[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.538 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:54

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Curva schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:42:
Misschien dat ik je knipoog verkeerd interpreteer, maar ik vind je opmerking niet kloppen.
Bosz heeft alle wedstrijden in Europa met dezelfde tactiek gespeeld en daarmee Schalke en Lyon aan de kant gezet. Helaas lukte het tegen ManUtd niet... Ik had het zwakker gevonden als ineens de tactiek is aangepast omdat er tegen ManUtd werd gespeeld, aangezien de huidige tactiek werkte - er werd goed voetbal gespeeld en gewonnen.
Het was inderdaad volkomen logisch dat Bosz begon met de tactiek die ze zover gebracht heeft. Het was alleen tactisch wel een stuk sterker geweest als hij met een ander plan was gekomen toen hij zag dat het echt totaal niet lukte met plan A. Helaas bleeft het 90 minuten ongeveer hetzelfde en dan verlies je gewoon van Mourinho.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:38
HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:15:
[...]

ga ergens borussia - real kijken vanavond :)
Kan niet wachten! Als dat geen vuurwerk wordt! :9~
, zal op laptop met een scheef oog naar feyenoord kijken ;)
Of naar City - Shakhtar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 08:59
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:39:
Zegt alleen zo weinig voor de toekomst van het 1e, want alle spelers die een beetje kunnen voetballen in de Feyenoord-jeugd spelen inmiddels bij City/United. En dat zal ook met evt uitblinkers in die youthleague gebeuren.
Ik vraag me altijd of of die Engelsen geen kijk hebben op jeugdspelers of dat ze gewoon de ontwikkeling om zeep helpen? Want er breekt nooit een speler door.

Ik denk dat het voor een talent sowieso belangrijk is zo jong mogelijk op seniorenniveau wekelijks te spelen dus wat dat betreft gaat het met Kongolo en Chong ook al weer fout natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:39:
Tja, de jeugdelftallen in NL doen het vaak wel goed tegen de jeugdelftallen van de koopclubs.
Zegt alleen zo weinig voor de toekomst van het 1e, want alle spelers die een beetje kunnen voetballen in de Feyenoord-jeugd spelen inmiddels bij City/United. En dat zal ook met evt uitblinkers in die youthleague gebeuren.

Ik acht nog steeds het 1e elftal volledig kansloos vanavond. Hopen maar op een offday van Napoli.
Maar met dat gemankeerde, geblesseerde elftal zal het wel een slachting worden.
Je vraag om problemen wanneer je tegen je eigen 16 aan gaat spelen. Is dat niet direct door combinaties door de verdediging heen dan wel door overtredingen op de rand van de 16.

In mijn ogen zou Feyenoord moeten spelen zoals het gewoon is te spelen, in een 4-3-3 opstelling. Voor mijn part met Larsson of Toornstra als diepste middenvelder in de punt naar voren en El Ahmadi en de Vilhena daar achter. En aan de buitenkant JPB en Berghuis. En als diepste spits dan? Niet Kramer nee. Zet daar Vente maar neer, of Larsson zoals menigeen reeds opperde.

Amrabat zou ik op de plek van Diks laten spelen. Aan de andere kant verwacht menigeen wellicht Haps maar Nelom heeft een veel beter track record in Europa.

Hoog tijd dat het Nederlandse clubvoetbal weer eens van zich laat horen. Temeer daar de spoeling nu echt wel heel dun is met slechts Feyenoord en Vitesse in de toernooien. Toch wel zonde dat zowel Ajax, PSV als Utrecht er zo snel uit lagen. Maakt die toernooien voor mij tenminste wel minder leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:10:
[...]

Je vraag om problemen wanneer je tegen je eigen 16 aan gaat spelen. Is dat niet direct door combinaties door de verdediging heen dan wel door overtredingen op de rand van de 16.

In mijn ogen zou Feyenoord moeten spelen zoals het gewoon is te spelen, in een 4-3-3 opstelling. Voor mijn part met Larsson of Toornstra als diepste middenvelder in de punt naar voren en El Ahmadi en de Vilhena daar achter. En aan de buitenkant JPB en Berghuis. En als diepste spits dan? Niet Kramer nee. Zet daar Vente maar neer, of Larsson zoals menigeen reeds opperde.

Amrabat zou ik op de plek van Diks laten spelen. Aan de andere kant verwacht menigeen wellicht Haps maar Nelom heeft een veel beter track record in Europa.

Hoog tijd dat het Nederlandse clubvoetbal weer eens van zich laat horen. Temeer daar de spoeling nu echt wel heel dun is met slechts Feyenoord en Vitesse in de toernooien. Toch wel zonde dat zowel Ajax, PSV als Utrecht er zo snel uit lagen. Maakt die toernooien voor mij tenminste wel minder leuk.
Inderdaad gewoon de vertrouwde opstelling gebruiken en er volle bak voor gaan. Italianen geven je meestal wel de ruimte om te spelen tot aan hun 16.
Mislukt het dan jammer, heb je het in ieder geval geprobeerd. Aan een gelijkspel heb je niet heel veel ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:45
Het wordt 4-4-2. Kramer gepasseerd (eindelijk). Beter laat dan nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
Tussen al het voetbal geweld door, dit filmpje vind ik keer op keer weer erg mooi om te zien. Lijkt me duidelijk dat Ronaldo zijn zoon groot fan is van Messi :o
YouTube: Cristiano Ronaldo tells his son to say hello to Lionel Messi 2015 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:29:
Het wordt 4-4-2. Kramer gepasseerd (eindelijk). Beter laat dan nooit.
Snap dan alleen niet dat ie Amrabat erin zet, in zou dan toch voor Larsson gekozen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Larsson is niet wedstrijdfit. Was ie al vanaf het moment dat ie kwam niet. Ik snap wel dat je wat verdedigender begint. Larsson kan in de 2e helft eventueel voor Boetius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:09
D-e-n schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 18:29:
[...]

Ik vraag me altijd of of die Engelsen geen kijk hebben op jeugdspelers of dat ze gewoon de ontwikkeling om zeep helpen? Want er breekt nooit een speler door.

Ik denk dat het voor een talent sowieso belangrijk is zo jong mogelijk op seniorenniveau wekelijks te spelen dus wat dat betreft gaat het met Kongolo en Chong ook al weer fout natuurlijk.
Geld vermoord creativiteit bij clubs. Bij Feyenoord zou een Clasie ook nooit zijn doorgebroken als er geld was om ergens een ander vandaan te halen (zelfs zonder geld hebben ze dat herhaaldelijk geprobeerd). Die Engelse clubs kopen die jeugdspelers ook helemaal niet voor het eerste, maar puur als handelswaar.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vd Heijden nou ook al geblesseerd? pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wat een soap.... ook v/d Heijden geblesseerd.
Nr 7 die je mist.... ( ok ok, nr 6. Berghuis is weer terug ).

Maar als dat zo doorgaat is over 3 weken de hele selectie geblesseerd 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door LZ86 op 26-09-2017 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Tapia kwam goed weg daar... Mertens ging makkelijk neer, maar een Kuipers had 'm gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Het gaat iig al beter dan tegen City :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Man man man..gaat weer een lange avond worden.

[ Voor 61% gewijzigd door dr.lowtune op 26-09-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
oOo overwinteren! :)F

O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:32
Ipv 1 minuut nu pas in de 7e minuut, zit vooruitgang in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Laat maar weer. Ik kijk m niet af...Ben er echt een beetje klaar mee. Die Tapia draait even weg om Insigne de ruimte te geven uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:50:
Het gaat iig al beter dan tegen City :+
Inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:53

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:53:
Laat maar weer. Ik kijk m niet af...Ben er echt een beetje klaar mee. Die Tapia draait even weg om Insigne de ruimte te geven uit te halen.
Toornstra zit er anders ook met de handen omhoog van niet mijn bal!
Heeft hij vaker last van

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:53:
Dat weet je, dat is zijn handelsmerk.

Opbouwend doet hij vaak best leuke dingen, maar bij balverlies doet hij zijn uiterste best de tegenstander vooral niet in de weg te lopen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Wat is er in godsnaam gebeurd bij Feyenoord, vorig seizoen zo sterk en nu een fucking lachertje en een verdediging die bij de doorsnee F-jes beter staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
De penalty komt nog wel...

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
De verdediging bestaat uit vier anderen nu he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
dr.lowtune schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:55:
Wat is er in godsnaam gebeurd bij Feyenoord, vorig seizoen zo sterk en nu een fucking lachertje en een verdediging die bij de doorsnee F-jes beter staat....
Driekwart van de selectie is inmiddels geblesseerd...... Ze mogen wel eens een sportarts inhuren, want dat kan echt geen toeval meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
dr.lowtune schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:55:
Tja, 3 van de 4 verdedigers zijn reserves en de keeper zou waarschijnlijk ook geen eerste keuze zijn geweest. Ze hebben nooit gespeeld in deze samenstelling en deze tegengoal was typisch een organisatorische fout.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
Kan best toeval zijn Verstappen finisht vanwege hetzelfde toeval ook zelden

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:56:
[...]

Driekwart van de selectie is inmiddels geblesseerd...... Ze mogen wel eens een sportarts inhuren, want dat kan echt geen toeval meer zijn.
...kunstgras in de Eredivisie?

En nog steeds dus een te dunne bank...maar dan nog, die gasten kunnen toch wel een man afdekken?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
dr.lowtune schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:58:

En nog steeds dus een te dunne bank...maar dan nog, die gasten kunnen toch wel een man afdekken?!?
Het is voor Nederlandse clubs echt onrealistisch om een selectie te bouwen die met zoveel blessures om kan gaan en zelfs dan verlies je ritme en patronen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Gelukkig faalt Kuipers ook. Mist dikke hands vlak voor de goallijn van Ramos.
[...]

Welk team op die belachelijke clubs als Real en Barca na ken jij die zo even 7 blessures op kunnen vangen zonder in te leveren aan enorm veel kwaliteit en ritme?

het is in NL zelf al idioot moeilijk om zoveel blessures op te vangen. Laat staan in de CL

[ Voor 77% gewijzigd door LZ86 op 26-09-2017 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte
Ze zijn nu al moe, kunnen het niet meer belopen. Als Napoli nu echt het gaspedaal indrukt kan het een monsterscore worden

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:57:
[...]

Tja, 3 van de 4 verdedigers zijn reserves en de keeper zou waarschijnlijk ook geen eerste keuze zijn geweest. Ze hebben nooit gespeeld in deze samenstelling en deze tegengoal was typisch een organisatorische fout.
Jones niet? Sinds wanneer (en waarom) wordt hij nu ook niet meer als basisspeler bestempeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Blijkt dan toch inderdaad, op de reserves kan je niet echt bouwen. Nu is dit wel de CL maar in de competitie is het ook een stuk minder zeker. Het zit ze niet mee.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:02:
Jones niet? Sinds wanneer (en waarom) wordt hij nu ook niet meer als basisspeler bestempeld?
Het is algemeen bekend dat Vermeer de voorkeur zou krijgen, dat is geen nieuws. Het is op zichzelf geen excuus maar wel iets wat je in je achterhoofd moet houden als je conclusie is dat de bank niet breed genoeg is.

[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 26-09-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Jones is de laatste weken niet meer de Jones van vorig jaar. Straalt veel minder rust en vertrouwen uit en heeft veel onzekere slappe ballen naar zijn verdedigers.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
Tapia man man man :'(
Dat is toch niet CL-waardig

[ Voor 67% gewijzigd door Witte op 26-09-2017 21:08 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Ankona schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:06:
Jones is de laatste weken niet meer de Jones van vorig jaar. Straalt veel minder rust en vertrouwen uit en heeft veel onzekere slappe ballen naar zijn verdedigers.
Ik zou ook onzeker worden van deze verdediging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik moet zeggen. Tapia valt me na een onrustig begin alles mee. Zowaar beste Feyenoorder op t veld atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Uit werkelijk niks maak ik op dat Feyenoord hier wil winnen, waarom lopen al die spelers die normaal op de bank zitten niet het vuur uit de sloffen om te laten zien dat ze een basisplek waard zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-09 22:57
Zit nu 5 minuten te kijken, maar heb toch de indruk dat Napoli niet een heel erg moeilijke avond gaat krijgen.
Het lijkt wel of bij Feyenoord de echte wil en passie volledig weg zijn. Heeft wellicht een deel met vertrouwen te maken.

www.steamloco.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Is Bijlow al aan het warmlopen?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Spoetnik385 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:12:
Zit nu 5 minuten te kijken, maar heb toch de indruk dat Napoli niet een heel erg moeilijke avond gaat krijgen.
Het lijkt wel of bij Feyenoord de echte wil en passie volledig weg zijn. Heeft wellicht een deel met vertrouwen te maken.
Het zit mentaal en fysiek volledig tegen bij Feyenoord atm. De koppies hangen aardig.
Laat die gifbeker maar even helemaal leeglopen nu. zoveel pech in 3 weken tijd heb ik nog nooit meegemaakt in mijn jaren als Feyenoord supporter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Kan iemand mij uitleggen waarom niemand bij Feyenoord lijkt te weten dat een vrije trap niet verplicht als een slap tikje opzij en daarna naar achteren genomen hoeft te worden?

Al jaren is het structureel dat ze niets creëren uit een spelhervatting en ook niets proberen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
En weer bijna een goal tegen door Diks. Hoe lang mag die knul nog aanklooien zeg.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:14:
Het zit mentaal en fysiek volledig tegen bij Feyenoord atm. De koppies hangen aardig.
Laat die gifbeker maar even helemaal leeglopen nu. zoveel pech in 3 weken tijd heb ik nog nooit meegemaakt in mijn jaren als Feyenoord supporter.
Hehe, ik zou je geheugen maar eens laten nakijken en je moet jezelf eens niet zo in de put praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:14:
[...]

pech?

en wat @ph4ge zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
ph4ge schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:18:
[...]

Hehe, ik zou je geheugen maar eens laten nakijken en je moet jezelf eens niet zo in de put praten.
Nou, jij wel meegemaakt dat je 7 basisspelers mist binnen 3 weken tijd? Ik niet namelijk. Echt ontzettend zonde. Je slaat een modderfiguur in europa, en je helpt zo ook nog eens je kansen om je kampioenschap te verlengen om zeep.

Maar ik moet toegeven. Ze houden het nu wel lekker compact. Jammer van die persoonlijke fout van Toornstra die tot de goal leidde, maar ze spelen beduidend beter dan tegen City. Scheids fluit tnt ook prima.

Je kan ook BVB zijn... 0-1 achterstaan tegen Madrid omdat Kuipers een Suarez redding mistte en Ramos dus spaart + geen pingel geeft

[ Voor 27% gewijzigd door LZ86 op 26-09-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:21:
Nou, jij wel meegemaakt dat je 7 basisspelers mist binnen 3 weken tijd? Ik niet namelijk. Echt ontzettend zonde. Je slaat een modderfiguur in europa, en je helpt zo ook nog eens je kansen om je kampioenschap te verlengen om zeep.
We hebben meer dan 10 jaar 'pech' gehad. :+

Ze knokken zich de wedstrijd in en de bal is en blijft rond. Als de bal 1 keer goed valt kan dat een keerpunt zijn. Positief blijven en knokken dat is de enige remedie als je in de hoek zit waar de klappen vallen.

Overwinteren in Europa blijft moeilijk en wordt moeilijker maar het seizoen is nog lang en als je straks wel fit bent kan je zeker in Nederland ook weer inlopen.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 26-09-2017 21:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Vind Feyenoord zonder de 6 basis spelers best leuk spelen zo. Mijn complimenten voor Feyenoord. Mag best gezegd worden. :)

Kan natuurlijk altijd beter, maar je mist nu 6 basis spelers en als je zo speelt. Vind ik dat prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:04

Hupske

AFCA

Wat is de commentator positief zeg. Vind dat Feyenoord het goed doet.
Ik vind het echt helemaal nergens op lijken waar ze mee bezig zijn.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hupske schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:30:
Wat is de commentator positief zeg. Vind dat Feyenoord het goed doet.
Ik vind het echt helemaal nergens op lijken waar ze mee bezig zijn.
Helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
Het scheelt al dat ze nu hun eigen spel spelen in plaats van dat verdedigende zooitje tegen City

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
ph4ge schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:25:
[...]

We hebben meer dan 10 jaar 'pech' gehad. :+

Ze knokken zich de wedstrijd in en de bal is en blijft rond. Als de bal 1 keer goed valt kan dat een keerpunt zijn. Positief blijven en knokken dat is de enige remedie als je in de hoek zit waar de klappen vallen.

Overwinteren in Europa blijft moeilijk en wordt moeilijker maar het seizoen is nog lang en als je straks wel fit bent kan je zeker in Nederland ook weer inlopen.
Nouja, die 10 jaar was meer wanbeleid dan pech tbh. Jezelf bijna failliet maken en vervolgens daar de vruchten van plukken :+ .

Feyenoord begint zowaar te ballen, meer balbezit en een paar kansjes. Valt me niet tegen dat er met slechts 1-0 gerust wordt. Tapia valt me 100% mee. st Juste doet het ook wel aardig.

Diks........ _O- Laat m maar in Italië achter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Napoli laat de touwtjes duidelijk vieren... een paar keer versnellen en ze staan gevaarlijk voor de goal. Niet te hopen dat Napoli de druk gaat verhogen in de tweede helft.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Feyenoord is een muis in een doosje dat nog even mag spelen totdat de kat het genoeg vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Saturnus schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:33:
Feyenoord is een muis in een doosje dat nog even mag spelen totdat de kat het genoeg vindt.
Dat idee heb ik ook. Als Napoli in de 2e helft gas gaat geven vegen ze Feyenoord op vrees ik.
Proberen zo lang mogelijk op 1-0 te houden. Hopen dat Napoli op 2 gedachten gaan hinken en je dan je kans die je altijd in een wedstrijd krijgt benutten. :+

En toen werd ik wakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wat speelt Dortmund toch slecht.
Ik vind dat Götze letterlijk het hoogste niveau haalt van iedereen. Die speelt goed, en zet al 2x iemand voor de goal. Lijdt geen idioot bal verlies, loopt niet te veel en je ziet zijn ervaring.
Dat Dortmund moet op passen dat het niet nog 2 of 3 goals om de oren krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:35:
[...]

Dat idee heb ik ook. Als Napoli in de 2e helft gas gaat geven vegen ze Feyenoord op vrees ik.
Proberen zo lang mogelijk op 1-0 te houden. Hopen dat Napoli op 2 gedachten gaan hinken en je dan je kans die je altijd in een wedstrijd krijgt benutten. :+

En toen werd ik wakker
Gebeurt zo bij elke Italiaanse tegenstander, Ajax weet er helaas ook alles van... Denken dat je leuk meedoet, totdat je 1 foutje maakt en meteen achter staat. Inderdaad hopen dat je 10min voor 't einde ofzo die ene kans krijgt en em ook afmaakt, dan is het te laat voor Napoli om nog om te schakelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:04

Hupske

AFCA

Zelfs dat Napoli het wat laat vieren, Feyenoord komt niet eens over de middenlijn.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
En toch heeft Napoli wel wat overtredingen nodig gehad. Snap niet zo goed waarom, maar altijd leuk om de tegenstander een kaart te zien krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Die analisten verdienen ook eenvoudig hun geld. Er word geen enkele intelligentie opmerking gemaakt.
Ze lullen gewoon na wat de mensen hier zeggen.

Ze zeggen dingen die ik ook had kunnen bedenken, en dat zonder de wedstrijd gezien te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 10:07
Deadsy schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:41:
Die analisten verdienen ook eenvoudig hun geld. Er word geen enkele intelligentie opmerking gemaakt.
Ze lullen gewoon na wat de mensen hier zeggen.

Ze zeggen dingen die ik ook had kunnen bedenken, en dat zonder de wedstrijd gezien te hebben
Tja... Het zijn bn'ers he. ;) Had je anders verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ze lezen gewoon comments van hier voor. Vooral Ronald de Boer. Die man zit daar met een IQ wat ongeveer gelijk aan zijn schoenmaat is een beetje te oreren als een hoogleraar voetbal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
DoeEensGek schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:43:
[...]

Tja... Het zijn bn'ers he. ;) Had je anders verwacht.
Ik ken ze niet. Heb ook niet de behoefte daar nu meteen iets aan te veranderen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:40:
En toch heeft Napoli wel wat overtredingen nodig gehad. Snap niet zo goed waarom, maar altijd leuk om de tegenstander een kaart te zien krijgen ;)
Maar dat is ook de klasse.
Ze laten de touwtjes vieren, zodra Feyenoord dan gevaarlijk word BOEM dan worden ze weer scherp. En als dan een overtreding nodig is dan moet dat maar.

Ronald de Boer is een van de zwakste analisten die tegenwoordig op de buis te vinden is. Ik schaar hem onder de noemer Mario Been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:45:
[...]

Maar dat is ook de klasse.
Ze laten de touwtjes vieren, zodra Feyenoord dan gevaarlijk word BOEM dan worden ze weer scherp. En als dan een overtreding nodig is dan moet dat maar.

Ronald de Boer is een van de zwakste analisten die tegenwoordig op de buis te vinden is. Ik schaar hem onder de noemer Mario Been.
Ik vind John de Wolf ook altijd wel aardig beschamend

edit: mijn god....... Diks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Tapia......
Diks....

[ Voor 33% gewijzigd door Ankona op 26-09-2017 21:49 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:47:
[...]

Ik vind John de Wolf ook altijd wel aardig beschamend
helemaal vergeten dat hij het ook nog doet. Zap bij hem meteen weg.

Vraag me af wat die gasten krijgen per wedstrijd. Heb ik liever dat ze er een voetbal journalist neerzetten, want die heeft een reputatie die hij kan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Tja, als je ze zo cadeau doet dan wordt het ook nooit wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 10:07
Geef 't maar weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Dacht net: ze beginnen fel! Leuk. En dan die kut Diks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Had nooit gedacht dat Mertens dit niveau had kunnen halen toen hij weg ging bij PSV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-09 22:57
Denk dat ze het bewust doen. Nu zijn ze in ieder geval zeker na de winterstop niet meer Europees bezig. Kunnen ze gelijke trend houden met Ajax wat wedstrijden betreft....

www.steamloco.info

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Fey gewoon niks te zoeken in de CL. Even dat geld ophalen maar en dan weer focussen op de Mickey Mouse competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Spoetnik385 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:51:
Denk dat ze het bewust doen. Nu zijn ze in ieder geval zeker na de winterstop niet meer Europees bezig. Kunnen ze gelijke trend houden met Ajax wat wedstrijden betreft....
Dus in werkelijkheid is Diks top?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
Niet alleen Diks. Ze gingen achteruit voetballen en dan hoeft er maar een foutje tussen te zitten en dan is het fataal. En de fout zag je aankomen.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Je kan beter zonder RB spelen dan met Diks.. Ik hoop zo zo hard dat Nieuwkoop snel terug is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Deadsy schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:51:
Had nooit gedacht dat Mertens dit niveau had kunnen halen toen hij weg ging bij PSV
Ik geloof het nog steeds niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Zit er bij de jeugd niets dat als back ingezet kan worden?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Daar gaat Toljan al door de mand en wordt een perfecte voorzet van Götze niet gemaakt.. wat zijn ze weer aan 't rotzooien :')

Hehe dan toch de 1-2.. Doet Castro eindelijk iets goed.

[ Voor 19% gewijzigd door Mosin op 26-09-2017 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:52:
Je kan beter zonder RB spelen dan met Diks.. Ik hoop zo zo hard dat Nieuwkoop snel terug is
Was natuurlijk wel een enorme zaad bal van Tapia... Die vervolgens verwijtend naar Diks kijkt van 'wat doe je nou?' Spiegel zou geen kwaad kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte
De eredivsie valt met de week harder door de bodem.

Houdoe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Witte schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:55:
De eredivsie valt met de week harder door de bodem.
Maak daar maar gerust het volledige Nederlandse voetbal van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Zieke vernedering van Haps hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Tapia vind ik nog echt meevallen in het centrum

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:49

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Mosin schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:35:
Wat speelt Dortmund toch slecht.
Ik vind dat Götze letterlijk het hoogste niveau haalt van iedereen. Die speelt goed, en zet al 2x iemand voor de goal. Lijdt geen idioot bal verlies, loopt niet te veel en je ziet zijn ervaring.
Dat Dortmund moet op passen dat het niet nog 2 of 3 goals om de oren krijgt.
veel soeps lijkt het idd niet te zijn van dortmund, had er meer van verwacht kwa wedstrijd.

feyenoord loopt gewoon tegen een te groot nivo verschil aan op details.

also had ramos van real echt rood moeten hebben in de eerste helft :?

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:55:
[...]

Was natuurlijk wel een enorme zaad bal van Tapia... Die vervolgens verwijtend naar Diks kijkt van 'wat doe je nou?' Spiegel zou geen kwaad kunnen.
Als je zo'n bal krijgt schuif je m toch niet met een slakkengang zonder te kijken richting de keeper? Knal m dan over de zijlijn. Het was al een kwestie van tijd voordat Diks zich echt schuldig zou maken aan een tegengoal. Gio moet die gast eraf halen en nooit meer opstellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte
En Napoli is echt geen wereldtop. Goede ploeg, daar niet van.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:57:
[...]

veel soeps lijkt het idd niet te zijn van dortmund, had er meer van verwacht kwa wedstrijd.

feyenoord loopt gewoon tegen een te groot nivo verschil aan op details.

also had ramos van real echt rood moeten hebben in de eerste helft :?
Het is overduidelijk wat het probleem van Dortmund is. Ze hebben weinig goede ervaring en talenten die maar wat lopen te rotzooien.
Ze zouden moeten proberen ervaring in te kopen en niet alleen maar talenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Witte schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:58:
maar ze zijn snel en effectief met goede spelers die al een paar jaar samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zie ik daar nu Bilal warmlopen? Mag toch niet hopen dat Gio die in gaat brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:58:
[...]

Als je zo'n bal krijgt schuif je m toch niet met een slakkengang zonder te kijken richting de keeper? Knal m dan over de zijlijn. Het was al een kwestie van tijd voordat Diks zich echt schuldig zou maken aan een tegengoal. Gio moet die gast eraf halen en nooit meer opstellen
Tuurlijk moet ie em wegrammen dus ja hij is absoluut schuldig aan deze tegengoal.. Maar z'n maatje in het centrum net zo goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:00:
Tuurlijk wel, Kramer kan er ook nog wel bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
dr.lowtune schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:01:
[...]

Tuurlijk wel, Kramer kan er ook nog wel bij :+
nee nee, die schijnt ook ( je verwacht het niet ) geblesseerd te zijn. :+
Die houdt de tribune warm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:00:
Voor Diks hoop ik.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Zo krijgt Larsson dat wedstrijdritme ook niet natuurlijk.

Feyenoord moet gewoon hopen Jorgensen weer snel terug is want zonder hem weet Gio het gewoon niet en dat scheelt tien klassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mosin schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:59:
[...]

Het is overduidelijk wat het probleem van Dortmund is. Ze hebben weinig goede ervaring en talenten die maar wat lopen te rotzooien.
Ze zouden moeten proberen ervaring in te kopen en niet alleen maar talenten.
Weet niet wat jij aan 't bazelen bent, maar alleen maar talenten?
38 R. Bürki ervaren
15 J. Toljan
36 Ö. Toprak ervaren
25 S. Papastathopoulos ervaren
26 Ł. Piszczek ervaren
10 M. Götze ervaren
8 N. Şahin ervaren
27 G. Castro ervaren
20 M. Philipp
17 P. Aubameyang ervaren
9 A. Yarmolenko ervaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Witte schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:58:
Hangt van je definitie af. Ze zullen de CL niet winnen, maar beste 16 van Europa zijn ze wel. Komt bij dat ze gewoon in topvorm zijn, itt Feyenoord. Zouden zomaar de heerschappij van Juventus kunnen doorbreken in Italië.

[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 26-09-2017 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
En weer een mooie crosspass van Diks op een Napolitaan....... Haal em er nu eindelijk uit Gio!

Edit: Nee nee Gio, niet voor Bilal! Laat Diks dan maar staan. Oh god, Bilal trekt zijn trainingstenue uit :F

[ Voor 37% gewijzigd door LZ86 op 26-09-2017 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Wissel Diks! Desnoods voor de verzorger, maar haal Diks van het veld.

alles kan off-topic

Pagina: 1 ... 70 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.