[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 102 Laatste
Acties:
  • 177.740 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:00
Kampioen Eredivisie
Het heeft even geduurd, maar Feyenoord mag zich eindelijk weer eens kampioen van Nederland noemen. Vanaf dag één stond de club uit Rotterdam bovenaan en op de laatste speeldag werd er eenvoudig gewonnen van Heracles. Ajax en PSV maakten de top drie compleet.
Kampioen Jupiler League
In de Jupiler League wist VVV Venlo eenvoudig kampioen te worden. De club uit Limburg keert daarmee na vier jaar afwezigheid weer terug op het hoogste niveau. Verder promoveerde NAC Breda ook uit de Jupiler League, dit ging ten kostte van NEC.
KNVB Beker Winnaar
Vitesse heeft met de winst in de bekerfinale de eerste prijs in de clubhistorie binnen. Na een tergend slechte finale was het Vitesse dat aan de hand van Ricky van Wolfswinkel aan het langste eind trok.
Champions League Winnaar
Wederom mag Real Madrid zich kronen tot de beste van Europa. In de finale hadden ze geen kind aan Juventus en was Cristiano Ronaldo met twee treffers de gevierde man. In de afgelopen vier finales was Real Madrid drie keer van de partij en wisten ze alle drie de keren te winnen. Ze zijn ook de eerste club die de Champions League twee keer achter elkaar weet te winnen.
Europa League Winnaar
De finale in de Europa League was er één tussen de miljoenen van Manchester United en het jeugdelftal van Ajax. Dat werd op het veld vrij snel duidelijk. Ajax had weinig in te brengen tegen een sterk Manchester United. Een lucky goal van Pogba en een vroege goal in de tweede helft zorgden ervoor dat het nooit een wedstrijd werd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 22:00
Deze TS is mooier dan vorig seizoen. :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 19:25
Over de CL mag ook wel genoemd worden dat het de eerste club is in het bestaan van de CL die het lukte om twee keer achter elkaar de cup te winnen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
ph4ge schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:03:
Eens! volgend jaar weer zo.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Wordt tijd dat ze gaan beginnen. :)

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:06

jeka

Support your local club.

Eerst de transferzomer nog. Ik vind het altijd heerlijk. De bedragen zijn natuurlijk belachelijk maar ik kan wel genieten van de roddels en de transfers.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:52
Toch pijnlijk dat eerste plaatje, laten we daar komend seizoen verandering in brengen! Eerste Europese wedstrijden staan ook alweer op het programma:

Europa League tweede voorronde
13 & 20 juli: FC Utrecht

Europa League derde voorronde
27 juli & 3 augustus: PSV en mogelijk FC Utrecht

Play-offronde Europa League
17 & 24 augustus, mogelijke deelnemers PSV, FC Utrecht en Ajax

Groepsfase Europa League
Vitesse en mogelijk: PSV, FC Utrecht en Ajax

Derde voorronde Champions League
25/26 juli & 1/2 augustus: Ajax

Play-offronde Champions League
15/16 & 22/23 augustus, mogelijke deelnemer Ajax

Groepsfase Champions League
Feyenoord en mogelijk Ajax

[ Voor 28% gewijzigd door Gynnad op 27-06-2017 12:25 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:10
Was er bij het vorige kampioenschap al een topic? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:03
Ergens hoop ik toch niet dat Utrecht het weer gaat laten liggen. Die zijn straks wel wat bepalende spelers kwijt, en verloren die een paar seizoenen geleden niet van Luxemburgse amateurs in de voorronden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Hoho, geen amateurs, semi-profs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:26
Geniet ervan de volgende 18 edities zie je het niet meer :+ :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ph4ge schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:42:
Ik denk dat het een keurig bedrag is, niet buitensporig veel maar ook niet weinig. Het werd tijd dat Feyenoord ook eindelijk eens een dikke transfersom binnenharkt.
Vooral dit. Je kunt uren discussiëren over welk bedrag wel of niet terecht zou zijn, maar het is gewoon mooi voor Feyenoord dat ze eens de vruchten kunnen plukken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
JanW schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:02:
Hoho, geen amateurs, semi-profs.
Kregen ze korting op de contributie?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Winstpremie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 12:46
Uiteindelijk is het gewoon mooi om te zien dat er van al die miljoenen die er rondgaan in de "grote landen" eindelijk ook eens een paar onze kant op komen. En of dat dan naar Ajax, Feyenoord of Heracles (bij wijze van spreken ;) ) is maakt me eigenlijk weinig uit.
Alleen is het jammer dat er van deze inkomsten maar een klein deel weer geïnvesteerd wordt om nieuwe spelers aan te trekken die het voetbal weer naar een hoger niveau tillen in Nederland.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:59
Die 17M komen toch gewoon bij Feyenoord terecht? Dus dan worden ze toch weer geïnvesteerd in het nederlandse voetbal?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
frumper schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:34:
Uiteindelijk is het gewoon mooi om te zien dat er van al die miljoenen die er rondgaan in de "grote landen" eindelijk ook eens een paar onze kant op komen. En of dat dan naar Ajax, Feyenoord of Heracles (bij wijze van spreken ;) ) is maakt me eigenlijk weinig uit.
Alleen is het jammer dat er van deze inkomsten maar een klein deel weer geïnvesteerd wordt om nieuwe spelers aan te trekken die het voetbal weer naar een hoger niveau tillen in Nederland.
Laten ze het lekker investering in hun eigen opleiding teams en regio ondersteuning. Daar heeft het Nederlandse voetbal veel meer aan dan wanneer er een of ander buitenlands talent wordt gekocht.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 14:19
dutchgio schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:37:
[...]

Was er bij het vorige kampioenschap al een topic? >:)
Was er toen al internet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:19
Waarom? Real Madrid had vorig jaar ook al de CL. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ojee, Immers laat zijn contract bij Club Brugge per direct ontbinden om dichter bij huis (Den Haag) te gaan voetballen. ADO staat op de rand van een faillissement, Ajax is natuurlijk geen optie, dus dan blijft er eigenlijk alleen een Rotterdamse club of Utrecht over...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:39
ph4ge schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:14:
Ojee, Immers laat zijn contract bij Club Brugge per direct ontbinden om dichter bij huis (Den Haag) te gaan voetballen. ADO staat op de rand van een faillissement, Ajax is natuurlijk geen optie, dus dan blijft er eigenlijk alleen een Rotterdamse club of Utrecht over...
Utrecht kan een versterking wel gebruiken en het is wel een club voor hem, misschien nog Vitesse?
Twee clubs die versterkingen nodig hebben en hopelijk zichzelf niet weer belachelijk maken in Europa.

Komend seizoen flink wat punten in Europa pakken zodat we niet te lang buiten de top 10 blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Excelsior of Sparta, de rest is veel te hoog gegrepen voor Lex Immers. Geen idee hoe de verbinding tussen Den Haag en Tilburg of Breda is, anders kan ie dat nog overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
rikoos schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:44:
[...]

United betaalt een bedrag van 17,5 miljoen euro voor Blind toen en idd Karsdorp is naar mijn menig ook beter dus dan valt het bedrag best wel mee. Gelukkig zit er weer een bonus clausule bij deze transfer op termijn dus er kunnen nog 4 miljoen bijkomen.
Is nogal appels met peren vergelijken, een rechtsback met een linksback/centrale verdediger/verdedigende middenvelder.
Maar een prima bedrag, mooi dat Feyenoord ook eens een flinke smak geld krijgt voor een speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
JanW schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:54:
Excelsior of Sparta, de rest is veel te hoog gegrepen voor Lex Immers. Geen idee hoe de verbinding tussen Den Haag en Tilburg of Breda is, anders kan ie dat nog overwegen.
Ik vind NAC ook wel bij hem passen, maar daar is hij te duur voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Hopen dat v Geel Immers niet terughaalt. Dat was me toch een partij armoe op dat middenveld. Zonder Lex "mis 4 100% kansen per wedstrijd" Immers waren we een paar jaar geleden toen we op 2 punten van Ajax eindigden kampioen geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 09:21
Leon Zwiers schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:03:
Hopen dat v Geel Immers niet terughaalt. Dat was me toch een partij armoe op dat middenveld. Zonder Lex "mis 4 100% kansen per wedstrijd" Immers waren we een paar jaar geleden toen we op 2 punten van Ajax eindigden kampioen geworden.
Hoewel ik als Hagenees met een Feyenoord SC een zwak heb voor Lexie ga ik volledig hierin mee. Het was gewoon net niet de juiste speler voor Feyenoord. Hoe hard hij ook werkte (en dat deed hij altijd 100%) zijn rendement was gewoon te laag voor Feyenoord en al helemaal straks in de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Karsdorp naar Roma voor €14.000.000, of is dat nog speculatie ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
14 miljoen zonder bonussen, 19 miljoen met. v Geel te kennen zijn dat makkelijke targets, dus die 19 is wel binnen.

Erg nette transfer zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ajax heeft van Leer aangetrokken als 2e doelman. Ik dacht dat Ajax talentvolle keepers had, maar blijkbaar niet goed genoeg om als 2e keeper te fungeren.
offtopic:
Nog niet officieel bevestigd, zie de Telegraaf

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Outerspace schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:53:
Ajax heeft van Leer aangetrokken als 2e doelman. Ik dacht dat Ajax talentvolle keepers had, maar blijkbaar niet goed genoeg om als 2e keeper te fungeren.
offtopic:
Nog niet officieel bevestigd, zie de Telegraaf
Jeugd keepers ja, maar nog niet voor Ajax 1.
Goede transfer, ik vind het een goede keeper die een jaar kan door ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
7 ton is geen slechte prijs voor deze speler.

Dat hele doorontwikkelen verhaal aan de andere kant...dit is geen jeugdspeler, hij moet er gewoon staan.

Onana moet gewoon een concurrent hebben want ja boer was natuurlijk niet echt een serieuze optie als nummer 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Tweaking Art schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:10:
7 ton is geen slechte prijs voor deze speler.

Dat hele doorontwikkelen verhaal aan de andere kant...dit is geen jeugdspeler, hij moet er gewoon staan.

Onana moet gewoon een concurrent hebben want ja boer was natuurlijk niet echt een serieuze optie als nummer 1
Tuurlijk leert hij nog bij, bij een topclub trainen en spelen is iets anders dan in Kerkrade. Hij is 25, rond je 26ste ben je over het algemeen op je best, laat dat nu precies het moment zijn volgend jaar dat hij in princiepe Onana moet gaan vervangen (misschien zelfs wel in de winterstop). Kan hij mooi een jaar op top niveau trainen en zijn wedstrijden alvast pakken (beker wedstrijden).

Hopelijk wordt het geen gevalletje Hahn, want dat zou zonde zijn, hij keepte namelijk uitstekend bij Roda.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 28-06-2017 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 14:25
Iemand die nog naar Chil - Portugal zit te kijken? Die Chilenen hadden echt weer pech hoor, zal je zien dat die Portugezen gewoon weer doorgaan na strafschoppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Gevalletje paal en lat. Wel sneu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Portugal mist twee keer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Matchpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Haha, geen bal erin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:25

Vos

AFCA

Haha Portugal scheet hem in de broek bij de penaltys. Nul vertrouwen.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 28-06-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Als je zo naar de bal loopt, slechte aanloop...........dan vraag je er ook om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Krasloos schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:41:
Als je zo naar de bal loopt, slechte aanloop...........dan vraag je er ook om.
Valt me inderdaad op dat steeds meer spelers dat gaan doen en dat ze allemaal missen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:20

Fiber

Beaches are for storming.

Zo, Ronaldo kan ook op vakantie...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Fiber schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:45:
Zo, Ronaldo kan ook op vakantie...
Moet nog een troostfinale spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ik ben erg benieuwd wat Twente dit seizoen ervan maakt.
Volgens mij mogen ze na dit seizoen weer meedoen Europees als ze een beetje net resultaat neerzetten.
De selectie lijkt er zin in het hebben. Zeker met nieuwe goaltjesdief (van FC Oss) dhr Boere.

Afbeeldingslocatie: https://www.vi.nl/.imaging/mte/vinl-website-theme/760x506/dam/articles/2017/06/27/opening_674remoc.JPG/jcr:content/opening_674remoc.JPG

| live and give like no one else |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wow

http://m.telegraaf.nl/art...:-op-eigen-feest-figurant

1200 kaarten voor Vitesse voor de JC schaal. Belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Inderdaad bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 15:11
Vind de reden ook zwak, dat de driehoek van Rotterdam de veiligheid in de zomer niet kan garanderen. In de Johan Cruijff Arena is dat nooit een probleem geweest, voor zo ver ik mij kan herinneren is het daar altijd heel gemoedelijk verlopen. Hoezo zou het dan nu in de Kuip wel een probleem worden?? Anders maar terug verplaatsen :9. Vitesse zou het nooit doen omdat het toch kans is op een prijs, maar zou het wel stoer vinden als ze besluiten om dan maar niet te gaan aangezien de meeste supporters ook niet mogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Idd, daar krijgen ze de helft nog niet van verkocht.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Laatst online: 20:06

jeka

Support your local club.

Ik ben toen naar Fc Groningen-PSV geweest voor de JC schaal. Die hele wedstrijd mogen ze van mij wel schrappen. Leeft volgens mij bij niemand.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
De JC Schaal leefde al niet zo veel omdat het vaak midden in vakantieperiodes viel. Maar dat werd tenminste nog op neutraal terrein gespeeld. Deze huidige opzet slaat natuurlijk helemaal nergens.

Speel het dan gewoon in een ander stadion met kleinere capaciteit (Galgenwaard, Abe Lenstra stadion ofzo) Maar dat kan natuurlijk niet omdat de naam JC aan Amsterdam is verbonden...

Volgens mij was de KNVB gewoon bang dat al die Feyenoord fans naar Amsterdam zouden komen en dan alsnog de boel gingen slopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Leon Zwiers schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:03:
Zwaktebod, zo lust ik er ook wel een paar. Immers miste Traore 10 honderd procent kansen per wedstrijd, toen we 1 punt achterstand hadden op Feyenoord.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:25:
De JC Schaal leefde al niet zo veel omdat het vaak midden in vakantieperiodes viel. Maar dat werd tenminste nog op neutraal terrein gespeeld. Deze huidige opzet slaat natuurlijk helemaal nergens.

Speel het dan gewoon in een ander stadion met kleinere capaciteit (Galgenwaard, Abe Lenstra stadion ofzo) Maar dat kan natuurlijk niet omdat de naam JC aan Amsterdam is verbonden...

Volgens mij was de KNVB gewoon bang dat al die Feyenoord fans naar Amsterdam zouden komen en dan alsnog de boel gingen slopen :')
maar vorig jaar was dat toch ook geen probleem? ik denk dat het gewoon een ondoordachte wanhoopspoging van de knvb is om een keer een vol stadion te hebben bij de JC schaal. En wellicht werkt het... maar wel ten koste van de bekerwinnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
P.O. Box schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:57:
maar vorig jaar was dat toch ook geen probleem? ik denk dat het gewoon een ondoordachte wanhoopspoging van de knvb is om een keer een vol stadion te hebben bij de JC schaal. En wellicht werkt het... maar wel ten koste van de bekerwinnaar.
Volgens mij is het de politie die dwarsligt omdat ze in de vakantieperiode moeite hebben met voldoende agenten beschikbaar te hebben. Feyenoord is wel vaker voor de JC Schaal in Amsterdam geweest zonder problemen (andersom daarentegen... :P ). Er zit dus verder niets achter...

Ben het er wel mee eens dat Vitesse gewoon 1/3 van de kaarten toegewezen moet krijgen, 1/3 Feyenoord en 1/3 KNVB, daar moeten de betrokkenen maar wat op verzinnen.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 29-06-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
ph4ge schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:40:
[...]

Volgens mij is het de politie die dwarsligt omdat ze in de vakantieperiode moeite hebben met voldoende agenten beschikbaar te hebben. Feyenoord is wel vaker voor de JC Schaal in Amsterdam geweest zonder problemen (andersom daarentegen... :P ). Er zit dus verder niets achter...

Ben het er wel mee eens dat Vitesse gewoon 1/3 van de kaarten toegewezen moet krijgen, 1/3 Feyenoord en 1/3 KNVB, daar moeten de betrokkenen maar wat op verzinnen.
Gewoon op een neutrale locatie dus en niet in het stadion van de winnaar van de competitie :+
Desnoods gewoon elk jaar rouleren tussen wat kleinere stadions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:59
Er is voor deze opzet gekozen (thuis bij de kampioen) om een vol stadion te krijgen, en niet te veel kwijt te zijn aan beveiliging.

Feyenoord - Vitesse in Utrecht met 1/3 voor alle partijen zit de politie ook niet op te wachten......

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
3x3 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:50:
Ik ben erg benieuwd wat Twente dit seizoen ervan maakt.
Volgens mij mogen ze na dit seizoen weer meedoen Europees als ze een beetje net resultaat neerzetten.
De selectie lijkt er zin in het hebben. Zeker met nieuwe goaltjesdief (van FC Oss) dhr Boere.
Denk dat die het dit seizoen een heel stuk moeilijker gaan hebben dan afgelopen seizoen. Zonder die as van City spelers wordt t lastig. Zeker als de vervanger van Unal een Jupiler league speler is.

Alhoewel Marsman weg is/gaat? Dan moet top 5 te doen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:46:
Alhoewel Marsman weg is/gaat? Dan moet top 5 te doen zijn :+
Marsman "keept" inmiddels bij FC Utrecht. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Extreem absurd.

Als ik bestuurder van Vitesse was zou ik niet eens met m'n elftal naar de Kuip gaan, maar gewoon thuis een feestje organiseren. Nodig een beker winnaar uit van een ander land, en organiseer een mooie pot thuis.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:35:
14 miljoen zonder bonussen, 19 miljoen met. v Geel te kennen zijn dat makkelijke targets, dus die 19 is wel binnen.

Erg nette transfer zo
Nou ja binnen, een handtekening eronder ja. Het blijft een Italiaanse club hè, altijd afwachten wanneer die knaken op je rekening staan. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ha, en Mulder gaat naar Swansea: https://www.vi.nl/nieuws/...dt-transfer-van-mulder-af
Dat had ik totaal niet verwacht..

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
  • Laatst online: 00:22
Met Mulder weet je dat ie altijd een aantal fouten maakt in een seizoen. Dat heb je bij wel meer keepers, maar hij zet daar tegenover geen geweldige reddingen die punten opleveren. Lekker een paar jaartjes geld binnenhalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-05 21:06
Gonadan schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:04:
[...]

Nou ja binnen, een handtekening eronder ja. Het blijft een Italiaanse club hè, altijd afwachten wanneer die knaken op je rekening staan. :+
Er zal ongetwijfeld een bankgarantie gevraagd zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:44
P.O. Box schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:57:
[...]

Als de KNVB graag een vol stadion wilt, doen ze de kaartjes voor een tientje stuk. De KNVB laat de oren nu te veel hangen naar de grote clubs die er meestal als kampioen staan en een feestje voor de eigen aanhang willen. Zou mooi zijn als Jong Vitesse wordt gestuurd, kan de echte selectie die veredelde oefenpot overslaan en zich voorbereiden op een goede competitiestart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sempy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:52:
[...]

Als de KNVB graag een vol stadion wilt, doen ze de kaartjes voor een tientje stuk. De KNVB laat de oren nu te veel hangen naar de grote clubs die er meestal als kampioen staan en een feestje voor de eigen aanhang willen. Zou mooi zijn als Jong Vitesse wordt gestuurd, kan de echte selectie die veredelde oefenpot overslaan en zich voorbereiden op een goede competitiestart. :)
Inderdaad, de KNVB maakt zich met dit idee belachelijk. Door gewoon een jeugd team te sturen of de wedstrijd de boycotten zorg je ervoor dat de KNVB met hun domme zet in het nieuws komt en voor paal staat.
Mja, hier in Nederland zijn we wel gewend dat de KNVB domme dingen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Hidde Jurjus lijkt door PSV verhuurt te worden aan Roda JC, wat opmerkelijk is, want wat doen ze als Zoet deze zomer vertrekt? Als ze 100% zeker weten dat Zoet blijft dan is het een goede zet om Jurjus ervaring op te laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ze zijn wel doortastend in ieder geval, voordat hij naar Heerenveen kwam en nog bij Feyenoord zat wilden ze hem ook al hebben. :)
Aparte transfer inderdaad, of ze hechten maar weinig waarde aan de tweede keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:08:
Hidde Jurjus lijkt door PSV verhuurt te worden aan Roda JC, wat opmerkelijk is, want wat doen ze als Zoet deze zomer vertrekt?
Wat PSV wel vaker doet, een nieuwe speler kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sempy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:52:
De KNVB laat de oren nu te veel hangen naar de grote clubs die er meestal als kampioen staan en een feestje voor de eigen aanhang willen.
PSV en Feyenoord bedoel je? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zo, Younes weer een paar miljoen meer waard; maakte net de 4-1 voor Duitsland :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:50:
[...]

Wat PSV wel vaker doet, een nieuwe speler kopen >:)
Denk het ook.
Denk dat diverse mensen bij PSV zich niet bewust zijn van de eigen jeugd. Mja het is geen speeltuin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Grrrrr.... kan iemand die transferwindow alsjeblieft sluiten? :|

Ik word als Ajacied van het lezen van alle transfergeruchten niet echt vrolijk. Met name de geruchten rondom Dolberg en Sanchez worden sterker en sterker. Natuurlijk moet je alles met een korreltje dan wel een pak zout nemen maar waar rook is is vaak vuur;

AS Roma zou bij Ajax een bod hebben gedaan van 15 miljoen euro voor Dolberg en zou volgens zeggen afgewezen zijn omdat Ajax zou willen vasthouden aan een transfersom van 20 miljoen. Als dat waar is dan zal dat zeker op tafel worden gelegd voor Dolberg, die zelf al aangegeven heeft AS Roma een goede stap te vinden.

Inter zou verregaande interesse hebben voor Sanchez en zich niet laten afschrikken door de vraagprijs van 50 miljoen euro. Ze hopen samen met Chinese investeerders Sanchez te kunnen oppikken voor 45 miljoen. Ik verwacht overigens dat bij concrete interesse er meer partijen zich zullen melden.

Natuurlijk allemaal leuk en aardig al die miljoenen maar die hebben we al genoeg en koop je geen vaste waarden voor terug; ook al heb je het geld dan nog willen gevestigde namen niet naar de eredivisie verkassen, daar koop je dus letterlijk en figuurlijk helemaal niks voor en ben je weer aangewezen op de scouting en mag je hopen op weer een gelukkige voltreffer. De kans dat het flopt is echter groter dan dat het slaagt.

Als je dan, worst-case-scenario, ziet dat je halve selectie vertrekt en je een onervaren trainer aan het roer hebt gezet, dan ben je niet alleen terug bij af maar zelfs verder terug dan vorig seizoen. Klaassen is als sterkhouder al weg, Tete gaat ook vertrekken en de kans dat spelers als Dolberg, Sanchez, Veltman en Younes vertrekken lijkt met de dag groter te worden. Dan koers je als Ajax toch echt af op een regelrechte ramp in mijn ogen. Dan is presteren in Europa op eens een doodsteek; alle goede spelers zijn na een succesvol Europees avontuur weg en mag je weer opnieuw beginnen.

Ben ik overigens de enige die een vraagprijs van 20 miljoen voor Dolberg erg laag vind? Het is uiteraard veel geld, helemaal omdat je de speler twee jaar geleden voor slechts 3,5 ton heb aangekocht, maar gezien de prijzen die betaald worden tegenwoordig vind ik het een koopje. Ik denk echt dat Dolberg de absolute top gaat halen en dat hij over een jaartje minimaal 35 á 40 miljoen kan opbrengen. Sowieso zou het voor zijn ontwikkeling beter zijn om nog een jaartje bij Ajax te blijven, maar ja, wie ben ik? :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
50 miljoen voor een verdediger die net koud één seizoen in de eredivisie heeft gespeeld, nog niets echt gepresteerd heeft qua prijzen met twee interlandjes voor Colombia (according to wikipedia), is echt een absurd bedrag. Clubs die dat willen betalen maken feitelijk het voetbal kapot.

[ Voor 11% gewijzigd door RodeStabilo op 30-06-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Ake is toch weer een van de beste Nederlandse spelers. Wordt doodleuk voor 23 miljoen verkocht.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Als je echt 45-50 miljoen voor Sanchez krijgt is dat prima, dat kun je niet meer afwijzen.

Dolberg is een ander verhaal. 20 mijloen vragen als Roma 15 bied? Dat slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ankona schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:18:
Ake is toch weer een van de beste Nederlandse spelers. Wordt doodleuk voor 23 miljoen verkocht.
Bizar, weer een jeugdproduct van Feyenoord die een andere club heel veel geld oplevert, hopelijk krijgt Feyenoord ook nog een procent of 2. Klinkt mij wel als een absurd bedrag in de oren overigens, maar zo goed volg ik hem niet.

EDIT: Ambrabat is binnen bij Feyenoord. :)

4 miljoen Euro meldt VI. Tja, dat zijn de prijzen voor dit soort spelers tegenwoordig.

[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 30-06-2017 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:35:

4 miljoen Euro meldt VI. Tja, dat zijn de prijzen voor dit soort spelers tegenwoordig.
Bizar, weer een jeugdproduct van Utrecht die een andere club heel veel geld gaat opleveren, hopelijk krijgt Utrecht straks ook nog een procent of 2. Klinkt mij wel als een absurd bedrag in de oren overigens, maar zo goed volg ik hem niet

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Han schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:46:
Bizar, weer een jeugdproduct van Utrecht die een andere club heel veel geld gaat opleveren, hopelijk krijgt Utrecht straks ook nog een procent of 2. Klinkt mij wel als een absurd bedrag in de oren overigens, maar zo goed volg ik hem niet

:+
Hehe, ik snap hem, maar het verschil is dat Ake al uit de jeugd is aangetrokken door Chelsea. Feyenoord heeft niet meer dan een opleidingsvergoeding voor hem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:49:
Hehe, ik snap hem, maar het verschil is dat Ake al uit de jeugd is aangetrokken door Chelsea. Feyenoord heeft niet meer dan een opleidingsvergoeding voor hem gehad.
Weet ik, snap ik ook, maar vond het desondanks wel toepasselijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Han schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:50:
[...]

Weet ik, snap ik ook, maar vond het desondanks wel toepasselijk :P
Hopen dat je gelijk krijgt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17:22

On_E

Housemusic

ph4ge schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:35:
[...]

Bizar, weer een jeugdproduct van Feyenoord die een andere club heel veel geld oplevert, hopelijk krijgt Feyenoord ook nog een procent of 2. Klinkt mij wel als een absurd bedrag in de oren overigens, maar zo goed volg ik hem niet.

4 miljoen terwijl Ajax zich ook had gemeld, zou raar zijn want waarom zou je dan als FCU water bij de wijn doen?

Lekker hoor, de hoofdprijs voor iemand die in De Kuip op de bank gaat zitten. Joey Veerman van FC Volendam waarschijnlijk zijn opvolger.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
On_E schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:11:
[...]
4 miljoen terwijl Ajax zich ook had gemeld, zou raar zijn want waarom zou je dan als FCU water bij de wijn doen?
Inderdaad, ik geloof er ook helemaal niets van. Truukjes van zaakwaarnemers om onderhandelingen door te drukken. Niet alles geloven wat er in de media gemeld wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En waarom zou Ajax zich ineens melden? lijkt me inderdaad onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Goede speler die Amrabat, kan zich wellicht optrekken aan El ahmadi en zijn opvolger worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Han schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:08:
Grrrrr.... kan iemand die transferwindow alsjeblieft sluiten? :|

Ik word als Ajacied van het lezen van alle transfergeruchten niet echt vrolijk. Met name de geruchten rondom Dolberg en Sanchez worden sterker en sterker. Natuurlijk moet je alles met een korreltje dan wel een pak zout nemen maar waar rook is is vaak vuur;
Je bent me voor, ik zie het met lede ogen aan. -O-
AS Roma zou bij Ajax een bod hebben gedaan van 15 miljoen euro voor Dolberg en zou volgens zeggen afgewezen zijn omdat Ajax zou willen vasthouden aan een transfersom van 20 miljoen. Als dat waar is dan zal dat zeker op tafel worden gelegd voor Dolberg, die zelf al aangegeven heeft AS Roma een goede stap te vinden.
Volgens zijn zaakwaarnemer, maar goed, die krijgen vaak toch wel hun zin.
Ik dacht overigens dat hij had gebroken met die Steffersen, wat lult die vent dan? :?
Inter zou verregaande interesse hebben voor Sanchez en zich niet laten afschrikken door de vraagprijs van 50 miljoen euro. Ze hopen samen met Chinese investeerders Sanchez te kunnen oppikken voor 45 miljoen. Ik verwacht overigens dat bij concrete interesse er meer partijen zich zullen melden.

Natuurlijk allemaal leuk en aardig al die miljoenen maar die hebben we al genoeg en koop je geen vaste waarden voor terug; ook al heb je het geld dan nog willen gevestigde namen niet naar de eredivisie verkassen, daar koop je dus letterlijk en figuurlijk helemaal niks voor en ben je weer aangewezen op de scouting en mag je hopen op weer een gelukkige voltreffer. De kans dat het flopt is echter groter dan dat het slaagt.

Als je dan, worst-case-scenario, ziet dat je halve selectie vertrekt en je een onervaren trainer aan het roer hebt gezet, dan ben je niet alleen terug bij af maar zelfs verder terug dan vorig seizoen. Klaassen is als sterkhouder al weg, Tete gaat ook vertrekken en de kans dat spelers als Dolberg, Sanchez, Veltman en Younes vertrekken lijkt met de dag groter te worden. Dan koers je als Ajax toch echt af op een regelrechte ramp in mijn ogen. Dan is presteren in Europa op eens een doodsteek; alle goede spelers zijn na een succesvol Europees avontuur weg en mag je weer opnieuw beginnen.
Had ik eindelijk weer echt plezier in het kijken van wedstrijden en het actief volgen van de prestaties, is dit waar het op uit draait. Ik hoop dat we veel te pessimistisch zijn maar als het inderdaad weer twee stappen terug is kon dat wel eens de doodssteek voor mijn interesse voor voetbal betekenen.
Ben ik overigens de enige die een vraagprijs van 20 miljoen voor Dolberg erg laag vind? Het is uiteraard veel geld, helemaal omdat je de speler twee jaar geleden voor slechts 3,5 ton heb aangekocht, maar gezien de prijzen die betaald worden tegenwoordig vind ik het een koopje. Ik denk echt dat Dolberg de absolute top gaat halen en dat hij over een jaartje minimaal 35 á 40 miljoen kan opbrengen. Sowieso zou het voor zijn ontwikkeling beter zijn om nog een jaartje bij Ajax te blijven, maar ja, wie ben ik? :)
Het is natuurlijk allemaal relatief, maar als je 15M voor een back met potentie neer legt dan is 15M neerleggen voor een spits met heel veel potentie natuurlijk een lachertje.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Er gaat iets niet helemaal goed in de communicatie tussen Kasper Dolberg en zijn zaakwaarnemer Jens Steffensen, zo lijkt het. Vader Dolberg meldt woensdag in gesprek met BT namelijk dat zijn zoon wel degelijk vertrekt bij het management van Steffensen, die zelf niet op de hoogte is van de overstap. 'Het contract met Steffensen is opgezegd. Meer wil ik er nu niet over zeggen. We hoeven niet meer met hem te praten', meldt vader Flemming ogenschijnlijk geïrriteerd.

Steffensen lijkt zich niet neer te leggen bij een vertrek van zijn cliënt. Net als tegenover Ajax Showtime meldt hij bij BT dat er sprake is van een 'rechtsgeldig contract' tussen agent en speler. 'De familie heeft daar zelf mee ingestemd. Kasper zal waarschijnlijk ontevreden zijn over wat ik doe en hij wil naar iemand anders, maar als er over contracten wordt onderhandeld, dan doen wij doet. Dit moet worden opgelost.'
Dit was halverwege mei.

Dolberg wil dus van zaakwaarnemer Steffensen af, maar volgens Steffensen kan dat niet. Die zal dus nog wel willen cashen en probeert hem te verkopen.

Volgens Dolberg zelf zit hij inmiddels bij het Nederlandse SEG:
https://www.voetbalprimeu...uw-ik-hem-niet-meer-.html

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 30-06-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ajax klopte tevergeefs aan bij FC Utrecht voor Sofyan Amrabat en was bereid om Abdelhak Nouri in de deal te betrekken.
Ik geloof niet dat het waar is, maar anders snap ik niet waarom FC Utrecht dat niet heeft gedaan. Hebben ze een prima optie voor volgend seizoen, nu moeten ze opzoek naar een vervanger.

Overigens zie ik niet echt in wat Ajax met nog een middenvelder moet, vooral niet voor dat bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Gynnad schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:25:
Ik geloof niet dat het waar is, maar anders snap ik niet waarom FC Utrecht dat niet heeft gedaan. Hebben ze een prima optie voor volgend seizoen, nu moeten ze opzoek naar een vervanger.
Ambrabat wilde niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het is gewoon onzin. Misschien een beetje aanzet voor Feyenoorders tot het relativeren van de transfersom voor iemand die net een seizoen leuk presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

En het AD weet te vertellen dat Ajax Nouri als ruilmiddel wilde inzetten. Ik weet het niet hoor, klinkt mij nogal vreemd in de oren dit, heb moeite om dat te geloven. Mocht het waar zijn dan geeft dat weinig blijk van vertrouwen in Nouri bij Ajax, dat ze hem als ruilmiddel willen gebruiken voor een speler als Amrabat (no offence).

Lijkt mij een broodje-aap verhaal dat of door de zaakwaarnemer van Amrabat de wereld in is geholpen of door Ajax zelf om zo de prijs op te drijven zodat jouw concurrent de hoofdprijs moet ophoesten.

[ Voor 24% gewijzigd door Han op 30-06-2017 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 09:21
dutchgio schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:55:
Het is gewoon onzin. Misschien een beetje aanzet voor Feyenoorders tot het relativeren van de transfersom voor iemand die net een seizoen leuk presteert.
Die snap ik niet helemaal als Feyenoorder ;-) Ik denk dat op dit moment ELKE supporter van een Nederlandse club zich eens moet afvragen wat reeel is qua trasfersommen.

Lees hierboven dat mensen 15 miljoen voor Dolberg veel te weinig vinden en dat Ajax de vraagprijs van 50 miljoen voor Sanchez moet aanhouden. Er worden nu eenmaal belachelijke prijzen geboden voor spelers. Neem een Dolberg die pas net 51 wedstrijden in 2 jaar op een "hoog" nivo heeft gespeeld (Ajax en Silkeborg IF). Tuurlijk een talent maar ook wisselvallig dus ik denk dat 15 miljoen op dit moment best wel een heel goed bedrag is voor hem. Pas dit afgelopen seizoen speelde beide voor het eerst aardig dus bizarre bedragen vragen lijkt mij ook in deze gevallen belachelijk.

Voor Dolberg geldt hetzelfde als voor Karsdorp (2 jaar ouder) het zijn beide gewoon zeer grote talenten op hun positie en dat ook op een positie waar ze beide 2 a 3 jaar geleden niet eens op speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Mwah, kan beide. Nouri heeft zich op hoog niveau nog niet bewezen, is iel/klein. Een verhuur aan Utrecht kan prima, kan ie wat meer spieren op de botten kweken en ervaring opdoen. Niet zo gek gedacht van Ajax

Amrabat is een tank, fysiek sterk ( En dat mist het Ajax middenveld nogal ), goede steekpass en ook jong. Hij heeft alleen geen scorend vermogen. Maar op 6 is het een zeer waardevolle speler lijkt me. Zeker nu el Ahmadi lijkt me niet het hele seizoen top kan presteren. Veel betere stand in dan een Vejinovic/Tapia.

Zou er inderdaad wel een korrel zout bijdoen, maar het zou me niets verbazen als het waar blijkt. Ging ook zo met Dijks een paar seizoenen geleden. Bijna rond met Feyenoord, en toen wilde Ajax m ineens terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:55
dat wordt nog een leuke soap rondom Dolberg als Steffensen zich als zaakwaarnemer gedraagt, maar 't volgens Dolberg niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Leon Zwiers schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:24:

Amrabat is een tank, fysiek sterk ( En dat mist het Ajax middenveld nogal ), goede steekpass en ook jong. Hij heeft alleen geen scorend vermogen. Maar op 6 is het een zeer waardevolle speler lijkt me. Zeker nu el Ahmadi lijkt me niet het hele seizoen top kan presteren. Veel betere stand in dan een Vejinovic/Tapia.
Enige punt is dat als Marokko moet spelen je je belangrijkste middenvelder en zijn backup tegelijk kwijt bent.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ohja, dat is wel kut. Afrika cup is voorlopig niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:47:
Ohja, dat is wel kut. Afrika cup is voorlopig niet toch?
Volgens mij elke 2 jaar, de oneven jaren. Ik verwacht dat El Ahmadi dan met pensioen is. Bovendien is Tapia denk ik meer de vervanger van El Ahmadi en Vilhena en zal Amrabat meer met Toornstra voor de 10 positie spelen.

Amrabat: 'Ajax had zich ook gemeld, maar ik wilde per se naar Feyenoord toe'

Hoe concreet het was zullen we nooit weten maar ik denk niet dat Amrabat verzint dat Ajax zich gemeld heeft. Wellicht was het weer alleen om de prijs op te drijven voor een concurrent.

[ Voor 33% gewijzigd door ph4ge op 30-06-2017 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ramon Leeuwin is aangereden op het FC Utrecht complex door een scooter tokkie.
Hopelijk valt het mee.

Vraag me wel af wie er bedacht heeft scooters toe te laten op een voetbal trainingscomplex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
  • Laatst online: 00:22
Las het net. Hij wilde er vandoor maar spelers en supporters hebben hem staande gehouden. Is hard gegaan als ik het zo lees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
De Dolberg-Roma is ook al weer ontkracht:
Zaakwaarnemer Jens Steffensen van Kasper Dolberg heeft nog niets vernomen van AS Roma. Dat vertelt hij aan Pagine Romaniste, na berichtgeving van Mediaset over een eerste bod uit Rome van vijftien miljoen euro. "Maar Italië is voor iedere voetballer interessant. Ik weet niets over de interesse van Roma, dus je kan beter bellen met Marc Overmars. Roma heeft mij nooit gebeld. Alleen Ajax weet of Dolberg deze zomer gaat vertrekken."
Net als Amrabat-Ajax:
https://www.voetbalprimeu...rieuze-optie-geweest.html

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 30-06-2017 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Han schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:58:
En het AD weet te vertellen dat Ajax Nouri als ruilmiddel wilde inzetten. Ik weet het niet hoor, klinkt mij nogal vreemd in de oren dit, heb moeite om dat te geloven. Mocht het waar zijn dan geeft dat weinig blijk van vertrouwen in Nouri bij Ajax, dat ze hem als ruilmiddel willen gebruiken voor een speler als Amrabat (no offence).

Lijkt mij een broodje-aap verhaal dat of door de zaakwaarnemer van Amrabat de wereld in is geholpen of door Ajax zelf om zo de prijs op te drijven zodat jouw concurrent de hoofdprijs moet ophoesten.
Misschien geld + Nouri 1 jaar huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Deadsy schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:05:
[...]

Misschien geld + Nouri 1 jaar huren.
Het was gewoon een truc van Utrecht, Ajax is nooit concreet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Han schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:58:

Raar bericht. Wie zou er op die gedachte zijn gekomen ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1 2 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.