alles kan off-topic
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ach iig Feyenoord met 2-0 door. Snel vergeten en op naar een fitte Jorgensen. Kan niet wachten tot de beste 11 opgesteld kunnen worden. Is nog niet gebeurd dit seizoen
Omdat blijkbaar alleen directe rode kaarten ook in de beker tellen. Hij is a/s zondag tegen NAC geschorstRamzzz schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:06:
Waarom speelt Berghuis, nadat hij afgelopen zondag rood kreeg?
[ Voor 52% gewijzigd door LZ86 op 21-09-2017 00:17 ]
Toont dus vooral pijnlijk aan hoe zwak de full-profs eigenlijk presteren. Als dat de jongens zijn die uit alle selecties naar boven drijven als de grootste talenten en vervolgens de hele week niets anders hoeven te doen dan te trainen om de voetbal vaardigheden naar het hoogst mogelijke niveau te tillen...
M.i. kan in een sport altijd een verassing plaatsvinden waarbij een team uit een lagere divisie wint. Maar 2 of 3 divisies lager mag nooit een probleem zijn. Dan moet je in gaan dikken. Twee eerste divisies, 4 tweede divisies.
alles kan off-topic
Of het niveau van de FC Bal op het Dak is fenomenaal...Ankona schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:31:
deze bekerronde maakt wel duidelijk dat het verschil tussen hoofdklasse en eredivisie niet heel veel uit elkaar ligt. Een Team uit de JL kan een potje tegen een 2e divisie team ook niet afdoen als een formaliteit.
Toont dus vooral pijnlijk aan hoe zwak de full-profs eigenlijk presteren. Als dat de jongens zijn die uit alle selecties naar boven drijven als de grootste talenten en vervolgens de hele week niets anders hoeven te doen dan te trainen om de voetbal vaardigheden naar het hoogst mogelijke niveau te tillen...
M.i. kan in een sport altijd een verassing plaatsvinden waarbij een team uit een lagere divisie wint. Maar 2 of 3 divisies lager mag nooit een probleem zijn. Dan moet je in gaan dikken. Twee eerste divisies, 4 tweede divisies.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ja money talks he. Veel voetballers uit de 2e en 3e divisie hadden makkelijk in de Jupiler League kunnen spelen, maar als ik zou kiezen voor een mager salaris als voetballer of een nog minder salaris maar wel dat je ernaast gewoon een baan hebt, dan zou ik ook voor het 2e gaan.Ankona schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:31:
deze bekerronde maakt wel duidelijk dat het verschil tussen hoofdklasse en eredivisie niet heel veel uit elkaar ligt. Een Team uit de JL kan een potje tegen een 2e divisie team ook niet afdoen als een formaliteit.
Hoe kan je op dat niveau zulk soort dingen nog fout doen?
Zo te zien redelijk makkelijk. Op zich niet zo gek want is natuurlijk in het nieuws geweest dat de Fifa dit ging testen, dus misschien had de scheidsrechter dit nog in zijn achterhoofd en dacht dat het dus op de ABBA-manier moest.Coocoocachoo schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:43:
https://www.nu.nl/voetbal...kelijke-penaltyserie.html
Hoe kan je op dat niveau zulk soort dingen nog fout doen?
Tel daarbij op dat veel amateur teams beter met de centen omgaan dan veel JL clubs.Terranova schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:16:
[...]
Ja money talks he. Veel voetballers uit de 2e en 3e divisie hadden makkelijk in de Jupiler League kunnen spelen, maar als ik zou kiezen voor een mager salaris als voetballer of een nog minder salaris maar wel dat je ernaast gewoon een baan hebt, dan zou ik ook voor het 2e gaan.
Ook onderin de Eredivisie zijn er clubs die bizar slecht omgaan met hun mogelijkheden.
Mensen met geen ervaring of nul verstand van zaken krijgen de controle over het transfer budget en de contracten.
halen spelers die nauwelijks beter zijn dan wat aanwezig is, van een niveau welke je ook uit de eigen jeugd zou moeten kunnen halen.
Een nieuw landen-toernooi, met verschillende niveaus en promotie / degradatie. M'n eerste ingeving is dat het nóg drukker wordt op de kalender (vooral dat finale-toernooi in 'tussenjaren' zal de deelnemende voetballers geen goed doen). Verder heeft het imho wel potentie, maar dan vooral in een richting die (voorlopig nog) niet door de UEFA nagestreefd wordt: Als vervanger van het kwalificatie-toernooi.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Het schema blijft het zelfde hoor, het kom in plaats van vriendschappelijke wedstrijden.naitsoezn schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:45:
https://www.vi.nl/nieuws/...oranje-maar-ook-gibraltar
Een nieuw landen-toernooi, met verschillende niveaus en promotie / degradatie. M'n eerste ingeving is dat het nóg drukker wordt op de kalender (vooral dat finale-toernooi in 'tussenjaren' zal de deelnemende voetballers geen goed doen). Verder heeft het imho wel potentie, maar dan vooral in een richting die (voorlopig nog) niet door de UEFA nagestreefd wordt: Als vervanger van het kwalificatie-toernooi.
Niet helemaal waar, want er komt een finale-toernooi bij. Plus er wordt expliciet gezegd dat er nog steeds ruimte is voor oefenwedstrijden. En aangezien een land als Nederland na haar WK-finale-plaats destijds flink geld kon vragen om als sparringspartner te fungeren, verwacht ik niet dat die oefenwedstrijden zullen verdwijnen.Terranova schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:48:
[...]
Het schema blijft het zelfde hoor, het kom in plaats van vriendschappelijke wedstrijden.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Geld, geld, geld, geld. Prop de kalender maar weer vol. Walgelijk.naitsoezn schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:45:
https://www.vi.nl/nieuws/...oranje-maar-ook-gibraltar
Het voordeel van een vriendschappelijke interland was juist dat je eens wat kon proberen of iemand kon sparen.
Inderdaad, met deze onzin zal elke wedstrijd ergens om gaan en ben je minder vlug geneigd om talent de kans te geven.D-e-n schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:18:
[...]
Geld, geld, geld, geld. Prop de kalender maar weer vol. Walgelijk.
Het voordeel van een vriendschappelijke interland was juist dat je eens wat kon proberen of iemand kon sparen.
Ik zie het ook net...Niku schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:47:
Ik ga voor de tweede keer in mijn leven commentaar leveren op Cocu (eerste keer was het aanvoerder maken van Van Ginkel). Hoe kun je in godsnaam Maher opstellen vanavond? Zet er dan alsjeblieft een jeugdspeler neer.

Wel een extra kans voor Oranje om weer eens een eindronde te halen ;-)D-e-n schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:18:
[...]
Geld, geld, geld, geld. Prop de kalender maar weer vol. Walgelijk.
Snap niet dat hij niet gewoon speelt met Locadia - Lammers - Bergwijn voorin (gewoon twee jeugdspelers) en met Rigo of Gudmundsson op het middenveld in plaats van Maher. Nu staat Pereiro ineens weer rechtsbuiten, waar hij dit seizoen nog niet gespeeld heeft.
Gewoon de vaste spitsen eens aan elkaar laten wennen 'om het echie', zorg eens voor een grote score, voor het collectief zelfvertrouwen.Niku schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:55:
[...]
Snap niet dat hij niet gewoon speelt met Locadia - Lammers - Bergwijn voorin (gewoon twee jeugdspelers) en met Rigo of Gudmundsson op het middenveld in plaats van Maher. Nu staat Pereiro ineens weer rechtsbuiten, waar hij dit seizoen nog niet gespeeld heeft.
Wie is daar mentaal begeleider?
Dat heeft Cocu enkele dagen geleden al aangegeven, blijkbaar doet ie het niet goed genoeg op de training.Bakkertje_01 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:58:
Waarom stelt Cocu niet even Room op ofzo, dat begrijp je toch ook niet.
Dat snap ik dan weer wel. Zoet is gewoon met afstand de nummer 1 en Room geen jeugdspeler met een veelbelovende toekomst.Bakkertje_01 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:58:
Waarom stelt Cocu niet even Room op ofzo, dat begrijp je toch ook niet.
Hopen dat Locadia zich kan motiveren.
In de beker kun je prima de tweede keeper perspectief bieden lijkt me, jeugdspeler of niet. Helemaal met Room, die gewoon een goede keeper is.
Cocu geeft aan dat de jeugdspelers zich niet genoeg profileren op de training, dat kan natuurlijk. Ik geloof echt niet dat dit met bang zijn te maken heeft, dat slaat echt nergens op.dutchgio schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:21:
Cocu is bang en wil een Vitesse scenario voorkomen lijkt het...
Hopen dat Locadia zich kan motiveren.
In de beker kun je prima de tweede keeper perspectief bieden lijkt me, jeugdspeler of niet. Helemaal met Room, die gewoon een goede keeper is.

Ik deed met je mee met commentaar, maar Maher scoort net gewoon in de 5e minuut de 0-1, met een prachtig schot ook nog eensNiku schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:47:
Ik ga voor de tweede keer in mijn leven commentaar leveren op Cocu (eerste keer was het aanvoerder maken van Van Ginkel). Hoe kun je in godsnaam Maher opstellen vanavond? Zet er dan alsjeblieft een jeugdspeler neer.
OngelofelijkRobbertC schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:52:
[...]
Ik deed met je mee met commentaar, maar Maher scoort net gewoon in de 5e minuut de 0-1, met een prachtig schot ook nog eens
https://www.ed.nl/helmond...dion-op-de-braak~acb58d66
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Vind het bizar hoeveel geld die scholengemeenschap op tafel gaat leggen ervoor.Gynnad schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:42:
Helmond Sport krijgt een nieuw stadion, toch verrassend voor een club waarbij het stadion nooit vol zit..
https://www.ed.nl/helmond...dion-op-de-braak~acb58d66
edit:
PSV nog steeds 1-0

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 21-09-2017 22:01 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee 'gewoon' 0-2.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jammer, een 1-1 had wel leuke uitspraken van Cocu opgeleverd.
Genoeg creativiteit bij hem.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Jammer genoeg laat hij het alleen zien tegen zwakke teams.St@m schreef op donderdag 21 september 2017 @ 22:13:
Maher speelt best ok, kijk net 25 minuten.
Genoeg creativiteit bij hem.
Locadia is ook weer niets bijzonders. Die moet uiterlijk deze zomer echt weg.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoeveel die scholengemeenschap in het stadion steekt, is niet bekend (in elk geval niet in dat artikel). Ze betalen €30 miljoen voor een heel nieuw schoolcomplex, waaronder dus een deel onderdeel van het stadion uit gaat maken.Deadsy schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:59:
[...]
Vind het bizar hoeveel geld die scholengemeenschap op tafel gaat leggen ervoor.
Op zich vindt ik dat geen slechte constructie. Die €25 miljoen van de gemeente vind ik veel bezwaarlijker, maar ik woon gelukkig niet in Helmond.
Ze betalen 2 vleugels, dus wat OMO direct bijdraagt aan het complex zal een flink bedrag zijn.lateef schreef op donderdag 21 september 2017 @ 22:23:
[...]
Hoeveel die scholengemeenschap in het stadion steekt, is niet bekend (in elk geval niet in dat artikel). Ze betalen €30 miljoen voor een heel nieuw schoolcomplex, waaronder dus een deel onderdeel van het stadion uit gaat maken.
Op zich vindt ik dat geen slechte constructie. Die €25 miljoen van de gemeente vind ik veel bezwaarlijker, maar ik woon gelukkig niet in Helmond.
Deze zin is leuk:
Mocht Helmond Sport onverhoopt degraderen, dan ontstaat een probleem. „Dat is een risico”, erkent Smeulders.
Ga maar eens een andere huurder ervoor vinden.
Tja, het is een beetje afhankelijk hoe die invulling zal worden. Ik heb daar geen idee van, maar zoals ik het lees, komt er een sporthal en een schoolgebouw onder het stadion - die noodzakelijk zijn voor de school en die door de school worden betaald - en daarop een tribune die niet door de school betaald wordt. Wanneer dat inderdaad het geval is, vind ik dat een uitstekende constructie. Wanneer die school ook die tribunes betaald, is dat naar mijn mening niet acceptabel. Maar ik ken de ins&outs niet.Deadsy schreef op donderdag 21 september 2017 @ 22:30:
[...]
Ze betalen 2 vleugels, dus wat OMO direct bijdraagt aan het complex zal een flink bedrag zijn.
Verder inderdaad wel prettig zo'n wethouder. Lekker verantwoord risico met gemeenschapsgeld
Verwijderd
En een leuke vereniging, Swift. Heb er jaren geleden nu alweer met een gelegenheidselftal menigmaal getraind. Zonder gebruik te kunnen maken van hun kleedkamers overigens. Maakte niet uit. We kleedden ons gewoon aan de zijlijn om. Stonden na afloop van de training een grote groep kerels en masse in hun onderbroek elkaar te verfrissen met een busje deodorant, als alternatieve douche. En dat op het Olympiaplein.

En ik zie ook dat Ajax tegen een NL talige band speelt.
[ Voor 19% gewijzigd door LZ86 op 22-09-2017 09:35 ]
Regeren is vooruitschuiven
Dan kunnen ze het huidige team van Oranje vervangen, die bakken er sowieso niks vanT-MOB schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:21:
Het zou wel een stunt zijn natuurlijk, als Swift de bekerhouder en de landskampioen uit het bekertoernooi knikkert. Daar moet je tegenwoordig toch wel een basisplaatsje in oranje mee kunnen krijgen.
Swift wereldkampioen!TerrorSource schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:23:
[...]
Dan kunnen ze het huidige team van Oranje vervangen, die bakken er sowieso niks van
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zonder gekheid hebben we daar wel veel geluk mee. Maar goed, nu de 1e amateurclub in een paar jaar. Voor die gasten schitterend om in een volle kuip tegen de landskampioen te spelen
[ Voor 47% gewijzigd door LZ86 op 22-09-2017 14:36 ]
Wil het nog wel eens zien of dit 'vol' raakt.Leon Zwiers schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:35:
Hetzelde als de andere clubs betalen om Feyenoord een kutprogramma rond de EU wedstrijden te geven
Zonder gekheid hebben we daar wel veel geluk mee. Maar goed, nu de 1e amateurclub in een paar jaar. Voor die gasten schitterend om in een volle kuip tegen de landskampioen te spelen
Steam ID = Ackerfiets
Ach daar zijn ze afgelopen jaren niet veel aan kwijt geweestLeon Zwiers schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:35:
Hetzelde als de andere clubs betalen om Feyenoord een kutprogramma rond de EU wedstrijden te geven
Float like a butterfly, sting like a bee.
Uitsupporters zullen wel niet mogen komenLeon Zwiers schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:35:
TouchéMartinusz schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:44:
[...]
Ach daar zijn ze afgelopen jaren niet veel aan kwijt geweest
Dus zal het wel in de Arena gespeelt moeten worden want je kan geen supporters tegenhouden die daarheen willen op dat terrein. Dat is net zo'n groot risico als Ajax supporters in Scheveningen toelaten.P.O. Box schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:44:
[...]
Uitsupporters zullen wel niet mogen komen
Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen in Amsterdam, daar staat nog steeds dat Feyenoord supporters niet welkom zijn in Amsterdam. In Scheveningen was het echt een domper dat het niet mocht, beelden gezien van het Scheveningen complex tijdens de wedstrijd. Het was gesloten en alleen paar terrein mensen zaten te kijken naar een scherm wat het hoogte punt van het seizoen moest worden maar de grootste domper werd. Echt heel sneu voor Scheveningen.
Dus hoop voor de mannen daar dat ze het gewoon op hun eigen terrein mogen houden. De wedstrijd van Ajax zal wel op een andere dag plaatsvinden omdat anders de supporters elkaar kunnen treffen anders.
Feyenoord een thuiswedstrijd in de Arena? Het wordt gewoon de Kuip en de partijen die verantwoordelijk zijn voor de veiligheid zullen wel bepalen in hoeverre er uitsupporters mogen komen.rikoos schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:09:
Dus zal het wel in de Arena gespeelt moeten worden want je kan geen supporters tegenhouden die daarheen willen op dat terrein. Dat is net zo'n groot risico als Ajax supporters in Scheveningen toelaten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Tuurlijk is de aanhang van Swift welkom in de Kuip. Gaat een leuke voetbalavond worden, eerst Ajax in Schellingwoude en vervolgens Swift in de Kuip.P.O. Box schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:44:
[...]
Uitsupporters zullen wel niet mogen komen
Swift heeft alle geluk an de wereld, eerst de bekerhouder en nu zelfs de landskampioen en dan ook nog eens een avondwedstrijd in ongetwijfeld aan volle Kuip. Welke amateurspeler wil dat nu niet?
De Dijk en Swift hebben niets te verliezen, Ajax en Feyenoord daarentegen des te meer.
Ondanks dat Feyenoord nou niet echt lekker draait de afgelopen potjes zal het niet echt een moeilijke pot worden in de Kuip tegen een ploeg die net door amateurs zijn uitgeschakeld in de beker.
23.09. 18:30 Willem II v Heerenveen
23.09. 19:45 Feyenoord v NAC
23.09. 19:45 Heracles v RodaJC
23.09. 20:45 ADODen Haag v Sparta
24.09. 12:30 FCUtrecht v PSV
24.09. 14:30 Ajax v Vitesse
24.09. 14:30 FCGroningen v FCTwente
24.09. 14:30 VVV-Venlo v PECZwolle
24.09. 16:45 AZ v Excelsior
Er staan een paar mooie wedstrijden bij deze ronde. Zeker Ajax v Vitesse trekt mijn interesse.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nelom erin voor Haps, Amrabat voor Toornstra en weer starten met Kramer
City btw weer met 5-0 gewonnen
[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 23-09-2017 18:37 ]
Toornstra blijkbaar wegens een blessure afwezig? Ik zie trouwens niet hoe Feyenoord met de beschikbare spelers een veel aanvallender ingesteld team had op kunnen stellen.Leon Zwiers schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 18:27:
Feyenoord treedt ultradefensief aan met een veredeld B elftal. Zal wel winnen worden, maar makkelijk zal het zo niet gaan... Staat zowat geen scorend vermogen op t veld
Nelom erin voor Haps, Amrabat voor Toornstra en weer starten met Kramer
City btw weer met 5-0 gewonnen
Verwijderd
Het is alsof je een komedie van een anderhalf uur aan het kijken ben als ze beide aan de aanval gaan...Drama.
Bilal 8 pogingen tot voorzetten gedaan....Helemaal niets.
Wat me ook zeer vies tegen valt is het publiek, 25 minuten en ik heb volgens mij alleen nog maar het NAC publiek gehoord.... Zeer slecht..
Tot nu toe is het gewoon een schaakspel op het veld en wachten tot er ergens een keer iemand in de fout gaat of tot er een spelsituatie goed valt.
(Nac wat met 11 mensen achter de bal loopt is natuurlijk ook niet fijn)
Drama...
Kramer kan je nu niets kwalijk nemen, want hij heeft letterlijk nog geen 1 voorzet of pass gehad..
Edit: daar komen we toch eventjes goed weg.
Wel typisch dat Been er als Analist zit....Want dit voetbal doet me heel erg denken aan het voetbal in zijn tijd.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2017 20:15 ]
Dit seizoen nog nooit met je sterkste 11 gespeeld......
Nu gewoon 5 reservespelers in de ploeg
Dat laatste gaat nog wel vaker gebeuren de komende maanden, get used to itLeon Zwiers schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:15:
Dramapot tnt. Je mist Jorgensen zoooo erg.
Dit seizoen nog nooit met je sterkste 11 gespeeld......
Nu gewoon 5 reservespelers in de ploeg
Dat doelpunt valt echt nog wel (al moeten de spelers zo zelf niet denken), dan deur op slot en krachten sparen voor de CL wedstrijd.
Verwijderd
Mijn god zeg.
Wat slecht zeg.
En zolang je met Diks en Bilal aan de rechterkant blijft lopen hoef je daar 0,0 rendement uit te verwachten.
Dit gaat een hele, hele zware avond worden.
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2017 20:19 ]
Hmmm.. ik had het dus niet over een doelpunt van NAC...toolkist schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:17:
[...]
Dat laatste gaat nog wel vaker gebeuren de komende maanden, get used to it
Dat doelpunt valt echt nog wel (al moeten de spelers zo zelf niet denken), dan deur op slot en krachten sparen voor de CL wedstrijd.
ALWEER een verdedigingsfout bij spelhervatting
Ik zie ze het nog verliezen ook. Wat een wantrainer die Gio. Nu zijn spelers m niet dragen zie je hoe tactisch zwak ie is
[ Voor 36% gewijzigd door LZ86 op 23-09-2017 20:22 ]
We hebben naast Jorgensen geen aanspeelpunt in de selectie. We hebben naast Toornstra geen aanvallende middenvelder. Ik heb liever andere negen blessures dan deze twee.
Daarnaast is Gio tactisch te dom om nu naar andere opstellingen te zoeken.
Feyenoord gaat niet scoren vanavond, al spelen ze 500 minuten door
Verwijderd
Ik snap het ook niet.Grudgie schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:20:
Dat die Bilal nog speelt bij Feyenoord. Die komt geen man voorbij. Wat kan ik me kapot ergeren aan die speler.
Ik ben normaal gesproken altijd van het feit dat je je eigen spelers NOOIT mag afvallen.
Maar Bilal heeft in al die jaren dat die bij Feyenoord speelt laten zien dat die het Niveau totaal niet aankan.
Wisselt 1 goede invalbeurt af met 20 waardeloze.
Iedereen ziet het, behalve de coaches.
En het excuus van gebrek aan beter kan je ook niet zeggen want je kan Vermeer nog op Rechts zetten en die geeft waarschijnlijk nog wel een keer een bruikbare voorzet.
Afgelopen jaren kwam Karsdorp er nog over denderen die dan de bal opeiste en een voorzet gaf, maar nu heb je het drama Diks lopen die tot dit moment 1 goede wedstrijd heeft gespeeld en 5 dramatische.
Daarbij ook nog dat je met Larsson nu een andere aanvallende 10 in je selectie heb zitten en dan nog stel je een derde controlerende op.
Dit drama, deze wanprestatie is geheel op het conto van GIO te schrijven, want dit gaat never nooit nog recht gezet worden tegen NAC.
Tactische blunders, 4 wedstrijden achter elkaar..
En dit doet ook maar blijken dat Kuyt vorig jaar een veel grotere invloed op alles had dat nu wel blijkt..
(Gal spuwen modus uit)
Wie zijn er nog beschikbaar, behalve Larsson? De bank ziet er nou niet echt sterk bezet uit, zelfs maar 8 spelers terwijl je er veel meer neer mag zetten.Leon Zwiers schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:27:
Tja, tegen dit NAC op deze manier met een selectie aantreden die amper kan scoren is al uberdom. Je mist je enige aanvallende middenvelder, je topscorende vleugel en je spits... Je weet van te voren dat NAC komt om te verdedigen en te counteren. En dan stel je 3 verdedigende middenvelders op, 4 verdedigers waarvan Diks en Nelom. En je stelt Bilal op.....
Feyenoord gaat niet scoren vanavond, al spelen ze 500 minuten door
Larsson had er gewoon in moeten staan, desnoods met een 4-4-2 formatie. Dit werkt gewoon niet. Feyenoord gaat niet scoren zo. En t moet er 2 gaan maken tegen een handbalverdedigingtoolkist schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:31:
[...]
Wie zijn er nog beschikbaar, behalve Larsson? De bank ziet er nou niet echt sterk bezet uit, zelfs maar 8 spelers terwijl je er veel meer neer mag zetten.
Ze verneuken het helemaal zelf.
Amrabat is redelijkD-e-n schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:22:
[...]
We hebben naast Jorgensen geen aanspeelpunt in de selectie. We hebben naast Toornstra geen aanvallende middenvelder. Ik heb liever andere negen blessures dan deze twee.
Daarnaast is Gio tactisch te dom om nu naar andere opstellingen te zoeken.
Hij had lef/inzicht moeten tonen. Kramer eruit, Boetius in de spits, Larsson op links. En dan hopen dat Basi per ongeluk een leuke actie maakt. Maar de verdediging bezig houden!Leon Zwiers schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:41:
Nou, Feyenoord stelt mij zwaar teleur. Dat kampioenskandidaat is gewoon klaar als je zo speelt.... En dat terwijl de andere topclubs ook een slecht jaar hebben. Als ooit je kans is 2 x achter elkaar kampioen te worden is het nu, maar wtf die Gio doet met zijn onbenul tactieken.....
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik ben er samen met een maatje achter dat dit jaar de traditionele top 3 niet kampioen gaan worden. Grote kansen voor Heerenveen, Vitesse of Utrecht. Al verspelen die laatste 2 ook stom punten.Leon Zwiers schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:41:
Nou, Feyenoord stelt mij zwaar teleur. Dat kampioenskandidaat is gewoon klaar als je zo speelt.... En dat terwijl de andere topclubs ook een slecht jaar hebben. Als ooit je kans is 2 x achter elkaar kampioen te worden is het nu, maar wtf die Gio doet met zijn onbenul tactieken.....
Er zit in deze opstelling 0,0 creativiteit/scorend vermogen op Boëtius na.
Die Vilhena stapt te laat/lui waardoor je meteen achterstaat.
Feyenoord creeërt helemaal NIETS, NAC kan lekker counteren en compact rond de 16 hangen.
Door de week gaat Napoli ons slachten, en mag AZ nog soep trekken van het karkas......
Seizoen in 2 weken volledig verneuken........In Gio we trust.

[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 23-09-2017 20:47 ]
Dat inderdaad. Feyenoord kan nog beter met tien man gaan spelen dan met Kramer...Leon Zwiers schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:15:
[...] Je mist Jorgensen zoooo erg...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dan zou ik eerder Larsson als zeer aanvallende middenvelder neerzetten, daar heeft ie bij Heerenveen vaak genoeg gespeeld. En dan de spitspositie leeg laten.OMX2000 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:43:
[...]
Amrabat is redelijk
[...]
Hij had lef/inzicht moeten tonen. Kramer eruit, Boetius in de spits, Larsson op links. En dan hopen dat Basi per ongeluk een leuke actie maakt. Maar de verdediging bezig houden!
Of Bassie eruit, Boetius rechts en Larsson links. Kramer heeft altijd de kans dat iemand een keer een bal tegen z'n harses jaagt en ie per ongeluk over de doellijn stuitert
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En wat is die Nelom traag zeg. Nog even en hij gaat terug in de tijd.
[ Voor 38% gewijzigd door Grudgie op 23-09-2017 20:50 ]
Weet nu hoe PSV zich vorig jaar voelde..
Edit: Wissel en meteen enorme kans...

[ Voor 27% gewijzigd door LZ86 op 23-09-2017 20:58 ]
En wij dit jaar, dat heldere licht bij ons op de bank wacht ook altijd te lang.Leon Zwiers schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:50:
Weet nu hoe PSV zich vorig jaar voelde..
Komen jullie trouwens wel goed weg ja met die penalty claim
Fokking kansloos dit..
Gerechtigheid!! Nu heeft Feyenoord wel genoeg geluk gehad..
en toch winnen ze met 2-1, 't is nog 20 minuten
[ Voor 78% gewijzigd door St@m op 23-09-2017 21:20 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Kan die Kramer nog gewisseld worden...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hahaha ik heb niet gekeken maar heb zo'n idee over wie je het hebt
Hij struikelde vast over de bal en toen gleed ie erin
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hansie Kraaij kan z'n lol weer op, die heeft echt een hekel aan keepers die dit soort grapjes proberen...St@m schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:29:
Hahahahaha hoppa
Dit topic is gesloten.