Op zich mee eens... je kunt de branie van Kluivert wel gebruiken... probleem is dat Kluivert verdedigend zo ontzettend veel extra gekloot brengt, dat het gevaar lijk is hem te brengen.Qu3st schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:58:
Keizer haal alsjeblieft die Younes eruit!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
alles kan off-topic
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Maar nee hij was die 12 miljoen niet waardHupske schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:01:
Assist nummer 2 van Neres. Goud waard de laatste wedstrijden.
Daar ben ik bang voor jajaapstobbe schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:01:
uiteraard maakt Feyenoord nog de 2-2 in de laatste minuut (Kramer)
Nee. Feyenoord heeft dit seizoen nog geen greintje geluk gehad dus nu ook nietjaapstobbe schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:01:
uiteraard maakt Feyenoord nog de 2-2 in de laatste minuut (Kramer)
En leuk hoe Diks nu neergaat nadat ie een schouder aan schouder verliest en dan boos wordt op Dolberg en weer een blessure wil faken
Echt hilarisch inderdaadTerranova schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:01:
Diks weer aan het acteren, tot ie merkte dat Jones em raakte.
Greintje geluk heb je vandaag al wel gehad, met de Ligt die 2x in de fout gaat.D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:02:
[...]
Nee. Feyenoord heeft dit seizoen nog geen greintje geluk gehad dus nu ook niet
Dus in werkelijkheid is Younes wekelijks de sportiefste speler?Tomba schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:03:
Erg sportief van Youness dat ie de bal toch over de zijlijn trapt
Dat hebben jullie vorig jaar al allemaal opgemaakt en daardoor kampioen geworden. Dus het mag wel even zoD-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:02:
Dat is geen geluk. Dat is iets wat De Ligt wel vaker doetHupske schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:03:
[...]
Greintje geluk heb je vandaag al wel gehad, met de Ligt die 2x in de fout gaat.
Fouten horen bij voetbal. Amrabat gaf ook een goal cadeauHupske schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:03:
[...]
Greintje geluk heb je vandaag al wel gehad, met de Ligt die 2x in de fout gaat.
Hadden ze vorig seizoen niet al het geluk op moeten makenD-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:02:
[...]
Ach veel meer kansen dan wij in 1e helft hebben jullie niet gehad, dus het is echt niet dat dit totaal onverdiend is ofzoLeon Zwiers schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:02:
Tja, op die goal was niets af te dingen. Wel zuur weer dat er zoveel kansen op de 2-1 gemist worden, Typische klassieker zo weer. Feyenoord in de 2e helft een stuk beter, Ajax de punten
Altijd maar 1x. 2x niet.Fleximex schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:04:
[...]
Dat is geen geluk. Dat is iets wat De Ligt wel vaker doet
Wat raar, ze hebben nu wel opeens haast.toolkist schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:57:
Ah de ballenjongens stoppen weer met het geven van de bal aan Ajax sinds de 1-1.
Zo irritant (in algemene zin, niet specifiek vandaag)
En geen geel, hoe opzichtig ook.PWM schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:04:
53 seconden voor een doeltrap.
alles kan off-topic
Hij verdedigd juist wel altijd mee.Deadsy schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:05:
Bij Neres accepteren dat hij niet mee verdedigd en gewoon laten spelen. Gebruik hem om de snelle aanval op te zetten en klaar.
Denk de hoop dat het kwartje valt.Typhone schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:06:
Ik blijf het een wonder vinden dat Younes bij Ajax speelt. Die is zo ongelofelijk slecht en non rendabel en heeft sinds kort ook al 5 caps bij Duitsland (!).
Want mocht hij eindelijk door krijgen dat hij moet afspelen dan zou het een bizar leuke speler kunnen zijn
Je zegt het met een knipoog maar dit zijn juist die uitspraken die me laaiend maken. Natuurlijk had Feyenoord geen UEFA-cup voetbal in de laatste fase maar het kampioenschap hebben ze gewoon zelf afgedwongen. Het is niet dat het allemaal nipte overwinningen waren.Han schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:03:
[...]
Dat hebben jullie vorig jaar al allemaal opgemaakt en daardoor kampioen geworden. Dus het mag wel even zo
Feyenoord zit nu gewoon in de hoek waar de klappen vallen. Je belangrijkste speler langdurig geblesseerd, vijf verdedigers weg. Dan zit het ook in de wedstrijden vaak niet mee. Maar je hebt nu ook echt wel een goede ploeg als iedereen fit is. Dan zou ik toch weinig spelers van Feyenoord willen inwisselen voor een speler van Ajax of PSV.
Laten we het hopen. Dan gaat het 1-5 wordentoolkist schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:08:
Zou Gio die 3-4-3 van Keizer afgekeken hebben?
En weerMartinusz schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:42:
En weer Neres betrokken bij een doelpunt, het ziet er wellicht niet altijd goed uit, maar zijm statistieken zijn uitstekend!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Haps kijkt iets teveel naar Diks heb ik het idee vanQu3st schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:08:
Schouderduw heet dat Haps!
Salty much?D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:08:
[...]
Je zegt het met een knipoog maar dit zijn juist die uitspraken die me laaiend maken. Natuurlijk had Feyenoord geen UEFA-cup voetbal in de laatste fase maar het kampioenschap hebben ze gewoon zelf afgedwongen. Het is niet dat het allemaal nipte overwinningen waren.
Feyenoord zit nu gewoon in de hoek waar de klappen vallen. Je belangrijkste speler langdurig geblesseerd, vijf verdedigers weg. Dan zit het ook in de wedstrijden vaak niet mee. Maar je hebt nu ook echt wel een goede ploeg als iedereen fit is. Dan zou ik toch weinig spelers van Feyenoord willen inwisselen voor een speler van Ajax of PSV.
alles kan off-topic
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Na goed verdedigend werk van Makkkelie.Han schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:11:
Dat had de 1-3 moeten zijn
alles kan off-topic
Haags kwartiertje?jaapstobbe schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:11:
Waarom gaat de tijd ineens 2x zo langzaam?
Ja, qua blessures zit het gigantisch tegen en vorig seizoen was verdiend want meer punten dan de rest. Niks op af te dingen helaas. Maar om dan nu steeds te klagen wanneer het een keertje mee mag zitten. Je krijgt die penalty toch gewoon (een voorbeeld). Spelers die niet presteren is geen pechD-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:08:
[...]
Je zegt het met een knipoog maar dit zijn juist die uitspraken die me laaiend maken. Natuurlijk had Feyenoord geen UEFA-cup voetbal in de laatste fase maar het kampioenschap hebben ze gewoon zelf afgedwongen. Het is niet dat het allemaal nipte overwinningen waren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
alles kan off-topic
Nee, bal was achterAnkona schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:15:
Geeft Makkelie nu buitenspel bij een corner? Bijzonder...
Blijven ademen, vorig seizoen zaten wij (PSV) in deze zelfde situatie. Overigens zou ik ook geen speler van Feyenoord weten die ik zou willen ruilen voor 1 van de spelers van PSV dus dat komt goed uitD-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:08:
[...]
bal is over de achterlijn geweestAnkona schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:15:
Geeft Makkelie nu buitenspel bij een corner? Bijzonder...
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Wauw goed voorspeld!
Er is, naast de tactische blunders van Gio tegen NAC, ook wel een reden dat het allemaal moeizaam gaat. En dan moet het eens meezitten om dat om te draaien.toolkist schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:14:
[...]
Ja, qua blessures zit het gigantisch tegen en vorig seizoen was verdiend want meer punten dan de rest. Niks op af te dingen helaas. Maar om dan nu steeds te klagen wanneer het een keertje mee mag zitten. Je krijgt die penalty toch gewoon (een voorbeeld). Spelers die niet presteren is geen pech
Dat was niet wat makkelie aangaf. Bij een achterbal wijs je naar het doel, niet naar de lijn waarop spelers buitenspel liepen.
alles kan off-topic
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit topic is gesloten.
![]()