Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kan niet wachten! Als dat geen vuurwerk wordt!HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:15:
[...]
ga ergens borussia - real kijken vanavond
Of naar City - Shakhtar., zal op laptop met een scheef oog naar feyenoord kijken
Ik vraag me altijd of of die Engelsen geen kijk hebben op jeugdspelers of dat ze gewoon de ontwikkeling om zeep helpen? Want er breekt nooit een speler door.Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:39:
Zegt alleen zo weinig voor de toekomst van het 1e, want alle spelers die een beetje kunnen voetballen in de Feyenoord-jeugd spelen inmiddels bij City/United. En dat zal ook met evt uitblinkers in die youthleague gebeuren.
Ik denk dat het voor een talent sowieso belangrijk is zo jong mogelijk op seniorenniveau wekelijks te spelen dus wat dat betreft gaat het met Kongolo en Chong ook al weer fout natuurlijk.
Verwijderd
Je vraag om problemen wanneer je tegen je eigen 16 aan gaat spelen. Is dat niet direct door combinaties door de verdediging heen dan wel door overtredingen op de rand van de 16.Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:39:
Tja, de jeugdelftallen in NL doen het vaak wel goed tegen de jeugdelftallen van de koopclubs.
Zegt alleen zo weinig voor de toekomst van het 1e, want alle spelers die een beetje kunnen voetballen in de Feyenoord-jeugd spelen inmiddels bij City/United. En dat zal ook met evt uitblinkers in die youthleague gebeuren.
Ik acht nog steeds het 1e elftal volledig kansloos vanavond. Hopen maar op een offday van Napoli.
Maar met dat gemankeerde, geblesseerde elftal zal het wel een slachting worden.
In mijn ogen zou Feyenoord moeten spelen zoals het gewoon is te spelen, in een 4-3-3 opstelling. Voor mijn part met Larsson of Toornstra als diepste middenvelder in de punt naar voren en El Ahmadi en de Vilhena daar achter. En aan de buitenkant JPB en Berghuis. En als diepste spits dan? Niet Kramer nee. Zet daar Vente maar neer, of Larsson zoals menigeen reeds opperde.
Amrabat zou ik op de plek van Diks laten spelen. Aan de andere kant verwacht menigeen wellicht Haps maar Nelom heeft een veel beter track record in Europa.
Hoog tijd dat het Nederlandse clubvoetbal weer eens van zich laat horen. Temeer daar de spoeling nu echt wel heel dun is met slechts Feyenoord en Vitesse in de toernooien. Toch wel zonde dat zowel Ajax, PSV als Utrecht er zo snel uit lagen. Maakt die toernooien voor mij tenminste wel minder leuk.
Inderdaad gewoon de vertrouwde opstelling gebruiken en er volle bak voor gaan. Italianen geven je meestal wel de ruimte om te spelen tot aan hun 16.Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:10:
[...]
Je vraag om problemen wanneer je tegen je eigen 16 aan gaat spelen. Is dat niet direct door combinaties door de verdediging heen dan wel door overtredingen op de rand van de 16.
In mijn ogen zou Feyenoord moeten spelen zoals het gewoon is te spelen, in een 4-3-3 opstelling. Voor mijn part met Larsson of Toornstra als diepste middenvelder in de punt naar voren en El Ahmadi en de Vilhena daar achter. En aan de buitenkant JPB en Berghuis. En als diepste spits dan? Niet Kramer nee. Zet daar Vente maar neer, of Larsson zoals menigeen reeds opperde.
Amrabat zou ik op de plek van Diks laten spelen. Aan de andere kant verwacht menigeen wellicht Haps maar Nelom heeft een veel beter track record in Europa.
Hoog tijd dat het Nederlandse clubvoetbal weer eens van zich laat horen. Temeer daar de spoeling nu echt wel heel dun is met slechts Feyenoord en Vitesse in de toernooien. Toch wel zonde dat zowel Ajax, PSV als Utrecht er zo snel uit lagen. Maakt die toernooien voor mij tenminste wel minder leuk.
Mislukt het dan jammer, heb je het in ieder geval geprobeerd. Aan een gelijkspel heb je niet heel veel ben ik bang
YouTube: Cristiano Ronaldo tells his son to say hello to Lionel Messi 2015 HD
Snap dan alleen niet dat ie Amrabat erin zet, in zou dan toch voor Larsson gekozen hebben.Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:29:
Het wordt 4-4-2. Kramer gepasseerd (eindelijk). Beter laat dan nooit.
Geld vermoord creativiteit bij clubs. Bij Feyenoord zou een Clasie ook nooit zijn doorgebroken als er geld was om ergens een ander vandaan te halen (zelfs zonder geld hebben ze dat herhaaldelijk geprobeerd). Die Engelse clubs kopen die jeugdspelers ook helemaal niet voor het eerste, maar puur als handelswaar.D-e-n schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 18:29:
[...]
Ik vraag me altijd of of die Engelsen geen kijk hebben op jeugdspelers of dat ze gewoon de ontwikkeling om zeep helpen? Want er breekt nooit een speler door.
Ik denk dat het voor een talent sowieso belangrijk is zo jong mogelijk op seniorenniveau wekelijks te spelen dus wat dat betreft gaat het met Kongolo en Chong ook al weer fout natuurlijk.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nr 7 die je mist.... ( ok ok, nr 6. Berghuis is weer terug ).
Maar als dat zo doorgaat is over 3 weken de hele selectie geblesseerd

[ Voor 26% gewijzigd door LZ86 op 26-09-2017 20:48 ]
[ Voor 61% gewijzigd door dr.lowtune op 26-09-2017 20:52 ]
Toornstra zit er anders ook met de handen omhoog van niet mijn bal!Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:53:
Laat maar weer. Ik kijk m niet af...Ben er echt een beetje klaar mee. Die Tapia draait even weg om Insigne de ruimte te geven uit te halen.
Heeft hij vaker last van
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dat weet je, dat is zijn handelsmerk.Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:53:
Laat maar weer. Ik kijk m niet af...Ben er echt een beetje klaar mee. Die Tapia draait even weg om Insigne de ruimte te geven uit te halen.
Opbouwend doet hij vaak best leuke dingen, maar bij balverlies doet hij zijn uiterste best de tegenstander vooral niet in de weg te lopen.
alles kan off-topic
Driekwart van de selectie is inmiddels geblesseerd...... Ze mogen wel eens een sportarts inhuren, want dat kan echt geen toeval meer zijn.dr.lowtune schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:55:
Wat is er in godsnaam gebeurd bij Feyenoord, vorig seizoen zo sterk en nu een fucking lachertje en een verdediging die bij de doorsnee F-jes beter staat....
Tja, 3 van de 4 verdedigers zijn reserves en de keeper zou waarschijnlijk ook geen eerste keuze zijn geweest. Ze hebben nooit gespeeld in deze samenstelling en deze tegengoal was typisch een organisatorische fout.dr.lowtune schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:55:
Wat is er in godsnaam gebeurd bij Feyenoord, vorig seizoen zo sterk en nu een fucking lachertje en een verdediging die bij de doorsnee F-jes beter staat....
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Houdoe
...kunstgras in de Eredivisie?Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:56:
[...]
Driekwart van de selectie is inmiddels geblesseerd...... Ze mogen wel eens een sportarts inhuren, want dat kan echt geen toeval meer zijn.
En nog steeds dus een te dunne bank...maar dan nog, die gasten kunnen toch wel een man afdekken?!?
Het is voor Nederlandse clubs echt onrealistisch om een selectie te bouwen die met zoveel blessures om kan gaan en zelfs dan verlies je ritme en patronen.dr.lowtune schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:58:
...kunstgras in de Eredivisie?
En nog steeds dus een te dunne bank...maar dan nog, die gasten kunnen toch wel een man afdekken?!?
Welk team op die belachelijke clubs als Real en Barca na ken jij die zo even 7 blessures op kunnen vangen zonder in te leveren aan enorm veel kwaliteit en ritme?dr.lowtune schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:58:
[...]
...kunstgras in de Eredivisie?
het is in NL zelf al idioot moeilijk om zoveel blessures op te vangen. Laat staan in de CL
[ Voor 77% gewijzigd door LZ86 op 26-09-2017 21:02 ]
Houdoe
Jones niet? Sinds wanneer (en waarom) wordt hij nu ook niet meer als basisspeler bestempeld?ph4ge schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:57:
[...]
Tja, 3 van de 4 verdedigers zijn reserves en de keeper zou waarschijnlijk ook geen eerste keuze zijn geweest. Ze hebben nooit gespeeld in deze samenstelling en deze tegengoal was typisch een organisatorische fout.
Blijkt dan toch inderdaad, op de reserves kan je niet echt bouwen. Nu is dit wel de CL maar in de competitie is het ook een stuk minder zeker. Het zit ze niet mee.dr.lowtune schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:58:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het is algemeen bekend dat Vermeer de voorkeur zou krijgen, dat is geen nieuws. Het is op zichzelf geen excuus maar wel iets wat je in je achterhoofd moet houden als je conclusie is dat de bank niet breed genoeg is.toolkist schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:02:
Jones niet? Sinds wanneer (en waarom) wordt hij nu ook niet meer als basisspeler bestempeld?
[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 26-09-2017 21:04 ]
alles kan off-topic
Ik zou ook onzeker worden van deze verdediging...Ankona schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:06:
Jones is de laatste weken niet meer de Jones van vorig jaar. Straalt veel minder rust en vertrouwen uit en heeft veel onzekere slappe ballen naar zijn verdedigers.
Het lijkt wel of bij Feyenoord de echte wil en passie volledig weg zijn. Heeft wellicht een deel met vertrouwen te maken.
www.steamloco.info
alles kan off-topic
Het zit mentaal en fysiek volledig tegen bij Feyenoord atm. De koppies hangen aardig.Spoetnik385 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:12:
Zit nu 5 minuten te kijken, maar heb toch de indruk dat Napoli niet een heel erg moeilijke avond gaat krijgen.
Het lijkt wel of bij Feyenoord de echte wil en passie volledig weg zijn. Heeft wellicht een deel met vertrouwen te maken.
Laat die gifbeker maar even helemaal leeglopen nu. zoveel pech in 3 weken tijd heb ik nog nooit meegemaakt in mijn jaren als Feyenoord supporter.
Al jaren is het structureel dat ze niets creëren uit een spelhervatting en ook niets proberen.
alles kan off-topic
Hehe, ik zou je geheugen maar eens laten nakijken en je moet jezelf eens niet zo in de put praten.Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:14:
Het zit mentaal en fysiek volledig tegen bij Feyenoord atm. De koppies hangen aardig.
Laat die gifbeker maar even helemaal leeglopen nu. zoveel pech in 3 weken tijd heb ik nog nooit meegemaakt in mijn jaren als Feyenoord supporter.
pech?Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:14:
[...]
Het zit mentaal en fysiek volledig tegen bij Feyenoord atm. De koppies hangen aardig.
en wat @ph4ge zegt
Nou, jij wel meegemaakt dat je 7 basisspelers mist binnen 3 weken tijd? Ik niet namelijk. Echt ontzettend zonde. Je slaat een modderfiguur in europa, en je helpt zo ook nog eens je kansen om je kampioenschap te verlengen om zeep.ph4ge schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:18:
[...]
Hehe, ik zou je geheugen maar eens laten nakijken en je moet jezelf eens niet zo in de put praten.
Maar ik moet toegeven. Ze houden het nu wel lekker compact. Jammer van die persoonlijke fout van Toornstra die tot de goal leidde, maar ze spelen beduidend beter dan tegen City. Scheids fluit tnt ook prima.
Je kan ook BVB zijn... 0-1 achterstaan tegen Madrid omdat Kuipers een Suarez redding mistte en Ramos dus spaart + geen pingel geeft
[ Voor 27% gewijzigd door LZ86 op 26-09-2017 21:25 ]
We hebben meer dan 10 jaar 'pech' gehad.Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:21:
Nou, jij wel meegemaakt dat je 7 basisspelers mist binnen 3 weken tijd? Ik niet namelijk. Echt ontzettend zonde. Je slaat een modderfiguur in europa, en je helpt zo ook nog eens je kansen om je kampioenschap te verlengen om zeep.
Ze knokken zich de wedstrijd in en de bal is en blijft rond. Als de bal 1 keer goed valt kan dat een keerpunt zijn. Positief blijven en knokken dat is de enige remedie als je in de hoek zit waar de klappen vallen.
Overwinteren in Europa blijft moeilijk en wordt moeilijker maar het seizoen is nog lang en als je straks wel fit bent kan je zeker in Nederland ook weer inlopen.
[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 26-09-2017 21:28 ]
Kan natuurlijk altijd beter, maar je mist nu 6 basis spelers en als je zo speelt. Vind ik dat prima.
Ik vind het echt helemaal nergens op lijken waar ze mee bezig zijn.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Helemaal mee eens.Hupske schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:30:
Wat is de commentator positief zeg. Vind dat Feyenoord het goed doet.
Ik vind het echt helemaal nergens op lijken waar ze mee bezig zijn.
Nouja, die 10 jaar was meer wanbeleid dan pech tbh. Jezelf bijna failliet maken en vervolgens daar de vruchten van plukkenph4ge schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:25:
[...]
We hebben meer dan 10 jaar 'pech' gehad.
Ze knokken zich de wedstrijd in en de bal is en blijft rond. Als de bal 1 keer goed valt kan dat een keerpunt zijn. Positief blijven en knokken dat is de enige remedie als je in de hoek zit waar de klappen vallen.
Overwinteren in Europa blijft moeilijk en wordt moeilijker maar het seizoen is nog lang en als je straks wel fit bent kan je zeker in Nederland ook weer inlopen.
Feyenoord begint zowaar te ballen, meer balbezit en een paar kansjes. Valt me niet tegen dat er met slechts 1-0 gerust wordt. Tapia valt me 100% mee. st Juste doet het ook wel aardig.
Diks........

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat idee heb ik ook. Als Napoli in de 2e helft gas gaat geven vegen ze Feyenoord op vrees ik.Saturnus schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:33:
Feyenoord is een muis in een doosje dat nog even mag spelen totdat de kat het genoeg vindt.
Proberen zo lang mogelijk op 1-0 te houden. Hopen dat Napoli op 2 gedachten gaan hinken en je dan je kans die je altijd in een wedstrijd krijgt benutten.
En toen werd ik wakker
Ik vind dat Götze letterlijk het hoogste niveau haalt van iedereen. Die speelt goed, en zet al 2x iemand voor de goal. Lijdt geen idioot bal verlies, loopt niet te veel en je ziet zijn ervaring.
Dat Dortmund moet op passen dat het niet nog 2 of 3 goals om de oren krijgt.
Gebeurt zo bij elke Italiaanse tegenstander, Ajax weet er helaas ook alles van... Denken dat je leuk meedoet, totdat je 1 foutje maakt en meteen achter staat. Inderdaad hopen dat je 10min voor 't einde ofzo die ene kans krijgt en em ook afmaakt, dan is het te laat voor Napoli om nog om te schakelen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:35:
[...]
Dat idee heb ik ook. Als Napoli in de 2e helft gas gaat geven vegen ze Feyenoord op vrees ik.
Proberen zo lang mogelijk op 1-0 te houden. Hopen dat Napoli op 2 gedachten gaan hinken en je dan je kans die je altijd in een wedstrijd krijgt benutten.![]()
En toen werd ik wakker
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ze lullen gewoon na wat de mensen hier zeggen.
Ze zeggen dingen die ik ook had kunnen bedenken, en dat zonder de wedstrijd gezien te hebben
Tja... Het zijn bn'ers he.Deadsy schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:41:
Die analisten verdienen ook eenvoudig hun geld. Er word geen enkele intelligentie opmerking gemaakt.
Ze lullen gewoon na wat de mensen hier zeggen.
Ze zeggen dingen die ik ook had kunnen bedenken, en dat zonder de wedstrijd gezien te hebben
Ik ken ze niet. Heb ook niet de behoefte daar nu meteen iets aan te veranderen.DoeEensGek schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:43:
[...]
Tja... Het zijn bn'ers he.Had je anders verwacht.
alles kan off-topic
Maar dat is ook de klasse.Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:40:
En toch heeft Napoli wel wat overtredingen nodig gehad. Snap niet zo goed waarom, maar altijd leuk om de tegenstander een kaart te zien krijgen
Ze laten de touwtjes vieren, zodra Feyenoord dan gevaarlijk word BOEM dan worden ze weer scherp. En als dan een overtreding nodig is dan moet dat maar.
Ronald de Boer is een van de zwakste analisten die tegenwoordig op de buis te vinden is. Ik schaar hem onder de noemer Mario Been.
Ik vind John de Wolf ook altijd wel aardig beschamendDeadsy schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:45:
[...]
Maar dat is ook de klasse.
Ze laten de touwtjes vieren, zodra Feyenoord dan gevaarlijk word BOEM dan worden ze weer scherp. En als dan een overtreding nodig is dan moet dat maar.
Ronald de Boer is een van de zwakste analisten die tegenwoordig op de buis te vinden is. Ik schaar hem onder de noemer Mario Been.
edit: mijn god....... Diks
Diks....
[ Voor 33% gewijzigd door Ankona op 26-09-2017 21:49 ]
alles kan off-topic
helemaal vergeten dat hij het ook nog doet. Zap bij hem meteen weg.Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:47:
[...]
Ik vind John de Wolf ook altijd wel aardig beschamend
Vraag me af wat die gasten krijgen per wedstrijd. Heb ik liever dat ze er een voetbal journalist neerzetten, want die heeft een reputatie die hij kan verliezen.
www.steamloco.info
Dus in werkelijkheid is Diks top?Spoetnik385 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:51:
Denk dat ze het bewust doen. Nu zijn ze in ieder geval zeker na de winterstop niet meer Europees bezig. Kunnen ze gelijke trend houden met Ajax wat wedstrijden betreft....
Houdoe
Ik geloof het nog steeds niet.Deadsy schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:51:
Had nooit gedacht dat Mertens dit niveau had kunnen halen toen hij weg ging bij PSV
Zeiss Distagon 21 f/2.8
alles kan off-topic
Hehe dan toch de 1-2.. Doet Castro eindelijk iets goed.
[ Voor 19% gewijzigd door Mosin op 26-09-2017 21:57 ]
Was natuurlijk wel een enorme zaad bal van Tapia... Die vervolgens verwijtend naar Diks kijkt van 'wat doe je nou?' Spiegel zou geen kwaad kunnen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:52:
Je kan beter zonder RB spelen dan met Diks.. Ik hoop zo zo hard dat Nieuwkoop snel terug is
Houdoe
Maak daar maar gerust het volledige Nederlandse voetbal van..Witte schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:55:
De eredivsie valt met de week harder door de bodem.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
veel soeps lijkt het idd niet te zijn van dortmund, had er meer van verwacht kwa wedstrijd.Mosin schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:35:
Wat speelt Dortmund toch slecht.
Ik vind dat Götze letterlijk het hoogste niveau haalt van iedereen. Die speelt goed, en zet al 2x iemand voor de goal. Lijdt geen idioot bal verlies, loopt niet te veel en je ziet zijn ervaring.
Dat Dortmund moet op passen dat het niet nog 2 of 3 goals om de oren krijgt.
feyenoord loopt gewoon tegen een te groot nivo verschil aan op details.
also had ramos van real echt rood moeten hebben in de eerste helft
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Als je zo'n bal krijgt schuif je m toch niet met een slakkengang zonder te kijken richting de keeper? Knal m dan over de zijlijn. Het was al een kwestie van tijd voordat Diks zich echt schuldig zou maken aan een tegengoal. Gio moet die gast eraf halen en nooit meer opstellentoolkist schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:55:
[...]
Was natuurlijk wel een enorme zaad bal van Tapia... Die vervolgens verwijtend naar Diks kijkt van 'wat doe je nou?' Spiegel zou geen kwaad kunnen.
Houdoe
Het is overduidelijk wat het probleem van Dortmund is. Ze hebben weinig goede ervaring en talenten die maar wat lopen te rotzooien.HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:57:
[...]
veel soeps lijkt het idd niet te zijn van dortmund, had er meer van verwacht kwa wedstrijd.
feyenoord loopt gewoon tegen een te groot nivo verschil aan op details.
also had ramos van real echt rood moeten hebben in de eerste helft
Ze zouden moeten proberen ervaring in te kopen en niet alleen maar talenten.
maar ze zijn snel en effectief met goede spelers die al een paar jaar samen spelen.Witte schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:58:
En Napoli is echt geen wereldtop. Goede ploeg, daar niet van.
Tuurlijk moet ie em wegrammen dus ja hij is absoluut schuldig aan deze tegengoal.. Maar z'n maatje in het centrum net zo goedLeon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:58:
[...]
Als je zo'n bal krijgt schuif je m toch niet met een slakkengang zonder te kijken richting de keeper? Knal m dan over de zijlijn. Het was al een kwestie van tijd voordat Diks zich echt schuldig zou maken aan een tegengoal. Gio moet die gast eraf halen en nooit meer opstellen
Tuurlijk wel, Kramer kan er ook nog wel bijLeon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:00:
Zie ik daar nu Bilal warmlopen? Mag toch niet hopen dat Gio die in gaat brengen
nee nee, die schijnt ook ( je verwacht het niet ) geblesseerd te zijn.dr.lowtune schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:01:
[...]
Tuurlijk wel, Kramer kan er ook nog wel bij
Die houdt de tribune warm
Voor Diks hoop ik.Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:00:
Zie ik daar nu Bilal warmlopen? Mag toch niet hopen dat Gio die in gaat brengen
alles kan off-topic
Feyenoord moet gewoon hopen Jorgensen weer snel terug is want zonder hem weet Gio het gewoon niet en dat scheelt tien klassen
Weet niet wat jij aan 't bazelen bent, maar alleen maar talenten?Mosin schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:59:
[...]
Het is overduidelijk wat het probleem van Dortmund is. Ze hebben weinig goede ervaring en talenten die maar wat lopen te rotzooien.
Ze zouden moeten proberen ervaring in te kopen en niet alleen maar talenten.
38 R. Bürki ervaren
15 J. Toljan
36 Ö. Toprak ervaren
25 S. Papastathopoulos ervaren
26 Ł. Piszczek ervaren
10 M. Götze ervaren
8 N. Şahin ervaren
27 G. Castro ervaren
20 M. Philipp
17 P. Aubameyang ervaren
9 A. Yarmolenko ervaren
Hangt van je definitie af. Ze zullen de CL niet winnen, maar beste 16 van Europa zijn ze wel. Komt bij dat ze gewoon in topvorm zijn, itt Feyenoord. Zouden zomaar de heerschappij van Juventus kunnen doorbreken in Italië.Witte schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:58:
En Napoli is echt geen wereldtop. Goede ploeg, daar niet van.
[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 26-09-2017 22:04 ]
Edit: Nee nee Gio, niet voor Bilal! Laat Diks dan maar staan. Oh god, Bilal trekt zijn trainingstenue uit

[ Voor 37% gewijzigd door LZ86 op 26-09-2017 22:05 ]
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.