Ik zie de wedstrijd niet. Is Nijhuis deze keer een beetje consequent?
Toch weer onkunde.dutchgio schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:47:
Je moet wel iets doen, anders is het weer afwachten tot de 1-1 en dan met een noodgreep nog proberen te winnen.
Met De Boer had Ajax nog wel een saaie 1-0 gehouden
Vanaf de kerst dan maar weer zakelijke overwinningen.
[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 17-09-2017 16:08 ]
Nou ajax kom maar met dat 424 systeem. Nu is nodig om wat te forceren
Leef je uit, ik ben voor hetzelfde clubje als jij remember?ephymerous schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:05:
[...]
Ik kan je een spiegel voorhouden, helaas ken ik je en heb ik besloten niet meer inhoudelijk op je getroll in te gaan
Ik ben serieus benieuwd hoe je het onterecht vindt dat Ado gelijk maakt, als wij ze de kans geven om terug in de wedstrijd te komen
kniebanden kapot waarschijnlijk,.. echt klote voor die jongen. Zag d dokter een schuiflade test doen en dat zag er niet goed uit..
[ Voor 36% gewijzigd door m0nk op 17-09-2017 16:08 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Wie? kishna?m0nk schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:08:
kniebanden kapot waarschijnlijk,.. echt klote voor die jongen. Zag d dokter een schuiflade test doen en dat zag er niet goed uit..
Kishna. 1e wedstrijd sinds tijden en hij scheurt meteen alles weer af in een knie waar ie al zoveel problemen mee heeft gehad. Dieptriest voor die jongen
Pfft gaat er dan gewoon in, klote lat
Tijd om misschien eens aan een andere toekomst te denken.... als je continue met knie problemen sukkelt. Geloof dat ie er bij Lazio en die Franse club ook tijdje uit was.Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:09:
Kishna. 1e wedstrijd sinds tijden en hij scheurt meteen alles weer af in een knie waar ie al zoveel problemen mee heeft gehad. Dieptriest voor die jongen
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Tja die jongen kan waarschijnlijk niet veel anders en gaat zeker niet zoveel geld krijgen als ie nu krijgt.loekf2 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:11:
[...]
Tijd om misschien eens aan een andere toekomst te denken.... als je continue met knie problemen sukkelt. Geloof dat ie er bij Lazio en die Franse club ook tijdje uit was.
oh man. Weer zo'n wedstrijd waarvan je aan het eind van het seizoen kan zeggen dat je daar de 2 nodige punten hebt verloren.
Nijhuis.... als je geel geeft voor een opstootje moeten ze allebei geel krijgen. Schone kreeg er alleen een voor de overtreding.
alles kan off-topic
Nope, dan ken jij de regels niet. Opstootje veroorzaken voor een 2e geel van de ander mag niet.Ankona schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:18:
Nijhuis.... als je geel geeft voor een opstootje moeten ze allebei geel krijgen. Schone kreeg er alleen een voor de overtreding.
Maar het was Schone die begon met het opstootje
alles kan off-topic
Wie had dat gedacht, dat Feyenoord vandaag bij klein verlies geen positie verliest. En dat na 5 wedstrijden. Niet verkeerd
Rood voor Schone zou totaal overdreven zijn. Als ie nou nog zou beginnen met ruzien heel misschien, maar hij reageert nu alleen.Ankona schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:18:
Schone maakt de overtreding, Becker het opstootje om verhaal te halen.
Uhh? Bril nodig?Ankona schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:19:
Ankona schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:19:

Ja, ik zag het ook! Schone pakte de handen van Becker en vouwde die om zijn keel

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Kaarten redelijk terecht allemaal, echter zie je dat Ajax volgens hem allemaal kleine overtredingen maakt en Ado volgens hem niet. Hier zie je dat hij de wedstrijd probeert te sturen.jaapstobbe schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:19:
4 gele kaarten voor Ajax, 3 voor ADO, terecht?
Ik blijf het herhalen, kansen zat. Steeds maar missen is het probleem met Ajax nu al jaren..
[ Voor 12% gewijzigd door jaapstobbe op 17-09-2017 16:22 ]
Ajax verliest punten van Ajax. ADO en zelfs het gekluns van Nijhuis hebben niets te maken met het falen van de aanval en het tactisch onbenul van de staf.
Met dit programma een verlies en een gelijkspel. Hopelijk verliest Ajax de komende vijf wedstrijden
Met dit programma een verlies en een gelijkspel. Hopelijk verliest Ajax de komende vijf wedstrijden

[ Voor 25% gewijzigd door ephymerous op 17-09-2017 16:25 ]
XXXVI
Maar hey, als Feyenoord van PSV wint kan het dus PSV op 6 punten en Ajax op 5 zetten.....
Zo vroeg al, dus Feyenoord zal ook wel gelijk spelen of verliezen
Echt geweldige reactiestoolkist schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:24:
Keeper speelt ondertussen de wedstrijd van zn leven...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lekker puntje hoor, 2e helft stuk beter gespeeld dan de eerste!
En Zwinkels! Wat een held vandaag! Keeper uit de Ajax school
En Zwinkels! Wat een held vandaag! Keeper uit de Ajax school
[ Voor 34% gewijzigd door m0nk op 17-09-2017 16:26 ]
Ik snap sowieso niet dat er word gedaan als Feyenoord zou moeten winnen. VI, Telegraaf, AD, allemaal doen ze net alsof PSV totaal onderliggend is aan Feyenoord.Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:25:
Maar hey, als Feyenoord van PSV wint kan het dus PSV op 6 punten en Ajax op 5 zetten.....
Feyenoord speelt ook niet fantastisch en de spits is vanmiddag eentje waarvan niemand dacht dat hij er nog zou zijn dit seizoen.
Ik zou een gelijkspel een fijne uitslag vinden.
En hopelijk weer een wedstrijd dichter bij t ontslag van Keizer. Hij bewijst echt keer op keer totaal geen tactisch inzicht te hebben
PSV draait niet, Feyenoord wel. Beide teams missen een belangrijke speler..
Welkom in de wondere wereld van de huidige kampioen. Daarmee gaat het verwachtingspatroon ook omhoog en in dit geval ook niet heel vreemd toch?PWM schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:26:
[...]
Ik snap sowieso niet dat er word gedaan als Feyenoord zou moeten winnen. VI, Telegraaf, AD, allemaal doen ze net alsof PSV totaal onderliggend is aan Feyenoord.
Feyenoord speelt ook niet fantastisch en de spits is vanmiddag eentje waarvan niemand dacht dat hij er nog zou zijn dit seizoen.
PSV draait niet, Feyenoord wel. Beide teams missen een belangrijke speler..
[ Voor 72% gewijzigd door toolkist op 17-09-2017 16:29 ]
Wij hebben wel een beter middenveld dan PSV. Als het goed is zijn we daar gewoon de baas.PWM schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:26:
[...]
Ik snap sowieso niet dat er word gedaan als Feyenoord zou moeten winnen. VI, Telegraaf, AD, allemaal doen ze net alsof PSV totaal onderliggend is aan Feyenoord.
Tsja, na zo'n midweek met Europees voetbal is het lastig om de knop om te zetten.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Het voordeel van Feyenoord zijn de top presterende vleugels. Kramer is natuurlijk dikke armoe. Gezien het spelbeeld in de eredivisie tnt moet Feyenoord dit PSV kunnen hebben, maar veel zal het niet schelen. Zeker niet zonder Jorgensen ( die er nog weken uitligt )
Man City is gewoon enorm goed. Enige wanprestatie was dat je niet je eigen spel speelt en je identiteit laat varen met een bizar systeem
Ja tuurlijk joh, met je wanprestatie. Was zeker ook een wanprestatie van Liverpool ( 5-0 ) en Watford ( 6-0 )?Verwijderd schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:29:
Zo eens kijken hoe Feyenoord met de wanprestatie in de CL om is gegaan.
Man City is gewoon enorm goed. Enige wanprestatie was dat je niet je eigen spel speelt en je identiteit laat varen met een bizar systeem
[ Voor 45% gewijzigd door LZ86 op 17-09-2017 16:31 ]
Ik zeg zelfs dat PSV gewoon favoriet is. Die hebben echt wat recht te zetten na vorige week in Heerenveen. Die gaan echt vol voor de overwinning en ik denk dat het ze nog gaat lukken ook.PWM schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:26:
[...]
Verliezen van City is minder schande dan gelijk tegen ADO...
Sukkeltje Veltman voor de camera, alleen al dat Keizer hem tot aanvoerder heeft benoemd is voldoende reden tot ontslag.
XXXVI
Verliezen van Twente mag je ook wel een schande noemen, maar dat is een heel ander verhaal.
alles kan off-topic
Ga nog is een paar potjes van City kijken. En pas dan je post aan.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:29:
Zo eens kijken hoe Feyenoord met de wanprestatie in de CL om is gegaan.

Inderdaad, city is megaaaa goed, geen enkele reden om linies kort op ekaar te houden of je benen te sluiten op het moment dat je de 2e paal verdedigdLekkerboeie86 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:32:
[...]
Ga nog is een paar potjes van City kijken. En pas dan je post aan.
XXXVI
Verwijderd
Ik hoop in ieder geval dat Feyenoord vandaag niet met de staart tussen de benen gaat spelen. Dat was afgelopen woensdag gewoon echt beschamend voor ons Nederlanders.
Het was inderdaad geen beste pot van Feyenoord kant. De afstraffing had iets minder hard gemogen. Dat je niet eens je sterkste 11 kan opstellen werkt dan ook niet mee. Uiteindelijk hadden we hoe dan ook verloren. Niets om je voor te schamenephymerous schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:34:
[...]
Inderdaad, city is megaaaa goed, geen enkele reden om linies kort op ekaar te houden of je benen te sluiten op het moment dat je de 2e paal verdedigd
Veltman was wel 1 van de weinigen die gewoon prima speelde vandaagephymerous schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:31:
Sukkeltje Veltman voor de camera, alleen al dat Keizer hem tot aanvoerder heeft benoemd is voldoende reden tot ontslag.
Nijhuis is in wedstrijden van Ajax altijd vrij consequent....jaapstobbe schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:06:
Ik zie de wedstrijd niet. Is Nijhuis deze keer een beetje consequent?

Wat!! Vilehna heeft zijn wc borstel thuis gelaten
stuk beter zo!
Nou nou Feyenoord, word eens wakker
Als je maar vaak genoeg mag spelen gaat het vanzelf een keer goed. De vleugels van Ajax zijn over het algemeen triest.toolkist schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:40:
[...]
Veltman was wel 1 van de weinigen die gewoon prima speelde vandaag
XXXVI
10 10 10 10
Hij maakt hem gewoon
Wel lekker goaltje btw
Hahaha dat zou wat zijn ja. Nog 85 minuten om te winnen. Niets aan de hand
Zelf zou ik nooit opteren voor ontslag, hopelijk komt De Boer de zaakjes even op orde brengen en wordt Keizer assistent. De Boer is gewoon het beste alternatief op dit moment.toolkist schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:26:
En hopelijk weer een wedstrijd dichter bij t ontslag van Keizer. Hij bewijst echt keer op keer totaal geen tactisch inzicht te hebben
[...]
Van de regen in de drup. Doemscenario is dat...Vincent Dave schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:53:
[...]
Zelf zou ik nooit opteren voor ontslag, hopelijk komt De Boer de zaakjes even op orde brengen en wordt Keizer assistent. De Boer is gewoon het beste alternatief op dit moment.
XXXVI
Wie moet er dan komen volgens jou? Dit kan zo niet langer.ephymerous schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:54:
[...]
Van de regen in de drup. Doemscenario is dat...
Verwijderd
Donkerrood had dat moeten zijn voor Berghuis!!! Gestrekt been vooruit en totaal niet op de bal. Zo gevaarlijk pff
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2017 17:02 ]
Dat had rood mogen zijn... wat onbesuisd
Lozano rood en 2 wedstrijden geschorst en Berghuis mag met geel verder

Het was een onbesuisde sliding, maar ze gingen er beide in. Heb echter totaal geen gestrekt been gezien eerder een zover mogelijk teruggetrokken been.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:01:
Donkerrood had dat moeten zijn voor Berghuis!!! Gestrekt been vooruit en totaal niet op de bal. Zo gevaarlijk pff
PSV speelt eindelijk een keer met ballen en jagend. Waar Feyenoord het echt laat hangen en daarom zoveel overtredingen moet maken omdat ze het spel te langzaam spelen.
Ze moeten wel echt teveel overtredingen maken. Lijken overal te laat.
[ Voor 6% gewijzigd door Rubman op 17-09-2017 17:08 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Wat een hakploeg is Feyenoord eigenlijk. Zit totaal geen voetbal in en het is overtreding na overtreding wat ze maken. PSV voetbalt er leuk op los zo!
En dat concludeer je op basis van één potje?Verwijderd schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:09:
Wat een hakploeg is Feyenoord eigenlijk.
Ik heb geen paraat lijstje met haalbare namen. Dat mag je verwachten van het bestuur bij Ajax. Laudrup is een naam die in me opkomt.Vincent Dave schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:58:
[...]
Wie moet er dan komen volgens jou? Dit kan zo niet langer.
XXXVI
Verwijderd
Nee.D-e-n schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:11:
[...]
En dat concludeer je op basis van één potje?
Welnee, deze gast komt uit het niets sinds afgelopen woensdag hier non stop op Feyenoord trollen. Gewoon geen aandacht aan schenkenD-e-n schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:11:
[...]
En dat concludeer je op basis van één potje?
Dan moet je wellicht je gekleurde brilletje een keer afzetten want Feyenoord heeft hele mooie wedstrijden gespeeld het afgelopen jaar en veel gescoord.
Die vrije trap van Toornstra had er best in gemogen. Is hij eens van zijn doelpuntloze uitwedstrijden af.
Iets met belastingdienst zegt mij dat hij niet naar Ajax gaatephymerous schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:12:
[...]
Ik heb geen paraat lijstje met haalbare namen. Dat mag je verwachten van het bestuur bij Ajax. Laudrup is een naam die in me opkomt.
Float like a butterfly, sting like a bee.
PSV is weer ouderwets in een counterploeg veranderd....maar wel een goede. Als ze de bal een keer krijgen staan ze binnen 5 tellen voor je keeper
Ja... dat was gewoon een pingel he Kuipers
Ja... dat was gewoon een pingel he Kuipers
[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 17-09-2017 17:23 ]
Wat een domme overtreding van Berghuis zeg.
Zit niet in de wedstrijd net als de rest van Feyenoord.
Zit niet in de wedstrijd net als de rest van Feyenoord.
Wat een sukkel. Zwaar bestraft vergeleken bij een aantal andere overtredingen deze wedstrijd. Gio had hem in bescherming moeten nemen, zat niet in de wedstrijd en maakte geen vrienden.
[ Voor 32% gewijzigd door ph4ge op 17-09-2017 17:29 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hoe dom kun je zijn... ontsnappen aan rood, geel krijgen en vervolgens een domme opzichtige overtreding maken. Dom dom dom...
Verwijderd
Ach ja, hij mocht al blij zijn dat hij nog zo lang mee mocht doen. Heeft Kuipers hem net gematst doe je zo dom!
Wat laat je je kennen zeg. Aanval eruit halen is altijd geel. Hij mocht blij zijn dat ie de 43e minuut heeft gehaald.Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:29:
mijn god. Die 1e was terecht....maar dit is echt bullshit.
Die Kuipers fluit als een PSVer
Haha, hij houdt hem toch gewoon vast, of niet dan. Zo opzichtig vasthouden is altijd geel geweest en zal altijd geel blijven.Leon Zwiers schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:29:
mijn god. Die 1e was terecht....maar dit is echt bullshit.
Die Kuipers fluit als een PSVer
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Kuipers fluit wel wat eenzijdig imho, pingel niet gezien bij Botteghin en een “kleine” overtreding meteen tweede geel. Plus nog wat andere onzuiverheden.
Maar dat doet Kuipers deze wedstrijd niet.Capacitor schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:30:
Wat laat je je kennen zeg. Aanval eruit halen is altijd geel. Hij mocht blij zijn dat ie de 43e minuut heeft gehaald.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Feyenoord staat achter en het ligt aan de scheids!!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat vasthouden was zo overduidelijk geel...
Wie zegt dat?St@m schreef op zondag 17 september 2017 @ 17:31:
Feyenoord staat achter en het ligt aan de scheids!!![]()
Verwijderd
Feyenoord voor het eerst een keer het geluk niet mee en er wordt overal gejankt. Kom op mensen, dit is zo terecht als het maar zijn kan.
Dit topic is gesloten.