[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.526 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Meest voor de hand liggende wissel is idd Higler eruit. Wat gaat die het zwaar krijgen als hij mag blijven staan.

Bij Feyenoord mogen ze wel aan de koffie ipv aan de Thee. Het is dat El Ahmadi en Berghuis er nog zin in hebben anders had alles stil gestaan.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
2e helft begint gelukig beter. 1e was zwaar ondermaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:40:
DIe open kopkans van een volledig ongedekte Muhren gemist dan? Ajax ontsnapte daar aan de 1-1. Niet lang daarna viel de 2-0 en was het klaar.

Kijk ook maar eens op vi.nl https://www.vi.nl/nieuws/...a-toe-naar-de-klassieker-
Vrije kopbal van een volledig ongedekte De Ligt gemist dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Wat is dat toch met Boer? Vorig jaar bij Ajax mocht hij soms een potje meedoen en viel altijd op als een houten klaas die totaal niet het niveau had voor de JL. Nu bij Pec is het vaak net of hij ineens wel kan keepen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:27
Ankona schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:10:
Wat is dat toch met Boer? Vorig jaar bij Ajax mocht hij soms een potje meedoen en viel altijd op als een houten klaas die totaal niet het niveau had voor de JL. Nu bij Pec is het vaak net of hij ineens wel kan keepen.
Het was een houten klaas omdat hij niet veel aan spelen toe kwam.
Maar Ajax haalde hem toen als 2e man omdat het gewoon een degelijke doelman is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Bij de pupillen spelen ze tegenwoordig niet meer met een scheidsrechter, maar met een spelleider die enkel een beetje sturing geeft en zaken uitlegt. Als ik zo naar Higler kijk zou dat voor de ED ook geen slecht idee zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Ligt niet alleen aan Higler hoor. Veel te veel fouten op t middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Klopt, Feyenoord speelt zelf ook niet best en als ze punten laten liggen is dat niet de schuld van Higler. Maar wat is die Higler zwak vandaag.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:09
Vijf minuten? Wauw... :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Niks te wauwen. Dat PEC is ontzettend opzichtig tijd aan het rekken, Boer voorop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Leon Zwiers schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:34:
Niks te wauwen. Dat PEC is ontzettend opzichtig tijd aan het rekken, Boer voorop
Die 5 minuten zijn de manier niet, Boer had al vijf keer geel moeten hebben.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ankona schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:35:
[...]

Die 5 minuten zijn de manier niet, Boer had al vijf keer geel moeten hebben.
en geel is ook de manier niet, omdat die altijd pas in minuut 88 gegeven wordt.... gewoon bij de eerste de beste tijdrekactie die kaart geven en bij de tweede nog een...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hoppa... Feyenoord dure puntjes verloren en geen goals gemaakt. Lekker begin voor een zware periode :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
P.O. Box schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:36:
[...]

en geel is ook de manier niet, omdat die altijd pas in minuut 88 gegeven wordt.... gewoon bij de eerste de beste tijdrekactie die kaart geven en bij de tweede nog een...
Geel is de enige manier om hier tegen op te treden. Maar idd, Boer had ruim voor rust al zijn derde gele kaart moeten hebben. Lag er heel dik bovenop, maar Higler vond het best. Dus Boer ook.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:59

St@m

@ Your Service

Keurig, puntje meegenomen, nog 19 te gaan.
Ankona schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:10:
Boer is al jaren een uitstekende keeper, zelden tot nooit fouten. Een verademing om hem weer terug te hebben bij PEC.

En met de PSV bril op is dit natuurlijk een uitstekende avond. Heerenveen verliest, Feyenoord verspeelt punten en volgende week de klassieker, sowieso weer puntverlies voor één van beide. Morgen eerst maar eens winnen :)

[ Voor 102% gewijzigd door St@m op 14-10-2017 22:45 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:44:
En Kramer is minstens een even grote nietsnut als Dijks, maar dan zonder de fightingspirit. Maar hij valt geregeld nog in en zit op de bank O-)
Kramer was vanavond weer weergaloos. Zelfs als tweede spits speelt hij niet wanneer de eerste spits geblesseerd is. Zelfs Basacikoglu staat hoger in de pikorde...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Zo en dan sta je ineens gewoon weer tweede ondanks de “crisis”.

Die keeper van Sparta heeft de laatste 5 penalties gestopt? :o

[ Voor 30% gewijzigd door Martinusz op 14-10-2017 23:06 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Ajax wint, Feyenoord laat punten liggen en Roda wint. Weekend begint goed.
Nu nog PSV dat verliest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik ben nog niet eens blij met de uitslag van 4-0. Het kwam pas na 2 eigen doelpunten van Sparta. tja gestolen 3 punter noem ik het

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Hackus schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:27:
Ik ben nog niet eens blij met de uitslag van 4-0. Het kwam pas na 2 eigen doelpunten van Sparta. tja gestolen 3 punter noem ik het
Wedstrijd niet gezien zeker?
Als dit gestolen punten zijn, dan ben ik net gecontracteerd door PSG voor 250 miljoen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Niet live gezien nee

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dan was het een redelijk vreemde opmerking, daar Ajax toch echt het betere spel had van de twee. Alleen afmaken gaat zo nu en dan lastig. Ik ben trouwens wel blij dat Neres zich steeds beter laat zien (aanvallend dan, verdedigend kan het beter). Dan binnenkort Younes omwisselen voor Kluivert en dan ben ik helemaal happy :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Beetje gelijk heb je wel, zit wat frustratie in mijn reactie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Outerspace schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:43:
[...]

Dan was het een redelijk vreemde opmerking, daar Ajax toch echt het betere spel had van de twee. Alleen afmaken gaat zo nu en dan lastig. Ik ben trouwens wel blij dat Neres zich steeds beter laat zien (aanvallend dan, verdedigend kan het beter). Dan binnenkort Younes omwisselen voor Kluivert en dan ben ik helemaal happy :)
Kluivert heeft helemaal niks laten zien in de tijd dat ie gespeeld heeft, dus of dat nog zo'n verbetering wordt tov Younes betwijfel ik. Geef die Johnsen maar eens een kans.
En laat Neres zich lekker focussen op aanvallen, Veltman schuift toch nooit door. Kun je in de tegenstoot meteen gebruik maken van de snelheid en doelgerichtheid van hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:32
Wat een frustrerende avond. Het is duidelijk dat de automatismes en het afmaken er nog niet inzitten in dit gehavende Feyenoord. Helemaal aan jezelf te danken, maar die Higler is ook een ongelooflijke dwaas. Hoe kan je nou geen geel geven voor die handsbal? Waren nog wel meer momenten ook waar telkens gesolliciteerd werd naar de tweede gele kaart, maar hij wilde het gewoon niet. Als je dat vergelijkt met de rode kaart van Berghuis tegen PSV, dan is dat gewoon meten met 2 maten. Vervolgens totaal niet opgetreden tegen tijdrekken (vanaf de aller eerste seconde) maar de boel wel doodfluiten. Telkens maar weer lag de bal niet goed bij een vrije trap of moest een ingooi een paar meter terug. PEC heeft het knap gedaan, perfect de wedstrijd doodgemaakt en ontregelt, maar het is wel jammer dat de scheidsrechter daar zoveel ruimte voor geeft. Feyenoord had zich hierdoor niet van de wijs mogen laten brengen.

[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 15-10-2017 00:49 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Goh de geblesseerden komen langzaam aan terug en nu ligt het weer aan de scheidsrechter(s) ...
Blessures zijn nu eenmaal een gevolg van een overvolle agenda en dat was vorig seizoen heel anders.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Pasgeleden stelde ik nog de vraag of Feyenoord eventuele blessures op kon vangen, vooral met het oog op vorig seizoen waar de bankbezetting te wensen over liet.
Het anwoord was ja, maar dat had dus eigenlijk nee moeten zijn?

Ik ben echt benieuwd naar volgende week, dat zou wel eens een knotslelijke hoteldebotelwedstrijd kunnen worden :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:32
OPSLAGHOND schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:15:
Goh de geblesseerden komen langzaam aan terug en nu ligt het weer aan de scheidsrechter(s) ...
Blessures zijn nu eenmaal een gevolg van een overvolle agenda en dat was vorig seizoen heel anders.
Nee, er staat duidelijk dat het niet de schuld was van de scheidsrechter. Hij hielp alleen bepaald niet mee en dat heeft iedereen kunnen zien. Vond jij het dan echt geen rood na een goede 20 minuten spelen? Vorig seizoen speelde Feyenoord net zoveel wedstrijden voor de winter. En zelfs als je een brede selectie hebt worden blessures een probleem als het er maar genoeg zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:46:
[...]

Feyenoord verliest alleen PSV uit en City thuis. PSV verloor al meer dan eens van teams waar ze eigenlijk niet van mogen verliezen, waar ze echt door een ondergrens heen zakten.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:37

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ph4ge schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:42:
Nee, er staat duidelijk dat het niet de schuld was van de scheidsrechter.
Een wijs man zei ooit: "Alles voor 'maar' telt eigenlijk niet.". ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
OPSLAGHOND schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:15:
Vorig seizoen had Feyenoord de 1e seizoenshelft ook gewoon een dubbel programma, dus ik snap die reactie niet zo. :?

Verder was Higler gewoon ontzettend matig, maar het is gewoon algemeen bekend dat het niveau van de arbitrage in Nederland van een bedroevend niveau is. Videoarbitrage is gewoon ontzettend nodig.

Feyenoord heeft dit puntverlies gewoon aan zichzelf te danken. Pas in de 2e helft hadden ze wat peper in hun reet en werd er actief gezocht naar een doelpunt. Ze kregen wel wat kansen maar die verprutste ze allemaal. Dan kan je nog zo erg naar Higler wijzen, maar je had zelf gewoon je kansen moeten benutten.

Ik zag de samenvatting van Ajax nog, die hebben hun portie geluk met afwerken wel gehad voor de komende wedstrijd toch? 2 eigen goals en een goal gelukkig van richting veranderd. Ik stel voor dat Feyenoord dit geluk heeft zondag. :+ :+

[ Voor 11% gewijzigd door JST94 op 15-10-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Gonadan schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:31:
[...]

Een wijs man zei ooit: "Alles voor 'maar' telt eigenlijk niet.". ;)
Maar daar ben ik het dus niet mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
JST94 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:36:
[...]
Vorig seizoen had Feyenoord de 1e seizoenshelft ook gewoon een dubbel programma, dus ik snap die reactie niet zo
Europa League vorig seizoen vs Champions League dit seizoen + zwaar programma in de Eredivisie. Feyenoorders lijken niet te beseffen dat de club er nog lang niet is/was. Het voetstuk wankelt, maar misplaatste arrogantie, valse hoop en/of ontkenning zorgen vooralsnog voor balans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Hackus schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:27:
Gestolen was het niet, geflatteerd wel.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
OPSLAGHOND schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:02:
[...]
Europa League vorig seizoen vs Champions League dit seizoen + zwaar programma in de Eredivisie. Feyenoorders lijken niet te beseffen dat de club er nog lang niet is/was. Het voetstuk wankelt, maar misplaatste arrogantie, valse hoop en/of ontkenning zorgen vooralsnog voor balans.
Dan moet je er ook tegen over zetten dat de breedte van de selectie versterkt is tov van vorig jaar. Ik vind het te makkelijk om te roepen dat het aan het dubbele programma ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:43
Wat een teleurstelling weer gisteren. Had even tijd nodig om bij te komen. Je verwacht na de 0-4 tegen AZ dat scoren tegen Zwolle toch gewoon moet lukken.

Na de aankoop van diverse spelers had ik echt verwacht dat Feyenoord nog sterker was dan vorig seizoen. Maar dat valt echt vies tegen.

Gelukkig oogde Jorgensen erg gretig en is Nieuwkoop weer onderweg. De Klassieker komt eraan. Tijd om is wat te laten zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
JST94 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:40:
[...]

Dan moet je er ook tegen over zetten dat de breedte van de selectie versterkt is tov van vorig jaar. Ik vind het te makkelijk om te roepen dat het aan het dubbele programma ligt.
De selectie is breder, maar er zijn ook meer geblesseerden, waarom zet je dat er dan niet tegenover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
OPSLAGHOND schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:49:
[...]

De selectie is breder, maar er zijn ook meer geblesseerden, waarom zet je dat er dan niet tegenover?
Omdat je nu een van Beek kan inbrengen nadat 3 CV's geblesseerd zijn ipv een Wessel Dammers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
https://nos.nl/artikel/21...a-een-topspits-maken.html
Dus daarom is ie zo goed :+
PSV heeft het bij VVV tnt ook zwaar. Wat een raar jaar voor de top 3 zeg 8)

Edit Oh nvm, kutcounter

[ Voor 32% gewijzigd door LZ86 op 15-10-2017 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:09
Nee laten we wachten tot iedereen van VVV terug is, want countervoetbal is zo lelijk ;w ;)

Locadia speel echt een goede wedstrijd. Tegen Utrecht was het vooral de goals en zijn spel redelijk. Maar nu is het echt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Leon Zwiers schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:52:
https://nos.nl/artikel/21...a-een-topspits-maken.html
Dus daarom is ie zo goed :+
PSV heeft het bij VVV tnt ook zwaar. Wat een raar jaar voor de top 3 zeg 8)

Edit Oh nvm, kutcounter
Wel mooi uitgespeeld en goed afgemaakt van Locadia. Feyenoord kreeg gister vergelijkbare kansen met Toornstra en Vilhena, alleen die jaagde de bal bijna het stadion uit. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Weer Isimat die een pingel veroorzaakt 8)7

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:09
Die Isimat... Zoveelste penalty. Domme voetballer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
St@m schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:11:
Weer Isimat die een pingel veroorzaakt 8)7
Daar was echt niets aan de hand. Als dat al dom is dan moeten ze maar zonder verdedigers gaan spelen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Ook PSV blijkt maar eens te meer gewoon echt niet in goede doen. Missen Lozano en het gaat meteen weer erg moeilijk. Ik durf er echt geen voorspelling meer op los te laten hoe het seizoen zich gaat ontwikkelen.

Edit: Zie nu dat PSV ook een pingel had kunnen krijgen, arbiters drukken dit weekend weer eens hun stempel

[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 15-10-2017 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Leon Zwiers schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:26:
Ook PSV blijkt maar eens te meer gewoon echt niet in goede doen. Missen Lozano en het gaat meteen weer erg moeilijk. Ik durf er echt geen voorspelling meer op los te laten hoe het seizoen zich gaat ontwikkelen
In augustus zette ik mijn kaarten op Utrecht, AZ en eventueel Vitesse. Weinig in veranderd, alleen Utrecht valt me tegen en Vitesse mee.

Voor nu denk ik dat het tussen PSV en Vitesse gaat worden met de rest er kort achter.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Het Vitesse dat net bijna heeft verloren van Heracles? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ankona schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:26:
[...]

Daar was echt niets aan de hand. Als dat al dom is dan moeten ze maar zonder verdedigers gaan spelen.
Niet gezien, maar zag de pingel en de gele kaart voor Isimat. Tegen Utrecht was er ook al niets aan de hand. Lullig voor hem dan.
Leon Zwiers schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:26:
Ook PSV blijkt maar eens te meer gewoon echt niet in goede doen. Missen Lozano en het gaat meteen weer erg moeilijk. Ik durf er echt geen voorspelling meer op los te laten hoe het seizoen zich gaat ontwikkelen.

Edit: Zie nu dat PSV ook een pingel had kunnen krijgen, arbiters drukken dit weekend weer eens hun stempel
Ach, jij roept al een paar maanden dat PSV niet in goede doen is. Maar voorlopig winnen ze gewoon wat ze moeten winnen en ik ga er gewoon vanuit dat dit ook 3 punten worden. Kan me niet zoveel interesseren of ze dan volgens jou in goede doen zijn :P Zolang je wint ben je in goede doen. Beste competitiestart sinds 2004/2005, 14 thuiswedstrijden op rij gewonnen ofzo (in de competitie) is gewoon in goede doen. En ook al verspelen ze hier punten zijn ze alsnog in goede doen, want dan is het nog steeds de beste competitiestart in 12 jaar.

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 15-10-2017 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Jezus... PSV toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Ja de punten worden wel binnengehaald en natuurlijk staan ze nu gewoon verdiend bovenaan. Maar overtuigend zoals 3 jar geleden is het allerminst. Ik zie ze nog wel wat potjes verliezen. Ik had een paar weken geleden bijvoorbeeld PSV - Ajax makkelijk richting PSV zien gaan, nu ben ik daar niet zeker van

Lol 2-1 Venlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Wat een geweldige competitie! Iedereen kan van iedereen verliezen. Dat zeiden we vroeger van de Spaanse en Italiaanse competitie in hun hoogtij dagen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Als het zo blijft zal Ajax wel dikke lol hebben :). Wie had dit van tevoren gedacht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:37:
Ja de punten worden wel binnengehaald en natuurlijk staan ze nu gewoon verdiend bovenaan. Maar overtuigend zoals 3 jar geleden is het allerminst. Ik zie ze nog wel wat potjes verliezen. Ik had een paar weken geleden bijvoorbeeld PSV - Ajax makkelijk richting PSV zien gaan, nu ben ik daar niet zeker van

Lol 2-1 Venlo
Een paar weken geleden? Toen PSV zo onverdiend (volgens jou) van Feyenoord won en verloor van Heerenveen? Of nog meer weken terug toen ze onverdiend (ook vast wel volgens jou) wonnen van AZ?
Wat bedoel je precies?
Of 2 weken geleden toen ze geflatteerd (volgens jou) wonnen van Utrecht, wat eigenlijk een directe concurrent is voor de 3e/4e plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
Leon Zwiers schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:40:
Als het zo blijft zal Ajax wel dikke lol hebben :). Wie had dit van tevoren gedacht
Idd, lijkt vaak alleen te gebeuren als Ajax voor de concurrenten speelt, wat ongeveer 2 van de 34 speelrondes zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Nog een half uur en 2-2, en rood voor VVV.

[ Voor 29% gewijzigd door tiswat op 15-10-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
St@m schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:40:
[...]

Een paar weken geleden? Toen PSV zo onverdiend (volgens jou) van Feyenoord won en verloor van Heerenveen? Of nog meer weken terug toen ze onverdiend (ook vast wel volgens jou) wonnen van AZ?
Wat bedoel je precies?
Of 2 weken geleden toen ze geflatteerd (volgens jou) wonnen van Utrecht, wat eigenlijk een directe concurrent is voor de 3e/4e plek?
Joh, ik snap dat we het niet altijd eens zijn, en dat is prima. Maar PSV is gewoon ( Ja in mijn ogen, en daar sta ik niet alleen in ) een paar keer erg goed weggekomen. Ze beginnen beter te draaien, maar Ajax lijkt ook beter te gaan lopen. En Ajax heeft in mijn ogen een gelijkwaardige/betere selectie. Wordt een spannende pot dat.

Natuurlijk kan het volgende week alweer anders zijn

En 2-2, mooie goal van Pereiro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Terechte rode kaart lijkt me... twee benen er in, wat een risico zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Komop scheids. Ga toch zaalvoetbal fluiten. Het is stevig inkomen. Geel mag maar rood absoluut niet.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ankona schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:51:
Komop scheids. Ga toch zaalvoetbal fluiten. Het is stevig inkomen. Geel mag maar rood absoluut niet.
Eens, lekker stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Lol, dit was echt geen rood. 1 been, bal ertussen. Klote arbitrage dit weekend

[ Voor 22% gewijzigd door LZ86 op 15-10-2017 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Met twee benen er vol in, gewoon rood lijkt me toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Hij houdt zijn voeten wel laag. Ik zou zeggen geen rood (wel donkergeel). Daar is het de wedstrijd ook niet naar. Als het nou een schoppartijwedstrijd was zou je rood kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Protest indienen en wedstrijd over spelen. Zou vaker moeten gebeuren misschien maakt de bond dan eens werk van betere arbitrage.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wel leuk dat er nu zoveel reacties zijn terwijl PSV natuurlijk ook gewoon een strafschop is onthouden na hands van VVV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ankona schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:52:
Protest indienen en wedstrijd over spelen. Zou vaker moeten gebeuren misschien maakt de bond dan eens werk van betere arbitrage.
Ja, dan blijven we iedere week dubbele wedstrijden spelen, want in iedere wedstrijd is er wel een andere interpretatie van de scheidsrechter. Speel je in de laatste competitieweek 34 wedstrijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
St@m schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:53:
[...]

Ja, dan blijven we iedere week dubbele wedstrijden spelen, want in iedere wedstrijd is er wel een andere interpretatie van de scheidsrechter. Speel je in de laatste competitieweek 34 wedstrijden :P
Eerste twee weken, daarna heb je video arbitrage.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Waar blijft die videoref... Inderdaad pingel gemist in de 1e helft, en nu dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
En 2-3. Nu moet VVV als ze nog een punt willen pakken, oftewel PSV kan uitlopen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:50:
[...]

Joh, ik snap dat we het niet altijd eens zijn, en dat is prima. Maar PSV is gewoon ( Ja in mijn ogen, en daar sta ik niet alleen in ) een paar keer erg goed weggekomen. Ze beginnen beter te draaien, maar Ajax lijkt ook beter te gaan lopen. En Ajax heeft in mijn ogen een gelijkwaardige/betere selectie. Wordt een spannende pot dat.

Natuurlijk kan het volgende week alweer anders zijn

En 2-2, mooie goal van Pereiro
Je blijft iedere week maar zaniken en zeuren over hoeveel geluk de andere ploegen wel niet hebben, en hoeveel pech Feyenoord maar heeft. Je wordt gewoon (en niet alleen in mijn ogen) vervelend. Van al je grootspraak over Feyenoord en je gebash op PSV aan het begin van het seizoen komt nog maar bar weinig terecht, ik begrijp dat je dat vervelend vindt, maar wellicht wordt het tijd om de realiteit onder ogen te zien. Het is half oktober en Feyenoord heeft nog geen noemenswaardige pot gewonnen. PSV staat al 5 punten los op de rest.
Leon Zwiers schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:57:
Wat heeft PSV een partij geluk...... ongelooflijk. Was niet eens een corner
Ja.. dit dus, en dat bij iedere wedstrijd van PSV en Ajax..

[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 15-10-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Lucky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Zo, nu wordt psv helemaal geholpen. Waar blijft dat telefoontje uit zeist dat ze mogen stoppen omdat de wedstrijd toch over moet?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Wat heeft PSV een partij geluk...... ongelooflijk. Was niet eens een corner

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

St@m schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:57:
Je blijft iedere week maar zaniken en zeuren over hoeveel geluk de andere ploegen wel niet hebben, en hoeveel pech Feyenoord maar heeft. Je wordt gewoon (en niet alleen in mijn ogen) vervelend.
* Han gaat de krant bellen... @St@m en @Han zijn het met elkaar eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Rustig maar. Over 2 seizoenen krijgt Feyenoord ook de Makkelie wedstrijd. Dan is de top 3 weer in balans :)

En hoppa debuutgoal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13
De Telegraaf zal morgen wel schrijven dat Barcelona 50 miljoen wil betalen voor 'm. Of gebeurt dat alleen bij een andere club? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
St@m schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:57:
[...]

Je blijft iedere week maar zaniken en zeuren over hoeveel geluk de andere ploegen wel niet hebben, en hoeveel pech Feyenoord maar heeft. Je wordt gewoon (en niet alleen in mijn ogen) vervelend. Van al je grootspraak over Feyenoord en je gebash op PSV aan het begin van het seizoen komt nog maar bar weinig terecht, ik begrijp dat je dat vervelend vindt, maar wellicht wordt het tijd om de realiteit onder ogen te zien. Het is half oktober en Feyenoord heeft nog geen noemenswaardige pot gewonnen. PSV staat al 5 punten los op de rest.

[...]

Ja.. dit dus, en dat bij iedere wedstrijd van PSV en Ajax..
Prima hoor, we hoeven het niet eens te zijn. Alle posts over al het geluk van Feyenoord vorig seizoen of "al die pingels" 2 seizoenen geleden laten we er maar gewoon buiten, want als het je eigen club is, dan is het irritant.

Feyenoord heeft genoeg aan zichzelf te danken dit seizoen, maar de beslissingen die 50/50 zijn vallen nu niet onze kant op. Is dan wel zuur dat bij de andere ploegen andersom te zien. Ik zal eens erop letten dat wat minder te ventileren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
RobbertC schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:05:
[...]
De Telegraaf zal morgen wel schrijven dat Barcelona 50 miljoen wil betalen voor 'm. Of gebeurt dat alleen bij een andere club? :+
Daar grap je wel om. Maar ik denk dat in het huidige klimaat een aanvaller en talent van PSV, Feyenoord of Ajax dat ook maar een beetje kan voetballen al 10-20 miljoen waard is. En dat je bij zo'n speler met een beetje geluk, en als die speler een periode erg goed speelt (Dolberg), praat over tientallen miljoenen.

Lol wat knullig bij VVV verdedigers. De Jong mag maar geen doelpunt maken. Die keeper is ook wel echt goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Fleximex op 15-10-2017 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Koeman staat btw weer achter. Kan ie toch bondscoach worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Fleximex schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:09:
[...]

*knip*

Lol wat knullig bij VVV verdedigers. De Jong mag maar geen doelpunt maken. Die keeper is ook wel echt goed.
Denk dat VVV ook erg moe is, die hebben hard gestreden in de eerste helft en nu met een man minder...

Overigens vond ik de rode kaart wel terecht. Als je ziet waar onze vrolijke vriend K. Blom rode kaarten voor presenteert dan is deze overtreding ook gewoon rood.
Overigens klein argumentje voor Makkelie... die moet in een split second beslissen en wij kunnen 10x terugkijken op beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Leon Zwiers schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:16:
Koeman staat btw weer achter. Kan ie toch bondscoach worden!
Gaat hij niet doen. Iedere trainer die nog een paar jaar mee wil wacht even tot er een betere generatie is.

Misschien dat Foppe nog wil helpen, maar ik denk dat hij het ook wel best vind en alleen nog een enkele hand en spandienst aan Heerenveen verleent als het echt moet.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
schwarzenegger schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:18:
[...]

Denk dat VVV ook erg moe is, die hebben hard gestreden in de eerste helft en nu met een man minder...

Overigens vond ik de rode kaart wel terecht. Als je ziet waar onze vrolijke vriend K. Blom rode kaarten voor presenteert dan is deze overtreding ook gewoon rood.
Maar je moet de maat niet bepalen o.b.v. wanprestaties van Blom. Dat van Lozano vond ik inderdaad wel minder erg en die krijgt dan 3 wedstrijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Blom als norm ..... Als er iemand naam heeft gemaakt met dubieuze beslissingen dan is het die blonde god wel.
Waarom weet iedereen waar je het over hebt als je het over een blommetje hebt?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Blom als norm ..... Als er iemand naam heeft gemaakt met dubieuze beslissingen dan is het die blonde god wel.
Waarom weet iedereen waar je het over hebt als je het over een blommetje hebt?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Fleximex schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:21:
[...]

Maar je moet de maat niet bepalen o.b.v. wanprestaties van Blom. Dat van Lozano vond ik inderdaad wel minder erg en die krijgt dan 3 wedstrijden 8)7
nee ik wil Blom niet als maatstaf nemen maar ik probeer te zeggen... Blom geeft rood voor veel minder en dan volgt een schorsing van de tuchtcommissie... natuurlijk ook om de zoveelste blunder van Blom glad te strijken en het is ook zo lullig als je een prominent scheidsrechtersopleider publiekelijk elke keer moet afvallen.

En dan moet je bedenken dat Makkelie het internationale plekje van Nijhuis heeft gekregen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Fleximex schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:21:
[...]

Dat was zeker minder erg ja (nog steeds vind ik dat helemaal niets), dit was stevig. Dus als je het in dat plaatje bekijkt is dit absoluut rood en 8 wedstrijden schorsing! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
schwarzenegger schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:23:
[...]

Blom geeft rood voor veel minder
Behalve gisteren dan. Keeper vs Neres was rood aangezien hij de bal niet speelde. En die Zanussi had ook wel 4x geel kunnen krijgen en heeft er maar 1 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13
Fleximex schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:09:
[...]

Daar grap je wel om. Maar ik denk dat in het huidige klimaat een aanvaller en talent van PSV, Feyenoord of Ajax dat ook maar een beetje kan voetballen al 10-20 miljoen waard is. En dat je bij zo'n speler met een beetje geluk, en als die speler een periode erg goed speelt (Dolberg), praat over tientallen miljoenen.
Mja, in deze gekke transfermarkt misschien wel, maar laten we in Brabant gewoon lekker nuchter blijven en eerst maar eens even aan zien hoe goed die Mauro is ;) Viel niet bijzonder op vandaag wat mij betreft.

Geweldig dat we 5 punten los staan :9 Dat had ik echt niet verwacht na de blamages eerder dit seizoen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:30:
[...]

Behalve gisteren dan. Keeper vs Neres was rood aangezien hij de bal niet speelde.
Dat was dan een van de weinige keren dat Blom niet blunderde met kaarten. Ok, had een vrije trap kunnen/moeten zijn. Maar zeker geen kaart. Was totaal geen intentie bij die keeper om een overtreding te maken en dus al helemaal niet om het spel te frustreren of gemeen te spelen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Nog even terug op die maatstaven. Als je maatstaven van andere wedstrijden gaat meenemen en je neemt dit als basis dan krijgt niemand meer rood (Pröpper kreeg geel) :+
https://ok.ru/video/402358864620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:40:
[...]

Dat was dan een van de weinige keren dat Blom niet blunderde met kaarten. Ok, had een vrije trap kunnen/moeten zijn. Maar zeker geen kaart. Was totaal geen intentie bij die keeper om een overtreding te maken en dus al helemaal niet om het spel te frustreren of gemeen te spelen.
De intentie maakt geen zak uit, dit was een doorgebroken speler die neergehaald werd. Dit was dus juist wel een blunder van Blom.
Fleximex schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:48:
Nog even terug op die maatstaven. Als je maatstaven van andere wedstrijden gaat meenemen en je neemt dit als basis dan krijgt niemand meer rood (Pröpper kreeg geel) :+
https://ok.ru/video/402358864620
Of die gast die die penalty veroorzaakt, door bewust iemand met zn elleboog op te vangen. Hij keek vantevoren zelfs hoe hoog ie zn elleboog ongeveer moest houden... _O-

[ Voor 31% gewijzigd door toolkist op 15-10-2017 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
En onze eeuwige miskleum serdar gözübüyük doet namens de arbitrage ook nog een duit in het zakje door Ado te naaien.
Week van de arbitrage is duidelijk afgelopen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Ankona schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:16:
En onze eeuwige miskleum serdar gözübüyük doet namens de arbitrage ook nog een duit in het zakje door Ado te naaien.
ik mis Luinge en Vink, waren die er nog maar.

[ Voor 3% gewijzigd door schwarzenegger op 15-10-2017 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ankona schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:16:
Ach, kijkt je daar van op? Is toch al jaren een van de slechtste scheidsrechters in Nederland.
Een Higler etc heeft not regelmatig goede wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Het is toch schrikbarend hoeveel invloed arbiters hebben op de uitslagen? Niet alleen dit weekend. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
JST94 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:22:
Het is toch schrikbarend hoeveel invloed arbiters hebben op de uitslagen? Niet alleen dit weekend. :|
Geloof dat vanaf volgend seizoen bij elke wedstrijd er een TV scheids is.

In Duitsland doen ze het al bij elke wedstrijd maar hebben ze er nog moeite mee. Is daadwerkelijk gebeurd dat de scheids aan de TV ref vroeg wat hij zag en dat deze niets kon zeggen.
Dus je moet er wel voor zorgen dat deze TV ref goed is opgeleid en er afspraken gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
JST94 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:22:
Daarom vind ik dus ook dat er vaker officieel protest ingediend MOET worden. Het is gewoon niet meer leuk om te kijken als je je de hele pot op zit te vreten aan dat geblunder in de wetenschap dat Zeist er niets aan doet.

Schuif de competitie maar een week op en gebruik volgend weekend om minstens de helft van de wedstrijden van dit weekend over te spelen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 12:37

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:36:
Maar daar ben ik het dus niet mee eens :)
Bedankt voor het bevestigen. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
Dit is dan wel weer een leuk interview met Isimat:
https://www.foxsports.nl/...-voelen-door-die-penalty/

Prachtig half Nederland en half Engels van de Fransman. Wat een gast is het toch _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:26:
[...]

Daarom vind ik dus ook dat er vaker officieel protest ingediend MOET worden. Het is gewoon niet meer leuk om te kijken als je je de hele pot op zit te vreten aan dat geblunder in de wetenschap dat Zeist er niets aan doet.

Schuif de competitie maar een week op en gebruik volgend weekend om minstens de helft van de wedstrijden van dit weekend over te spelen.
Dan krijgt de kampioen van seizoen 2017-2018 de schaal ergens in 2021. Lijkt niet een heel reëel plan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Interessant artikel over Oranje in de Guardian: The decline of Holland's football team: doomed by total obsession with past.
Pagina: 1 ... 86 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.