Um lol
Ik spring voor NAC...
Jij springt voor NAC...
Samen springen wij voor NAC
Jij springt voor NAC...
Samen springen wij voor NAC

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als zelfs Jones al fouten gaat maken is het wel heel erg. Dit komt voorlopig niet meer goed vrees ik.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja, als je zo gaat spelen wordt je 5e ja. Sukkels. Ik schaam me er vandaag voor Feyenoorder te zijn....
Dat had nog best een penalty kunnen zijn, ze zijn voor minder gegeven dit seizoen...
Net nog
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Kunnen er nu toch wel mee eens zijn, dat we Kramer nooit meer hoeven op te stellen.
Wat kon Kramer er dan aan doen dat zijn trainer een tactisch onbenul is? Ok, hij had die pingel binnen kunnen schieten, maar verder kon ie hier weinig aan doen. 1 bruikbare bal gehad, die ging op de lat.
Hij had nog die kopbal laag bij de grond die net naast ging. Scheelde niet veel.Leon Zwiers schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:39:
Wat kon Kramer er dan aan doen dat zijn trainer een tactisch onbenul is? Ok, hij had die pingel binnen kunnen schieten, maar verder kon ie hier weinig aan doen. 1 bruikbare bal gehad, die ging op de lat.
Woensdag was slecht maar het ergste is dat daar niets van geleerd is. Dit was dramatisch.
alles kan off-topic
En dan krijg je dinsdag alweer Napoli...
Ik houd mijn hart vast. Dit soort wedstrijdjes thuis tegen NAC moet je als zogenaamde topclub al in de eerste helft kunnen beslissen om in de tweede helft geen energie meer te verspelen.
Ik vrees voor een drama...
Ik houd mijn hart vast. Dit soort wedstrijdjes thuis tegen NAC moet je als zogenaamde topclub al in de eerste helft kunnen beslissen om in de tweede helft geen energie meer te verspelen.
Ik vrees voor een drama...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nac mooi gewonnen met 2-0 uit
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wut.
Volledig onverwacht, zie ineens de eindstand.
Avondje NAC kan dus ook prima in een uitwedstrijd.
Volledig onverwacht, zie ineens de eindstand.
Avondje NAC kan dus ook prima in een uitwedstrijd.
Dit wordt pijnlijk zo voor Feyenoord. Dinsdag Napoli betekent vier keer verliezen in vijf wedstrijden. Crisis in Amsterdam, Eindhoven én Rotterdam?
Dat is niet een conclusie die ik obv vandaag zou durven trekken. Ik vond het middenveld dramatisch. El Ahmadi was vrij onzichtbaar en Vilhena liep wat te slenteren en onnodige overtredingen te maken. De rechterkant was traag en voorspelbaar.Grudgie schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:36:
Kunnen er nu toch wel mee eens zijn, dat we Kramer nooit meer hoeven op te stellen.
Wat mij inmiddels wel begint op te vallen is dat bij Feyenoord zoveel spelers zo vaak en zo lang geblesseerd zijn. Dat kost zo enorm veel punten. Gio is geen goede coach, maar vandaag had hij een selectie waar hij praktisch niets mee kon forceren.
alles kan off-topic
Voordeel voor Feyenoord is dat die knuppels uit Amsterdam en Eindhoven dusdanig brak spelen dat ze alles behalve gegarandeerd voordeel uit dit verlies gaan halen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zie het morgen welGonadan schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:53:
Voordeel voor Feyenoord is dat die knuppels uit Amsterdam en Eindhoven dusdanig brak spelen dat ze alles behalve gegarandeerd voordeel uit dit verlies gaan halen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Feyenoord staat morgen gewoon zesde hoorGonadan schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:53:
Ik hoop in ieder geval 4e, dan is mijn weekend helemaal goed.
Die werden woensdag nog effe Swift uit de beker gegooid dus...Leon Zwiers schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:00:
Ik mag het hopen, anders Vitesse kampioen
En dat na de zwakke pot tegen psv en de zeer slappe vertoning tegen ADO. Op de een of andere manier is Feyenoord sportief niet meer wakker te schudden. Misschien werkt het als de spelers verplicht hun telefoon een week in moeten leveren na een verliespartij. En snel Dirk Kuyt bij de staf voegen, wat wordt die vent gemist in de selectie!Leon Zwiers schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:04:
Ik vind deze prestatie van Feyenoord net zo schandelijk als Vitesse-Swift
alles kan off-topic
Mentaliteit is kut. Feyenoord kan niet winnen als het niet 100% geeft. Als die sukkels in dat veld al dusdanige capsones krijgen het wel op 50% te kunnen tegen de "kleintjes" wordt dit een rampseizoen verder. Normaal was je al 6+ punten achter. Het is dat de andere ook zo slecht presteren......
De hoop heb ik zeker, het vertrouwen nog niet echt dit seizoen.St@m schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:58:
Ik zie het morgen welalle vertrouwen in dat PSV en Ajax dit afstraffen eigenlijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ah vond het al lang duren voordat meneer Kuyt als verlosser wordt gezien.Ankona schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:13:
[...]
En dat na de zwakke pot tegen psv en de zeer slappe vertoning tegen ADO. Op de een of andere manier is Feyenoord sportief niet meer wakker te schudden. Misschien werkt het als de spelers verplicht hun telefoon een week in moeten leveren na een verliespartij. En snel Dirk Kuyt bij de staf voegen, wat wordt die vent gemist in de selectie!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ligt het aan mij of speelde Feyenoord vorig seizoen altijd op zondag? Nu merken ze dat CL spelen toch wat extra inspanning vereist. Kostte Ajax vorig jaar de titel....
Wel mooi hoe het vertrouwen zo snel kan omdraaien
en dan doel ik op de fans.
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 23-09-2017 23:14 ]
*knip* Trol.
[ Voor 94% gewijzigd door naitsoezn op 24-09-2017 09:04 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Er is welgeteld 1 CL wedstrijd gespeeld, dat mag het excuus niet zijn. Bovendien sloeg Feyenoord vorig seizoen juist toe toen ze zelf ook een druk programma hadden.jaapstobbe schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 23:08:
Ligt het aan mij of speelde Feyenoord vorig seizoen altijd op zondag? Nu merken ze dat CL spelen toch wat extra inspanning vereist. Kostte Ajax vorig jaar de titel....
Het is een flinke domper, maar het is nog te vroeg in het seizoen om hier conclusies aan te verbinden. Het is duidelijk dat Feyenoord niet top is, een zwaar programma heeft en vele blessures heeft, maar het is nog maar de vraag of Ajax en PSV in deze periode een beslissend gat weten te slaan.
Zonde dit en hopelijk is het een wake up call. Je kan een sterke selectie hebben maar het gaat dan nog niet vanzelf.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Sterke selectie? Ik lees net dat ze van het niveau IJsselmeervogels zijn?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kom op zeg... een zwaluw maakt geen zomer. Die zomer was vorig jaar, toen Feyenoord boven zichzelf uit steeg en alles maar dan ook alles mee zat en anderen om diverse redenen het lieten liggen. Toen werden ze met een puntje meer kampioen en hadden ze maar één competitie waar ze zich op hoefden te focussen. De verwachtingen zijn wellicht te hoog en vandaag werd maar eens duidelijk dat de selectie veel te dun is qua kwaliteit. Als de eerste spits wegvalt levert Feyenoord al het scorend vermogen in. Valt Toornstra uit dan is de spirit uit de aanval en kan er noet voldoende druk worden gezet waardoor de zwakke verdediging duidelijk. Ook de trainer is tactisch geen hoogvlieger, dat is wel duidelijk geworden de afgelopen weken.
Maar hè, het is de eredivisie, waar je met zoiets gewoon weg kunt komen en zelfs kampioen mee kan worden. Ook Ajax en PSV kwakkelen. Maar een seizoen als vorig jaar kan en mag je niet meer verwachten, dat is irreëel. Er klonken zelfs fluitconcerten vanaf de tribunes in de Kuip vandaag, afgewisseld met doodse stilte. Daaruit blijkt gewoon dat velen onterechte hoge verwachtingen hebben. De beide benen moeten weer op de grond landen in Rotterdam, je bent een eredivisieploeg, in een competitie waar de nummer laatst kan winnen van de koploper.
Maar hè, het is de eredivisie, waar je met zoiets gewoon weg kunt komen en zelfs kampioen mee kan worden. Ook Ajax en PSV kwakkelen. Maar een seizoen als vorig jaar kan en mag je niet meer verwachten, dat is irreëel. Er klonken zelfs fluitconcerten vanaf de tribunes in de Kuip vandaag, afgewisseld met doodse stilte. Daaruit blijkt gewoon dat velen onterechte hoge verwachtingen hebben. De beide benen moeten weer op de grond landen in Rotterdam, je bent een eredivisieploeg, in een competitie waar de nummer laatst kan winnen van de koploper.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
*knip* Reageer er gewoon niet op, maar maak een TR.
[ Voor 93% gewijzigd door naitsoezn op 24-09-2017 09:05 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik denk dat Ajax vanmiddag wederom punten gaat verspelen, Vitesse aanvallend toch wel sterk (ondanks beker debacle) en dat tegen het juist niet in vorm zijnde verdediging van Ajax. Neem daarbij het moeilijke scoren dan wordt het een moeilijke middag.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Een verlies partijtje haalt de rotte appels er wel tussen uit hoorVos schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 23:13:
Wel mooi hoe het vertrouwen zo snel kan omdraaienen dan doel ik op de fans.
Ik heb de laatste dagen alleen maar gelezen dat Ancelotti kan oprotten..

Daar tegenover staat wel dat Ajax met een zeer creatief middenveld zal starten: F. de Jong, v/d Beek en ZiyechMartinusz schreef op zondag 24 september 2017 @ 09:17:
Ik denk dat Ajax vanmiddag wederom punten gaat verspelen, Vitesse aanvallend toch wel sterk (ondanks beker debacle) en dat tegen het juist niet in vorm zijnde verdediging van Ajax. Neem daarbij het moeilijke scoren dan wordt het een moeilijke middag.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het is thuis dus ik hoop dat ze het wel gaan redden. Met een beetje geluk is Dolberg over een mentale drempel heen en ook weer gevaarlijk. Maar echt gerust ben ik er niet op.Martinusz schreef op zondag 24 september 2017 @ 09:17:
Ik ben overigens ook erg benieuwd naar Utrecht PSV, we kunnen nu zien of Twente een incident was een waar ze echt staan. AZ koploper na vandaag?
[ Voor 12% gewijzigd door Gonadan op 24-09-2017 09:40 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In mijn hoofd pakte Utrecht toch wel vaak punten tegen PSV, maar als ik kijk naar de uitslagen de laatste jaren blijkt dat toch niet echt zo te zijn..
Hetzelfde geldt eigenlijk voor Ajax - Vitesse alleen in de seizoenen 2012/2013 en 2013/2014 wisten ze thuis niet te winnen in de Eredivisie.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| 2006-2007 Eredivisie 22-04-2007 FC Utrecht-PSV 1-1 (0-1) 2007-2008 Eredivisie 02-03-2008 FC Utrecht-PSV 3-1 (2-1) 2008-2009 Eredivisie 30-08-2008 FC Utrecht-PSV 1-5 (0-3) 2009-2010 Eredivisie 04-10-2009 FC Utrecht-PSV 0-0 (0-0) 2010-2011 Eredivisie 07-11-2010 FC Utrecht-PSV 1-2 (0-1) 2011-2012 Eredivisie 22-01-2012 FC Utrecht-PSV 1-1 (0-0) 2012-2013 Eredivisie 16-09-2012 FC Utrecht-PSV 1-0 (0-0) 2013-2014 Eredivisie 15-12-2013 FC Utrecht-PSV 1-5 (0-4) 2014-2015 Eredivisie 26-10-2014 FC Utrecht-PSV 1-5 (0-3) 2015-2016 Eredivisie 07-02-2016 FC Utrecht-PSV 0-2 (0-2) 2016-2017 Eredivisie 06-08-2016 FC Utrecht-PSV 1-2 (1-0) |
Hetzelfde geldt eigenlijk voor Ajax - Vitesse alleen in de seizoenen 2012/2013 en 2013/2014 wisten ze thuis niet te winnen in de Eredivisie.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| 2005-2006 Eredivisie 12-04-2006 Ajax-Vitesse SBV 2-1 (0-0) 2006-2007 Eredivisie 10-09-2006 Ajax-Vitesse SBV 3-0 (2-0) 2007-2008 Eredivisie 25-11-2007 Ajax-Vitesse SBV 4-1 (3-1) 2008-2009 Eredivisie 28-09-2008 Ajax-Vitesse SBV 3-0 (0-0) 2009-2010 Eredivisie 21-02-2010 Ajax-Vitesse SBV 4-0 (3-0) 2010-2011 Eredivisie 14-08-2010 Ajax-Vitesse SBV 4-2 (2-2) 2011-2012 Eredivisie 26-08-2011 Ajax-Vitesse SBV 4-1 (0-0) 2012-2013 Eredivisie 03-11-2012 Ajax-Vitesse SBV 0-2 (0-1) 2013-2014 Eredivisie 02-11-2013 Ajax-Vitesse SBV 0-1 (0-0) 2014-2015 Eredivisie 10-08-2014 Ajax-Vitesse SBV 4-1 (1-0) 2015-2016 Eredivisie 23-01-2016 Ajax-Vitesse SBV 1-0 (1-0) 2016-2017 Eredivisie 11-09-2016 Ajax-Vitesse SBV 1-0 (0-0) |
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tja bij ADO winnen we ook vaak, en NAC had al bijna 50 jaar niet gewonnen in de Kuip.. die statistieken zeggen me dus helemaal niks.
Daarom mijn interesse. Vitesse net uitgeschakeld in beker.Martinusz schreef op zondag 24 september 2017 @ 09:17:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Volgens mij zei ik het hier eerder al. Na 5 minuten zag je al dat dit een moeilijke pot ging worden voor voor Feyenoord. Op papier kan/mag je deze wedstrijd niet winnen.
Iedereen mekkert over dat van Bronkhorst tactisch niet slim is, maar dit zit hem niet in tactiek. Hij heeft onderschat dat de selectie niet zo goed tegen wisselingen van spelers kan. Hij moet niet vasthouden aan een bepaalde manier van spelen, maar toch echt kijken welk materiaal op het veld staat.
Jörgensen, Toornstra, Berghuis mis je gewoon in zo'n wedstrijd. Vergeet niet dat dat wel heeel belangrijke spelers zijn. Normaal gesproken kun je er wel 1 missen in een wedstrijd, en dan maakt het niet uit dat Bassi weer eens wat gekke dingen doet, of Vilhena maakt een foutje.
En de Kuyt factor? Dat kan helpen, maar Kuyt was vorig jaar lang niet altijd belangrijk voor Feyenoord. Hij is wel zo slim geweest om zich in het laatste deel van het seizoen te laten gelden zodat iedereen dat als herinnering houdt. Sowieso een held!
Iedereen mekkert over dat van Bronkhorst tactisch niet slim is, maar dit zit hem niet in tactiek. Hij heeft onderschat dat de selectie niet zo goed tegen wisselingen van spelers kan. Hij moet niet vasthouden aan een bepaalde manier van spelen, maar toch echt kijken welk materiaal op het veld staat.
Jörgensen, Toornstra, Berghuis mis je gewoon in zo'n wedstrijd. Vergeet niet dat dat wel heeel belangrijke spelers zijn. Normaal gesproken kun je er wel 1 missen in een wedstrijd, en dan maakt het niet uit dat Bassi weer eens wat gekke dingen doet, of Vilhena maakt een foutje.
En de Kuyt factor? Dat kan helpen, maar Kuyt was vorig jaar lang niet altijd belangrijk voor Feyenoord. Hij is wel zo slim geweest om zich in het laatste deel van het seizoen te laten gelden zodat iedereen dat als herinnering houdt. Sowieso een held!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
We kunnen er nu wel heel zwaar aantillen, maar het blijft voetbal. Zulke wedstrijden zie je ook wel eens soms in Spanje of Engeland. Dat een Barca of een Real Madrid opeens verliest van een heel laag team. Zulke dingen gebeuren wel eens. Gewoon op naar de volgende wedstrijd.
Zijn wel ergere dingen op de wereld dan een wedstrijd verliezen.
Zijn wel ergere dingen op de wereld dan een wedstrijd verliezen.
Daarom blijf ik het vreemd vinden dat Toornstra afgelopen woensdag niet gespaard werd, vantevoren was al duidelijk dat Jorgensen en Berghuis er niet bij zouden zijn.OMX2000 schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:05:
Voorlopig alleen een gevaarlijk Utrecht gezien, PSV tot nu toe ongevaarlijk.
ph4ge schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:46:
[...]
Feyenoord verliest alleen PSV uit en City thuis. PSV verloor al meer dan eens van teams waar ze eigenlijk niet van mogen verliezen, waar ze echt door een ondergrens heen zakten.
En toch staan ze voorHan schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:44:
Voorlopig alleen een gevaarlijk Utrecht gezien, PSV tot nu toe ongevaarlijk.
Die 1e kans... was dat geen pingel voor Utrecht?
Nee, dat was geen pingel voor UtrechtLeon Zwiers schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:49:
[...]
En toch staan ze voor. Ook weer gelukkig hoor. Wel een kwaliteit van ze.
Die 1e kans... was dat geen pingel voor Utrecht?
Dit wel, dom weer.
[ Voor 44% gewijzigd door St@m op 24-09-2017 12:51 ]
Ach, de hoeveelste penalty is dit al door toedoen van die domme Isimat?Vos schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:52:
Domme onnodige 'overtreding'.
Hop, weer goed doorgaan van Locadia 
Nu uitbouwen
Nu uitbouwen
[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 24-09-2017 13:12 ]
Fantastische aankoop toch, Lozano.
Leuke open wedstrijd om naar te kijken
Best knap van Lozano met zijn mindere been en de bal eigenlijk achter hem.
Mag nog wel scherper in de afwerking. Natuurlijk al veel gescoord naar had al minimaal het dubbele moeten zijn.Niku schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:12:
Fantastische aankoop toch, Lozano.
Vandaag en algemeen.
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 24-09-2017 13:21 ]
Lozano is wel super belangrijk, zeer goede speler!
Braafheid kent de buitenspelspelregel niet echt goed
.
Braafheid kent de buitenspelspelregel niet echt goed
Phoe, dat kan wel eens een ernstige blessure voor Lukassen zijn.
Edit: valt mee dus
Edit: valt mee dus
[ Voor 14% gewijzigd door Han op 24-09-2017 13:56 ]
En Locadia maakt zijn derde. Einde wedstrijd.
Locadia speelt echt goed vandaag. Kan niet anders zeggen.. 3 goals en een assist.
Lozano ook.
Lozano ook.
Ten Hag is dan ook wel weer een beetje Pep Guardiola. Staat ie 1-4 achter en dan nog fel aan het coachen
En dan werd op de AD website beweerd dat Utrecht altijd een lastige tegenstander is voor PSV. Zie het eerder geplaatste staatje, weten ze dan niet dat grote overwinningen eerder regel dan uitzondering is? Liegen ze derhalve of zijn ze echt te dom?
Zal de verwachting wel zijn denk ik. PSV was totaal niet in vorm, en Utrecht juist wel ( Behalve die zeperd tegen Twente dan ). Ik had ook echt niet verwacht dat PSV het zo makkelijk zou hebben. Zie je maar hoe belangrijk die Lozano meteen is geworden.
De vestigingsplaats van de redactie verklaart een hoopVincent Dave schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:04:
En dan werd op de AD website beweerd dat Utrecht altijd een lastige tegenstander is voor PSV. Zie het eerder geplaatste staatje, weten ze dan niet dat grote overwinningen eerder regel dan uitzondering is? Liegen ze derhalve of zijn ze echt te dom?
Ben daarnaast blij dat ik PSV eindelijk eens een wedstrijd heb zien voetballen.
[ Voor 8% gewijzigd door JdM op 24-09-2017 14:07 ]
Utrecht ook weer terug op aarde haha.
Als je VI live mag geloven dan heeft Utrecht ook echt genoeg kansen gehad om hier als winnaar van 't veld te lopen. Maar goed, das VI Live, ik heb de beelden zelf niet gezien.Vincent Dave schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:04:
Utrecht had goede kans op de 1-0 op de 2-1 en de 2-3. Maarja, PSV ook. Meer zelfs.toolkist schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:10:
[...]
Als je VI live mag geloven dan heeft Utrecht ook echt genoeg kansen gehad om hier als winnaar van 't veld te lopen. Maar goed, das VI Live, ik heb de beelden zelf niet gezien.
Beetje een als dan verhaal natuurlijk.
Edit: haha 1-6. Btw. Dat is toch geen rood meer? Geel + penalty is zwaarste straf (of je moet iemand zijn hoofd eraf trappen natuurlijk). Ook er buiten, maar commentator zegt dat het blijkbaar gaat om waar de actie eindigt bij vasthouden.
[ Voor 24% gewijzigd door Fleximex op 24-09-2017 14:15 ]
Lekker voor het doelsaldo 
Eerste penalty was echter duidelijk buiten de 16 toch? En tweede volgens mij ook wel?
Eerste penalty was echter duidelijk buiten de 16 toch? En tweede volgens mij ook wel?
Wat een afstraffing voor Utrecht... auw. Moet wel zeggen dat wanneer die twee laatste penalty’s gewoon vrije trappen randje 16 waren geweest niemand daar tegen had geprotesteerd
Eerste was er volgens mij in, maar de tweede leek me erbuiten. Maar hoe dom ben je om dan vast te houden als je 5-1 achterstaat.
Achja, eerste helft bij vlagen wat tegenstand van Utrecht en verder gewoon prima gevoetbald.
Is maar goed dat Utrecht niet tegen een kampioenskandidaat speelt, dan was het wel 20-1 geworden denk ik.

Is maar goed dat Utrecht niet tegen een kampioenskandidaat speelt, dan was het wel 20-1 geworden denk ik.
[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 24-09-2017 14:16 ]
Jezus Utrecht... dit is wel een echte afgang aan het worden met zo'n uitslag
Laat me raden, Utrecht valt aan en heeft meeste balbezit PSV profiteert daarvan op ouderwetse manier. Heb de wedstrijd niet gezien maar zo winnen ze wel meestal hun wedstrijden. Prima verder, dat is ook een strategie.toolkist schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:10:
[...]
Als je VI live mag geloven dan heeft Utrecht ook echt genoeg kansen gehad om hier als winnaar van 't veld te lopen. Maar goed, das VI Live, ik heb de beelden zelf niet gezien.
Balbezit gaat volgens mij vrij gelijk op.Vincent Dave schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:15:
[...]
Laat me raden, Utrecht valt aan en heeft meeste balbezit PSV profiteert daarvan op ouderwetse manier. Heb de wedstrijd niet gezien maar zo winnen ze wel meestal hun wedstrijden. Prima verder, dat is ook een strategie.
Edit: ofja, tot de 1-4 dan ten minste.
[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 24-09-2017 14:18 ]
Ben volgens mij minimaal 5x de 'Utrecht mist een grote kans op de <insert score>' tegengekomen.Vincent Dave schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:15:
[...]
Laat me raden, Utrecht valt aan en heeft meeste balbezit PSV profiteert daarvan op ouderwetse manier. Heb de wedstrijd niet gezien maar zo winnen ze wel meestal hun wedstrijden. Prima verder, dat is ook een strategie.
Utrecht wordt al tijden van het kastje naar de muur getikt en helemaal zoek gespeeld door Locadia en Lozano.Vincent Dave schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:15:
[...]
Balbezit is ongeveer 50/50 volgens m'n appje. Klinkt niet echt als puur loeren op de counter. PSV is gewoon lekker effectief voorin gok ik.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Utrecht kan die 'tegen de top aan' status ook wel vergeten. Tegen Twente leek een incident maar ook nu weer een grote uitslag tegen...
Wat een verdediging...tiswat schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:19:
Wat een goal...
Wie is Messi ook alweer? Bergwijn heet ie toch?

Dat zeggen ze in Spanje ook altijd
[ Voor 63% gewijzigd door St@m op 24-09-2017 14:20 ]
Damn! Watkebeurt Impressive score.
Wat een doelpunt zeg! Prachtig!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De commentator van dienst heeft er duidelijk de pee in, en haalt ook nog eens spelers door elkaar... net zoals hij al eerder dacht dat Lozana en Locadio meededen...
12.39 uur
Daar is de eerste grote kans van de wedstrijd en die is voor FC Utrecht. PSV krijgt de bal niet weg en Mark van der Maarel schiet via een Eindhovens been over.
12.40 uur
Oef! Wat een kans voor FC Utrecht. Cyriel Dessers raakt de lat na een snelle counter. PSV heeft het lastig.
12.44 uur
En weer een kans voor FC Utrecht. Jean-Christophe Bahebeck kopt maar net over het PSV-doel na een goede voorzet van Edson Braafheid.
12.53 uur
Het was al de tweede keer dat Nicolas Isimat-Mirin opzichtig vasthield in het strafschopsgebied van PSV. De eerste keer kwam hij er nog mee weg, maar nu werd er wel voor een penalty gefloten. Niet slim van de verdediger.
12.54 uur
Oef! Wat een kans voor FC Utrecht. Sander van de Streek duikt alleen voor Jeroen Zoet op en de doelman van PSV brengt redding.
13.01 uur
Oef! Heerlijke aanval van FC Utrecht en Yassin Ayoub zet Zakaria Labyad alleen voor doelman Jeroen Zoet, maar de Utrecht-middenvelder staat buitenspel. Als FC Utrecht ook maar even aanzet, komt PSV in de problemen.
13.18 uur
Het is rust in Utrecht, waar Cyriel Dessers vlak voor rust een enorme kans mist. PSV leidt met 1-2.
34 minuten geleden
Uit het niets een grote kans voor FC Utrecht, maar Cyriel Dessers heeft oog in oog met Jeroen Zoet veel te veel tijd nodig. Dat had de 2-3 kunnen zijn voor de thuisploeg.
29 minuten geleden
Meteen een grote kans voor Lukas Görtler, wiens schot wordt gestopt door PSV-keeper Jeroen Zoet. FC Utrecht geeft nog niet op.
En dus staat 't 1-7 voor PSV... Dat kan echt alleen in Nederland28 minuten geleden
Het regent kansen voor FC Utrecht, PSV wankelt. Na een geweldige pass van Yassin Ayoub schiet Lukas Görtler naast. De 2-3 hangt in de lucht.

Ach, Locadia scoort er eens in de 5 jaar op los. Daar maak ik me echt geen zorgen over. En verder is het business as usual.
Moet je dus nagaan hoe ze overdrijven bij je bron.toolkist schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:21:
[...]
En dus staat 't 1-7 voor PSV... Dat kan echt alleen in Nederland
^DitSt@m schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:24:
[...]
Moet je dus nagaan hoe ze overdrijven bij je bron.
Dat geloof ik meteen ja, 't blijft VI heSt@m schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:24:
[...]
Ongekend dit, ben heel blij want zag het niet zo 1,2,3 gebeuren. Utrecht is opzich toch altijd vrij lastig al zeggen de statistieken wat anders.. Soort van angstgegner of zo!
Afijn, nu benieuwd wat ajax kan doen tegen Vitesse. Lijkt me ook leuke pot
Afijn, nu benieuwd wat ajax kan doen tegen Vitesse. Lijkt me ook leuke pot
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dat is het mooie aan verslagen zonder beeld. Zit je in de auto naar NOS langs de lijn te luisteren klinkt het als een zeer spannende wedstrijd met kansen over en weer. Kijk je een dag later de wedstrijd terug en is het simpelweg een zaaddodende wedstrijd waar 0 passie en strijd in zit en er continu balverlies is van beide partijen.St@m schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:24:
[...]
Daarom is het dus belachelijk om te zeggen dat Utrecht of Vitesse kampioen kunnen worden. Ik heb echt geen flauw idee wat Ajax - Vitesse wordt. Dat kan zomaar 0-2 voor Vitesse worden, maar een 4-0 voor Ajax sluit ik totaal niet uit. Veel te wisselvallig.
Inderdaad erg lastig te voorspellen, maar ik ga uit van puntverlies voor Ajax.
Het wordt een spannend competitiejaar. Dat dan weer wel. In april vorig jaar verwachte ik dat Ajax dit jaar fluitend kampioen zou worden met hun selectie die lekker goed op gang kwam. En dan maken ze daar zo'n beetje alle verkeerde besluiten die je kunt nemen.
Ik had na het kampioenschap niet zomaar het vertrouwen dat Feyenoord het weer zou flikken. Hoop wel natuurlijk. Maar PSV. Die supporters hebben in een paar weken wel een rollercoastertje gehad.
Dus Feyenoord, PSV, Ajax en Vitesse zouden het kunnen worden. Maar ik vermoed dat het toch tussen de oude top 3 gaat. In de winterstop denk ik dat Ajax alsnog wat gaat halen. En Feyenoord MOET echt serieuze versterking halen om te zorgen dat ze niet steeds door hun hoeven zakken.
Wat mij betreft gaat de jeugd van Feyenoord steeds meer aankloppen om die bank lekker op scherp te zetten.
Ik had na het kampioenschap niet zomaar het vertrouwen dat Feyenoord het weer zou flikken. Hoop wel natuurlijk. Maar PSV. Die supporters hebben in een paar weken wel een rollercoastertje gehad.
Dus Feyenoord, PSV, Ajax en Vitesse zouden het kunnen worden. Maar ik vermoed dat het toch tussen de oude top 3 gaat. In de winterstop denk ik dat Ajax alsnog wat gaat halen. En Feyenoord MOET echt serieuze versterking halen om te zorgen dat ze niet steeds door hun hoeven zakken.
Wat mij betreft gaat de jeugd van Feyenoord steeds meer aankloppen om die bank lekker op scherp te zetten.
Dit topic is gesloten.