Feyenoord wordt een kansloos verhaal. Die Gio is ook een randdebiel. Stelt ie Boetius weer op.....
Sorry Feyenoord. Maar ik heb vanavond toch Napoli - Man City streampje aan staan
Ik geef het tot de 1-0, dan haak ik af. Als Gio al met trol opstellingen komt krijgt heel dat Feyenoord maar lekker de klereFleximex schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:34:
Sorry Feyenoord. Maar ik heb vanavond toch Napoli - Man City streampje aan staan
Allemaal mooi lachen voor de camera
https://nos.nl/artikel/22...resteerd-in-oekraine.html
Andere camerahoek YouTube: Голландскl...
YouTube: Паб "Стена"...
https://nos.nl/artikel/22...resteerd-in-oekraine.html
Andere camerahoek YouTube: Голландскl...
YouTube: Паб "Стена"...
[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 01-11-2017 20:45 ]
Je moet wat doen om warm te blijven
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Gezellig. Scherpe beveiligingscamera trouwens. Daar kunnen toch genoeg Feyenoord hooligans geïdentificeerd worden om een stadionverbod aan uit te delen.
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 01-11-2017 20:45 ]
Dat is wel shit inderdaad. Als Feyenoord nog ergens om speelt, dan zouden ze normaal gesproken aan moeten zetten om 3 punten te winnen.
Succes voor de Feyenoorders hier! Bijna al een tegen goal..
Overigens vind ik het leuk om die Ivan Ordets te zien. Top en vriendelijke gozert toen ik hem tegen kwam
Succes voor de Feyenoorders hier! Bijna al een tegen goal..
Overigens vind ik het leuk om die Ivan Ordets te zien. Top en vriendelijke gozert toen ik hem tegen kwam
[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 01-11-2017 20:49 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nou, je kunt nog ff blijven zitten dusLeon Zwiers schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:58:
Holy shit, een goal van Feyenoord
Krijg nou wat.... Oh wacht laat maar 😁
[ Voor 4% gewijzigd door Vlassie1980 op 01-11-2017 21:00 ]
Op 't switch kanaal is de herhaling van de 1-0 voor Feyenoord nog bezig...
Anoniem: 343906
Als dit zo door gaat zou het wel eens een heel doelpuntrijke wedstrijd kunnen gaan worden. Want het is een aardig open wedstrijd tot nog toe.toolkist schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:00:
[...]
Op 't switch kanaal is de herhaling van de 1-0 voor Feyenoord nog bezig...
Ik ga denk ik maar wat anders doen. Fifa ofzo. Dit hoef ik niet meer verder aan te zien.
Goed uitverdedigen ook, man dit Feyenoord is hopeloos.
XXXVI
St Juste... Man man man
Ik schaam me zelfs dat wij dit in de CL afvaardigen
[ Voor 53% gewijzigd door Witte op 01-11-2017 21:04 ]
Houdoe
Tous de les d'eau qui.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja joh. Leg die bal even panklaar neer joh. Jezus wat slecht zeg 😟
Moest Jones die niet ook hebben? Zowat in het midden van de goal.
Goed dat hij voor MarokkoosLeon Zwiers schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:04:
Amrabat maakt dezelfde fout als eerder. Door het midden uitverdedigen....Wat een drol
Was Amrabat.Witte schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:03:
St Juste... Man man man
Jones duikt fantastisch, maar als ie blijft staan en z'n hand uit steekt heeft ie em volgens mij gewoon. Die bal ging zo'n beetje dwars door 't midden.
Het is toch te triest voor woorden. ALWEER ga je door persoonlijke fouten er binnen 10 minuten aan.
Die spelers leren er helemaal NIETS van. En die slappe Gio blijft ze maar opstellen
Die spelers leren er helemaal NIETS van. En die slappe Gio blijft ze maar opstellen
Als ik dergelijke fouten op mn werk maak, mag ik vrij snel mn bureau leeg maken
Houdoe
Tsja, Amrabat heb ik bij Feyenoord nog geen enkele keer goed vinden voetballen op het middenveld. Heeft daarvoor te weinig snelheid in zijn spel. En van zijn spelvoortzettingen ben ik ook niet echt gecharmeerd.
Jones lijkt te anticiperen op de verre hoek, echter draait de bal terug naar het midden.Fleximex schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:04:
Moest Jones die niet ook hebben? Zowat in het midden van de goal.
Keeper kan je weinig kwalijk nemen, als je tegenstander zo veel tijd/ruimte krijgt om te schieten.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bij deze standen is Feyenoord na 4 wedstrijden in de poule al officieus laatste van de poule... dat is wel jammer...
Niet als Veronica dan andere wedstrijden gaat uitzendenP.O. Box schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:10:
Bij deze standen is Feyenoord na 4 wedstrijden in de poule al officieus laatste van de poule... dat is wel jammer...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
het kan blijkbaar nog gekker hoor.P.O. Box schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:10:
Anderlecht dit seizoen. 0 punten, 0 goals en 15 goals tegen.
maar die kunnen nog 3e wordenLeon Zwiers schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:11:
[...]
het kan blijkbaar nog gekker hoor.![]()
Anderlecht dit seizoen. 0 punten, 0 goals en 15 goals tegen.
Dit is zo'n open wedstrijd tot nog toe dat ik Feyenoord ook nog wel zie scoren. Al heeft Shaktar na die 2-1 wel een veldoverwicht gekregen, zo eerlijk moet je wel durven zijn.
Opvallend wel dat Jörgensen zich weer moeiteloos staande blijkt te houden.
Opvallend wel dat Jörgensen zich weer moeiteloos staande blijkt te houden.
Ik niet dat Feyenoord het beter had gedaan tegen Bayern, PSG en Celtic.
Houdoe
Als Napoli tegen City en de rest verliest en Feyenoord de laatste twee wint, Feyenoord ook
ik had het ook over "bij de huidige standen"Fleximex schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:15:
[...]
Als Napoli tegen City en de rest verliest en Feyenoord de laatste twee wint, Feyenoord ook
maar we dwalen af...
Ah ok. Maar dan nog. Als Feyenoord tegen Napoli met een betere uitslag als 3-1 wint kunnen ze ook dan nog steeds derde wordenP.O. Box schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:16:
[...]
ik had het ook over "bij de huidige standen"
maar we dwalen af...
Edit: En daar is het alweer 1-1 door City. Nog niet het spektakel waar je op hoopt, maar toch al twee goals.
[ Voor 13% gewijzigd door Fleximex op 01-11-2017 21:22 ]
Het wordt nu allemaal wel heel erg theoretisch hè?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik reageerde dan ook op dat Anderlecht met 4 verloren en een doelsaldo van 0-15 nog derde kon wordenGonadan schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:20:
Het wordt nu allemaal wel heel erg theoretisch hè?
Goede assist dit: https://streamable.com/kvcvl
[ Voor 8% gewijzigd door Fleximex op 01-11-2017 21:24 ]
Celtic wel. De Schotse league is minder dan de Nederlandse.Witte schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:15:
Ik niet dat Feyenoord het beter had gedaan tegen Bayern, PSG en Celtic.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Normaal moet dit Sjachtar ook best te pakken zijn als je ziet hoe die spelen. Maar ik vrees dat in deze fase van Feyenoord ongeveer elke tegenstander te zwaar is
Jij denkt toch niet dat een feyenoord in vorm wel een kans op de derde plaats zou hebben in deze poule?Leon Zwiers schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:25:
Normaal moet dit Sjachtar ook best te pakken zijn als je ziet hoe die spelen. Maar ik vrees dat in deze fase van Feyenoord ongeveer elke tegenstander te zwaar is
Ik ben alleen bang dat Shaktar prima in staat is een paar tandjes bij te schakelen als het wel nodig zou zijn.Leon Zwiers schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:25:

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet hoe het nu loopt omdat Shakhtar van Napoli won. Maar als Shakhtar niet van Napoli had gewonnen wel. Een Feyenoord in vorm moet van dit Shakhtar kunnen winnen. Juist die tegengoals krijg je niet tegen als je in vorm bent.Bossie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:30:
[...]
Jij denkt toch niet dat een feyenoord in vorm wel een kans op de derde plaats zou hebben in deze poule?
Dan had je wellicht wat meer mee kunnen doen. Probleem blijft dan dat Shaktar ook Napoli gewoon partij geeft. Een "kleintje" als Celtic zit er niet in deze groep.Bossie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:30:
[...]
Jij denkt toch niet dat een feyenoord in vorm wel een kans op de derde plaats zou hebben in deze poule?
Juist wel. Aangezien alle tegengoals van Feyenoord tegen Shaktar persoonlijke fouten van Amrabat waren en Sjaktar het in de Kuip een tijd oprecht moeilijk had tegen een slecht Feyenoord.Bossie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:30:
[...]
Dat lieten de twee goals wel heel duidelijk zien idd, waarschijnlijk gaan ze dadelijk nog eens versnellen voor de derde goal om vervolgens de wedstrijd dood te maken.Gonadan schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:31:
[...]
Ik ben alleen bang dat Shaktar prima in staat is een paar tandjes bij te schakelen als het wel nodig zou zijn.
Zo irritant hè, de vorige wedstrijd tegen Shaktar bezorgden hun backs Feyenoord al de grootst mogelijke problemen door het hen niet verdedigen door de buitenspelers van Feyenoord, en dat zie je nu precies hetzelfde weer gebeuren.
Net als de vorige wedstrijd komt het middenveld en de verdediging van Feyenoord daardoor in een ondertalsituatie te verkeren.
Net als de vorige wedstrijd komt het middenveld en de verdediging van Feyenoord daardoor in een ondertalsituatie te verkeren.
@Anoniem: 343906
Wellicht is het opdracht? Het is maar net hoe de coach het wil oplossen.
Tegen Napoli stond Toornstra aan de buitenkant maar het is niet dat dat nu uiteindelijk een succes was.
Wellicht is het opdracht? Het is maar net hoe de coach het wil oplossen.
Tegen Napoli stond Toornstra aan de buitenkant maar het is niet dat dat nu uiteindelijk een succes was.
Nou 2-1, volkomen onnodig. Eerste tegengoal matig gereageerd op de steekbal en een slippertje van Jones. De tweede was zo amateuristisch, daar wil ik het niet meer over hebben.
Prachtige goal van Jörgenson btw.
Prachtige goal van Jörgenson btw.
@Den Weet dat je er niet van geportretteerd bent maar het is toch bijna naïef om weer zo te gaan spelen tegen Shaktar terwijl in de heenwedstrijd duidelijk werd dat Feyenoord geen antwoord had op de backs van Shaktar omdat de buitenspelers van Feyenoord ook toen al tig keer hun man lieten lopen.
Maar goed. Amrabat is inmidels op die plek schuldig aan 4 goals. (Napoli, Ajax en nu Sjaktar).
Ik snap dat Toornstra niet in vorm is. Maar Vilhena speelt ook al superslecht. En dan een Vilhena 2 op het veld zetten is niet echt slim.
Die Boetius raakt zoals verwacht ook weer geen pepernoot, Waarom geen Larsson.....
En het krediet van Jones raakt rap op met al dat gegrabbel de laatste maand
Ik snap dat Toornstra niet in vorm is. Maar Vilhena speelt ook al superslecht. En dan een Vilhena 2 op het veld zetten is niet echt slim.
Die Boetius raakt zoals verwacht ook weer geen pepernoot, Waarom geen Larsson.....
En het krediet van Jones raakt rap op met al dat gegrabbel de laatste maand
Jawel, dat is Feyenoord in deze groep..D-e-n schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:32:
[...]
Dan had je wellicht wat meer mee kunnen doen. Probleem blijft dan dat Shaktar ook Napoli gewoon partij geeft. Een "kleintje" als Celtic zit er niet in deze groep.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik ben helemaal niet tegen een meer verdedigende speler tegen een sterke Europese ploeg. Ik ben wel tegen jouw voorgestelde systeem wijziging.Anoniem: 343906 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:41:
@Den Weet dat je er niet van geportretteerd bent maar het is toch bijna naïef om weer zo te gaan spelen tegen Shaktar terwijl in de heenwedstrijd duidelijk werd dat Feyenoord geen antwoord had op de backs van Shaktar omdat de buitenspelers van Feyenoord ook toen al tig keer hun man lieten lopen.
Haha grappig. Maar je vergeet dat Anderlecht ook in de groep met Celtic zit. Van daaruit werd er geredeneerd.
Heb je feiten? Dit is namelijk de grootste denkfout die we in Nederland al jaren maken. Wij zijn zo goed niet meer.D-e-n schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:24:
[...]
Celtic wel. De Schotse league is minder dan de Nederlandse.
Wij zijn zo goed niet meer en tactisch lijkt het soms nergens naar. Maar kwalitatief moet je Celtic aankunnenVincent Dave schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:49:
[...]
Heb je feiten? Dit is namelijk de grootste denkfout die we in Nederland al jaren maken. Wij zijn zo goed niet meer.
Ik zie het somber in...
Iemand nog een goede actiefilm op Netflix?
Rotterdam
Persoonlijke fouten heeft niet zozeer met vorm te maken maar meer met kwaliteit. Dat is juist precies wat Feyenoord in wedstrijden is opgebroken die in principe helemaal zo slecht niet gingen. Juist omdat de spelers het dan niet redden om 90 minuten lang niet van die fouten te maken ga je de bietenbrug op.
Doodzonde eigenlijk. Want ook al zou je geen derde kunnen worden, het is wel zo leuk als er nog potten in zitten waar je daadwerkelijk punten pakt of er echt spanning in brengt.
Doodzonde eigenlijk. Want ook al zou je geen derde kunnen worden, het is wel zo leuk als er nog potten in zitten waar je daadwerkelijk punten pakt of er echt spanning in brengt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Fouten hebben ook met de opstelling te maken. Hoe compacter een team staat hoe zekerder een speler en hoe minder fouten opvallen. Ze worden dan ook gecorrigeerd.
Misschien is Floris daar wel te zien? Kijken wij wel naar FeyenoordGS88 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:52:
Ik zie het somber in...![]()
Daar zijn geen feiten voor nodig. Celtic heeft alleen het voordeel dat ze zich totaal niet op de competitie hoeven te focussen, die winnen ze toch wel met 80 punten voorsprong ofzo. Dan heb je dus de gelegenheid om te bouwen aan een team, om alternatieve tactieken te proberen, etcetera.Vincent Dave schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:49:
[...]
Heb je feiten? Dit is namelijk de grootste denkfout die we in Nederland al jaren maken. Wij zijn zo goed niet meer.
Ik schakel weer even naar f-noord. En natuurlijk is er weer niet gewisseld. Die Gio mag van mij langzamerhand wel plaatsmaken voor iemand anders....
En natuurlijk ben ik net te laat met wegzappen om de 3-1 te zien
[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 01-11-2017 22:10 ]
Gio mag allengs echt wel gaan wisselen. Is niet verboden. En Feyenoord kan vers bloed wel gebruiken.
Merde, daar is de 3-1. En wat gaat dat weer gemakkelijk. Man man man, doet pijn aan de ogen dat verdedigen van Feyenoord.
Merde, daar is de 3-1. En wat gaat dat weer gemakkelijk. Man man man, doet pijn aan de ogen dat verdedigen van Feyenoord.
Tering, geen slechte bal.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze stonden daar zelfs met 2 man helemaal vrij!
Ik vind de vergelijking met Willem II niet op zijn plaats. Willem II voetbalde zeer goed mee en is door pech en dubieuze beslissingen van de scheidsen een paar punten misgelopen.
Kijk Willem II - Sparta Praag nog maar eens terug.
Ik vind de vergelijking met Willem II niet op zijn plaats. Willem II voetbalde zeer goed mee en is door pech en dubieuze beslissingen van de scheidsen een paar punten misgelopen.
Kijk Willem II - Sparta Praag nog maar eens terug.
[ Voor 71% gewijzigd door Witte op 01-11-2017 22:14 ]
Houdoe
omfg. Diks erin als wissel? uuuuuuuuhhhhh...... Is er nog plek bij Ajax voor een nieuwe supporter zolang Gio er nog zit?
Oh nee, gaat Gio nu Diks inbrengen? Mijn hemel, wat heb je nog te verliezen? Breng dan Larsson en/of Hansson dan ook in. Komen er tenminste enige aanvallende intenties bij Feyenoord in het veld.
Tapia is net terug van een blessure, een die verband heeft met oververmoeidheid. Moet ie weer stuk?Anoniem: 343906 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:14:
Oh nee, gaat Gio nu Diks inbrengen? Mijn hemel, wat heb je nog te verliezen? Breng dan Larsson en/of Hansson dan ook in. Komen er tenminste enige aanvallende intenties bij Feyenoord in het veld.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tja, wat had je dan verwacht als Tapia eruit gaat?El Ahmadi achterin? Dat Gio niet de briljante trainer met de vondst van de eeuw is weten we nu wel
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 01-11-2017 22:16 ]
Echt he, ik snap er he-le-maal NIETS meer van.
Die Gio snapt er echt geen flikker van. Boetius, Amrabat en Vilhena de hele pot laten staan..... en dan met fucking Diks aankomen
Laat die gifbeker maar volledig leeggestort worden over Feyenoord, dan wordt er misschien ingegrepen in de winterstop. Hopen dat ADO gehakt ervan maakt zondag.

Die Gio snapt er echt geen flikker van. Boetius, Amrabat en Vilhena de hele pot laten staan..... en dan met fucking Diks aankomen

Laat die gifbeker maar volledig leeggestort worden over Feyenoord, dan wordt er misschien ingegrepen in de winterstop. Hopen dat ADO gehakt ervan maakt zondag.
[ Voor 30% gewijzigd door LZ86 op 01-11-2017 22:18 ]
En Amrabat mag blijven staan.
alles kan off-topic
Schade beperkt houden om niet helemaal af te gaan ?
Houdoe
Vertel me iets nieuws. Ik ben al 2,5 jaar totaal niet onder de indruk van Gio. Vorig jaar mocht je er niets van zeggen omdat Feyenoord ondanks hem toch nog kampioen werd. Nu ziet iedereen het wel in dat er geen coach op de bank zit.Leon Zwiers schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:16:
Echt he, ik snap er he-le-maal NIETS meer van.![]()
alles kan off-topic
Valt wat voor te zeggen. Maar mijn hemel, wat heb je nog te verliezen? Breng aanvallende intenties het veld in zou ik denken. Shaktar blijft toch wel op de omschakeling loeren.ph4ge schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:16:
[...]
Tapia is net terug van een blessure, een die verband heeft met oververmoeidheid. Moet ie weer stuk?
Gio is het type peoplesmanager. Daar kon je in de jaren 80 nog mee wegkomen maar nu niet meer
Ps
Met drie verdedigers spelen zou ik nu ook niet doen maar je kunt met Toornstra en Larsson wel wat schuiven voorin natuurlijk
Ps
Met drie verdedigers spelen zou ik nu ook niet doen maar je kunt met Toornstra en Larsson wel wat schuiven voorin natuurlijk
[ Voor 41% gewijzigd door D-e-n op 01-11-2017 22:21 ]
Breng nou eens Larsson voor Amrabat.
alles kan off-topic
Wedstrijd gaat als een nachtkaars uit wat Feyenoord betreft. Shaktar zet goed druk en Feyenoord heeft daar erg veel moeite mee, precies hetzelfde als in Rotterdam.
Gio heeft geen antwoord weten te bedenken op het spel van Shaktar.
Gio heeft geen antwoord weten te bedenken op het spel van Shaktar.
Vilhena is het zoveelste Nederlandse 'talent' wat eigenlijk helemaal geen talent blijkt te zijn, maar in het verleden per ongeluk in de eredivisie wel eens iets heeft laten zien
Houdoe
Lekker gewaagd Gio, Jorgensen eraf halen voor Larsson. Zo ga je de wedstrijd winnen.
alles kan off-topic
Gio moet met Tapia aantreden tegen Shaktar. Dat geeft aan dat het lastig wordt een antwoord te verzinnen.
Bij de volgende thuiswedstrijd heb ik in elk geval een wit zakdoekje bij me.
alles kan off-topic
Scorend vermogen buiten Jorgensen en Larsson is aardig laag zeg
Houdoe
Gio heeft de handdoek geworpen. Anders haal je je beste speler van de wedstrijd Jorgensen er niet uit voor Larsson.
Berghuis scoort ook genoeg. Maar Toornstra is het verleerd en daarachter zit dus helemaal niets.Witte schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:24:
Scorend vermogen buiten Jorgensen en Larsson is aardig laag zeg
Was anders slecht ingeschoten door Berghuis. Zo scoor je tegen jeroen verhoeven ook niet.
[ Voor 34% gewijzigd door Witte op 01-11-2017 22:28 ]
Houdoe
Voor Bosz? Die mag zich zo langzaamaan zorgen maken bij DortmundLeon Zwiers schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:07:
Ik schakel weer even naar f-noord. En natuurlijk is er weer niet gewisseld. Die Gio mag van mij langzamerhand wel plaatsmaken voor iemand anders....
Dit topic is gesloten.