Hopla 6-0
Had Dick toch gelijk, het maakt niet uit hoeveel Oranje er maakt. 
En 6...
Die van Zweden zijn elk geval wel gemotiveerd.
En 6...
Die van Zweden zijn elk geval wel gemotiveerd.
Was al een verloren missie voor Nederland voordat deze wedstrijd was begonnen. Eerlijk is eerlijk ze hebben ook niets te zoeken in Rusland. Zal vanavond wel een gelijkspel worden is mijn verwachting.
Hou eens op. Zweden wel? Die werden weggetikt door Nederland.drpeer_holland schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:27:
Eerlijk is eerlijk ze hebben ook niets te zoeken in Rusland.
Nog mooier zou zijn als ze 3-1 maken. En dan nog steeds doen alsof er hoop is. Typisch.drpeer_holland schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:27:
Was al een verloren missie voor Nederland voordat deze wedstrijd was begonnen. Eerlijk is eerlijk ze hebben ook niets te zoeken in Rusland. Zal vanavond wel een gelijkspel worden is mijn verwachting.
7-0.
7-0 dit meen je niet. Dat fragment gaat nog vaak getoond worden lol!
Oranje heeft niet alleen drie punten minder dan Zweden, maar ook een aanzienlijk lager doelsaldo. Toch is Advocaat niet van plan om vol op de aanval te gaan spelen. "Het belangrijkste is dat we twee keer winnen. Gaandeweg merken we dan wel of we meer goals moeten maken."

Je moet dus wel als een malloot vol op de aanval spelen. Dat risico moest je ook nemen als het resultaat van Zweden Luxemburg niet eens bekend zou zijn.
Je moet dus wel als een malloot vol op de aanval spelen. Dat risico moest je ook nemen als het resultaat van Zweden Luxemburg niet eens bekend zou zijn.
Nee geen wereldtitel, maar Oranje mag je nooit uitvlakken voor een eventuele halve finale.drpeer_holland schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:27:
Man en dan hebben we straks nederlands elftal die met moeite een 0-1 over de streep trekt. Ik heb er nu al zin in!
Dat zou ook geen schande zijn. Ik begreep dat alleen Spanje er makkelijk gewonnen heeft. En Zweden dus, opmerkelijk toch wel dat Wit-Rusland juist toen open huis heeft gehouden.Yemoke schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:31:
Man en dan hebben we straks nederlands elftal die met moeite een 0-1 over de streep trekt. Ik heb er nu al zin in!
Ze zijn bang nog tegen een Wit-Rusland een flater te slaan; daarom maar niet volop aanvallend voetballen...Fleximex schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:30:
Oranje heeft niet alleen drie punten minder dan Zweden, maar ook een aanzienlijk lager doelsaldo. Toch is Advocaat niet van plan om vol op de aanval te gaan spelen. "Het belangrijkste is dat we twee keer winnen. Gaandeweg merken we dan wel of we meer goals moeten maken."
Kan maar zo een moeizame overwinning worden ja.
Je zou het bijna gaan denken ja, ergste nederlagen voor Lux ooit waren 2x 0-9, we zitten daar in de buurt.D-e-n schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:30:
Dit zaakje stinkt nu toch echt wel
Wordt gewoon 10-0. Toivonen heeft dit al vaker meegemaakt....
Ach wie weet geeft wit rusland het ook wel weg gezien ze nergens voor spelen.
Maar kan ook door nederland weggeven worden aangezien ze nog ergens voor spelen
Maar kan ook door nederland weggeven worden aangezien ze nog ergens voor spelen
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Waarom vermoeiend maandag op werk aankomen, ze vinden het allemaal wel prima.
Ik geloof hier echt helemaal niets van. Ze houden een A elftal van Frankrijk op 0-0 in Frankrijk en dan gaan ze er opeens zo hard af tegen een op papier stuk zwakker team dat een beter doelsaldo goed kan gebruiken
Bij de Belgen gaat het qua score ook wel op en neer. Of nie
En Dick Advocaat staat even mooi voor lul zeg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Doe maar niet, ik denk dat er aantal topteams nog graag wel eens vol gas tegen dit Nederland willen spelen om een paar oude rekeningen te vereffenen.Sjah schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:31:
[...]
Nee geen wereldtitel, maar Oranje mag je nooit uitvlakken voor een eventuele halve finale.
Zul je zien dat je bijvoorbeeld tegen Duitsland of Belgie in de poule komt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tuurlijk, kick them while they are down.Bossie schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:43:
[...]
Doe maar niet, ik denk dat er aantal topteams nog graag wel eens vol gas tegen dit Nederland willen spelen om een paar oude rekeningen te vereffenen.
Zul je zien dat je bijvoorbeeld tegen Duitsland of Belgie in de poule komt
Moeten ze wel nog de barrages door met italie erin
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Verwijderd
Verneem zojuist dat het 8-0 is geworden voor Zweden? Goedemorgen, als dat maar niet zo deprimerend is voor het Nederlands elftal dat ze zo teleurgesteld zijn dat er als je niet op past ook nog gaat verliezen vanavond.
Ja...of zal je zien.
Nederland speelt nog twee fantastische wedstrijden. En dan net op 1 doelpunt niet meer doorgaan.
Naja. Ook dat zal wel niet. Hooguit 2x met 2-0 winnen ofzo gok ik
Nederland speelt nog twee fantastische wedstrijden. En dan net op 1 doelpunt niet meer doorgaan.
Naja. Ook dat zal wel niet. Hooguit 2x met 2-0 winnen ofzo gok ik
remember Spanje-Malta? (12-1)
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Ik zie die beelden en dat zaakje stinkt echt, inclusief die belachelijke penalty. Zeker als je bedenkt hoe positief de Luxemburgers waren over Zweden vooraf.
[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 07-10-2017 19:54 ]
Die penalty sloeg nergens op, man man man. Daarna zie je gewoon een ploeg die er vol voor gaat en een ploeg die al slecht is maar ook nergens meer voor speelt. De enige kans was lang de nul houden en dat werd door de scheidsrechter vakkundig omzeep geholpen.D-e-n schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:53:
Ik zie die beelden en dat zaakje stinkt echt, inclusief als die belachelijke penalty. Zeker als je bedenkt hoe positief de Luxemburgers waren over Zweden vooraf.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Vrees dat die uitslag in de koppies gaat zitten van de spelers van Oranje en niet ten goede.
Beetje zuur he. Precies of het van deze score moet afhangen. Hadden ze in de vorige matchen maar niet als een dweil moeten spelen.
Het zijn een stel amateurs he die maandag weer aan het werk gaan.D-e-n schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:53:
Ik zie die beelden en dat zaakje stinkt echt, inclusief die belachelijke penalty. Zeker als je bedenkt hoe positief de Luxemburgers waren over Zweden vooraf.
Dat waren ze tegen Frankrijk ooksevinc schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:56:
[...]
Het zijn een stel amateurs he die maandag weer aan het werk gaan.
Waarom zuur? Nederland is gewoon niet zo goed meer dus zijn we net als vele andere landen afhankelijk van anderenazz_kikr schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:55:
Beetje zuur he. Precies of het van deze score moet afhangen. Hadden ze in de vorige matchen maar niet als een dweil moeten spelen.
[ Voor 44% gewijzigd door D-e-n op 07-10-2017 19:58 ]
Niks jammer. België olé olénwnc schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:40:
Go Bosnie... ah jammer Belgie maakt de 3-4

Wat een zenuwslopende wedstrijd. De uitslag is gevleid voor Bosnië, maar ze hebben wel sterk gespeeld. Alleen de onnodig harde tackles waren onbegrijpelijk - die op de enkels van Hazard zelfs ronduit misdadig.
Ik begrijp je frustratie, maar valsspelen is extreem onwaarschijnlijk, helemaal onnodig en daarnaast is het niveauverschil tussen Zweden en Luxemburg groot.D-e-n schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:53:
[ Voor 34% gewijzigd door YellowOnline op 07-10-2017 20:00 ]
@YellowOnline dat is dan weer jammer om te lezen.
Bekijk het positief, als Frankrijk 2x verliest en wij winnen 2x dan maken we ook nog kans.D-e-n schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:57:
[...]
Dat waren ze tegen Frankrijk ook
[...]
Waarom zuur? Nederland is gewoon niet zo goed meer dus zijn we net als vele andere landen afhankelijk van anderen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Frankrijk thuis verliezen van W-Rusland? tJa misschien is de aarde toch plat..ph4ge schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:02:
[...]
Bekijk het positief, als Frankrijk 2x verliest en wij winnen 2x dan maken we ook nog kans.
Nou ja, de bal is rond... Niet dat ik er nog echt in geloof, maar wie weet heeft Oranje ook eindelijk eens een keer een beetje geluk en staat het binnen 20 minuten al 0-3 of zo...
It ain't over till it's really over...

It ain't over till it's really over...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mee gelijk spelen tegen Luxembourg danSjah schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:05:
[...]
Frankrijk thuis verliezen van W-Rusland? tJa misschien is de aarde toch plat..
Float like a butterfly, sting like a bee.
Heb je een glazen bol? Mag ik hem een keer lenen?
Elect a clown, expect a circus.
Het zou Advocaat sieren om bij voorbaat ontslag te nemen voor het doen van domme uitspraken.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ach 2x met 5-0 winnen is genoeg
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het zou Advocaat sieren als hij spelers als Amrabat op zou stellen. Niet zozeer voor het resultaat nu, maar om die spelers vast te leggen voor de toekomst.
alles kan off-topic
Het zou hem sieren om nu te bouwen aan de toekomst. Spelers met potentie etc op te stellen en geen spelers die te slecht zijn zoals Rekik of die over 2 jaar niet meer in Oranje zullen spelen.Ankona schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:18:
Het zou Advocaat sieren als hij spelers als Amrabat op zou stellen. Niet zozeer voor het resultaat nu, maar om die spelers vast te leggen voor de toekomst.
Het valt nog mee zelfs, hij is nu op TV.Gunner schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:16:
Het zou Advocaat sieren om bij voorbaat ontslag te nemen voor het doen van domme uitspraken.
Nederland niet naar EK, niet naar WK, en voorlopig 0 punten op het europese toneel, kan het nog armoediger?
Nee armoediger kan niet, want in de dark 80's liep er wel een Gullit en v Basten al op de velden. Zie jij die nu?
Bulgarije wint gewoon van Frankrijk 
Luxemburg kreeg trouwens deze reeks 'slechts' 25 goals tegen. Nu ineens 8 tegelijk.
Luxemburg kreeg trouwens deze reeks 'slechts' 25 goals tegen. Nu ineens 8 tegelijk.
[ Voor 53% gewijzigd door Exocet op 07-10-2017 20:43 ]
Nee.Sjah schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:34:
Nee armoediger kan niet, want in de dark 80's liep er wel een Gullit en v Basten al op de velden. Zie jij die nu?
dinsdag met 7-0 winnen en klaar.
alles kan off-topic
Frankrijk al voor hoorExocet schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:35:
Bulgarije wint gewoon van Frankrijk

Ze moeten wel eens opschieten met die goals
Ik vind Advocaat een ontzettende lul die zelfs een eikelpiercing met diamanten niet zou sieren, maar ik denk dat strategisch het beste voor Oranje inderdaad is om op lange termijn te denken en te investeren in nieuwe spelers.Deadsy schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:25:
[...]
Het zou hem sieren om nu te bouwen aan de toekomst. Spelers met potentie etc op te stellen en geen spelers die te slecht zijn zoals Rekik of die over 2 jaar niet meer in Oranje zullen spelen.
België heeft nu een fantastische generatie spelers (al presteren ze niet als team wat ze individueel waard zijn) en velen ervan herinner ik me nog van de U21 op de Olympische Spelen in Peking, op een moment dat het bij de profs om te huilen was: 2000 tot 2010 was een woestijn. Geen idee hoe het er bij de Nederlandse U21 en U17 uitziet natuurlijk.
Enfin, om maar te zeggen: er zijn magere jaren en vette jaren.
Verwijderd
Optimist!Deadsy schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:50:

Rustig aan, op dit moment zie ik Wit-Rusland eerder de openingstreffer maken.Deadsy schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:50:
alles kan off-topic
Verwijderd
Pessimist!Ankona schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:53:
[...]
Rustig aan, op dit moment zie ik Wit-Rusland eerder de openingstreffer maken.

Wijnaldum alweer zoveel balverlies. Hij kan in het NL-elftal niet eens implementatie kaatsballetje geven.
Iemand enig idee, waarom bij gelijk aantal pnt, niet onderling resultaat boven saldo gaat? Is dit altijd zo geweest?
Dan hadden we Zweden alsnog uitgelachen.
Dan hadden we Zweden alsnog uitgelachen.
Wie zegt dat ik het over Oranje had?Ankona schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:53:
[...]
Rustig aan, op dit moment zie ik Wit-Rusland eerder de openingstreffer maken.
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:00:
[...]
Is er ook een smiley voor slaapverwekkend?

Dubbelepunt hoofdletter o.Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:00:
[...]
Is er ook een smiley voor slaapverwekkend?
Helemaal neutraal gezien vind ik die gasten met de witte shirts toch net iets beter dan die met de oranje shirts.
Lijkt zo onbeholpen, alsof ze gisteren pas samen gekomen zijn zonder getrained te hebben.
Vraag ik me toch af hoeveel tijd ze bij Oranje verspillen als dingen zoals volleybal. Misschien wat meer tijd besteden aan partijtjes en oefen wedstrijden van 45min? Zodat er wat meer automatismen inkomen en men elkaar beter weet te vinden?
Lijkt zo onbeholpen, alsof ze gisteren pas samen gekomen zijn zonder getrained te hebben.
Vraag ik me toch af hoeveel tijd ze bij Oranje verspillen als dingen zoals volleybal. Misschien wat meer tijd besteden aan partijtjes en oefen wedstrijden van 45min? Zodat er wat meer automatismen inkomen en men elkaar beter weet te vinden?
Verwijderd
Dat we het daar over hebben in plaats van te juichen zegt toch alles over de wedstrijd tot nog toe van de kant van Nederland.
Hoe is het toch mogelijk dat de spelers wel pap in hun benen lijken te hebben gekregen.
Hoe is het toch mogelijk dat de spelers wel pap in hun benen lijken te hebben gekregen.
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2017 21:02 ]
Mooi overzicht:

Tempo ligt te laat, passing is slecht want men heeft teveel tijd nodig om hem onder controle te krijgen inplaats van hem direct door te spelen.
Bijna geen hond bied zich aan, alsof afgesproken is aan wie de bal gespeeld word etc.
Bijna geen hond bied zich aan, alsof afgesproken is aan wie de bal gespeeld word etc.
En wat als de andere ploegen ook goals maken? Lijkt me tegen dit Nederland meer van toepassing is.
Dan moet men 2 goals meer maken geloof ik.azz_kikr schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:05:
En wat als de andere ploegen ook goals maken? Lijkt me tegen dit Nederland meer van toepassing is.
't is allemaal zo verschrikkelijk traag bij NL elftal
lijkt Ajax wel in z'n huidige vorm
Nog 11!
Met dit tempo gaat het niet lukken denk ik
In de Guardian: "The Netherlands haven’t started well in Borisov. They look like a team who have been demoralised by Sweden’s 8-0 win over Luxembourg."
Neh, als het daar 2-0 was geworden zouden ze net zo slecht spelen.YellowOnline schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:09:
In de Guardian: "The Netherlands haven’t started well in Borisov. They look like a team who have been demoralised by Sweden’s 8-0 win over Luxembourg."
Nou, het begin is er...
* Fiber gaat telraampje zoeken...
* Fiber gaat telraampje zoeken...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Enne, al aan de drank?Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:10:
Het wonder van Wit-Rusland? De wederopstanding van Oranje?
heb het geluid uitgezet... wat een ongelooflijke irritatiefactor is die Frank Snoeks zeg.....
lekker rustig nu
lekker rustig nu
Dit topic is gesloten.