alles kan off-topic
Ongeacht het resultaat nu al overspelenAnkona schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:56:
En nu die scheids wisselen! genoeg geblunderd
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ah je wilde ook rood voor Jorgensen?Ankona schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:56:
En nu die scheids wisselen! genoeg geblunderd
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En die gele kaart voor Jorgensen is wel heel goedkoop vergeleken met die van Huntelaar.Ankona schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:55:
Maar dit is 100% wel geel voor schone
Dat wisten we van te voren.D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:57:
Makkelie is van het type "ik moet laten zien dat ik de Kuip kan weerstaan".
[ Voor 31% gewijzigd door ph4ge op 22-10-2017 14:57 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ankona schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:53:
[...]
Kan ik mee leven, maar dan zeker geen geel. Dat kan niet.
Sorry, maar hoe komen jullie hier toch bij?PWM schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:53:
[...]
Nope, maar dan ook geen geel. Deze gele straf bestaat niet
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik druk op verstuur en Vilhena had eigenlijk moeten gaan douchen.
[ Voor 22% gewijzigd door Qu3st op 22-10-2017 14:58 ]
Ben ik het toch alweer met je eens.. Eng ditSt@m schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:57:
Vilenha douchen.. goor..
Schone en st. Juste hadden beide wel moeten hebben.
Hij is iig consequent en maakt de fouten aan beide kanten....
Edit: vilhena terecht geel daar
[ Voor 9% gewijzigd door KingKoning op 22-10-2017 14:59 ]
dan is dus elke wedstrijd die hij fluit per definitie slechtVos schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:58:
Makkelie fluit gewoon in de geest van de wedstrijd, ook slecht
Serieus, ik zit me meer op te vreten over Makkelie dan over het spel. Waarom spreken de coaches niet af om op zijn minst even te stoppen en met Makkelie te overleggen of hij wel verder moet?
alles kan off-topic
Doet pijn aan je ogen deze wedstrijd, inderdaad allemaal stijf van de spanning en erg slecht spelers, staff en scheidsrechter inclusief.Vos schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:58:
Makkelie fluit gewoon in de geest van de wedstrijd, ook slecht
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Normaal gesproken klopt dat ook wel.schwarzenegger schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:59:
[...]
dan is dus elke wedstrijd die hij fluit per definitie slecht
Bedoel je niet gewoon slecht?jaapstobbe schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:59:
Younes is een beetje moe.
Je moet iets proberen als je steeds onder druk staat heTerranova schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:02:
Walgelijk ventje die diks, al zwaaien naar de scheids voor hij neergaat.
Vrij dom als je weet dat je al geel hebt...
Bijna al z'n goals zijn zo, alleen het aantal goals is niet zoveeljaapstobbe schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:03:
Waarom kunnen aanvallers zoals Younes niet gewoon de bal in een hoek plaatsen - waarom is dat toch zo moeilijk?
[ Voor 4% gewijzigd door jaapstobbe op 22-10-2017 15:06 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Voetbal blijft toch wel de mooiste sport met de grootste hoeveelheid nietszeggende statistiekenQu3st schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:04:
Oef de statistiek van 53% aangekomen passes van Feyenoord. Schandalig in eigen huis!
Zelfs de koersbalwedstrijd in het bejaardentehuis klinkt spannend op radio1Martinusz schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:05:
Via radio 1 klinkt het best spannend moet ik zeggen
[ Voor 29% gewijzigd door Napo op 22-10-2017 15:06 ]
Feyenoord heeft in de tegenaanval/counter telkens ook veel ruimte, maar die krijgen het al helemaal niet voor elkaar om de bal 2x naar elkaar rond te spelen.
Wöber speelt tot nu toe trouwens een klasse pot aan Ajax kant. Neres is ook fris om naar te kijken, maar die is ws na 45 minuten wel kapot. Gooit er veel energie in.
Bij Feyenoord valt Amrabat mij nog positief op. Houd zich nog goed staande achterin.
Makkelie is beide kanten op dramatisch, dus daar kan uiteindelijk niet over geklaagd worden.
Zeker echt niet nietszeggend hoor, geeft gewoon aan dat Feyenoord helemaal niet in de wedstrijd zit. Maar zodra ze scoren is die statistiek nietszeggend.Napo schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:06:
[...]
Voetbal blijft toch wel de mooiste sport met de grootste hoeveelheid nietszeggende statistieken
[...]
Niet alleen achterin. In de duels zijn ze best aardig, maar met de bal lukt er helemaal niets. Bij Ajax lukt er bijna niks dus die zijn iets sterker.D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:07:
Vanuit de radio klinkt het voornamelijk achterin slordig van Feyenoord.
Ze hebben gewoon geen idee wat ze moeten doen. De ballen gaan alle kanten op.D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:07:
Juist daarom wel. De spelers gaan hun gedrag aanpassen. Let maar op, in de buurt van Huntelaar gaat straks iemand liggen met een arm voor zijn gezicht en KJ heeft zijn tweede kaart te pakken. Over alles gaat strak (al dan niet terecht) gemekkerd worden. De tweede helft moet echt iemand anders met de fluit het veld op.Hupske schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:06:
Makkelie is beide kanten op dramatisch, dus daar kan uiteindelijk niet over geklaagd worden.
alles kan off-topic
Mwa, het is redeijk van belang om de richting van de passes mee te nemen. Als je alles vooruit speelt is de kans op balverlies significant groter dan dat je op eigen helft over gaat spelen tussen verdedigers.Qu3st schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:08:
[...]
Zeker echt niet nietszeggend hoor, geeft gewoon aan dat Feyenoord helemaal niet in de wedstrijd zit. Maar zodra ze scoren is die statistiek nietszeggend.
Niet dat het spel nu zo goed is maar een percentage zonder enige context zegt weinig
Is het ook. Alleen weten wij er door eigen slordigheid niet van te profiteren.D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:07:
Dus, dit was duidelijk de bal die gespeeld werd...
Huntelaar maakt ook geen enkele beweging naar 1e paal als er een voorzet wordt gegeven. Ik vind hem erg zwak spelen.Hupske schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:06:
Ajax de bovenliggende partij, zonder dat ze er wat mee doen. Randje 16 hebben ze geen idee wat ze moeten doen, terwijl er telkens toch veel in de 16 vrij staan. Als 2/3x een voorzet goed was geweest had je bijna een makkelijke wedstrijd gehad.
Feyenoord heeft in de tegenaanval/counter telkens ook veel ruimte, maar die krijgen het al helemaal niet voor elkaar om de bal 2x naar elkaar rond te spelen.
Wöber speelt tot nu toe trouwens een klasse pot aan Ajax kant. Neres is ook fris om naar te kijken, maar die is ws na 45 minuten wel kapot. Gooit er veel energie in.
Bij Feyenoord valt Amrabat mij nog positief op. Houd zich nog goed staande achterin.
Coke en bier lijkt me ook geen goede combinatie ...toolkist schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:09:
Schenken ze in de Kuip zulk slecht bier? Leek een bijna volle halve liter te zijn
Dat komt omdat de bal daar voornamelijk is.D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:07:
alles kan off-topic
je bent vandaag wel van de statistieken hePWM schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:13:
Statistisch gezien is Feyenoord de afgelopen 1:23 de beste ploeg
Dat vind ik nou echt 1 van de meest vervelende spelers van NL.
Makkelie weet zich geen raad.toolkist schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:15:
En dan is dit weer geen geel... Onbegrijpelijk
Hij ging op zn poot staan...Leon Zwiers schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:16:
Veltman doet alsof het been onder de knie geamputeerd is
Volgens mij is ie bang dat ie uitglijdt.Hupske schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:17:
Huntelaar heeft zijn draaicirkel niet mee.
Zo'n bal moet strak voor, maarja een linkspoot op rechts he...Hupske schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:17:
Huntelaar heeft zijn draaicirkel niet mee.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Wat is dit echt super slecht. 1 van de slechtste wedstrijden die ik zie tot nu toe.
Kijk eens een jupiler league wedstrijd dan, die zijn stuk voor stuk veel ergerGrudgie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:19:
Wat is dit echt ongelooflijk slecht. Niet om aan te gluren de wedstrijd. Van beide kanten geen normale aanval gezien en zoveel simpele pasen en dingetjes gaan fout.
Wat is dit echt super slecht. 1 van de slechtste wedstrijden die ik zie tot nu toe.
Deze wedstrijd scoort ook behoorlijk hoog. Dit is echt niet om aan te zien.toolkist schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:20:
[...]
Kijk eens een jupiler league wedstrijd dan, die zijn stuk voor stuk veel erger
Dat was gewoon een smerige overtredingLeon Zwiers schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:16:
Veltman doet alsof het been onder de knie geamputeerd is
Net iets anders dan schreeuwend en zwaaiend gaan liggen wanneer je handje wordt vastgehouden. Walgelijke schwalbes om iemand een tweede gele kaart aan te naaien. Wat een onmacht moet je dan voelen wanneer je zoiets doet.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja, dat uiteraard. Maar dan nog had Huntelaar een beste tijd nodig om omgedraaid te zijn.Vos schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:18:
[...]
Zo'n bal moet strak voor, maarja een linkspoot op rechts he...
Zal dat het zijn?jaapstobbe schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:17:
[...]
Volgens mij is ie bang dat ie uitglijdt.
@Han
Niet op in gaan is mijn advies
[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 22-10-2017 15:22 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja het is slecht. Maar zo'n beetje de slechtste wedstrijd die je ooit gezien hebt? Dan kijk je niet veelGrudgie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:20:
[...]
Deze wedstrijd scoort ook behoorlijk hoog. Dit is echt niet om aan te zien.
Ik gok dat hij Younes laat staan en dan Neres wisselt voor Kluivert.Han schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:22:
Hopelijk heeft Keizer het besef dat hij vroeg Dolberg moet brengen voor Huntelaar en Kluivert voor Younes.
't was gewoon een overtreding. Niks meer en niks minder. In Nederland vinden we dan dat je inderdaad gewoon door moet lopen.Han schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:21:
[...]
Net iets anders dan schreeuwend en zwaaiend gaan liggen wanneer je handje wordt vastgehouden.
In de CL/EL doen niemand dat.
Handje vast houden voor 1 seconde is geel? Really?PWM schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:23:
[...]
't was gewoon een overtreding. Niks meer en niks minder. In Nederland vinden we dan dat je inderdaad gewoon door moet lopen.
In de CL/EL doen niemand dat.
Ooit zelf wel eens op het veld gestaan. Licht vasthouden gebeurd bij elk duel.
Het was ook een overtreding. Maar niet van het kaliber waar naar de gebaren waren en het directe gejank om een kaart. Gewoon naaien is datPWM schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:23:
't was gewoon een lichte overtreding. Niks meer en niks minder. In Nederland vinden we dan dat je inderdaad gewoon door moet lopen.
100%, let maar op.Qu3st schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:23:
[...]
Ik gok dat hij Younes laat staan en dan Neres wisselt voor Kluivert.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik heb het niet over geel of niet. De vraag is simpel:Terranova schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:24:
[...]
Handje vast houden voor 1 seconde is geel? Really?
Mag je iemand arm vastpakken tijdens het lopen?
- Nee
Zo moeilijk is het toch niet?
Ik doelde op de matennaaierij... het theater, het vragen om een kaart. Vreselijk minachtend gedrag.PWM schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:25:
Ik heb het niet over geel of niet. De vraag is simpel:
- Nee
Jup, met al die "afzwakkingen" maak je het voor de scheids enkel lastiger, daar moet je gewoon mee ophouden en lichte vergrijpen net zo behandelen als de zwaardere. Wanneer is iets wel geel en wanneer niet?PWM schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:25:
[...]
- Nee
Mag je zomaar omvallen zonder dat je uit balans wordt gebracht?PWM schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:25:
[...]
- Nee
- Nee
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik zou zeggen: Go for it. Vele YouTube views wachten op jeHanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:28:
we kunnen van de eerste helft ook de gebeten hond en stervende zwaan compilatie maken, mooie slowmo's met wat klassieke muziek eronderwaarschijnlijk beter aan te zien dat dit nivo
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Ik vergat ff dat Larsson er nog is. Hopelijk komt die er snel in. Voor de rest kop koel houden.Leon Zwiers schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:31:
Nou gio, Diks eruit voor Geertruida/nieuwkoop en Boetius eruit voor Larsson
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
je doet team Makkelie zo wel tekort...Qu3st schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:35:
En beide teams gaan door met het foutenfestijn.
En die van Ajax naar FeyenoordPWM schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:36:
Alle doeltrappen van Feyenoord, gaan naar Ajax.
Die bal had ook naar Berghuis gemoeten ipv naar Boetius.Hupske schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:36:
boah Boetius. Heb je een overtal doe je dit.
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.