[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.539 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:11

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Monaco heeft die 50 mln. voor Dolberg toch ook ontkend?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
ph4ge schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:11:

Gio is geen tactisch meesterbrein, daar kunnen we het over eens zijn. Echter spelen de blessures en het programma ook een rol, er missen gewoon teveel spelers en die er wel in staan zijn niet fris. Ik vond zn tactiek best te verdedigen zondag en de keren dat Gio wat verrassends doet pakt het ook niet goed uit.

Wat ik erg pijnlijk vond om te lezen is dat Feyenoord een bod van meer dan een miljoen Euro op Nelom heeft afgeslagen omdat ze Woudenberg al (voor minder) hadden verkocht. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Woudenberg niet gewoon 2e keus is geworden. Als je lekker mee kan draaien bij Heerenveen dan ben je goed genoeg als backup voor Feyenoord en dat zie ik Nelom nog niet doen.
Ik vraag me af of Nelom wel op zijn plek is als back. Voetballend doet hij best leuke dingen (eerlijk is eerlijk, zaterdag was hij een van de betere spelers al zegt dat vooral veel over de rest). Maar het is geen slot op de deur zoals Kongolo wel was. (Haps is dat ook niet en Diks aan de andere kant ... bij vlagen wel maar vaak totaal niet)

Bij Nelom heb ik dus mijn twijfels. Mischien komt hij als middenvelder beter uit de verf. Maar achterin is de selectie te smal en te zwak, zeker aan de zijkanten. Jammer idd dat Woudenberg geen kans heeft gekregen, die transfer was financieel gezien nog geen wisselgeld vergeleken met wat er voor Karsdorp en Kongolo binnengekomen is. Als het was om hem speeltijd te gunnen, waarom dan niet verhuurd? (Of was het nodig om St Juste en Larsson los te krijgen?)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-09 23:09
Family Guy schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:12:
Monaco heeft die 50 mln. voor Dolberg toch ook ontkend?
Ik weet niet wat het beleid van Monaco is maar clubs reageren natuurlijk niet op elk gerucht.
Ankona schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:16:
Als het was om hem speeltijd te gunnen, waarom dan niet verhuurd? (Of was het nodig om St Juste en Larsson los te krijgen?)
Naar verluid zijn de zaken tussen Heerenveen en Feyenoord allemaal losse deals geweest, wat waarschijnlijk ook niet gunstig was voor Feyenoord.

[ Voor 41% gewijzigd door ph4ge op 25-09-2017 09:19 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:11
L'Equipe, Franse sportkrant, ontkende dat er een bod was na de 50 miljoen berichtgeving in Nederland, en dat Monaco hooguit 30 zou gaan bieden. Uiteindelijk kwamen ze uit bij Jovetic en is Dolberg er nooit van gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Martinusz schreef op zondag 24 september 2017 @ 09:17:
Ik denk dat Ajax vanmiddag wederom punten gaat verspelen, Vitesse aanvallend toch wel sterk (ondanks beker debacle) en dat tegen het juist niet in vorm zijnde verdediging van Ajax. Neem daarbij het moeilijke scoren dan wordt het een moeilijke middag.
Ik moet Toto in gaan vullen :+

Vooraf in een seizoen kijk je altijd een beetje van tegen die tegenstanders kun je puntverlies verwachten, meestal ziet dat er zo uit in mijn hoofd*:
Uit wedstrijden mogelijk punt verlies:
- PSV
- Utrecht
- Feyenoord
- Ado
- Vitesse
- Groningen

Voor thuiswedstrijden voor Ajax verwacht je eigenlijk geen verliezen, hooguit gelijkspel zo nu en dan:
- PSV
- Feyenoord
- Utrecht

Vorig seizoen begon het dramatisch thuis, maar waren er bijvoorbeeld weer onverwachts 6 punten tegen Utrecht. Als je nu kijkt, Ado uit, daar kan je weleens gelijkspelen, normaal gesproken Vitesse uit lastig, nu was het thuis. Mocht het ineens gaan draaien en je wint Vitesse uit, dan is er niet zoveel aan de hand. Heracles uit was natuurlijk al een verrassing, beetje in de categorie Roda en Willem II vorig jaar, die verwacht je niet!
De vraag blijft alleen, gaat het snel weer draaien -O- ik zie het nog niet snel gebeuren.

Wanneer staat PSV of Feyenoord op de rol, want in deze staat worden dat gewoon verliespartijen -O-

*dus niet gebaseerd op statistieken

[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 25-09-2017 09:22 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 22:53
Tsja, Feyenoord voelt nu hoe het is om een paar belangrijke spelers te moeten missen. PSV heeft daar afgelopen seizoenen ook mee gelopen, dat is gewoon rot. De breedte van de bank bij Feyenoord is net als bij PSV niet heel geweldig.

Dit was natuurlijk wel een topweekend voor PSV, Feyenoord en Ajax verliezen en zelf met 1-7 over Utrecht heen walsen mag wel vaker gebeuren. Ik ben vooral blij dat de honger er na de 1-3 nog steeds was en ze maar bleven komen. Wat is die Lozano een baas zeg, samen met Locadia zeker man of the match!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Martinusz schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:21:
[...]

Ik moet Toto in gaan vullen :+

Vooraf in een seizoen kijk je altijd een beetje van tegen die tegenstanders kun je puntverlies verwachten, meestal ziet dat er zo uit in mijn hoofd*:
Uit wedstrijden mogelijk punt verlies:
- PSV
- Utrecht
- Feyenoord
- Ado
- Vitesse
- Groningen

Voor thuiswedstrijden voor Ajax verwacht je eigenlijk geen verliezen, hooguit gelijkspel zo nu en dan:
- PSV
- Feyenoord
- Utrecht

Vorig seizoen begon het dramatisch thuis, maar waren er bijvoorbeeld weer onverwachts 6 punten tegen Utrecht. Als je nu kijkt, Ado uit, daar kan je weleens gelijkspelen, normaal gesproken Vitesse uit lastig, nu was het thuis. Mocht het ineens gaan draaien en je wint Vitesse uit, dan is er niet zoveel aan de hand. Heracles uit was natuurlijk al een verrassing, beetje in de categorie Roda en Willem II vorig jaar, die verwacht je niet!
De vraag blijft alleen, gaat het snel weer draaien -O- ik zie het nog niet snel gebeuren.

Wanneer staat PSV of Feyenoord op de rol, want in deze staat worden dat gewoon verliespartijen -O-

*dus niet gebaseerd op statistieken
Feyenoord uit op 22 oktober, eerst nog Heerenveen uit en Sparta thuis (en een interland break).
Als we uit die 3 wedstrijden 3 punten halen, wat best een reele kans is, dan is dat toch hopelijk wel het einde van Keizer bij Ajax...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:07
Volgens de Telegraaf ( dus haal even een paar kilo zout ) zijn ze al bezig met het evalueren van Keizer in een crisisberaad. Als dat klopt ( zout!! ) dan kan het zomaar zijn dat ze m deze week al lozen.

Waar ik vooral benieuwd naar ben --> Gaan ze de bezem ook door dat TH halen? L'ami, Spijkerman, Bergkamp en v/d Sar voegen toch behalve negatieve zaken he-le-maal NIETS toe aan Ajax? Dat ziet de RVC toch ook wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Zingo schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:21:
Tsja, Feyenoord voelt nu hoe het is om een paar belangrijke spelers te moeten missen. PSV heeft daar afgelopen seizoenen ook mee gelopen, dat is gewoon rot. De breedte van de bank bij Feyenoord is net als bij PSV niet heel geweldig.

Dit was natuurlijk wel een topweekend voor PSV, Feyenoord en Ajax verliezen en zelf met 1-7 over Utrecht heen walsen mag wel vaker gebeuren. Ik ben vooral blij dat de honger er na de 1-3 nog steeds was en ze maar bleven komen. Wat is die Lozano een baas zeg, samen met Locadia zeker man of the match!
Dat was bij Feyenoord vorig jaar ook het geval, toen was het verschil tussen de selectie en de bank nog veel groter. (En dat zie je ook precies terug bij de potten waarin punten gemist zijn)

Psv lijkt de boel op dit moment aardig op de rails te hebben. Als Ajax en Feyenoord nog even doormodderen en PSV idd in de juiste flow zit wordt dat het team waar de rest achteraan mag jagen. Afgelopen weekend hebben die wel extreem goede zaken gedaan.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
weten jullie waar ik nu heel erg om moest lachen....

Eerst zie je Van Der Sar mokkend zitten na de dramatische prestatie tegen Vitesse.
Het afscheid van Serrero, die krijgt 1 of ander beeldje in z'n handen geduwd.

Vervolgens komt er een commercial van de Vriendenloterij waarin je vd Sar ziet preken om mee te spelen met loterij omdat je dan geldt geeft voor het huis voor het vergeten kind...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
PSV is van lachertje naar favoriet gegaan in 2 weken tijd. Eerst goed wegkomen tegen Feyenoord en vervolgens Utrecht in de 2e helft verpletteren. Zeer zeer goede zaken gedaan inderdaad. Erg knap. Ook mooi dat Cocu erg realistisch blijft, hou ik wel van.

Lozano blijkt echt super belangrijk voor ze. Je zag tegen Feyenoord wat er gebeurd als ze die missen.

Goed, het is pas september, en de competitie wordt niet beslist in september getuige de enorme voorsprong van Feyenoord vorig jaar rond deze tijd die aardig geslonken was op t laatst ( vlak voor de winterstop al eigenlijk ). Maar dat het een bijzonder seizoen gaat worden lijkt me duidelijk. Kan er echt geen pijl meer op trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat was ook nogal pijnlijk, het verband met de reclame had ik nog niet gezien. :)
Klaassen wordt groots onthaald in de rust, en Serero moet het doen met een foto op Twitter met een chagrijnige Spijkerman...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:40:
Dat was ook nogal pijnlijk, het verband met de reclame had ik nog niet gezien. :)
Klaassen wordt groots onthaald in de rust, en Serero moet het doen met een foto op Twitter met een chagrijnige Spijkerman...
Echt te schandalig voor woorden dit. Nooit een onvertogen woord van die jongen, altijd goede inzet getoond, en dan word je zo bedankt... Ik snap dat je hem niet kan huldigen in de rust, maar laat Klaassen dan lekker tot na de wedstrijd wachten en huldig ze tegelijk. Wie dit nou weer bedacht heeft bij Ajax mag ook linea recta op straat gezet worden met alleen een lullig beeldje als aandenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Leon Zwiers schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:39:
PSV is van lachertje naar favoriet gegaan in 2 weken tijd. Eerst goed wegkomen tegen Feyenoord en vervolgens Utrecht in de 2e helft verpletteren. Zeer zeer goede zaken gedaan inderdaad. Erg knap. Ook mooi dat Cocu erg realistisch blijft, hou ik wel van.

Lozano blijkt echt super belangrijk voor ze. Je zag tegen Feyenoord wat er gebeurd als ze die missen.

Goed, het is pas september, en de competitie wordt niet beslist in september getuige de enorme voorsprong van Feyenoord vorig jaar rond deze tijd die aardig geslonken was op t laatst ( vlak voor de winterstop al eigenlijk ). Maar dat het een bijzonder seizoen gaat worden lijkt me duidelijk. Kan er echt geen pijl meer op trekken
Ook goed om een keer te zien dat PSV ook weer eens een goede (sensationele) speler heeft weten te halen. Er hebben een aantal geweldige spelers de eredivisie verlaten maar Lozano is daarentegen wel weer een erg leuke speler om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

[...]

I

Toppers blijven wedstrijden op zichzelf. Vorm speelt hier geen enkele rol. Een topper, uit of thuis, lijkt mij in de meeste gevallen 50/50 met misschien wel een semi-golden goal regel: het team dat het eerst scoort haalt minstens één punt.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Remmetje schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:49:
[...]

Ook goed om een keer te zien dat PSV ook weer eens een goede (sensationele) speler heeft weten te halen. Er hebben een aantal geweldige spelers de eredivisie verlaten maar Lozano is daarentegen wel weer een erg leuke speler om naar te kijken.
En tevens een speler waar de rest zich aan optrekt. Met of zonder hem is een wereld van verschil.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
[...]
Over 3 weken Feyenoord uit.
Ik weet niet of je Fey-NAC hebt gezien? Ik durf voor Fey-Ajax in elk geval geen voorspelling meer te doen.

Wat een rommeltje deze competitie. Als het dan toch zo moet, laat dan Heerenveen maar een keer kampioen worden :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Alles valt of staat met het fit worden van jorgensen. Als Jorgensen weer mee kan doen tegen Ajax, dan maakt Ajax imho geen kans in de huidige vorm van beide ploegen. Tegen NAC miste je de helft van je basis.

Is Jorgensen nog niet fit, dan zal het 50/50 zijn

[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 25-09-2017 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
No effense, maar tegen NAC zou je ook de helft van je basis moeten kunnen missen ;)

Als het bij ons draait maken jullie weer geen enkele kans :+

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 25-09-2017 10:18 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
dvdkiwi schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:17:
No effense, maar tegen NAC zou je ook de helft van je basis moeten kunnen missen ;)
Klopt met enkel de bank moet je dat ook kunnen winnen. Dit was geen verlies op kwaliteit maar op mentaliteit.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:16:
Alles valt of staat met het fit worden van jorgensen. Als Jorgensen weer mee kan doen tegen Ajax, dan maakt Ajax imho geen kans in de huidige vorm van beide ploegen. Tegen NAC miste je de helft van je basis.

Is Jorgensen nog niet fit, dan zal het 50/50 zijn
Mwa ik denk dat Jorgensen niet de angel is waardoor het wat minder is, ja natuurlijk wel 1 van de spelers die je mist, maar dit seizoen was hij volgens mij nog niet heel erg aanwezig wel?
Stel dat hij weer fit is, dan heeft hij dus weken geen wedstrijd gespeeld en zijn vorm had hij hiervoor ook nog niet. Denk eerder dat het meespelen van Toornstra en Berghuis veel zwaarder weegt voor Feyenoord.
Maar goed koffiedik kijken, wie weet spelen beide teams tegen die tijd de sterren van de hemel. Het kan snel gaan, zie Utrecht, zo lijken ze ijzersterk en PSV leek wat minder, en zo staat er ineens 1-7 op het scorebord 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Martinusz schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:20:
[...]

Mwa ik denk dat Jorgensen niet de angel is waardoor het wat minder is, ja natuurlijk wel 1 van de spelers die je mist, maar dit seizoen was hij volgens mij nog niet heel erg aanwezig wel?
Stel dat hij weer fit is, dan heeft hij dus weken geen wedstrijd gespeeld en zijn vorm had hij hiervoor ook nog niet. Denk eerder dat het meespelen van Toornstra en Berghuis veel zwaarder weegt voor Feyenoord.
Maar goed koffiedik kijken, wie weet spelen beide teams tegen die tijd de sterren van de hemel. Het kan snel gaan, zie Utrecht, zo lijken ze ijzersterk en PSV leek wat minder, en zo staat er ineens 1-7 op het scorebord 8)7
Door het balvasthouden en doortikken van Jorgensen kunnen de andere aanvallers/middenveld aansluiten en het spel verleggen. Dat geeft een stuk onvoorspelbaarheid en snelheid waarmee je de tegenstander kapot speelt. Het enige wat Kramer doet is in/rond de 16 wachten op ballen. De andere aanvallers renderen door jorgensen een stuk beter. Kramer is te makkelijk te verdedigen. Zet er een CV of 2 op en je ziet m de hele wedstrijd niet, totdat ie uit frustratie iets stoms doet.

Je onderschat hoe belangrijk Jorgensen is voor Feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Jorgensen zorgt ervoor dat er voor Boetius, Berghuis en Toornstra veel meer ruimte is om door de verdediging te breken. Als je goed kijkt zie je dat hij constant met deze spelers van positie wisselt en zo de verdediging dol draait. Dat is nou precies het verschil met Kramer. Die doet zijn uiterste best om ook wat met het middenveld mee te draaien maar mist hiervoor het gevoel. Hij moet de ballen aangespeeld krijgen maar zijn aangevers worden nu makkelijker vast gezet omdat de hele aanval statisch is.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Lol. Nu ook Botteghin nog geblesseerd.... wtf zit er in het eten daar in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Zouden ze op kunstgras trainen?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:44
Ankona schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:19:
[...]
Dit was geen verlies op kwaliteit maar op mentaliteit.
Hou eens op met dat gezeur over mentaliteit. Dit was gewoon een stupide opstelling, deels volgend uit onbalans in de selectie, deels door een onkundige trainer. Wie had de goals moeten maken? Buiten Boetius en Kramer stond er niemand in die een goal kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Precies, een middenveld met Amrabat, Vilhena en El Ahmadi. Dan mag je blij zijn als die drie samen boven de 10 goals uitkomen in een seizoen. Je mist daar simpelweg ook gewoon diepgang en creativiteit van bijvoorbeeld Toornstra.

Maar ook Bilal, wat een drama was dat zeg. Het is wel klaar voor hem bij Feyenoord.

[ Voor 38% gewijzigd door JST94 op 25-09-2017 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ze hadden toch speciale kunstgras strook aangelegd om op te trainen :+
Leon Zwiers schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:28:
[...]

Door het balvasthouden en doortikken van Jorgensen kunnen de andere aanvallers/middenveld aansluiten en het spel verleggen. Dat geeft een stuk onvoorspelbaarheid en snelheid waarmee je de tegenstander kapot speelt. Het enige wat Kramer doet is in/rond de 16 wachten op ballen. De andere aanvallers renderen door jorgensen een stuk beter. Kramer is te makkelijk te verdedigen. Zet er een CV of 2 op en je ziet m de hele wedstrijd niet, totdat ie uit frustratie iets stoms doet.

Je onderschat hoe belangrijk Jorgensen is voor Feyenoord
Maar je hoeft toch niet persee met Kramer te spelen? :) Volgens mij kun je ook zonder Jorgensen een prima elftal opstellen dat in staat zou moeten zijn om te scoren met wellicht een andere opstelling. (Maar helaas hebben jullie daar de trainer niet voor om dat in te zien ;) )

[ Voor 68% gewijzigd door Martinusz op 25-09-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
D-e-n schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:42:
[...]

Hou eens op met dat gezeur over mentaliteit. Dit was gewoon een stupide opstelling, deels volgend uit onbalans in de selectie, deels door een onkundige trainer. Wie had de goals moeten maken? Buiten Boetius en Kramer stond er niemand in die een goal kan scoren.
Kijk hoe El Ahmadi en vooral Vilhena onzichtbaar waren. Normaal verwacht je van hun dat ze vanuit het middenveld de boel aanjagen. Je zag ze alleen als de gefrustreerd een tegenstander een beuk gaven (valt me mee dat er zo weinig kaarten voor gegeven werden dit keer) En dan Bilal, een speler waarvan de kwaliteit nog wel eens ter discussie staat, maar hij kan wel lopen. Krijgt hij de kans, is het een en al traagheid bij hem. Pas toen Larsson erin kwam begon er een beetje beweging te komen, eigenlijk precies wat er tegen ADO ook gebeurde op het moment dat diezelfde Larsson plaats moest maken voor Bassie.

Het is niet dat die spelers het niet kunnen. Ze moeten het gewoon doen. Ze moeten weer eens op zijn Rotterdams de handen uit de mouwen willen steken, het gras opvreten en niet bang zijn om moe te worden. Dan maakt de opstelling tegen een club als NAC echt niet zo heel veel uit, het kwaliteitsverschil moet groot genoeg zijn om er makkelijk van te kunnen winnen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:59
[...]

- PSV
- Feyenoord
- Utrecht

Technische hart zit het probleem. Keizer is een jeugdvriend van Bergkamp. Ik zie Bergkamp zo snel Keizer niet laten vallen, want dan is z'n eigen positie ook erg zwak geworden. Echter vd Sar laat Bergkamp niet zo maar vallen.

Zie daar het probleem, een navel starend kliekje. Volgens het VI roert de RcV zich. Als Heerenveen uit weer dramatisch wordt, en waarom niet als ik Heerenveen zie spelen, dan zijn de rapen echt gaar. Vraag is dan wie durft er in te grijpen.

Wat mij betreft mag de hele technische staf incl. Bergkamp wieberen. Overmars kun je laten zitten, omdat die niet zo heel veel verkeerd doet, moet alleen VEEL eerder spelers verkopen of halen.

Gister ook, de Ligt valt uit, denk nu komt Wober. Nee, gaat ie met drie man achterin spelen en met de Jong als verdedigende middenvelder (punt naar achter). Prompt valt de 0-2 geloof ik.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ankona schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:50:
[...]
Het is niet dat die spelers het niet kunnen. Ze moeten het gewoon doen. Ze moeten weer eens op zijn Rotterdams de handen uit de mouwen willen steken, het gras opvreten en niet bang zijn om moe te worden.
Dat is leuke borrelpraat maar daar heb je weinig aan. Het is in mijn ogen ook één van de problemen van het Nederlandse voetbal: we komen bij slechte wedstrijden als die tegen NAC niet verder dan dit. Van journalisten tot supporters tot trainers: we zijn te lui of wellicht te conservatief om verder te kijken.

Mentaliteit is iets ongrijpbaars. Denk je nu werkelijk dat alle spelers er collectief bewust met de pet naar gooien? Dan zegt Gio dat ze hun best moeten doen en dan gaat het weer goed? Zo gaat dat natuurlijk niet. Als het niet goed "staat" kom je steeds net te laat. Dan lijkt het alsof iemand als El Ahmadi zijn best niet doet maar negen van de tien keer heeft dat een andere oorzaak.

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 25-09-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
mercapto schreef op maandag 25 september 2017 @ 07:18:
Kost aardig wat centen die Keizer, kijken hoeveel er op Dolberg geboden gaat worden in de winter. Of mag een eventuele halvering van Dolbergs waarde hem niet aangerekend worden?
Was het geboden bedrag misschien ook totaal onrealistisch en zal zijn nieuwe (huidige) waarde niet dichter bij de werkelijkheid liggen? (waarschijnlijk nog steeds belachelijk hoog voor zo'n jonge speler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:35
toolkist schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:45:
[...]

Echt te schandalig voor woorden dit. Nooit een onvertogen woord van die jongen, altijd goede inzet getoond, en dan word je zo bedankt... Ik snap dat je hem niet kan huldigen in de rust, maar laat Klaassen dan lekker tot na de wedstrijd wachten en huldig ze tegelijk. Wie dit nou weer bedacht heeft bij Ajax mag ook linea recta op straat gezet worden met alleen een lullig beeldje als aandenken.
Ik ben het met je eens dat Serero meer had verdiend dan een Twitterfotootje. Maar ik ben blij dat Klaassen in de rust is 'uitgezwaaid'. De laatste jaren had Ajax er een handje van om na de wedstrijd spelers een eerbetoon te geven, maar dan is helaas de helft al weg (of is weg aan het gaan). In de rust is iedereen nog in het stadion en is de animo veel hoger.

Ik had het idee dat Klaassen niet helemaal wist wat ie moest zeggen. Er kwam niet veel uit toen die de microfoon kreeg van Overmars. Volgens mij was die zich de pleuris geschrokken van het niveau van zijn oud-ploeggenoten :+

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Als ze na de wedstrijd afscheid hadden genomen waren de enige toeschouwers de schoonmakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Blijkbaar boeit het het publiek dan niet zoveel om afscheid te nemen. Voor wie tuig je dan die poppenkast op?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:02
Ramzzz schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:58:
Opvallende, en voor velen vast tegenvallende uitslagen, dit weekend.

Ook opvallend: de arbitrage bij o.a. Feyenoord - NAC en Groningen - FC Twente.

Die speler van NAC werd vol onderuit gelopen in de zestien en krijgt niets, terwijl de speler van Feyenoord zelf vasthoudt, en heel gemakkelijk naar de grond gaat.

Cadeautje. Dat overigens niet wordt uitgepakt.

En dan bij een andere wedstrijd (was het niet Groningen - FC Twente?), een tackle van achteren, standbeen onder de speler uit getikt, scheids .... doet niets, laat doorspelen.

Arbitrage, ga je schamen zeg...

En geheel terzijde, zo'n Keizer, Van Brockhorst en Cocu, ik wil het eigenlijk niet hoeven zeggen, maar die vind ik alledrie de clubs onwaardig - als je enige ambitie hebt.

Het ligt echt niet alleen aan de spelers. Als die het regelmatig laten afweten, heeft de leiding echt wel iets te verhapstukken...

En dat is nou eens helemaal geen scorebordjournalistiek.
Past dan de arbitrage niet perfect bij het niveau van de eredvisie? De goedbetaalde spelers maken er ook een potje van. Wat mag dan van een arbiter verwacht worden voor een fractie van het salaris?
Gynnad schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:50:
Zag een tweet voorbij komen van https://twitter.com/MarcelKeizerOut, niet veel boeiends maar wel opvallend dat de meeste mensen hopen op Louis van Gaal als trainer, lijkt me toch vrij kansloos met het huidig technisch hart?

Bij Studio Voetbal hebben ze het er trouwens over dat het niet onderschat moet worden wat voor invloed de gebeurtenissen rondom Nouri hebben op het team, ik ben er van overtuigd dat dat ontzettend veel invloed heeft. Echter zou het spel dan toch niet steeds slechter moeten worden?
Wordt het Nouri-effect niet overschat? Het was geen basisspeler en het is natuurlijk tragisch voor zo'n jong iemand, maar de rest van het team moet professional genoeg zijn.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Señor Sjon schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:58:
[...]

Past dan de arbitrage niet perfect bij het niveau van de eredvisie? De goedbetaalde spelers maken er ook een potje van. Wat mag dan van een arbiter verwacht worden voor een fractie van het salaris?

[...]
Daar ben ik het helemaal mee eens, het is bespottelijk dat degenen die de boel moeten leiden een relatieve achenebbisj-fooi krijgen, als amateur - waarom geen full prof? - terwijl vrijwel elke bankzitter bij een topclub weliswaar niet speelt, maar zijn hypotheek achteloos met een maandsalaris zou kunnen aflossen.

/gechargeerd
Señor Sjon schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:58:
[...]

Wordt het Nouri-effect niet overschat? Het was geen basisspeler en het is natuurlijk tragisch voor zo'n jong iemand, maar de rest van het team moet professional genoeg zijn.
Stok -> hond.

Er is imho, geen enkele relatie tussen.

Na 1, misschien max. na 2 wedstrijden is dat effect echt wel weggeëbd.

[ Voor 24% gewijzigd door Ramzzz op 25-09-2017 12:12 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Curva schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:33:
[...]

Ik ben het met je eens dat Serero meer had verdiend dan een Twitterfotootje. Maar ik ben blij dat Klaassen in de rust is 'uitgezwaaid'. De laatste jaren had Ajax er een handje van om na de wedstrijd spelers een eerbetoon te geven, maar dan is helaas de helft al weg (of is weg aan het gaan). In de rust is iedereen nog in het stadion en is de animo veel hoger.

Ik had het idee dat Klaassen niet helemaal wist wat ie moest zeggen. Er kwam niet veel uit toen die de microfoon kreeg van Overmars. Volgens mij was die zich de pleuris geschrokken van het niveau van zijn oud-ploeggenoten :+
Ze hadden het deze wedstrijd sowieso niet moeten doen. Gewoon een wedstrijd kiezen dat Klaassen en Serero allebei konden komen en dan inderdaad in de rust, of vlak voor de wedstrijd. Maar als je Klaassen en Serero dan deze wedstrijd wil bedanken, dan moet t wel na de wedstrijd of op zo'n uiterst lullige manier zoals ze nu gedaan hebben. Serero in de rust even uit de kleedkamer halen en t veld op sturen gaat natuurlijk niet werken ;)
D-e-n schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:06:
[...]

Dat is leuke borrelpraat maar daar heb je weinig aan. Het is in mijn ogen ook één van de problemen van het Nederlandse voetbal: we komen bij slechte wedstrijden als die tegen NAC niet verder dan dit. Van journalisten tot supporters tot trainers: we zijn te lui of wellicht te conservatief om verder te kijken.

Mentaliteit is iets ongrijpbaars. Denk je nu werkelijk dat alle spelers er collectief bewust met de pet naar gooien? Dan zegt Gio dat ze hun best moeten doen en dan gaat het weer goed? Zo gaat dat natuurlijk niet. Als het niet goed "staat" kom je steeds net te laat. Dan lijkt het alsof iemand als El Ahmadi zijn best niet doet maar negen van de tien keer heeft dat een andere oorzaak.
Met de kwaliteiten die de spelers van Ajax en Feyenoord hebben veeg je elke tegenstander in de Eredivisie van de mat als je spelers in ieder geval volle bak gaan en gewoon tempo maken. Dan heeft de tegenstander geen tijd om iets zinvols te bedenken of verdedigend goed te gaan staan en zijn ze in no time de bal weer kwijt.
Met het tempo waarop wij Vitesse probeerde weg te spelen ( >:) ) en jullie NAC, geef je ze veel te veel tijd om zichzelf te organiseren. Veldbezetting maakt dan helemaal niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:14:
[...]
Met het tempo waarop wij Vitesse probeerde weg te spelen ( >:) ) en jullie NAC, geef je ze veel te veel tijd om zichzelf te organiseren. Veldbezetting maakt dan helemaal niks uit.
Waardoor denk je dat dat tempo te laag is? Dat is juist een kwestie van veldbezetting, van positioneren. Juist de balans tussen diepgaande, verdedigende en vooruit spelende spelers is dan belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:18
Ramzzz schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:10:
[...]
Stok -> hond.

Er is imho, geen enkele relatie tussen.

Na 1, misschien max. na 2 wedstrijden is dat effect echt wel weggeëbd.
En juist de eerste wedstrijden na de oefenperiode en het hele gebeuren met Nouri waren nog het aanzien waard. De laatste maand is het ver weggezakt tot een bedenkelijk niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

JanW schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:15:
[...]

En juist de eerste wedstrijden na de oefenperiode en het hele gebeuren met Nouri waren nog het aanzien waard. De laatste maand is het ver weggezakt tot een bedenkelijk niveau.
Exact.

Voetbalorganisaties (clubs) zijn - traditioneel - hopeloos amateuristisch.

En niet alleen in hun communicatie. :X

Wat dat betreft, ligt hockey (evenals een aantal andere sporten) echt lichtjaren voor op het voetbal (met name in. NL), maar daar gaat het niet om die miljoenen/mijarden.

Tip voor de KNVB: zet eens een hockey topcoach voor de groep.

Maar daar zijn ze in Zeist te zeer voor vastgeroest in hun reflexen en vooroordelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Ramzzz op 25-09-2017 15:20 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
JanW schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:15:
[...]

Wegvallen van Sanchez heeft er behoorlijk ingehakt, zeker omdat er totaal geen defensieve versterking is gekomen :X zet daar nog eens een onervaren trainer op die spelers op dit moment niet beter maakt of het tactisch vernuft heeft om met beperkte spelers er alles uit te halen en je krijgt de huidige situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 10:07
D-e-n schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:37:
[...]

Waardoor denk je dat dat tempo te laag is? Dat is juist een kwestie van veldbezetting, van positioneren. Juist de balans tussen diepgaande, verdedigende en vooruit spelende spelers is dan belangrijk.
En dat is weer afhankelijk van de totale spelersgroep. Talentjes vallen dan in het niets door spelers die niet meekunnen in het (risico) spel. Kijk bijvoorbeeld naar Kluivert. Maar ook ervaren spelers houden gewoon last van zulke spelers naast hun. Spelers als Dijks moet je echt niet willen in je team. Maar hoe kan het, dat een Keizer dit pas wil 'inzien' ergens in de eerste helft.

Hoor trouwens om me heen dat mensen roepen dat een Feyenoord ook zonder wat basis spelers zou moeten winnen van Nac Breda... Maar dat is grote onzin. We hebben niet meer de grote topteams die we vroeger hadden. We zijn als eredivisie steeds dichter op elkaar komen te zitten, het niveau is steeds een stapje terug gegaan. Wat resulteert in bizarre uitslagen. In 1 weekend verliezen Verliezen 3 clubs in eigen huis, waar je dat nooit verwacht, Feyenoord, Ajax en Az. Maar in datzelfde weekend wint een PSV bij Utrecht met 7-1, Kijk een paar weken geleden hoe belabberd PSV speelt tegen een Heerenveen.

Sorry maar dit voetbal valt gewoon niet te verkopen in het buitenland. Resultaat zou dus zijn dat we eerder nog meer stappen omlaag gaan doen dan omhoog. Enigste wie hier profijt van hebben zijn de bookmakers.

Bovenstaande word overschaduwd door zeldzame uitzonderingen van de afgelopen jaren waar we aan vasthouden. Noem een PSV die ronde doorgaat in Champions league en tegen een finalist tot penalty's laat komen, maar ook een Ajax welk het grote Barcelona verslaat met een geweldige pot voetbal, en natuurlijk het spektakel van vorig jaar. Iedereen in euforie om maar niet te zien dat we achteruit gaan. En ondertussen gaat bovenin de topclubs uit Europa alleen maar omhoog. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:37:
[...]

Bij Ajax stond iedereen steeds netjes op zn plekje... Alleen werd er steeds net zo lang gewacht dat er een speler van Vitesse bij kon gaan staan, looplijn af kon snijden, of bal kon onderscheppen.
Dan kun je wel op je gemakje naar een vrije ruimte hobbelen, veel effect gaat dat niet hebben als het zo langzaam gaat dat de tegenstander het met gemak kan volgen. Pas als je het tempo opvoert, dus harder inspelen/sneller en meer beweging en in defensief opzicht sneller en massaler druk zetten, gaat de bal sneller dan de tegenstander en speel je ze op een hoopje.
Goed inspelen en goed positiespel kunnen we wel in Nederland, nu het hogere tempo nog. En dat is nou net waarop totaal niet getraind wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
DoeEensGek schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:36:
[...]

En dat is weer afhankelijk van de totale spelersgroep. Talentjes vallen dan in het niets door spelers die niet meekunnen in het (risico) spel. Kijk bijvoorbeeld naar Kluivert. Maar ook ervaren spelers houden gewoon last van zulke spelers naast hun. Spelers als Dijks moet je echt niet willen in je team. Maar hoe kan het, dat een Keizer dit pas wil 'inzien' ergens in de eerste helft.

Hoor trouwens om me heen dat mensen roepen dat een Feyenoord ook zonder wat basis spelers zou moeten winnen van Nac Breda... Maar dat is grote onzin. We hebben niet meer de grote topteams die we vroeger hadden. We zijn als eredivisie steeds dichter op elkaar komen te zitten, het niveau is steeds een stapje terug gegaan. Wat resulteert in bizarre uitslagen. In 1 weekend verliezen Verliezen 3 clubs in eigen huis, waar je dat nooit verwacht, Feyenoord, Ajax en Az. Maar in datzelfde weekend wint een PSV bij Utrecht met 7-1, Kijk een paar weken geleden hoe belabberd PSV speelt tegen een Heerenveen.

Sorry maar dit voetbal valt gewoon niet te verkopen in het buitenland. Resultaat zou dus zijn dat we eerder nog meer stappen omlaag gaan doen dan omhoog. Enigste wie hier profijt van hebben zijn de bookmakers.

Bovenstaande word overschaduwd door zeldzame uitzonderingen van de afgelopen jaren waar we aan vasthouden. Noem een PSV die ronde doorgaat in Champions league en tegen een finalist tot penalty's laat komen, maar ook een Ajax welk het grote Barcelona verslaat met een geweldige pot voetbal, en natuurlijk het spektakel van vorig jaar. Iedereen in euforie om maar niet te zien dat we achteruit gaan.
[...]
En ondertussen gaat bovenin de topclubs uit Europa alleen maar omhoog. :/
Ook maar een heel select groepje he...2 clubs uit Spanje, 2 uit Duitsland, paar in Engeland en 2 in Frankrijk, dan heb je het wel gehad ;)
De rest eronder in die competitie stellen ook geen reet voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 17:02
Ramzzz schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:21:
[...]

Exact.

Voetbalorganisaties (clubs) zijn - traditioneel - hopeloos amateuristisch.

En niet alleen in hun communicatie. :X

Wat dat betreft, ligt hockey (evenals een aantal andere sporten) echt lichtjaren voor op get voetbal (met name in. NL), maar daar gaat het niet om die miljoenen/mijarden.

Tip voor de KNVB: zet eens een hockey topcoach voor de groep.

Maar daar zijn ze in Zeist te zeer voor vastgeroest in hun reflexen en vooroordelen.
Ze hebben toch tijden Jorritsma gehad? Er was wat ophef over zijn pensioen dacht ik. O-)

Om over de wanstaltig gezongen volksliederen op het EK hockey nog te zwijgen. Gelukkig was dat na bakken kritiek na 2x voorbij. Zo'n toernooi wordt overigens in 10 dagen afgeraffeld, kan voetbal ook nog wat van leren.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Voetbal heeft wat meer commercieel potentieel dus dat moet uitgemolken worden. Maakt niet uit of het daar beter van wordt, als het maar meer oplevert. (en zo denken de spelers en hun ouders ook - sprak gisteren nog een ouder van een jochie van 8 dat op de radar van een bvo staat....)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:45:
[...]

Denk dat Serrero daar echt niet mee zit hoor. Die kwam zijn eerste training bij Ajax in een Datsun van meer dan 10 jaar oud aanzetten die hij tweedehands op de kop had weten te tikken voor ik dacht iets van €6000,-.

Serrero geeft niets om status en geld. Die kent de andere kant van het leven in Zuid Afrika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:56:
[...]

Denk dat Serrero daar echt niet mee zit hoor. Die kwam zijn eerste training bij Ajax in een Datsun van meer dan 10 jaar oud aanzetten die hij tweedehands op de kop had weten te tikken voor ik dacht iets van €6000,-.

Serrero geeft niets om status en geld. Die kent de andere kant van het leven in Zuid Afrika.
Dus omdat die jongen zo bescheiden is en er wellicht dus niet mee zit, is het prima om hem in de catacomben te huldigen? Onzin natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-09 23:09
toolkist schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:08:
Dus omdat die jongen zo bescheiden is en er wellicht dus niet mee zit, is het prima om hem in de catacomben te huldigen? Onzin natuurlijk...
Het probleem is dat je 2 spelers huldigt, Klaassen die een grote speler is van Ajax en door de voordeur is vertrokken en Serrero die door de achterdeur is vertrokken en nooit echt gezien werd als basisspeler. Daarnaast moest er 1 het veld op en de ander niet. Het is moeilijk om ze gelijkwaardig en op dezelfde dag te huldigen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:23
Nou ja, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt: Bizarre strafschoppenserie tussen FC Lisse en Hoek moet over

Ook nog nooit van die penalty-volgorde gehoord trouwens.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

alexbl69 schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:01:
Nou ja, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt: Bizarre strafschoppenserie tussen FC Lisse en Hoek moet over

Ook nog nooit van die penalty-volgorde gehoord trouwens.
De scheids dacht dat het al staand beleid was.

A-BB-AA-BB-... etc.

Uiteraard aangekaart door de verliezer, die er geen nadeel van had, maar vooral geen voordeel, waar de experimentele regel om bedacht is.

Kansloos, iedereen op kosten jagen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Botje maanden uitgeschakeld, nu mag St Juste bewijzen wat hij waard is zonder back-up op de bank.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ramzzz schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:12:
[...]

De scheids dacht dat het al staand beleid was.
Is het ook, maar wel in de Engelse League cup. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ankona schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:13:
Botje maanden uitgeschakeld, nu mag St Juste bewijzen wat hij waard is zonder back-up op de bank.
En basisspeler nr 6 die je mist......... ;w Wat mij betreft stellen ze morgen jong Feyenoord op en laten ze die CL verder maar lopen. Niet meer risico lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ajax boekt recordomzet en netto winst van 49,5 miljoen euro over afgelopen seizoen

25 september 2017 - Ajax.nl

Ajax heeft maandag de jaarcijfers bekendgemaakt. De club heeft over boekjaar 2016-2017 een netto winst van 49,5 miljoen euro gerealiseerd. Tegelijkertijd werd een recordomzet geboekt van 118,2 miljoen euro.
En daar is weer wat munitie tegen het TH... 50 miljoen winst en dat nog zonder de verkoop van Sanchez meegerekend.
Vanuit m'n financiële achtergrond gezien: *O*
Maar de supporterskant: -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Leon Zwiers schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:41:
[...]

En basisspeler nr 6 die je mist......... ;w Wat mij betreft stellen ze morgen jong Feyenoord op en laten ze die CL verder maar lopen. Niet meer risico lopen
Gio kennende stelt hij liever half herstelde spelers op die in de eerste helft uitvallen en nog een paar maanden extra uitgeschakeld zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sarri: 'Feyenoord speelde tegen NAC de beste wedstrijd van het seizoen'
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Je zou haast denken dat ie probeert te waken voor overschatting van Feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:27:
[...]

Je zou haast denken dat ie probeert te waken voor overschatting van Feyenoord
Of hij denkt dat NAC Feyenoord was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
'Of er een crisis is? Als je kijkt naar de resultaten, kun je zeggen dat ze in een crisis verkeren', zei de Napolitaan op het perspraatje in aanloop naar het Champions League-treffen met Feyenoord op dinsdag. 'Maar ik denk dat ze dit weekend hun beste duel van het seizoen hebben gespeeld, maar gewoon ongelukkig verloren.'
Even een nuance. ;)

Alsnog een rare opmerking, maar wel met wat meer context...

Hij doet ook nog een Capello'tje:
“Van wedstrijden tegen Ajax, wordt altijd gezegd dat ze zwaar zijn. Nu zou dit een makkelijke wedstrijd zijn, maar Feyenoord kreeg het voor elkaar om ze vorig seizoen voor te blijven"

[ Voor 29% gewijzigd door dutchgio op 25-09-2017 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
dutchgio schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:47:
[...]

Even een nuance. ;)

Alsnog een rare opmerking, maar wel met wat meer context...
Ik zie geen verschil met meer context, hun beste duel, die heeft echt niet de wedstrijd gekeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:53:
[...]

Ik zie geen verschil met meer context, hun beste duel, die heeft echt niet de wedstrijd gekeken :+
Of alleen de wedstrijden tegen City en NAC... Dan klopt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Beste pot van Feyenoord was die 1e helft tegen Heracles en die 2e tegen PSV. Tegen NAC was er helemaal niets dat goed ging.

En inmiddels missen er 6 bassispelers. Oppassen dat we daar niet met 0-10 afgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
bedoelde hij die van een paar seizoenen geleden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:56:
Beste pot van Feyenoord was die 1e helft tegen Heracles en die 2e tegen PSV. Tegen NAC was er helemaal niets dat goed ging.

En inmiddels missen er 6 bassispelers. Oppassen dat we daar niet met 0-10 afgaan
Ben benieuwd hoe van Beek terugkomt, dus of die z'n oude niveau nog kan halen na er zo lang uitgelegen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
1,5 jaar toekijken kan je vorm geen goeddoen lijkt me ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:41:
[...]

Wat een ontzettende calimero gedachte... schaam je...
een heel jaar strijden voor dat kampioenschap met als beloning die CL waar zo naar gesmacht werd... eindelijk weer de CL hymne in het stadion.... en dan, terwijl je van tevoren kon natellen dat het geen succes zou worden en er pas 1 wedstrijd is verloren, de handdoek al als een mietje in de ring gooien.... geen woorden maar daden is aan jou niet besteed blijkbaar...
(sorry als het wellicht iets te persoonlijk wordt, maar vind het echt een slappe instelling).

rest mij te zeggen: kom op, schouders eronder... moedig je helden aan... geniet van de entourage ongeacht het resultaat en hoop dat jullie spelers een hoop leren waar ze de rest van hun Feyenoord carrière wat aan hebben

[ Voor 12% gewijzigd door P.O. Box op 25-09-2017 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Van Napoli naar Juve is niet heel ver (nou ja, in ieder geval allebei Italië). Kwam op de BBC vandaag een bericht tegen dat de voorzitter daar geschorst is wegens tickethandel met de ultra's daar. En via dat bericht naar een best uitgebreid artikel van The Guardian hoe die Ultra's van Juve de club in hun macht hebben...
Best interessant leesvoer. (wel een artikel uit 2016 overigens)

[ Voor 3% gewijzigd door toolkist op 25-09-2017 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
P.O. Box schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:23:
[...]

Wat een ontzettende calimero gedachte... schaam je...
een heel jaar strijden voor dat kampioenschap met als beloning die CL waar zo naar gesmacht werd... eindelijk weer de CL hymne in het stadion.... en dan, terwijl je van tevoren kon natellen dat het geen succes zou worden en er pas 1 wedstrijd is verloren, de handdoek al als een mietje in de ring gooien.... geen woorden maar daden is aan jou niet besteed blijkbaar...
(sorry als het wellicht iets te persoonlijk wordt, maar vind het echt een slappe instelling).

rest mij te zeggen: kom op, schouders eronder... moedig je helden aan... geniet van de entourage ongeacht het resultaat en hoop dat jullie spelers een hoop leren waar ze de rest van hun Feyenoord carrière wat aan hebben
Vind je het gek? Normaal zou ik ook zeggen.. schouders eronder, laat wat leuks zien en heb vooral plezier. Maar op de manier waarop het nu sinds 2 weken gaat is er geen hol meer aan. Je gaat al met half jong Feyenoord daar naartoe, en Toornstra en st Juste zijn ook nog niet eens helemaal fit.... Zal je zien dat v Bronckhorst ze gewoon opstelt en ze meteen voor een maand of meer in de lappenmand werkt. Wat betekent dat je dit seizoen zomaar buiten de top 5 kan eindigen. Want de basiself van Feyenoord is wel gewoon flink goed. Maar wat daarachter zit is gewoon pure middelmaat of nog erger.

Die CL is atm gewoon een handicap met al die blessures. De selectie is breder dan vorig jaar..... Maar zo breed om de helft of meer van je basis te vervangen nou ook weer niet.

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 25-09-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:34
Leon Zwiers schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:41:
[...]

Vind je het gek? Normaal zou ik ook zeggen.. schouders eronder, laat wat leuks zien en heb vooral plezier. Maar op de manier waarop het nu sinds 2 weken gaat is er geen hol meer aan. Je gaat al met half jong Feyenoord daar naartoe, en Toornstra en st Juste zijn ook nog niet eens helemaal fit.... Zal je zien dat v Bronckhorst ze gewoon opstelt en ze meteen voor een maand of meer in de lappenmand werkt. Wat betekent dat je dit seizoen zomaar buiten de top 5 kan eindigen. Want de basiself van Feyenoord is wel gewoon flink goed. Maar wat daarachter zit is gewoon pure middelmaat of nog erger.

Die CL is atm gewoon een handicap met al die blessures. De selectie is breder dan vorig jaar..... Maar zo breed om de helft of meer van je basis te vervangen nou ook weer niet.
Amrabat wil ik nou niet middelmaat/erger noemen hoor :9 Zelfde geldt voor Larsson
St. Juste heb ik nog niet genoeg zien spelen voor het geld wat die gekost heeft.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Amrabat prima, maar we hebben zat verdedigende middenvelders. Larsson is niet eens wedstrijdfit...
We hebben qua verdediging en aanval gewoon niets achter de hand. En laat nu net het probleem zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:34
Leon Zwiers schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:46:
Amrabat prima, maar we hebben zat verdedigende middenvelders. Larsson is niet eens wedstrijdfit...
We hebben qua verdediging en aanval gewoon niets achter de hand. En laat nu net het probleem zijn
Als ik zo even snel kijk zijn dit de geblesseerde:
Vermeer
-
Botteghin
Van Beek
-
Nieuwkoop
Toornstra
-
Jorgensen

Mis ik er dan nog?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Tegen NAC deed Haps ook niet mee en Berghuis was geschorst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maar Haps zat gewoon op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
TerrorSource schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:02:
[...]

Als ik zo even snel kijk zijn dit de geblesseerde:
Vermeer
-
Botteghin
Van Beek
-
Nieuwkoop
Toornstra
-
Jorgensen

Mis ik er dan nog?
Haps was geblesseerd, maar niet zwaar. Kreeg rust. St Juste heeft een schouderblessure.
Berghuis was geschorst en Larsson niet wedstrijdfit

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 25-09-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Heeft iemand gisteren het interview met Mertens gezien? Ik weet niet meer waar ik het zag maar ik schrok ervan.

Mertens vertelde dat hij veel aan de eredivisie had gehad maar vertelde ook dat er in Italië voor een wedstrijd veel dieper wordt ingegaan op de manier van spelen van een tegenstander. Het bevestigt mijn gevoel dat we in Nederland achter lopen op tactisch gebied. Onze coachende oud-topvoetballers lijken nog van de generatie "vooral goed je best doen" en "je eigen spel spelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
In 4 jaar kan er veel gebeuren, dat isin ieder geval het meetpunt van Mertens, toen hij de Eredivsie verliet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
D-e-n schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:10:
Mertens vertelde dat hij veel aan de eredivisie had gehad maar vertelde ook dat er in Italië voor een wedstrijd veel dieper wordt ingegaan op de manier van spelen van een tegenstander. Het bevestigt mijn gevoel dat we in Nederland achter lopen op tactisch gebied. Onze coachende oud-topvoetballers lijken nog van de generatie "vooral goed je best doen" en "je eigen spel spelen"
Cocu doet dat juist niet. Afgelopen weekend tegen Utrecht mooi voorbeeld daarvan.

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 11:13

jeka

Support your local club.

Heeft iemand gisteren het interview met Mertens gezien? Ik weet niet meer waar ik het zag maar ik schrok ervan.
.....
Ik verbaas me er ook altijd over dat spelers zeggen dat er in het buitenland veel harder wordt getraind. Dat is toch wel de basis lijkt mij.

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Laatst online: 12:37

Hupske

AFCA

jeka schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:24:
[...]

Ik verbaas me er ook altijd over dat spelers zeggen dat er in het buitenland veel harder wordt getraind. Dat is toch wel de basis lijkt mij.
Blijven ook vaak loze kreten.

Wat is harder trainen? Zijn de trainingen langer? Of mogen ze in Nederland alleen in hartslagzone D1 trainen en in t buitenland in D2?

Of betekent het harder trainen niet gewoon dat die speler zelf meer zijn best moet doen om bij t niveau aan te haken?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Engeland is meer fysiek trainen, Duitsland lopen ze meer blijkbaar dan hier, er zullen vast verschillen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
In Engeland hebben ze veel meer wedstrijden dus ik betwijfel of ze in het huidige ritme harder trainen, in de voorbereiding wel misschien. Ik begreep uit een interview van Rutten dat ze in Nederland wel korter trainen, er is minder extra training voor bijvoorbeeld spitsen.

@Martinusz
Ik denk overigens niet dat dat verschil iets is wat je op die vier jaar dat Mertens weg is kunt gooien. De mentaliteit hier is gewoon conservatief. Je ziet het ook in praatprogramma's. "we" vinden al dat tactische gedoe maar flauwekul. Van Gaal is een idioot als hij tig video's van de tegenstander bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Laatst online: 12:37

Hupske

AFCA

Is natuurlijk ook afhankelijk van het type spel wat er gespeeld wordt in de competitie.

Maar het lijkt mij toch niet dat Bosz zijn trainingen heel anders in deelt bij Ajax dan zijn trainingen bij Dortmund? Er zal een verschil in tempo zitten, maar een verschil in belastbaarheid niet.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Maar ik vind Bosz dus een voorbeeld van een trainer die wél modern is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:30
D-e-n schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:04:
Maar ik vind Bosz dus een voorbeeld van een trainer die wél modern is.
Tijdens de UEFA cup finale hebben we gezien hoe sterk hij tactisch is ;)

Voor de rest ben ik het met je eens.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:35
ephymerous schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:12:
[...]

Tijdens de UEFA cup finale hebben we gezien hoe sterk hij tactisch is ;)

Voor de rest ben ik het met je eens.
Misschien dat ik je knipoog verkeerd interpreteer, maar ik vind je opmerking niet kloppen.
Bosz heeft alle wedstrijden in Europa met dezelfde tactiek gespeeld en daarmee Schalke en Lyon aan de kant gezet. Helaas lukte het tegen ManUtd niet... Ik had het zwakker gevonden als ineens de tactiek is aangepast omdat er tegen ManUtd werd gespeeld, aangezien de huidige tactiek werkte - er werd goed voetbal gespeeld en gewonnen.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Alle wedstrijden dezelfde tactiek is nou net de zwakte van veel NL coaches.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:30
Curva schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:42:
[...]

Misschien dat ik je knipoog verkeerd interpreteer, maar ik vind je opmerking niet kloppen.
Bosz heeft alle wedstrijden in Europa met dezelfde tactiek gespeeld en daarmee Schalke en Lyon aan de kant gezet. Helaas lukte het tegen ManUtd niet... Ik had het zwakker gevonden als ineens de tactiek is aangepast omdat er tegen ManUtd werd gespeeld, aangezien de huidige tactiek werkte - er werd goed voetbal gespeeld en gewonnen.
Dat vind ik juist zwak. Je weet dat Mourinho alles op alles gaat zetten om je te ontregelen, het verleden leert dat hij daar erg succesvol mee is. Het zou tactisch juist sterk zijn om een goed plan B te hebben waarmee je Mourinho kon verrassen. Helaas is ligt het allemaal achter ons en kan dit filmpje de prullenbak weer in.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Dat is toch al jarenlang de huisstijl in Italie, niet uitgaan van eigen kracht maar vooral op wat de tegenstander kan?
In NL is het al evenlang andersom, ook de degradatie kandidaten komen naar de Arena om eens even lekker naief een potje 4-3-3 te spelen.
Italiaanse teams behoren ook niet meer tot de top van Europa, hoogstens Juventus, dus ook die speelstijl is niet heilig. Op zoek naar de juiste verhoudingen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@toolkist
Het gevaar is dat je nu twee zaken door elkaar haalt: het systeem en het kijken naar de wat de tegenstander doet. Je kunt prima uitgaan van je eigen kracht én toch goed naar de kwaliteiten van de tegenstander kijken.

Ik pleit niet voor het je ingraven, niet altijd in elk geval. Ik pleit voor het kijken hoe de tegenstander speelt: hoe en waar gaan ze diep, waar liggen de sterktes en zwaktes. Ik vind het teleurstellend dat dat in een professionele organisatie kennelijk niet optimaal gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:04

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

ykathmann schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:14:
[...]

Cocu doet dat juist niet. Afgelopen weekend tegen Utrecht mooi voorbeeld daarvan.
Klopt, alleen heb ik het idee dat Cocu dit ook alleen doet als het hem uitkomt. Ik snap dat je tegen roda thuis vanuit je eigen kracht speelt en niet alles gaat omgooien. Echter in de Europa League vond ik Cocu heel naïef spelen. Dan moet je niet naar de begroting kijken van je tegenstander en denken die rollen we wel even op. Net als bekerwedstrijden zijn dat potjes op zich die een uitgebreide analyse behoeven en een bijbehorend strijdplan.

Verder eens dat wij een uiterst conservatief landje zijn, waarbij we onze helden uit de jaren 70/80/90 op een voetstuk blijven zetten en aan dat spelprincipe blijven vasthouden. Als Duitsland dat zou zijn blijven doen, zag hun voetballandschap er ook heel anders uit. Zou het geweldig vinden als we stoppen met het rouleren van hetzelfde groepje 4-3-3 trainers tussen alle clubs, en de moderne ''laptop'' trainer (k*t woord) zijn intreden zouden gunnen met bijbehorende spelprincipes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
En dat is ook precies hoe verrassingen plaats kunnen vinden. Ik weet hoe vorig jaar Jodan Boys de wedstrijd tegen GAE (beker verrassing, ED club door hoofdklasser uitgeschakeld) ingingen. Zij hebben in de briefing heel goed doorgenomen welke spelers door middel van extra dekking uit het spel gehaald moesten worden en waar de zwakkere plekken lagen. Natuurlijk kwam er ook een stukje geluk bij, maar mede door die voorbereiding en het aanpassen aan de tegenstander werd dat geluk wel een handje geholpen.

("vanuit je eigen kracht" klinkt mooi maar zegt niets. Ook als je je aanpast speel je vanuit je eigen kracht. Als je niet in staat bent om per wedstrijd (of in de wedstrijd) van speelstijl te wisselen ben je makkelijker te verdedigen. Als je niet in staat bent te anticiperen op de kracht en zwaktes van je tegenstander ga je onnodig verliezen van tegenstanders die ongeveer even sterk of sterker zijn. Alleen tegen veel zwakkere tegenstanders zal die blinddoek tactiek niet afgestraft worden)

[ Voor 33% gewijzigd door Ankona op 26-09-2017 11:42 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:44

Qu3st

toolkist schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:53:
[...]

Dat is toch al jarenlang de huisstijl in Italie, niet uitgaan van eigen kracht maar vooral op wat de tegenstander kan?
In NL is het al evenlang andersom, ook de degradatie kandidaten komen naar de Arena om eens even lekker naief een potje 4-3-3 te spelen.
Italiaanse teams behoren ook niet meer tot de top van Europa, hoogstens Juventus, dus ook die speelstijl is niet heilig. Op zoek naar de juiste verhoudingen dus...
Een enkele degradatie team komt zo naïef naar de ArenA maar de meeste ploegen graven zich in en laten Ajax het spel maken. Dus dit vind ik klinkklare onzin. Dat het niveau waardeloos is ten opzichte van buitenland is al jaren zo. Eredivisie is een soort van kweekvijver en meer dan dat niet. Gaat niet meer veranderen zo lang de miljarden euro's naar PSG, Man City, Chelsea, Barça etc blijven stromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Vanavond Chamions League en nog oh zo stil hier.

Niemand heeft er zin in?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:05

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Family Guy schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:11:
Vanavond Chamions League en nog oh zo stil hier.

Niemand heeft er zin in?
ga ergens borussia - real kijken vanavond :) , zal op laptop met een scheef oog naar feyenoord kijken ;)

also het begin van het einde voor keizer ? de vuistregel is toch "het bestuur spreekt vertrouwen uit in trainer" dus is weg binnen 2 weken ? [ http://www.telegraaf.nl/t...egen_SC_Heerenveen__.html ] (ik weet televaag, maar toch)

edit : ff hele artikel gelezen, hoewel het spreekwoord zegt waar rook is is vuur, denk ik dat het toch een klein beetje een vriesje in een glas water is.

[ Voor 12% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 26-09-2017 15:18 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:15:
[...]

ga ergens borussia - real kijken vanavond :) , zal op laptop met een scheef oog naar feyenoord kijken ;)

also het begin van het einde voor keizer ? de vuistregel is toch "het bestuur spreekt vertrouwen uit in trainer" dus is weg binnen 2 weken ? [ http://www.telegraaf.nl/t...egen_SC_Heerenveen__.html ] (ik weet televaag, maar toch)
Wordt een spannende pot hopelijk. Morgen ook Bayern - PSG *O* . Robben heeft wat pikante uitspraakjes gedaan als 'ik heb een zak geld nog nooit zien scoren' en 'goals worden gemaakt door het team'.

Wat betreft Keizer... Na het PSV-debacle tegen Osijek is ook uitgesproken door het bestuur van PSV dat ze Cocu steunen. Lijkt vooralsnog goed uit te pakken, maar dat komt natuurlijk ook omdat de resultaten er naar zijn. Wint Keizer de komende wedstrijd(en), blijft ie net zo lang zitten.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de onder 19 van Feyenoord heeft het zojuist wel laten liggen tegen die van Napoli met die 2-2 einduitslag. Zag Napoli maar weinig anders doen dan tegenhouden in de tweede helft. Kon er op wachten dat Feyenoord gelijk zou maken.

Wel karakter getoond natuurlijk van een 2-0 achterstand terug te komen maar er had echt wel meer in gezeten. Feyenoord onder 19 had duidelijk het betere van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tja, de jeugdelftallen in NL doen het vaak wel goed tegen de jeugdelftallen van de koopclubs.
Zegt alleen zo weinig voor de toekomst van het 1e, want alle spelers die een beetje kunnen voetballen in de Feyenoord-jeugd spelen inmiddels bij City/United. En dat zal ook met evt uitblinkers in die youthleague gebeuren.

Ik acht nog steeds het 1e elftal volledig kansloos vanavond. Hopen maar op een offday van Napoli.
Maar met dat gemankeerde, geblesseerde elftal zal het wel een slachting worden.
Pagina: 1 ... 69 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.