Het was ook de enige manier, een fout.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Lekker... mooi afgerond
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Amrabat is een vriend van de Joden
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En wat voor een fout. Zonder Tapia of Nelom kan het dus ook.PWM schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:38:
Het was ook de enige manier, een fout.
alles kan off-topic
Het was wachten wanneer een van de twee clubs een blunder zou maken. Nu kan Ajax gaan leunen en counteren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Oke ik neem mn woorden terug
. Laat Huntelaar staan! Jaaaaaaaa!
Het mooiste is die stilte in de Kuip
en daar zijn ze zo ontzettend goed in, dat 1-1 de eindstand zal wordenph4ge schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:39:
Het was wachten wanneer een van de twee clubs een blunder zou maken. Nu kan Ajax gaan leunen en counteren.
Die stilte is er al de hele tweede helft.Qu3st schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:39:
Oke ik neem mn woorden terug. Laat Huntelaar staan! Jaaaaaaaa!
Het eindigt zoals zovaak in 1-1 waarbij Feyenoord het viert als het winnen van de Champions League
Wel uniek.. de beste ploeg tijdens de klassieker in de Kuip staat op voorsprong
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De minst slechteHan schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:41:
Wel uniek.. de beste ploeg tijdens de klassieker in de Kuip staat op voorsprong

En weer Neres betrokken bij een doelpunt, het ziet er wellicht niet altijd goed uit, maar zijm statistieken zijn uitstekend!
Float like a butterfly, sting like a bee.
@Martinusz Dat kleine mannetje aan de linkerkant van het veld is het omgekeerde. Het ziet er allemaal leuk uit, statistieken zijn dramatisch.
Domme overtreding... terechte strafschop
1-1 beter voor feyenoord dan 0-0, nu zijn ze in de 7e hemel.
Hahaha
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
En nog dommer, hem weer eens zo zwak inrollen.
alles kan off-topic
evenals Jorgensen...schwarzenegger schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:43:
haha De Ligt, dombo
domme overtreding

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
@Leon Zwiers Lucky Ajax in 3,2,1
Save, alsof het je laatste bal is,
Save, alsof de morgen niet bestaat,
Save, alsof het nooit echt af is,
En save, pak alles wat je kan,
O-na-na-na-na,
O-na-na-na,
O-na-na-na,
Pakt alles wat-ie kan!
Save, alsof de morgen niet bestaat,
Save, alsof het nooit echt af is,
En save, pak alles wat je kan,
O-na-na-na-na,
O-na-na-na,
O-na-na-na,
Pakt alles wat-ie kan!
"Onana wacht en gokt goed"
Nee meneer de commentator, hij reageert goed...
Nee meneer de commentator, hij reageert goed...
dde ligt mag onana wel een dure fles champagne brengen vanavond
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Na PSV, en toen Ajax, nu Feyenoord met het penaltysyndroom

Ben toch wel blij dat Jorgensen terug is.
Het mag gewoon niet zo zijn. Dit is de fase waar Feyenoord in zit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
bij ajax is het nog niet over hoorFleximex schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:45:
Na PSV, en toen Ajax, nu Feyenoord met het penaltysyndroom
Heerlijk die reactiejaapstobbe schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:45:
die Kuyt...
oh je schrijft dit belabberde spel aan een hogere macht toe?ph4ge schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:45:
Dat dus. Het zit gewoon in alle opzichten niet mee. Al die blessures en dan valt alles ook net de verkeerde kant opph4ge schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:45:
Anders had Toornstra hem genomen, dat is ook een zekerheidjeOPSLAGHOND schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:45:
Ben toch wel blij dat Jorgensen terug is.
Toch 1-1! gaat de wedstrijd nu beginnen?
alles kan off-topic
En natuurlijk weer een blunder voor een goal. wat een slechte wedstrijd
Pffff. Wat een pot
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
rofl een mega fout en dus een doelpunt, story of the game

Zo, we staan weer gelijk in het blunderen achterin
De Ligt is echt niet meer houdbaar achterin... je zou toch hopen dat ie een keer gaat leren van zn fouten...
De ballen worden wel ontzettend lekker binnen geknald vandaag lol
Haha zit ik hier naar de Jupiler league te kijken? Wat een fouten festival
Dan laat je de bal toch lekker over de zijlijn rollen.PWM schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:48:
Onana schiet die bal gewoon te hard naar de Ligt.
Psychologisch voordeel voor Feyenoord nu
Ligt eruit Orejuela erin svp. Zet Veltman maar centraal en niet alleen deze wedstrijd
Feyenoord uiteindelijk met de betere kansen vandaag.
Hij mist wel veel. Luuk de Jong seizoen voor Jørgensen
Diks weer wagelijk bezig?
Edit: Oh werd wel geraakt.
[ Voor 37% gewijzigd door Terranova op 22-10-2017 15:50 ]
Zielig Diks
Nee hij wordt gewoon geraakt. Komt KJH goed weg want was bewustTerranova schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:50:
Zag De Ligt verdedigen bij die kans van Jorgenson. Dat is echt heel matig niveau hoor.
Diks wil graag een baan bij Joop van de Ende producties... echte theaterman in hart en nieren
inderdaad, dit was weer de elleboog gebruiken.toolkist schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:51:
[...]
Nee hij wordt gewoon geraakt. Komt KJH goed weg want was bewust
Alleen Makkelie weet bij god niet wat hij aan het doen is en begint dan maar tegen Diks te foeteren.
Feyenoord gaat dit winnen. Ajax heeft ze wakker geschud met de eerste goal. Typisch.
Zo is het spel tegenwoordig. Huntelaar laat weer eens bewust zijn ellebogen wapperen in het gezicht van een tegenstander. Dan is de norm om te gaan liggen. Doet elke prof.Terranova schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:50:
alles kan off-topic
@jaapstobbe Er is nog wel altijd 1 voetbalwet. Als je de kansen zelf niet maakt......
Laten we daar maar op hopen
Laten we daar maar op hopen
Pun intended?Leon Zwiers schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:53:
Feyenoord ineens wakker of wat? De 2-1 hangt in de ligt
Hopelijk krijgt Ajax dalijk dolbergen van kansen.Leon Zwiers schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:53:
Feyenoord ineens wakker of wat? De 2-1 hangt in de ligt
Je geeft een goal kado, mist een penalty en een aantal andere goede kansen. Eerste helft was slecht, maar het lijkt er op dat deze Klassieker weer aan kan sluiten bij de reeks aan vorige klassiekers.
Jones, man, waarom pomp je die bal zelf niet naar voren? Wat is de meerwaarde van hem drie meter voor je in de voeten van Diks te rollen?
alles kan off-topic
Hopelijk is het doelpunt dan wel een schoneTerranova schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:54:
[...]
Hopelijk krijgt Ajax dalijk dolbergen van kansen.
Daar zullen de Feyenoorders niet zo hapsig op zijn.OPSLAGHOND schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:55:
[...]
Hopelijk is het doelpunt dan wel een schone
Ah de ballenjongens stoppen weer met het geven van de bal aan Ajax sinds de 1-1.
Zo irritant (in algemene zin, niet specifiek vandaag)
Zo irritant (in algemene zin, niet specifiek vandaag)
Dat zit er Diks inTerranova schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:56:
[...]
Daar zullen de Feyenoorders niet zo hapsig op zijn.
De woordgrappen zijn van het niveau van de eerste helft.....
Dit topic is gesloten.