[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.541 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:41
Kuipers is echt partijdig aan het fluiten hoor.
Haps die onderuit getikt werd. Niks
Vilhena die een tik krijgt, vrije trap
Boetius bij de zijlijn harde duw. Niks

Kansloos

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:19
Nou, Kramer er dan maar af zoals het had gemoeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:27
ohnee, PSV speelt gewoon effectiever, maar Kuipers fluit gewoon enorm slecht. Dom van Berghuis natuurlijk, maar die Hendrix laat zich daar gewoon vallen zodra ie een handje voelt.

Hopen dat Gio Kramer eruithaalt en Larsson erin zet, anders speel je met 9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:40
Domme 2e gele kaart. Berghuis moet daar gewoon beter nadenken. Weinig opties meer om de wedstrijd nog om te draaien. Niet best vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:52

Qu3st

100% geel! Dom van Berghuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ach. Zolang Ajax en PSV hun punten elder laten liggen, is er niets aan de hand. PSV en AJAX uit moet je vooraf gewoon op verlies calculeren. Feyenoord heeft PSV uit gehad en met deze stand nog koploper. Daar is niet mis mee :p

Dat is het scorebord. De manier er op is natuurlijk jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Niets aan het handje toch? Larsson erin voor parodie-op-een-voetballer Kramer en Feyenoord gaat het wervelende voetbal laten zien waar ze om bekend staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:12:
[...]

Ik heb geen paraat lijstje met haalbare namen. Dat mag je verwachten van het bestuur bij Ajax. Laudrup is een naam die in me opkomt.
Trainer van Genk/Gent, van Hazebroek of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 15:40
PWM schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:35:
Ach. Zolang Ajax en PSV hun punten elder laten liggen, is er niets aan de hand. PSV en AJAX uit moet je vooraf gewoon op verlies calculeren. Feyenoord heeft PSV uit gehad en met deze stand nog koploper. Daar is niet mis mee :p

Dat is het scorebord. De manier er op is natuurlijk jammer.
Helemaal mee eens. Ajax was vorig seizoen magistraal tegen Feyenoord, maar verloor alsnog met 1 punt het kampioenschap. Zo'n dom gelijkspel tegen de kleinere clubs zoals vandaag, kan je uiteindelijk weer fataal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Basisopstelling sloeg natuurlijk al nergens op.
Amrabat hoorde gewoon basis te staan. 442 had tegen dit counterende PSV perfect geweest. Maar dat kan je nu vergeten.

Vilhena speelt ontzettend zwak, die moet je nu gewoon wisselen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 20:44
Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:32:
ohnee, PSV speelt gewoon effectiever, maar Kuipers fluit gewoon enorm slecht. Dom van Berghuis natuurlijk, maar die Hendrix laat zich daar gewoon vallen zodra ie een handje voelt.

Hopen dat Gio Kramer eruithaalt en Larsson erin zet, anders speel je met 9.
Het is een terechte gele kaart, zwaar bestraft maar niks tegenin te brengen. Maar dan had hij bijv. de overtreding op Botteghin in de 16 ook niet af moeten doen als te licht voor een penalty en hadden Van Ginkel en Hendriks ook geel moeten krijgen voor het onderbreken van een aanval. En die overtreding op Haps ook geel ook al was het vroeg in de wedstrijd. Was dan de hele wedstrijd zo rechtlijnig geweest.

Dom van Berghuis dat hij de scheidsrechter de kans geeft en dom van Gio dat hij niet Larson brengt als je ziet hoe Berghuis in de wedstrijd zit en gezocht wordt. Dat ligt helemaal aan Feyenoord zelf, maar doet niets af aan dat Kuipers en Feyenoord weer een ongelukkige combinatie is.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 17-09-2017 17:41 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:09
Dom ook om met een fan is discussie te gaan. Laat zich lekker provoceren.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Hopen dat Gio wakker is en er nu 4-3-2 van maakt en terughangt en op de counter gaat spelen. Het spel maken kan nu niet meer. Ik heb nu een paar keer het moment Berghuis teruggezien, en geef toe, was inderdaad geel. Wat olie olie dom van m. Vilhena had natuurlijk allang moeten ingrijpen om dat middenveld, dan had Berguis dat niet gedaan.

Blijf er echter wel bij dat Kuipers ontzettend inconsequent fluit. zie post van @ph4ge hierboven

Ik zou Kramer eruithalen voor Larsson en Vilhena voor Amrabat

edit: Nu ook weer. Amrabat werdt gestopt op eenzelfde manier als Hendrix net, maar nu geen geel?

[ Voor 19% gewijzigd door LZ86 op 17-09-2017 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vorig jaar heeft erg veel van de tactische zwakheid van Gio verbloemd natuurlijk. Hij heeft een jaar lang op hetzelfde systeem kunnen teren waar hij tijdens de periode Advocaat voor gekozen had.

En de stupiditeit houdt niet op: alleen Boetius in de spits nu en nog een niet scorende speler erbij.

[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 17-09-2017 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Kuipers leest mee geloof ik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:15
Des PSV's gaan ze het nu op 80% proberen uit te spelen, zal zo dus wel 1-1- worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord voeltbalt met 10 man gewoon nog beter dan PSV nu doet. Als ze nu vanaf het begin dit hadden gedaan.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:50:
[...]

Vorig jaar heeft erg veel van de tactische zwakheid van Gio verbloemd natuurlijk. Hij heeft een jaar lang op hetzelfde systeem kunnen teren waar hij tijdens de periode Advocaat voor gekozen had.

En de stupiditeit houdt niet op: alleen Boetius in de spits nu en nog een niet scorende speler erbij.
Van Bronckhorst is gewoon erg conservatief. Ik denk dat hij Berghuis wisselen al lang in zn hoofd had, maar wisselen in de eerste helft 'hoort niet'.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 09:27

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Feyenoord begint ondanks 10 man een stuk sterker aan de tweede helft imho.
Jammer dat die bal er weer niet in mag.

PSV angstig lijkt het ondanks de voorsprong in doelsaldo en man op het veld.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@ph4ge
Gio is een trainer van de vorige eeuw. Die komt met dooddoeners als "vertrouwen geven" maar daar kom je er niet meer mee anno 2017.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
yo, strafschop nr 2 gemist... en bedankt Kuipers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Deze geel slaat echt helemaal nergens op.
Haps had hier totaal geen aandeel in, wordt zowat weg geworpen door tegenstander 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:01:
yo, strafschop nr 2 gemist... en bedankt Kuipers!
Ze laten zich wel makkelijk vallen... let maar op de voeten. Er is zekers contact, maar dan op die manier vallen is gewoon theater.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Ja hoor Kuipers.. Ippon van v Ginkel op Haps maar Haps krijgt zelf geel.....
Han schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:03:
[...]

Ze laten zich wel makkelijk vallen... let maar op de voeten. Er is zekers contact, maar dan op die manier vallen is gewoon theater.
Dat is zo, maar dan moet je er consequent wel of niet voor fluiten... Niet de ene keer wel en de andere keer niet. Als het nu geen geel/pingel was had ie Berghuis ook moeten laten staan

[ Voor 79% gewijzigd door LZ86 op 17-09-2017 18:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
Haps geel omdat die weggeworsteld wordt en een PSV-er raakte. Wat een rare beslissingen allemaal.

Net een overtreding in de 16 maar tegen PSV fluiten ho maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Tja, Kuipers zal wel instructie gekregen hebben om Feyenoord weer eens even goed te naaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:03:
Dat is zo, maar dan moet je er consequent wel of niet voor fluiten... Niet de ene keer wel en de andere keer niet. Als het nu geen geel/pingel was had ie Berghuis ook moeten laten staan
Bij die rode kaart had die PSVer ook door kunnen lopen. Makkelijk vallen doet weinig af aan de overtreding.

Feyenoord gewoon de bovenliggende partij, maar PSV wil ook reageren in plaats van domineren natuurlijk dus kan vertekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op PSV, schiet er nog eentje bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Alweer bijna 1-1. Mooie redding van Zoet hoor. DIe gelijkmaker valt nog wel als PSV zo doorgaat. Feyenoord is ze met 10 man gewoon de baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Wat was dat dan? Toornstra? :o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Toornstra wat een malloot, hij kan gewoon echt niet scoren buiten de Kuip.

Feyenoord groot deel van de tweede helft toch echt de bovenliggende partij.

[ Voor 34% gewijzigd door Rubman op 17-09-2017 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toornstra met zijn trauma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Mijn god Toornstra.......

FLuit maar af Kuipers. Het wordt m niet meer als je zulke kansen al mist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Die had moeten zitten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:15
Wat een vreselijke wanprestatie van PSV. Feyenoord met 10 man en zelf op 80% = 8,8 man. Een wonder dat het nog geen 1-1 staat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zou PSV zichzelf zo enorm hebben leeggespeeld de 1e helft?

Weer een enorme kans gemist..... Dit PSV verdient die 3 punten echt niet. Tijd rekken tegen 10 man

[ Voor 46% gewijzigd door LZ86 op 17-09-2017 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 15:40
ADO had de 1-1 wel gemaakt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:15:
Zou PSV zichzelf zo enorm hebben leeggespeeld de 1e helft?
Feyenoord heeft gewoon veel meer kwaliteit dan dit PSV en dat komt er nu uit, ondanks dat Feyenoord een extra wedstrijd in de benen heeft. Maar de bal is rond, als je zelf domme dingen doet en pech heb kan je hier zomaar verliezen.

Om Ambrabat kan Gio niet meer heen, speelt weer prima. Nu nog jezelf belonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Feyenoord verdient de 1-1 wel imho als je naar de tweede helft kijkt en de kansen die er zijn.
Zoals @ph4ge aangeeft Amrabat verdient echt een basisplaats. Ik zeg voor Toornstra die toch weer in de grote wedstrijden wegzakt vind ik. Zoals hij samen speelt met El Ahmadi is gewoon leuk om naar te kijken.
Maarja Gio gaat Toornstra er niet af halen voor Amrabat

Die pas naar bassie bedoel ik onder andere, wordt een beetje een immers verhaal.

[ Voor 10% gewijzigd door Rubman op 17-09-2017 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Conclusie is gewoon dat Feyenoord er blijbaar niet bij was met de koppen in het begin en na die vroege tegengoal even erg geschrokken waren. Nadat ze zich hebben herpakt is PSV echt he-le-maal nergens meer.

Weggespeeld worden door 10 man terwijl je voorstaat. Met alle geluk van de wereld en nog wat extra heeft PSV geen tegengoal geslikt.
Ik hopp dat Feyenoord er nu echt eens een keer van leert, want het puntverlies bleek volledig onnodig

[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 17-09-2017 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Overdrijven is ook een vak. PSV kiest bewust voor de counter en hierdoor lijkt Feyenoord ook beter. Tuurlijk hebben ze meer kansen dan PSV gehad, maar het is voornamelijk de taktiek die het zo laat lijken.

Edit: LoL, die Lammers speelt even 6 Feyenoorders uit in zijn uppie.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2017 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:34:
Overdrijven is ook een vak. PSV kiest bewust voor de counter en hierdoor lijkt Feyenoord ook beter. Tuurlijk hebben ze meer kansen dan PSV gehad, maar het is voornamelijk de taktiek die het zo laat lijken.
Gezien het tijdrekken en de houding van Cocu geloof ik niet dat dit gewoon het plan was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
_O- geloof je het zelf nog? Ga lekker op fr12 trollen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:02

St@m

@ Your Service

Hop, en weer bovenaan.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-09 13:25
Ik wil maar één ding zeggen als PSV supporter in het stadion...

... LOL _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
nee nee, Feyenoord heeft een beter doelsaldo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Gefeliciteerd PSVers. Voor de competitie is zo'n stunt leuk. Feyenoord heeft van zichzelf verloren, dat kan gebeuren met zo'n zwaar programma in een uit wedstrijd waarin het gewoon niet mee zit.

[ Voor 54% gewijzigd door ph4ge op 17-09-2017 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

En dit geloof je zelf?
Heb je nog geen valide punt zien maken.

PSV speelde de tweede helft gewoon een stuk zwakker. Misschien teveel gegeven in de eerste helft?
Feyenoord met 10 man in de tweede helft 4 goede kansen op een doelpunt. PSV met 11 man 2 halve kansjes!?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Bovenaan? Club uit Rotterdam blijft bovenaan staan op doelsaldo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

De underdog heeft met veel geluk gewonnen. Maar de competitie is nog lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:35:
[...]

_O- geloof je het zelf nog? Ga lekker op fr12 trollen ofzo
Overdrijven is een vak. Gebeurt aan beide kanten. Kansen benutten is ook een kwaliteit.. de rest mogen jullie allen zelf invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Rubman schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:30:
Zoals @ph4ge aangeeft Amrabat verdient echt een basisplaats. Ik zeg voor Toornstra die toch weer in de grote wedstrijden wegzakt vind ik.
Dat lijkt me een hel slecht idee. Amrabat is geen aanvallende middenvelder maar net als Vilhena en El Ahmadi een controlerende speler. Daar moet je er, zeker tegen mindere tegenstanders, geen drie van hebben. Twee is eigenlijk al veel. Ook scoort hij zelden.

Ik vind eigenlijk dat Gio hem nu ook niet had moeten brengen voor Kramer. Daar had je een scorende speler voor moeten brengen. Je moet, ook al wil je meer controle met tien man, scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ik snapte die wissel ook niet. Waarom Amrabat voor Kramer? Is Larsson geblesseerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Vincent Dave schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:39:
[...]

Overdrijven is een vak. Gebeurt aan beide kanten. Kansen benutten is ook een kwaliteit.. de rest mogen jullie allen zelf invullen.
Kansen benutten is zeker een kwaliteit waarin Feyenoord vandaag tekort schoot.

Laten we ook maar niet over die 2 pingels hebben die niet gegeven zijn.
Het spel uit de 2e helft stelt me wel gerust. Tegen kleine ploegen gaat dit Feyenoord weinig punten laten liggen met dit spel. En ook de top 5 ploegen kan je best wegspelen als Gio zijn tactiek nu eens meteen goed heeft. Dus zoals het in de 2e helft stond alleen dan met 11 man ( en dus GEEN KRAMER GIO! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:48:
[...]

Dat lijkt me een hel slecht idee. Amrabat is geen aanvallende middenvelder maar net als Vilhena en El Ahmadi een controlerende speler. Daar moet je er, zeker tegen mindere tegenstanders, geen drie van hebben. Twee is eigenlijk al veel. Ook scoort hij zelden.

Ik vind eigenlijk dat Gio hem nu ook niet had moeten brengen voor Kramer. Daar had je een scorende speler voor moeten brengen. Je moet, ook al wil je meer controle met tien man, scoren.
Tegen een sterke tegenstander of als je met een man minder speelt kan het wel. Je moet hem inderdaad niet voor Toornstra brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:50:
Ik snapte die wissel ook niet. Waarom Amrabat voor Kramer? Is Larsson geblesseerd?
Larsson is nog niet volledig wedstrijdfit, wat niet wegneemt dat ik m wel had gebracht ipv Bilal

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo, 1 wedstrijd in Europa en de eerste verliespunten zijn een feit. ;w
Dit kan wel eens een lang seizoen worden waarna alle voetjes hopelijk weer op de grond staan. In Rotterdam noemen ze het zelfvertrouwen, zodra ze hetzelfde doen in Amsterdam heet het vreemd genoeg ineens arrogantie.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
OPSLAGHOND schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:52:
Dit kan wel eens een lang seizoen worden waarna alle voetjes hopelijk weer op de grond staan.
Wat is dit voor een onzin opmerking? Feyenoord is titelkandidaat. Wat is daar raar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
OPSLAGHOND schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:52:
Zo, 1 wedstrijd in Europa en de eerste verliespunten zijn een feit. ;w
Dit kan wel eens een lang seizoen worden waarna alle voetjes hopelijk weer op de grond staan. In Rotterdam noemen ze het zelfvertrouwen, zodra ze hetzelfde doen in Amsterdam heet het vreemd genoeg ineens arrogantie.
Als PSV Feyenoord nu had weggespeeld was ik het volledig met je eens. Het was echter een wereldwonder dat PSV als winnaar van het veld is gestapt. Feyenoord blijft met het vertoonde spel gewoon titelkandidaat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:06:
[...]

Als PSV Feyenoord nu had weggespeeld was ik het volledig met je eens. Het was echter een wereldwonder dat PSV als winnaar van het veld is gestapt. Feyenoord blijft met het vertoonde spel gewoon titelkandidaat
Wereldwonder :D
Een wereldwonder dat het bij rust niet al 5-0 stond ja.
Feyenoord helemaal weggespeeld de 1e helft.
2e helft heeft PSV weer lekker op zn PSV's uitgespeeld.. :X

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 17-09-2017 19:08 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zie die overtreding van Berghuis op de Jong nu pas, daarmee vergeleken deed Lozano vorige week echt helemaal niks...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
toolkist schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:11:
Zie die overtreding van Berghuis op de Jong nu pas, daarmee vergeleken deed Lozano vorige week echt helemaal niks...
Beide gewoon een directe rode kaart, net zoals het inkomen van Ramselaar op Amrabat waarbij hij bijna zijn hoofd van zijn romp af schopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

toolkist schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:11:
Maar helaas komt Berghuis er mee weg door een fout van Kuipers en moet PSV Lozano missen, maar ach.. zonder Lozano zou PSV zeker weten verliezen van Feyenoord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JST94 schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:12:
[...]

Beide gewoon een directe rode kaart, net zoals het inkomen van Ramselaar op Amrabat waarbij hij bijna zijn hoofd van zijn romp af schopt.
En Jan Arie met twee voeten vooruit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
Of Haps die door van Ginkel omver wordt gegooid en daar geel voor krijgt. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Kuipers heeft waardeloos gefloten vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:18:
Kuipers heeft waardeloos gefloten vandaag.
Ben niet anders gewend van hem in topwedstrijden. Ontzettend vaak inconsequent en mist belangrijke punten. Ik zie liever andere arbiters op topwedstrijden.

Andere kant, al fluit Kuipers nog zo slecht. Toornstra had die bal vanaf 5 meter gewoon binnen moeten schieten. Nederlaag roep je volledig over jezelf af als je dat soort kansen mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Yup. Feyenoord had minimaal gelijk moeten maken. PSV was rijp voor de slacht. Jammer dat het niet gelukt is en dat je hier onnodig punten verliest.

Wel knap dat PSV de eerste 25 minuten zo speelde, niet makkelijk gezien de vorm van de laatste maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 00:27

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zojuist de samenvatting bekeken, Feyenoord had wel een puntje verdiend maar echt niet meer. De eerste helft weggespeeld, met mazzel houd je het op 1-0. De tweede helft was PSV en stuk minder en Feyenoord ging lekker opportunistisch spelen maar krijgt hem er helaas niet in.
Dan zie je toch dat de individuele kwaliteit net te kort schiet om het gewoon af te maken. Je mist Jörgensen best wel.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Was ook gewoon 2 x een briljante redding van Zoet. Ik had de kopbal van Botteghin en die krul van Boetius al geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 00:27

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Botteghin kopt gewoon slecht in, zo'n bal moet zitten. Die krul van Boetius was inderdaad wel mooi, maar ook van grote afstand. Die pakte hij goed inderdaad.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
JST94 schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:12:
[...]

net zoals het inkomen van Ramselaar op Amrabat waarbij hij bijna zijn hoofd van zijn romp af schopt.
Nee.

[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 17-09-2017 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:02:
[...]
Wat is dit voor een onzin opmerking? Feyenoord is titelkandidaat. Wat is daar raar aan?
De misplaatste arrogantie?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Overigens grappig. Iets wat je niet vaak ziet. PSV en AZ hebben hetzelfde doelsaldo en aantal punten. Maar PSV heeft een beter onderling resultaat en staat daardoor tweede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Feyenoord fans hadden blijkbaar staan zingen bij de overtreding op Luuk de Jong dat het zijn nek had moeten wezen. Die mensen sporen echt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2017 @ 20:06:
Feyenoord fans hadden blijkbaar staan zingen bij de overtreding op Luuk de Jong dat het zijn nek had moeten wezen. Die mensen sporen echt niet!
Ik baal ervan dat ik hier niet eens meer van op kijk, de gemiddelde voetbalsupporter heb ik geen hoge dunk van op. Ongeacht de clubkleuren.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Welke misplaatste arrogantie bedoel je dan precies? Heb je bronnen?
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2017 @ 20:06:
Jij ook, kom eens met bronnen? En als je die niet hebt, laat die misplaatste haat posts op alles wat met Feyenoord te maken heeft even achterwege en doe gewoon normaal mee met de discussie of blijf liever weg als je dat niet kunt...

[ Voor 53% gewijzigd door LZ86 op 17-09-2017 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:29:
mijn god. Die 1e was terecht....maar dit is echt bullshit.
Die Kuipers fluit als een PSVer
Die eerste heb ik mijn twijfels over, die tweede is olie dom en volkomen terecht.

Wat betreft die eerste, het was een harde en ongelukkige botsing, maar er kwamen twee spelers onbesuisd invliegen. Zowel als De Jong als Berghuis. Je ziet aan de hele actie dat Berghuis, toen hij De Jong zag, moeite deed de onvermijdelijke botsing te voorkomen, oa door zijn benen in te trekken.

Gezien de gevolgen van de botsing denk ik dat iedereen vrede heeft met een gele kaart, maar eerlijk gezegd vind ik dat die kaart onterecht gegeven is. Dit was gewoon een erg ongelukkige botsing zonder enige opzet of gemeen spel.

Kuipers was wel de zwakste man op het veld vandaag. Wat zat die man er vaak naast. Twee 100% strafschoppen gemist en als klapper die actie waarbij Haps door twee psv'ers omvergekegeld wordt, de vrije trap tegen krijgt en vervolgens ook nog een kaart omdat hij iets te nadrukkelijk zijn verbazing laat merken.

Erg zure avond, maar vooral omdat Feyenoord zelf weer eens de eerste helft als warming-up gebruikte en voor de zoveelste keer vroeg in de wedstrijd op achterstand kwam. Gezien de tweede helft was een overwinning op basis van het spel gewoon mogelijk.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Fleximex schreef op zondag 17 september 2017 @ 20:05:
Overigens grappig. Iets wat je niet vaak ziet. PSV en AZ hebben hetzelfde doelsaldo en aantal punten. Maar PSV heeft een beter onderling resultaat en staat daardoor tweede.
Check de premier league stand, nummers 1 en 2 evenveel punten en exact hetzelfde doelsaldo :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 20:24:
[...]

Welke misplaatste arrogantie bedoel je dan precies? Heb je bronnen?

[...]

Jij ook, kom eens met bronnen? En als je die niet hebt, laat die misplaatste haat posts op alles wat met Feyenoord te maken heeft even achterwege en doe gewoon normaal mee met de discussie of blijf liever weg als je dat niet kunt...
http://voetbalflitsen.nl/...had-zijn-nek-moeten-wezen

Veel kijkplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Dank je wel voor de bron. Inderdaad een schande van die eencelligen. Nu voortaan meteen de bron meeposten he? En probeer een beetje positiever hier in het topic te posten. Je komt echt over als een enorme troll, en dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ach, dat gebeurd toch overal. Bij PSV zongen ze regelmatig dat zeFeyenoord kapot gingen schoppen. 8)7

Even het liedje opgezocht:
Cheerio, cheerio, in Eindhoven zingen we zo,
Ajax moet dood en AZ moet kapot,
en zondag dan schoppen we Feyenoord verrot.
Maar die verdomde Feyenoorders toch. ;w

[ Voor 52% gewijzigd door JST94 op 17-09-2017 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Iwan van Duuren kraakt Gio. Het gaat de media ook opvallen dat het een tactisch onbenul is.

https://www.vi.nl/audio/n...-bronckhorst-te-schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Wat kan Gio er aan doen dat Berghuis als een debiel zijn team benadeeld of dat onze captain niet meeloopt met zijn man (Pereiro)? Dat zijn gewoon individuele fouten.

De omzetting naar 4-1-3-1 van Gio werkte anders uitstekend. PSV werd door 10 man overklast, alleen jammer dat je jezelf vergeet te belonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
JST94 schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:21:
Wat kan Gio er aan doen dat Berghuis als een debiel zijn team benadeeld of dat onze captain niet meeloopt met zijn man (Pereiro)? Dat zijn gewoon individuele fouten.

De omzetting naar 4-1-3-1 van Gio werkte anders uitstekend. PSV werd door 10 man overklast, alleen jammer dat je jezelf vergeet te belonen.
Luister dat stukje maar eens, wordt het haarfijn in uitgelegt.
Gio had never nooit met Kramer moeten beginnen, die kan er geen ruk van. Hij wisselt m noodgedwongen door die rode kaart en plots gaat het lopen als een gek en spelen de overige 10 PSV helemaal zoek.

Natuurlijk was die goal van Pereiro een dekfout, maar door zo te beginnen hielp Gio PSV wel in het zadel. Pas na een half uur spelen was Feyenoord de bovenliggende partij. Toen had PSV inmiddels wel een stel enorme kansen gehad.

Met Kramer speel je gewoon met een man minder. Tegen een NAC/Sparta etc kom je daar nog wel mee weg, maar tegen PSV is dat dodelijk.

Tegen City begint ie ook al met een debiele opstelling tegen de 5 middenvelders van Guardiola. En met Kramer notabene.

Ik denk echt dat als Jorgensen fit was geweest we gewoon dik van dit PSV hadden gewonnen. Omdat de rest van het elftal zo goed is dat ze de foute keuzes van Gio maskeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Vind PSV (Cocu) juist het tactisch onbenul. Dat je het met 11 tegen 10 niet zo kunt omzetten dat je makkelijk onder de druk uit komt gevoetbald is toch gewoon erg slecht. Zelfs op mn twitter timeline riep iedereen al dat tegen 10 spelen niet voordelig voor PSV zou zijn.

De opstelling van PSV vond ik in ieder geval wel goed. Met Pereiro op 10 gebeurd er tenminste wat. Met Hendrix, V Ginkel en Ramselaar samen heb je überhaupt geen creativiteit op het middenveld. Je moet dan nog hameren op de uitgangspunten bij omschakelmomenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:26:
[...]

Gio had never nooit met Kramer moeten beginnen, die kan er geen ruk van. Hij wisselt m noodgedwongen door die rode kaart en plots gaat het lopen als een gek en spelen de overige 10 PSV helemaal zoek.
Als je na nog geen 2 minuten al achter de feiten aanloopt door een fout van je captain kan je moeilijk Kramer de schuld geven. Hetzelfde geldt voor het verhaal over City, heb je gezien hoe die gasten lopen te ballen tegen Liverpool, ons en Watford? Dan kan je nog zo'n leuke tactiek uitdenken. Maar je krijgt gewoon op je broek. Simpel.

Ik vind Kramer ook niks, maar ik vind het nogal makkelijk om hem direct de kop van jut te maken. Hij is niet de schuldige aan de zeer snelle tegengoals tegen City en PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Chrosser schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:27:
Vind PSV (Cocu) juist het tactisch onbenul. Dat je het met 11 tegen 10 niet zo kunt omzetten dat je makkelijk onder de druk uit komt gevoetbald is toch gewoon erg slecht. Zelfs op mn twitter timeline riep iedereen al dat tegen 10 spelen niet voordelig voor PSV zou zijn.

De opstelling van PSV vond ik in ieder geval wel goed. Met Pereiro op 10 gebeurd er tenminste wat. Met Hendrix, V Ginkel en Ramselaar samen heb je überhaupt geen creativiteit op het middenveld. Je moet dan nog hameren op de uitgangspunten bij omschakelmomenten
Het is niet zozeer de schuld van Cocu, PSV heeft gewoon een slechte, ongebalanceerde selectie. Veel succes daar wat van te maken. Ik zou buiten Lozano en heel misschien v Ginkel geen enkele PSV-er in Feyenoord hoeven te zien, en dat is flink wat jaar wel anders geweest.
JST94 schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:30:
[...]
Ik vind Kramer ook niks, maar ik vind het nogal makkelijk om hem direct de kop van jut te maken. Hij is niet de schuldige aan de zeer snelle tegengoals tegen City en PSV.
Maar wel aan het feit dat de aanval niet in staat was gevaarlijk te worden zolang hij op t veld staat. Tegen City werdt je vooral overlopen op t middenveld, je weet dat er 5 middenvelders staan, en dan stel je er zelf maar 2 op. Dat is vragen om tegengoals. Zeker als je met Kramer erin iemand hebt die amper meedoet aan het spel

Tegen PSV speelde je voor de rode kaart al met 10 man. Kramer inspelen = bal kwijt = aanval weg/counter PSV. Levensgevaarlijk.... waarom denk je dat PSV in de 1e helft het middenveld zo domineerde

[ Voor 30% gewijzigd door LZ86 op 17-09-2017 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ik zou Arias anders ook wel graag bij Feyenoord willen zien. Vooral als Nieuwkoop nog geblesseerd is. Verder vind ik Pereiro ook een erg goede voetballer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat was Kuipers slecht, niet normaal. Heb me kapot geërgerd aan die vent. Kan die niet stoppen met fluiten?

2e helft was Feyenoord met 10 man oppermachtig tegen PSV. PSV was bang 2e helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Hoop echt dat Gio 4-4-2 gaat spelen met Amrabat op het middenveld en Berghuis/Boetius in de spits zolang Jorgensen er neit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind Gio en Cocu allebei tactisch ondermaats. Het is allemaal zo conservatief en ouderwets.

Het gaat bij het probleem van het Nederlandse voetbal altijd over gebrek aan geld, een slechte generatie en verdedigen maar het is de Hollandse trainersschool die aan een update toe is. We hebben de vernieuwingen in het voetbal compleet gemist.

Wanneer duikt de pers daar eens op?

@Leon Zwiers
Amrabat voor Kramer is handig bij PSV uit maar tegen de ploegen waar je zelf moet voetballen is dat echt een nogo. Twee verdedigende middenvelders is al veel maar drie tegen pakweg NAC of PEC gaat echt nergens over. Wie gaat die goals dan nog maken?

Gewoon Larsson erin als Kramer niet kan.

[ Voor 29% gewijzigd door D-e-n op 17-09-2017 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:30:
[...]

Het is niet zozeer de schuld van Cocu, PSV heeft gewoon een slechte, ongebalanceerde selectie. Veel succes daar wat van te maken. Ik zou buiten Lozano en heel misschien v Ginkel geen enkele PSV-er in Feyenoord hoeven te zien, en dat is flink wat jaar wel anders geweest.
Dat is ook maar hoe de wind waait. volgens de ''kenners'' zijn Botteghin en Van der Heijden opeens ook de messias van de verdediging. Terwijl ze een dik jaar geleden nog uitgelachen werden. Stuk voor stuk zijn het echt geen bijzondere voetballers (evenals PSV, daar absoluut niet van). Het was wel veruit het meest hechte collectief, dat heeft ze het kampioenschap opgeleverd en is grotendeels te danken aan Gio
D-e-n schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:40:
Ik vind Gio en Cocu allebei tactisch ondermaats. Het is allemaal zo conservatief en ouderwets.

Het gaat bij het probleem van het Nederlandse voetbal altijd over gebrek aan geld, een slechte generatie en verdedigen maar het is de Hollandse trainersschool die aan een update toe is. We hebben de vernieuwingen in het voetbal compleet gemist.

Wanneer duikt de pers daar eens op?
Bij VI pro gaan ze daar regelmatig wel op in.

[ Voor 25% gewijzigd door Chrosser op 17-09-2017 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Chrosser schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:40:
[...]

Dat is ook maar hoe de wind waait. volgens de ''kenners'' zijn Botteghin en Van der Heijden opeens ook de messias van de verdediging. Terwijl ze een dik jaar geleden nog uitgelachen werden. Stuk voor stuk zijn het echt geen bijzondere voetballers (evenals PSV, daar absoluut niet van). Het was wel veruit het meest hechte collectief, dat heeft ze het kampioenschap opgeleverd en is grotendeels te danken aan Gio
Absoluut waar, alleen is Feyenoord dit seizoen wel de ploeg met de meeste kwaliteit op bijna elke positie een betere speler dan PSV. Ajax zit duidelijk in een soort overgangsfase ( en die naaien zichzelf met dat wanbeleid ) En wat er met PSV is gebeurd in 2 jaar tijd weet ik niet, maar goed is het niet. Hierop voortborduren en de defensie versterken ( en een goede 2e spits ) moet een volgende stap zijn.

Botteghin is een prima verdediger, hij kan alleen niet voetballen :P. v/d Heijden voldoet, maar het is geen weergaloos centrum nee. Speelt ook mee dat je links en rechtsback nu matiger is en ze meer onder druk komen dan vorig seizoen.

@D-e-n Amrabat stichtte vandaag anders enorm veel gevaar met een enorme drang naar voren. Ik ben met je eens dat een Larsson waarschijnlijk aanvallend meer gaat toevoegen, maar ik denk niet dat Gio nog om Amrabat heenkan. De vraag is dan alleen wie hij slachtoffert. Toornstra niet, je enige aanvallende middenvelder. el Ahmadi niet, want dat is je aanvoerder en is wekelijks belangrijk.

Denk dat Vilhena misschien wel voor zijn plek zal moeten vrezen.

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 17-09-2017 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Chrosser schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:40:
[...]

Bij VI pro gaan ze daar regelmatig wel op in.
Ja, die jongens van Catenaccio hebben het daar wel over toch? Dat is een serieuze manier van journalistiek bedrijven die ook echt van deze tijd is. Dat zou ook op tv meer aandacht moeten krijgen. We lopen ook achter bij de BBC wat dat betreft.

@Leon Zwiers
Amrabat kan gewoon rechtsback toch.

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 17-09-2017 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:38

OMX2000

By any means necessary...

Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:26:
[...]

Natuurlijk was die goal van Pereiro een dekfout, maar door zo te beginnen hielp Gio PSV wel in het zadel. Pas na een half uur spelen was Feyenoord de bovenliggende partij. Toen had PSV inmiddels wel een stel enorme kansen gehad.

Met Kramer speel je gewoon met een man minder. Tegen een NAC/Sparta etc kom je daar nog wel mee weg, maar tegen PSV is dat dodelijk.

Tegen City begint ie ook al met een debiele opstelling tegen de 5 middenvelders van Guardiola. En met Kramer notabene.

Ik denk echt dat als Jorgensen fit was geweest we gewoon dik van dit PSV hadden gewonnen. Omdat de rest van het elftal zo goed is dat ze de foute keuzes van Gio maskeren
grote lulkoek dit. Ik ben zeker fan van Jorgensen. Maar Kramer weet soms toch echt wel waardevol te zijn. Hij moet niet gaan hangen en sleuren. Maar hij is balvaster dan ik dacht.

Jörgensen loopt al een tijdje ook niet lekker te ballen. Die is gewoon nog niet topfit. Die 1-0 achterstand had je niet aan Kramer te danken. Ook niet het gebrek aan grip aan het begin van de wedstrijd.

Bronck is niet tactisch de meest geniale coach. Doet weinig verrassends. Maar individuele fouten kun je weinig aan doen. En het was in mijn ogen ook zo dat ongeveer 10 minuten voor rood van Berghuis Feyenoord iets meer grip begon te krijgen.

Tegelijkgertijd hoop ik ook op meer speelminuten voor Amrabat en Sam Larsson.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:38

OMX2000

By any means necessary...

Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:45:
[...]

Absoluut waar, alleen is Feyenoord dit seizoen wel de ploeg met de meeste kwaliteit op bijna elke positie een betere speler dan PSV. Ajax zit duidelijk in een soort overgangsfase ( en die naaien zichzelf met dat wanbeleid ) En wat er met PSV is gebeurd in 2 jaar tijd weet ik niet, maar goed is het niet. Hierop voortborduren en de defensie versterken ( en een goede 2e spits ) moet een volgende stap zijn.

Botteghin is een prima verdediger, hij kan alleen niet voetballen :P. v/d Heijden voldoet, maar het is geen weergaloos centrum nee. Speelt ook mee dat je links en rechtsback nu matiger is en ze meer onder druk komen dan vorig seizoen.

@D-e-n Amrabat stichtte vandaag anders enorm veel gevaar met een enorme drang naar voren. Ik ben met je eens dat een Larsson waarschijnlijk aanvallend meer gaat toevoegen, maar ik denk niet dat Gio nog om Amrabat heenkan. De vraag is dan alleen wie hij slachtoffert. Toornstra niet, je enige aanvallende middenvelder. el Ahmadi niet, want dat is je aanvoerder en is wekelijks belangrijk.

Denk dat Vilhena misschien wel voor zijn plek zal moeten vrezen.
Luxe probleem. Ik geloof alleen niet dat Vilhena zomaar uit de basis gehaald wordt. Boetius speelt ook veel beter dan ik verwacht had. Ik was ook niet echt gelukkig met het feit dat hij zou komen. Maar die jongen zorg voor enorm veel dreiging, en is een fijnere speler dan Elia.

Al met al een bijzondere wedstrijd. Je verliest door een paar individuele fouten. En laat met 10 man PSV thuis in zijn broek poepen.

By the way. Waarom kreeg van Ginkel geen kaart op het moment dat Haps hem wel kreeg. nogal

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:30:

Maar wel aan het feit dat de aanval niet in staat was gevaarlijk te worden zolang hij op t veld staat. Tegen City werdt je vooral overlopen op t middenveld, je weet dat er 5 middenvelders staan, en dan stel je er zelf maar 2 op. Dat is vragen om tegengoals. Zeker als je met Kramer erin iemand hebt die amper meedoet aan het spel
Eerder 5 aanvallers en twee middenvelders (ook vrij duidelijk te zien in de meeste City wedstrijden dat alleen D Bruyne en Fernandinho tegenwoordig centraal staan). Als je iedereen een mannetje wilt geven was het zo onlogisch nog niet. Nelom op Bernardo Silva, Amrabat op Mendy, drie centraal op Aguero, Jesus en David Silva, Vilhena en El Ahmadi tov De Bruyne en Fernandinho.
Enige is of je Kramer wel moest opstellen ipv Toornstra ... (Toornstra heeft zelf nog gezegd dat de reden is dat hij niet in de basis begon omdat het dan drie tegenover de twee van hun zou zijn).

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 17-09-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
apis29 schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:22:
[...]

Eerder 5 aanvallers en twee middenvelders
Die twee buitenste mensen zijn toch meer wingback dan aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:26:
[...]

Die twee buitenste mensen zijn toch meer wingback dan aanvaller.
Als je City ziet spelen zie je alleen De Bruyne en Fernandinho op het middenveld met niemand in de buurt, of het nou wingbacks of 'aanvallers' zijn, centraal op het middenveld kom je ze niet tegen ...
Aguero, Jesus, Bernardo en David Silva, en De Bruyne in de basis zijn gewoon 5 aanvallers/aanvallende middenvelders met ook nog eens twee zeer aanvallende wingbacks, in het centrum van het middenveld is het zo druk nog niet ... (maar tov eerdere seizoenen speelt dan nu De Bruyne centrale 'middenvelder', Fernandinho de andere CM/DM, twee naar binnen trekkende vleugels en twee overlappende wingbacks en één of twee centrale aanvallers)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gx8EWuN.jpg

Zoiets zou Feyenoord eruit zien met een driemans middenveld O-) :

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AKacfDT.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door apis29 op 18-09-2017 00:12 ]

Pagina: 1 ... 63 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.