel van dit jaar natuurlijk.
[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 09-07-2017 12:43 ]
"When you grow up your heart dies"
Ah, Max heeft al een eigen sportzender ook.
Ik miste de lederhosen al dit weekend.
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 09-07-2017 12:45 ]
Dus gewoon keurig derde worden Max

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Max heeft liever tijdens de race een regenbui.
Die gaat toch niet komen. Wat noemswaardig is gaat vallen na 16u als ik weather.com moet geloven.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ach ja, we zijn het er inmiddels wel over eens dat we beter de mensen van het forum die op de tribune zitten kunnen geloven. Als die zeggen dat het regent dan regent het ook echt.Leoon. schreef op zondag 9 juli 2017 @ 12:54:
[...]
Die gaat toch niet komen. Wat noemswaardig is gaat vallen na 16u als ik weather.com moet geloven.
Ik mis Max met de breaking teamorders, of moet je er minsten twee hebben wil je in het lijstje opgenomen worden.
13:37
Welke max supporters
Tis reuze gezellig volgens mij daaro

Dacht effe dat RIC er tussen zat met dat zwarte RB shirt en zonnebril
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

AU... VET in de Fer, RAI in de Alfa..

Verschil moet er zijn tussen de eerste en tweede rijder.
Alfa Giulia is niet echt een laffe auto. Zou ik liever hebben dan de Ferrari.sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:04:
[...]
Verschil moet er zijn tussen de eerste en tweede rijder.
Ik zou bijna alles liever hebben dan de Ferrari... Zo'n ding kan ik op dit moment toch niet onderhouden en ik ben geen F1 coureur met een leuk salaris.TinusTegengas schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:09:
[...]
Alfa Giulia is niet echt een laffe auto. Zou ik liever hebben dan de Ferrari.
Staat in de startpost..RobertMe schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:16:
Hoe zit dat nu precies met het bandenreglement en de verplichte banden. Dat zullen dit weekend de SS en S zijn. Maar hoe zit dat precies? Ik meen dat de set zelf verplicht is? Maar kun je die set ook in (bv) de Q gebruiken? Want als de regels daarin minder flexibel zijn zou dat betekenen dat HAM start op de SS, maar dat dus niet de verplichte set is. Dus zou hij perse naar de S moeten wisselen om aan het bandenreglement te voldoen? Waar anderen dus starten op de US, en kunnen wisselen naar de verplichte SS set.
https://www.pistonheads.c...-mercedes-amg-c63-s/36258TinusTegengas schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:09:
[...]

Stilvallen tijdens een testrit. Kom op zeg; dan liever een duurder bulletproof Ferrari. Besides; in NL is de Alfa niet te betalen in top-spec; voor dat geld rij je een luxe Duitser of uber-Aziaat.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Giulia voor de doordeweekse boodschappen, Ferrari voor in het weekend..TinusTegengas schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:09:
[...]
Nope, alleen wat de verplichte banden zijn, en dat "beide sets" verplicht aanwezig moeten zijn voor de race. Niet de precieze uitwerking van of de set zelf verplicht is, of het type band. Want zoals gezegd, als Pirelli van alle sets SS & S er 2 markeert als "dit zijn daadwerkelijk de verplichte", en deze kunnen niet eerder gebruikt worden (of HAM heeft deze niet gebruikt in de kwali) dan moet hij dus naar de S om de verplichte set te gebruiken (+ twee verschillende compounts).
Schumacher reed prive in een Fiat Croma Station.....
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Verwijderd
Dus hamiltan kan zowel naar S als US switchen en voldoet daarmee aan het banden regelement.
Waar degene die starten op US naar SS of S moeten switchen.
Als het een regen race wordt vervalt de verplichting te voldoen aan de banden.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2017 13:26 ]
Ach, een Ferrari staat ook wel eens met pech langs de weg, maar dat is een andere discussieMAX3400 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:21:
[...]
https://www.pistonheads.c...-mercedes-amg-c63-s/36258![]()
Stilvallen tijdens een testrit. Kom op zeg; dan liever een duurder bulletproof Ferrari. Besides; in NL is de Alfa niet te betalen in top-spec; voor dat geld rij je een luxe Duitser of uber-Aziaat.
iedere rijder moet dus 1 setje S & 1 setje SS beschikbaar hebben (mogen gebruikt zijn) en tenminste 1 van beide in de race gebruiken.These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
One set of P Zero SuperSoft and one set Soft.
Each driver must have both these sets available for the race, and must use at least one of them.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Is het niet zo simpel dat RAI met vrouw en kind(eren?) komt en VET alleen/met vrouw/vriendin?
Een navigatiesysteem ingesproken door Kimi lijkt mij wel wat.Breezers schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:28:
Simpel: Ferrari levert navigatie alleen met Italiaans, Engels en Duits maar geen Fins, dus hebben ze voor Kimi die Alfa geregeld zodat hij niet constant hoeft te schreeuwen " shut up, don't talk to me when I am driving !"

Mwoah, right turn 100 meters.
Of hij is bang voor zo'n situatieBreezers schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:28:
Simpel: Ferrari levert navigatie alleen met Italiaans, Engels en Duits maar geen Fins, dus hebben ze voor Kimi die Alfa geregeld zodat hij niet constant hoeft te schreeuwen " shut up, don't talk to me when I am driving !"
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HeZcQBAv7cU]
nachtnet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:28:
@RobertMe
[...]
iedere rijder moet dus 1 setje S & 1 setje SS beschikbaar hebben (mogen gebruikt zijn) en tenminste 1 van beide in de race gebruiken.
Emphasis mine. Welke zijn "deze sets". Dat kun je ook interpreteren als "deze specifieke set, en geen andere van dezelfde compount". Vandaar (mogelijk) de "verwarring".Each driver must have both these sets available for the race, and must use at least one of them.
Het is niet zo dat er een kruisje op een set gezet wordt die gebruikt moet worden. De coureurs moeten voor deze race dus een willekeurige set soft of supersoft gebruiken. Ze hebben vaak meerdere sets van elke hardheid bij, hoewel medium en hard niet vaak meegenomen worden.RobertMe schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:23:
[...]
Nope, alleen wat de verplichte banden zijn, en dat "beide sets" verplicht aanwezig moeten zijn voor de race. Niet de precieze uitwerking van of de set zelf verplicht is, of het type band. Want zoals gezegd, als Pirelli van alle sets SS & S er 2 markeert als "dit zijn daadwerkelijk de verplichte", en deze kunnen niet eerder gebruikt worden (of HAM heeft deze niet gebruikt in de kwali) dan moet hij dus naar de S om de verplichte set te gebruiken (+ twee verschillende compounts).
Intermediates en wets zijn volgens mij geen regels voor, dat is puur uit veiligheidsoverwegingen. Bij een regenrace vervalt de verplichting van pirelli.
Kwalificatie ronde 2 bepaald op welke band ze de race starten.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
En als je dan niet stuurt: STEERING WHEEL! STEERING WHEEL! HEY! STEERING WHEEL!! TURN RIGHT.Naboo schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:31:
[...]
Een navigatiesysteem ingesproken door Kimi lijkt mij wel wat.
Mwoah, right turn 100 meters.

Tuurlijk wel, Kimi heeft ook gewoon een LaFerrari en een F12.EvilWhiteDragon schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:29:
Is het niet zo simpel dat RAI met vrouw en kind(eren?) komt en VET alleen/met vrouw/vriendin?
Ik dacht dat die in een Multipla rondreed.Naboo schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:25:
[...]
Schumacher reed prive in een Fiat Croma Station.....
Gewoon geluid uitzetten in Google Maps...Naboo schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:31:
Een navigatiesysteem ingesproken door Kimi lijkt mij wel wat.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dit begint echt belachelijk te worden. Zo hebben we geen Zandvoort meer nodig.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voor geen goud zou ik daar willen zitten....DaniëlWW2 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:38:
[...]
Dit begint echt belachelijk te worden. Zo hebben we geen Zandvoort meer nodig.
Moet er niet aan denken als ie om wat voor reden uitvalt, is meteen mijn GP verpest door al die sjagerijnen
Wat een ontzettende massa oranjefans, is hoe dan ook gaaf om te zien. Ben benieuwd....
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat de boodschap wel aan aan het komen is bij Liberty Media.stresstak schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:40:
Niet dat we Zandvoort niet nodig hebben, het is een uitwijkmogelijkheid uit nood. Net als de Weissensee in plaats van schaatsen door Friesland.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel jammer ze zich heeft omgekleed..sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:44:
Jos bevestigd net dat Max gewoon bij Red Bull blijft in 2018. Kan dat gezeur ook ophouden.

Mooi, als Silverstone dan de stekker eruit trekt kan de DutchGP in haar plaats komen ..DaniëlWW2 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:44:
[...]
Ik denk dat de boodschap wel aan aan het komen is bij Liberty Media.
Als de Britten niet willen..
Yea, Brundle kwam ook altijd beetje nerveus over tijdens de gridwalk imoP.O. Box schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:46:
Bij Sky is de gridwalk afgeschaft en hebben ze het wat slimmer aangepakt.... geen beelden van een heen en weer lopende Brundle, maar gewoon gericht alleen beelden van interviews.... veel logischer....
mwoah....zo jammer vind ik het in dit geval nietnachtnet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:45:
[...]
Wel jammer ze zich heeft omgekleed..
[afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Of de Nederlanders nemen het daar ook over.nachtnet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:46:
[...]
Mooi, als Silverstone dan de stekker eruit trekt kan de DutchGP in haar plaats komen ..![]()
Als de Britten niet willen..
Dat moest ie zeggen van oom Toto....sjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:44:
Jos bevestigd net dat Max gewoon bij Red Bull blijft in 2018. Kan dat gezeur ook ophouden.
Hebben we dat ergens rond 1600 ook al niet eens geprobeerd?
Dat zou @DaniëlWW2 moeten weten..pinda powerrr schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:47:
[...]
Niemand bepaalt wat Jos zegt hè... want anders...
De hamvraag is natuurlijk. waar zat de strik?
Strikvraag natuurlijk, de strik bij de dirndl geeft de status aan. Rechts = grtrouwd, verloofd of vergeven, links = vrijgezel, voorkant = maagd, achterkant = weduwe.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Bij Jos staat volgende maand een leuke Mercedes voor weinig, vriendenprijsje, voor de deursjaool schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:48:
[...]
Niemand bepaalt wat Jos zegt hè... want anders...

- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, ondanks alles wat die Engelsen zeggen.pinda powerrr schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:47:
[...]
Liberty Media wil denk ik wel. Het zullen meer het stukje investeringen zijn die gedaan moeten worden door gemeente, provincie etc.DaniëlWW2 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:44:
[...]
Ik denk dat de boodschap wel aan aan het komen is bij Liberty Media.
asing schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:48:
[...]
Strikvraag natuurlijk, de strik bij de dirndl geeft de status aan. Rechts = grtrouwd, verloofd of vergeven, links = vrijgezel, voorkant = maagd, achterkant = weduwe.![]()

- DaniëlWW2
- Niet online
Het circuit is van een Oranje, dus qua kapitaal en connecties zit het wel goed.Naboo schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:50:
[...]
Liberty Media wil denk ik wel. Het zullen meer het stukje investeringen zijn die gedaan moeten worden door gemeente, provincie etc.
Kijk niet weg, maar het is wel spannende moment van de race zo'n beetje. Zeker nu VES achter RIC staat, zal hij wel alles proberen om er meteen voor te komen denk ik (/vrees ik)Vigilate schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:49:
Ben ik de enige die altijd wegkijkt bij de start? #gewooneenvraag #tespannend #honger
She missed the memo on that one
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Yes! Toch nog goed opgelet vroeger!
Liberty zal er heus wel naar kijken, als je ziet hoeveel NL-ers op de Europese races afkomen, dan zien ze daar heus wel potentie euros in
Ik kijk altijd naar Max, of hij nou 18e start of 6e.... de battle for first zie ik altijd pas in de 4e herhaling ofzoVigilate schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:49:
Ben ik de enige die altijd wegkijkt bij de start? #gewooneenvraag #tespannend #honger
links voor de kijker of links voor haarzelf?asing schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:48:
[...]
Strikvraag natuurlijk, de strik bij de dirndl geeft de status aan. Rechts = grtrouwd, verloofd of vergeven, links = vrijgezel, voorkant = maagd, achterkant = weduwe.![]()

Ik heb medelijden met die restauranthouder daar: 17.000 Wiener schnitzel mit pommes und mayo zusammen mit 16.500 grosses bier und 500 cola fur die die BOB
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
2. VER
3. GRO
Ik gok op regen. Have fun!
I have no special talent. I am only passionately curious.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Niet in slaap vallen hè.gambieter schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:59:
Hm, zit hier in een sportsbar in Sydney [22u zondagavond). Ben de enige die F1 aan het kijken is, heel stuk bar voor mezelf
Ze vinden het bijna allemaal spectaculair en geweldig om te zien..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Had de wekker speciaal gezet
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik kan het me niet meer herinneren, maar had bv een Schumacher ook zo'n idiote schare fans, die allemaal in het rood gingen ofzo? Of een andere rijder? Zeg maar op de manier hoe de oranjefans het doen.nachtnet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:00:
Cool om te lezen dat heel de F1-wereld verbaasd en trots is op de fanbase van VER.
Ze vinden het bijna allemaal spectaculair en geweldig om te zien..
Weinig kans.Dennism schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:01:
Ik zat bij de tour, enig nieuws over hoe de regen kansen zijn tijdens de race?
Waar laat jij HAM in geval van regen?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1