Scoort Feyenoord nog een keertje dan zal het geloof wel helemaal weg zijn bij Heracles, wat, zo eerlijk moet je wel zijn, niet slecht uit de rust kwam.
Dat hadden ze alleen in de 1e helft moeten doen, bij een 0-0 stand. Goed uit de rust komen bij 0-3 heeft zo heel weinig zinVerwijderd schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:50:
Scoort Feyenoord nog een keertje dan zal het geloof wel helemaal weg zijn bij Heracles, wat, zo eerlijk moet je wel zijn, niet slecht uit de rust kwam.
1-3...... Lekker verdedigd hoor
Maar goed, dit is precies wat ik had voorspeld in voetbalpoules, dus houden zo!

Maar goed, dit is precies wat ik had voorspeld in voetbalpoules, dus houden zo!
Toch een tegengoal. Nergens voor nodig na al die kansen op de vierde.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Hebben met 0-3 achter natuurlijk ook nog maar weinig te verliezen, dat is waar.toolkist schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 20:01:
[...]
Dat hadden ze alleen in de 1e helft moeten doen, bij een 0-0 stand. Goed uit de rust komen bij 0-3 heeft zo heel weinig zin
Brengen nu zowaar een extra spits. Hopen op nog meer doelpunten met waarschijnlijk opportunistisch voetbal. Kunnen de doelpunten ook zo maar aan de andere kant gaan vallen. Heracles speelt nu echt alles of niets.
Ja joh, Makkelie..... nu aan de andere kant wel pingel geven.
Wel slecht weer van Diks. Feyenoord is wel aan het kutten zeg... Straks geef je het nog weg
Wel slecht weer van Diks. Feyenoord is wel aan het kutten zeg... Straks geef je het nog weg
Ongelooflijk, ff tandje er bij! Dit weggeven zou echt beschamend zijn.
Feyenoord wordt ineens helemaal weggespeeld! Bizar
Tja, dat hij hem aan de andere kant 2x niet wil geven wil niet zeggen dat dit er geen was. Erg zonde dit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ff Diks "rust geven" zou geen slecht idee zijn..
Het Feyenoord van 2 a 3 seizoenen geleden lijkt wel op het veld te staan. Konden ooit nooit iets afmaken.
Feyenoord wordt alweer moe. Als Heracles nog een keertje aanzet is het zo 3-3
@Leon Zwiers
@Leon Zwiers
Terranova schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 20:18:
@Leon Zwiers![]()
Ja, als je in de 2e helft krachten gaat sparen en ze maar laat komen vliegt er vanzelf wel een bal in. Had eigenlijk ook 5-0 moeten staan in de 1e helft. Dat maakt dit wel heul zuur.
Verwijderd
Feyenoord begon gewoon erg slap na de rust. Iets met hoogmoed etc. Hebben meer ploegen last van Denis al meermalen lastig om te keren gebleken.Terranova schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 20:18:
@Leon Zwiers![]()
Smerige ook overtreding en dan die gele kaart nog voor van der Heijden en Diarree
Eerst ff de gelijkmaker, voor mijn poule(had gelijk voorspeld
). Maar dat kan nog

Diks en Nelom
Diks is op, ik wil een nieuwe!
Wissel die Diks nou Gio....... Die geeft bijna een 2e goal weg.
Yay 4-2 Larsson
Yay 4-2 Larsson
[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 09-09-2017 20:23 ]
Gelukkig
Jammer dat het zoveel kracht moest kosten.
Jammer dat het zoveel kracht moest kosten.
[ Voor 74% gewijzigd door ph4ge op 09-09-2017 20:23 ]
Onnodig spannend weer. Lijkt Ajax wel
Onnodig spannend zo. Dankzij Diks... in zijn 1tje bijna 3 punten door de neus geboord.
Snap niet dat hij de 1e helft gewoon goed speelt en dan zo ontzettend terugzakt in de 2e helft
Snap niet dat hij de 1e helft gewoon goed speelt en dan zo ontzettend terugzakt in de 2e helft
Oh god, ik heb een naar voorgevoel dat het vanavond weer zo'n wedstrijd gaat worden. Snel 2-0 voor oid en dan vlak voor tijd weer 2-1 en dan minuten billenknijpen, standaard Ajax
Verwijderd
Nou, dat was dus een wedstrijd met twee gezichten voor wat betreft het spel van Feyenoord. Eerste helft prima, tweede helft hoogmoedig.
Niet onaardig gespeeld van Feyenoord zijde met al die mutaties op het veld, zeker de eerste helft.
Niet onaardig gespeeld van Feyenoord zijde met al die mutaties op het veld, zeker de eerste helft.
Enig idee wanneer Nieuwkoop weer fit is. Op basis van vorig jaar toch stabieler dan Diksie.
PSN: Finally_Chris
Waarom heb ik nou ook nog het voorgevoel dat we Leo Driessen als commentator krijgen?Terranova schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 20:27:
[...]
Oh god, ik heb een naar voorgevoel dat het vanavond weer zo'n wedstrijd gaat worden. Snel 2-0 voor oid en dan vlak voor tijd weer 2-1 en dan minuten billenknijpen, standaard Ajax
Oh god, dat zou nog veel erger zijntoolkist schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 20:34:
[...]
Waarom heb ik nou ook nog het voorgevoel dat we Leo Driessen als commentator krijgen?
zoals gewoonlijk...Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 20:44:
Volgens mij is het Driessen toch?
En de megafoontokkie is ook weer aanwezig...
Veelbelovend begin, middenveld wordt al 2 keer overlopen binnen 2 minuten...
Veelbelovend begin, middenveld wordt al 2 keer overlopen binnen 2 minuten...
En 1-0
Huntelaar heeft z'n doelpunt tegen PEC nu ook te pakken.
Huntelaar is ook weer aanwezig gelukkig
PEC moet hopen op een geniale ingeving van Veltman.
Verwijderd
Jorgensen schijnt bij Feyenoord daadwerkelijk een beetje schade te hebben opgelopen in die wedstrijd tegen Heracles. Zou wel sneu voor hem zijn wanneer hij die wedstrijd tegen City thuis zou moeten missen.
Verwijderd
Wanneer Feyenoord ook dan nog goede resultaten boekt wat mag het dan wel niet worden als ze allemaal fit zijn?
Nou, volgens mij laten deze 20 minuten wel zien dat je gewoon Dolberg eruit moet halen (heeft ie al een bal geraakt?) en normaal 4-3-3 moet gaan spelen. Ons middenveld laat echt veel te veel ruimte vrij als Zwolle de bal heeft.
Pff dit doet echt pijn aan mn ogen zo slecht. Kwestie van tijd voor het gelijk is, of we moeten per ongeluk een keer een goeie aanval fabriceren.
Ja, tegen het armetierige PEC zo spelen in je eigen huis mag je gerust een schande noemen. Als dit Ajax een goede tegenstander tegenkomt van de top 6 gaan ze er gewoon af
Dolberg doet ook echt geen moeite om aan het spel deel te nemen, sjokt weer een beetje rond over t veld. De enige die redelijk speelt is Veltman met wat goede ingrepen al kan ie die ook gewoon voorkomen door niet op 40 meter te dekken
Zolang Ajax dit soort potjes gewoon wint, doen ze imho gewoon mee om het kampioenschap, ondanks hun slechte begin.
Dat hele 4-2-4 is wat mij betreft ook mislukt. Middenveld mist gewoon balans nu, waardoor PEC onnodig gevaarlijk kan worden.
Als ze de kansen hadden afgemaakt had het al minstens 4-0 gestaan...toolkist schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 21:10:
Nou, volgens mij laten deze 20 minuten wel zien dat je gewoon Dolberg eruit moet halen (heeft ie al een bal geraakt?) en normaal 4-3-3 moet gaan spelen. Ons middenveld laat echt veel te veel ruimte vrij als Zwolle de bal heeft.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Welke kansen?Fiber schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 21:52:
[...]
Als ze de kansen hadden afgemaakt had het al minstens 4-0 gestaan...
Keizer plus staf graag z.s.m. exit. Ze sturen de ploeg met een nieuwe formatie het veld in maar qua tactiek klopt natuurlijk niets.
Voor nu graag Dolberg wisselen.
Voor nu graag Dolberg wisselen.
XXXVI
Volgens mij staat in t contract van Younes dat ie twee ton krijgt iedere keer als ie gewisseld wordt. Ik kan anders niet verklaren waarom hij constant mag blijven staan en heen prutsen.
Zou die Keizer nu nog steeds vasthouden aan Dolberg? Ajax zal spijt hebben m niet verkocht te hebben voor die 50 mil
Whahaha eerst een penalty cadeau krijgen en dan missen tegen de houtenklaas die ze afgelopen zomer afgedankt hebben.
alles kan off-topic
Dit is weer een zware bevalling. Goed overzicht van Kluivert. Het loopt ook beter nu het middenveld weer in balans is.
Wat is dit nou weer voor een rare actie van Gozubuyuk, overtreding was het misschien wel, maar dan geel geven en een leuk gebaartje maken. Apart figuur die vent.
Edit: Hij fluit overigens niet eens slecht
[ Voor 12% gewijzigd door Terranova op 09-09-2017 22:18 ]
Die knakker loopt al aardig wat jaartjes mee en heeft volgens mij nog nooit een goede wedstrijd gefloten. Altijd wel wat met hem. Maar op de een of andere manier is hij wel een lievelingetje van de hoge heren.Terranova schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 22:17:
Wat is dit nou weer voor een rare actie van Gozubuyuk, overtreding was het misschien wel, maar dan geel geven en een leuk gebaartje maken. Apart figuur die vent.
alles kan off-topic
Soort trainer als Danny Blind en Frank de Boer, geen visie en onnavolgbaar als het gaat om de lievelingetjesLeon Zwiers schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 22:05:
Zou die Keizer nu nog steeds vasthouden aan Dolberg? Ajax zal spijt hebben m niet verkocht te hebben voor die 50 mil

XXXVI
Verwijderd
Kerel komt op mij over als iemand die zichzelf belangrijker vindt dat welke wedstrijd dan ook.Ankona schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 22:22:
[...]
Die knakker loopt al aardig wat jaartjes mee en heeft volgens mij nog nooit een goede wedstrijd gefloten. Altijd wel wat met hem. Maar op de een of andere manier is hij wel een lievelingetje van de hoge heren.
Buitenspelgoal Ajax. Geflatteerde overwinning zo. Met pech voor Ajax ziet Keizer dat als bevestiging dat ie het goed doet
[ Voor 43% gewijzigd door LZ86 op 09-09-2017 22:30 ]
Was dat zo? Twijfelde wel even, maar herhaling gemistLeon Zwiers schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 22:30:
Buitenspelgoal Ajax. Geflatteerde overwinning zo
Ajax vooral met zichzelf in de knoop, zeker de eerste helft. Maar beide helften de betere partij. 3-0 is imo niet geflatteerd. Plus dat je geluk hebt dat PEC risico gaat nemen waardoor er ruimtes ontstaan.
Dan heb jij andere beelden dan ik blijkbaar. Was op het randje, maar geen buitenspel volgens mijLeon Zwiers schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 22:31:
Herhaling duidelijk buitenspel

[ Voor 9% gewijzigd door Terranova op 09-09-2017 22:36 ]
Ik heb geen bewegende beelden gezien, maar sowieso geen duidelijk buitenspel. Kijkend naar de afbeelding
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 09-09-2017 22:56 ]
Dit was niet eens twijfel of randje. Dirk stapte gewoon veel te laat.JanW schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 23:24:
Hoe is de regel ook alweer bij twijfel?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Auw! Dolberg, het menneke van "50 miljoen"...
Wat moet die arme oude transfervrije Klaas-Jan dan wel niet waard zijn.
Het blijft een raar gedrocht die transfermarkt, het lijken wel bitcoins die spelers, ik ben benieuwd hoe groot de bubbel zich de komende jaren op kan blazen voordat ie knapt.
Over knappen gesproken, hoeveel meer blessures op plastic voordat de topclubs hun ballende miljoenen investeringen niet meer het veld op laten? Of wachten ze tot de brandwonden stichting een reclame campagne begint over het gevaar van kunstgras? Kijken wie zich morgen nog in de ziekenboeg van de Ere Divisie gaan melden...ik ga voor Mahi en Slagveer, of misschien toch maar Ayoub...
We wachten af tot december, het zijn maar maximaal 7 wedstrijden...per speelronde...
Wat moet die arme oude transfervrije Klaas-Jan dan wel niet waard zijn.

Het blijft een raar gedrocht die transfermarkt, het lijken wel bitcoins die spelers, ik ben benieuwd hoe groot de bubbel zich de komende jaren op kan blazen voordat ie knapt.
Over knappen gesproken, hoeveel meer blessures op plastic voordat de topclubs hun ballende miljoenen investeringen niet meer het veld op laten? Of wachten ze tot de brandwonden stichting een reclame campagne begint over het gevaar van kunstgras? Kijken wie zich morgen nog in de ziekenboeg van de Ere Divisie gaan melden...ik ga voor Mahi en Slagveer, of misschien toch maar Ayoub...
We wachten af tot december, het zijn maar maximaal 7 wedstrijden...per speelronde...
Ben iegenlijk vooral benieuwd wat er in Amsterdam gaat gebeuren. Ajax kan niet meer om Huntelaar heen. Hoe gaat Keizer daarmee om. Dat 4-2-4 tegen een betere tegenstander dan PEC is zelfmoord
Verwijderd
Huntelaar is natuurlijk the man bij Ajax. Niet alleen vanwege zijn voetbal maar niet minder vanwege zijn coaching wat hij volgens bijvoorbeeld Donny van de Beek heel erg veel doet. Dat miste Ajax natuurlijk van hier tot Tokio met dat Klaassen weg was gegaan. Want die deed dat heel erg veel in wedstrijden.
Dolberg komt er wel. Maar kunt niet ontkennen dat hij nu in een wat mindere periode zit. Op zo'n jonge leeftijd continu presteren is ook niet gemakkelijk natuurlijk.
Wat betreft die kunstgrasvelden las ik laatst elders op internet dat Feyenoord een strook heeft neergelegd op hun trainingsveld met de verschillende types die elders in de eredivisie worden gebruikt. Kunnen de spelers daar aan wennen.
Dolberg komt er wel. Maar kunt niet ontkennen dat hij nu in een wat mindere periode zit. Op zo'n jonge leeftijd continu presteren is ook niet gemakkelijk natuurlijk.
Wat betreft die kunstgrasvelden las ik laatst elders op internet dat Feyenoord een strook heeft neergelegd op hun trainingsveld met de verschillende types die elders in de eredivisie worden gebruikt. Kunnen de spelers daar aan wennen.
Aan het interview met Keizer gisteren te zien, gaat ie nog wel ff volhouden aan Dolberg. Steeds weer "maar Dolberg is ook een hele goede spits".Leon Zwiers schreef op zondag 10 september 2017 @ 09:37:
Ben iegenlijk vooral benieuwd wat er in Amsterdam gaat gebeuren. Ajax kan niet meer om Huntelaar heen. Hoe gaat Keizer daarmee om. Dat 4-2-4 tegen een betere tegenstander dan PEC is zelfmoord
Ondertussen ontstaan wel de 1e scheurtjes al, Viergever bijvoorbeeld "Er is een hoop werk aan de winkel, in welk systeem dan ook. Als we op deze manier doorgaan, worden we geen kampioen."
Borduur je verder op het systeem van vorig jaar dan is er helemaal niet zoveel werk aan de winkel, dat kennen de spelers echt nog wel en kun je nu verder uitbouwen. Maar nee, we moeten meerdere spelwijzen kunnen spelen (heeft ie wel gelijk in) dus gaan we voor het totaal onbruikbare 4-2-4...
Beetje onzin natuurlijk. Er wordt natuurlijk ook naar de toekomst gekeken, als je nu 40 miljoen voor Huntelaar geeft moet je dat wel afschrijven want dat krijg je er nooit meer voor terug...mercapto schreef op zondag 10 september 2017 @ 00:32:
Auw! Dolberg, het menneke van "50 miljoen"...
Wat moet die arme oude transfervrije Klaas-Jan dan wel niet waard zijn.![]()
..
Verwijderd
Lijkt mij dat hij het als een kwinkslag bedoelde. Beiden zijn geen €50,- miljoen waard natuurlijk. Maar ja, je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Denk dat maar weinigen hadden verwacht dat bijvoorbeeld Milik voor een dergelijk bedrag over zou worden genomen.FreakNL schreef op zondag 10 september 2017 @ 11:24:
[...]
Beetje onzin natuurlijk. Er wordt natuurlijk ook naar de toekomst gekeken, als je nu 40 miljoen voor Huntelaar geeft moet je dat wel afschrijven want dat krijg je er nooit meer voor terug...
Betwijfel dat er ooit een bod van 50mln op dolberg is geweest, of ook maar iets in die richting.
En dat is niet meer dan terecht... dat hij in een dip zit heeft iedereen nu wel gezien. Maar iedereen heeft ook gezien wat hij kan en dat het een groot talent is. Wat moet je als trainer nu doen dan? Hem op de bank zetten? Nee, dat zal hem helpen om over de dip heen te komen. Gewoon zijn minuten laten maken en hem vertrouwen geven. Dat is de enige manier om hem weer op het oude niveau te krijgen. Mensen die roepen dat Dolberg zijn basisplaats moet inleveren doen enkel aan korte-termijn-visie, daar schiet je niks mee op. Als of die jongen in één zomer het voetballen zou zijn verleerd. Laat hem maar lekker naast Huntelaar staan, dan komt het helemaal goed en komen de goals vanzelf weertoolkist schreef op zondag 10 september 2017 @ 11:03:
Aan het interview met Keizer gisteren te zien, gaat ie nog wel ff volhouden aan Dolberg. Steeds weer "maar Dolberg is ook een hele goede spits".
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het middenveld en de aanval van Ajax hebben echt potentie en is echt meer dan prima voor de eredivisie. Alleen de verdediging is echt kommer en kwel. Ik hoop dat er in de winter wat verdedigers bij komen.
Ja hij heeft veel talent. En nee, dat betekent niet dat ie dan altijd maar moet spelen en zeker niet als je dat moet faciliteren met zo'n gedrocht van een tactiek als gisteren. Tegen de top 6 ga je er daarmee keihard vanaf. Tegen Zwolle, wat niet goed weet te profiteren van de geboden ruimte, kom je ermee weg.Han schreef op zondag 10 september 2017 @ 12:00:
[...]
En dat is niet meer dan terecht... dat hij in een dip zit heeft iedereen nu wel gezien. Maar iedereen heeft ook gezien wat hij kan en dat het een groot talent is. Wat moet je als trainer nu doen dan? Hem op de bank zetten? Nee, dat zal hem helpen om over de dip heen te komen. Gewoon zijn minuten laten maken en hem vertrouwen geven. Dat is de enige manier om hem weer op het oude niveau te krijgen. Mensen die roepen dat Dolberg zijn basisplaats moet inleveren doen enkel aan korte-termijn-visie, daar schiet je niks mee op. Als of die jongen in één zomer het voetballen zou zijn verleerd. Laat hem maar lekker naast Huntelaar staan, dan komt het helemaal goed en komen de goals vanzelf weer
Met de dip die hij heeft zou je in ieder geval verwachten dat ie de poten onder z'n lijf vandaan loopt om vrij te lopen, achter ballen aan te jagen, of wat dan ook. Maar alles wat ie momenteel doet is in 1 tempo over het veld hobbelen, zo ga je nooit door je vormdip heenkomen want dan ben je altijd en overal te laat.
Ik snap je sentiment, want Dolberg kan echt wel voetballen. Maar je wilt als Ajax toch kampioen worden.Han schreef op zondag 10 september 2017 @ 12:00:
[...]
En dat is niet meer dan terecht... dat hij in een dip zit heeft iedereen nu wel gezien. Maar iedereen heeft ook gezien wat hij kan en dat het een groot talent is. Wat moet je als trainer nu doen dan? Hem op de bank zetten? Nee, dat zal hem helpen om over de dip heen te komen. Gewoon zijn minuten laten maken en hem vertrouwen geven. Dat is de enige manier om hem weer op het oude niveau te krijgen. Mensen die roepen dat Dolberg zijn basisplaats moet inleveren doen enkel aan korte-termijn-visie, daar schiet je niks mee op. Als of die jongen in één zomer het voetballen zou zijn verleerd. Laat hem maar lekker naast Huntelaar staan, dan komt het helemaal goed en komen de goals vanzelf weer
Met de opstelling van gisteren wordt je dat niet, zelfs een Viergever zegt dat. Een niet scorende, lui/moe ogende spits opstellen ipv de scherpe Huntelaar is gewoon dom. Als je geen goals maakt win je ook geen wedstrijden.
Gisteren had Ajax geluk dat PEC niet durfde door te drukken, want daar was echt heel veel ruimte voor. Het middenveld was voor PEC. Dat verbeterde pas toen Dolberg eruit werd gehaald
Edit: Lol ik schakel in en PSV staat al 2-0 achter
Je zou maar PSV supporter zijn.. Na 5 min 2-0 achter..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dus gekgezegd kan Feyenoord a/s zondag PSV al op 6 punten zetten. Dat is wel een hele dikke lekkere kans. Ik zou tbh tegen City echt niet al te hard mijn best doen zodra je achter staat.
Shirt is gebaseerd op het veld van VVV-Venlo. Beetje groen met veel zwart.Verwijderd schreef op zondag 10 september 2017 @ 11:40:
Wat een foeilelijke shirts heeft Feyenoord trouwens zeg. Niet om aan te gluren pff
Mocht PSV vandaag verliezen dan laat PSV maar van Feyenoord winnenLeon Zwiers schreef op zondag 10 september 2017 @ 12:49:
Dus gekgezegd kan Feyenoord a/s zondag PSV al op 6 punten zetten. Dat is wel een hele dikke lekkere kans. Ik zou tbh tegen City echt niet al te hard mijn best doen zodra je achter staat.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gelijkspel levert de meeste verliespunten opGynnad schreef op zondag 10 september 2017 @ 12:57:
[...]
Mocht PSV vandaag verliezen dan laat PSV maar van Feyenoord winnen
2-0 achter en rood. Lekker PSV!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gaat natuurlijk nergens over.. Lekker Blom..
Nouja.. kan ik aan het werk
Nouja.. kan ik aan het werk
[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 10-09-2017 13:10 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En volgende week de enige gevaarlijke speler geschorst..
Ik dacht dat wij een zwaar seizoen tegemoet zouden gaan, maar blijkbaar valt dat best mee vergeleken met PSV
Ik dacht dat wij een zwaar seizoen tegemoet zouden gaan, maar blijkbaar valt dat best mee vergeleken met PSV
Mm, ik vind het geen rood.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit topic is gesloten.