[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 102 Laatste
Acties:
  • 178.148 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:59
Witte schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:27:
Was anders slecht ingeschoten door Berghuis
Dat wil nog niet zeggen dat hij in het algemeen te weinig scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343906

D-e-n schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:25:
[...]

Berghuis scoort ook genoeg. Maar Toornstra is het verleerd en daarachter zit dus helemaal niets.
Toornstra scoorde het meeste vanaf rechts komend. Daarom pleit ik ook voor hem op rechts en tweebenige Berghuis op de 10, achter Jorgensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
toolkist schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:27:
[...]

Voor Bosz? Die mag zich zo langzaamaan zorgen maken bij Dortmund ;)
Nee, laat Bosz eerst maar eens bewijzen dat hij een club langer dan een paar maanden trouw kan blijven.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-04 17:01
Ik heb het over scorend vermogen, niet over hoeveel goals hij maakt tegen Roda, Ado of Willem II. Vermogen is impliciet: de mate waarop hij in staat is om een kans om te zetten in een goal.
Door een goede kans te verprutsen door onkunde bewijst hij dat zijn scorend vermogen niet al te hoog is. Net als dat van Boetius overigens.

[ Voor 28% gewijzigd door Witte op 01-11-2017 22:34 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Anoniem: 343906 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:29:
[...]
Toornstra scoorde het meeste vanaf rechts komend. Daarom pleit ik ook voor hem op rechts en tweebenige Berghuis op de 10, achter Jorgensen.
De laatste periode vorig jaar stond Toornstra anders vaak gewoon centraal en zat Kuijt op de bank. Dat is echt niet de heilige oplossing.

Ik vind Gio geen goede coach maar speculeren over zijn ontslag is overigens zinloos. De leiding van Feyenoord ziet echt die tactische gebreken niet.
Witte schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:31:
Ik heb het over scorend vermogen, niet over hoeveel goals hij maakt tegen Roda, Ado of Willem II. Vermogen is impliciet: de mate waarop hij in staat is om een kans om te zetten in een goal.
Uiteindelijk is het gewoon goals tellen. Hoeveel maak je er in een seizoen.

[ Voor 25% gewijzigd door D-e-n op 01-11-2017 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D-e-n schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:32:
[...]

De laatste periode vorig jaar stond Toornstra anders vaak gewoon centraal en zat Kuijt op de bank. Dat is echt niet de heilige oplossing.

Ik vind Gio geen goede coach maar speculeren over zijn ontslag is overigens zinloos. De leiding van Feyenoord ziet echt die tactische gebreken niet.

[...]

Uiteindelijk is het gewoon goals tellen. Hoeveel maak je er in een seizoen.
Ik ben niet zo van het ontslaan van mensen. Niemand is te oud om te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Anoniem: 343906 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:34:
[...]

Denk jij dat tactisch vernuft te leren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-04 17:01
Dat is niet waar. Het aantal goals maakt niks uit, als het maar meer is dan de tegenstander. Achterin de boel dicht, en kansen benutten. Dan win je een potje.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:48
Anoniem: 343906 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:34:
[...]

Gio heeft al met "zijwieltjes" gecoachet he? Hij heeft er blijkbaar niets van geleerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Witte schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:36:
Dat is niet waar. Het aantal goals maakt niks uit, als het maar meer is dan de tegenstander. Achterin de boel dicht, en kansen benutten. Dan win je een potje.
Uiteraard. Maar wat Feyenoord opbreekt is het tekort aan spelers die regelmatig scoren. En dat is gewoon een kwestie van tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Hij zal vast wel wat leren. Maar zijn startniveau is te laag en het leren gaat veel te langzaam.

Als ze hem op willen leiden, waarom mag hij het dan niet eerst een jaartje bij de JO-11 proberen?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:01
City neemt de CL ook eindelijk een serieus. Dit seizoen zijn misschien wel City en PSG de favoriet voor de Champions League winst. Leuke afwisseling op Real, Barca en Bayern. Hoewel het dan wel weer beide de grootste koopclubs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-06 17:17
Die Aubameyeng is ook een stuk rotzooi op voetbalschoenen. Wat ik die gozer soms zie missen de laatste weken is echt schandalig. Net ook weer.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 17:59

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
M'kay... Die El Amhadi snapt het dus ook gewoon nog steeds niet. :F

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gonadan schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:42:
Optisch aardig mee doen wanneer Shaktar temporiseert om vervolgens vol in het mes te lopen na een snelle omschakeling van Shaktar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 13:19
Gonadan schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:42:
Wat denk je waarom hij bij Feyenoord speelt?
Hij weet dat hij in de Eredivisie top is, maar dat hij voor de betere competities flink tekort komt.

Hij begrijpt dat hij is wat hij is en zich niet meer ontwikkelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:03
Lol, gio ziet nog wel een kans op EL... 8)7

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Martinusz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:02:
Ja, volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op basis van wat?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 23:15
Nou dan zullen ze nog hun best moeten doen. ;) En dan heb ik het niet over de wedstrijden in de Champions League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op basis van de progressie in het spel van Feyenoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:46
Anoniem: 343906 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 00:23:
[...]

Op basis van de progressie in het spel van Feyenoord?
Welke progressie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die van Bronckhorst ziet toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Feyenoord nog slechter dan Willem II in Champions League
NOS

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:36

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Leon Zwiers schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:13:
omfg. Diks erin als wissel? uuuuuuuuhhhhh...... Is er nog plek bij Ajax voor een nieuwe supporter zolang Gio er nog zit? :+
:w :N

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Martinusz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:02:
Ik snap werkelijk niet hoe je zoiets kunt oreren op tv, dan maak je jezelf toch gewoon belachelijk? Ik bedoel, Napoli staat met drie punten derde, die gaat gewoon volle bak door de laatste twee resterende wedstrijden. In de eerst volgende wedstrijd moet Feyenoord tegen de koploper City. In die wedstrijd kan City de koppositie en plaatsing veilig stellen, dus die gaan geen B-elftal opstellen. In de laatste poulewedstrijd speelt Feyenoord tegen Napoli, de directe concurrent voor EL plaatsing. Dus ook geen cadeautjes tenzij Napoli de voorgaande wedstrijd tegen Shakhtar heeft gewonnen. Maar dan is EL plaatsing al verkeken.

Dus beide wedstrijden moeten dus op eigen kracht gewonnen worden, tegen City en Napoli, hetgeen schier onmogelijk is in mijn ogen. Ik snap dus echt niet dat Gio nog zoiets durft te roepen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:35
Ankona schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:24:
Bij de volgende thuiswedstrijd heb ik in elk geval een wit zakdoekje bij me.
Als Feyenoorder met een wit zakdoekje gaan zwaaien :')
Een beetje meer nederigheid is wel op zijn plaats. Wie gaat Gio opvolgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Leon Zwiers schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:36:
[...]

Gio heeft al met "zijwieltjes" gecoachet he? Hij heeft er blijkbaar niets van geleerd
Mooie beeldspraak, hij is als een kind de goede richting op geduwd. Daarna is er geen gevaar op de weg geweest (geluk) en nu begint het verkeer in de weg te komen. Hij moet oppassen voor een 'dodelijk' ongeval. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:45
Vlassie1980 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:14:
[...]

Als Feyenoorder met een wit zakdoekje gaan zwaaien :')
Een beetje meer nederigheid is wel op zijn plaats. Wie gaat Gio opvolgen dan?
Gullit gaat over een paar maanden weg bij Oranje. Samen met Dickie voor de groep zetten?
Leon Zwiers schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:13:
omfg. Diks erin als wissel? uuuuuuuuhhhhh...... Is er nog plek bij Ajax voor een nieuwe supporter zolang Gio er nog zit? :+
Excelsior joh. Niks moet, lekker vrijblijvend, spelen zich ieder jaar bijna wel veilig en komen uit dezelfde stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:16
Han schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:55:
[...]

Ik snap werkelijk niet hoe je zoiets kunt oreren op tv, dan maak je jezelf toch gewoon belachelijk? Ik bedoel, Napoli staat met drie punten derde, die gaat gewoon volle bak door de laatste twee resterende wedstrijden. In de eerst volgende wedstrijd moet Feyenoord tegen de koploper City. In die wedstrijd kan City de koppositie en plaatsing veilig stellen, dus die gaan geen B-elftal opstellen. In de laatste poulewedstrijd speelt Feyenoord tegen Napoli, de directe concurrent voor EL plaatsing. Dus ook geen cadeautjes tenzij Napoli de voorgaande wedstrijd tegen Shakhtar heeft gewonnen. Maar dan is EL plaatsing al verkeken.

Dus beide wedstrijden moeten dus op eigen kracht gewonnen worden, tegen City en Napoli, hetgeen schier onmogelijk is in mijn ogen. Ik snap dus echt niet dat Gio nog zoiets durft te roepen.
Het is net hoe je het formuleert natuurlijk. Napoli heeft dit seizoen wellicht kans op de titel in Italië. Wanneer Shakthar (weer) weet te winnen van Napoli is Napoli uitgeschakeld in de CL. Hoeveel zouden hun geven om de EL wanneer ze de titel in Italie kunnen halen? Zouden ze die EL wedstrijden niet eerder als hinderlijke onderbreking zien?

Dus stel Shakthar wint van Napoli en Feyenoord gaat logischerwijs onderuit in Manchester. Dan is een 2-0 in de Kuip voldoende voor Feyenoord om te overwinteren. Als Napoli dan ook nog eens de voorkeur zou geven aan de titel en Feyenoord stunt een keer is het mogelijk om de overwinteren.

Ja, de kans is enorm klein. Maar zolang deze kans aanwezig is moet je er voor de 100% voor gaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nou, liever niet tbh. Dat europese voetbal is inmiddels als een molensteen om de nek gaan hangen.
Met een coach die maar dwangmatig 4-3-3 wil spelen met slechte keuzes daarin en nog een beker en competitie waar je wellicht nog iets kan halen kan die EL me gestolen worden tbh.

Feyenoord is niet goed genoeg atm om in 3 competities mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
JST94 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:29:
[...]

Het is net hoe je het formuleert natuurlijk. Napoli heeft dit seizoen wellicht kans op de titel in Italië. Wanneer Shakthar (weer) weet te winnen van Napoli is Napoli uitgeschakeld in de CL. Hoeveel zouden hun geven om de EL wanneer ze de titel in Italie kunnen halen? Zouden ze die EL wedstrijden niet eerder als hinderlijke onderbreking zien?

Dus stel Shakthar wint van Napoli en Feyenoord gaat logischerwijs onderuit in Manchester. Dan is een 2-0 in de Kuip voldoende voor Feyenoord om te overwinteren. Als Napoli dan ook nog eens de voorkeur zou geven aan de titel en Feyenoord stunt een keer is het mogelijk om de overwinteren.

Ja, de kans is enorm klein. Maar zolang deze kans aanwezig is moet je er voor de 100% voor gaan toch?
Tja, hoop doet leven. Vergeet niet dat voor Napoli nu de 'makkelijke' wedstrijden eraan komen en waarom zou Napoli voor de winterstop Europa al links laten liggen? Zelfde als bij de radio wordt geopperd dat City misschien wel niet in zijn sterkste opstelling gaat spelen. Zelfs het derde elftal maakt gehakt van iedere Eredivisie club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:16
Ik vind het ook weer zoiets nu maar de handdoek in de ring te gooien en het maar kansloos te noemen. Dit had je vlak na de loting ook al kunnen voorspellen. Had je net zo goed telkens onder 19 maar kunnen sturen naar de CL duels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-06 22:18
Je hebt overwinningen nodig om uit het dal te komen, goedpraten dat je verliest, het zelfs laten lopen, zijn gedachtes die je niet wil hebben in de hoofden van de spelers. Je kan bovendien juist kracht putten uit sterke Europese wedstrijden en resultaten, plus dat daar je spelers beter worden en in de etalage staan. Gewoon vol voor de derde plaats gaan, ondanks dat Feyenoord het tot nu toe zo kinderlijk weggeeft is dat nog een kleine maar reële kans.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
JST94 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:39:
Ik vind het ook weer zoiets nu maar de handdoek in de ring te gooien en het maar kansloos te noemen. Dit had je vlak na de loting ook al kunnen voorspellen. Had je net zo goed telkens onder 19 maar kunnen sturen naar de CL duels.
Ze hadden de punten moeten pakken tegen Shaktar, nu de balans tegen hen 0 is, is het vrij kansloos om tegen Napoli/Man. City wel die punten te gaan halen, helemaal als ze niet met B-teams gaan spelen.
Feyenoord op zijn best mogelijk opstelling had wellicht stuntje kunnen maken, maar huidige team/vorm dan moet er wel hele gekke dingen gebeuren, 3x de hand van God of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:11
Vincent Dave schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:36:
[...]

Tja, hoop doet leven. Vergeet niet dat voor Napoli nu de 'makkelijke' wedstrijden eraan komen en waarom zou Napoli voor de winterstop Europa al links laten liggen? Zelfde als bij de radio wordt geopperd dat City misschien wel niet in zijn sterkste opstelling gaat spelen. Zelfs het derde elftal maakt gehakt van iedere Eredivisie club.
Of hoop is uitgestelde teleurstelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Martinusz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:42:
[...]

Ze hadden de punten moeten pakken tegen Shaktar, nu de balans tegen hen 0 is, is het vrij kansloos om tegen Napoli/Man. City wel die punten te gaan halen, helemaal als ze niet met B-teams gaan spelen.
Feyenoord op zijn best mogelijk opstelling had wellicht stuntje kunnen maken, maar huidige team/vorm dan moet er wel hele gekke dingen gebeuren, 3x de hand van God of iets dergelijks.
Eigenlijk zie ik het CL optreden helemaal niet zo negatief. Ze staan met 0 punten, maar ze worden niet weggespeeld. Dat ondanks dat de tegenstanders allemaal sterker geacht worden en Feyenoord met een enorm blessure probleem zit. Er worden foutjes afgestraft, maar ze worden niet overlopen.

Ik word eerder moe van wat ik in de ED zie. Als Feyenoord het niveau dat ze spelen in CL ook in de ED zouden doen hadden ze nu nog bovenaan gestaan.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ankona schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:04:
[...]

Eigenlijk zie ik het CL optreden helemaal niet zo negatief. Ze staan met 0 punten, maar ze worden niet weggespeeld. Dat ondanks dat de tegenstanders allemaal sterker geacht worden en Feyenoord met een enorm blessure probleem zit. Er worden foutjes afgestraft, maar ze worden niet overlopen.

Ik word eerder moe van wat ik in de ED zie. Als Feyenoord het niveau dat ze spelen in CL ook in de ED zouden doen hadden ze nu nog bovenaan gestaan.
Tegen betere tegenstanders is het meestal makkelijker voetballen, in de ED graaft alles in het rechter rijtje zich meestal in, dat is een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Martinusz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:12:
[...]

Tegen betere tegenstanders is het meestal makkelijker voetballen, in de ED graaft alles in het rechter rijtje zich meestal in, dat is een stuk moeilijker.
Klopt het wordt een ander spelletje. Foutjes worden minder afgestraft, kansen zijn lastiger te creeren. Maar het is wel voorspelbaar, je weet wat je van je tegenstander kan verwachten. Probleem met Feyenoord in de ED is dat ze veel te traag spelen om die ingegraven stellingen open te kunnen breken. Daarnaast kan ik niet zeggen dat Ajax zich ingroef. Als ze daar speelden zoals even daarvoor tegen Napoli was het gewoon 5-0 geworden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ankona schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:19:
[...]

Klopt het wordt een ander spelletje. Foutjes worden minder afgestraft, kansen zijn lastiger te creeren. Maar het is wel voorspelbaar, je weet wat je van je tegenstander kan verwachten. Probleem met Feyenoord in de ED is dat ze veel te traag spelen om die ingegraven stellingen open te kunnen breken. Daarnaast kan ik niet zeggen dat Ajax zich ingroef. Als ze daar speelden zoals even daarvoor tegen Napoli was het gewoon 5-0 geworden.
De klassieker is natuurlijk weer verhaal apart, maarja soms denk je weleens van als ze nou zo speelden zoals tegen die tegenstander, maar ook dat gaat niet op helaas.
In dat opzicht zou ik willen dat Ajax zo speelden als eind vorig seizoen, maarja... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Zitten nog niet op de helft van de competentie en ik zie ze zich wel kwalificeren voor de el aan het einde van het seizoen.

Men moet eigenlijk niet alleen boos zijn op Gio maar ook op de persoon die de selectie samenstelt.

Diks als versterking. Sorry maar dit niveau moet je ook uit de jeugd kunnen halen.
Boetius voegt niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:40:
[...]

Zitten nog niet op de helft van de competentie en ik zie ze zich wel kwalificeren voor de el aan het einde van het seizoen.

Men moet eigenlijk niet alleen boos zijn op Gio maar ook op de persoon die de selectie samenstelt.

Diks als versterking. Sorry maar dit niveau moet je ook uit de jeugd kunnen halen.
Boetius voegt niets toe.
Boetius speelde aan het begin van het seizoen gewoon goed, nu niet meer idd, maar daar heb je Larsson voor.
Dat Gio niet durft te wisselen is belachelijk. Vilhena en Boetius hebben niets in een basisploeg te zoeken zoals ze spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Deadsy schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:40:
Boetius voegt niets toe.
Diks is voor de breedte gehaald en met zo'n blessuregolf is het beter om tenminste nog iemand op te kunnen stellen. Ik weet niet wie er bij Ajax of PSV in komt als er 6 centrale verdedigers geblesseerd zijn maar vraag me af of die speler beter is als Diks. :P

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Probleem met Boetius is zijn snelheid. Tegen mindere tegenstanders kan hij goed zijn met zijn techniek en overzicht. Het is geen Elia die 300 bewegingen maakt als de tegenstander een keer met zijn ogen knippert. Je mist op die plek gewoon een aanvaller die op snelheid de diepte in kan rennen en gaten kan trekken in een verdediging.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 17:59

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
JST94 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:29:
Je moet er altijd voor gaan. De bal is rond en zo.

Als sporter wil je toch altijd proberen te presteren lijkt mij? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Leon Zwiers schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:43:
[...]

Boetius speelde aan het begin van het seizoen gewoon goed, nu niet meer idd, maar daar heb je Larsson voor.
Dat Gio niet durft te wisselen is belachelijk. Vilhena en Boetius hebben niets in een basisploeg te zoeken zoals ze spelen
Maar àls je wisselt, wissel dan slim? :?

Boëtius laten staan, Jørgensen eraf? WTF?

Je scorende sterkhouder weg en een kansloze buitenspeler laten staan?

Dat kun je toch niet meer serieus nemen?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ramzzz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:10:
[...]

Precies, GIo toont met de week meer en meer aan dat ie er geef ene fuck van snapt.
Natuurlijk zijn al die blessures belachelijk veel pech, maar ondanks dat moet je toch gewoon een logische opstelling tegen de tegenstanders van de afgelopen weken kunnen maken. En dan niet aankomen met Diks en de meest idiote wissels

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Jawel hoor. Je staat 3-1 achter, wedstrijd geeft geen indicatie dat je nog een reele kans hebt om gelijk te maken, dus je spaart je belangrijkste aanvaller die pas een week of twee terug is van een blessure.
Dit vind ik serieus de beste wissel die hij kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
[...]

Jorgenson gaf na de wedstrijd aan nog te vrezen voor zijn hamstrings. Hij vroeg om een wissel, moet Gio hem dan maar laten staan?

Het is makkelijk kritiek te hebben op het inbrengen van Diks en wisselen van Jorgenson, maar dat heb je nou eenmaal met al die spelers die nog fit moeten worden.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 02-11-2017 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05
JanW schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:46:
[...]
Gullit gaat over een paar maanden weg bij Oranje. Samen met Dickie voor de groep zetten?
Heb je in elk geval garantie op enkele "fantastic games" :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:16

Vos

AFCA

toolkist schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:35:
[...]

Jawel hoor. Je staat 3-1 achter, wedstrijd geeft geen indicatie dat je nog een reele kans hebt om gelijk te maken, dus je spaart je belangrijkste aanvaller die pas een week of twee terug is van een blessure.
Dit vind ik serieus de beste wissel die hij kon doen.
Dit, zo klaar als een klontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@JanW Tijd voor een nieuw topic jongen, voordat ik hem (kaap) :D

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:45
Het schijnt tijd te zijn voor deeltje twee, dus bij deze: [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2

Hier mag een slotje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ph4ge schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:53:
[...]

Diks is voor de breedte gehaald en met zo'n blessuregolf is het beter om tenminste nog iemand op te kunnen stellen. Ik weet niet wie er bij Ajax of PSV in komt als er 6 centrale verdedigers geblesseerd zijn maar vraag me af of die speler beter is als Diks. :P
Klopt, maar wat ik ermee bedoel is dat je het niveau Diks toch uit de eigen jeugd moet kunnen halen.

Of is Diks gehaald als 4e reserve? Want dan ben je als td raar bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Pagina: 1 ... 101 102 Laatste

Dit topic is gesloten.