Verloren hadden ze al, en die inzet van de volledig vrijstaande Jesus had ie toch niet gepakt. Gokken op buitenspel zou zomaar eens z'n beste kans geweest kunnen zijn.Family Guy schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:25:
[...]
Ook niet slim om op zo'n podium te gaan gokken... en verliezen
Dus omdat het 1x mis gaat bij Ajax en PSV hebben we spontaan totaal geen recht van spreken meer? Grapjas.D-e-n schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:19:
[...]
Volgens mij heeft Real Ajax ook wel eens zoek gespeeld. Maar ik word een beetje moe van dit soort lijkenpikkerij. Fans van Ajax en PSV zijn echt de allerlaatsten die moeten zeuren over het niveau van Feyenoord.
Vanavond eens kijken of Vitesse stand kan houden tegen Lazio, die net met 4-1 AC Milan hebben verrast
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als je dat een redelijke weergave vindt van de prestatie van deze 2 clubs dan mag je je kritiek op Feyenoord ook wel beperken tot dat het 1x mis gegaan is.toolkist schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:53:
Dus omdat het 1x mis gaat bij Ajax en PSV hebben we spontaan totaal geen recht van spreken meer? Grapjas.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het wordt wel Lazio B, dat scheelt al een hoop. Immobile maakte er toen 3 en die is nu al niet eens mee.Hackus schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:53:
Vanavond eens kijken of Vitesse stand kan houden tegen Lazio, die net met 4-1 AC Milan hebben verrast
Ik ben nog beroert van het verlies van Juventus dinsdag, daar kwam nog Feyenoord bij (ook al ben ik geen fan)dutchgio schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:59:
[...]
Het wordt wel Lazio B, dat scheelt al een hoop. Immobile maakte er toen 3 en die is nu al niet eens mee.
dus hoop dat Vitesse het doet vanavond.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat doe ik toch ook?ph4ge schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:56:
[...]
Als je dat een redelijke weergave vindt van de prestatie van deze 2 clubs dan mag je je kritiek op Feyenoord ook wel beperken tot dat het 1x mis gegaan is.
Tja, je reageert op een reactie op andere PSV en Ajax supporters die het niet dusdanig relativeren.toolkist schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:37:
Dat doe ik toch ook?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tja, er werd dermate gegeneraliseerd dat ook ik me aangesproken voelde :ph4ge schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:49:
[...]
Tja, je reageert op een reactie op andere PSV en Ajax supporters die het niet dusdanig relativeren.
Hopelijk spelen ze de volgende CL wedstrijden gewoon op hun manier en gaan ze zich niet zozeer aanpassen op de tegenstander.
Want als ze punten willen pakken kan dat alleen op die manier.
Want als ze punten willen pakken kan dat alleen op die manier.
In Nederland moeten we sowieso stoppen met die groepsfase en gewoon net als de mindere landen, dat de kampioen gewoon voorronde speelt want er is geen één club in Nederland die meekan in de groepsfase. Je staat gewoon voor paal. Is net zoiets als dat wij tegen Barendrecht 2 ofzo zouden moeten spelen.
Of nog beter, helemaal geen CL. Ze moeten bij de CL gewoon bepaalde eisen/voorwaarden/niveau stellen anders mag je niet eens meedoen.
Of nog beter, helemaal geen CL. Ze moeten bij de CL gewoon bepaalde eisen/voorwaarden/niveau stellen anders mag je niet eens meedoen.
[ Voor 18% gewijzigd door chim0 op 14-09-2017 18:22 ]
Spreek voor jezelf. De CL levert Feyenoord minstens 24 miljoen op, oftewel 4 miljoen per wedstrijd of 1 miljoen per tegengoal.chim0 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:15:
In Nederland moeten we sowieso stoppen met die groepsfase en gewoon net als de mindere landen, dat de kampioen gewoon voorronde speelt want er is geen één club in Nederland die meekan in de groepsfase. Je staat gewoon voor paal. Is net zoiets als dat wij tegen Barendrecht 2 ofzo zouden moeten spelen.

En om nou te zeggen dat onze top 3 iedere wedstrijd voor lul staat. Enige garantie voor een pak slaag is tot nu toe Real Madrid geweest (en RB Salzburg
Dit zijn de ekte supporters
1. fc köln
http://www.bbc.com/news/uk-england-london-41271874
[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 14-09-2017 18:30 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Bizar dat ze dan maar 2900 kaarten krijgen. Als t stadion vol zit ok, maar zo niet dan is dat echt jammer.Gunner schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:30:
1. fc köln
Ik wil ook niets meer horen over dat 'geweldige' legioen. Kijken die mensen nooit naar andere competities ofzo? Je ondermijnt daarmee veel clubs met minstens zulke trouwe fans..Gunner schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:30:
1. fc köln
Je zou perfect bij de UEFA passen met deze mening, want dit is precies de richting waar de CL naar toe gaat. Minder clubs uit kleine landen en meer clubs uit de top 5.chim0 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:15:
En dat zal op de termijn de CL juist kapot maken.
De CL moet juist minder clubs uit de top competities hebben en meer clubs van buiten de top 5 competities in de groepsfase.
Na x aantal jaar begint het absurd saai te worden om continu maar dezelfde Duitse/Franse/Spaanse/Italiaanse/Engelse clubs te zien. En het gat word steeds maar groter inplaats van kleiner, wat je gisteren maar weer goed zag.
We weten allemaal min of meer wie kampioen van Frankrijk word, wie kampioen van Italie word etc. En zo gaat het langzaam aan ook met de CL. We weten zo langzaam aan wel welke clubs waarschijnlijk bij de laatste 8 in de CL zullen zitten. En welke 8 er volgend jaar bij zitten, en het jaar erna etc etc.
Verwijderd
In zoverre dat je wel kon verwachten dat het minder zou gaan dan normaliter wanneer je in een sterk andere opstelling én samenstelling speelt.Harribo schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:53:
Tjonge jonge Feyenoord verliest van Manchester City en Gio doet het meteen niet goed?
City heeft gewoon betere spelers en krijgt elke week te maken met een sterke weerstand.
Al zet je de beste trainer er neer, feyenoord was sowieso kansloos. De uitslag verbaast mij niet.
Jorgensen geblesseerd is een aderlating.
Eigenlijk moet feyenoord een betere tweede spits hebben.
In mijn ogen is de ingetogen kritiek van bijvoorbeeld Boskmap echt wel op zijn plaats.
Blijft overigens wel staan dat zowel dat eerste als derde doelpunt volgens mij niet had gehoeven. En dat vierde eigelijk ook niet eens wanneer Jones niet op zijn lijn was blijven staan, wat hij normaliter juist niet doet bij hoge voorzetten.
Kortom, Feyenoord was zichzelf niet gisteravond.
Ondertussen doet Everton ook een Feyenoordje'
; worden helemaal weggespeeld door Atalanta.
Wat is dat Everton slecht zeg... ongemotiveerd inspiratieloos team. Wordt compleet weggespeeld door Atalanta, mede door inzet en passie. Everton staat echt statisch te verdedigen, houten poppen lijken het wel.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Toch niet helemaal, volgens VI.nl hebben ze ingangen van t stadion bestormd? Als dat waar is kan ik mijn opmerking net, over te weinig kaarten, ook meteen intrekkenGunner schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:30:
1. fc köln

2900 kaarten, waarom zo weinig?toolkist schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:25:
[...]
Toch niet helemaal, volgens VI.nl hebben ze ingangen van t stadion bestormd? Als dat waar is kan ik mijn opmerking net, over te weinig kaarten, ook meteen intrekken
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Toch niet zo'n fijne aanhang blijkbaar:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313145
Naar verluid 'duizenden' zonder ticket buiten het stadion...
[ Voor 26% gewijzigd door dutchgio op 14-09-2017 20:45 ]
Daarom dus.dutchgio schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:43:
Toch niet zo'n fijne aanhang blijkbaar:
Koln heeft een vrij grote groep tuigkoppen om ze maar zo te noemen en staan over het algemeen bekend als de meest gewelddadige tuigkoppen van de hele Bundesliga.
Niet om het goed te praten, maar waarom geef je als club met een stadioncapaciteit van 60.000+ slecht 3.000 kaarten aan de bezoekende ploeg? Is dat uitvak zo klein daar?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Omdat je dat verplicht bent. Liefst verkoop je alles aan je eigen aanhang maar 5% moet je aan de tegenstander beschikbaar stellen.Han schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:50:
Niet om het goed te praten, maar waarom geef je als club met een stadioncapaciteit van 60.000+ slecht 3.000 kaarten aan de bezoekende ploeg? Is dat uitvak zo klein daar?
alles kan off-topic
Ik dacht altijd dat dat 10% was?Ankona schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:53:
[...]
Omdat je dat verplicht bent. Liefst verkoop je alles aan je eigen aanhang maar 5% moet je aan de tegenstander beschikbaar stellen.
Bij Vitesse zit het ook voor het eerst in historie zowaar eens vol.
Ja het schijnt aardig uit de hand te lopen.toolkist schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:25:
[...]
Toch niet helemaal, volgens VI.nl hebben ze ingangen van t stadion bestormd? Als dat waar is kan ik mijn opmerking net, over te weinig kaarten, ook meteen intrekken

Dat zijn geen fans. Relschoppers.
Zo, 1-0 Vitesse. En verdient ook
Lazio inderdaad nog niet echt gezien, Vitesse verdient voor.
@Deadsy Maar Lionel Messi of Cristiano Ronaldo klinkt wel beter dan Jan-Arie van der Heijden of niet?
Dat die wedstrijd nog niet is afgelast verbaasd me. 20.000 fans door heel het stadion. Je zal daar met je kind zitten.
Koln kan uit supporters voorlopig wel vergeten en het zou mij niets verbazen als de UEFA nog hardere straffen uitdeelt.Gunner schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:17:
[...]
Ja het schijnt aardig uit de hand te lopen.![]()
Dat zijn geen fans. Relschoppers.
Wedstrijd schijnt wel te gaan beginnen volgens de bbc terwijl veel fans het liever afgelast zien.
Uit Europa League zetten ?PolarBear schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:55:
[...]
Koln kan uit supporters voorlopig wel vergeten en het zou mij niets verbazen als de UEFA nog hardere straffen uitdeelt.
[ Voor 101% gewijzigd door Gunner op 14-09-2017 21:56 ]
Denk dat dat lastig wordt ivm de competitie, maar zonder publiek thuis spelen en geen uitsupporters lijkt mij het minst naast een hoge boete..
Lozano hangt nu trouwens 3 wedstrijden boven het hoofd (i.p.v. 2 + 1 voorwaardelijk) na het beroep van PSV. Het verhaal vanuit de KNVB rommelt van alle kanten.
- Op het wedstrijdformulier stond Heerenveen-Zwolle.
- Er stond blijkbaar op een van de verklaringen Groningen-Zwolle (foutief ingevuld arbitrage).
- Dumfries verklaart dat Lozano hem schramt.
- Schaars: "Hij gleed weg. Het leek erger dan het was."
- Blom stond vrij weg van de situatie en de grensrechter die er beter zicht op heeft deed niks, maar verklaart achteraf wel opeens dat hij tackel met 2 benen op de bal zag.
- Blom verklaart dat Lozano met 2 benen een gevaarlijke actie in zet. Terwijl het met één been is en het wegglijdende stambeen van Lozano helemaal geen gevaar zorgt.
- Dumfries moest het veld helemaal niet verlaten door de actie van Lozano.
Begrijp me niet verkeerd. Een schorsing van een wedstrijd had ik prima gevonden want het is nog steeds gevaarlijk inkomen. Maar dit is een actie in het spel. Locadia die spuugt, wat helemaal niet onderdeel van het voetbal uitmaakt, wordt niet een schorsing opgelegd.
De KNVB geilt wel iets te veel op 'gevaarlijk spel'. Iemand schrampen (maar in theorie had Lozano zijn voet op de stambeen van Dumfries kunnen komen is dan de gedachtegang ofzo) is het werk van de duivel. Maar spugen mag. En bijvoorbeeld ook die 3 tackels van Feyenoord binnen 3 minuten vind ik meer een rode kaart dan Lozano. Iemand hard tackelen of vol op de enkels trappen vind ik toch wat erger. Maar daar zou in Nederland ook gewoon geel voor gegeven worden.
De KNVB is weer lekker bezig...
Edit: Vitesse is eveneens lekker bezig. Schup die bal dan gewoon weg
- Op het wedstrijdformulier stond Heerenveen-Zwolle.
- Er stond blijkbaar op een van de verklaringen Groningen-Zwolle (foutief ingevuld arbitrage).
- Dumfries verklaart dat Lozano hem schramt.
- Schaars: "Hij gleed weg. Het leek erger dan het was."
- Blom stond vrij weg van de situatie en de grensrechter die er beter zicht op heeft deed niks, maar verklaart achteraf wel opeens dat hij tackel met 2 benen op de bal zag.
- Blom verklaart dat Lozano met 2 benen een gevaarlijke actie in zet. Terwijl het met één been is en het wegglijdende stambeen van Lozano helemaal geen gevaar zorgt.
- Dumfries moest het veld helemaal niet verlaten door de actie van Lozano.
Begrijp me niet verkeerd. Een schorsing van een wedstrijd had ik prima gevonden want het is nog steeds gevaarlijk inkomen. Maar dit is een actie in het spel. Locadia die spuugt, wat helemaal niet onderdeel van het voetbal uitmaakt, wordt niet een schorsing opgelegd.
De KNVB geilt wel iets te veel op 'gevaarlijk spel'. Iemand schrampen (maar in theorie had Lozano zijn voet op de stambeen van Dumfries kunnen komen is dan de gedachtegang ofzo) is het werk van de duivel. Maar spugen mag. En bijvoorbeeld ook die 3 tackels van Feyenoord binnen 3 minuten vind ik meer een rode kaart dan Lozano. Iemand hard tackelen of vol op de enkels trappen vind ik toch wat erger. Maar daar zou in Nederland ook gewoon geel voor gegeven worden.
De KNVB is weer lekker bezig...
Edit: Vitesse is eveneens lekker bezig. Schup die bal dan gewoon weg

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 14-09-2017 22:12 ]
Wat een gepruts zeg. Ongelooflijk!
Het is de euforie die je hebt van de 1e helft dat het allemaal wel mogelijk is. 2e helft ga je dan al wat makkelijker in en hop gaat fout.
Het is de euforie die je hebt van de 1e helft dat het allemaal wel mogelijk is. 2e helft ga je dan al wat makkelijker in en hop gaat fout.
[ Voor 67% gewijzigd door Hupske op 14-09-2017 22:13 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nja, noem 1 top voetballer met een stomme naam.chim0 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:50:
@Deadsy Maar Lionel Messi of Cristiano Ronaldo klinkt wel beter dan Jan-Arie van der Heijden of niet?
Toch liever Feyenoord tegen Real dan voor de zoveelste keer Real tegen PSG ofzo
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 14-09-2017 22:14 ]
Echt he. Zo zonde. Je bent de eerste helft geconcentreerd aan het voetballen en na wat halve kansen scoor je de 1-0. Een half uur voor moeten werken.Hupske schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:13:
Wat een gepruts zeg. Ongelooflijk!
Tweede helft zet Lazio één keer aan en hoeft geen moeite te doen want paniek achterin bij Vitesse: 1-1. Typisch voor Nederlandse ploegen helaas.
Wat een doelpunt van Koln zeg 
@Fleximex Vitesse lijkt het wel goed op te pakken het tegendoelpunt. Zijn weer geconcentreerd en krijgen gelijk weer mini kansjes. Voetballend zit het wel goed bij Vitesse.
Zonde en dom van dat tegendoelpunt.
HOPPPAAAA 2-1
@Fleximex Vitesse lijkt het wel goed op te pakken het tegendoelpunt. Zijn weer geconcentreerd en krijgen gelijk weer mini kansjes. Voetballend zit het wel goed bij Vitesse.
Zonde en dom van dat tegendoelpunt.
HOPPPAAAA 2-1
[ Voor 77% gewijzigd door Hupske op 14-09-2017 22:19 ]
Hoppa. Verzorgd aanvalsspel van Vitesse weer. Mooi zo snel na die gelijkmaker!
En weer 2-1!
Goed herpakt, al was die gelijkmaker wel onnodig na al dat geklungel.
Goed herpakt, al was die gelijkmaker wel onnodig na al dat geklungel.
Damn heb net afgezet.
Zou ik de wedstrijd weer op zetten?
Puh wat een kansen zeg. 4-1 was niet gek geweest.
Maar Lazio heeft toch veel meer geld dan Vitesse?
Toch wel aardig elftal hoor Vitesse, goede spelers gehaald.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Lazio speelt met een B elftal.jaapstobbe schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:26:
Maar Lazio heeft toch veel meer geld dan Vitesse?
Je hebt de wedstrijd zeker weer opgezet, want het is nu weer 2-2 lolDeadsy schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:22:
Damn heb net afgezet.
Toch wel verrassend, plaats je je voor het WK, word je gewoon ontslagen/contract niet verlengd..Saudi-Arabië breekt met Van Marwijk; opvolger Nederlander staat al klaar
Bert van Marwijk is geen bondscoach meer van Saudi-Arabië. De Nederlander plaatste zich onlangs voor het WK 2018 in Rusland, maar moet plaatsmaken. Zijn opvolger heet Edgardo Bauza.
De Saudische voetbalbond heeft het vertrek van Van Marwijk bevestigd. Volgens geruchten heeft de voetbalbond van Saudi-Arabië de Nederlander ontslagen omdat hij niet naar het land wilde verhuizen. Het vertrek van Van Marwijk, en dus ook van assistent-trainer Mark van Bommel, komt uit de lucht vallen. Begin deze maand plaatste het duo zich met het land voor het WK. Van Bommel kondigde aan dat hij en zijn schoonvader met de voetbalbond opnieuw om de tafel moesten om te onderhandelen over een nieuw contract.
"Je weet natuurlijk nooit wat er gebeurt, maar normaal gesproken moeten we met de bond gaan praten", zei Van Bommel op 6 september bij Radio 538. "Ik denk dat die wel heel erg blij zijn dat ze het WK hebben gehaald, maar je weet nooit wat eraan komt. Er zijn nog geen afspraken. We hebben een contract tot en met de kwalificatie en dan begint het spel weer opnieuw. In oktober zijn er nu vriendschappelijke interlands. Ik neem aan dat we dan wat weten."
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Daar wil je geen antwoord op hebben.Fleximex schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:28:
[...]
Je hebt de wedstrijd zeker weer opgezet, want het is nu weer 2-2 lol
Maar ik zet weer wat anders op, misschien dat ze dan nog winnen.
@Gynnad
Hun willen dat hij er vaker is ofzo of dat hij vaker hun hand vasthoud.
[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 14-09-2017 22:30 ]
Ik zie het nu. Lekker goaltje inderdaad. Je zou zeggen stift de bal rustig maar schiet 'm er hard in:
https://streamable.com/3fgov
Klaar. 2-3. Ernstig zonde.
Erg jammer en vreemd gelopen blijkbaar. Scheelt wel weer tijd tijdens WK. SA volg ik niet meer.Gynnad schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:29:
[...]
Toch wel verrassend, plaats je je voor het WK, word je gewoon ontslagen/contract niet verlengd..
Voor iets wat buiten het stadion gebeurd? Voor hetzelfde geld waren het Frankfurt supporters in vermommingPolarBear schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:01:
Denk dat dat lastig wordt ivm de competitie, maar zonder publiek thuis spelen en geen uitsupporters lijkt mij het minst naast een hoge boete..
Maar dat was ook ver(der) weg van het stadion dus dat kan misschien nog het verschil maken.
Dat wordt dus: http://www.uefa.com/insideuefa/disciplinary/index.html# in de gaten houden
Deze krijgen ze sowieso aan de broek: 'Setting off of fireworks – Art. 16 (2) of the UEFA Disciplinary Regulations (DR)'
En:
Article 16 - Order and security at UEFA competition matches
- Host associations and clubs are responsible for order and security both inside and around the stadium before, during and after matches. They are liable for incidents of any kind and may be subject to disciplinary measures and directives unless they can prove that they have not been negligent in any way in the organisation of the match.
[ Voor 52% gewijzigd door apis29 op 14-09-2017 22:52 ]
Onzin, ik heb tien minuten geleden een andere zender op gezet.Hupske schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:37:
Klaar. 2-3. Ernstig zonde.
Het is hoogstens 3-2
Doodzonde dat Bruns die 3-1 niet maakt.
Vd Werff schuldig aan 2 tegengoals..
/edit
En caistagnios scoort nooit...
Vd Werff schuldig aan 2 tegengoals..
/edit
En caistagnios scoort nooit...
[ Voor 23% gewijzigd door FreakNL op 14-09-2017 22:46 ]
Ligt het aan mij of zit het in Europees verband ook niet echt mee de laatste tijd?
Die man kan ook niet scoren he
Toch jammer dat je dan Serero mist, Vd Werf is inderdaad geen goeie vervanger gebleken.Fleximex schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:42:
Van Der Werf mag je toch wel aankijken bij twee van de drie goals. Hij verzaakt bij de 1-1 tot twee maal toe om uit te verdedigen. En bij de 2-3 faalt hij ook. Zonde voor Vitesse.
@FreakNL
Je was me voor
Vitesse heeft trouwens echt een geweldig elftal (op een enkele dissonant na).
Die kunnen met al dat geld daar ook best een keer kampioen worde.
Ik heb er verder niks mee, vind het zelfs ronduit kut, zo'n rijke Rus die er geld inpompt. Maar als ze wat minder naïef zijn kunnen ze wellicht nog wat UEFA coëfficiënt puntjes pakken voor NL
Die kunnen met al dat geld daar ook best een keer kampioen worde.
Ik heb er verder niks mee, vind het zelfs ronduit kut, zo'n rijke Rus die er geld inpompt. Maar als ze wat minder naïef zijn kunnen ze wellicht nog wat UEFA coëfficiënt puntjes pakken voor NL
@FreakNL Er is niet veel geld. Eigenaar dicht alleen gaten in de begroting, maar inmiddels hoeft dat niet meer. Hij zal dus niet meer bijspringen.
Tjongejonge, gebrek aan voetbalintelligentie bij Castaignos -_-
(domme overtredingen die de tijd doen verstrijken)
(domme overtredingen die de tijd doen verstrijken)
[ Voor 28% gewijzigd door Shadow_Zero op 14-09-2017 22:57 ]
Typisch avondje Europees voetbal. Altijd leuk mee voetballen, maar toch verliezen
Klopt, maar dankzij de eigenaar is wel veel mogelijk geweest. Zonder hem was het niet mogelijk geweest zo snel naar dit team te bouwen etc.Hupske schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:51:
@FreakNL Er is niet veel geld. Eigenaar dicht alleen gaten in de begroting, maar inmiddels hoeft dat niet meer. Hij zal dus niet meer bijspringen.
En dat Castaignos een matige voetballer is die niet veel nadenkt wisten we al.
Matavz begrijp ik nog maar het halen van Castaignos niet echt
Fundamenteel probleem bij de nederlands clubs blijft toch het slap verdedigen en de kansen niet ijskoud kunnen afmaken. Kunnen aanvallen en kansen creeren is meestal het probleem niet.
[ Voor 21% gewijzigd door jaapstobbe op 14-09-2017 22:58 ]
Wel grappig vanavond... wannneer je af en toe je ogen sloot zou je zweren dat Utrecht, Twente of Ajax moest voetballen vanavond; de aanhang van Vitesse is niet erg origineel met aongteksten zeg maar
Met spelers die ook 5-3-2 gewend waren vsnuit het Feyenoord van Koeman toenD-e-n schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:45:
[...]
En belangrijker: hij heeft het uitgebreid geoefend.
Zijn ze toch zelden.Han schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:00:
Wel grappig vanavond... wannneer je af en toe je ogen sloot zou je zweren dat Utrecht, Twente of Ajax moest voetballen vanavond; de aanhang van Vitesse is niet erg origineel met aongteksten zeg maar
Laatst op youtube een verzameling van dingen die supporters zingen. Bijna allemaal op hetzelfde deuntje en regelmatig slechts 1 woord aangepast.
Dat is mijn ogen een hardnekkige mythe die ons afleidt van de werkelijke problemen. Ja, een Jaap Stam hebben we niet maar verdedigen is vooral een kwestie van compact spelen tactisch opstellen. Daar gaat het mis.jaapstobbe schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:58:
Fundamenteel probleem bij de nederlands clubs blijft toch het slap verdedigen en de kansen niet ijskoud kunnen afmaken.
Dat is dus juist wel het probleem. Ajax en PSV bakten er niks van tegen clubs uit matige competities. Aanvallers van topniveau leiden we ook nauwelijks meer op.Kunnen aanvallen en kansen creeren is meestal het probleem niet.
Jaja dan kan je Matavz halen?Hupske schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:51:
Ik geloof niet dat Vitesse nu ineens zoveel geld binnenhaalt dat het op eigen benen staat. Maar ik kan me vergissen
[ Voor 16% gewijzigd door FreakNL op 14-09-2017 23:08 ]
Een Zhang is voor 6 miljoen verkocht. Kon verder niet voetballen
Dat ze voor die gast meer dan 5 euro gekregen hebben had zou eigenlijk ervoor moeten zorgen dat de UEFA de zaak wat beter bekijkt.Hupske schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:08:
[...]
Een Zhang is voor 6 miljoen verkocht. Kon verder niet voetballen
Goed interview met de Vrij....man man man
Normaal presenteert hij ook DartsMartinusz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:17:
Goed interview met de Vrij....man man man
@Deadsy Het is wel bijzonder idd. Maar het is een Chinees, dus daar zal het wel in zitten.
@FreakNL Ja of ze echt hun eigen broek op kunnen houden weet ik ook niet. Volgens directeur Joost de Wit moet dat wel zo zijn. Laten we daar dan ook maar vanuit gaan.
Die kwam van de tweede Bundesliga en presteerde daar al niet, die zal geen miljoenen gekost hebben.FreakNL schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:06:
[...]
Jaja dan kan je Matavz halen?
Ik geloof niet dat Vitesse nu ineens zoveel geld binnenhaalt dat het op eigen benen staat. Maar ik kan me vergissen
Die Zhang werd inderdaad verkocht naar West Brom (?), als marketingdeal, Chinese eigenaar.
Mja gaan er echt mensen in China aandacht schenken aan een tribune klant?
Waarom haalde fraser in hemelsnaam een goed draaiende spits eruit voor een klojo?
Houdoe
Kan iemand mij uitleggen waarom de KNVB een strafeis verhoogt wanneer er beroep wordt aangetekend tegen de in eerste instantie opgelegde sanctie? Ik snap werkelijk de logica daar niet van. Daarmee zet je je zelf als KNVB toch te kakken? In feite geef je daarmee aan dat de eerste sanctie niet correct bepaald was. Of dat je eigenlijk de door jezelf goedgekeurde regels niet acceptabel vindt. Immers, je stelt zelf de partij waar de sanctie aan is opgelegd in de gelegenheid om er in tegen beroep te gaan. Echter, wanneer deze partij gebruikt maakt van dat recht, je het wilt afstraffen door middel van het verhogen van de zelf bepaalde strafmaat. Echt ongelofelijk dit, niet de eerste keer dat de KNVB dit doet. Hiermee bestraf je indirect je eigen leden wanneer deze gebruikt maakt van hun rechten.PSV en Lozano schrikken, strafeis verhoogd naar drie duels
De zitting van de tuchtcommissie van donderdagavond heeft voor PSV allerminst zijn vruchten afgeworpen, erger nog zelfs. Hirving Lozano zag de aanklager de strafeis verhogen van twee naar drie duels schorsing.
Zou wat zijn wanneer je in beroep gaat tegen een opgelegde bekeuring van € 80,00 en de Officier van Justitie voorafgaande aan het beroep de boete gaat verhogen naar € 100,00. Ik zie echt de logica van de KNVB.
Ik vind dat wel logisch. Het eerste aanbod is een schikking. Ga je daar niet in mee, dan is het van twee kanten de punten scherper stellen.Han schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 07:43:
[...]
Kan iemand mij uitleggen waarom de KNVB een strafeis verhoogt wanneer er beroep wordt aangetekend tegen de in eerste instantie opgelegde sanctie? Ik snap werkelijk de logica daar niet van. Daarmee zet je je zelf als KNVB toch te kakken? In feite geef je daarmee aan dat de eerste sanctie niet correct bepaald was. Of dat je eigenlijk de door jezelf goedgekeurde regels niet acceptabel vindt. Immers, je stelt zelf de partij waar de sanctie aan is opgelegd in de gelegenheid om er in tegen beroep te gaan. Echter, wanneer deze partij gebruikt maakt van dat recht, je het wilt afstraffen door middel van het verhogen van de zelf bepaalde strafmaat. Echt ongelofelijk dit, niet de eerste keer dat de KNVB dit doet. Hiermee bestraf je indirect je eigen leden wanneer deze gebruikt maakt van hun rechten.
Zou wat zijn wanneer je in beroep gaat tegen een opgelegde bekeuring van € 80,00 en de Officier van Justitie voorafgaande aan het beroep de boete gaat verhogen naar € 100,00. Ik zie echt de logica van de KNVB.
Daarnaast wil je ook niet dat iedereen maar standaard die schikking afwijst omdat je bij een beroep toch nooit slechter weg komt.
Het beroep is er voor als je echt denkt iets in te brengen te hebben. Normaal accepteer je gewoon de schikking.
alles kan off-topic
Even een beetje context: Köln heeft 25 jaar lang niet meer europees gespeeld. Het feest na vorig seizoen was vele malen groter dan dat van kampioen Bayern München. 20.000 man komen mee voor de sfeer en om te feesten en worden vervolgens (imho terecht) bejubeld voor de sfeer.Gunner schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:56:
Wedstrijd schijnt wel te gaan beginnen volgens de bbc terwijl veel fans het liever afgelast zien.
[...]
Uit Europa League zetten ?
Helaas klopt het dat er een groep van ca. 100 'fans' is die als hooligans gelden en zich niet wisten te gedragen. De 19.900 andere fans hebben geen problemen veroorzaakt en voor een geweldige sfeer gezorgd. De clubcultuur is juist erg open en vriendelijk. Vraag een willekeurige fan naar zijn club en je krijgt gelijk een biertje en levendige verhalen over waarom ze de club en hun (overigens zeer tolerante) stad zo geweldig vinden.
Ik hoop dan ook van harte dat de politie een groot deel van de malloten te pakken heeft gekregen en dat ze een levenslang stadionverbod krijgen. Moet de hele club en de fans (meer dan 100.000 zijn lid van de club) worden gestraft voor deze groep?
Dat is echt absoluut natuurlijk geen reden om je zo te misdragen. Dus je hoeft het echt niet op deze manier proberen te bagatelliseren. Ik begrijp hun passie hoor en dat is mooi om te zien, maar dit sloeg echt helemaal nergens op.ChipSkylark schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 07:52:
Even een beetje context: Köln heeft 25 jaar lang niet meer europees gespeeld.
Ik lees hele andere geluiden uit het stadion van mensen die daar omringt worden Koln-supporters en zich toch aardig geïntimideerd voelen.Het feest na vorig seizoen was vele malen groter dan dat van kampioen Bayern München. 20.000 man komen mee voor de sfeer en om te feesten en worden vervolgens (imho terecht) bejubeld voor de sfeer.
Helaas klopt het dat er een groep van ca. 100 'fans' is die als hooligans gelden en zich niet wisten te gedragen.
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 15-09-2017 08:05 ]
Interessante reactie, ik heb volgens mij juist aangegeven dat het hooligans zijn die een stadionverbod moeten krijgen.Gunner schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:02:
[...]
Dat is echt absoluut natuurlijk geen reden om je zo te misdragen. Dus je hoeft het echt niet op deze manier proberen te bagatelliseren.

Ja dat begrijp ik wel maar dan moet je niet beginnen met een context waarin je het lijkt goed te praten, En zoals ik zeg het waren er echt wel meer dan 100 die zich niet konden gedragen. De foto's laten echt wel meer mensen zien.ChipSkylark schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:10:
[...]
Interessante reactie, ik heb volgens mij juist aangegeven dat het hooligans zijn die een stadionverbod moeten krijgen.
Heb niets tegen Koln ofzo hoor. In 2011 ben ik in Keulen geweest toen ze oefenden tegen Arsenal en dat was gewoon een prima ervaring.
[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 15-09-2017 08:55 ]
Nou deel je bronnen zou ik zeggen, behalve het voorval bij de ingang heb ik eigenlijk weinig tot niets opvallends gehoord of gezien.Gunner schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:54:
[...]
Ja dat begrijp ik wel maar dan moet je niet beginnen met een context waarin je het lijkt goed te praten, En zoals ik zeg het waren er echt wel meer dan 100 die zich niet konden gedragen. De foto's laten echt wel meer mensen zien.
Heb niets tegen Koln ofzo hoor. In 2011 ben ik in Keulen geweest toen ze oefenden tegen Arsenal en dat was gewoon een prima ervaring.
Het eerste gedeelte van mijn post was natuurlijk om algemene achtergrond weer te geven, niet om iets te bagatelliseren.
Het is gewoon erg jammer dat het weer over hooligans moet gaan terwijl het overgrote deel van de fans juist zo (positief) fanatiek en open zijn. Ook al zou het 5-0 voor Arsenal zijn, ze houden echt niet op met zingen. Het liefst zou ik die groep malloten zelf aan de haren naar de politie sleuren
Stuur maar een PM als je de volgende keer in Keulen komt kijken, dan drinken we een paar Kölsch ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door ChipSkylark op 15-09-2017 09:07 ]
Bedankt voor de heldere uitleg.ChipSkylark schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 07:52:
[...]
Even een beetje context: Köln heeft 25 jaar lang niet meer europees gespeeld. Het feest na vorig seizoen was vele malen groter dan dat van kampioen Bayern München. 20.000 man komen mee voor de sfeer en om te feesten en worden vervolgens (imho terecht) bejubeld voor de sfeer.
Helaas klopt het dat er een groep van ca. 100 'fans' is die als hooligans gelden en zich niet wisten te gedragen. De 19.900 andere fans hebben geen problemen veroorzaakt en voor een geweldige sfeer gezorgd. De clubcultuur is juist erg open en vriendelijk. Vraag een willekeurige fan naar zijn club en je krijgt gelijk een biertje en levendige verhalen over waarom ze de club en hun (overigens zeer tolerante) stad zo geweldig vinden.
Ik hoop dan ook van harte dat de politie een groot deel van de malloten te pakken heeft gekregen en dat ze een levenslang stadionverbod krijgen. Moet de hele club en de fans (meer dan 100.000 zijn lid van de club) worden gestraft voor deze groep?
Zo is veel meer duidelijk, wist al wat over cologne, maar nu is het meer in context geplaatst.
Dit noem ik niet bagatelliseren, maar juist genuanceerd uitleggen.
Ik heb de live feed van de BBC gevolgd waarin quotes stonden van mensen die in het stadion zaten.ChipSkylark schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:06:
[...]
Nou deel je bronnen zou ik zeggen, behalve het voorval bij de ingang heb ik eigenlijk weinig tot niets opvallends gehoord of gezien.
Het eerste gedeelte van mijn post was natuurlijk om algemene achtergrond weer te geven, niet om iets te bagatelliseren.
Het is gewoon erg jammer dat het weer over hooligans moet gaan terwijl het overgrote deel van de fans juist zo (positief) fanatiek en open zijn. Ook al zou het 5-0 voor Arsenal zijn, ze houden echt niet op met zingen. Het liefst zou ik die groep malloten zelf aan de haren naar de politie sleuren
Verder neem ik je verhaal aan hoor maar leg me uit; waarom gaan 20.000 man naar het stadion en proberen toegang te krijgen terwijl ze geen kaarten hebben? Ja er zijn kaarten door thuissupporters verkocht maar echt geen 20.000
Natuurlijk zijn die toegewezen 2900 een grote grap. dat mag best meer zijn.
Keulen is een mooie stad en ik waardeer altijd fanatieke fans. Lijkt me wel weer eens leuk om daar een wedstrijd te kijkenStuur maar een PM als je de volgende keer in Keulen komt kijken, dan drinken we een paar Kölsch ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 15-09-2017 09:18 ]
Wordt het niet gewoon enorma opgeblazen door de media?
Ik zag een filmpje met een handjevol mensen die wat duwen en een hek (gewoon zo'n afzet hekje) omduwen, vervolgens grijpen eigen supporters in.
Ik zag een filmpje met een handjevol mensen die wat duwen en een hek (gewoon zo'n afzet hekje) omduwen, vervolgens grijpen eigen supporters in.
Voor de overgrote meerderheid was dit het plan:Gunner schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:11:
[...]
Verder neem ik je verhaal aan hoor maar leg me uit; waarom gaan 20.000 man naar het stadion en proberen toegang te krijgen terwijl ze geen kaarten hebben? Ja er zijn kaarten door thuissupporters verkocht maar echt geen 20.000
1. hopen dat je een neutraal kaartje kan krijgen buiten het gastenblok (er waren triest veel lege plekken). De info voor de wedstrijd was dat er nog een paar duizend kaarten aan de kassa werden verkocht
2. als 1 niet lukt gewoon gezellig in een pub de wedstrijd kijken met 17.000 andere fans en een biertje drinken met de Arsenal fans en genieten van het feit dat je europees speelt
Het wordt toch altijd enorm aangedikt? Zie je hier ook wanneer Nederlandse supporters iets doen. Dat verkoopt lekker in de krant he.Martinusz schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:24:
Wordt het niet gewoon enorma opgeblazen door de media?
Het is alles behalve dan logisch. Dat het een schikkingsvoorstel heeft (en is) heeft te maken dat er de mogelijkheid is om er tegen in beroep te gaan. Wanneer het onherroepelijk is dan is het geen schikkingsvoorstel maar een opgelegde straf. Maar het uitgangspunt is bij beiden het zelfde als eisende partij; je stelt de strafeis op basis van de overtreding, of deze nu onherroepelijk is of niet. Dat mag de strafeis niet beïnvloeden. Als de eerste strafeis 3 wedstrijden is dan is het vreemd dat je enkele dagen later voor die zelfde overtreding plots 4 wedstrijden eist, enkel en alleen omdat er beroep is aangetekend.Ankona schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 07:48:
Ik vind dat wel logisch. Het eerste aanbod is een schikking. Ga je daar niet in mee, dan is het van twee kanten de punten scherper stellen.
Daarmee impliceer je dat of jouw eerste eis te laag was of dat je verwacht dat het verdedigen van jouw eis niet stand gaat houden en om die reden deze verhoogt en via handjeklap als nog op 3 wedstrijden wilt uitkomen.
Dat vind ik persoonlijk een vreemde uitgangspositie. je moet er altijd vanuit gaan dat schikkingsvoorstellen worden afgewezen, immers, daar is het systeem op afgestemd. Daarnaast stel je de strafeis af op de mate van overtreding en ga je er vanuit dat het bij een eventueel beroep standhoudt.Daarnaast wil je ook niet dat iedereen maar standaard die schikking afwijst omdat je bij een beroep toch nooit slechter weg komt.
Maar het is toch van de zotte dat het bijna standaard is dat de strafeis automatisch verhoogd wordt bij een beroep? Nogmaals, waarom? Je organisatie moet er zo op ingericht zijn dat elke strafeis zal worden aangevochten. Automatisch de strafmaat verhogen bij beroep als afschrikmiddel is een zeer slecht signaal. Daarmee geef je te kennen niet zeker te zijn van je eigen orgaan en hoop je met extra verhoging van de strafmaat toekomstige beroepen af te wenden.Het beroep is er voor als je echt denkt iets in te brengen te hebben. Normaal accepteer je gewoon de schikking.
Zou bijna denken dat je een Feyenoord aanhanger bentJST94 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:34:
Het wordt toch altijd enorm aangedikt? Zie je hier ook wanneer Nederlandse supporters iets doen. Dat verkoopt lekker in de krant he.
[ Voor 6% gewijzigd door Han op 15-09-2017 09:45 ]
Was het niet zo dat de partij die het schikkingsvoorstel indient, een andere is dan de partij die, als er geen schikking wordt getroffen, de uiteindelijke strafmaat bepaalt? Dáár kun je vervolgens nog tegen in beroep gaan, en dan is er sowieso een andere partij die er naar kijkt, net als in de rechtspraak. En ook daar komt het wel eens voor dat je in beroep gaat en er dan slechter vanaf komt...
Dit topic is gesloten.