D-e-n schreef op zondag 24 september 2017 @ 18:42:
[...]
Tactiek en breedte van de selectie zijn twee verschillende dingen natuurlijk. Ook met deze beperkingen qua selectie kan een coach creatiever zijn.
Voor wat betreft de vleugelaanvaller en de backs ben ik het niet met je eens overigens. Drie gelijkwaardige vleugelaanvallers, nog eens één mindere en een jeugdspeler: dat moet ruim voldoende zijn. Diks, Amrabat en Nieuwkoop die rechtsback kunnen spelen en Nelom als backup voor linksback: ik vind het te verdedigen. Tegen NAC moet dat ook allemaal kunnen maar niet als je op cruciale plaatsen onthoofd bent: in de spits en daarachter. En daarmee vergeet je de meest cruciale plek waar we echt helemaal niemand achter de hand hebben: de aanvallende middenvelder.
Jij vind serieus Diks ok op RB? Ik niet namelijk, die gast heeft al zowat punten gekost. En gaat geheid nog puntverlies opleveren. Wat mij betreft sturen ze die terug nar Italië in de winterstop. Amrabat is geen RB, die is een middenvelder. Geeft zelf ook al aan liever niet RB te staan,. Dat moet je gewoon niet als optie willen zien RB, al is ie er wel beter dan Diks. Nelom voldoet amper, maar goed, die speelde niet slecht gisteren.
Bilal heeft gisteren voor de zoveelste keer aangetoond ongeschikt te zijn voor Feyenoord 1. Een soort Younes light. Bal in de voeten, rustig op de tegenstander aflopen, en bal inleveren met een actie die 9 van de 10 keer mislukt.
ben het wel met je eens over de aanvallende middenvelder, daar is gewoon geen back up voor. Net zoals voor je spits.
Maar goed, je mistte Berghuis, Toornstra, Nieuwkoop, Haps en Jorgensen. Logisch dat het niet sprankelt zoals eerder tegen Heracles/2e helft PSV. Maar van dat armetierige NAC had zelfs de 019 moeten winnen... Dat reken ik Gio zeker aan.
Edit: Keizer --> "het is crisis bij Ajax" ...................JOH!!!!