[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.501 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:33
hotymoty schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:07:
Hoe durf je Wober eruit te halen en Viergever te laten staan, die laatste verneukt echt alles...
Ajax is gewoon bout. Lang leven de Nederlandse, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan mentaliteit.. Maar ja, nevermind.. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Zouden Gio en Keizer bij elkaar in de klas hebben gezeten?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:27

Vos

AFCA

Kut goal, boeiuh! Kom op!

Ow toch niet aangeraakt ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 28-10-2017 22:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
nou gelukkig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:12
Ik mis Younes vanavond :+

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Siem :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Siem! Siem!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Siem de verlosser _O-

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
Lekkere goal!
Tijd geleden dat ik ze een groepsknuffel heb zien doen na een goal :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

2-2 incoming in 3..2..1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Siem :) zoals altijd met belangrijke goals. (Compenseert het vertrek van Klaassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Komt het toch nog goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het zegt wel weer wat dat een speler die in Engeland bij het derde nog niet mag invallen, in Nederland gewoon 2x beslissend kan zijn.

Edit

En verder is het om te janken.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 28-10-2017 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Topic gesloten? :/
*nevermind.

1-3 :D
Ik wilde al zeggen: vorige week speel je een wereldpot (:+) en win je 1-4 bij Feyenoord en dan zou je nu bijna tegen puntenverlies aanlopen bij Willem II.
Dat kan dus niet he :P

[ Voor 85% gewijzigd door Superkiwi op 28-10-2017 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Neres! Wederom dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wederom een wedstrijd om snel te vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
PWM schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:22:
En verder is het om te janken.
Net zoals de moderatie? :+

Of niet op het verkeerde knopje gedrukt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Feyenoord speelde niet slechter dan Ajax vanavond. En het resultaat is echt anders. Word lang seizoen.

Edit

Ja. Ik drukte op het verkeerde knopje :$

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 28-10-2017 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:06
PWM schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:22:
Het zegt wel weer wat dat een speler die in Engeland bij het derde nog niet mag invallen, in Nederland gewoon 2x beslissend kan zijn..
Bij PSV was het ook niks met Siem, bij Oranje ook niet. Typisch zo'n clubspeler die één manier van spelen beheerst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zo... tweede week op rij een appeltje eitje

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
D-e-n schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:35:
[...]

Bij PSV was het ook niks met Siem, bij Oranje ook niet. Typisch zo'n clubspeler die één manier van spelen beheerst.
Bij Ajax is het ook niets hoor, lijkt alleen zo omdat hij altijd wel belangrijke goals maakt, maar echt voetballend is het nooit wat geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
naast dat zo ongeveer iedere speler drama was bij ajax vraag ik mij wel ten zeerste af wie de noppenadviseur is bij Ajax... mijn god, blijven staan was echt moeilijk.... gelukkig gewonnen, maar het was niet best...
Terranova schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:36:
[...]

Bij Ajax is het ook niets hoor, lijkt alleen zo omdat hij altijd wel belangrijke goals maakt, maar echt voetballend is het nooit wat geweest.
niet mee eens... vdBeek speelt een zwak seizoen... Siem zorgt voor veel meer rust, alleen al omdat hij beter de ruimtes in loopt en vooral doordat hij meer de diepte zoekt... ben blij dat hij gebracht kan worden... vooralsnog zou ik ook vdBeek opstellen om hem vertrouwen te geven e.d., maar hij moet echt wel beter gaan spelen...

[ Voor 58% gewijzigd door P.O. Box op 28-10-2017 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Pec gewoon 3de wtf :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:32
Die Huntelaar, dat is niet de Huntelaar van vroeger. Verneukt bijna alles. Ook van de beek en schone speelde slecht. Dolberg weer in spits zetten en Siem de Jong op het middenveld.

Ben wel geschokt dat Keizer Wober eruit haalt ipv Viergever, die alles fout deed, zo onrustig aan de bal.

[ Voor 23% gewijzigd door hotymoty op 28-10-2017 22:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Elk seizoen wel een club die boven verwachting presteert. wtf?
The horror, the HORROR..

overigens een nuttige invaller

[ Voor 35% gewijzigd door Vincent Dave op 28-10-2017 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Vincent Dave schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:40:
[...]

Elk seizoen wel een club die boven verwachting presteert. wtf?
Pec is niet een club die je daar snel verwacht ;) afgelopen jaar haast gedegradeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

hotymoty schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:39:
Die Huntelaar, dat is niet de Huntelaar van vroeger. Verneukt bijna alles. Ook van de beek en schone speelde slecht. Dolberg weer in spits zetten en Siem de Jong op het middenveld.

Ben wel geschokt dat Keizer Wober eruit haalt ipv Viergever, die alles fout deed, zo onrustig aan de bal.
Want Dolberg speelde wel goed? Viergever moest er inderdaad echt uit vandaag.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 28-10-2017 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Ik heb liever een Huntelaar die kansen mist dan een Dolberg die geen kansen “krijgt” of creeert.
En ja Klaas mag wat scherper zijn.

Hij straalt sowieso meer uit dan het ijskonijn, zet mensen op hun plek en straalt de wil om te winnen uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Martinusz op 28-10-2017 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Vos schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:48:
[...]

Want Dolberg speelde wel goed? Viergever moest er inderdaad echt uit vandaag.
Hij speelde ook erg slecht inderdaad, maar hij speelde niet op zijn positie. Lastig beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat klopt, maar veel standaard zaken als aannames en eenvoudige passes gingen al fout.

Maar hij was zeker niet de enige dat is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
Nou. Feyenoord speelt triest en haalt een punt. Ajax speelt triest maar wel volle buit. Zal je zien dat Psv morgen ook wint. Die lachen zich de pleuris zo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Leon Zwiers schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:33:
Nou. Feyenoord speelt triest en haalt een punt. Ajax speelt triest maar wel volle buit. Zal je zien dat Psv morgen ook wint. Die lachen zich de pleuris zo
Ik lag me nu anders ook aardig de pleuris hoor ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:22
Iets met afdwingen enzo.
Bij Newcastle viel Siem van de ene naar de andere blessure. Bij PSV deed hij het vorig seizoen niet slecht qua efficiëntie maar moest zich vaak schikken naar het beleid van Cocu.

Het is geen wereld voetballer maar het is wel iemand die blijft gaan en kan scoren. Als hij een heel seizoen basis speelt is het iemand die 10-15 goals maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Zo vandaag rustig achterover leunen en zien of Vitesse eens kan verrassen. Al moet ik zeggen dat wanneer ik iets van Vitesse verwacht ze meestal keihard falen :/ dus PSV zal wel gewoon winnen met 2-0 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:12
Martinusz schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:44:
Zo vandaag rustig achterover leunen en zien of Vitesse eens kan verrassen. Al moet ik zeggen dat wanneer ik iets van Vitesse verwacht ze meestal keihard falen :/ dus PSV zal wel gewoon winnen met 2-0 ofzo.
Ik heb precies hetzelfde beeld van Vitesse. Hopelijk verrassen ze vandaag :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:53

St@m

@ Your Service

Gisteren naar PEC, zo in de auto naar Vitesse. In de skybox de wedstrijd kijken. Hopen op nog eens 3 punten :)
Mooi voetbalweekend zo (ongeacht het resultaat vanmiddag) nog nooit een wedstrijd meegemaakt vanuit een skybox.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het Gelredome is alles behalve indrukwekkend, maar misschien is dat anders in een skybox. Het stadion ziet eruit als een grote tuinkas, meer lege dan bezette plaatsen, door de leegte is het een grote galmbak (concerten zijn er ruk tenzij je max. 50m van het podium staat). Maar ... dat kan ook zijn omdat ik NEC er maar weinig heb zien winnen. Ik ben iig voor PSV, maar een gelijkspel is ook goed.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

OPSLAGHOND schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:48:
Het Gelredome is alles behalve indrukwekkend, maar misschien is dat anders in een skybox. Het stadion ziet eruit als een grote tuinkas, meer lege dan bezette plaatsen, door de leegte is het een grote galmbak (concerten zijn er ruk tenzij je max. 50m van het podium staat). Maar ... dat kan ook zijn omdat ik NEC er maar weinig heb zien winnen. Ik ben iig voor PSV, maar een gelijkspel is ook goed.
Ik ben ieder jaar wel een keer te vinden in het Gelredome. Vitesse-PSV altijd op uitnodiging. Is inderdaad niet veel soeps.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
St@m schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:51:
[...]
Ik ben ieder jaar wel een keer te vinden in het Gelredome. Vitesse-PSV altijd op uitnodiging. Is inderdaad niet veel soeps.
Dit seizoen is het wel een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Leon Zwiers schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:33:
Verhaal van Feyenoord vorig jaar. Zulke wedstrijden toch winnen maakt je een kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
hotymoty schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:02:
[...]

Verhaal van Feyenoord vorig jaar. Zulke wedstrijden toch winnen maakt je een kampioen.
Lijkt wel dat Feyenoord van stokje heeft gewisseld met PSV. Feyenoord speelt slecht en verspeelt punten, mist veel strafschoppen. PSV speelt slecht en winnen gewoon. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Inderdaad, dit was echt een kampioenswedstrijd. Ajax speelde echt belabberd, maar een kampioen wint ook deze wedstrijden. Puur door individuele klasse, geluk en geduld.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Helemaal mee eens. PSV gaat ook winnen vandaag, het zit gewoon goed in elkaar. Feyenoord is helemaal uit vorm en Ajax heeft geluk met individuele goede spelers maar tactisch en spelvorm is keizer i.m.o. aan het falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
hotymoty schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:11:
Helemaal mee eens. PSV gaat ook winnen vandaag, het zit gewoon goed in elkaar. Feyenoord is helemaal uit vorm en Ajax heeft geluk met individuele goede spelers maar tactisch en spelvorm is keizer i.m.o. aan het falen.
Yep, zolang Keizer blijft vasthouden aan Schone op CVM, Viergever (al dan niet gedwongen) op LB en de Dolberg-Huntelaar combi dan wordt het nooit wat. Vooral Schone is een key-positie en heel groot probleem op CVM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:06
Dat is toch ook wel een beetje de circle jerk die ik Ajax en Feyenoord supporters graag zie opwerpen als hun eigen team niet goed speelt: "de top 3 speelt slecht". PSV speelt vrij aardig. Sommige wedstrijden was het niet goed of een helft niet goed. Maar meer wedstrijden wel dan niet waarin ik vind dat ze goed gespeeld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Psv weet ook helemaal niet wat een goede wedstrijd spelen is. Daar heerst een andere mentaliteit waar helemaal niks mis mee is overigens. Winnen is het belangrijkst, maar ik kan niet kijken naar Psv. Spelen voornamelijk met een belabberde spelopvatting. Geef mij maar Ajax, Feyenoord en op dit moment PEC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Fleximex schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:20:
Dat is toch ook wel een beetje de circle jerk die ik Ajax en Feyenoord supporters graag zie opwerpen als hun eigen team niet goed speelt: "de top 3 speelt slecht". PSV speelt vrij aardig. Sommige wedstrijden was het niet goed of een helft niet goed. Maar meer wedstrijden wel dan niet waarin ik vind dat ze goed gespeeld hebben.
Dat komt vooral omdat PSV regelmatig terugzakt en de tegenstander het spel laat maken, daar is niets mis mee dat is gewoon een kwaliteit (weten wanneer je moet aanzetten). De andere twee clubs willen 90 minuten het spel dicteren en dat is onmogelijk (vanwege gebrek aan kwaliteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Redondo1982 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:22:
Psv weet ook helemaal niet wat een goede wedstrijd spelen is. Daar heerst een andere mentaliteit waar helemaal niks mis mee is overigens. Winnen is het belangrijkst, maar ik kan niet kijken naar Psv. Spelen voornamelijk met een belabberde spelopvatting. Geef mij maar Ajax, Feyenoord en op dit moment PEC.
Als je graag kijkt naar balbezit kijkt en spelers die kansen of kansen op kansen verkwanselen. Sure. Maar PSV domineert tegen iedereen in het rechter rijtje. En tegen iedereen in het linkerrijtje voelt het de wedstrijd aan wat er vaak op neer komt dat ze ook de bal aan de tegenstander laten.

In het seizoen dat PSV 88 punten haalde was het spel ook "niet goed". Ik geniet net zoveel van een mooie counter als van een voorzet en score met een kopbal. Waarom wordt er net gedaan alsof elke goal die andere teams maken een Barca aanval is. Dat is het helemaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Als je bovenaan staat is dat makkelijk te zeggen. Veel spelers en met name de trainer/staf/clubleiding werden vorig seizoen veelvuldig bekritiseerd, nu worden ze zeer tegenstrijdig opgehemeld of wordt er (angstvallig) gezwegen. En dat na 9 wedstrijden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
OPSLAGHOND schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:30:
Als je bovenaan staat is dat makkelijk te zeggen. Veel spelers en met name de trainer/staf/clubleiding werden vorig seizoen veelvuldig bekritiseerd, nu worden ze zeer tegenstrijdig opgehemeld of wordt er (angstvallig) gezwegen. En dat na 9 wedstrijden ...
Inderdaad! Aan het begin van het seizoen moest Cocu nog wieberen, omdat het saai was om naar te kijken, spelers niet beter zijn geworden, jonge spelers niet mogen debuteren en het met de spelersgroep uitgewerkt was. De eerste drie stellingen zijn overigens waarheid als een koe. En ze hebben alledrie met elkaar te maken, maar voornamelijk dat spelers niet beter worden is zeer zorgelijk. Alleen Bergwijn is een uitzondering, al was dit bij Ajax al een supergroot talent. Had daar nooit weg moeten gaan, want hij had nu al zeker twee jaar basisspeler geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Fleximex schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:30:
[...]

Als je graag kijkt naar balbezit kijkt en spelers die kansen of kansen op kansen verkwanselen. Sure. Maar PSV domineert tegen iedereen in het rechter rijtje. En tegen iedereen in het linkerrijtje voelt het de wedstrijd aan wat er vaak op neer komt dat ze ook de bal aan de tegenstander laten.

In het seizoen dat PSV 88 punten haalde was het spel ook "niet goed". Ik geniet net zoveel van een mooie counter als van een voorzet en score met een kopbal. Waarom wordt er net gedaan alsof elke goal die andere teams maken een Barca aanval is. Dat is het helemaal niet.
Kinderachtig van je. Als je liefhebber bent dan zou je dit niet zeggen. Om te winnen moet je toch kansen creëren.

Alsof een counter niet kan worden gemist :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Redondo1982 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:16:
[...]

Yep, zolang Keizer blijft vasthouden aan Schone op CVM, Viergever (al dan niet gedwongen) op LB en de Dolberg-Huntelaar combi dan wordt het nooit wat. Vooral Schone is een key-positie en heel groot probleem op CVM.
Frenkie als invaller is leuk, maar toen die basis stond bracht ie ook niet veel.
Schone was juist de ontbrekende schakel, ook dit seizoen weer.

Sinkgraven is op de weg terug, die zal op den duur weer de vaste linksback worden verwacht ik.

Het liep gisteren totaal niet, bij niemand niet.
Dolberg is van nature linksbuiten en zou het dus wel moeten kunnen, is door Ajax juist omgetraind naar spits, maar het kwam er niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
@Redondo1982
Huntelaar, Neres, Younes, Ziyech, Schöne, hmmm

De jeugd staat er voor een deel gewoon al een tijdje in bij PSV in de vorm van Zoet, Hendrix en Brenet. Jeugdspelers krijgen met invalbeurten juist dit seizoen vaker de kans.

En een counter is ook gewoon een kans. PSV creëert gigantisch veel kansen per wedstrijd. Maar omdat het hele team gedisciplineerd inzakt zijn dat vaker kansen uit counters. Maar zelfs als je counters weghaalt creëert PSV heel veel kansen. Dus wat is je punt?
Waarom wil je mij een standaard profiel voetbal supporter opleggen? Dat is pas kinderachtig.

De mooiste goals zijn counters. Heel veel goals die Barca vorig seizoen maakt met MSN waren counters. Niemand die gaat zeggen dat Barca een counterploeg is.
OPSLAGHOND schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:30:
En het seizoen daar weer voor werd de Atlético bijna verslagen en werden ze kampioen met veel dezelfde spelers en staf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:45:De mooiste goals zijn counters. Heel veel goals die Barca vorig seizoen maakt met MSN waren counters. Niemand die gaat zeggen dat Barca een counterploeg is.
De mooiste goals zijn counters in de ogen van de meeste PSV-supporters denk ik. Ik vind countervoetbal echt verschrikkelijk saai, kijk nog liever naar GTST. Mede daardoor kijk ik wel naar Europese wedstrijden van Ajax en Feyenoord en andere Nederlandse clubs, maar zap ik bij PSV altijd naar andere wedstrijden.

Barcelona vind ik al jaren een verschrikking om naar te kijken, net als veel van de andere (doodsaaie) topclubs. Hoe ze spelen maakt me niets uit, ik kijk er toch niet meer naar.
En het seizoen daar weer voor werd de Atlético bijna verslagen en werden ze kampioen met veel dezelfde spelers en staf.
De bijna-overwinningen van PSV blijven niet in mijn geheugen staan, gek hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
OPSLAGHOND schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:05:
[...]

De mooiste goals zijn counters in de ogen van de meeste PSV-supporters denk ik. Ik vind countervoetbal echt verschrikkelijk saai, kijk nog liever naar GTST. Mede daardoor kijk ik wel naar Europese wedstrijden van Ajax en Feyenoord en andere Nederlandse clubs, maar zap ik bij PSV altijd naar andere wedstrijden.

Barcelona vind ik al jaren een verschrikking om naar te kijken, net als veel van de andere (doodsaaie) topclubs. Hoe ze spelen maakt me niets uit, ik kijk er toch niet meer naar.

[...]
De bijna-overwinningen van PSV blijven niet in mijn geheugen staan, gek hé?
Ok. Ik wist niet dat hier alleen Ajax en Feyenoord supporters waren die enkel de wedstrijden kijken van de clubs uit de Eredivisie met veel balbezit en de Champions League overslaan.

Je begrijpt hopelijk wel wat ik wil zeggen met Atlético. Dat dat seizoen een heel goed seizoen was van PSV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:19:
[...]
Ok. Ik wist niet dat hier alleen Ajax en Feyenoord supporters waren die enkel de wedstrijden kijken van de clubs uit de Eredivisie met veel balbezit en de Champions League overslaan.
Waar haal je dat vandaan? Lees mijn bericht nog eens. Ik heb het enkel over mezelf. Al kan ik wel geloven dat er meer mensen zijn die zo denken.
Je begrijpt hopelijk wel wat ik wil zeggen met Atlético. Dat dat seizoen een heel goed seizoen was van PSV.
Kan het me niet herinneren, maar je begrijpt wel dat ik jou niet op jouw woord geloof gezien jouw mening wat betreft PSV dit seizoen. Daar vallen ook die verschrikkelijk slechte Europese wedstrijden onder, of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nette goal, maar hoe moeilijk is het om alleen Lozano te dekken? Buttner vond het blijkbaar belangrijker om in positie te blijven lopen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik zeg dat ik PSV vrij aardig vind spelen dit seizoen. Soms slechtere wedstrijden tussen. Maar meer goede dan slechte wedstrijden. Beter spel dan Feyenoord en Ajax van wat ik gezien heb (als je de eerste wedstrijden van Ajax zoals tegen Nice niet meetelt).

Lozano 0-1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PSV is ook niet om aan te gluren, de enige reden dat ze bovenaan staan is Lozano die ze van alle kanten scoort

Tsk tsk scheids toch.. voor zo overduidelijk de bal wegtrappen kun je toch niet anders dan geel geven...

[ Voor 33% gewijzigd door toolkist op 29-10-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:49:
Nette goal, maar hoe moeilijk is het om alleen Lozano te dekken? Buttner vond het blijkbaar belangrijker om in positie te blijven lopen _O-
Buttner is ook een vrij slechte aankoop. Laatste weken heb ik eens op hem gelet en het lijkt wel alsof hij niet hoeft mee te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:06:
[...]

Buttner is ook een vrij slechte aankoop. Laatste weken heb ik eens op hem gelet en het lijkt wel alsof hij niet hoeft mee te verdedigen.
Vooral ook heel verongelijkt kijken als ie in een normaal duel de bal kwijt raakt, en dan blijven zitten ipv terug te lopen. Heb het idee dat hij zich veel te belangrijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
toolkist schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:19:
[...]

Vooral ook heel verongelijkt kijken als ie in een normaal duel de bal kwijt raakt, en dan blijven zitten ipv terug te lopen. Heb het idee dat hij zich veel te belangrijk vindt.
Dit doen de meeste voetballers toch? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Ik zit in het Gelredome op dit moment. Leuke wedstrijd, maar the fuck, wat is het voetbal verschrikkelijk.. Het is heel duidelijk dat het voetbal achterloopt hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Fleximex schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:45:
@Redondo1982
Huntelaar, Neres, Younes, Ziyech, Schöne, hmmm

De jeugd staat er voor een deel gewoon al een tijdje in bij PSV in de vorm van Zoet, Hendrix en Brenet. Jeugdspelers krijgen met invalbeurten juist dit seizoen vaker de kans.

En een counter is ook gewoon een kans. PSV creëert gigantisch veel kansen per wedstrijd. Maar omdat het hele team gedisciplineerd inzakt zijn dat vaker kansen uit counters. Maar zelfs als je counters weghaalt creëert PSV heel veel kansen. Dus wat is je punt?
Waarom wil je mij een standaard profiel voetbal supporter opleggen? Dat is pas kinderachtig.

De mooiste goals zijn counters. Heel veel goals die Barca vorig seizoen maakt met MSN waren counters. Niemand die gaat zeggen dat Barca een counterploeg is.
Waarom noem je nu Ajax spelers die niet zelf opgeleid zijn? We hadden het toch over Psv? Dit zijn de geluiden van de media, supporters (van Psv) en vanuit Psv binnen. Nu denk je dat ik het zeg omdat ik Ajacied ben, maar dit is helemaal niet het geval.

Psv is weldegelijk een counterploeg, echter wel wat minder diep terugzakkend dan waar aan gedacht wordt ten tijde van de catenaccio. Dus wat moderner zeg maar. Desalniettemin slaat je vergelijking mbt Barca nergens op. Hun maken goals vanuit een omschakeling en hun spelopvatting is wel degelijk aanvallend. Barca heeft nog nooit zo met hun kont tegen de zestien aangehangen zoals Psv doet.

Waarom verdedig je überhaupt de spelopvatting van Psv? Je bent supporter dus dan weet je toch dat ze zo spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Mosin schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:22:
Ik zit in het Gelredome op dit moment. Leuke wedstrijd, maar the fuck, wat is het voetbal verschrikkelijk.. Het is heel duidelijk dat het voetbal achterloopt hier.
Lekker sfeertje ook daar :X
Topwedstrijd en dan zelfs niet half verkocht daar man man man.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 29-10-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Redondo1982 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:31:
Waarom verdedig je überhaupt de spelopvatting van Psv? Je bent supporter dus dan weet je toch dat ze zo spelen.
Omdat ik niet eens ben met de omschrijving. Er zijn genoeg goals dat als PSV die maakt er het label counter opgeplakt zal worden. Als Ajax die maakt niet. En omdat de Eredivisie ploegen noemt waar je wel graag naar kijkt op dit moment helemaal niet goed voetbal spelen.

Zo. Locadia 1-2. Pasveer is gelukkig nog bij PSV in dienst O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
dutchgio schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:42:
[...]

Frenkie als invaller is leuk, maar toen die basis stond bracht ie ook niet veel.
Schone was juist de ontbrekende schakel, ook dit seizoen weer.

Sinkgraven is op de weg terug, die zal op den duur weer de vaste linksback worden verwacht ik.

Het liep gisteren totaal niet, bij niemand niet.
Dolberg is van nature linksbuiten en zou het dus wel moeten kunnen, is door Ajax juist omgetraind naar spits, maar het kwam er niet uit.
Je moet ook niet met Frenkie daar gaan spelen. Dit maak jij ervan. Ajax moet daar iemand voor aankopen die het spel versneld. Schone kan echt niet meer op 6 en als basisspeler. Schone is alleen in het tijdperk Bosz (in de beginne) een ontbrekende schakel geweest. Het is al erg zat dat je hem nu de missing link vindt whahaha. Kom op zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Fleximex schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:37:
[...]

Omdat ik niet eens ben met de omschrijving. Er zijn genoeg goals dat als PSV die maakt er het label counter opgeplakt zal worden. Als Ajax die maakt niet. En omdat de Eredivisie ploegen noemt waar je wel graag naar kijkt op dit moment helemaal niet goed voetbal spelen.

Geen leuk voetbal is wat anders dan geen leuke wedstrijd door een bepaalde spelopvatting. Je haalt alles doorelkaar. De spelopvatting van Psv is niet om aan te gluren, daarom kijk ik niet. Het hoeft niet altijd goed te zijn. Als dit een voorwaarde was dan had ik helemaal geen voetbal meer gekeken.

[ Voor 3% gewijzigd door Redondo1982 op 29-10-2017 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:37:
Wat een drama keeper is dat zeg. De makkelijkste ballen heeft ie nog niet klem. Vitesse is er qua keeper flink op achteruit gegaan tov vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Deze kon Pasveer niks aan doen: 1-3 Locadia weer.

Edit: en 1-4. Dit begint op Utrecht uit te lijken *O*

[ Voor 36% gewijzigd door Fleximex op 29-10-2017 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Wat is Vitesse allemaal aan het doen zeg, jeetje wat slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:19:
[...]

Zie hem regelmatig spelers op een paar meter afstand dekken. Of staat aan de verkeerde kant te dekken zodat ze de bal zonder probleem kunnen afspelen etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Martinusz schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:46:
Wat is Vitesse allemaal aan het doen zeg, jeetje wat slecht.
PSV overklast ze gewoon.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Feyenoord moet even goed analyseren hoe PSV hun kansen wel benut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:47:
[...]

PSV overklast ze gewoon.
Komt omdat ik de TV uit heb gezet na die weinig interessante 2e helft ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

toolkist schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:48:
[...]

Komt omdat ik de TV uit heb gezet na die weinig interessante 2e helft ;)
Toen overklaste PSV ze ook al. Vitesse heeft eerste helft geen schot op goal gehad.
Wat een mooie goal van Mount zeg jeetje maar daarvoor was t natuurlijk wel klap in het gezicht van Lozano. Gözübüyük is echt waardeloos vandaag (tenzij je voor Vitesse bent ;) )

Bij mij is de 2e helft overigens nog bezig en al 4 goals dus ik vind m best interessant :P

[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 29-10-2017 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
2 goals veroorzaakt door onterecht fluiten van de scheids. Maar dat is wel vaker met Gözübüyük...

[ Voor 5% gewijzigd door Montaner op 29-10-2017 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
[...]

PSV overklast ze gewoon.
PSV speelt goed idd, en Vitesse uiterst zwak aan de bal, tikkie terug balletje breed. Wel mooie goal, maar die valt ook uit de lucht zoals de 1-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
[...]

PSV overklast ze gewoon.
Ik hoor wat anders zowel media als mensen om mij heen. Grote persoonlijke fouten van keeper en verdediger bij de 1-2 en 1-4. En ook de 1-3 scheen niet echt bijster goed verdedigd te zijn. Wat is het nou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
God wat fluit ie matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Haha klagen bij die arrogante kwast, hoe dom kun je zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Redondo1982 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:53:
[...]

Ik hoor wat anders zowel media als mensen om mij heen. Grote persoonlijke fouten van keeper en verdediger bij de 1-2 en 1-4. En ook de 1-3 scheen niet echt bijster goed verdedigd te zijn. Wat is het nou?
Het is overklassen ;) Al krijgt Vitesse wel schwung sinds Mount invalt!

Hoe kan Arias geel krijgen terwijl ie volgens mij Bütner niet eens raakt volgens mij en vervolgens omver gekegeld worden en dan geen geel voor Vitesse. Woont Gözübüyük in de buurt van Arnhem ofzo? (Miste namelijk ook klap op hoofd Luuk de Jong in eerste minuut en 100% penalty...)

[ Voor 26% gewijzigd door Tomba op 29-10-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Mount is sowieso een kanjer. Weleens jeugdwedstrijden gezien pfff zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Redondo1982 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:58:
Mount is sowieso een kanjer. Weleens jeugdwedstrijden gezien pfff zo goed.
Waarom dan niet vanaf het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Martinusz schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:44:
u zei?
Martinusz schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:32:
[...]

komt omdat bij "risico"-wedstrijden (en blijkbaar zijn dat bijna alle wedstrijden) geen vrije verkoop is. Ik kom uit Arnhem en heb het jaren geleden al opgegeven om een keer spontaan naar een wedstrijd van Vitesse te gaan. En ik denk dat ik daar niet alleen in ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:52:
[...]

Toen overklaste PSV ze ook al. Vitesse heeft eerste helft geen schot op goal gehad.
't is maar wat je overklassen noemt. 't is nou niet dat PSV bergen aan kansen had in de 1e helft. Ging gewoon gelijkop (allebei drama).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
OPSLAGHOND schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:55:
Haha klagen bij die arrogante kwast, hoe dom kun je zijn?
wat een slechte slechte scheidsrechter is het toch.

En dat gaat dan namens NL Europa in. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

toolkist schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:05:
[...]

't is maar wat je overklassen noemt. 't is nou niet dat PSV bergen aan kansen had in de 1e helft. Ging gewoon gelijkop (allebei drama).
Sorry helaas zit je er langs; 5 vs 0 kansen schoten tussen de palen. (en dan nog 3 schoten dus totaal 8 ) Dat noem ik in ieder geval wel overklassen.
Gözübüyük blijft alles missen, sowieso is Luuk de Jong vrij wild op Nederlandse velden, absurd hoe weinig vrije trappen die mee krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Büttner kan ook alles alleen maar met overtredingen oplossen. Gözübüyük mist te veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Hij ziet helemaal niks... overtredingen die geel zijn worden niet niet bestraft, niet eens voor gefloten.
En acties die niks zijn bestraft hij met geel.

Vies zelf ingenomen mannetje is het, zie hem nog staan met z'n respect bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Luuk de Jong is in mijn ogen ook een vrij gluiperige speler die een vervelende reputatie heeft opgebouwd net zoals Toivonen en Van Bommel. Dat werkt natuurlijk in zijn nadeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
Na Feyenoords topduo K2 heeft PSV nu het duo LoLo. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
Toch weer een hattrick van Locadia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
JST94 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:48:
Feyenoord moet even goed analyseren hoe PSV hun kansen wel benut.
Is dat niet een kwestie van gewenning (Larsson), gebrek aan ritme (Jorgensen) en een gebrek aan scorend vermogen (El Ahmadi, Vilhena)? En bij Toornstra heb je gewoon het probleem dat hij totaal geen concurrentie heeft. En zo'n goede speler dat je je hele elftal van hem kan laten afhangen is hij ook niet natuurlijk. En daar mis je Kuijt die je dan nog achter de hand heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
D-e-n schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:34:
[...]

Is dat niet een kwestie van gewenning (Larsson), gebrek aan ritme (Jorgensen) en een gebrek aan scorend vermogen (El Ahmadi, Vilhena)? En bij Toornstra heb je gewoon het probleem dat hij totaal geen concurrentie heeft. En zo'n goede speler dat je je hele elftal van hem kan laten afhangen is hij ook niet natuurlijk. En daar mis je Kuijt die je dan nog achter de hand heeft.
Gewoon spelers met dezelfde beginletter(s) als achternaam zoeken. B2 bij Feyenoord moet nog loskomen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:05:
't is maar wat je overklassen noemt.
Het is, zoals heel veel teksten over dit onderwerp, behoorlijk subjectief. Als één van de twee één klein tikje beter speelt is het in de letterlijke zin van het woord al overklassen, een andere andere vertaling is dat je een hele klasse beter bent. Het is dus maar net welke uitleg je het beste uit komt.

Net als discussie over bijna winnen. Van die wedstrijden waar je op statistiek roept dat het weinig onder deed terwijl de tegenstander geen moment in de problemen is geweest. De één zegt dan bijna gewonnen, de ander zegt geen schijn van kans. Hoppa, weer dertig pagina's discussie. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Zo, leuk middagje in de GelreDome. We begonnen met een bezoekje aan het veld, Vitesse spelers kwamen net het veld verkennen. Daarna de persruimte bezocht om vervolgens plaats te nemen in de skybox van de eigenaar. Best luxe :) lekker eten, leuke barvrouw en een leuke 2e helft. Topweekend weer (als je voor PEC en PSV bent :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Martinusz schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:32:
[...]

Ja, het zat niet helemaal vol inderdaad. Sfeer is erg matig in vergelijking met een gemiddelde club, maar het stadion en alles er omheen vind ik prima geregeld!
Het was zo stil daar, dat ik me afvroeg of dit de juiste wedstrijd was :p Ik ging met een maat van mij die voor Vitesse is. Heb er verder wel van genoten. Mooie goals, slecht voetbal van beide teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Erg knap gezien van de grensrechter bij de 1-2 van NAC zojuist. _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:46:
[...]

Zie hem regelmatig spelers op een paar meter afstand dekken. Of staat aan de verkeerde kant te dekken zodat ze de bal zonder probleem kunnen afspelen etc.
En ja hoor, daar is de geweldige zelfreflectie van Buttner.

https://www.vi.nl/video/b...duels-van-lozano-gewonnen

Met als hoogtepunt vanaf zo rond de minuut dat Lozano, bij de doelpunten die ie scoorde, niet bij hem uitkwam maar naar binnen liep.
Verrassend dat ie scoort als je hem dan laat lopen, het is jouw man _O- _O- _O-
Pagina: 1 ... 99 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.