Weet je wat (imho) helemaal opzienbarend is, naast het tactische (relatieve) onbenul van beide coaches?JST94 schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:30:
[...]
Als je na nog geen 2 minuten al achter de feiten aanloopt door een fout van je captain kan je moeilijk Kramer de schuld geven. Hetzelfde geldt voor het verhaal over City, heb je gezien hoe die gasten lopen te ballen tegen Liverpool, ons en Watford? Dan kan je nog zo'n leuke tactiek uitdenken. Maar je krijgt gewoon op je broek. Simpel.
Ik vind Kramer ook niks, maar ik vind het nogal makkelijk om hem direct de kop van jut te maken. Hij is niet de schuldige aan de zeer snelle tegengoals tegen City en PSV.
Dat de club die altijd de eigen broek ophield met eigen kweek van verdedigers die ook meestal het Nederlands Elftal haalden, anno 2017 speelt zonder zelf opgeleide verdedigers... beschamend.
Daarbij is vrijwel elke speler bij beide teams vandaag onder de maat gebleven (die ze moeten halen om in Nederland kampioen te worden), en dat negatieve record van meer dan anderhalf jaar uitwedstrijden zonder doelpunt moet voor Toornstra ook wel als een molensteen om zijn nek hangen.
En dan zie je ook nog eens dat de teams die tot nu toe prachtig combinatievoetbal speelden en er bovenuit leken te stijgen, een collectieve off day hebben, en de slechtste ploeg van de Eredivisie dit seizoen ineens van één van de betere teams wint met 4-0.
Ik heb het gevoel dat dit mijn laatste seizoen EDL-abonnement is, ik kijk nog amper, en àls ik kijk, valt het vrijwel atijd tegen.
Ik draag het Nederlands voetbal een warm hart toe, maar dan mag dat best een beetje van twee kanten komen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan