[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.535 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
toolkist schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:39:
[...]

Dat had ie al, hij zat al in het TH.
Oh ja, dacht dat hij er buiten viel, maar hij is nu voorzitter ervan, heeft hij nu dan meer te vertellen? Of wellicht over de invulling van het TH? >:)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Martinusz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:33:
Grote voordeel is nu dat Overmars niet buitenspel meer staat, maar zelf een stem heeft. Wordt wel vuurwerk denk ik, want als de verhalen kloppen hebben afgelopen zomer Overmars en het technisch Hart nogal eens een andere mening gehad, alleen toen had Overmars sowieso geen stem, nu wel....
Zou mij niet verbazen wanneer er nog meer koppen gaan rollen..
Best handig, nu kan hij zichzelf weigeren geld uit te geven aan spelers... :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:17
Goed nieuws, Strootman kan mogelijk niet meedoen bij het Nederlands Elftal.
Het is onzeker of Kevin Strootman (spierblessure) bij Oranje aansluit voor het WK-kwalificatieduel met Wit-Rusland.
Bron nos.nl op Twitter -> https://twitter.com/NOSsport/status/915158512375869440

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gynnad schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:21:
Goed nieuws, Strootman kan mogelijk niet meedoen bij het Nederlands Elftal.

[...]

Bron nos.nl op Twitter -> https://twitter.com/NOSsport/status/915158512375869440
Sarcasme, neem ik aan? :?

Een fitte Strootman in goeden doen (en niet zoals de laatste interlands) is een waardevolle middenvelder.

Er zijn er al voor minder geslachtofferd, maar ook vaak gehandhaafd bij zo mogelijk nóg dramatischer spel.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Ramzzz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:26:
[...]

Een fitte Strootman in goeden doen (en niet zoals de laatste interlands) is een waardevolle middenvelder.

Er zijn er al voor minder geslachtofferd, maar ook vaak gehandhaafd bij zo mogelijk nóg dramatischer spel.
Strootman speelt in Oranje al tijden gewoon klote, sinds 1 van zijn vele blessures is het in oranje gewoon drama, blijkbaar bij zijn club niet, maar daar hebben we nu niets aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:55:
[...]

Alleen wil Overmars wel maar mocht ie niet. Overmars mag echt wel iets meer credits krijgen hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
[...]

Precies wat Martinusz zegt, Strootman is een fantastische speler voor zijn club(s) maar in het Nederlands Elftal heeft hij het nog nooit laten zien, ik zie dan liever andere spelers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkx93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-08 14:17
Heeft er iemand nog de wedstrijd tussen Chelsea en City gezien ?

En wat vond je ervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pkx93 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:14:

En wat vond je ervan ?
Chelsea hield tegen, uitgezonderd Hazard, City maakte de wedstrijd. Opvallend toch wel de rol van de Belgen, Hazard, de Bruijne en Courtois. De Bruijne trok aan het langste eind.

Vind het nu ook niet meer zo verwonderlijk dat Feyenoord verloor van City met die 0-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

pkx93 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:14:

En wat vond je ervan ?
>> [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2017/2018

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Een fitte Strootman in goeden doen
Is al een unicum op zich, laat staan in oranje.
Ramzzz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:55:
Als het goed is scheelt dit juist een obstakel. Binnen het TH kreeg Overmars ook niet echt wat hij wilde.

[ Voor 43% gewijzigd door Gonadan op 03-10-2017 18:56 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Gonadan schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:54:
[...]

Is al een unicum op zich, laat staan in oranje.
Inderdaad
BIj Roma 2 sterke spelers die het vuile werk voor hem doen en dan vind ik slechts goed, geeneens geweldig.
Niet in staat om alle taken die van hem verwacht worden in te vullen bij Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Dan is het toch ook een fout van de BC om hem taken te geven die hij niet kan uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05:31
Ruud Gullit is vervelend om naar te luisteren zeg. Moet die bondscoach worden? Op basis van wat precies?

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
JST94 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:36:
Dan is het toch ook een fout van de BC om hem taken te geven die hij niet kan uitvoeren?
Nobody knows.
Is zogenaamd een grote naam want speelt bij een grote club blabla.

Gullit als bondscoach zou net zo een goede zet zijn als Blind als bondscoach. Gullit is meer bezig met zichzelf te verkopen (filmpjes en tv werk) dan met Oranje.

Gullit ziet er echt niet blij uit.
Zit als een klein kind te reageren.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 03-10-2017 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

JST94 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:36:
Inderdaad. Daarom ook het gejuich dat hij niet mee kan doen, kan de BC die fout tenminste niet maken. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
nwnc schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:41:
Ruud Gullit is vervelend om naar te luisteren zeg. Moet die bondscoach worden? Op basis van wat precies?
Naam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
En het leuke is dat hij zelf ook nog de illusie heeft dat hij geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dost loopt voetblessure op bij training Oranje voor duel met Wit-Rusland
Ik hoop dat ie tijdig terug is, tenzij de BC Klaas Jan Huntelaar wil opnemen in de selectie.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Alsof Dost zou spelen, ze stellen gewoon Janssen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:44:
[...]

En het leuke is dat hij zelf ook nog de illusie heeft dat hij geschikt.
Das ook nog het mooiste inderdaad.
Ze moeten bij de KNVB eens hun bovenkamer laten werken in plaats van een naam boven kwaliteit te kiezen. Er is toch geen probleem om een Duitse of Spaanse trainer aan te stellen? Zetten ze hun trots maar even aan de kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:45:
[...]

Das ook nog het mooiste inderdaad.
Ze moeten bij de KNVB eens hun bovenkamer laten werken in plaats van een naam boven kwaliteit te kiezen. Er is toch geen probleem om een Duitse of Spaanse trainer aan te stellen? Zetten ze hun trots maar even aan de kant.
Het idee los laten dat het een grote naam ofzo moet zijn.
Het moet een goede trainer zijn die geschikt is.

Als er spelers zijn die niet naar hem willen luisteren omdat het geen grote naam is moet je die speler eruit gooien.

Low was ook absoluut geen grote naam toen hij bij Duitsland begon, het was een trainer die overal mislukt was.
Niet dat het nu een goede trainer is, de prijzen die hij gepakt heeft had iedere gek gepakt met dat team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Deadsy schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:20:
[...]
Probleem is mede dat de KNVB geen geld (over) heeft voor een (buitenlandse) toptrainer. Dat de KNVB vervolgens niet bekwaam is om een geschikte, betaalbare, trainer aan te stellen, is inmiddels wel bekend. Daar zijn ze overigens zelf mede debet aan, door geen geschikte trainers op te leiden. Maar om dan steeds weer bij de volledig ongeschikte Advocaat uit te komen, is wel heel armoedig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
lateef schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:33:
[...]

Probleem is mede dat de KNVB geen geld (over) heeft voor een (buitenlandse) toptrainer. Dat de KNVB vervolgens niet bekwaam is om een geschikte, betaalbare, trainer aan te stellen, is inmiddels wel bekend. Daar zijn ze overigens zelf mede debet aan, door geen geschikte trainers op te leiden. Maar om dan steeds weer bij de volledig ongeschikte Advocaat uit te komen, is wel heel armoedig.
Voor het bedrag dat Advocaat en Gullit krijgen had je echt wel een goede trainer kunnen krijgen.
Beide staan ervoor bekend graag geld te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Deadsy schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:36:
[...]

Voor het bedrag dat Advocaat en Gullit krijgen had je echt wel een goede trainer kunnen krijgen.
Beide staan ervoor bekend graag geld te zien.
Dat laatste klopt, maar in verhouding tot echte toptrainers valt hun vergoeding nog wel mee. Maar bijvoorbeeld ook Ronald Koeman is inmiddels financieel onhaalbaar. Wellicht dat daar verandering in komt wanneer hij bij Everton wordt ontslagen en er een nieuwe organisatie bij de KNVB is die de fouten uit het verleden niet te verwijten zijn.

Overigens lijkt het me ook dat je voor het geld van Advocaat en Gullit wel een goede trainer kan aanstellen, maar dat is ook niet zo lastig, omdat het niet snel veel slechter kan dan Advocaat en Gullit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Outerspace schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:53:
Dost loopt voetblessure op bij training Oranje voor duel met Wit-Rusland
Ik hoop dat ie tijdig terug is, tenzij de BC Klaas Jan Huntelaar wil opnemen in de selectie.
Sowieso bizar dat Huntelaar niet is opgenomen. Huntelaar is bij drie kwart van de doelpunten van Ajax betrokken geweest, als het niet scorend was wel met een assist. Daarnaast net als Robben heeft hij gif en wil om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
lateef schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:55:
[...]

Dat laatste klopt, maar in verhouding tot echte toptrainers valt hun vergoeding nog wel mee. Maar bijvoorbeeld ook Ronald Koeman is inmiddels financieel onhaalbaar. Wellicht dat daar verandering in komt wanneer hij bij Everton wordt ontslagen en er een nieuwe organisatie bij de KNVB is die de fouten uit het verleden niet te verwijten zijn.

Overigens lijkt het me ook dat je voor het geld van Advocaat en Gullit wel een goede trainer kan aanstellen, maar dat is ook niet zo lastig, omdat het niet snel veel slechter kan dan Advocaat en Gullit.
Kunt de functie ook gewoon door een duo laten doen. Veld trainer en tactisch sterke persoon.
Kan op financieel vlak goedkoper uitpakken.

Hebben we nu ook min of meer. Alleen hebben we nu een trainer waar het beste van af is en een muts met een bekende naam.

Den dat Ten Cate een betere optie was geweest, had goede ideeën. Dan nog iemand erbij die de pers praatjes doet maar zich niet zo genadeloos overschat als Gullit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lateef
Deadsy schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:03:

Hebben we nu ook min of meer. Alleen hebben we nu een trainer waar het beste van af is [...]
Advocaat is als trainer altijd schromelijk overschat geweest, alleen heeft hij het geluk gehad dat hij vaak een spelersgroep had die zijn tekortkomingen goed maakten. Dat is nu duidelijk niet het geval en wordt pijnlijk duidelijk dat Advocaat ernstig te kort schiet.

Maar ja, dat is weinig nieuws. Het Nederlands Elftal presteert al een aantal jaren ondermaats en daar zijn de verschillende bondscoaches zeker debet aan. Nog even de zure appel doorbijten en dan komt er hopelijk een bondscoach die - ondanks de beperktere selectie op het moment - fatsoenlijk en realistisch voetbal kan neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Ajax met 1-0 voor in de Champions League en dat nog wel met 10 man, nog 5 minuten blessuretijd te gaan (live op Ziggo Sport)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:23:
Ajax met 1-0 voor in de Champions League en dat nog wel met 10 man vrouw, nog 5 minuten blessuretijd te gaan (live op Ziggo Sport)
FTFY :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 17:10
Netjes, zeker na toch wel een erg vroege rode kaart. Hoop dat ze het in de uitwedstrijd kunnen verzilveren en weer een ronde verder gaan.

Weet iemand of er bij zo'n wedstrijd nou nog een beetje publiek en sfeer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Coocoocachoo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:25:
Netjes, zeker na toch wel een erg vroege rode kaart. Hoop dat ze het in de uitwedstrijd kunnen verzilveren en weer een ronde verder gaan.

Weet iemand of er bij zo'n wedstrijd nou nog een beetje publiek en sfeer is?
Het wordt gewoon op de toekomst gespeeld, maar er was aardig wat publiek, zie de samenvatting:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Pt3zHK81zUo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Basis plaats voor Rekik.
Dus alle andere verdedigers zijn geblesseerd?
Rekik kwam in Nederland te kort, in Frankrijk te kort en in Duitsland vind ik hem ook om te janken.

Dat hij geselecteerd was is al hilarisch, en nu ook nog basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
PolarBear schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:02:
[...]

Sowieso bizar dat Huntelaar niet is opgenomen. Huntelaar is bij drie kwart van de doelpunten van Ajax betrokken geweest, als het niet scorend was wel met een assist. Daarnaast net als Robben heeft hij gif en wil om te winnen.
Ik vond het juiist bizar dat hij in voorselectie was opgenomen. Verder is Ajax nu niet het team wat in bloedvorm is dus zo raar is het ook niet en dat gif vindt ik juist totaal niet meer bij hem aanwezig. Hij heeft verder ook behoorlijk veel kansen gemist die hij vroeger met gemak inschoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
rikoos schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:09:
[...]

Ik vond het juiist bizar dat hij in voorselectie was opgenomen. Verder is Ajax nu niet het team wat in bloedvorm is dus zo raar is het ook niet en dat gif vindt ik juist totaal niet meer bij hem aanwezig. Hij heeft verder ook behoorlijk veel kansen gemist die hij vroeger met gemak inschoot.
Met die redenatie kun je alleen Bas Dost selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:20:
[...]

Als er spelers zijn die niet naar hem willen luisteren omdat het geen grote naam is moet je die speler eruit gooien.
https://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/441706
Low was ook absoluut geen grote naam toen hij bij Duitsland begon, het was een trainer die overal mislukt was.
Niet dat het nu een goede trainer is, de prijzen die hij gepakt heeft had iedere gek gepakt met dat team.
Precies. Gullit was als speler goed, al heb ik hem zelf nooit zien spelen, dus dan wil ik er toch altijd een klein vraagteken achter zetten.. In ieder geval vind ik hem een vreselijk slechte uitstraling als trainer hebben. Doe mij in dat opzicht een figuur zoals v. Gaal. Die man heeft uitstraling en kan een team laten voetballen.

Low, is ook iemand zonder uitstraling, maar wint wel een WK. En wat je zelf al zegt, heeft Duitsland een machtig goed team en heeeeel veel uitzonderlijke voetballers. Dan ben je inderdaad wel geneigd om te zeggen of het aan Low ligt of misschien wel aan de vele gesprekken met bijv. Guardiola etc.

Dat je best de portomonnee mag trekken voor een goede trainer, dat is geen probleem. Als je de juiste aanstelt, krijg je er gewoon veel voor terug. Alhoewel ik er nog steeds van overtuigd ben, dat onze mentaliteit moet veranderen. En toevallig komt dat neer op wat Rinus Michels zei: "Voetbal is oorlog" en geen ''Mijn haren zitten niet goed en ik ben een hopeloze miljonair die geen bal kan raken''. Die laatste quote is voor mij het beeld wat ik gewoon krijg van het Nederlands elftal en ik ben nogal bang dat je geen team meer hebt op het moment dat een trainier niet goed ligt. Ik krijg soms het gevoel dat spelers belangrijker dan de trainer worden. Als er 4 niet tevreden zijn, waaronder een top speler, dan ben je gewoon de zak en met die transfer gelden tegenwoordig ben je als trainer gewoon klaar. Zie Bayern, ik schaam me kapot voor die gasten, maar die blijven toch lekker voetballen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:31:
[...]

Precies. Gullit was als speler goed, al heb ik hem zelf nooit zien spelen, dus dan wil ik er toch altijd een klein vraagteken achter zetten.. In ieder geval vind ik hem een vreselijk slechte uitstraling als trainer hebben. Doe mij in dat opzicht een figuur zoals v. Gaal. Die man heeft uitstraling en kan een team laten voetballen.

Low, is ook iemand zonder uitstraling, maar wint wel een WK. En wat je zelf al zegt, heeft Duitsland een machtig goed team en heeeeel veel uitzonderlijke voetballers. Dan ben je inderdaad wel geneigd om te zeggen of het aan Low ligt of misschien wel aan de vele gesprekken met bijv. Guardiola etc.
Aan Guardiola zal het ook niet gelegen hebben. Overschatte trainer.
Denk dat het meer aan Bierhof gelegen heeft, hij weet de ego's onder bedwang te houden en dan zijn hun kwaliteiten de reden voor het winnen van het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:55:
[...]

Aan Guardiola zal het ook niet gelegen hebben. Overschatte trainer.
Denk dat het meer aan Bierhof gelegen heeft, hij weet de ego's onder bedwang te houden en dan zijn hun kwaliteiten de reden voor het winnen van het WK.
Ja, die Bierhoff is een stille kracht. Hij is ook team manager, toch?
Ben stiekem wel een benieuwd hoe het met ons elftal zou gaan als eentje dat kan doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

rikoos schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:09:
Zeker al even geen wedstrijden met hem meer gekeken? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:04:
[...]

Ja, die Bierhoff is een stille kracht. Hij is ook team manager, toch?
Ben stiekem wel een benieuwd hoe het met ons elftal zou gaan als eentje dat kan doen :P
Yup hij is assistent, team manager etc. Hij zorgt voor de goede sfeer, dat ze blijven vechten en dat de diva's zich concentreren etc.
Als men Low vervangt met een van ons zou dat denk ik nul verschil maken.
Low word zwaar overschat door de Nederlanders. Waarom denkt men dat hij er nog zit en niet is in gegaan op al die lucratieve aanbiedingen die hij over de jaren gekregen heeft?
Omdat hij een van de weinige mensen in de voetbal wereld is die zich bewust is van zijn beperkingen en dat hij perfect zit bij Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Voor Argentinie is het WK ook ver weg, al hebben ze nog wel alles in eigen hand:

Volgende en laatste speelronde op dinsdag 10 oktober:
Uruguay - Bolivia
Peru - Colombia
Ecuador - Argentinië
Brazilië - Chili
Paraguay - Venezuela

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLa71D8UQAAOx6M.jpg

Nummers 1 t/m 4 plaatsen zich voor het WK, nummer 5 speelt play-off tegen nr.1 Oceanië

[ Voor 12% gewijzigd door Gynnad op 06-10-2017 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 11:35
Gynnad schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:14:
Voor Argentinie is het WK ook ver weg, al hebben ze nog wel alles in eigen hand:

Volgende en laatste speelronde op dinsdag 10 oktober:
Uruguay - Bolivia
Peru - Colombia
Ecuador - Argentinië
Brazilië - Chili
Paraguay - Venezuela

[afbeelding]

Nummers 1 t/m 4 plaatsen zich voor het WK, nummer 5 speelt play-off tegen nr.1 Oceanië
Ik zie Brazilië wel Chili laten winnen om Argentinië te jennen en dan worden ze waarschijnlijk 5de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Fleximex schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:27:
[...]

Ik zie Brazilië wel Chili laten winnen om Argentinië te jennen en dan worden ze waarschijnlijk 5de.
Ik vind overigens zo'n poule veel gaver met meer wedstrijden, zouden ze hier ook moeten doen, krijg je tenminste landen die over langere termijn goed presteren op een eindtoernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Martinusz schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:30:
[...]

Ik vind overigens zo'n poule veel gaver met meer wedstrijden, zouden ze hier ook moeten doen, krijg je tenminste landen die over langere termijn goed presteren op een eindtoernooi.
Wel veel wedstrijden. Maar ik zou dat ook wel gaaf vinden. We hebben in Europa alleen te veel landen voor één poule. Dus zal je ze toch moeten splitsen in 3 poules of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Martinusz schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:38:
[...]

Met die redenatie kun je alleen Bas Dost selecteren :)
Klopt daarom schreef ik het ook, omdat mensen opeens Huntelaar erbij halen omdat hij weer bij ajax speelt en niet om zijn skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Fleximex schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:56:
[...]

Wel veel wedstrijden. Maar ik zou dat ook wel gaaf vinden. We hebben in Europa alleen te veel landen voor één poule. Dus zal je ze toch moeten splitsen in 3 poules of iets.
Ja dat wel, maar dan zou je kunnen loten in welke poule van de 2 of 3 je komt :)
Voor europa mogen 16 landen mee doen met WK, dat zou dus bij 3 poules ook de eerste 5 zijn en dan nog een bonusticket voor de beste nummer 6 ofzo.
Volgens mij heb je iets van 54 landen die in Europa mee doen, dan heb je 3 poules van 18. Dus 36 wedstrijden :P misschien toch wel beetje veel haha
rikoos schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:07:
[...]

Klopt daarom schreef ik het ook, omdat mensen opeens Huntelaar erbij halen omdat hij weer bij ajax speelt en niet om zijn skills.
Wat een onzin, maar laten we de discussie niet weer opnieuw starten over van Persie en Huntelaar. Want ja waar hebben we het over, het zijn maar de 2 beste spitsen van Oranje die we ooit hebben gehad. Laten we dan inderdaad maar Janssen opstellen, die niet speelde, niet scoorde en dus eigenlijk helemaal niets deed.

Beugelsdijk vrijgesproken, weer een flater zeg van alle partijen, 4 wedstrijden eisen, dan 5 en dan vrijspraak _O-

[ Voor 37% gewijzigd door Martinusz op 06-10-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-09 16:04

Baseman77

We move

Martinusz schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:07:
Want ja waar hebben we het over, het zijn maar de 2 beste spitsen van Oranje die we ooit hebben gehad.
Euhm, wat? :?
Beugelsdijk vrijgesproken, weer een flater zeg van alle partijen, 4 wedstrijden eisen, dan 5 en dan vrijspraak _O-
De tuchtcommissie maakt zich inderdaad steeds belachelijker.
Dat was vorig jaar al zo met de constante vrijspraken voor de Feyenoorders en zet zich dit jaar door met de wel gestrafte Lozano en nu de vrijgesproken Beugelsdijk. Wat een kneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:08
De tuchtcommissie geeft aan dat dat op televisiebeelden te zien is, maar dat alleen die beelden onvoldoende bewijs zijn voor een veroordeling.

Volgens het reglement heeft een tuchtcommissie namelijk minimaal twee bewijsmiddelen nodig om een straf uit te spreken en dat kan in deze zaak niet worden geleverd volgens de commissie. Beugelsdijk stelt in zijn verklaring dat hij niet heeft gevoeld dat hij zijn tegenspeler heeft geraakt en NAC-speler Pablo Mari Villar verklaart dat hij slechts werd gehinderd door de verdediger van ADO Den Haag
Mari matst Beugelsdijk lijkt het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Baseman77 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:19:
[...]

De tuchtcommissie maakt zich inderdaad steeds belachelijker.
Dat was vorig jaar al zo met de constante vrijspraken voor de Feyenoorders en zet zich dit jaar door met de wel gestrafte Lozano en nu de vrijgesproken Beugelsdijk. Wat een kneuzen.
Valt wel mee. Wat je refentie betreft, Lozano had in de wedstrijd gewoon rood gekregen, niets vreemds mee aan de hand. En wat betreft de Feyenoorders van vorig jaar heb je alleen die zeer discutabele actie met Vilhena die koste wat kost niet tegen Ajax mocht spelen.
De verklaring nu rond Beugelsdijk is helder. Plaatst alleen nogmaals die actie vorig jaar met Vilhena in een dubieus perspectief.
Eigenlijk zetten ze hier de trend mee in dat ze niet meer enkel op tv beelden gaan schorsen. Dat is nieuw. Ik ben voorstander van een veel terughoudender beleid waar het schorsen obv tv beelden betreft, maar helemaal afschaffen vind ik te ver gaan.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:06

m0nk

16-09-2003 15.15

Vrijspraak Beugelsdijk is discutabel, hij komt niet handig in zo met die armen omhoog. Echter 4 en daarna 5 wedstrijden schorsing eisen.. kom op, dat was echt belachelijk, 1 a 2 wedstrijden prima (voor de lompheid) was genoeg geweest. Sportief van Pablo Mari Villar overigens.

[ Voor 23% gewijzigd door m0nk op 06-10-2017 12:22 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Dus als op de videobeelden te zien is dat ik iemand een elleboog geef, verder ziet niemand 't en 't slachtoffer kan zich door de klap niets meer herinneren dan wordt ik vrijgesproken?

Want 't is maar 1 bewijslast?

Nu heb ik de videobeelden van dit incident niet gezien, maar hoe ga je dan ooit een videoscheids invoeren als videobeelden achteraf ook niet voldoende zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Aanklager gaat in beroep, verhaal krijgt dus nog een vervolg.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-09 16:31
Ankona schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:10:
[...]

Valt wel mee. Wat je refentie betreft, Lozano had in de wedstrijd gewoon rood gekregen, niets vreemds mee aan de hand. En wat betreft de Feyenoorders van vorig jaar heb je alleen die zeer discutabele actie met Vilhena die koste wat kost niet tegen Ajax mocht spelen.
De verklaring nu rond Beugelsdijk is helder. Plaatst alleen nogmaals die actie vorig jaar met Vilhena in een dubieus perspectief.
Eigenlijk zetten ze hier de trend mee in dat ze niet meer enkel op tv beelden gaan schorsen. Dat is nieuw. Ik ben voorstander van een veel terughoudender beleid waar het schorsen obv tv beelden betreft, maar helemaal afschaffen vind ik te ver gaan.
2 stuks bewijs was altijd al nodig. Het verschil met de zaak Vilhena is dat daar een ontlastende verklaring was, maar omdat in die verklaring wel stond dat er contact was hebben ze dat toch als zijnde het tweede stuk bewijs geïnterpreteerd. Nu is er een zelfde soort verklaring en wordt het niet als tweede stuk bewijs geïnterpreteerd. Logisch dat de aanklager daar tegen in beroep gaat want vorig seizoen scoorde hij in bijna exact dezelfde zaak wel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:52

Fiber

Beaches are for storming.

LOL, IJsland is Turkije in eigen huis aan het afdrogen. Nu al 0-3...

http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=812

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:40
Even over de Wk-]kwali, zeker is het (te) moeilijk om 2e te worden. Stel dat we dat toch worden, moeten we ook nog eens niet 9e nr2 worden. Als ik zo kijk, begint het erop te lijken, dat we best kans maken om nr 8 of zelfs 7 te worden, van de nr's 2.
Voor mij is DE wedstrijd van morgen Zweden - Luxemburg, dan weten we eigenlijk al heel veel.

[ Voor 15% gewijzigd door Sjah op 06-10-2017 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Sjah schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:38:
Even over de Wk-]kwali, zeker is het (te) moeilijk om 2e te worden. Stel dat we dat toch worden, moeten we ook nog eens niet 9e nr2 worden. Als ik zo kijk, begint het erop te lijken, dat we best kans maken om nr 8 of zelfs 7 te worden, van de nr's 2.
Het lijkt er qua beste top 8 nummer 2's niet slecht uit te zien. Eerst maar eens Zweden inhalen.

Als Bosnië punten verspeelt ben je waarschijnlijk beter qua doelsaldo dan Grieken (mochten die dan ook 2 x winnen). Bosnië speelt thuis tegen de Belgen en nog uit tegen Estland.
Wales speelt tegen Ierland, daar ligt een kans. Als Ierland wint heb je waarschijnlijk een beter doelsaldo dan Ierland. Gelijkspel is goed qua punten. Als Wales wint niet.
Schotland moet nog uit tegen Slovenië. De Schotten moeten die simpelweg niet winnen.
En dan nog een miniscule kans Oekraïne en Kroatie gelijkspelen.

Dus qua andere poules heb je een goede kans dat je het qua punten redt en niet naar doelsaldo hoeft te kijken. Maarja. Zweden met +11. die moeten gewoon niet uitlopen. Als het 6 verschil blijft moet je alsnog met 3-0 winnen.

Allemaal leuk die 'realistische' praat: "proberen we eerst maar eens van Wit-Rusland te winnen". Maar je moet ook gewoon genoeg scoren. Dat is realistisch Advocaat.
Eens een keer gewoon het niveau dat de spelers bij hun clubs halen meenemen en met passie en strijd spelen. Maar ik weet niet of dat lukt. Soms heb je het idee dat het die nieuwe generatie (alles na Robben Sneijder) niks doet. Winnen of verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het is elke keer 'er is nog een kans als...'
Het is alleen nog wachten op het definitieve resultaat dat hier een einde aan brengt.

Zweden rolt Luxemburg op met minimaal 3-0 en daar gaan wij niet op inlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Het is een kansloze missie, we halen het nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Kunnen we straks voor IJsland gaan supporteren op het WK... oOo :)F oOo

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tuutteren zit er ook niet in.
Turkije is al afgehaakt. :+

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 06-10-2017 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Fleximex schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:00:
[...]

Het lijkt er qua beste top 8 nummer 2's niet slecht uit te zien. Eerst maar eens Zweden inhalen.

Als Bosnië punten verspeelt ben je waarschijnlijk beter qua doelsaldo dan Grieken (mochten die dan ook 2 x winnen). Bosnië speelt thuis tegen de Belgen en nog uit tegen Estland.
Wales speelt tegen Ierland, daar ligt een kans. Als Ierland wint heb je waarschijnlijk een beter doelsaldo dan Ierland. Gelijkspel is goed qua punten. Als Wales wint niet.
Schotland moet nog uit tegen Slovenië. De Schotten moeten die simpelweg niet winnen.
En dan nog een miniscule kans Oekraïne en Kroatie gelijkspelen.

Dus qua andere poules heb je een goede kans dat je het qua punten redt en niet naar doelsaldo hoeft te kijken. Maarja. Zweden met +11. die moeten gewoon niet uitlopen. Als het 6 verschil blijft moet je alsnog met 3-0 winnen.

Allemaal leuk die 'realistische' praat: "proberen we eerst maar eens van Wit-Rusland te winnen". Maar je moet ook gewoon genoeg scoren. Dat is realistisch Advocaat.
Eens een keer gewoon het niveau dat de spelers bij hun clubs halen meenemen en met passie en strijd spelen. Maar ik weet niet of dat lukt. Soms heb je het idee dat het die nieuwe generatie (alles na Robben Sneijder) niks doet. Winnen of verliezen.
De resultaten tegen de nr laatst gaan eraf...
Slaat nergens op want met de toelating van Gibraltar hebben alle poules 6 teams.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Sinned123 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:19:
[...]

Slaat nergens op want met de toelating van Gibraltar hebben alle poules 6 teams.
Nee, slaat nergens op, maar zo zijn de regels nou eenmaal...

Hier een actuele stand:

Wikipedia: 2018 FIFA World Cup qualification (UEFA)

Zweden staat nu achtste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
dutchgio schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:16:
Tuutteren zit er ook niet in.
Turkije is al afgehaakt. :+
Marokko zou nog kunnen gaan....zie de kwalificatie-zone van Afrika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 07:03
Martinusz schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:07:
[...]

Wat een onzin, maar laten we de discussie niet weer opnieuw starten over van Persie en Huntelaar. Want ja waar hebben we het over, het zijn maar de 2 beste spitsen van Oranje die we ooit hebben gehad.
Wacht even hoor. Tot wanneer gaat jouw geschiedenis terug?

Was Cruijff ook geen nummer negen? En anders was van Basten toch absoluut de beste ooit. Bergkamp heeft ook in de spits gestaan en Kluivert en van Nistelrooij hebben we ook nog gehad in de succesvolle perioden.

Van Persie was ook van internationale klasse maar ik zou Huntelaar niet in bovengenoemd rijtje willen zetten. Buiten Nederland is hij amper succesvol geweest. Dat is meer de categorie Bosman/Kieft in mijn ogen: pure specialisten maar geen extra klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
D-e-n schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:54:
[...]

Wacht even hoor. Tot wanneer gaat jouw geschiedenis terug?

Was Cruijff ook geen nummer negen? En anders was van Basten toch absoluut de beste ooit. Bergkamp heeft ook in de spits gestaan en Kluivert en van Nistelrooij hebben we ook nog gehad in de succesvolle perioden.

Van Persie was ook van internationale klasse maar ik zou Huntelaar niet in bovengenoemd rijtje willen zetten. Buiten Nederland is hij amper succesvol geweest. Dat is meer de categorie Bosman/Kieft in mijn ogen: pure specialisten maar geen extra klasse.
Check anders even de statistieken zou ik zeggen, van Persie topscorer aller tijden van Oranje en Huntelaar nummer 2 met een nog betere doelpunten per speeltijd dan van Persie.

Ik heb het niet over stijl of techniek, maar over efficiëntie oftewel doelpunten, daar waar een spits voor in her veld staat, dan kun je er niet omheen dat deze 2 de beste spitsen zijn die we hebben. Cruijff opstellen wordt sowieso vrij lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Martinusz schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 04:07:
[...]

Check anders even de statistieken zou ik zeggen, van Persie topscorer aller tijden van Oranje en Huntelaar nummer 2 met een nog betere doelpunten per speeltijd dan van Persie.

Ik heb het niet over stijl of techniek, maar over efficiëntie oftewel doelpunten, daar waar een spits voor in her veld staat, dan kun je er niet omheen dat deze 2 de beste spitsen zijn die we hebben. Cruijff opstellen wordt sowieso vrij lastig ;)
Als je er 4 inschiet tegen, pakweg, San Marino, dan maakt jou dat nog niet tot 'de beste spits'. Domweg de meeste doelpunten maken, maar alleen in flutwedstrijden?

Resultaten waar iedereen van achterover slaat, die bepalen dat beeld mede. Die krankzinnige goal van Van Persie tegen Spanje, of die van Bergkamp tegen Argentinië, van Van Basten tegen Rusland, die onthoudt iedereen.

Van Huntelaar kan ik mij er geen één herinneren.

En dat is - denk ik - wat @D-e-n bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Gewoon er vol op klappen en strijd tonen. Dat mis ik een beetje de laatste periode bij het Nederlands elftal. Niet teveel speculeren, gewoon alles geven om zoveel mogelijk te scoren.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Martinusz schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 04:07:
[...]
Dat zei je niet, maar wanneer het om efficiëntie gaat, is Beb Bakhuys natuurlijk de beste spits van Nederland ooit, wanneer je naar een enigszins representatieve verhouding wedstrijden en doelpunten kijkt.

Cruijff was overigens ook efficiënter qua doelpuntenproductie dan Huntelaar. Maar is dit niet een beetje een zinloze discussie, zeker wanneer je gaat kijken naar de mogelijkheden voor het Nederlands Elftal nu?

Overigens vind ik het wel een leuke discussie :D Aan de hand van jouw criteria (en als persoonlijke toevoeging dat je minimaal 20 doelpunten voor het Nederlands Elftal gescoord moet hebben) zou je op het volgende lijstje komen.

1. | 1 op 0,82 | Beb Bakhuys
2. | 1 op 1,08 | Faas Wilkes
3. | 1 op 1,12 | Kick Smit
4. | 1 op 1,42 | Abe Lenstra
5. | 1 op 1,45 | Johan Cruijff
6. | 1 op 1,81 | Klaas Jan Huntelaar
7. | 1 op 1,98 | Patrick Kluivert
8. | 1 op 2,00 | Ruud van Nistelrooy
9. | 1 op 2,04 | Robin van Persie
10. | 1 op 2,14 | Dennis Bergkamp
11. | 1 op 2,42 | Marco van Basten

Een leuk lijstje - en wellicht ook wel de 11 beste spitsen van Nederland ooit, echter niet zo zeer in deze volgorde - maar hoe relevant is dit voor het Nederlands Elftal van nu? De eerste vijf leven niet meer, nummer 7, 8, 10 en 11 voetballen niet meer en Huntelaar en Van Persie scoorden voor het laatst in 2015 (en speelden al dan niet terecht daarna niet meer in het Nederlands Elftal, buiten de laatste minuten van Van Persie tegen Frankrijk).

De criteria die je noemde, om Van Persie en Huntelaar op te roepen, zijn naar mijn idee dus niet relevant. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet van mening ben dan ze (mits fit) geselecteerd zouden moeten worden. Een jammerlijke constatering, want met 34 jaar zijn ze wel op hun retour. Maar de alternatieven zijn helaas nog steeds minder dan deze twee heren op leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:05
Ramzzz schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:50:
Die krankzinnige goal van Van Persie tegen Spanje
Dat is overigens ook de enige bal die van Persie ooit fatsoenlijk in Oranje heeft geraakt. Voor de rest herinner ik voornamelijk zijn gemiste kansen. Van Persie en Oranje is het ook niet.

Zonder me overigens inhoudelijk met de discussie Huntelaar te willen bemoeien...alleen even bashen op van Persie :o

/edit
De penalty van Huntelaar tegen Mexico schoot met zojuist te binnen. Een mooi moment, niet zozeer een mooie penalty :)

[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 07-10-2017 11:20 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Sinned123 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:19:
[...]

Het maakt natuurlijk een groot verschil voor het doelsaldo of je een team als Gibraltar in je poule hebt en dat valt dan weg. Schiet natuurlijk niet op als je net als Portugal twee van zulke landen erbij hebt :D en dan staan die nog niet eens onderaan in de poule ...

Kom net nog een lijstje tegen van top 10 teams die het WK ook niet haalden (maar daar zal dit Oranje bij lange na niet in komen O-) ): https://www.si.com/soccer...s-world-cup-qualifying#10

Zo kom je nog eens een mooi verhaal tegen :*) :

"France, 1994

Bernard Lama, Laurent Blanc, Marcel Desailly, Didier Deschamps, Emmanuel Petit, Frank Sauzee, Eric Cantona, Jean-Pierre Papin–that France’s qualification for the 1994 World Cup ever came into doubt was vaguely ridiculous, but failing to reach major tournaments with star-packed squads is a peculiarly French trait. With two games of qualifying remaining, France led Sweden by two points and Bulgaria by four, with the top two sides to go through. But then Bulgaria hammered Austria 4-1 and France, shockingly, lost 3-2 at home to Israel. Sweden beat Finland and drew in Austria to secure its place in the USA, meaning France needed only to draw in Paris against Bulgaria to go through. It took the lead through Cantona after 32 minutes, and although Emil Kostadinov leveled before halftime, everything seemed secure as, with the clock showing 89:46, substitute David Ginola gathered the ball by the right corner flag at the Bulgarian end of the pitch. But then Ginola committed the act for which France’s manager Gerard Houllier has never forgiven him. Rather than wasting time, he sent in a cross. It was overhit, and Bulgaria broke. Luboslav Penev chipped a 40-yard ball into the path of Kostadinov, and cutting into the box from a narrow angle, he thumped an improbable shot in off the underside of the bar. The clock showed 89:59. France was out, and Bulgaria was through. Bizarrely, both Penev and Kostadinov were in the country illegally; because of an administrative oversight, the Bulgarian FA simply hadn’t applied for visas for them and they had been smuggled into France through an undermanned border point near Mulhouse, for which Borislav Mihailov and Georgi Georgiev both played. So as not to arouse suspicion at a hotel, they had stayed at Georgiev’s house before carrying on to Paris, where the whole squad was put up at the Trianon Palace by a French travel agency that was angered by losing a deal with the French federation. Ginola got the blame, but with tighter security, Bulgaria would never have had a chance."

En dan te bedenken dat Bulgarije en Zweden uiteindelijk de nr's. 3 en 4 van dat WK werden 8)

[ Voor 70% gewijzigd door apis29 op 07-10-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Vincent Janssen nu daadwerkelijk Nederlands hoop in bange dagen!?

't Kan verkeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:26:
Is Vincent Janssen nu daadwerkelijk Nederlands hoop in bange dagen!?

't Kan verkeren!
Die kans tegen Bulgarije van 5 meter voor het doel die hij nog meters naast wist te krijgen is veelzeggend over zijn kwaliteiten. Een goede spits in slechte vorm krijgt deze zonder moeite op doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent Dave schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:29:
[...]

Die kans tegen Bulgarije van 5 meter voor het doel die hij nog meters naast wist te krijgen is veelzeggend over zijn kwaliteiten. Een goede spits in slechte vorm krijgt deze zonder moeite op doel.
Janssen heeft eenzelfde draaicirkel als Ron Vlaar. Zet een beetje krachtige centrale verdedigers op Janssen en hij heeft het zo moeilijk dat hij amper tot scoren komt. Ambieer je desondanks toch een vechtspits dan lijkt het mij dat je beter voor die evenzo beperkte maar wel bloedfanatieke Weghorst had kunnen gaan. Die zie ik dan nog eerder scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Is Huntelaar nu bij de selectie ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Laten we eerst maar eens hopen op een stuntje van Luxemburg. Ze hebben het vaker gedaan... _/-\o_

* Fiber herinnert zich die legendarische avond in 1995 toen Luxemburg Tsjechië met 1-0 versloeg en Oranje in de race hield voor Euro 96...

http://www.uefa.com/uefae...26/match=50690/index.html

(Waar Seedorf het voor Oranje tegen Frankrijk verprutste in de kwartfinale door een penalty te missen...)

Edit: Ja, we worden oud... :'(

Edit 2: En ja, die avond had Oranje ook verloren in Wit Rusland, maar dat vergeten we voor het gemak maar even...

[ Voor 14% gewijzigd door Fiber op 07-10-2017 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-09 17:56
Tja, als die scheids daarvoor een pingel aan Zweden geeft, gaat t hem niet meer worden nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Zweden al 1-0 voor, geholpen door de scheids...
Spits van Zweden maakt zelf een overtreding en krijgt een penal...

En 2... :'(

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 07-10-2017 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
En na 18 minuten voetbal 2-0 voor Zweden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-09 17:56
Dag dag WK!. Maar eerst winnen van Wit Rusland en niet aan goals denken hoor Advocaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja, Zweden weten wat ze moeten doen, en doen het ook, was te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yemoke schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:19:
En na 18 minuten voetbal 2-0 voor Zweden...
Op naar de 8. Let maar op. En gelijk hebben ze. :Y

Ik was van de patatgeneratie. Wat er nu rondloopt bij de profs in NL en ook bij de jeugd,amateurs zijn allemaal verwende kwasten die allemaal denken dat succes vanzelf komt aanwaaien (belangrijkste bij de jeugd, wie heeft de hipste schoenen bijvoorbeeld). Het voetbal zal in de toekomst zich dramatisch ontwikkelen, lees niet ontwikkelen.

Terecht bye bye WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

1-1 Bosnie -Belgie. Wat een akker waar ze moeten op spelen :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Na een half uur 2-0, ach hoop doet leven, ;ik teken voor een 2-0 eindstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:31:
Na een half uur 2-0, ach hoop doet leven, ;ik teken voor een 2-0 eindstand.
Ik wil niets eens meer dat NL gaat. Je schaamt toch je ogen uit je kop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
En de nummer drie zit er ook in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
-O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Sjah schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:20:
Ja, Zweden weten wat ze moeten doen, en doen het ook, was te verwachten.
Die Zweden hebben al de hele reeks stink mazzel. Die Wit Russen hielden open huis tegen ze, doen ze normaal ook nooit. Bij ieder ander land was het verdacht

Edit:
Wat mij betreft vliegen ze er in de playoffs ook uit...

[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 07-10-2017 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
Achja, waarover je ook een boekje kan opendoen, is de rol van Strootman, ik vind dat hij voor 'n deel de kwalificatie heeft vergooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Sjah schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:54:
Achja, waarover je ook een boekje kan opendoen, is de rol van Strootman, ik vind dat hij voor 'n deel de kwalificatie heeft vergooid.
Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

azz_kikr schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:30:
1-1 Bosnie -Belgie. Wat een akker waar ze moeten op spelen :D
Verschrikkelijk veld.

En verschrikkelijke score momenteel ook - en nogal gevleid voor de Bosniers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 13:55
Hopelijk gaat Zweden niet nog harder uithalen.

Ik verwacht overigens ook een enorm slecht Oranje straks. Die wedstrijd tegen Zweden gaat om de keizers baard.

Ach, kunnen we bijna een jaar de schade inventariseren en een wat degelijker elftal neerzetten. Gelukkig is het een stuk makkelijker om je te plaatsen voor een EK 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Sjah schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:54:
Een speler de schuld geven gaat mij wat ver hoor. Het hele team en zeker de voormalige bonscoach hebben gewoon keihard gefaald. Klote voor spelers zoals Robben en Sneijder dat ze op deze manier hun interland carrière gaan afsluiten, maar het is niet anders.

Uithuilen, en opnieuw beginnen, vanaf de jeugd. Begin eens met normaal trainen op techniek en conditie, dat is keihard nodig binnen het Nederlandse voetbal. Vervolgens ook enige zelfredzaamheid van spelers, of eens leren verdedigen of hoe een middenveld moet werken. Dat gaat alleen nog jaren duren. Volgende EK zie ik ook niet gebeuren...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
54e min 4-0.....
60e min 5-0....

[ Voor 34% gewijzigd door Yemoke op 07-10-2017 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-09 15:16
En dat is 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dit stinkt eerlijk gezegd ook wel een beetje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yemoke
"Stel nou dat het 8-0 word meneer de Bondscoach?"
- Wat is dat nou voor domme vraag.

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nu is het wel afgelopen voor Oranje ja. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 13:55
Nou Advocaat... Komt die 8-0 toch wel dichtbij hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-09 15:16
En daar komt nummer 6
Pagina: 1 ... 75 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.